HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Gyurcsány és Gyurcsány

2013.10.27. 17:27 Ratius

Van olyan, hogy valaki a maga módján zseniális? Talán van. És, ha van, akkor Gyurcsány Ferencre bizonyosan ráillik ez a kifejezés. Zseniális, mert valami elképesztő manőversorozatba fogott, mert valami hosszú távú, nagy ívű, messzire tekintő koncepciót próbál megvalósítani. És zseniális, de csak a maga módján, ugyanis víziója pusztán abban a szűkös vonatkoztatási rendszerben igaz, amelyben Gyurcsány a főszereplő, abból kilépve, a világ tényeivel komolyan megütközve már csupán sületlen és tartalmatlan erőlködés.

Farokkergetők
gyurcsány 5.jpgHa már vonatkoztatási rendszerről van szó, hadd, kezdjem azzal, milyen elképesztően szűk látókörű ez a mi „demokratikus ellenzékünk”. Lassan egy hete uralja a közbeszédet a baloldal Műegyetemnél rendezett nagygyűlésének tragikomédiája. És e hét alatt egyetlen olyan elemzést, nyilatkozatot, magyarázatot, nyílt levelet, vagy bárgyú pletykát nem lehetett látni, olvasni, hallani, amely ki bírt volna lépni a rövid távú érdek, a választási hacacáré szavazatmaximalizáló keringéséből. Úgy rohanja, harapja, hisztizi körül a baloldal a Műegyetemnél történteket, mint mikor kutya kergeti a saját farkát.
A Mesterházy-Bajnai szövetség vezérei most elsősorban azzal vannak elfoglalva, hogy szóval, tettel, bűnbak-állítással, megbélyegzéssel, dibolizálással, egyszóval mindazzal, ami a politikai harc eszköztárában csak megtalálható, végleg kizárják az összefogásból Gyurcsány Ferencet és pártját. S közben nem is sejtik, hogy szorgos elhatárolódásuknak egyetlen nyertese lehet: maga Gyurcsány. Közben nem is értik, olyan dráma színpadra vitelén fáradoznak, amelynek forgatókönyvét nem más írja, mint maga Gyurcsány.
A nagy csőbehúzó, a nagy manipulátor, Osztap Bender vérbeli örököse megírta a maga kottáját, s most – pártvezetőtől plakátragasztóig, ifjú facebook arctól nyugdíjas munkásőrig, baloldali betelefonálótól liberális rádióriporterig – abból játszik az egész ellenzéki tábor.
Pedig, ha akadna valaki ebben a rövidlátó, szerencsétlen, jobb sorsra nem érdemes társaságban, aki ki tudna kukucskálni a jelen nyomorúságából, az észrevehetné: van ennek a történetnek olyan értelmezése, amelyben minden esemény – Nagy Imre háza előtt mondott beszédtől, a pártfinanszírozással kapcsolatos sejtetésen át, a Műegyetemnél történt skandálásig – felfűzhető egy világos politikai szándék zsinórjára. Persze csak akkor, ha feltételezzük, hogy Gyurcsány Ferenc zseniális politikus… zseniális, a maga módján.

Az apostol
gyurcsány 6.pngInduljunk ki a következőkből: Gyurcsány Ferenc miniszterelnök akar lenni. Pillanatnyilag azonban olyan gyenge a pártja, hogy semmi esélye nincs erre a szerepre. Még akkor sincs egyébként, ha esetleg beveszik az ellenzéki összefogásba. Viszont ez nem olyan nagy baj, mert az ellenzék, összefogva, vagy szétszóródva, de mindenképpen veszíteni fog 2014-ben. Gyurcsány tehát nem 2014-re, hanem 2018-ra készül. Ő akkor akar miniszterelnök lenni.
Ehhez viszont több feltételnek meg kell valósulnia. Először is, Gyurcsány nem lehet tagja a 2014-ben várhatóan csúfosan megbukó ellenzéki összefogásnak. Viszont mindent el kell követnie, hogy azt a látszatot keltse, ő, a maga részéről bármit megtenne az Orbán-buktató olajfa együttműködés érdekében, még akár –mint azt legutóbb kijelentette – a képviselőségről is hajlandó lenne lemondani. Az Orbán-ellenes egység önfeláldozó, önfeladásig szenvedélyes, mindenre, valóban mindenre elszánt politikusaként lép elénk most Gyurcsány, akit azonban eltaszít magától az eddig kialakult ellenzéki összefogás.
Másrészt a Mesterházy-Bajnai konglomerátumnak valóban elképesztően meg kell buknia tavasszal. Tehát nem kicsit, hogy hősünk szavát idézzem. Gyurcsánynak így legfőbb érdeke, hogy a lehető legjobban lejárassa a szövetséget, hogy hozzásegítse ahhoz, hogy lejárassa magát, hogy ország-világ előtt bizonyságot nyerjen: tehetetlen és tehetségtelen összefogásba vetette Orbán-buktató reményeit a baloldal.
S Gyurcsánynak bizony minden eszköz rendelkezésére áll ehhez az aknamunkához. Sejtetések pénzes emberekről, furcsa videók nyilvánosságra kerülése, megzavart nagygyűlések, nyilvános üzengetések, és még ki tudja, mi minden lehet a tarsolyában. Pártelnöki, miniszterelnöki múlttal komoly muníciót összegyűjthetett. Senki ne csodálkozzon azon, ha a közeljövőben elképesztő dolgok kerülnek majd napvilágra a „demokratikus ellenzék” nagyjairól, vezetőiről, jelöltjeiről. És még az sem árthat Gyurcsány ambícióinak, ha kitudódik, hogy az aljas kiszivárogtatások, obstruált tüntetések, lerombolt ellenzéki esélyek mögött ő áll. Bármikor mondhatja ugyanis: így kénytelen nyomást gyakorolni a baloldali együttműködést kisajátító pártelitekre, annak érdekében, hogy a tömegek által óhajtott teljes ellenzéki összefogás előtt megnyissák az utat, hogy belássák végre, Orbán leváltásáig, csak a legszélesebb koalícióval lehet eljutni.
S ő minél többször bírja majd elmondani kézfogásra bíztató szavait, s a szocialista-szabaddemokrata tábor minél többször lesz kénytelen visszautasítani az ellenséges szövetséges felajánlkozását, annál világosabb lesz mindenki számára: Gyurcsány összefogást akar, az összefogottak pedig ki akarják utálni maguk közül az kormányváltás legharcosabb apostolát.
Mindeközben Gyurcsánynak természetesen fenn kell tartania az Orbán legádázabb és legesélyesebb ellenfeleként kialakult közképet magáról, de ez olyannyira könnyű feladat számára, hogy túl sok szót nem is érdemes rá vesztegetni.

Számvetés nélkül
gyurcsány 1.pngEbben a jövőképben a baloldali összefogás erői – köszönhetően amúgy is esélytelen helyzetüknek, s köszönhetően a gyurcsányi revolverpolitikának – súlyos vereséget szenvednek tavasszal. A Fidesz ismét elsöprő győzelmet arat, s az összeborult pártokra a szétesés vár. Bajnai és barátai visszasüppednek oda, ahonnan kidugták a fejüket, az MSZP ifjú titánját megpuccsolják a közelmúltban kiebrudalt – de befolyásukat megőrző – nagy öregek, a szocialista pártnak nem csupán népszerűsége, de talán egysége is veszélybe kerül…
Gyurcsány végül is arra jött rá, amit minden jó stratéga felismerne ebben a helyzetben: A Fidesz segítségével az egész hagyományos baloldalt eltakaríthatja a maga útjából. A maradék liberálisokat a maradék szocialistákkal együtt, a nagy öregeket és a kevésbé nagy fiatalokat egyszerre lökheti politikai süllyesztőbe. A Fidesz törekvése, hogy lesöpörje a hazai közélet pályájáról a „kommunistákat” most Gyurcsánynak kedvez. Ő az, aki meglátta ellenfele erejében a gyöngeséget. Azt ugyanis, hogy a 2014-es katasztrofális MSZP vereség után a baloldali térfélen senki nem marad, aki összefogja a baloldali, Orbán-gyűlölő csoportocskákat. És előbb-utóbb új vezérnek kell születnie. És ugyan, miért ne lehetne ez a vezér éppen ő? Ő, aki a legharcosabban kiáll az orbáni diktatúra ellen, aki a legkeményebben képviseli az összefogás szükségességét, aki megmondta előre, hogy úgy nem fog menni, ahogy ezek elképzelték. És akkor, 2014 után, valódi építkezésbe foghat. Összegyűjtögetheti a baloldal széthullott dirib-darabjait, és maga alá gyömöszölheti azokat, hogy így építse föl a maga hatalmának dombját.
A terv jó, okos és előrelátó. Benne van minden, amit tudni kell a stratégiáról és taktikáról, benne van Szun-ce és von Clausewitz minden tanítása a háborúról és a győzelemről, benne van az éles elme, a csillogó zsenialitás, az előrelátó tervszerűség minden erénye. Csak egyvalami nincs benne: nincs benne az a személy, akinek Gyurcsány Ferencet látja a közvélemény. Nincs benne a szövetségeseit eláruló, a szemkilövető, a minden aljasságra képes, a morális züllésbe zuhant politikus, nincs benne az a Gyurcsány, akit ismerünk, akit láttunk kormányozni, akit láttunk a hatalomért megfeszülni, akit megismertünk csalni, lopni és hazudni.
És ezzel a Gyurcsánnyal nem számol Gyurcsány. Nem számolhat vele, mert önmagát kellene megtagadnia. Nem számolhat vele, mert politikai ambícióit kellene feladnia. Nem számolhat vele, mert e számvetéssel értelmét vesztené múltja, jelene és jövője. A maga módján zseniális ember mindent tud, csak egyvalamit nem vehet tudomásul soha: Gyurcsány Ferencből nem lehet többé Magyarország miniszterelnöke.

Ha tetszett a bejegyzés, ha örömmel olvasod a BASK (Boldogok a sajtkészítők) megrázóan provokatív, üdítően szellemes és elkeserítően valósághű írásait, lájkold a BASK facebook oldalát, oszd meg barátaiddal a felszabadító, vagy éppen felháborító cikkeket, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára.

