HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

A tervszerűtlenség szikláján

2011.05.27. 12:00 Ratius

 

Nagy reményekkel és őszinte csalódással zárult számomra a Fidesz kormányzásának első esztendeje. Azzal együtt is, hogy tudom magamról: megátalkodott utópista vagyok, olyan elképzeléseket dédelgetek államról, társadalomról, közéletről, amelyek csekély realitással bírnak. Ám hiába hajítom messzire a nagyszerű elvek zsinórmértékét, kormányunk egy éves tevékenysége még a leghétköznapibb szempontok szerint is kritikán aluli.
És nekem nem is az a legfőbb bajom ezzel a kormánnyal, hogy felvállalta azokat a konfliktusokat, amelyeknek elkerülésére amúgy sem lett volna esélye. Nem az a bajom, hogy sokszor megdöbbentő, a józan kormányzástól messze elhajló döntéseket hozott, amikor ezt látta szükségesnek, nem az a bajom, hogy a demokratikus normákra fittyet hányva viszi keresztül akaratát. Az én csalódottságom oka sokkal inkább az, hogy a széles látókörű, messzire tekintő, világos koncepció mentén haladó, érvet érvre, tettet tettre halmozó racionális cselekvés helyén hatalmas vákuum tátong.
No, nem mintha kormányunk magányos hősként állna a tervszerűtlenség szikláján. Az elmúlt húsz esztendő, a modern európai politika szinte minden kormányzati lépését ad hoc döntések alakították és alakítják. A kormánynak, mindegyik kormánynak ugyanis szükségszerűen fontosabb a most felbukkanó probléma kezelése, mint a jövő megalkotása.
Csakhogy az a hatalom, amelyik fölismeri, hogy a dolgok úgy nem mehetnek tovább, ahogyan eddig mentek, s e fölismerést kétharmados többség is igazolja, az a hatalom elképesztően nagy felelősséget vesz a vállára. Egy ilyen kormánynak kutya kötelessége elszakadnia a most gondjaitól és első, legfontosabb feladata, hogy megalkosson egy jövőképet, amelyhez azután hozzá kapcsolhatja a jelen döntéseit is. Ezt jelentené a forradalom (a szavazófülkékben).
Távlatos koncepciót azonban képtelen volt alkotni a Fidesz. A jövő Magyarországának világos elgondolása helyett giccses, dagályos, de legfőképpen homályos üzenetek születtek. Miközben a kormány nemzeti együttműködésről, új alkotmányról, munka alapú gazdaságról szónokol, azonközben ugyanúgy képtelen az ország nehézségeinek rendszerszintű áttekintésére, mint bármelyik elődje.  
A Fidesz az elmúlt egy év során nem tudott megalkotni egy épkézláb prioritás-rendszert, az ország, vagy, ha úgy tetszik a nemzet előtt álló nagy feladatok soráról. Nem volt képes összefüggő stratégiát készíteni a valóban jelentős kérdések kezeléséről, s ami a legsúlyosabb: ami tervek eddig megszülettek, azok semmiféle választ nem adnak azokra a problémákra, amiket majd e tervek végrehajtása okoz.
A tucatnyi kérdés közül csak a néhányat kiemelve, íme, néhány példa a rendszerszintű gondolkodás kétségbeejtő hiányára: Miközben az állam nagyon helyesen és radikálisan igyekszik csökkenteni az állami kiadásokat, semmiféle tervet nem látunk azzal kapcsolatban, hogy miből és hogyan fog megélni az a többszázezer ember – rokkantnyugdíjas, munkanélküli, elbocsájtott tisztviselő stb. –, aki elveszti államtól kapott megélhetését. Miközben megindult nyugdíjrendszer visszaállamosítása, semmiféle elképzelés nem született arról, hogyan akarja kezelni a kormány a nyugdíjas-kérdést a jövőben. Miközben egymillió, de legalább sokszázezer új munkahelyről, közmunkaprogramokról, munka alapú gazdaságról beszél a kormány, nyoma sincs annak az igyekezetnek, hogy kiszámítható, vállalkozóbarát körülményeket, a munkahelyteremtő kezdeményezéseket vállaljon föl a kormány. Nem sorolom tovább. Fölösleges. A nagyhangon beharangozott, fellengzős szózatok mögött nincs terv, nincs elképzelés, nincs semmi, csak az ami eddig is volt: a lakosságra rótt terhek újabb és újabb növekedése.
Ebből így nem lesz forradalom. Azaz…  Ebből így forradalom lesz.   
 
A Boldogok a sajtkészítők immár a Facebookon is megjelent.

Érdemes bejelölni, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára. 

207 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr742936326

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarország elveszett éve 2011.05.27. 16:44:57

Ma egyéves Orbán Viktor kormánya. Kevesebb több lenne....

Trackback: II. Orbán-kormány tíz legjobb intézkedése 2011.05.27. 14:08:48

Alig hisszük, de egy teljes év telt el a II. Orbán-kormány ciklusából. Mindnyájan túléltük, a kormány éppúgy, mint a polgárok, de mégis hogyan? Az ősz hajszálainkon túl mi nőtt, szaporodott az elmúlt évben, mi lett jobb és mi lett rosszabb? A Ténytár t...

Trackback: Kétszer ugyanabba a folyóba lépni 2011.05.27. 13:55:26

 Azt mondják, hogy a történelem ismétli önmagát, és ha ez igaz, akkor Magyarország történetében  most pontosan ugyanaz az időszak jött el, mint akkor, nagyjából 90 éve. Hiszen túl voltunk a Nagy Háborún, egy őszirózsás forradalmon és egy &bdq...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekete Sámuel 2011.05.27. 13:56:09

Már megint ugyanazt csináljátok, mint 98-2002 között.

Úgy is fogjátok végezni, mint tavaly. Mert ez az út oda vezet, zsidók!

