HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

A tervszerűtlenség szikláján

2011.05.27. 12:00 Ratius

 

Nagy reményekkel és őszinte csalódással zárult számomra a Fidesz kormányzásának első esztendeje. Azzal együtt is, hogy tudom magamról: megátalkodott utópista vagyok, olyan elképzeléseket dédelgetek államról, társadalomról, közéletről, amelyek csekély realitással bírnak. Ám hiába hajítom messzire a nagyszerű elvek zsinórmértékét, kormányunk egy éves tevékenysége még a leghétköznapibb szempontok szerint is kritikán aluli.
És nekem nem is az a legfőbb bajom ezzel a kormánnyal, hogy felvállalta azokat a konfliktusokat, amelyeknek elkerülésére amúgy sem lett volna esélye. Nem az a bajom, hogy sokszor megdöbbentő, a józan kormányzástól messze elhajló döntéseket hozott, amikor ezt látta szükségesnek, nem az a bajom, hogy a demokratikus normákra fittyet hányva viszi keresztül akaratát. Az én csalódottságom oka sokkal inkább az, hogy a széles látókörű, messzire tekintő, világos koncepció mentén haladó, érvet érvre, tettet tettre halmozó racionális cselekvés helyén hatalmas vákuum tátong.
No, nem mintha kormányunk magányos hősként állna a tervszerűtlenség szikláján. Az elmúlt húsz esztendő, a modern európai politika szinte minden kormányzati lépését ad hoc döntések alakították és alakítják. A kormánynak, mindegyik kormánynak ugyanis szükségszerűen fontosabb a most felbukkanó probléma kezelése, mint a jövő megalkotása.
Csakhogy az a hatalom, amelyik fölismeri, hogy a dolgok úgy nem mehetnek tovább, ahogyan eddig mentek, s e fölismerést kétharmados többség is igazolja, az a hatalom elképesztően nagy felelősséget vesz a vállára. Egy ilyen kormánynak kutya kötelessége elszakadnia a most gondjaitól és első, legfontosabb feladata, hogy megalkosson egy jövőképet, amelyhez azután hozzá kapcsolhatja a jelen döntéseit is. Ezt jelentené a forradalom (a szavazófülkékben).
Távlatos koncepciót azonban képtelen volt alkotni a Fidesz. A jövő Magyarországának világos elgondolása helyett giccses, dagályos, de legfőképpen homályos üzenetek születtek. Miközben a kormány nemzeti együttműködésről, új alkotmányról, munka alapú gazdaságról szónokol, azonközben ugyanúgy képtelen az ország nehézségeinek rendszerszintű áttekintésére, mint bármelyik elődje.  
A Fidesz az elmúlt egy év során nem tudott megalkotni egy épkézláb prioritás-rendszert, az ország, vagy, ha úgy tetszik a nemzet előtt álló nagy feladatok soráról. Nem volt képes összefüggő stratégiát készíteni a valóban jelentős kérdések kezeléséről, s ami a legsúlyosabb: ami tervek eddig megszülettek, azok semmiféle választ nem adnak azokra a problémákra, amiket majd e tervek végrehajtása okoz.
A tucatnyi kérdés közül csak a néhányat kiemelve, íme, néhány példa a rendszerszintű gondolkodás kétségbeejtő hiányára: Miközben az állam nagyon helyesen és radikálisan igyekszik csökkenteni az állami kiadásokat, semmiféle tervet nem látunk azzal kapcsolatban, hogy miből és hogyan fog megélni az a többszázezer ember – rokkantnyugdíjas, munkanélküli, elbocsájtott tisztviselő stb. –, aki elveszti államtól kapott megélhetését. Miközben megindult nyugdíjrendszer visszaállamosítása, semmiféle elképzelés nem született arról, hogyan akarja kezelni a kormány a nyugdíjas-kérdést a jövőben. Miközben egymillió, de legalább sokszázezer új munkahelyről, közmunkaprogramokról, munka alapú gazdaságról beszél a kormány, nyoma sincs annak az igyekezetnek, hogy kiszámítható, vállalkozóbarát körülményeket, a munkahelyteremtő kezdeményezéseket vállaljon föl a kormány. Nem sorolom tovább. Fölösleges. A nagyhangon beharangozott, fellengzős szózatok mögött nincs terv, nincs elképzelés, nincs semmi, csak az ami eddig is volt: a lakosságra rótt terhek újabb és újabb növekedése.
Ebből így nem lesz forradalom. Azaz…  Ebből így forradalom lesz.   
 
A Boldogok a sajtkészítők immár a Facebookon is megjelent.

Érdemes bejelölni, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára. 

207 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr932936326

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarország elveszett éve 2011.05.27. 16:44:57

Ma egyéves Orbán Viktor kormánya. Kevesebb több lenne....

Trackback: II. Orbán-kormány tíz legjobb intézkedése 2011.05.27. 14:08:48

Alig hisszük, de egy teljes év telt el a II. Orbán-kormány ciklusából. Mindnyájan túléltük, a kormány éppúgy, mint a polgárok, de mégis hogyan? Az ősz hajszálainkon túl mi nőtt, szaporodott az elmúlt évben, mi lett jobb és mi lett rosszabb? A Ténytár t...

Trackback: Kétszer ugyanabba a folyóba lépni 2011.05.27. 13:55:26

 Azt mondják, hogy a történelem ismétli önmagát, és ha ez igaz, akkor Magyarország történetében  most pontosan ugyanaz az időszak jött el, mint akkor, nagyjából 90 éve. Hiszen túl voltunk a Nagy Háborún, egy őszirózsás forradalmon és egy &bdq...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.05.27. 18:20:07

@Kerek Ferkó: "Libsik,balód'aliak Ti ne várjatok forradalmat, mert lehet a fidesznek az szar lesz, de nektek még annál is szarabb!"

kivancsi lennek, mire is alapozod ezt, amikor a fidesz eppen a hadsereggel es a rendorseggel is baszik ki kemenyen, szoval nem nagyon lesz a sajat allamvedelmi hatosagan (vo. terrorleharitas, vagy mifax) kivul mas, aki megvedje..:-)

kicsijuti 2011.05.27. 18:24:32

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: az is tegyük hozzá hogy nem is kell kitől megvédeni mert nincs igény "forradalomra".

personal non grata 2011.05.27. 18:30:21

@kicsijuti: persze, vegyék vissza ami jogtalan. Azt is amit maguknak osztanak, 2 helyről fizetést, költségtérítést, parkolócégekben "szerzett" tulajdonrészeket és amiről nem tudunk. vagy az frankó hogy a saját embereikre szabják a törvényt? Ha most ezt elkezdik, a következő kormány meg ezeket fogja utólagosan visszavenni? Drága belügyminiszer úr hány évesen ment nyugdíjba? 42! Utcát akarsz söpörtetni rendőrökkel, tűzoltókkal? Te bevállalnád? Kultúrált országokban az irodai és adminisztrációs munkakörökben dolgoznak tovább a saját szakmájukon belül. Kamu rokkantak? Vegyék elő azokat is akik leszázalékolták Őket, a korrupt orvosokat is!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.05.27. 18:30:29