122 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr405601730

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.10.28. 14:13:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Gyűrűk Ura: A Széthúzás Szövetsége 2013.10.28. 10:25:19

A 2013. esztendő Nagy Baloldali Összefogásának Mozgóképes Krónikája. Nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.            

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chronometere 2013.10.27. 17:43:02

Hm elsőre mint a Csillagok Háborúja,.....jobban megnézve,..nem látom a fénykardot,..elég futurisztikus,csodák pedig nincsenek,ahogy boszik sem,kivéve ha csinálunk magunknak,de csinálunk e...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.27. 18:19:47

Gyurcsány jó politikus, s látja, hogy az MSZP + a bajnais balekisták + a nemlétező ex-LMP-s szakadárok mindenképpen vesztenek jövőre, így próbál időben lépni, ennyi az egész.

Solymosi Bertold 2013.10.27. 18:22:42

Szerintem a politikában nem szerencses jóslásokba bocsátkozni. Erre pedig érdemes lenne mégiscsak pár mondatot veszetgetni: "Mindeközben Gyurcsánynak természetesen fenn kell tartania az Orbán legádázabb és legesélyesebb ellenfeleként kialakult közképet magáról, de ez olyannyira könnyű feladat számára, hogy túl sok szót nem is érdemes rá vesztegetni"

Szent-Királyi István 2013.10.27. 18:51:27

Imádom az összeesküvéselméleteket.. olyan jót lehet vihogni rajtuk, meg mindazokon, akik beszopják.. meg néha sírni is.. mert sokan esküsznek utána rá, az igazságára (pontosabban vélt vagy láttatott igazságára - ami tképpen úgy biztosan nincs!!).. Van ebben a leírásban minden, az abszurdtól a meséig, meg a szemenszedett hazugságig.. Ha mesének, fikciónak vesszük, akkor rendben.. DE sokan ezt halálosan komolynak fogják hinni.. Tévednek..
Ami biztosan kimaradt belőle, az annak a feltételezése, hogy GyF képes volt tanulni, okulni a korábbiakból.. Nem voltam a híve, igaz, ellensége sem (sohasem).. és hittem a jóhiszeműségében, mert amiket csinált és mondott, azok szinkronban voltak.. Persze hibázott is (sokat!!) - de nem abba bukott bele.. megbuktatta a saját pártja és frakciója.. legalábbis azok,a kik joggal tarthattak tőle, aki elsőként és máig egyetlenként akart valóban korszerű, modern szociáldemokrata pártot csinálni az MSZPből.. Majdnem sikerült is.. ezért kellett buknia.. Amit ma csinál, egyre hitelesebb.. különösen, hogy a "versenytársak" elképesztő módokon és ütemben járatják le magukat.. így lehet, hogy rövidesen mégis GyF lesz az egyetlen potens jelölt az Orbán leváltására.. Amire képes is.. (a többiek nélküle nem biztos.. - ezért kellene az összefogás.. nemcsak nekik, de az ORSZÁGNAK IS). Most ennyit.. a többit meg meglátjuk.. Még annyit, hogy a "Kettőket" nem kell neki megfúrni, buktatni.. buktatják azok önmagukat, ahogy ma látszik.. Ha így folytatják, örülhetnek, ha beveszik egy szélesebb szövetségbe őket.. De ez még ebben az évben látszani fog.. mármint az erőviszonyok drámai változása.. és ezt nem Gyurcsány csinálja.. 23-án ott voltam.. nem volt szervezés, a mellettem álló MSZPsek ugyanúgy skandálták az ÖSSZEFOGÁSt, mint sok más, eltérő pártlogót viselők és mondjuk országpártiak (mint én is)..

Nohát 2013.10.27. 20:47:41

Szerintem ilyen az, amikor többet látunk egy dologba, mint ami valójában benne van. A felvázolt ördögien zseniális idea, a maga egymásba ágyazott terveivel, az egymásra ható, dinamikusan statikus erővonalaival egyszerűen nem születhet meg egy olyan ember agyában, aki olyan katasztrofálisan csinálta végig 2006-7-t.
Másrészt abban egyetértünk, hogy Gyurcsány nyilvánvalóan nem a semmiért exponálja magát, de abban nem értek egyet, hogy nem lehet ismét min.elnök. Az elmúlt néhány év történéseinek fényében én is azok közé a pesszimisták közé tartozom, akik szerint itt minden megtörténhet, és meg is fog.

EURO2000 2013.10.28. 02:22:42

Gyurcsányt a változást nem akaró párt társai buktatták meg. Abba bukott bele, hogy hagyta magát lenyomni általuk, meg az akkor ellenzéki Fidesz által.

sünbab 2013.10.28. 08:18:26

Már nem azért, de mindez nekem is eszembe jutott. Amivel csak jelezni szeretném: nem kell zseniális stratégának lenni ahhoz, hogy:
-belássuk, hogy 2014-ben nincs esélye az ellenzéknek arra, hogy Orbánt leváltsa
-ha ez így van akkor el kell kezdeni az építkezést 2018-ra
-ebben az a legsikeresebb, aki rátudja tolni a 2014-es vereséget a többire
Gyurcsány ismeri a politikai szereplőket és többé-kevéssé az őket megválasztó magyar embereket -ebben nem különbözik jelenlegi Vezetőtől. Hogy ezt az ismeretet felhasználva manipulál abban sem. A kérdés az, hogy aki így jut hatalomhoz lehet e másfajta kormányfő, mint Orbán. Ha a karakterek különböznek -ám a körülmények és az út hasonló- a végén kijöhet ugyan az az eredmény.
Ahhoz hogy ez ne így legyen a választóknak kell(ene) megváltozniuk. Ami bizony nem megy egyik pillanatról a másikra, talán évtizedek kellenének hozzá. mert sokat kellene tanulnunk:
-egymás iránti empátiából
-önismeretből
-szolidaritásból
-valós (pártoktól független) civil közösségek létrehozásából
-saját értékeink komolyan vevéséből
-a magunk és a társadalom szempontjából valóban fontos kérdések előrehelyezéséből csipcsup koncként elénk vetett csontocskák rágicsálása helyett
és még sok minden másról.

okostojgli (törölt) 2013.10.28. 08:48:23

Ha Orbi jövőre nem lesz elzavarva akkor 2018-ban sem lesz. (És van rá esély, hogy marad a kretén, mert elcsalja, mint ahogy most Baján, és ezek szerint ahogy 2010-ben is elcsalta).

És akkor most gondold végig még egyszer.

Freechild 2013.10.28. 08:49:30

Két dolog

Ne felejtsuk hgy Gyurcsány méltó ellenfele orbánnak. Lásd a 2006os tv vitát. Azóta orbán nem megy tvbe. Szóval nem dolbánm teljesen Ferit.

A másik meg, hgy a Fidesz már kétszer is az itolsó pillanatban vesztett választást. Már most marakodnak egymással (Csányi, egymást beperelö fideszel polgármesterek). Azt gondolom hgy most még nagyobb a nyomás. Nem fogják elbirni...
Nem gondolom hgy veszitenek, de az ellenzéknek ellég egy sima fidesz többség. Az a fidesznek egy erkölcsi bukta a kétharmad után.

okostojgli (törölt) 2013.10.28. 08:50:31

Még egy:

Az megvan, hogy Bajnai milyen feltétellel vállalta annak idején a miniszterelnökséget?

No, a szocik csak 3 évet késtek vele.
hvg.hu/itthon/20090403_mszp_nyilatkozat_alairas

Remete 2013.10.28. 09:01:23

Összeesküvési elmélet gyártásában világszínvonalúak vagyunk. Ambíciók nélkül nem politikus a politikus. Gyurcsány természetesen észreveszi azt, amit szinte mindenki, hogy egy politikailag impotens páros által 10 hónap alatt személyi rivalizálások mentén összetákolt "összefogás" alkalmatlan a győzelemre. Hogy ezt szóvá is teszi, az nem bűn, hanem kötelesség. Ö nem tudja elárulni a szövetségeseit mert ilyen nincs a DK -nak, hiszen a kezdetektől kitagadják őket. Juhász még a 23-i események előtt megtagadta, hogy egy fényképen mutatkozzon vele. A lopásban, hazudozásban meg az aljasságban a mai kurzus utolérhetetlen.

teknős 2013.10.28. 09:03:35

@Szent-Királyi István: Miért, szerinted mi a fészkes fenéért vezeti a DK-t?

Összeesküvés elmélet? Tényleg? Hallatlan dolog, egy bejegyzett politikai párt első embere miniszterelnök akar lenni! Horribile dictu, ez maga a sületlenség. A pártelnökök azért vállalnak vezető szerepet, hogy az egész vagyonukat szétösszák a szegények között. Biztos is, a történelemben számos példa akad. Egyetlen pártelnök sem akar hatalmat és soha nem is akart. Csúnya összeesküvés elmélet, hogy Hitler vagy Sztálin nem merő szeretetből lett pártvezér!

Az, hogy valamire rámondod, hogy összeesküvés elmélet, azzal eleve hitelteleníted a mondókáját. Nem csak felmented magad a gondolkodás alól, hanem azokat is nevetség tárgyává teszed, akik logikusnak találnák a felvetést.

tattila 2013.10.28. 09:18:05

Kérdésem lenne. Ha Orbán kitesékelődik egy választás során a hatalomból, a helyére lépő mit fog csinálni? A legérdekesebb ember e szempontból jelenleg GY.F.

Kik fogják hosszú távon is támogatni balról, jobbról (hehe), lib. irányból? Főleg persze balról egységesen és folyamatosan, hátbatámadások, árulások stb. nélkül?

A nagy O.V. leváltási vágy ha teljesül, hogyan tovább? Miközben nála még a félsiker sem lesz elég, a személye önmagában is nagy támadási felület.