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.05.27. 13:59:54

a probléma gyökere az, hogy az iskolarendszerünk semmiféle módon nem készíti fel a polgárokat arra, hogy mi a feladatuk és kötelességük főként gazdasági szempontból. ha lenne rendes gazdasági ismeretek tantáy, akkor populizmus helyett most valóban nemzeti összefogással lehetne közösen építkezni, mert mindenki értené, hogy mit miért kell megtenni. ezt hívnák stratégiai gondolkodásnak, és egyetértek, hogy abszolút nyoma sincs, még a problémát sem ismerték fel (se ők, sem az előző kormányok)

Link Elek 2011.05.27. 14:18:43

szerintem ha netan veletlenul kigyulladna egy fideszes haza, akkor a kierkezo tuzoltok olyan szakszeruen oltanak el, hogy ott soha tobbet nem lenne tuz. ugyanis ko kovon sem maradna

parttalan 2011.05.27. 14:19:53

Kíváncsi lennék, a posztoló ugyanilyen nagy reményekkel nézett-e a szocialista-szabaddemokrata ciklusok elé, mint amekkorával 2010 tavaszán?

proton1701 2011.05.27. 14:20:11

Csak gratulálni tudok az íráshoz. Én magam is elmentem szavazni és anno nagy várakozással telve néztem az elmúlt 1 évre. Sajnos betűre azt gondolom mint amiről az írás szól. Egyszóval, sajnos nem tudok vitatkozni , mert minden igaz.......Ez a nagy baj

kvasztics47 2011.05.27. 14:31:14

@parttalan:
Te egy hülye barom állat vagy! Mi köze ennek az írásnak az előző kormányok tetteihez! Te faszkalap, most arról van szó, hogy a genyó barátaid mit kezdenek az abszolút fölhatalmazással.
Jobb lessz e a népnek? Erre nyögjé valamit, ne csak a szar dőljön a szádból.

dr kíváncsivagyok 2011.05.27. 14:31:26

Az írás minden szava igaz......no comment....

Nem vagyok fideszes 2011.05.27. 14:33:01

Fel nem fogom, miért várt bármi jót is a fityisztől bárki egyáltalán. Semmi okot nem adott rá sem előzőleg kormányon, sem ellenzékben, csak a pofájuk volt óriási.

dr kíváncsivagyok 2011.05.27. 14:33:24

@parttalan: Ezzel az erővel írhatnál kritikát a Piroska és a farkas-ról is ....annyi köze van hozzá.....zombi

lamb79 2011.05.27. 14:33:30

A cikk legnagyobb reszeben leirtakkal egyetertek, de lenne pár dolog amit máshogyan látok.

1. Szerintem nem lesz forradalom mert az átlagember mar belefáradt abba hogy zászlót lobogtasson bárki mellett. Nem is baj, kevesebb áldozat tal és anyagi karral jár.

2. A jelenlegi kormány nem kepes felfogni a felelősséget, de sajnos a döntéseinek következményeit sem a jövőre nézve. Képtelen vagyok elhinni hogy egy ilyen nép mint a mienk amelyik tele van potenciállal, nem tud egy értelmes, józan gondolkodású politikai elitet kitermelni. Nimand problémákkal foglalkoznak ahelyett hogy csak egy órát ülnének le agyalni az igazi problémákon. Szonoklatokbol hallottunk mar eleget; igazi teljesítményt meg nem láttam tőlük.

dr kíváncsivagyok 2011.05.27. 14:35:04

@Lófasz Hadnagy: Az előző 4 év kormányzásuk után el lettek zavarva a picsába , pedig negyed-ennyi szart sem kavartak,....ebből kiindulva most ki lesznek radírozva......

Nem vagyok fideszes 2011.05.27. 14:36:54

@kíváncsivagyok:

Na igen, de akkor volt alternatíva, meg egy hatékony és viszonylag jól regnáló Horn-kormány emléke. Most totál más a helyzet.

kvasztics47 2011.05.27. 14:39:24

@Nick_: " még a problémát sem ismerték fel (se ők, sem az előző kormányok)"
A gyurcsány kormány föl ismerte, de a nemzetárulók miatt nem tudta véghezvinni.
Azt mondták hazudott: ne a zemberek fizessék a: zegésségellátást a zegyetemeket, a zorvosokat, a zútépítést és egyaáltalán semmit. Majd, Orbán fizet mindent helyettünk.
De, jó! Nincs semmire gondunk, még enni se kell!

Nabi Sirius 2011.05.27. 14:44:56

A választások előtt teljesen egyértelmű volt a fidesz terve: a hiánycél megemelésével egy kis lélegzethez juttatni az embereket, a gazdaságot. Ebbe tenyerelt bele az EU, amikor nem engedte a hiánycél módosítását (emléxem, hogy kajánkodtak a libek, aztán amikor be lett jelentve a bankadó, multiadó, meg a manyup maffia elzavarása, akkor meglehetősen gyorsan fagyott le a vigyor az aurcokról... :D)

A mostani kormány és az ország sikere azon áll, vagy bukik, hogy sikerül-e elindítani a gazdaságot, vagy sem. Nem véletlenül hoztak olyan törvényeket, amilyeneket. Akinek van egy csöpp esze, annak ez a napnál is világosabb...

proton1701 2011.05.27. 14:47:41

@kíváncsivagyok: Próbáld meg kicsit kevésbé fideszes aggyal látni a dolgokat. Én sem vagyok balos és sokan nem azok ezért is lett 2/3-ad, de a jelenlegi eredmények nem pozítív változást hanem negatívumokat hoztak. A gyakorlat több munkanélkülit , megszorítást , rosszabb felsőoktatást a tömegközlekedés szétesését , az egészségügy összeomlását stb hozott. Elszámoltatás nincs pedig kéne, Folytassam? Inkább nem. Tudod sok ember mondja , hogy adjunk még nekik időt hiszen még csak most kezdték. Igen talán adhatunk de ha nem akkor is ez van és azoknak akiknek fogy a pénzük, nincs munkájuk vagy önhibájukon kívül csúsznak a lejtőn nincs már türelmük hiszen idejük sincs több. Ebből az embertípusból egyre több van idehaza. Nekik hiába lobogtatják a zászlót amire jómagam is igen büszke vagyok ,de inkább a régmúlt történelme miatt mint az elmúlt kb.60 év miatt. Szóval ne harapd le a fejét senkinek mert más a véleménye vagy mert csalódott. Aki nem velünk van az ellenünk nem jó politika , neked tudnod kell ha érdekel a töri és a politika. Köszi

parttalan 2011.05.27. 14:49:21

@kíváncsivagyok: Nosza, írjál már kritikát a Piroskáról és a Farkasról! Kíváncsian veszem.