@kicsijuti: de bizony, egyre nagyobb igeny mutatkozik...:-)

az a baj,hogy orbnanek teljesen nyilvanvaloan es pofatlanul tomik a sajat embereiket. azaz az egesz szocibuktatas eggy dolgorol szol, hogy az eddigi 70-30 helyett a korrupcio 100%-a a fidesz kezebe keruljon.

tehat a fidesz nem felszamolja a korrupciot, csak atveszi a hatalmat felette. marpedig ennek az lesz a vege, hogy orbant fejjel lefele fogjak kivereztetni, mint moussolinit.

zsombordeak 2011.05.27. 18:31:19

@Lófasz Hadnagy: A baloldalon is volt egy értelmes csapat: Bajnai Gordoné. Utópisztikus reményem, hogy ő visszajön, és akkor rá szavazok. Eddig mindig a Fideszre szavaztam, de soha többé!

personal non grata 2011.05.27. 18:32:22

@kicsijuti: nincs igény forradalomra? csak az echo tv jön be nálatok?

Kerek Ferkó 2011.05.27. 18:34:50

@personal non grata: Nem lepődtem meg, hozod az átlag libbant szintet, kocsmával vagy kocsma nélkül. :)

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Nem tudsz olvasni?Mondtam ,hogy nekik IS szar lesz.Kit védenek majd szakasits dédunokáját?GyuRTsányt?:) Pf :DDDD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.05.27. 18:38:51

@Kerek Ferkó: nem vedenek senkit..

nem azert mennek, hogy gyurcsanyt, vagy barkit vedjenek, hanem hogy orbant megoljek, aztan teleszarjak a koporsojat es utana lehugyozzak a sirjat.

a forradalomak sosem valakiERT kovertkeznek be, hanem valaki, vagy valami ELLEN..

amikor az emberek agya ledobja az ekszijat, akkor szepen nekiallnak es kibelezik, aki tulporgette oket. nem azon gondolkodnak, hogy mi jon utana, nem azon gondolkodnak, kit segitenek ezzel. egyszeruen el akarjak pusztitani a bajok okozojat.

kicsijuti 2011.05.27. 18:39:21

@personal non grata: nem,de ha nem csak elfogult blogokat olvasnál hanem körül is néznél akkor látnád hogy a fidesz támogatottsága meg mindig iszonyú magas.

kicsijuti 2011.05.27. 18:43:05

@Amox: bajnai még annyit sem csinált mint viktorék imf hitelel sikerült elkerülnie a strukturális átalakításokat és nem kellet a pl sem a felsőoktatáshoz sem a nyugdíj/segély rendszerhez nyulnia . Én eddig nem szavaztam a fideszre soha és pont ezek miatt fogok legközelebb rájuk ikszelni.

Kerek Ferkó 2011.05.27. 18:46:44

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Jah Ferenc most gründol magának pártot, majd a fityeszt viszi el egy véres forradalom, elég sci-fi eddig...

zsombordeak 2011.05.27. 18:46:59

@mréveiller: Nem engem kérdeztél, de azért mondom:
1) Az, hogy "eltőzsdézik!" felkiáltással elveszi a nyugdíjmegtakarításokat, pár hónap múlva meg 500 mrd Ft-ért megvásárolja egy tőzsdei cég 21%-át egy rally tetején.
2) Az hogy pillanatnyi érdekek (kell a pénz) miatt földig rombol egy alapvetően jól működő hosszútávú megtakarítási rendszert.
3) Hogy semmi koncepciója nincs arra, hogy a nyugdíjasok, a visszaterelt rokkantak, stb. miből fognak megélni. Mert munkahelyeket nem teremt, sőt a jogállamban való alapvető it lerombolásával mindenkit elriaszt attól, hogy Magyarországon hosszútávon tervezzen.
4) Hogy mérhetetlen cinizmussal mindent csak a saját pillanatnyi szempotjainak vet alá. Ld. Alkotmánybíróság korlátozása, MANYUP-zsarolás, Schmitt Pál, stb.
5) Hogy bár nagyon hangoztatja a jövő nemzedékének érdekeit, olyan oktatási, szociális (óvoda-bölcsőde) és folgalkoztatási viszonyokat teremt, hogy teljesen reménytelen egy erős új nemzedék felnevelése.
6) Hogy feljebbvalónak érzi magát a szakmai alapelveknél és úgy gondolja, hogy azokat nem kell figyelembe venni. Ld. fékek és ellensúlyok lebontása, kilakoltatási moratórium (ami ugye teljesen ellentmond a jelzálog-hitelezés alapelveinek), stb.
7) Hogy rövidtávú megoldásokban gondolkodik, nem nézve a hosszútávú hatásokat. Ld. devizahitelek árfolyamrögzítése, ami miatt már most félnek, hogy 2014 után csődbe megy a magyar bankrendszer.
És sorolhatnám tovább. Összességében egy gerinctelen, gátlástalan, buta banda. Szégyellem, hogy rájuk szavaztam.

a-kis-herceg 2011.05.27. 18:48:30

lényeges és jó megállapítások.

csak azt nem értem, hogy miért most írta le a posztoló. pl egyéve választás előtt is sokan tudták ezt. és nem is vártak mást.

a fides Szövetség célját elérve megszerezte és most őrzi a KASSZÁt...
legmaximálisabb politikai-gazdasági-média hatalmat igyexik koncentrálni...

szépen haladunk, terv szerint

a-kis-herceg 2011.05.27. 18:50:14

@Nick_: "a probléma gyökere az, hogy az iskolarendszerünk semmiféle módon nem készíti fel a polgárokat arra, hogy mi a feladatuk és kötelességük főként gazdasági szempontból. ha lenne rendes gazdasági ismeretek tantárgy..."

nemcsak tantárgy nincs ilyen, hanem POLGÁROK sincsenek

csak parasztok és (kis)királyok

Kalmár 2011.05.27. 18:50:26

Hú de meleg lett hirtelen...

personal non grata 2011.05.27. 18:50:33

@kicsijuti: nálatok biztosan népszerű az orbán slepp.. Egyébként ismeretségi körömben, (ami igen magas és változatos összetételű a szakmámból adódóan) meglehetősen tájékozottnak tartanak, sokat informálódok. Olvasni is szoktam, főleg történelmet és naprakész vagyok a világ aktuális dolgait illetően. Úgy vettem észre hogy a többségnek elege van a parasztvakításból, és jól mondod: iszonyú hogy van aki még támogatya....