Milyen eszközökkel él majd és milyen utat szeretne bejárni? Mennyit enged neki ebből a tábora és az ellen?

zsrebij 2013.10.28. 09:19:59

A cikkíró hatásosan bemutatta saját duplacsavaros észjárását, valamint gondolatolvasói és jövendőmondói képességét.
:)

egonkiss 2013.10.28. 09:28:48

Gyurcsány tehetséges politikus. Ő karaktergyilkosság áldozata lett, és regnálása alatt pártja és frakciója több alkalommal keresztbe tett neki. Az ellenzéknek se külön, se összefogva nincs esélye leváltani Orbánt jövőre. Csak belegondolni is szörnyű, mi lenne ha mégis győzne az ellenzék. Megismétlödnének 2006-os zavargások. A csőcseléket ismét az utcára vezényelnék. Orbán most még nem adja fel.
Orbánt a gazdasági helyzet, az unortodox gazdaságpolitika fogja megbuktatni.
Aki előre gondolkodik annak 2018-ra kell készülni, és aki Gyurcsányt leírja, az szerintem téved. Mert a mai politikai palettán csak két karizmatikus politikus van, Orbán és Gyurcsány.

surken 2013.10.28. 09:33:26

A rendszerváltozás óta várunk egy valódi baloldali megújulásra. Eddig hiába. 2006-ban GY.F. úgy ítélte meg eljött az idő (őszödi beszéd), de neki sem sikerült. Későn szembesült azzal, hogy a korrupció- hazugság- mutyivilág rendszeréből az MSZP nem akar/nem tud kilépni. Ennek a rendszernek Gy.F. is a részese, irányítója volt. Így tudott a változtatáshoz szükséges hatalomhoz jutni. Nagy hiba, h nem lépett vissza (és ki az MSZP-ből) időben, ezért kérhetik azóta is számon az ellenzéki választók, h miért pont ő lenne a megújulásra a garancia.
Még egy megjegyz. a posztra: a liberális szavazók többsége már a DK-ra fog szavazni. Lásd Gyurcsány-Kuncze-Fodor tengely.

vasmargitt 2013.10.28. 09:36:37

gyurcsány nem ingem, nem gatyám. 2010 előtt igen utáltam, mert impotens kormányzásával ő volt a fő szálláscsinálója a mostani görénykurzusnak és magyar baloldal kivéreztetésének.

ámde lássuk be, hogy két reménytelen amatőr akarnok mellett (mesterházy, bajnai) gyurcsány maga a csomolungma. akinek kis sütnivalója van, pontosan tisztában van vele, hogy tavaszra lemossa a pályáról két nb3-as ellenfelét. választást nem nyer persze, az legkésőbb okt. 23-n elúszott az ellenzék számára. talán még 10-15 évre.

addig itt marad nyakunkon egy fasisztoid, rabló maffia. minthogy az erőteljes agymosás hatására elbutult emberek egyre kevesebben érzékelik, hogy orbán és pereputtya az ő rovásukra a szemük előtt válik multimilliárdossá (még sikongva tapsikolnak is a nagy mutatványhoz), és a rémes kormányzás miatt egyre nagyobb tömegek jutnak afrikai körülmények közé, a dolgok rendje az, hogy a csüngő hasú ártány csúnya véget fog érni. egyszer (ha előbb meg ne üti a guta, de a balsorsos magyarnak ritkán van ekkora szerencséje).
mindent összevetve, gyurcsány tehetséges politikus, de tehetségtelen a kormányzásban. ám még igy is százszor tehetségesebb ebben is, mint a mostani patkánykurzus kiagyalója és működtetője. az országnak százszor jobb lenne, ha visszajönne csüngőhasú helyett, ha már egy kormányzóképes ember nem tud a maygar viszonyok között az élre állni. ebben az országban simán jöhet egy gyurcsány újrázás, ezt ti tudjátok, orbánseggnyalók, ezért visítoztok, mint a patkány.
ugyhogy drága bértollnok jobber blogger úr, ne
legyen olyan biztos benne, hogy nem ír magácska szerelmes ódákat a visszatért baloldalhoz. magácskától ez simán kitelik. ahogy magácskát ismerem: pénzért bármit

Wagem 2013.10.28. 09:44:01

@okostojgli:
Komolyan kérdezem..
A lejárató kamu ellenzéki videó után van még valaki aki a kormánypártokra akarja kenni a csalást?
Bár...itt az indexen elképzelhető jó pár agyhalott.
Ami meg a hibbantat illeti..
Ez a pali rövid időn belül vagy sitten,vagy valami elmegyógyintézetben fog dekkolni.
Ennek érdekében,egy rég nem látott kormánypárt-ellenzék összeborulás is elképzelhető.
A közvélemény szemében az öszödi nem mint nagy "stratéga"hanem mint egy elmeháborodott lúzer ismert.
Nem beszélve a fegyverhordozóiról/vadai,varjú..greczy/

barli 2013.10.28. 09:46:39

szvsz gyurcsányt nem a saját pártja buktatta meg, hanem leszóltak neki vagy a pártjának, hogy vagy eltünsz/eltüntetitek és akkor lesz imf pénz, vagy jön az államcsőd.

Gyurcsány ügeyesen keveri a sz*rt ez tény és való, de ettől még nem lesz nagyobb politikus, mint a torgyándoktor. Szerintem kb. egy szinten vannak.

Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.10.28. 09:49:47

Gyurcsány és a zsenialitás?
Ti milyen anyagot szedtek?
Ha jól emlékszem Gyurcsánynak köszönhetjük Orbán kétharmados ámokfutását. Ez az ember csak rombolni tud, amihez, hozzányúl, az menten elromlik. Bármilyen egyébként jó célt képes hitelteleníteni a személye. Az kétségtelen, hogy Mesterházy-Bajnai reménytelen koalíciója alkalmatlan Orbán leváltására, de ebből még nem következik semmi pozitív Gyurcsányra nézve.

Wagem 2013.10.28. 09:52:35

@vasmargitt:
Orbán seggnyaló a kurva anyád.
Az nem tetszik nektek libsi barmok,hogy minden ármánykodásotok,csalásotok,hazugságotok ellenére Orbán nem hogy vesztett volna népszerűségéből,hanem még fokozta is azt.
Ugatsz itt multimilliárdozásról?
Akkor a hibbant,a libás..stb azok kik??Te nyomorult!!
Ki a csüngőhasú,ha nem vadai koca?
Ezeket akarod hatalomba te állat??
És légy erős te tanyasi köcsög!
2014,2018,2022 már a miénk.
Ez a ti bajotok nyomoronc talpnyalók.

surken 2013.10.28. 10:02:04

@Wagem: "rég nem látott kormánypárti-ellenzéki összeborulás is elképzelhető"

Tényleg, okt.23. óta az mszp-sek a kormánypárti médiába járnak sírni, hogy a csúnya Gyurcsány...
Csermely Peti szinte már a keblére ölelte szegény Mesterházit. A jobboldal új házicicája, Szanyi Tibor, meg nem győz eleget tenni a köztévés/hírtv-s/mno-s stb. felkéréseknek. Hogyan is van ez, drága barátaim?

martineden 2013.10.28. 10:05:46

Hat posztolo,en lopni,csalni,hazudni az orban bandat lattam es hallottam.A vezerukkel az elen.

torró 2013.10.28. 10:06:41

@vasmargitt:
Te összekarattyolsz itt mindent.Orbán visszatérése nem a Ferin múlott. Az ő vissza jövetele sem egészen Orbán hibája lenne. Nem kell elfelejteni, hogy a kormányok erózióját a mindig odacsapódó gátlástalan haszon szerzők okozzák. Egy miniszter sem mindenható és nem tudhat minden hülyeségről. Ezt a Ferenc is elismerte. Persze vannak nagyobb döntések is amire egyik sem szívesen emlékszik.
Ez a fasisztoid megközelítés meg már gyermeteg, és nevetséges.Ez így ebben a formában nem igaz.
A kormányzásban meg ki tehetségesebb, Hát a Ferencék nem mutatták be.Az hogy neked személy szerint nem tetszik az Orbánék kormányzása az szubjektív. Az még nem azt jelenti, hogy a benne bízókat lebirkázhatod, több okból sem. Ez a fajta vagdalkozás nem művelt emberre vall.

Remete 2013.10.28. 10:07:44

Wagem: Bejegyzésed olyan színvonalú, mint a mai kormányzás. A gyűlölet tart össze benneteket. Sajnállak.

vasmargitt 2013.10.28. 10:08:37

@Wagem: hehe

kistakony, erről bezséltem. mert bizony te is az agymosott orbánseggnyalók népes táborába tartozol, aki sikongva tapsikol, hogy a zsebedben turkál a csüngő hasú ártány. a te vvállaidon is nyugszik ez a görénykurzus. vagyis, nem vagy hazafi, hiába vered féltéglával a melled, mert elnézed, sőt örülsz neki, hogy az ország egy elmebeteg állat áldásos működése nyomán lecsúszik afrikai szintre.

E.Csaba 2013.10.28. 10:09:52

"Gyurcsány Ferencből nem lehet többé Magyarország miniszterelnöke."

A poszt többi részétől függetlenül ez a mondat bizonyítja az ellenkezőjét.Amikor a média egy személy miniszterelnöki esélyeiről közöl "elemzést", akkor biztosak lehetünk benne, hogy kizárólag róla hiszik el, hogy miniszterelnök lehet.

Nem tartom a posztot összeesküvés-elméletnek, mert akár ez is igaz lehet, nincs ebben a forgatókönyvben semmi rendkívüli. "Csak" az a probléma vele, hogy a tényeket látva, ebből pont az ellenkezője is következhet.
Például a posztban felvetődik, hogy tényként kezelhető az ellenzék veresége, amitől ha Gyurcsány el tud határolódni, akkor megnyílik a politikai tér a jövőben előtte. Ha ez ennyire nyilvánvaló mindenki számára, akkor az MSZP-ben arra törekednének, hogy be kell venni Gyurcsányt is a közösbe, hogy bukjon velük együtt 2014-ben.