Akvyr 2011.05.27. 14:53:47

Én amúgy meglepődtem, hogy felhagytak az olcsó populizmussal, és elkezdtek csinálni ezt-azt. Kár, hogy nem valami jól, de azért vannak jó elképzelések, én továbbra is reménykedek.

parttalan 2011.05.27. 14:57:31

@kvasztics47:

"Jobb lessz e a népnek? Erre nyögjé valamit, ne csak a szar dőljön a szádból. "

Sztem Te kurvára félreértettél. De hogy a kérdésedre válaszoljak: nem, rosszabb lesz, sokkal rosszabb. Már most sokkalta rosszabb a gazdaság állapota, a társadalmi anyagi-szociális helyzet, mint a sokat szidott balliberális kormányzati éra idején. A szarból való kilábalás pedig szinte emberfeletti munka lesz, ha sor kerűl rá valamikor is.

Antonio Bandibá 2011.05.27. 15:02:50

azért az ok okozat érdekel valakit??? vagy mindegyik fasz csak hőzöng, anélkül hogy a csökevényes agyát használná??? az, hogy miért kellett magánnyugdíjhoz nyúlni, hogy miért kell a kedvezményeket megnyirbálni, megszüntetni, az senkit sem izgat??? beküldhetsz akár egy michelin csillagos szakácsot is egy üres konyhába, - ahonnan ellopták az alapanyagokat, áron alul elherdálták a tűzhelyt, alig maradt néhány fűszer a fiókban, - attól nem fogsz jó kaját kapni... mire számítottál világválság közepén egy szarrá lopott, eladósított országban, hogy mannát eszel reggelire, ebédre, vacsorára???
talán tanulni meg dolgozni kellene, és nem mindig mindenért mást okolni, és kitátott pofával várni a sült galambot, hátha arra repül...

albirea 2011.05.27. 15:14:40

Az intézkedések olyanok, amilyenek. Lehet rajta vitatkozni.
Én csak azt nem értem, hogy a francba nincs egy tisztességesen felkészült kommunikációs emberük? Hogy a francba lehet azokat a kommunikációs hibákat elkövetni, amiket elkövettek? Egyik héten ezt mondták, a másikon meg a totál ellenkezőjét. Hogy a francba tudták azt mondani, hogy "megmentik" a nyugdíjakat, stb? Hát nem volt egy szakemberük, aki bokán rúgja őket?

StormST 2011.05.27. 15:16:28

Én azt nem értem, hogy ha tényleg készültek a kormányzásra évek óta (márpedig többször hangoztatták, hogy igen), akkor az elmúlt 1 évben miért nem sikerült pl. egy oktatási törvényt összehozni? Vagy a nagyon hangoztatott életpálya modelleket? Vagy legalább egy tervet arra, hogy mit kezdjenek az általuk annyira megmenteni kívánt devizahitelesekkel? Ebből az utóbbi kivételével egyik se késhet amiatt, mert nem volt esetleg rálátásuk az anyagi dolgokra, mert semmi közük nincs hozzá, elképzelés kéne és ötlet, de az nincs...

Kapkodnak, beletúrnak mindenbe, nekiugranak egy csomó csoportnak (önkormányzatok, rendvédelmisek, nyugdíjasok, MANyuP-k, IMF), de pont, ahol kéne tárgyalni, kompromisszumot kötni (IMF, rendvédelmisek), ott taposnak, ahol meg szorítani kéne, ott meg óvatoskodnak. Dilettáns banda érzetét keltik sokszor, sok helyen és közben azt hiszik, hogy erővel mindent meg lehet oldani, de ez nagyon nem így van, ahogy azt most a rendvédelmisek be is bizonyították és nem ők lesznek (remélem) az utolsók...

Jah, közben meg jönnek a látszat dolgok (konzultációk, alkotmány, stb), amiknek nincs, vagy csak kevés a gyakorlati haszna és a sürgősségük is megkérdőjelezhető, ellenben sok pénzbe kerülnek, valamint sok időt és energiát vonnak el a lényeges dolgoktól...

OrrSir 2011.05.27. 15:17:57

Keményebben is odaléphetnének.
Hagyóék otthon, Demszky nyugdíjas, Feri meg okoskodik.
Oszkó meg itt osztja az észt, ahelyett, hogy multik adókedvezményeit meg Deloite számlázásit vesézné ki.

Battlestar Galactica 2011.05.27. 15:18:38

@Antonio Bandibá: Korrekt hozzászólás! Egy szót azért hiányolok a postodból:

emútnyócév, emútnyócév!!!

Nehogy már azt gondold, hogy ezek kevesebbet lopnak! Csak most nem Lófasz Kft. lesz a tanácsadó, hanem Lógófasz Kft.
Volt egy megegyezés politikusaink között, melyik cégből ki lopjon. A Közgép pont a Fidesz talicskás cége. Komolyan ilyen naiv vagy, vagy totál elvakult Fidesz Fan?

yerico1 2011.05.27. 15:19:21

@Link Elek:
Bemegy a tűzoltóparancsnok az ügyeletesi szobába. Rágyújt egy cigire, elkávézgatnak, megbeszélik az élet fontos kérdéseit. A harmadik cigi után a parancsnok jó mélyet sóhajt, majd megszólal:
-Na, fiúk, akkor most már menni kellene dolgozni is, mielőtt bejöttem, szóltak, hogy kigyulladt Orbán Viktor háza, el kéne talán oltanunk.

StormST 2011.05.27. 15:20:01

@Antonio Bandibá:

"talán tanulni meg dolgozni kellene, és nem mindig mindenért mást okolni, és kitátott pofával várni a sült galambot, hátha arra repül... "

Jól mondod, pont ezt kéne a kormánynak is csinálni. Dolgozni, nem hátrafelé mutogatni és közben várni, hogy magától jön szembe a siker...

Te azért egyébként végig gondolod, hogy mit írsz, vagy csak gépeled ami épp a fejedbe jön? :P

Mohamed 2011.05.27. 15:22:56

Egy év után nem szabadna hosszutávú követketetéseket levonni mondom ezt úgy hogy én is azok közt vagyok akik a szakadék szélén ülve egymás elől szívják a levegőt, a nincs nagy úr és abból kastélyt építen elég bajos, amit nokiás dobozokban szétloptak az már nem fog vissza kerülni az államkasszába.

parttalan 2011.05.27. 15:30:39

@kvasztics47: Egyébként életemben előszőr néztek fidesztrollnak a te jóvoltodból. Köszönet ezért az élményért!