dr. trafik nomac 2011.05.27. 18:51:06

@kicsijuti: Hogy magas eleg relativ, most magas a tobbi parthoz keppest, de osszesegeben mar igencsak gyengecske. A Blogokat meg nyilvan nem a szalag mellett dolgozo munkasok toltik meg, a kerdes csak az, hogy kibol van tobb ?

is 2011.05.27. 18:51:43

@popocatepetl: ahhoz oda kellett menni. 100 meterrol senkit nem lehet fellokni. mar ovodaban tanitani kell, hogy ha 2-nel tobb rendort latsz, foleg rohamruhaban, akkor megfordulsz, nem kerdezel, nem nezelodsz, nem probalkozol, hanem az ellenkezo iranyba elmesz. nyilvan 2006-ban ezt sokan nem tudtak, es ez tragedia. kar, hogy igy kellett megtanulni. elmondtad edesanyadnak, hogy legkozelebb mit csinaljon?

dr. trafik nomac 2011.05.27. 18:52:49

@Amox: Magyarazza mar meg nekem valaki ezt a Bajnai patoszt, azonkivul, hogy elkoltotte a hiteleket, es novelt itt-ott egy kis adot, mi mas tett meg ?! A Fidesz ezt folytatta, ami igen csak nagy szemetseg, dehat ez van.

zsombordeak 2011.05.27. 18:53:13

@kicsijuti: Egy éve volt rá, tényleg nem tudott sokat csinálni. De azt korrektül, nem pedig nagy mellénnyel de kevés ésszel. Korlátozta pl. a nyugdíjpénztárak nyereség-arányát - pont azon a ponton beavatkozva, ahol a probléma volt. Fokozatosan bevezetett egy alacsony kulcsú adórendszert. Emelte a nyugdíjkorhatárt. Normális viszonyt teremtett az államfővel, tiszteletben tartva a hatalmi ágak különbségét. A jó irányba tett lépések, amik arányban voltak a lehetőségekkel. Igen, IMF-hitelből, mert annyira szarban volt az ország. De most jobb, hogy megszabadultunk az IMF-től, cserébe jóval magasabb kamatra kell ugyanúgy hitelt felvennünk, nincs semmilyen alkotmányos kontroll, elvették a nyugdíjmegtakarításainkat, ráadásul MOL-részvényt veszünk belőle?

personal non grata 2011.05.27. 18:54:37

Ma Orbán Viktor Tuskó Hopkinsként (Rejtő Jenő alapműve) szónokol és lózungol. A képlet az, hogy aki a névsort olvassa, arról nem derül ki, hogy ő is ott volt a probléma okozói között. Ma néhány közgazdász a lózungolást megelégelve próbálná bemutatni a magyar államadósság-spirál indulásának, ill. nekilódulásának történetét. Ez a mai „seggnyaló” médiánál nem nagyon sikerül. A lózungoló politikusok azt hiszik, nem emlékszünk már. Ők csak a 8 év MSZP regnálás alatti államadósságról beszélnek. Még jól emlékszünk, nem olyan régen volt 1998-2002. Az elején nem volt gond, közismert, a „Bokros csomag” jótékony hatása. Íme az államadósság megugrásának szerényen elhallgatott néhány oka a Fidesz regnálásának 2. szakaszában:
- Főtiszviselői kar létrehozása, bebetonozása, pénzügyi finanszírozása.
- Köztisztviselői bérek jelentős arányú emelése.
- Lakáscélú, kedvezményes törlesztésű köztisztviselői hitelek bevezetése. Ez 2,5%-os hitelkamatot jelentett, a többi állami forrás és kamattámogatás volt. Személyeskedés nélkül: rengeteg vezető politikus és köztisztviselő részesült belőle. Aki kiváncsi rá, hogy a mai vezető politikusok között, jobb és baloldalon egyaránt, kinek van ilyen hitele, az interneten nézelődhet. Az ekkor bevezetett kedvezményes lakáshitelek az ingatlanlufi Mo.-i kiváltó oka, hiszen akinek ez nem járt, nem akart lemaradni; 1-2 évvel később az emberek nyakló nélkül elkezdték felvenni az EURO- és svájci frank alapú hiteleket. Sajnos a FIDESZ kedvezményes lakáskölcsönadásait 2002-től az MSZP is folytatta. Igaz, hogy a FIDESZ –érában kapható 20 milliót 10 millió Ft-ban maximálta, és a 2,5 %-t felemelte 4 %-ra.
- Diákhitel bevezetése. A FIDESZ vezette be, és sajnos az MSZP folytatta. Közismert, hogy fékek nélkül vehették fel a diákok mindenre. Hatalmas biznisz volt ez is a Diákhitel Központnak és néhány banknak. Természetesen itt is a kedvezményes kamat feletti részt a mai napig a magyar állam fizeti a bankoknak.
- A minimálbér emeléséhez kapcsolódó különböző juttatások (a közalkalmazotti és a köztisztviselői szférában) államadósságra gyakorolt hatása.
- 2001-ben a FIDESZ kormány vásárolt Gripen vadászrepülőket. Ezek ugyan kiváló gépek, de a magyar technika és személyzet alkalmatlansága miatt azóta is csak díszek. Az államadósságra gyakorolt hatás? 1 Gripen 20 milliárd, 14 Gripen ?. A Gripen vásárlás az F-16 helyett abszolút dilettáns, bár inkább korrupciógyanús volt. Sokan emlékezünk még: a Gripen dokumentumok titkosítva vannak.
- Amikor 2002.-ben a FIDESZ elbukta a választást, néhány nappal a választások előtt sok-sok milliárdot költött el betervezetlenül, az addigi beruházási prioritásokat felrúgva (a lényeg, hogy minél üresebb legyen az utód kamrája).

Természetesen ezek a tények nem mentik az MSZP-SZDSZ kormányok 2002-2010. közötti hanyag, felelőtlen, tolvajlásokkal fűszerezett kormányzását és a Kádár-rendszer által összehozottat sem. De legyen végre vége az örökös hazudozásnak, hogy az államadósság létrehozásában a FIDESZ ártatlan. Mikor jön már egy mesebeli kisgyerek, aki a hajbókoló tömegnek megmondja, hogy Tuskó Hopkins király meztelen?!

dr. trafik nomac 2011.05.27. 18:54:39

@popocatepetl: Jaj mar a hazugsag, azert mert politikailag adjak alad a szelet meg nem lesz igaz, ott voltma en is (Blahan laktam), ha nem lenne bennem emberseg, eles granattal dobaltam volna meg par idiotat, valoszinu anyadat is.

is 2011.05.27. 18:55:53

@kicsijuti: Bajnai torolte el a 13. havi nyugdijat. Kicsit alaposabb utananezes utan megalapozottabb velemenyt tudnal kialakitani, amit komolyabban is tudnank venni.

nem nemsiker_s 2011.05.27. 18:56:43

@Battlestar Galactica:

"Mi ehhez képest egy nokiás doboz öcsém!"