Nem azzal van a baj,amit Gyurcsány csinál, hanem azzal, hogy a többiek nem csinálnak semmit.
Fentebb egy kommentelő megjegyezte, hogy nem kell nagy stratégának lenni ahhoz, hogy 2014 elment.Akkor innen üzenném neki, hogy olyan választókkal, akik fél évvel a választások előtt feladják, azokkal a történelem legnagyobb stratégiai hadvezérei is megbuktak volna.Az, hogy ilyen tutyi-mutyi hozzáállással rendelkezik a választók többsége, az jócskán annak köszönhető, hogy az ellenzék egy impotens f*sz.Ebből az egészből egyedül Gyurcsány viselkedik úgy, mint egy életrevaló politikus.
Látta valaki tegnap a Szabad Szemmel c. műsorban Bajnait és Mesterházyt nyilatkozni? Ez a két ember tarja magát magát az ellenzék vezetőjének?Szánalmas.
Nyilvánvaló, hogy a jelenlegi ellenzéki vezetőkből egyedül Gyurcsánynak van tehetsége ahhoz, hogy odaérjen.Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy a média is vele foglalkozik..

barli 2013.10.28. 10:10:50

@Remete: bezzeg a margit, na az aztán színvonalas :)

béla a görög (törölt) 2013.10.28. 10:13:28

Gyurcsányra már azért megéri szavazni, mert fosnak tőle a fideszesek..

@okostojgli: Ne aggódj, Orbán el lesz zavarva. Ha nem 2014-ben akkor 18-ban. Mikor már elég sok ember sugárba hány a korrupcióiktól, attól, hogy egy félhülyét csinálnak a kölkéből. A kérdés nem ez hanem, hogy hagy-e ennyi időt az ember az életéből elveszni egy beteg falusi paraszt látomásaira és anyagilag is finanszírozni óhajtja-e vízióit.

Remete 2013.10.28. 10:16:30

@barli: Nem az! De az csak riposzt volt. (Egyébként így sem helyeslem.)

feketeesfeher 2013.10.28. 10:16:53

Szép ostoba összeesküvés elméletet rakott össze a szerző a saját előítéleteiből.
Ezért jók az előítéletek, mert hézagmentesen lehet belőlük összerakni a legnagyobb baromságot is.

mojszipupi 2013.10.28. 10:17:59

A puccsista mszp mesél erkölcsi fölényről? Kidobták Gyurcsányt mikor megérezték h a végén ez az ember még tényleg belezavar a kényelmes világukba, pozíciójukba. Azóta se tisztázták kik voltak. Csakhogy elszámították magukat, mert 2014 elejére, a DK lesz a vezető ellenzéki erő. Addig még bőven lesz ideje az mszp nek, hogy pl Szanyi ordenáré megnyilvánulásaival töredékére csökkenjen a támogatottságuk.

Kora Délutáni Kornél 2013.10.28. 10:22:20

Amit Gyurcsány mond, arra érdemes odafigyelni.
Sokkal több esze van, mint a többi politikai főszereplőnek, ráadásul beszélhet szabadon, nem kell állandóan mérlegelnie.

Megmondhatja a valódit az egyházak ügyében, a maffiaállam ügyében, a székelyföldi giccsparádé ügyében, és úgy általában minden fontos ügyben.

KDK

én már a fény gyermeke vagyok 2013.10.28. 10:22:49

Orbánról se hittük volna 2002-ben, hogy lesz még kedves vezetőnk, aztán nesze nekünk.

barli 2013.10.28. 10:24:25

@mojszipupi: az a jó a dkban, hogy ha megszakad is, nem jut semmire, mert a zemberek jó 90%-a vért hány, ha meglátja/meghallja.

kronosz6 2013.10.28. 10:25:34

Nekem baromi röhejes a "demokratikus ellenzék" címke, amivel a szedett-vedett ellenzéki csürhe felcímkézte magát.

Szerencsétlen barmok, a demokrácia a nép akaratának érvényesülése és azt láthatjátok minden szavazásnál, tüntetésen, hogy senki sem áll a ti oldalatokon. Pokolba kívánnak benneteket a magyar emberek!

martineden 2013.10.28. 10:29:53

@kronosz6: Te annyira hulye vagy,hogy irni sem erdemes miatta.Tudod a szarra is sok legy szall

mojszipupi 2013.10.28. 10:30:18

@barli: Addig jó még így gondoljátok. Csak az az érdekes h valamiért mégis az van kiadva a pártközpontban h Gyurcsányt kell támadni. Biztos azért mert nem tőle tartanak a legjobban. Minél jobban támadjátok annál jobban bizonyítjátok mennyire tartotok tőle.

nemecsek ernő áruló 2013.10.28. 10:35:39

@kronosz6: Mindeközben történelmi magasságban a "bizonytalanok" aránya. Sajnos nincs egy épkézláb jelölt, akit támogatni lehet, ezért van az, hogy a teljes népesség durván 20%-ának támogatottságát élvező kommunista párt joggal készülhet újabb kétharmadra.

Egyébként nekem egyre erősebb érzésem, hogy Mesterházy tényleg nem akar nyerni '14-ben.

egyjózsi 2013.10.28. 10:36:12

"Nincs benne a szövetségeseit eláruló, a szemkilövető, a minden aljasságra képes, a morális züllésbe zuhant politikus, nincs benne az a Gyurcsány, akit ismerünk, akit láttunk kormányozni, akit láttunk a hatalomért megfeszülni, akit megismertünk csalni, lopni és hazudni."
Kedves Szerző!
A cikked sok jó megállapítást tartalmaz. Mégis azt írom: Te nagyobb manipulátor vagy Gyurcsánynál! Lásd a fenti idézetedet...
Aki a Fidesz kottájából játszik, csak az írhat ilyen "Fidesz által kreált" mondatokat.
Veled ellentétben: Gyurcsány ma a legőszintébb politikus, mert nem köti mindaz a "pártérdek" miatti kompromisszum-kötési kényszer, amely korábban számomra is "leírhatóvá" tette. A Fidesz-hazugságokat róla, - nem úgy mint te - én soha nem hittem el!

barli 2013.10.28. 10:41:59

@mojszipupi: maradjunk annyiban, hogy azért szerepeltetik annyit/támadják, mert bárki/bármi, akihez/amihez hozzáér, az büdös lesz töle és vállalhatatlan. Tudom tudom, 2006ban felmosta a padlót a zorbánnal.

susu64 2013.10.28. 10:42:54

A tehetség, karizma meg miegyéb önmagában nem sokat ér. Ha nem párosul hozzá önkritika, önmérséklet, kitaró munka és nagy fegyelem, akkor annyit ér, mint a p...füst. Ha azonban ilyen mértékű gátlástalanság, hazudozási kényszer és narcizmus társul hozzá, akkor kifejezetten veszélyes. Ez áll GYF komoly politikusi útjában, ezért nem lesz belőle udvari bolondnál több. Nem kellet az ő karakterét meggyilkolni, megtette ő ezt kérés nélkül is. Most is olyan, mint egy elszabadult hajóágyú, valószínű, hogy a hazai (ál)baloldal tehetségtelen, szürke, egymást is rühellő vezetői (Mesterházy, Bajnai, stb.) ezt ismerték föl. Az sem véletlen, hogy a hasonló karakterű Kunczéval keveredett ilyen szívélyes viszonyba.

Dzoltán55 2013.10.28. 10:43:16

Tisztelt BASK cikkíró!
Ez írásból is kiderül hogy kevés maga ahhoz hogy egyáltalán Gyurcsány Ferenc nevét a szájára vegye és hazugságok özönével mocskolja.Még mindig ő az egyetlen nyugaton is elfogadott magyar politikus és ő az egyetlen aki Orbánnal bármikor padlót mos.De ha ilyen okosságokat ír és okosnak képzeli magát,induljon maga is a választásokon,nyerjen és hamar rájön hogy mit kell tenni az utcákat romba döntő,gyújtogató náci csürhével.De ha ez sem megy,akkor inkább szagolgassa a büdös sajtokat.

Dzoltán55 2013.10.28. 10:45:32

Még annyit hogy jövőre a DK lesöpri az Mszp-t a választásokon.

Nikorene 2013.10.28. 10:59:47

A poszt egész érdekes, csak a végével nem értek egyet, tényleg egyre nem gondol csak Gyurcsány, de nem arra, amit a poszt megfogalmaz, hanem arra, hogy ha Orbán mégegyszer megkapja a választani hajlandók "hatalmas" többségét, akkor 2018-ban már nem valószínû, hogy lesz a mai értelemben vett választás, amit meg lehet nyerni.

De abban egyetértünk, hogy ahhoz, hogy valami történjen a baloldalon, ahhoz nem volt elég a 2010es választások elbukása (azt hittem elég lesz pedig), hanem kell még egy armageddon, egy tabula rasa. És ha Gyurcsány is tudja ezt, akkor nyilván készül is rá. Kérdés, hogy igazam lesz-e.

sas70 2013.10.28. 11:02:45

Elég nagy balfasz az az ellenzéki, de bármelyik politikus aki 2013-ban nem a 2014-es választásokra készül! Olyan ez, mintha egy sportoló nem a soron következő versenyt akarná megnyerni, mert akkor inkább el se induljon. Felkészületlenül csak csúnyán lebőgni lehet, mondjuk egy 8:1-el! Aki erre készül, az menjen inkább a picsába!
Ha a fidesznek 2014-ben újra kétharmada lesz, akkor megnézhetjük magunkat, mert amit azután fognak csinálni, az már nem úri huncutság lesz.

Dilis Csávó 2013.10.28. 11:02:58

Szerintem valoban igy gondolkodik Gyurcsany, 2018-ra keszul. Abban viszont nem lennek biztos, hogy o ne lehetne miniszterelnok Magyarorszagon. 2002 utan sokan gondoltak ezt Orbanrol is, eltelt 8 ev, es megis megvalasztottak.

ursus artos 2013.10.28. 11:21:57

@Dzoltán55: "Még mindig ő az egyetlen nyugaton is elfogadott magyar politikus..."
Hát ez a nap vicce.

Mike36 2013.10.28. 11:27:54

Ez a poszt úgy baromság ahogy van. Kezdve onnan hogy miért kellene bukni a 2014es választásokat ahhoz hogy ő legyen a miniszterelnök 2018ban
Rettegteg GyFtől mi? Azért kellett megbuktatni? Beleszart volna a kis langyos pisibe, ahol ki volt osztva ki mennyit kap.