Kerek Ferkó 2011.05.27. 15:31:41

Libsik,balód'aliak Ti ne várjatok forradalmat, mert lehet a fidesznek az szar lesz, de nektek még annál is szarabb!Véssétek ezt szépen az eszecskétekbe.Pár betépett egyetemista meg a belvárosi nyugdíjasok fognak titeket megvédeni?Újraszavazni?Forradalmat csinálni?

Kapjatok már a fejetekhez.Húzzátok ki gyorsan egymás s***éből...!

antikosz 2011.05.27. 15:34:26

A munka országa leszünk!

A munka pedig szabaddá tesz!

köszönjük hogy csak a fityisz!

Battlestar Galactica 2011.05.27. 15:37:11

@Mohamed: És az a 4 milliárd sem vándorol vissza az államkasszába, amiből beléptetőrendszert vettek, és az importőr szerint azért nem tudja visszavenni ennyiért, mert aki az államnak eladta, az csak 1,6 milliárdot fizetett érte, mert ez a reális ára! És azok a milliárdok sem, amik az ezüsthajón elúsztak valahová!

Mi ehhez képest egy nokiás doboz öcsém!

@parttalan: Az a gyanús, aki nem gyanús! :)

popocatepetl 2011.05.27. 15:38:18

@terribad: terribad and his mother must die

popocatepetl 2011.05.27. 15:39:52

Mindig mosolygok azokon a liberálkomcsi posztolókon és kommentelőkön akik úgy kezdik a kamu hozzászólásukat, hogy "én eddig fideszes voltam", stb. Ettől obketívebbnek fognak látszani, azt hiszik?

Battlestar Galactica 2011.05.27. 15:44:53

@Kerek Ferkó: Na, csak várd ki a végét! Lesz itt olyan fülkeforradalom, hogy Vitya megint a pszichiátria vendége lesz egy rövidebb-hosszabb ideig!
MOST jön az igazi fülkeforradalom! A fotelforradalmárok végre elmennek szavazni, hogy ezért az országért tegyenek valamit és az ámokfutók kezéből kivegyék a kormányrudat!

Battlestar Galactica 2011.05.27. 15:48:18

@popocatepetl: te legalább nyíltan vállalod, hogy mekkora sügér vagy! Gratulálok!

personal non grata 2011.05.27. 15:57:01

@Kerek Ferkó: öcsém, te aztán ott vagy a szeren.
fizetnek neked ezért valamit, mint a március 15.-i bértapsolóknak?

Kerek Ferkó 2011.05.27. 16:13:03

@personal non grata: Teljesen ingyenes jó tanács volt, öcsém.Neked is jó volna a valóságba kilépni(fészbúkon,belváros romkocsmán kívülre), mert esetleg meglepetés fog érni.

personal non grata 2011.05.27. 16:23:48

@Kerek Ferkó: kösz, de nem szorulok a "jótanácsaidra". vidéki vagyok, és mi az a faszbúk? És saját kocsmát üzemeltetek. Akkor most mégis te lepődtél meg? Egyébként meg rohadnál meg a főnököddel, szíjgyártóval együtt együtt. remélem jól kiszopjátok a véres kutyagecit és takarodtok ahová valók vagytok. vona gabi picsájába

popocatepetl 2011.05.27. 16:25:00

@personal non grata: Ne idd meg amit eladhatsz, te buta állat! Hát miből fogsz megélni te alkolista majom?

popocatepetl 2011.05.27. 16:26:21

@Battlestar Galactica: Szívesebben lennék sügér mint szőrös segglik a közeledben.

xylu 2011.05.27. 16:26:53

@kíváncsivagyok: sajnos,már intézkedtek róla, hogy ne lehessen őket elzavarni,erre utalnak azok az intézkedések is,amelyek ilyen túlhatalmat biztosítanak az elkövetkező kormányoknak:csak ŐK lehetnek azok,akik kormányozni fognak!

personal non grata 2011.05.27. 16:28:31

@popocatepetl: hozzád ki szólt?
Nem iszom alkoholt, nem úgy mint apád,
aki csubakka jelmezben tolja beléd a faszát!

Ratius 2011.05.27. 16:29:44

Nyugodtság legyen!
Vagy moderálok minden modortalant!

popocatepetl 2011.05.27. 16:30:02

@personal non grata: Majd máskor engedélyt kérek egy piás nullától, hogy megszólaljak. Pff, húzz vissza a pult mögé, te proli!

personal non grata 2011.05.27. 16:31:05

de apádat nem cáfolod meg te drogos?

whiterose 2011.05.27. 16:31:15

Már bocsánat, nekem miért 65 éves koromig kell dolgoznom????? Hol voltak a tűzoltók 2006-ban, 2007-ben, 2008, 2009,2010-ben? Azóta gyurcsány nem fizette a túlórát. Hol voltak a rendőrrök, amikor elvették tőlük 13.havi bért?????

popocatepetl 2011.05.27. 16:31:20

@Ratius: Értettük. Rendben. De png ne igyon ma már többet!