Nem a nokiás dobozok voltak a haverjaid legnagyobb dobásai öcsém

Kismacska (BELLA) 2011.05.27. 18:57:03

@Battlestar Galactica: jó felsorolás. És akkor add hozzá azt a kárt, amit Simicska okozott azon a bizonyos darálós éjszakán az APEH-ban.

No és Kaya Ibrahim-Josip Tot megvan? Fideszes politikusok cégeit nyomták át rájuk, fullban köztartozásokkal. Körülbelül milliárdos kárt okoztak az államnak.

Tokaj-hegyalja elkótyavetyélése megvan? A minden-pénteken-állami-autó-komvoj-indul-borozni-Tokajba ÁLLAMI milliókból megvan?

Az megvan, hogy Viktor majd meghal, hogy fogadná már az USA elnöke, ezért bérelt gépet ÁLLAMI 70 akárhány millióból, hogy hátha fogadná őt Bush (nem)... És milyen ciki már, hogy MINDEGYIK MSZP-s miniszterelnököt fogadta az USA elnöke VAGY idejött hozzánk... juj, ez ciki, nem? :D

És mekkor arca volt Orbánnak, hogy azt hitte, hogy fogadják, MIUTÁN egyetértett (nem határolódott el) Csurka azon kijelentésétől, miszerint az USA megérdemelte 9/11-et...

Ezek így hirtelen csak azok, amik gyorsan eszembe jutnak a hozzászólásod kiegészítéseképpen. :)

Drága azon honfitársaim, akik képtelenek a fentiekre visszaemlékezni, vagy fiatalságuk okán (akkor kuss neked, kölyök!), akár nyelv_túl_mélyen_a_Fidesz_seggében okán, véssétek a pöttömnyi kis agyatokba: NEM fognak nyilvánosságra kerülni a Fidesz által ellopott milliárdok. Tíz-száz-ezer milliárdok.

Minden a kezükben. A médiától kezdve minden.

Kismacska (BELLA) 2011.05.27. 18:57:03

@Battlestar Galactica: jó felsorolás. És akkor add hozzá azt a kárt, amit Simicska okozott azon a bizonyos darálós éjszakán az APEH-ban.

No és Kaya Ibrahim-Josip Tot megvan? Fideszes politikusok cégeit nyomták át rájuk, fullban köztartozásokkal. Körülbelül milliárdos kárt okoztak az államnak.

Tokaj-hegyalja elkótyavetyélése megvan? A minden-pénteken-állami-autó-komvoj-indul-borozni-Tokajba ÁLLAMI milliókból megvan?

Az megvan, hogy Viktor majd meghal, hogy fogadná már az USA elnöke, ezért bérelt gépet ÁLLAMI 70 akárhány millióból, hogy hátha fogadná őt Bush (nem)... És milyen ciki már, hogy MINDEGYIK MSZP-s miniszterelnököt fogadta az USA elnöke VAGY idejött hozzánk... juj, ez ciki, nem? :D

És mekkor arca volt Orbánnak, hogy azt hitte, hogy fogadják, MIUTÁN egyetértett (nem határolódott el) Csurka azon kijelentésétől, miszerint az USA megérdemelte 9/11-et...

Ezek így hirtelen csak azok, amik gyorsan eszembe jutnak a hozzászólásod kiegészítéseképpen. :)

Drága azon honfitársaim, akik képtelenek a fentiekre visszaemlékezni, vagy fiatalságuk okán (akkor kuss neked, kölyök!), akár nyelv_túl_mélyen_a_Fidesz_seggében okán, véssétek a pöttömnyi kis agyatokba: NEM fognak nyilvánosságra kerülni a Fidesz által ellopott milliárdok. Tíz-száz-ezer milliárdok.

Minden a kezükben. A médiától kezdve minden.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 18:59:52

@baliquez: Nem vagy egeszen normalis, a szegenyeket meg zarjuk lagerbe igaz ?! Mondjuk 100%-ra lefogadom, hogy te is az allam csecset szopod, max nem szegely formajaban, mert talan ahhoz mar eleg rafinalt vagy, hogy nagyban lopjal.

a-kis-herceg 2011.05.27. 19:00:52

@personal non grata: szerintem a gripen nem volt nálunk korrupciós. persze minden más országban az volt... nálunk így ki se kérte az ügyészség... sőt nem vette át a svéd leveleket...

"A tolvaj csak akkor tolvaj, ha rajtakapják." (Lieve Joris)

is 2011.05.27. 19:01:24

@nomac: levitee a CDS felarat 200-ra. a FIDESZ kormany visszavitte 400-ig. most is meg 250 felett van. kulhoni elismeresunk nott (Balazs Peter). FIDESZ alatt csak osszeveszunk mindenkivel, beleertve a sajat magyarjainkat a hatarokon tul. igy utolag mar azt is eredmenykent kell elkonyveltunk, hogy nem baszogatta az AB-t. nem nevezett ki partkatonakat verlazito modon mindenhova. eltorolte a 13. havi nyugdijat. stabilizalta a forint arfolyamat. bevezette a 2 eves GYESt (tekintve, hogy a 3 eves ertelmesen fenntarthatatlan, ez eredmeny). csak roviden, es tenyleg csak a felszinen.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:05:12

@Kismac: A sor vegtelen, meg egy 1000milliardot kapasbol hozza tudnek irni (kezdve a foldhos eromuvekkel), de ne ez legyen a merce, a hivoknek mindegy. Egy orban hivot kb. annyira nem lehet meggyozni, mint egy kersztenyt a valosagrol megha egy ufo is magyarazna neki. Mindenesetre jo kerdes, hogy az orszag helyzete az aggasztobb, vagy a hit alapu politizalas, de ha visszaemlexunk egy 50 evet, akkor felremlik, hogy kik is voltak a besugok, kibol lett a politikai osszekoto. Nahet most is pont ez megy, ugyanolyan emberekkel, es mind meg van rola gyozodve, hogy most pusztitja az allam ellensegeit, pedig o maga a metely. Ellenseg nincs, csak ha csinalsz magadnak.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:06:39

@is: Ne engem gyozzel meg, OV egy idiota ez nyilvanvalo teny, de Bajnai azert nem feltetlen jobb. Az arfolyamok alakulasa meg igen-igen kornyezet fuggo.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:09:04

@popocatepetl: Nos tegye fel a kezet aki nem naci, es OV neki szimpatikus, mindig ezzel jonnek, de egy fideszes ismerosom sincs, aki halkan ne zsidozna, vagy ciganyozna. Mutass csak egyet, es elnezest kerek. Az, hogy bantja a kis lelked csak azt igazolja, hogy baj van belul.