Mike36 2013.10.28. 11:34:22

És hagyjuk már ezt a szemkilövetést. Más, normális, demokratikus országokban is használnak gumilövedéket. Ezen és az öszödi be beszéden kívül milyen kárt okozott még a Gyurcsány kormány? Az intézkedések terén, mit tett? Mert hazudozásban az Igazmondóhoz sem érmek.

vasmargitt 2013.10.28. 11:41:48

@Mike36: a szemkilövős sztoriról csak annyit: minden normális európai országban szarrá vertek volna a rendőrök egy olyan csürhét, amelyik gyújtogat, elfoglalja a tévészékházat, kirabolja a tévészékház büféjét, teleszarja-hugyozza a parlament oldalát, beindít köztéren egy tankot, napokig rettegésben tart egy fővárost. a többiről nem is beszélve. mi a fszról ugat itt a jobikos-fideszes csürhe 2006 ősze kapcsán? ha volt hibája akkor gyurcsánynak, az az volt, hogy nem verette porhanyóssá az élvezettel randalírozó csőcseléket.

vajdasagi 2013.10.28. 11:43:31

@Mike36: Nézd, és jobbára a Te oldaladon állok, de egy bűne mégiscsak van Gyurcsánynak: mindig csak nagyokat mondott, aztán semmit sem valósított meg belőle. Meg azért a rendőrterror pár napjáért valóban ő a hibás. Csürhe ide-vagy-oda.

Szerintem Gyurcsány akkor tenne jó a Hazával, ha nem politizálna többé. (Ez a jobboldalnak csúfolt kormányoldal vezetőire is igaz.)

Mike36 2013.10.28. 11:47:04

És miért? Közvetlen utasítást adott a szemkilövésre?

Cekkeres Mammer 2013.10.28. 11:52:59

Kíváncsi vagyok, hogy a Bajnai-Mesterházy duó mikor fog pincsikutyaként rohanni Gyurcsányhoz, hogy bocs, de meggondoltuk magunkat !
Mert ha az orruk alá dugják majd a következő közvélemény-kutatási adatokat, akkor kiderül, hogy a DK támogatottsága nagyobb, mint az Együtt2014-é.

Egyetlen ELMÉLETI esélyük van, egy 180 fokos fordulat a létező legnagyobb összefogással, és egy ahhoz hasonló stratégia kialakítása és következetes végrehajtása, amit a Fidesz csinált ellenzékben, csak mindezt az egykori MSZP-SZDSZ szavazók szája íze szerint.

Első lépésben Mesterházy visszanöveszti a szakállát, mert az volt az egyetlen karakteres dolog rajta :)))

Második lépésben felfogadnak néhány jó marketingest, aki megtanítja őket beszélni, meg pár alapvető dologra a politikában. Például arra, hogy kell néhány pozitív töltetű hívószó, amiben a mindenki egyetért a baloldalon, de Orbán kommunikációjából hiányzik. Ilyen lehet pl. Európa, mert mégis, ki a f@om akar fél-ázsiában élni ?

A kommunikációnak pozitív érzelmekre kell épülnie, hatásvadász módon, mert máshogy nem megy.

És közben le kell ütni minden labdát, amit a Fidesz feldob, és könnyen érthető, egyszerű üzeneteket kell közvetíteni és sulykolni. Magyarul meg kell tanulniuk politizálni... De az egész csak elmélet, valójában folytatódni fog az eddigi röhejes bénázás és az ön-tökönszúrás különböző verziói.

bekerült 2013.10.28. 11:56:30

Hát ez a blog sem számol sok mindennel, illetve mindennel számol, csak a valósággal nem !

Az biztos, hogy van annyi esze Gyurcsánynak, hogy nem kerget álmokat, reálisan néz a jövőbe.

Mit tehet egy új pártba kényszerített politikus ?
Dolgozik a pártjáért inaszakadtáig !
Nem a hatalomért, mert az távol van tőle és nem is nagyon vonzza.
Volt ő már minden, nem ad neki semmi újat amire gondolják egyesek, hogy vágyik !
Aki ismeri és tudja, hogy mivel járnak eme funkciók, akkor az már százszor is meggondolja, hogy elvállalja e, és pláne milyen feltételek mentén !
Na ezt nem nagyon tudják felfogni egyesek, pláne a blogíró !
Ezért gyorsan feltételez róla egy s mást, hogy aztán ezt jól kivesézhesse, hogy közel se jár a valósághoz, az mindegy !
Az pl. eszébe se jut, hogy egy válságos helyzetben, lehet tisztességesen és következetesen is politizálni és Gyurcsány se tesz mást Öszöd óta !
Ez az opció nem létezik a blogírónál, minden más igen.
A gond az, hogy ezzel bizony azokat sértegeti, akik tisztességesnek gondolják magukat és a tisztességesek közül választottak maguknak elnököt, Gyurcsány Ferencet !
Azért nem szabadna ennyire megalázni a messze legtisztességesebb baloldali politikusokat, hogy nem tudnak dönteni és választani. Ilyen politikusok többek között Kósáné Kovács Magda, Vitányi Iván, Kolber István, Vadai Ági, Debreceni József, Neidermüller István, Kerékbárczy Szabolcs, és sorolhatnám vég nélkül, akik messze nem osztják azt a sunyiságot amit a blogíró próbál sugallni.

Igen, sunyisággal sokan rendelkeznek a mai politikai mezőben, de pont a blogíró által annak véltre ez nem vonatkozik !
Ez a sikere is, ez a zsenialitása, ezzel emelkedik ki a többi közül !
Ebben nem kér és nem is ad kegyelmet !
Nem alkuszik meg !

A feladatok elől nem fut el, megoldja őket ellenszolgáltatás nélkül és ezt látják a választók is !
A gond az, hogy a többiek a derekáig sem érnek és ezért megpróbálnak kutyát, békát ráhordani !

Nem fog sikerülni, már elkéstek és csak magukat járatják le vele és az ilyen blogokkal !

Hogy lesz e belőle újból miniszterelnök ?
Nem tudni !
Ő nem törekszik erre és ha lesz más aki erre alkalmas lesz, akkor ő mögé áll és segíti azt, minden hátsó szándék nélkül !
Megtette volna ezt most is és később is, ha erre nyílik lehetőség.

A megalapított pártjáért viszont a tehetségének megfelelően küzdeni fog, amíg bíznak benne !
Ez a természetes !
Hogy a DK mikorra érik be, azt nem tudjuk, de egyszer még lehet kormányzati tényező.
Gyurcsány viszont nem biztos, hogy lesz miniszterelnök.
Nem szorgalmazza ezt !
Mások vélik erre alkalmasnak és ezt irigylik tőle a többiek !
Féltékenyek rá és ezért igyekeznek lejáratni, többek között ilyen bértollnokokkal is.
Csak hiába ! Lepereg róla a vádaskodás és visszahullik a kiagyalói fejére !
Szánalmasak !
Sajnos !

barli 2013.10.28. 11:57:13

@Mike36: amit nem tett, az volt a baj

vakapad 2013.10.28. 11:59:54

1./ A hozzászólásokban szerepel, néhány alapvető tévedés:
a./ "Rossz miniszterelnökségével szálláscsinálója volt a jelenlegi borzalomnak."
Az ország gazdasági paraméterei, általános állapota és külpolitikai pozíciója a maiaknál messze jobb volt a világválság előtt (2008. augusztus). A belpolitikai helyzet arról szólt, hogy mindenki utálja Gyurcsányt, aki nem, annak meg kötelező, de ez nem a miniszterelnökségének köszönhető, hanem az őszödi beszédnek.

b./ "Gyurcsányt az MSZP buktatta meg."
Gyurcsánynak a világválságig az MSZP megszavazta a reformkezdeményezéseket is, a gazdasági megszorításokat is, és leszavazták a maga ellen kért bizalmatlansági indítványt. Ergo, Gyurcsányt nem az MSZP (bár sok baja volt velük, ahogy az SZDSZ-szel is), hanem a világválság buktatta meg.

2./ A felvázolt gondolatív gyönyörű, én se tudnék jobbat kitalálni. Csak az apró hátulütőivel van baj, egyrészt, hogy Gyurcsány többször lenyilatkozta már, hogy miniszterelnök ő itt már sohasem lesz (de tudjuk be ezt annak, hogy hazudik, mint a vízfolyás), másrészt viszont, hogy a pártja és ő Parlamenten kívül a 2014 - 2018-as ciklust nem bírják ki (ami viszont igaz). Sajnos az elmélet így a többi hasonló elmélet helyére irányítható.

3./ Gyurcsány jelenleg szeretne az ellenzékbe kapaszkodni, hogy biztosan bejusson a Parlamentbe (esetleg külön is bejutna a DK, de azzal rontaná az ellenzéki győzelmi esélyeket, azt meg nagyon nem szeretné). Viszont azok állandóan lesöprik az asztalról a javaslataival együtt. No, majd meglátjuk, mi lesz.

William Kidd 2013.10.28. 12:05:24

Valahogy a gondolataim melyen pont erre gondoltam, amiket a blogiro reszletesen kifejtett. A nagy szemvenyveszto es intrikus, a zsenialis kartyakevero. Semmi veletlen nincs Gyurcsany tetteiben, tokeletesen megtervez mindent. Szuggesztiv es manipulativ. Bar szerintem egy szimpla koztorvenyes bunozo, megis tehetsegesnek es nagy formatumunak tartom. Valoban o Orban ellentet parja. Paprika Jancsi es a Kiskanasz harca ez.

bekerült 2013.10.28. 12:06:03

@vajdasagi:
Meg vagy te bomolva !
Ki indította be ía tankot ? Gyurcsány ? Ki állt a tüntetőkkel szemben ? Gyurcsány ?
Azért mert miniszterelnökként tette a dolgát, azért ő a felelős ?
Azért is mert te ilyen ökörségeket írsz ?

Szajkózod a FIDESZ blődségeit és úgy teszel, mint aki tudja a tutit !
Az ártatlan tüntetők meg csak véletlenül sebesítettek meg annyi rendőrt és hugyozták körbe a Kossuth teret !
Kaptak volna másutt ezerrel a pofájukra az biztos, mondjuk Franciaországban !
Érdekes, hogy ott senki fel se szólal az ilyesmi ellen, pláne nem a miniszterelnököt hibáztatják !