Tusko Hopkins 2011.05.27. 16:31:59

Az utóbbi évek történései láttán az a véleményem, hogy a műszaki, gazdasági, termelési kérdésekhez nem értő, 1990.-ben hatalomba került jogász-történész-tanár réteg tette, teszi tönkre az országot. Munkájuk alapján a régi rendszer 4. – 5. vonalbeli emberei voltak. Aki dolgozott vállalatnál anno az tudja, miről beszélek. A termelő vállalatoknak mérnökökre, műszakiakra és közgazdasági szakemberekre volt szükségük, jogászt 1-2-t alkalmaztak. És ez nem a rendszer hibája volt, ennyit tudtak, a termeléshez, műszaki kérdésekhez hozzászólni érdemben nem tudtak. Volt egy hasznossági prioritás, akár tetszik ez most utólag a jogász-érzelműeknek, akár nem! Ezért volt az, hogy a Kádár rendszer igyekezett megnyerni a mérnököket és közgazdászokat (akik közül sokan még párttagok is lettek, igaz meggyőződés nélküliek), a jogászokat viszont nem. Ezért is tudták a rendszerváltáskor büszkén döngetni a mellüket, hogy ők nem léptek be a pártba. Persze, hiszen senki sem hívta őket. A mellőzöttségük miatt nyilván az indokoltnál is jobban gyűlölték a régi rendszert. A rendszerváltáskor ügyesen az „utolsó pár előre fuss” játékot játszották, „lekommunistázva”, kigolyózva a vezetésből náluk sokkal jobb műszaki, közgazdasági és agrármérnök szakembereket, akik félreállva, hagyták az ámokfutásukat.
A régi rendszer negyedik, ötödik-vonalbeli kontraszelektált jogászai, történészei, tanárai, bölcsészei hataloméhségükben és az ország vezetéshez való hozzánemértésük miatt kiegyeztek, paktumot kötöttek a régi rendszer elit haszonélvezőivel. Ez az Antal-kormány történelmi hibája és bűne!
Amíg a becsapott egyszerű emberek lelkesen dolgoztak (azt híve, hogy itt nemsokára tényleg jóléti kapitalizmus lesz), addig az MSZMP – MSZP-s átmentett vezető réteg az új politikai jogász-történész-tanár elittel 1990-1994 között az MDF –es kormány aszisztálásával privatizáció címén lenyúlták az állami, vállalati ipari és mezőgazdasági vagyont! Mire a nép felébredt a vállalatok és állami vagyon 75 %-a eltűnt (majd később a maradék is). A népnek pedig, hogy befogják a száját, odadobták a kádári tanácsi lakásvagyont szinte ingyen! Ezzel csendben is volt a nép 5-10 évig. Olyan ez, mint mikor egy meglökött szekér még gurul egy ideig, mire észreveszik, hogy kifogták előle a lovakat.
Az egész magyar gazdasági élet egy légvár 1990 óta. Megszüntették a vállalatokat és mezőgazdasági cégeket. Elkótyavetyélték multinacionális vállalatoknak, akik egy idő után be is zárták azokat rendesen.
Hogy miért kell ennyi tanácsadó alkalmazása a rendszerváltás óta? Azért mert nem értenek az iparhoz, mezőgazdasághoz, egyáltalán a reál folyamatokhoz.
Honnan is érthettek volna/érthetnének az iparhoz, mezőgazdasághoz!? Hiszen a jogászok többségének a termeléshez semmi köze nem volt, az 1-1 vállalati jogász kivételével ún. jogász munkaközösségekbe szerveződve csak jogi csűrés-csavarással, szarkeveréssel foglalkoztak. A mai fiatal jogász politikusokról meg közismert, hogy egy órát sem dolgoztak érdemi munkahelyen.
A magyar politikai és gazdasági vezetők még ministránsnak sem lennének jók a cseheknél, szlovákoknál, románoknál. Vegyük már észre, hogy nincs tényleges magyar ipari és mezőgazdasági termelés, termék. Összeszerelő, alkatrész-előállító üzemek vannak! Az attól még nem magyar exporttermék, hogy olcsó magyar munkaerő alkatrészeket állít elő, összeszerelést végez multinacionális cégeknek! Ez a regnáló politikusok hazugsága csak.
Amíg mérnökök, műszakiak, értő közgazdászok és agrár szakemberek nem lesznek a vezetésben, addig itt semmi nem fog változni! Addig itt nem lesz termelés, ipar és mezőgazdaság, és ami ezzel együtt jár, megfelelő számú munkahely sem.
Sajnos ma Magyarország egy következmények nélküli ország, nem véletlenül az európai utolsó országok egyike. A politikus BÁRMIT csinálhat, nem ő lesz a felelős, hanem az ellenzék, a sajtó, az időjárás az EU, az „elmúltnyolcév”, stb . Ma érvényesül a kontraszelekció. Az megy politikusnak, aki nem elég tehetséges (és ezt maga is érzi), aki nem szeretné magát a versenyszférában kipróbálni, hatalommániás, sok pénzt akar kevés munkával. Az én időmben, ha a politikus szót hallottuk, köptünk egyet. Ma meg azt lehet látni, hogy iszonyú jogász túlképzés van, a szakmában alig akarnak elhelyezkedni, mindegyik halálra töri magát, hogy bekerüljön a politikai vezetésbe, ergó az etető vályúhoz.
A jogászok örző-védő-ellenőrző-könyvelő-adószakértő-adócsaló országot teremtettek nekünk az ipari-mezőgazdasági (vagy fordítva) ország jelleg helyett.
Önök még nem gondolkoztak el azon, hogy ha ez a sok jogász csemete/ rokon olyan nagyon tehetséges, akkor miért nem a versenyszférában igyekeznek a szülők elhelyezni őket?!

personal non grata 2011.05.27. 16:33:06

én is visszaveszek, ha a popóka leteszi a herkás fecsit.

popocatepetl 2011.05.27. 16:33:14

@whiterose: Nem értek rá tüntetni, mert tüntetők szemét kellett kilőniük.

xylu 2011.05.27. 16:34:57

@Battlestar Galactica: egyetértek,de most sokkal durvább méretekben folyik a dolog:5 millió helyett 24 milliárd,veszünk magunknak 500 milliárdért MOL-t!Ugye nem gondoljátok,hogy a magyar nép miatt kellett Mol-t venni?

popocatepetl 2011.05.27. 16:35:53

@personal non grata: Nem cáfolok én semmit, nem akarom, hogy csalódj a gyermekkorod meséiben. Elhitették veled, hogy minden családban így szokás. Most én rántsam le a leplet?

personal non grata 2011.05.27. 16:38:01

a békésen gyújtogató, kődobáló, maszkos tüntetők, hjaj, megnézném amikor a te kocsidat (ha lett volna, de nincs és nem is volt soha) égetik fel, mit szóltál volna.