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:10:28

@Kismac:

"Az megvan, hogy Viktor majd meghal, hogy fogadná már az USA elnöke, ezért bérelt gépet ÁLLAMI 70 akárhány millióból, hogy hátha fogadná őt Bush"

Megvan. Tényleg gáz így utólag, hogy egy ilyen kő primitív fazonnak akarunk gazsulálni, mint ez a Bush. Csodálom hogy a Fletoval nem álltak össze egy kis Offshore bulira.
Ennyi erővel Kádárt is lehet fényezni, mert fogadták Moszkvában.
Mindazonáltal én valahol szerencsének tartom, hogy Orbánnal nem bratyizott le Bush.
Talán taszított még egyet Vikin a nemzeti oldal felé.

kicsijuti 2011.05.27. 19:12:57

@Amox: pont erről beszélek, ez lófasz. az egészségügyhöz felsőokatáshoz, önkormányzati rendszerhez nem nyúlt. A fidesz mindegyhez hozzá készül nyúlni/vagy már hozzá is nyult. Bajnai levitte 18ról 17re az szja alsó határát miközben a jövedéki adó meg nőtt hűha. Nem azt mondon hogy rosszul csinálta hanem hogy időhuzás volt az egész.

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:14:34

@nomac:
"egy fideszes ismerosom sincs, aki halkan ne zsidozna, vagy ciganyozna. "

Érdekes, hogy én itt vidéken meg nem találkoztam olyan szoclibsivel, aki szintén ne cigányozna, (Zorbáncigány) meg hasonló.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:15:31

@nemsiker_s: A szoclibsivel az meg mi ? Az Orvban hivo az jol definalhato, de nem tudom te mirol beszlesz.

kicsijuti 2011.05.27. 19:16:05

@is: CDS alapján hoznál befekteséi döntést? és akkor még én nézzek utána jobban a dolgoknak eszemfaszommegáll...

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:18:50

@nemsiker_s: Mi az istenrol beszel, mi az, hogy nemzeti oldal ?! Valaki talan itt nem nezeti, ja persze, a melyMagyar gugyoges... Amire te gondolsz az a nacionalizmus (hu.wikipedia.org/wiki/Nacionalista) , szezont a fazonnal ugyebar ?!

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:21:56

@kicsijuti: ?? Kinek javult, egy szuk retegnek, de kerdezd mar meg a tobbieket veluk mi van, vagy olyankor forditod el a fejed ?

zsombordeak 2011.05.27. 19:22:37

@kicsijuti: Igaz, de azért kétharmados többséggel és négyéves felhatalmazással az elvárások is mások (nem beszélve a sok (akkor még) értelmes kritikáról, amit megfogalmaztak). Ehhez képest egy év után is csak a káoszt, parasztvakítást, a vagyon elherdálását látom. Nem az a bajom, hogy állítólag racionalizálni akarja a felsőoktatást, egészségügyet, adózást, stb. Hanem az, hogy amit eddig látok, az egyik sem ebbe az irányba mutat, hanem az értelmetlen káosz, átgondolatlanság, forradalmi düh irányába. Mondj néhány példát, ami rendszer szintjén értelmes! Én nem nagyon tudok ilyet, sajnos!

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:26:40

@nomac:

"A sor vegtelen, meg egy 1000milliardot kapasbol hozza tudnek irni (kezdve a foldhos eromuvekkel), de ne ez legyen a merce, a hivoknek mindegy. Egy orban hivot kb. annyira nem lehet meggyozni, mint egy kersztenyt a valosagrol megha egy ufo is magyarazna neki."

Na jó, akkor még 1* elmondom.
Én olyan kapitális listát tudnék a szocik meg a libsik rendszerváltás utáni vagyon "szerzéseiről" sorolni, hogy két bibliányi kötetet kitenne. A nemzeti vagyon túlnyomó részét ők nyúlták le, anélkül, hogy annak reálértéke az államkasszába bármikor is bekerült volna.
Tudok olyan tejüzemről pl. ami 5 millió forintért kelt el. Azért betűvel írtam a milliót, nehogy elszámoljátok a nullát. Ami rozsdamentes tartály ott állt, az többet ért.
Ha ez méltányos lett is volna, (ahogyan nem volt az) az semmiképp nem etikus, hogy az említett üzemet amúgy "jó gazda" módjára azonnal bezárták.
Tömegével történtek ilyen vagyonszerzések, többnyire a szocik vagy a libsik vagyonát gazdagítva.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:28:03

@nemsiker_s: Persze, nem mondtam, hogy a szocikrol nem tudnek, de mar megint el vagy tevedve, hivo vagy talan ? Most itt az OV kormanyrol van szo.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:30:02

@nemsiker_s: Egyebkent ha mar, par vallakozo ismerosom kozvetlenul a miniszteriumnak dolgozik, van aki meg rnedszervaltas elott kezdte (ritka), most 10%-ot vissza kell adnia abbol amit szamlaz, es nem az allamkasszaba, ez az elozo 8 evben nem volt, persze akkor volt mas, errol lazar, meg a kis torpe sokat tudna meselni.

kicsijuti 2011.05.27. 19:31:18

@Amox: pl megfelezték az önkormányzati képviselők számát, nálunk 1200 főre volt 12 most van 6, csökkenetették a kis és középválalkozások társasági adóját majdnem a felére, megszünteték a végkielégítéseket... van egy kettő, bár gondolom (remélem) a nagyrésze még hátra van.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:31:28

@nemsiker_s: Es meg, ha elszamoltatni akarsz, akkor hajra, el sem tudod kepzelni, hogy orulnek neki, ha ezert kerulnenek bortonbe a szocik, csak sajna mindig elotunik egy fideszes szal, az ugy meg el...

Kismacska (BELLA) 2011.05.27. 19:33:49

@Drout: 2002 - Testnevelési Egyetem beszéd. "Aki nincs velünk, ellenünk van" "aki magyar, velünk tart" "mindenki hozzon még egy embert!".

Emlékszel? Azóta van az, hogy mindenki ellenség, aki nem fújja a nótájukat.

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:38:20

@nomac:
"Mi az istenrol beszel, mi az, hogy nemzeti oldal ?! Valaki talan itt nem nezeti, ja persze, a melyMagyar gugyoges... Amire te gondolsz az a nacionalizmus "

Hát igen, azok a fránya szavak.
A liberális és szocialista eszmerendszer sokadrangú kérdésként kezeli a nemzeti érdek kérdéskörét, ami amerikában menő, lévén, amerikainak lenni nem nemzetiségi kérdés, hanem állampolgársági dejure fogalom.
A mi kis országunknak azonban, melyet körbevesznek olyan nacionalista beállítottságú országok, mint Szlovákia, Románia, Szerbia, ahol jelentősebb magyar kisebbség él, méreg a liberalizmus, ahogyan azt az első liberális kormányunk is bizonyította.
Ha a jelenlegi kormány a kettős állampolgárságon kívül mást nem is tett volna, akkor is respekt neki.