El vagy tévedve, nem kicsit, hanem nagyon !

vakapad 2013.10.28. 12:10:31

@vajdasagi:

1./ Gyurcsány sok mindent megvalósított. Egyenesbe hozta az országot a megszorításokkal, és megkezdte a reformmunkát is. Mely utóbbit persze később úgy leszavaztunk, mint a sicc, de már megvalósított állapotában. A gazdasági helyzet a világválságig rendben volt, az EU-nak bemutatott konvergenciaprogram működött (ja és persze volt 13. havi, nyugdíj is, meg fizetés is, nomeg MANYUP is). Amit valóban nem tudott, az a pártfinanszírozás volt, amelyet a FIDESZ, miután a szakértők már teljesen kidolgozták (ellenzéki együttműködéssel) utólag simán lesöpört az asztalról, így aztán nem is lett belőle semmi, lévén kétharmados (ahogy most se).

2./ A 2006-os események nem történnek meg, ha a "csürhe" nem megy ki az utcára randalírozni, és ha Gergényiék nem tesznek keresztbe állandóan. Napéldául Gyurcsány felhívta, és utasította, hogy minden törvényes eszközzel védjék meg az MTV székházat, mire Gergényiék minden lehetséges szakmai hibát elkövetve annyira nem védték meg, hogy az már a szabotázs határát súrolja.

Nopersze, hitekkel nem tudok vitatkozni.

vakapad 2013.10.28. 12:14:45

@William Kidd:

Látom az ékezethiányból, hogy el tetszett menekülni előle. Sikeresen.

konrada 2013.10.28. 12:26:58

@William Kidd:
Valóban ő az ország második legzseniálisabb politikusa, csak az eltérő indulás miatt túl hamar lett kiábrándult, neki kimaradt az "ábrándozások kora". Így soha nem lett neki viziója, csak vízilója;), és az kell egy politikusnak szamárvezetőként, hogy legyen mihez viszonyulnia, mert egyébként úgy jár:
ha csak egyetlen cél csak a hatalom, akkor hosszú távon nem lehet megszólítan azon a választókat, akiknek valamiféle célt is kell lássanak.

...ezért sikeresebb zorbán, mert ő küldetésesnek gondolja magát, így a politikai taktikáit fel tudja fűzni egy célrendszerbe. Míg Fletó elvszerűség nélkül csak ide-oda bolyong.

...s a félreértések elkerülése végett, nem vagyok én fan, csak ismerni kell a történelmet. Hosszú távú sikerhez több is kell, mint csak a hatalom akarása.

vajdasagi 2013.10.28. 12:35:56

@vakapad: Azt írod: " Napéldául Gyurcsány felhívta, és utasította, hogy minden törvényes eszközzel védjék meg az MTV székházat, mire Gergényiék minden lehetséges szakmai hibát elkövetve annyira nem védték meg, hogy az már a szabotázs határát súrolja.

Nopersze, hitekkel nem tudok vitatkozni. "

Ki adott Gergényinek kitüntetést az események után? És milyen miniszterelnök az, aki ennyire nem tesz semmit a zavargások idején?

Mert én akkor nem tudtam kiengedni a lányaimat az utcára, és nem a csőcselék miatt, hanem igenis a rendőrök miatt. Hiába csűrjük-csavarjuk: Gyurcsány azokban a napokban leszerepelt, mert nem exponálta magát. Hát a rendőrség, az ügyészség, és a bjróság egy része is úgy működött azokban a napokban, mintha egy vészkorszak lett volna. Egy rendőr-terror volt a városunkban néhány napog. Nehogy már ezt indokolja egy tank pár méterrel odébbmozdítása: hát az egy vicc volt.

Szóval én ugyan a mostani rezsimről nagyon rossz véleménnyel vagyok, de ne lódítsatok már: ott volt egy csőcselék, és egy a csőcselékkel szemben meghunyászkodó, majd a csőcseléknél sokszorta számosabb normális lakosság terrorizálása. Nekem a csőcselék kisebb fenyegetésnek tűnik egy nemzet számára, mint a rendőrterror. A csőcselék által okoztt károk és fenyegetettség minimálisak voltak. És akkor még nem számítom bele azt sem, hogy a rendőrség pipogyasága azért enyhén szólva gyanús volt. Szálljatok le erről a témáról, mert a védhetetlen védve több szavazót rettentetek el magatoktól, mint amennyit megnyertek.

Kelly és a szexi dög 2013.10.28. 12:40:05

vajon most is hazudik, vagy csak a múltkor hazudott éjjel-nappal azért, hogy hatalomhoz jusson?

DFK 2013.10.28. 12:40:30

A helyzet az, hogy aválasztási győzelemhez nem elég jókat mondani, az is kell, a választók elhiggyék, tudsz kormányozni. Ez utóbbi hiányzik MA és BG-nál.

William Kidd 2013.10.28. 12:42:18

@vakapad: mobiltelefonrol hallottal mar, aranypocoro? Az agyatlanok mindig az ekezeteken rugoznak....

vajdasagi 2013.10.28. 12:44:06

@DFK: Ámbár nem tudom, miért ne hinné el valaki Bajnai Gordonról, hogy tud kormányozni: hiszen épp ő volt az, aki egy évig NORMÁLISAN kormányozott. Ha hagynánk őt még 4 évig ezt tenni, talán visszatalálhatnánk az előrevezető útra. Merthogy most a szakadék felé menetel a hazánk erőltetett menetben.

William Kidd 2013.10.28. 12:46:34

Gyurcsany nyiltan magyarellenes es cionista, Orban meg pragmatikus es farizeus, alnemzeti es alkerszteny. Szep kis alternativak, szegeny Magyarorszag...

feketeesfeher 2013.10.28. 12:49:38

@vajdasagi:
"Ki adott Gergényinek kitüntetést az események után?"

A történeti hűség kedvéért:
Gergényi kitüntetésre felterjesztése és elfogadása jóval megelőzte az utcai harcokat.

feketeesfeher 2013.10.28. 12:52:15

@vajdasagi:
Konkrétan meg nem volt rendőrterror, főleg nem napokon át.
Semmivel sem volt amúgy nagyobb rendőri erőszak, mint amit európa más városaiban a csőcselék ellen bevetni szoktak.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.10.28. 12:56:56

@William Kidd: "mobiltelefonrol hallottal mar, aranypocoro?"
Hány éves a mobilod, hogy még nincs rajta ékezet? :)

DFK 2013.10.28. 12:57:53

@vajdasagi: Mert BG nem egy normális körülmények között kormányzott (gy.k. nem választásokon nyert; nem volt programja, hanem feladata: az IMF utasításokat végrehajtani; csak egy évre ült a székbe). Most látod-e Bajnain, hogy meg is tudja csinálni, amit mond? Egy gyengekezűnek látszó, beszélni alig bíró politikus, aki rossz stratéga (ld az E2014 mélyrepülését).
Ráadásul nem számítottak gyurcsány akciójára 23-án? Ennyire nem képesek felismerni semmit?

feketeesfeher 2013.10.28. 12:58:49

@vajdasagi:
A kitüntetésről:
"Gergényi Péter volt budapesti rendőrfőkapitány Budapestért díját és a Főváros Közbiztonságáért kitüntetését 2006-ban az akkori Fidesz-MDF-MKDSZ, az MSZP, az SZDSZ és a MIÉP-Jobbik frakció együtt szavazta meg. A díjakról ellenszavazat nélkül, egyhangúlag szavaztak az illetékes bizottságokban a képviselők"

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.10.28. 13:01:50

Sajnos nem lehet azt mondani, hogy nincs logika a posztban...

Torgyán Viktor 2013.10.28. 13:02:45

"Van olyan, hogy valaki a maga módján zseniális? Talán van. És, ha van, akkor Orbán Viktorra bizonyosan ráillik ez a kifejezés. Zseniális, mert valami elképesztő manőversorozatba fogott, mert valami hosszú távú, nagy ívű, messzire tekintő koncepciót próbál megvalósítani. És zseniális, de csak a maga módján, ugyanis víziója pusztán abban a szűkös vonatkoztatási rendszerben igaz, amelyben Orbán Viktor a főszereplő, abból kilépve, a világ tényeivel komolyan megütközve már csupán sületlen és tartalmatlan erőlködés."

Cseréld ki a balt jobbra, a túlmozgásos "magyarmilliárdost" a pocakos "magyarfodballistára", és megáll a cikk fordítva is :)

A "senki más nem nem marad a bal/jobb oldalon" meg az "eltakarítja a az egész hagyományos jobb/baloldalt " abszolút megáll mindkét esetben.

Szerencsétlen ország vagyunk, hogy két ilyen zsenink is van egyidőben :(

vajdasagi 2013.10.28. 13:05:04

@feketeesfeher: Véletlen járőkelőket fogtak el a rendőrök, ezeket nem ritkán bántalmazták, majd a bíróság futószalagon itélte őket el, mint a rögtönítélő bíróságok. Szerencsére a bíróság felettes szervei (nem tudom a helyes megfogalmazást) ezeket a szégyenletes határozatokat jobbára megsemmisítették.

Jól emlékszem, hogy a jogvédők is, meg egyébként az Index is igen helyesen bírálta a rendőrség/ügyészség/bíróság tengelyt. (Ezért vagyok én az Indexnek azót ais hűséges olvasója.)
Szerencsére pár nap alatt vége lett. De az valóban szégyenletes volt. Ezek után egy miniszterelnök vagy lemondatja a rendőri/ügyészi vezetőket, vagy ő maga mond le. Gyurcsány egyiket sem tette: ergó ő a számomra egy erkölcsi nulla. És ezen nem változtat semmit a mostani vezetés országrombolása és a gigászi mértékű lopásai
sem.

vajdasagi 2013.10.28. 13:08:25

@feketeesfeher: Én akkor sem adtam volna oda Gergényinek azt a díjat. Megkértem volna, hogy ne fogadja el. Láttunk már ilyet mostanában, nem? Most is helyeseltem ezt, és akkor is azt tettem volna. NEM ÉRDEMELTE MEG.

vakapad 2013.10.28. 13:10:26

@vajdasagi:

[ORIGO]2006. 11. 17. 10:37
"A Fővárosi Közgyűlés pénteken, Budapest egyesítésének évfordulóján, a főkapitány a Budapestért díjat és Budapest Közbiztonságáért Emlékérmet vehette át Demszky Gábor főpolgármestertől."