Drout 2011.05.27. 16:39:25

Azt bírom, hogy aki nem OV-nek tapsol az máris szociálliberáliszsidónégernarkósnyugdíjas

popocatepetl 2011.05.27. 16:39:31

@personal non grata: Mérges lettem volna. De nem lőttem volna ki a szemét ártatlan embereknek és nem botoztam volna meg öregasszonyokat.

popocatepetl 2011.05.27. 16:41:05

@Drout: Ja, ez durva. De legalább nem náci mint mindenki akinek szimpatikus OV.

barli 2011.05.27. 16:41:19

@xylu: az a különbség, hogy a MOL részvényt azt vették és itt van. Eddig meg eladták, a pénz meg hogy hogy nem, eltünt

proton1701 2011.05.27. 16:41:57

A tököm kivan a politikusokkal. Pusztuljanak. Rajtam élősködnek................

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.05.27. 16:43:27

NE KÜLD VISSZA A KÓDOLT KONZULTÁCIÓS LEVELET SZARJANKÓKNAK, EL SEM OLVASSÁK!

Az ellenzék miért nem nézheti meg pl. a szarkotmányról íródottat, ha állami pénzből készült?

personal non grata 2011.05.27. 16:43:30

@popocatepetl: tévedsz, csak a te családod ilyen kifinomultan aberált, és örülök hogy nem cáfolod. Szinte hihetetlen hogy még kérkedsz is azzal hogy úgy nőttél fel hogy apád molesztált. Gondolom te is folytatod ezt a szép családi hagyományt a pujádon, ha netán le ellettél

xylu 2011.05.27. 16:44:09

Szerintem nagyon is jól tudják, hogy mit csinálnak,csak annyira ELFOGADHATATLAN A CÉLJUK, hogy nem lehet bevallani, jó nagy kamuzással próbálják leplezni.A FIDESZ ugyanis egy CÉG,ezért is jött létre,célja, hogy tagjai megszerezzék a lehető legnagyobb magánvagyont!
Mi csak felesleges nyűg vagyunk,de így tudtak hozzájutni a kincseskamra kulcsához.
Ez egy gazdasági rendszerváltás,amit látunk.

Amusing 2011.05.27. 16:44:53

@popocatepetl:
??? éredekes engem nem lőttek meg
és még rendőr sem emelt rám kezet sose

Igaz nem köptem le és kurva anyáztam őket

"Aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha megbasszák"

popocatepetl 2011.05.27. 16:46:32

@Orbán takarodj!!: Ha már mindenhová beírod a sületlenségedet, legalább javítsd már ki benne azt a hibát!

proton1701 2011.05.27. 16:46:47

@popocatepetl: Utána? Semmi. A belgáknál se volt kormány sokáig mégsem estek szét. Reggel felkelt a nap ,sütöttek kenyeret a pékek ,elmentek melóba az emberek és még a nők is szültek. Jééé. De fura! Megy a világ nélkülük is. Basszus ez hihetetlen.....És nem egy szar 3-dik világi országot mondtam ahol sokan még azt hiszik , hogy lapos a föld.

popocatepetl 2011.05.27. 16:48:27

@Amusing: A 61 éves Édesanyám sem köpte le őket és nem is kurva anyázott le senkit. Mégis fellökte egy tetves, azonosítót hordani nem merő suttyó.

whiterose 2011.05.27. 16:48:43

@proton1701:
nem csak a politikusok élősködnek rajtad(rajtam is)....Sajnos.....

xylu 2011.05.27. 16:48:59

@barli: majd szép lassán átszivárog a vezetőség kezébe, csak figyeljél!nem részletezem,hogy kik is azok.Az oroszoktól ugyanis nem tudták megvenni....
Pár évvel ezelőtt 80 milliárddal olcsóbban meg lehetett volna venni, akkor O.V. ellenezte, mert nem az övék lett volna.Amúgy meg az ÖMW adta el az oroszoknak, abba nekünk nem volt beleszólásunk.Nekik meg az Orbán kormány alatt adták el.....

personal non grata 2011.05.27. 16:49:06

már a múltkor is visszaküldem nekik a levelet, amiben én is feltettem a kérdéseimet. arra nem válaszolt vitya. ez nem konzultáció, hanem hülyének nézik a zembereket. NÉPSZAVAZÁST!

proton1701 2011.05.27. 16:49:23

NAGYON ELKANYRODTATOK AZ EREDETI ÍRÁSTÓL........

personal non grata 2011.05.27. 16:50:35

@popocatepetl: "Aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha megbasszák"

popocatepetl 2011.05.27. 16:52:30

@personal non grata: Ne kiabálj, inkább gyűjts aláírást!

Amusing 2011.05.27. 16:54:13

@popocatepetl:
ja csak amikor azt mondják, hogy húzzál haza, vagy oszlatunk, akkor gondolom konokul áll, hogy ő majd megmutatja

Tüntetni is lehet kulturáltan!
fogod leülsz oszt heló, nem hiszem, hogy úgy sokan lövölöznének rád

popocatepetl 2011.05.27. 16:54:21

@proton1701: Ügyvezető kormányuk sem volt?

popocatepetl 2011.05.27. 16:55:22

@personal non grata: Már megint anyázol? Neked tényleg valami baj lehetett a gyerekkoroddal, ha az apákról a farbatoszás, az anyákról pedig a kurvulás jut eszedbe.

personal non grata 2011.05.27. 16:55:34

@xylu: és most eljátszák hogy ők a megmentők. Gyakorlatilag ha Bajnai Gordon miniszterelnök úr kötötte volna meg ezt az üzletet 80 milliárd maradt volna meg az állam zsebében De a fidesz akkor (is) keresztbetett nekünk. Ez már nemzetietlen és HAZAÁRULÁS! Vissza az ezüsthajót, abeléptetőkapuk árát is, mocskos tolvaj banda!

personal non grata 2011.05.27. 16:56:04

@popocatepetl: csak a tieidről te szerencsétlen.

proton1701 2011.05.27. 16:57:05

@whiterose: Tényleg nem csak ők. Most inkább nem bővíteném a listát mert marha hosszú lenne de itt a beíró társaink között is van egy-két ember akinek nem ártana egy fejmosás belülről. :-) Én világ életmben eredménycentrikus voltam. Ezért nem hoszek már egyik oldalnak sem a parlamentben mert nem látok eredményt csak ígéreteket. Úgyhogy nem is nézek már lassan hírműsort csak a Discovery-t. Még eltelik pár év és mindenki azt fogja nézni.....heee

barli 2011.05.27. 16:57:41

speciel nem az ömw ügyletre gondoltam, hanem úgy általában a privatizáció nevü szabadrablásra, ami általában az elftársak alatt pörgött fel mindig és hogy hogy nem soha senki sem látta a befolyt összeget.
Nem kell ahoz kommunistának lenni, hogy belássa az ember, hogy jó dolog, ha állami tulajdonban van a stratégiai cégek legalább egy része. Nyugaton is így van ez. Vagy ha már nem így van, a kormánynak kutya kötelessége hogy a magyar érdekeltségeket képviselje külföldön. Na ilyet még nem láttam a szoclibtöl.