Kalmár 2011.05.27. 19:46:57

@kicsijuti: összevonták a vámosokat az Apeh-al.
segélyért dolgzni kell, adózik a multi és a bankszektor is, a rokkantnyugdíjasokat felülvizsgálják, alkotmányban tiltják a közbeszerzésnek azon módját, amikor tisztázatlan a tulajdonosi kör, tilos közpénzt üzleti titokként kezelni.(eddig ezt csak törvény írta elő, innentől alkotmány) Megszüntették a mnyp rendszert. Belekezdtek az állami felső oktatás kvótáinak és a munkaadók igényeinek összehangolását. Garantálták alkotmányosan, hogy ne lehessen rabszolgává adósítani az országot. Komoly önmérséklet. Visszaadták a határon túliak állampolgárságát! Történelmi tett. stbstb..
és ez még csak 1 év

Tita nick 2011.05.27. 19:47:52

Kedves posztíró! Menj ki puskával, kezdd el. Hehe. Elgondolom, amint a klaviatura mellett ülve az izomtalan testeddel, a vastag keretes szemüvegeddel gondolatban lövöd a fidesznyikeket. Hmmmmmmmmm

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:48:43

@nomac:

"Es meg, ha elszamoltatni akarsz, akkor hajra, el sem tudod kepzelni, hogy orulnek neki, ha ezert kerulnenek bortonbe a szocik, csak sajna mindig elotunik egy fideszes szal, az ugy meg el..."

De facto a szocik meg libsik rovására sokkal több mutyit fel lehet róni.
Én azért csak megmaradnék a jobboldalon, mert jobb alternatíva egyszerűen nincs.

zsombordeak 2011.05.27. 20:02:28

@kicsijuti:
1) Önkormányzatok: Itt Pesten csak azt látom, hogy egymásnak estek a Fidesz-képviselők és Tarlós István, és a szakmai érvek már teljesen hiányoznak a vitákból. Mindenki a saját hülyeségét védi és leginkább csak a 2014-re való helyezkedés látszik. Tény, hog átvették a parkolás ellenőrzését a Centrumtól, ami helyes és érthető. De közben a budai elit kerületekben sincs elég óvodai hely, egy ismerősöm 4 éves fiát nem veszik fel bölcsi után óvodába, mert van egy féléves kistestvére (magyarul a gyereknek kimarad egy éve az óvodai képzésből, ami szerintem elgé intenzív), az iskolák csődben, kórházak dettó. Ez nekem egy kétharmados hatalomtól kevés.
2) Adórendszer: Egyetértek az egykulcsos személyi jövedelemadóval, a gyerekkedvezménnyel és a társasági adó csökkentésével is. De nekem úgy tűnik, hogy pont itt áll nagyon visszatáncolásra a kormány. És a Bajnai-féle fokozatosabb lépések szerintem legalább ilyen jók lettek volna, de nem okoztak volna akkora felháborodást és káoszt mint ezek. Egy kétharmados hatalomtól megint többet vártam volna.
3) A végkielégítés természetes velejárója a munkavállalásnak, azt nem kell megszűntetni. Az irreális végkielégítéseket kéne megszűntetni és utólag azokat (de csak azokat) visszaperelni. A Fidesz-féle utólagos adóztatás a jogállamba vetett hitet rombolja szét. Ennek így szintén semmi értelme. Emgint azt mondhatom, hogy kétharmaddal többet vártam volna.

Még egy példa, csak illusztrációként. Miután az addig érinthetetlennek hitt megtakarításokat (MANYUP) is lenyúlta a Fidesz egy nagyon g..ci zsarolásos trükkel, utána javasolta, hogy mindenki hozza haza a külföldi megtakarítását. Hülyék ezek? Az én környezetemben erre a fizikai aranyvásárlás és az Amerikába menekítés volt a reakció? Ki hoz haza pénzt, ha azt látja, hogy a kormány a legkevesebb tiszteletet vagy gátlást sem mutatja a tulajdon elvételével szemben. Nyilván ez nem nagy tétel, de jól szemlélteti, hogy mennyire kapkodó, végiggondolatlan és hosszútávon káros a Fidesz ötletelése.

VT22 2011.05.27. 20:12:43

@Tita nick:
Futtatott haverpajtási blog.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 20:31:32

@Kalmár: Csakhogy ezt mar mind megtettek korabbi kormanyok, igy vagy-ugy, az eredmneyt kellene enzni, de az most sem akar jonni.

popocatepetl 2011.05.27. 21:31:06

@proton1701: Azért vannak bizonyos szabályok amik mentén zajlik az élet. Ezeket kiknek kell meghozni illetve változtatni? A pékeknek?

popocatepetl 2011.05.27. 21:32:51

@personal non grata: Nem tüntetni volt, hanem egy október 23-i megemlékezésen ... tudod, amikor azokról emlékezünk meg akik felkeltek 1956-ban és akikre a nagyapád lőtt a tetőről.

personal non grata 2011.05.27. 21:33:12

Orbánt mikor nevezi át Tarlós II.Kádárnak?

personal non grata 2011.05.27. 21:36:58

@popocatepetl: Nagyapám a Don-kanyarba eset el te ÖKÖR, a hülye náci kormányotok miatt, amit a főnököd annyira szopkod, hogy lassan szálasinak képzeli magát. Anyádat meg tartsd otthon, ne használják a szkinhedek meg a fradisták élő pajzsnak.

popocatepetl 2011.05.27. 21:40:59

@is: Igen, elmondtam neki, hogy legközelebb próbálja meg lefotózni azt a férget amelyik ilyet tesz vele.

popocatepetl 2011.05.27. 21:44:27

@nomac: A Blahán laktál? Akkor sokat láthattál, ugyanis az általam említett rendezvény az Astoriánál volt. De ha a Blahán lett volna, akkor sem láthattad volna az újságpapírok alól amikkel a telefonfülkében takaróztál miután túllőtted magad. Gránátot pedig a seggedbe dugdoss! Bár lehet, hogy meg se kottyanna neki a sok gyakorlatozás után.

personal non grata 2011.05.27. 21:44:39

@popocatepetl: Nagyapádat kellett volna lefényképezni, mikor a dunába lőtte a zsidókat te senkiházi.

popocatepetl 2011.05.27. 21:45:51

@nomac: mszp-st sem nagyon találsz aki ne rühellené a zsidrákokat, de főleg a cigányokat ... kivéve persze a vezetőséget, bár a cigányokat ők is rühellik

dr. trafik nomac 2011.05.27. 21:50:25

@popocatepetl: Ki nem szarja le az mszp-t, ok vannak talan most kormanyon ? Mszp hivok bologatnak minden nap, aztan meg az ellenkezojere masnap ?

popocatepetl 2011.05.27. 21:53:32

@personal non grata: "Nagyapám a Don-kanyarba eset el te ÖKÖR, a hülye náci kormányotok miatt, amit a főnököd annyira szopkod, hogy lassan szálasinak képzeli magát."