"Gyurcsány kirúgta Gergényit és Benét"
Király András, Bohus Péter
Index, 2007. május 19., szombat 10:59

Mivel korábban nem tehette meg, ugyanis azzal bizonyította volna, hogy a csőcseléknek van joga Budapest hadszíntérré tételéhez.

vajdasagi 2013.10.28. 13:11:54

@feketeesfeher: a rendőrség válogatás nélkül mindenkit, aki az útjukba került bevitt, majd el is itélték, sokszor koholt vádak alapján, hamis rendőri tanúzással. Nehogy már ez ne merjtse ki a rendőrterror fogalmát? Milyen országot szaratlén Te gamdanak ls nekem? És a gyerekeimnek? Köszönöm - én ilyenből nem kérek.

vakapad 2013.10.28. 13:11:55

@William Kidd:

Ahhh, még útközben is ...

vakapad 2013.10.28. 13:13:30

@vajdasagi:

Érdekes lett volna, ha harci helyzetben válogatnak. Gyanús, nem gyanús ...

vakapad 2013.10.28. 13:13:30

@vajdasagi:

Érdekes lett volna, ha harci helyzetben válogatnak. Gyanús, nem gyanús ...

2013.10.28. 13:13:38

@Dzoltán55: "Még mindig ő az egyetlen nyugaton is elfogadott magyar politikus"

ez kb. olyan szintű humor, mint amikor Orbánék megmutatják az IMF-nek.

lassan a DK-s zombik is felfoghatnák már, hogy Orbán egyetlen nyomorult trógersága sem teszi szalonképesebbé a szerelmüket.

Összekötözve kellene a történelem szemétdombjára hajítani őket

Balt 2013.10.28. 13:14:54

Egyetértek. Remek poszt. Még azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a végén benyögi az all int (all outot), azaz a választási bojkott - mostanában kevéssé hangoztatott - DK-közeli ötletét. Ettől persze a tézis még áll: belőle itt nem lesz többé ME, erre kb. mérget vehetünk.

Lencsés István 2013.10.28. 13:21:47

Gyurcsány minden csak nem zseniális .... " .... Ha valakire, akkor rá eléggé illik ez a kifejezés. .... " . Kötőszóval ( ha ) nem kezdünk mondatot .

vajdasagi 2013.10.28. 13:22:19

@vakapad: Köszönöm a linket. Értékelem.
Azért egy részlettel nem értek egyet, mégpedig ezzel:
"Mivel korábban nem tehette meg" (mármint Gergényi menesztését), "ugyanis azzal bizonyította volna, hogy a csőcseléknek van joga Budapest hadszíntérré tételéhez."

Ez egyáltalán nem igaz. Egy MINISZTERELNÖK a zavargások lecsitulása után 3-4 nap alatt át tudja tekinteni, hogy mi történt, és ki hogyan szerepelt ebben. És éppen a helyzet megnyugtató rendezése érdekében megjelenhet este a tévében, és bemondhatja, hogy:
a) az csőcselék volt és randalírozás a TV-nél
b) a rendőrök töketlenkedtek aznap
c) a rendőrök beijedtek másnapra, és terrorizálni kezdték a várost
d) az igaz, hogy így a helyzet lenyugodott, de a valódi demokráciát nem ilyen módon és ilyen áron kell fenntartani, ezért azonnak meneszti Gergényit.

Ekkor még megmenthette volna a politikai karrierjét, és a hazánk is egy komoly országnak tűnhetett volna, nem pedig egy banánköztársaságnak.

Nem ezt tette, ez megpecsételte a karrierjét. De gondoljunk csak bele: mindig minden téren csak nagyokat mondott, és szinte semmit nem csinált. Pontosan emiatt nem való vezetőnek.

vajdasagi 2013.10.28. 13:23:32

@gwr: +1. Nem is tudod, mennyire egyetértek.

vajdasagi 2013.10.28. 13:31:27

@vakapad: "Érdekes lett volna, ha harci helyzetben válogatnak. Gyanús, nem gyanús ..."

"Harci helyzet" maximum csak a tévénél volt. Egyetlen este. A többi közönséges tüntetés, vagyítve randalírozással, meg egy vicces "tankelmozdítással". Hát mi a rendőrség dolga, ha nem pont az, hogy válogassanak: bűnös/nem bűnös?

És kérlek vedd észre az általad használt "gyanűs" és az én "bűnösöm" közötti különbséget. Pusztán azért, mert valaki "gyanús" még nem cipeljük be a rendőrőrsre, és pláne nem verjük meg útközben vagy a cellában.

Nem lehet azt elbagatellizálni. Hát a gyerekeimet nem a tüntetők, hanem épp a rendőrök miatt nem engedtem az utcára! Hol normális ez?

feketeesfeher 2013.10.28. 13:40:41

@vajdasagi:
Nem azt mondtam, hogy nem voltak rendőri túlkapások, vagy szakmai hibák, pusztán azt, hogy nem volt rendőrterror, főleg nem napokig.
Egy tapasztalatlan, rosszul felszerelt és erre a feladatra kiképzetlen rendőri erő próbálta meg megfékezni a csőcseléket.

A kormányzat pedig ezt követően azt tette, ami a legfontosabb volt.
Felszerelte és kiképezte a rendőri egységeket, hogy mégegyszer ilyen helyzet ne alakulhasson ki.
Abban a feszült helyzetben a rendőri vezetők felmentése sokkal inkább az utcai erőszakban érdekelt csőcseléket bíztatta volna fel további erőszakosságokra.

barli 2013.10.28. 13:47:47

@feketeesfeher: pedig de. Lényegében betiltották a tüntetést október 23-án.
Az azonosító nélküli, viperával verő, puskával lövöldöző, kardlapozó rendőrség viselkedése kimerítette a rendőrterror fogalmát.

Mária 2013.10.28. 13:53:04

Ha Gyurcsány zseniális lenne, akkor a saját szavazóbázisa bővítésével lenne elfoglalva ahelyett, hogy a Bajnai-Mesterházy bohócpárosnál kuncsorog alamizsnáért.

barli 2013.10.28. 13:56:52

@Mária:nyugi, azt teszi. A háta közepére nem kell neki összefogás, azt csak úgy mondja, hogy felépítse a "Nagy Megváltó Vol. 2" imázsát.

feketeesfeher 2013.10.28. 14:17:48

@barli:
"kimerítette a rendőrterror fogalmát."

Szerinted.
Szerintem, meg az eu illetékes bizottsága szerint meg nem.

Balt 2013.10.28. 14:17:56

@tattila: Jó kérdések, de kb. megválaszolódtak az utolsó mondatokban.

feketeesfeher 2013.10.28. 14:21:33

@barli:
"Ha Gyurcsány zseniális lenne, akkor a saját szavazóbázisa bővítésével lenne elfoglalva"

Gőzerővel teszi ezt ismereteim szerint az egész DK.
Nem csak Gyurcsány.

feketeesfeher 2013.10.28. 14:22:25

@Mária:
hopp, ez ide ment volna:

Gőzerővel teszi ezt ismereteim szerint az egész DK.
Nem csak Gyurcsány.

Balt 2013.10.28. 14:22:28

@surken: "Későn szembesült azzal, hogy a korrupció- hazugság- mutyivilág rendszeréből az MSZP nem akar/nem tud kilépni. Ennek a rendszernek Gy.F. is a részese, irányítója volt."

Miazhogynagyonis! Az egész életpályája (jelleme) ezt az ívet mutatja, kezdve a szakdolgozatával, házasságon és Altuson, no meg Nomentánán-Fittelinán, Megyó megpuccsolásán át a DK-ig, jelen posztban vázolt törekvésekig.

Balt 2013.10.28. 14:24:06

@surken: "Még egy megjegyz. a posztra: a liberális szavazók többsége már a DK-ra fog szavazni. Lásd Gyurcsány-Kuncze-Fodor tengely."

Hogy ezekből a "liberálisokból" kinézhető, az fix. Szerencsére az SZDSZ(+MDF) mellett végül csak 2,67% tartott ki a végére...

DFK 2013.10.28. 14:24:13

@feketeesfeher: Az azonosító nélkül (gy.k. törvénytelenül) "dolgozó" rendőrök csak szakmai hiba lett volna, nem pedig bűncselekmény?

Balt 2013.10.28. 14:27:32

@barli: Így van, ez végül is tényszerűen kiderült: az IMF buktatta meg, a balfasz maszop még a lemondása után is nagy többséggel pártelnökké választotta. (Hogy két hét múlva ugyanazzal a lelkesedéssel elküldjék a pitsába.) :))

Balt 2013.10.28. 14:29:17

@Állítsátok meg Arturo Uit!: :) A posztot is olvastad, vagy csak a címet? Mert kb. ugyanez a recenzió:

"Az kétségtelen, hogy Mesterházy-Bajnai reménytelen koalíciója alkalmatlan Orbán leváltására, de ebből még nem következik semmi pozitív Gyurcsányra nézve. "

Balt 2013.10.28. 14:31:17

@surken: :) Kiegyensúlyozott tájékoztatás. (Nem röhög! Viccen kívül így kell ezt csinálni.) :))

feketeesfeher 2013.10.28. 14:31:38

@DFK:
"nem pedig bűncselekmény? "

Ismereteim szerint nem volt bűncselekmény.

De erről már annyiszor elmondtam mindent.

És nem, nem tudom sajnálni a randalírozókat, sem a barrikádépítőket, sem a hülye katasztrófaturistákat, sem azokat, akiknek fogalmuk sem volt mi várható egy tömegoszlatáskor.

A rendőrség alapvetően kiképzetlen, felkészületlen és felszereletlen volt. Magyarországon ilyen utcai erőszakkal rendőr még nem találkozott, bőven benne volt a túlkapások lehetősége.
És akkor ott állt egy azonosítatlan rendőr egy azonosítatlan utcai harcossal, oszt megküzdöttek.

Aztán a kormányzat nagyon rövid idő alatt hatékonyan lépett, és ilyen esetek a későbbiekben már nem fordultak elő. Ez a lényeg.
Volt egy probléma, és a kormány megoldotta.
Ennyi meg egy bambi.