popocatepetl 2011.05.27. 16:57:46

@Amusing: 1. egy tetves senki ne mondja azt, hogy "húzzál haza"
2. "gondolom" ... tehát nem tudod
3. egy legális, szabályos, békés megemlékezés résztvevői közé gázoltak be lovakkal a senkiházi szemét, gyáva nullák
4. örülj, hogy nem sétált arra a te édesanyád!

popocatepetl 2011.05.27. 16:58:49

@personal non grata: Na jó, recskázz tovább kisfiú! Ma már nem zavarlak meg, mert megint dadogni fogsz.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2011.05.27. 16:59:32

@OrrSir: Arra még nem gondoltál, hogy Budai elszámoltatási kormánybiztos semmi konkrétumot nem tudott felmutatni, amit meg fel tudna mutatni azt meg nem mutathatja fel (Papcsák korábbi elszámoltatási kormánybiztos, most zuglói polgármester és tanácsadói szerződés halmozó munkássága). A Hagyót még az előző Bajnai kormány buktatta le, ha nem a Matolcsy helyett ez Oszkó lenne a pénzügyekért felelős miniszter, akkor nem lenne ilyen kapkodás, szóval csak jobban állna a gazdaság és az ország.

proton1701 2011.05.27. 17:00:11

@popocatepetl: Ha bezárták volna a boltot teljesen akkor is megy tovább az élet. Miért gondolja bárki is , hogy nem megy az élet tovább???? Te holnap nem tudsz dolgozni a tanult szakmádban, vagy egy mérnök elfelejti a számokat stb stb?........Kolonc a világ nyakán a sok élősködő akik elhitetik velünk , hogy szükség van rájuk. Pedig nincs.

personal non grata 2011.05.27. 17:00:49

@popocatepetl: egyáltalán anyádat miért külted ki tüntetni magad helyett? Othon legóztál addig? azt a fejlövést amit kapott, téged illet. Utólag is megkaphatnád, elintézhetem, de csak csúzlim van. jó lesz így?

personal non grata 2011.05.27. 17:09:20

@popocatepetl: szánalmas hogy ennyit tudsz felmutatni, talán a szellemi nívódat fejleszteni kéne. az utolsó hozzám szólásod alapján te egy 12 éves hülyegyerek lehetsz, a családi háttered miatt hogy mit csináltak veled a szüleid évekig, amit elismertél, úgy látszik megtört téged.

Fekete Sámuel 2011.05.27. 17:12:15

Szerintem, Sajtkészítő, te zsidó vagy. Ugye?

personal non grata 2011.05.27. 17:17:26

@Pszientológus: neked 2 hozzászólásod volt, mindkettőben a zsidók izgatnak. Én nem vagyok az/nem tudok róla/ de te nem vagy véletlenül zsidófóbiás? De mutassál már légyszi egy eredeti árpádházi leszármazottat akinek a családfáján nem volt csak pedigrés hun! A kárpát medencében szerinted hány nép keveredett?

Melchi Zadok 2011.05.27. 17:25:52

@Nabi Sirius: manyup maffia az eszed tokja te szerencsétlen...

baliquez 2011.05.27. 17:26:24

Pánikszerű sebességgel le kell nyesni a lumpent az állam csöcséről mert már rég szárazra szívták. Ekkora koloncot nálunk gazdagabb országok sem képesek cipelni. Csoda hogy még egyáltalán vagyunk az országban páran.

Segélyezés helyett nagyszabású biozöldség/biogyümölcs programot indítani (Bálint Gazda Terv) - megélhetési segélyeséknek egyszerű választási lehetőséget adni: szabadlábon kapálnak vagy zárt rendszerben. Olyan NINCS hogy nem dolgozik. Felnőttképzésbe beletolni pármilliárdot ezzel párhuzamosan, legalább egy de inkább kettő szakmája legyen mindenkinek.

Az elmebeteg vadliberális hazaáruló, súlyosan rasszista, ún. pozitív diszkriminációs programokat azonnal meg kell szüntetni, kiagyalóikat bíróság előtt kérdőre vonni, elítélni. Tarthatatlan hogy egész életünkben eltartott bűnöző rétegek ingyen házhoz lakáshoz jutnak miközben dolgos magyar emberek munkanélküliként utcára kerülhetnek.

Szavazatok súlyozása: adózó réteg szavazata érjen többet mint a nyugdíjasé és a diáké, az eltartottaktól pedig meg kell vonni a szavazati jogot. Egyből nem a cigányok meg nyugdíjasok szavazataival próbálna kormányra jutni párt, hanem végre azokkal törődnének akik előrevihetik az országot!

bőrmók 2011.05.27. 17:27:41

@Pszientológus: Szerintem, Pszientológus, te egy hülye kis pöcs vagy. Ugye?

samer 2011.05.27. 17:27:44

Néhány embernek a blogolók közül nem itt hanem a pszichiátrián lenne a helye.

bőrmók 2011.05.27. 17:29:53

És a nemzeti összetartozás napja az semmi? Az nem eredmény?

jozsibacsi4 2011.05.27. 17:35:10

20 évet tanultam, normálisan dolgozom és nem lett rosszabb a fidesz alatt. Ez már eredmény, mert maszopék alatt 2006-óta minden évben kicsit rosszabb volt.
Az állampapírokat simán el lehet adni a piacon, a forint relatíve erős. Mi is a baj?

angyalföldi partizán 2011.05.27. 17:36:53

@personal non grata: personal elvtárs,kicsit idegesnek és nyugtalanak látszol. bőr sárgul-e? fájdalmak hastájékon? úgy tűnik idegbaj,megspékelve gyomorfekéllyel.semmi gond elvtárs,lökj be még egy kannást,hamar elmúlik a kín.

personal non grata 2011.05.27. 17:43:53

@angyalföldi partizán: köszönöm a diagnózist. Csak nem te vagy az angyalföldi partizán osztag felcsere, elvtárs? Kannás? pfujj! De egy smidth pali által reklámozott minőségi bort rögtön nyitok, ha átjössz, elvtárs...

angyalföldi partizán 2011.05.27. 17:50:19

@personal non grata: köszönöm a meghívást elvtárs,de az én szervezetem tönkre menne a minőségi bortól. a beosztásomat meg ne feszegessük,illegalitásban működik a sejtem.

bőrmók 2011.05.27. 17:53:01

@angyalföldi partizán: elnézést, csak egy pillanatra, elvesztettem a fonalat. Melyikőtök a fideszes és melyik a maszopos?