Sajnálom, hogy elesett, egyrészt mert meghalt egy ember, másrészt pedig így nem volt ideje megtanítani az unokáját olyasmikre mint pld, hogy hogyan kell használni a ba- be- ban- ben- végződéseket, hogy bizonyos esetekben két t a múltidő jele, stb.

personal non grata 2011.05.27. 21:54:07

@popocatepetl: te mi vagy? törzskönyvezett magyar, árpádházi egyenesági? Hitlerről is kiderült hogy volt a családjában zsidó. Pedigrédet linkeld be légyszi, én is a küldöm a kutyámét. Annyira szánalmas vagy hogy az már gyönyörű! Ilyenektől, mint te érzem magam embernek az állatok közt. Tudom hogy mennyi beszűkült tudatú és irányítható agymosott van kishazánkban, te vagy a díszpéldány

popocatepetl 2011.05.27. 21:55:06

@personal non grata: Nagyapám nem lőtt a Dunába senkit. Azért, mert rüheljük a fajtádat, még téged sem lőnénk bele sehová, pedig igen nehéz lenne megállni.

personal non grata 2011.05.27. 21:56:01

@popocatepetl: más nem jut eszedbe, most jössz a nyelvtannal, smidtpali? szánalmas vagy

dr. trafik nomac 2011.05.27. 21:56:20

@popocatepetl: Szeretned, de a szekhazgyujtogatos bagazsrol sokmindent lehet modnani csak jot nem, persze ha aznap reggel a hirtv-n nem azt uvolti pokorni, hogy emberek ki az utcara akkor lehet nem serul meg senki, es mindezt miert, mert volt egy politikus aki az elmult 60 evben egyszer igazat mondott, ugy nez ki az mar nalatok sok, nincs is szebb mint hazugsagban elni, ha meg anyu is ehhez horkol az aztan az idil. Akkor mar tenyleg maradok az ujsagpapir alatt.
Jol jellemzi amugy ezeket az "embereket", hogy ismerosom aki szinten kint volt duhongeni, aztan jol lecseszte a kis huliganokat, mikor eppen a sajat kapujat akartak felgyujatni kicsit odebb, a koruton. Ugye sajat hazunk ele mar nem szarunk, de a masik ele lehet...

popocatepetl 2011.05.27. 21:59:39

@nomac: És ki beszél a kormányról? Arról volt szó, hogy kik utálják az izéket.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 22:00:13

@popocatepetl: Nagyapad lehet nem, de anyu mar kezdi. Tok egyertelmuen ment az uszitas mar kora reggel, szoval ne kezdj itt hazudozni, az a nap nem volt mas mint elore szervezett balhe. Aki ott volt azok nagyresze tudott errol, szoval mind egy piti kis bunozo, pont az aki elbont egy kordont onhatalmulag, nalad ez belefer, nalam nem ennyi. Ezekutan talan nem neked kellene megmodnani, hogyan is menjenek a dolgok. Az meg, hogy elhiszitek amit a politikusok mondanak mar eleve minosit, tudom sokan tenyleg elhiszik, lehet magatokba kellen nezni picit.

personal non grata 2011.05.27. 22:00:59

@popocatepetl: fényképed van róla, nácikám? amit egyszer megtett a fajtád, azt megteszitek ismét, de csak addig míg a történelem igazságos ökle le nem sújt rátok újra és újra, amíg a gyűlölködő, kirekesztő, vérszomjas, felsőbbrenű fajtád rá nem jön hogy amit csináltok, nem istentől való gondolat.

popocatepetl 2011.05.27. 22:02:44

@personal non grata: Nem öncélúan jöttem a nyelvtannal, csak ezen keresztül is meg tudom figyelni, hogy kivel állok szemben, értelmes ember-e, akinek érdemes odafigyelni a véleményére vagy csak egy buta lény akit elég tanulmányozni is, de nem kell neki nagyobb jelentőséget tulajdonítani mint pld egy földigilisztának. Érdekes, undorító, de ennyi.

popocatepetl 2011.05.27. 22:04:31

@nomac: A székházgyújtogatós bagázs a jobbik csürhéje, akik ugyanolyan büdös prolik mint a ti mszp-s hordátok, de legalább szorult beléjük némi hazafiság.

personal non grata 2011.05.27. 22:05:37

Fidesznyikek küldjetek egy másik bértrolt, mert ezt a popókat ebédel, vagy mi a fene a neve, már elmorzsolódott.

personal non grata 2011.05.27. 22:10:39

@popocatepetl: Öcsém ha tudnád hogy miközben rád csak 1% odafigyelést szentelek miközben pörög a buissniesem, mivel pénz keresek, nem keveset, muhaha Sajnállak hogy otthon kell recskázol anyád kilőtt szemére. Apropó mitt szólsz akkor a Smidtpali nyelvtanjához? Neki lehet, nekem nem? Na ilyenek vagytok ti, fideszkutyák...

personal non grata 2011.05.27. 22:12:13

Földigiliszával is szoktál chatelni? Hmmm érdekes egy szerzet vagy.

popocatepetl 2011.05.27. 22:14:41

@personal non grata: "Öcsém ha tudnád hogy miközben rád csak 1% odafigyelést szentelek miközben pörög a buissniesem, mivel pénz keresek, nem keveset, muhaha Sajnállak hogy otthon kell recskázol anyád kilőtt szemére. Apropó mitt szólsz akkor a Smidtpali nyelvtanjához? ... "

Az Ő helyesírása is szánalmas. Ettől most jobban érzed magad? Egyébként:
1. "hogy" elé vessző
2. business
3. amivel
4. pénzt
5. recskáznos
6. mit

popocatepetl 2011.05.27. 22:15:11

5. recskáznod - nu, kezdesz megfertőzni

popocatepetl 2011.05.27. 22:16:21

@personal non grata: Veled sem chatelek. Csupán megfigyelem a vergődésed.

personal non grata 2011.05.27. 22:18:58

@popocatepetl: de azért a tartalmát érted ugye, csak kellemetlen neked, megértem.

personal non grata 2011.05.27. 22:20:24

5. recskáznod - nu, kezdesz megfertőzni

most erre mit mondjak, malacarcú?

dr. trafik nomac 2011.05.27. 22:22:26

@popocatepetl: Mi az , hogy ti mszp hordank, nem tudok semmit az mszp-s hordakrol, de tuti vannak, miert is ne lennenek, csak mitol lesz ez ti ?

personal non grata 2011.05.27. 22:26:25

@nomac: nem érted, ki nincs velük, ellenük van. Orbán is valami harcról pofázik állandóan, matolcsi is valamiféle szabadságharcot vív, Hunyadiék meg forognak a sírjukban... ellenséggyártásból kivállóak.

personal non grata 2011.05.27. 22:30:16

Most hogy orbán hős lett, mert 60 milliárdal drágábban tudta megvenni a MOL részvényeket mint Bajnai, remélem az egész fidesz bagázs elégedett és elkzedhetnek Dallasosdit játszani. vitya lehetne Jockie.

personal non grata 2011.05.27. 22:34:31

A szememben, és nem vagyok egyedül ezzel, felér egy hazaárulással hogy akkor nem engedték Bajnainak hogy megvegye olcsóbban. 60 milliárdért hány évet kéne ülnie, úgy 1500 évet kb?