DFK 2013.10.28. 14:32:22

Fletó már előre megpuccsolja az egész baloldalt a következő ciklusra.

Szent-Királyi István 2013.10.28. 14:35:35

teknős 2013.10.28. 09:03:35
@Szent-Királyi István: Miért, szerinted mi a fészkes fenéért vezeti a DK-t?
Kedves teknős! Amiket leírtam, sokan mások is azóta.. és mindfen kérdésedre felvetésedre megtalálható a korrekt és részletes válasz.. Igen, összeesküvéselmélet..DE nem azért, amit bölcsen kiválasztottál (csak én már túl öreg vagyok ahhoz, hogy egy ilyen átlátszó csapdába besétáljak.. Igen, akár miniszterelnök is akar lenni.. DE ha más lesz az, akkor sem vonul félre.. mert a célja nem elsődlegesen ez.. hanem Orbán leváltása, az ország megszabadítása tőle..
A leírtakat nem én hiteltelenítem, hanem amit tartalmaz.. Sok valótlanságára és belső ellentmondására fentebb sokan mások is rámutogattak elég konkrétan, nem ismételgetném.. DE ha elolvasod, megtalálod.. (persze csak ha akarod.. mert ugye nemakarásnak - tudjuk, mi a vége..)
Abban meg igazad van, hogy esetleg logikusnak is található egyik-másik része - legalábbis akkor, ha a TÉNYEKET, AMELYEK ELLENE SZÓLNAK, nem ismerik vagy nem veszik figyelembe.. és éppen ezért válhatnak nevetségessé esetleg.. Nem gondolod?? Amúgy ez bizony összeesküvéselméleti alapú iromány.. Nem azért, mert én azt írom róla, hanem saját jogán.. mert tényként állít be olyasmiket, amik messze vannak attól.. persze a közbeszédben úgy terjedt el.. és aki kényelmes eléggé, hogy ne nézzen utána a dolgoknak, az megvezethető.. éppen az ilyen összeesküvéselméletek segítségével..
Azért ne csüggedj! Igenis Gyurcsány befolyásolni akarja az országban történő dolgokat.. és ez úgy néz ki, mintha menne is neki.. mert az általa hírdetett összefogásra sokan vevők.. ezért még a vezetésről is hajlandó lemondani.. ezt eddig a politikai vezetők közül csak ő mondta egyértelműen ki.. (javasolni kell egy rátermett miniszterelnökjelöltet, és azonnal meglátszik igazat mondott-e?!! - én a Tétényi Évát javasolnám, mert annak nincs pártelkötelezettsége, van viszont harci tapasztalata..)
Üdvözöllek!!!

DFK 2013.10.28. 14:37:07

@feketeesfeher: Szóval a "leesett" azonosítókkal semmi gond? Az Astoriánál sem volt semmi gond 23-án?
A cinikus magatartásotok az, ami lehetelenné tesz azt, hogy bármiféle párbeszéd lehessen veletek. Mert pofátlanul hazudtok és aszisztáltok bármihez; ti november 4-e gyermekei vagytok. ha érted mit jelent ez.

feketeesfeher 2013.10.28. 14:54:43

@DFK:

Vegyél vissza kicsit az arcodból utcai harcoskám.

Balt 2013.10.28. 15:01:12

@E.Csaba: "Például a posztban felvetődik, hogy tényként kezelhető az ellenzék veresége, amitől ha Gyurcsány el tud határolódni, akkor megnyílik a politikai tér a jövőben előtte."

Tény, hogy nem tisztázta a zellenzék (az intakt Jobbik és talán az LMP kivételével) a Gyurcsányhoz való viszonyát. Pedig számos kitörési pontot kínált nekik a sors 2009 óta, és mégsem. Ennek isszák a levét, bár most minden korábbinál jobb lehetőséget kínált nekik maga Gyurcsány. Külön bájos, hogy pár hete még közösen kampányoltak Baján, aztán nagyon úgy néz ki, ott is Gyurcsány tört borsot az orruk alá, ezek meg még felengedik a közös színpadra. 3 kismalac meg a farkas...

Balt 2013.10.28. 15:02:46

@E.Csaba: Ja, de a lényeg: Gyurcsány mellett már soha a büdös életben nem lesz 2,5 millió szavazó, ami minden valószínűség szerint szükséges egy kormányalakításhoz, hacsak nem SZDSZ-módra akarja (kívülről) csóválni a kutyát.

Balt 2013.10.28. 15:04:00

@béla a görög: "Gyurcsányra már azért megéri szavazni, mert fosnak tőle a fideszesek.."

Fosnak? Ott van a poszt elején: mégis lottó 5-ös volt, csak elég ideig kellett játszani a kombinációt. :)

Balt 2013.10.28. 15:09:42

@Dzoltán55: "Még mindig ő az egyetlen nyugaton is elfogadott magyar politikus"

Nyihihi! Rotfl:
www.youtube.com/watch?v=6HTKhm7rlKs

DFK 2013.10.28. 15:38:32

@feketeesfeher: Nem vagyok és nem voltam utcai harcos. De látom a gyengédre tapintottam. Fáj, ha valaki szemebesít a valódi, agresszív, vérszomjas éneddel?

DFK 2013.10.28. 15:40:22

@Balt: Ezért mondom, hogy vezetnének ezek egy országot, ha ebbe a csapdába is belemásztak?

William Kidd 2013.10.28. 15:44:05

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: meg a laptopom is angol billenyuzetu, mit foglaloztok ti ezzel?! Ne legyetek autistak, vilagos amit irok.;-)

Balt 2013.10.28. 18:02:41

@bekerült: "Mit tehet egy új pártba kényszerített politikus ?"

Kényszerítette a rosseb. Összegründolta a 10 főt, azt hitte, ez elég egy frakcióhoz, ezért borította az MSZP-t, azt gondolva, hogy legalább a szimpatizánsok fele követi. (Mesterházyék magukra vessenek, hogy akkor nem vágták el a köldökzsinórt, nem csináltak tabula rasa-t, inkább lebegtették a későbbi kapcsolat lehetőségét, hátha szükség lesz rá. Bajnai akkor még nem volt sehol.)

"Az pl. eszébe se jut, hogy egy válságos helyzetben, lehet tisztességesen és következetesen is politizálni és Gyurcsány se tesz mást Öszöd óta !"

Nyihihi, igaz: Őszöd után mutatta ki igazán a foga fehérjét...

(A sorolt ex-komcsi ex-mdf-es stb. pártsöpredékre kár is szót vesztegetni.)

Balt 2013.10.28. 18:12:17

@bekerült: Az mondjuk kimondottan érdekes, hogy egy múzeumi díszletet, amit még harci körülmények között is tréleren hurcolásznak, feltankolva kikészítenek a szándékosan arra terelt radikális tüntetők részére... Ennél már csak a maga alá vizelő, abban elakadó vízágyú és a feláldozandó kezelője elgondolkodtatóbb, bár a tömeg (vagy az nbh-s provokátor kollégái?) szerencsére bölcsebb volt, hogy bántódása essen. Akárhogy is nézzük, vagy irtózatosan lúzer volt a korabeli kormányzat és fő alkotója, Szívásy gárda, vagy ördögien gonosz. Esetleg mindkettő.

E.Csaba 2013.10.28. 18:13:04

@Balt: Szerintem sem lesz már, de egy szélesebb összefogásban , aminek a DK is a részese még van esélye, hogy meglegyen az a 2,5 millió..

pedes75 2013.10.28. 20:25:34

@barli:

"mint a torgyándoktor. Szerintem kb. egy szinten vannak."

Kb.

Uzsok 2013.10.28. 22:16:07

Igen, Gyurcsány kottájából játszik a teljes baloldal. Volt időszak, amikor az egész politikai osztály ezt tette.
Nem, GYF nem képes hosszútávú tervezésre, amióta politikai pályán van, improvizál. Van persze valamiféle világképe, valami elérendő állapota az országnak, amit akár politikai céljának is nevezhetnénk. De hogy tudatosan építené fel magát egy több évvel későbbi pozícióra: na ilyet az elmúlt tíz évben nem csinált. Ösztönösen jól helyezkedik, amint az pl. a házasságain is látszik, nagyra tör, de ennél többre nem képes.
Egyvalami viszont gyurcsányi unikum, és ezzel tud is operálni: egy bizonyos formában nem tagja a politikai osztálynak. Nincs benne ugyanis betyárbecsület és nem a hagyományos politikai eszközöket használja. Messziről, félig behunyt szemmel ettől akár az egyetlen becsületes embernek is tűnhet a mindent ki. és megmagyarázó, érdekeiben összefonódott, sok embert viszolyogtató politikusok között.
Valójában viszont egy gátlástalan akarnok, aki kizárólag önmagában hisz, és akinek a színre lépése óta olyan fur és előtte sohe meg nem történt a dolgok fordulnak elő, mint egy köteles tüntetés, egy kormányfőbuktatás, egy őszödi beszéd, annak kiszivárogtatása, rendőri tétlenség majd brutalitás, Orbán megfuttatása az Astoriától, botrányos kormányfőkeresés, lemondás egy biztos választási bukás előtt, a magyar történelem legmonolitabb pártjának szétszakítása, bajai videó, kampánypénz-gyanúsítások, rakparty buli... Erre azt mondom, nincsenek véletlenek. De még egyszer: ezek nem tudatos tervezés állomásai, az összekötő elem az eszközök minősége. Magyarul ezek gátlástalansága és a (politikában is szokatlanul magas fokra vitt) erkölcstelensége.

HomicideWatch (törölt) 2013.10.30. 02:06:56

@sas70:

"Olyan ez, mintha egy sportoló nem a soron következő versenyt akarná megnyerni, mert akkor inkább el se induljon. "

Ha tudnád mennyi ilyen van, felkészülési időszaknak és formaidőzítésnek hívják. Ami nem azt jelenti, hogy nem akar jó szerepelni.

Lilla50 2013.11.01. 20:11:41

én azt hiszem kár spekulálni, mert a valóság egészen más--sokkal egyszerűbb, de ha szórakozni akarunk akkor spekuláljunk!
süti beállítások módosítása