Emlékszem, orbán még az EU csatlakozást is majdnem megvétóztatta csak mert nem ő volt a trónon épp akkor. Mi ez ha nem hazaárulás, mikor az egyéni érdeke fontosabb mint az egész országé.

Kalmár 2011.05.28. 00:36:43

@nomac: "Csakhogy ezt mar mind megtettek korabbi kormanyok,"
Csak így? Rezzenéstelen billentyűhasználattal ekkora hülyeséget?? Az nem baj, hogy nem igaz amit írsz?

dr. trafik nomac 2011.05.28. 08:40:02

@Kalmár: Bizony igaz, nem kezdem el sorolni, mert egy hivovel hiaba vitatkozok, minden amit irtal mar megvan valamilyen formaban, es sajnos a mostani sem er semmivel tobbet az elozoeknel, ami egyebkent nagy baj. Azt mar le se iropm, hogy a kissebb neha tobb, a nagy lozungok helyett valodi megoldas kellene, na az meg aztan palne nincs, Gyurcsanyeknal sem volt, de ugy nez ki most sem lesz.

Kalmár 2011.05.28. 09:15:24

@nomac: Na most megnyugodtam. Ilyen hülységet, ilyen határozottan csak viccből lehet írni. Képzeld, tök komolyan vettem amit írsz....őrület nem?
Mostmár látom, hogy te is hithű Fideszes vagy és túlzó, hazug és irónikus kritkáiddal komolytalanná akarod tenni a baloldali elégedetlenkedőket. Bravó, de óvatosabban, mert kissé túl karikírozod őket. Még a végén lebuksz a feladatoddal, hogy hülyét csinálsz az ellenzékből.

kvasztics47 2011.05.28. 10:33:20

@kvasztics47: Köszi a becsületes választ!
Ezek a talányos megfogalmazások amiket éppen a FIDESZ hozott forgalomba mindenkit próbára tesznek. Ezek engem feldühítenek. Az a látszat, hogy ezek rosszak de azok is. Lehet mondani, hogy lámcsak. DE a különbséget zongorázni lehet! Hol lehet összehasonlítani a 300 Ft vizit díjat azzal, hogy nincs orvos? Hol lehet összehasonlítani az, hogy a táppénzt (amikor a gyógyszer miatt amúgy is több a kiadás) 50%ra csökkentik azzal, hogy a kórháznak számlát kell adnia a beteg részére a gyógyítás költségeiről?
Pusszantalak!

kvasztics47 2011.05.28. 10:42:03

@Kalmár: "lebuksz a feladatoddal, hogy hülyét csinálsz az ellenzékből"
Talán a zorbánistákból!
A genyó zorbán-szíjj-ártó kommandó 8 évven át tartó mocskos propagandája annyira beleívódott a szerencsétlen MAGYAR-ba, hogy nem tugja mit ír, vagy beszél, tovább szajkózza a mondottakat.
A NÉP az eccerű, még most is a Demszkin kéri számon a kátyúkat.
Erről ennyit!

kvasztics47 2011.05.28. 10:50:27

@nomac: "a nagy lozungok helyett valodi megoldas kellene, na az meg aztan palne nincs, Gyurcsanyeknal sem volt, de ugy nez ki most sem lesz."
Elősször is Gyurcsány akart valamit tenni a haza jobbításáért. Orbán csak a saját klikje jobbításáért tesz azért, viszont nagyon sokat.
Orbán nem azért buktatta meg Gyurcsányt, mert jót akar tenni a NÉPPEL, hanem azért, hogy a saját ízlésének megfelelően rendezze be az életünket. Ennek a részletei kezdenek kibontakozni. Jólenne, ha valaki tudna fölsorolni néhányat.

Kalmár 2011.05.28. 10:54:17

@kvasztics47: Az Egyébként nagyon értékes szavaidat nem tudom beilleszteni nomac-al folytatott eszmecserémbe. Sajnos nem függ össze.
De ne csüggedj, tudok úgy csinálni, mint aki megértően néz rád, hogy szegény Demszkyt vádolja valaki 12 hónap után pedig ő csak 20 évig rombolta a várost. Tényleg miköze neki bármihez??
Az a néhány száz milliárd adósság és szétlopott, züllött fővárosi cégek nem Demszkyn múltak. Ő nem is pesti. Különben is A tengeerparton volt éppen a szolgálati terepjáróval amikor szétlopták a többiek a fővárosunkat.
Szóval ha az "eccerű" az csúcs gondolatod, akkor inkább húzd le magad.

Kalmár 2011.05.28. 10:59:11

@kvasztics47: Neked nem megy?? Ne bohóckodj itt akkor ha még kritizálni sem tudod az Orbán kormányt.
Gyurcsányt pedig a saját fajtátok buktatta meg, biztosan pont aludtál amikor a tv-ben lemondott és helyette Gőgös Gúnár Gordon libatenyésztő került a kormányrúdhoz.
Orbán nem buktatott meg senkit.
A nép küldött titeket a szemétdombra.

popocatepetl 2011.05.28. 11:35:05

@nomac: te a wikipedia-t használod hivatkozásul bármire?

kvasztics47 2011.05.28. 12:09:22

@Antonazért "az ok okozat érdekel valakit??? vagy mindegyik fasz csak hőzöng, anélkül hogy a csökevényes agyát használná???"
Te, biztosan a 300 forintos szavazók közül kerültélki.
A "gondolkidásod" erre vall.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2011.05.28. 17:42:24

@kicsijuti: gondolkozz el egy kicsit, mieklőtt hülyeségeket beszélsz. Ki jelentette be nagy pofával, hogy IMF hitelből megvásárolták a MOL 21,XX %át, talán nem kellett volna olyan látványosan kirúgni az IM-et a Matolcsy féle szabadságharcosoknak és akkor most nem lennénk folyamatosan szarban. Csak nézd meg a CHF és az EURO árfolyamokat. De mi vagyunk a balnokok. Csak az a baj, hogy a lúzerségben. Köszönhetően pártunknak és kormányunknak.

dr. trafik nomac 2011.05.28. 20:12:15

@popocatepetl: Egyszerubb linkelni, mint elmagyarazni, hogy mi a nacionalizmus, meg a nemzeti oldal kozti kulonbseg. Pl., hogy az utobbi nem letezik.
süti beállítások módosítása