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.05.27. 17:54:41

@Tusko Hopkins: Ez így van. Az ország lezüllesztéséért, a magyar állam szétveréséért, az emberek, vállalkozások folyamatos szivatásáért a jogászok minden más szakma képviselőinél többet tettek. Pedig pont ahogy a hadüzenet ügyét nem szabad katonákra bízni, ugyanúgy nem lenne szabad jogászokra bízni a politikai meg gazdasági döntéseket, de nálunk mégis ez megy.

personal non grata 2011.05.27. 17:59:16

@Takony_fősámán: útálom az összes pártot, de legjobban orbán elvtársat rühellem.

mréveiller 2011.05.27. 17:59:24

megkérdezhetem hogy neked mi nem tetszik a Fidesz elképzeléseiből? az hogy mindenkinek dolgoznia kell? vagy az hogy ne menjen el egy életerős rendőr 42-43 éves korába nyugdíjba? elmész te a picsába a sok ingyenélő haveroddal együtt!

Nabi Sirius 2011.05.27. 17:59:34

@melchi zadok: Látom sikerült megtalálni a mondandóm lényegi részét...

angyalföldi partizán 2011.05.27. 18:02:25

@Takony_fősámán: számít egy fikarcnyit is,mikor felmelegedés,háborúk,csalások és a köszvényem kínozza az emberiséget?

kicsijuti 2011.05.27. 18:06:59

én sem értem, az elöző kormányhoz mérve kifejetetten javult a helyzet, nyilván nem lett kolbászból a kerítés de annyira ne legyetek már hülyék hogy ezért sírtok..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.27. 18:10:04

Az első post, amiben, ha nem is 100%-ban, de egyetértek, a blog gazdájával.

personal non grata 2011.05.27. 18:11:37

@mréveiller:
okés ne menjenek nyugdíjba azok akik most kezdik a karriert és tudják hogy mi vár rájuk. Ők még dönthetnek a sorsukról. De visszamenőleg törvényt módosítani az szerinted menő? Visszadobni 55 éves nyugdíjas embereket a munkaerő piacra az okés? Te fogod alkalmazni őket? És tudod kik az ingyenélők? lázár, orbán,semjén és az összes politikus akik soha nem dolgoztak csak vadászgatnak, védett állatokra meg S8-audival szálguldozgatnak radarblokkolóval és focicsapatokat szponzorálnak. Rohadt tetves tolvaj banda, és még az agyadat is kiválóan mossák.

kicsijuti 2011.05.27. 18:16:58

@personal non grata: az 55 éveseket nem fogják visszadobni max a 45 éveseket, amúgy meg felajánlanak nekik munkát, pl takaríthatnak parkot ilyesmi.
és igen menő ha visszamenőleg visszavesznek 100 milliós végkielégítéseket, és megbüntetik a kamu rokkant nyugdíjasokat...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.05.27. 18:20:07

@Kerek Ferkó: "Libsik,balód'aliak Ti ne várjatok forradalmat, mert lehet a fidesznek az szar lesz, de nektek még annál is szarabb!"

kivancsi lennek, mire is alapozod ezt, amikor a fidesz eppen a hadsereggel es a rendorseggel is baszik ki kemenyen, szoval nem nagyon lesz a sajat allamvedelmi hatosagan (vo. terrorleharitas, vagy mifax) kivul mas, aki megvedje..:-)

kicsijuti 2011.05.27. 18:24:32

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: az is tegyük hozzá hogy nem is kell kitől megvédeni mert nincs igény "forradalomra".

personal non grata 2011.05.27. 18:30:21

@kicsijuti: persze, vegyék vissza ami jogtalan. Azt is amit maguknak osztanak, 2 helyről fizetést, költségtérítést, parkolócégekben "szerzett" tulajdonrészeket és amiről nem tudunk. vagy az frankó hogy a saját embereikre szabják a törvényt? Ha most ezt elkezdik, a következő kormány meg ezeket fogja utólagosan visszavenni? Drága belügyminiszer úr hány évesen ment nyugdíjba? 42! Utcát akarsz söpörtetni rendőrökkel, tűzoltókkal? Te bevállalnád? Kultúrált országokban az irodai és adminisztrációs munkakörökben dolgoznak tovább a saját szakmájukon belül. Kamu rokkantak? Vegyék elő azokat is akik leszázalékolták Őket, a korrupt orvosokat is!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.05.27. 18:30:29

@kicsijuti: de bizony, egyre nagyobb igeny mutatkozik...:-)

az a baj,hogy orbnanek teljesen nyilvanvaloan es pofatlanul tomik a sajat embereiket. azaz az egesz szocibuktatas eggy dolgorol szol, hogy az eddigi 70-30 helyett a korrupcio 100%-a a fidesz kezebe keruljon.

tehat a fidesz nem felszamolja a korrupciot, csak atveszi a hatalmat felette. marpedig ennek az lesz a vege, hogy orbant fejjel lefele fogjak kivereztetni, mint moussolinit.

zsombordeak 2011.05.27. 18:31:19

@Lófasz Hadnagy: A baloldalon is volt egy értelmes csapat: Bajnai Gordoné. Utópisztikus reményem, hogy ő visszajön, és akkor rá szavazok. Eddig mindig a Fideszre szavaztam, de soha többé!

personal non grata 2011.05.27. 18:32:22

@kicsijuti: nincs igény forradalomra? csak az echo tv jön be nálatok?

Kerek Ferkó 2011.05.27. 18:34:50

@personal non grata: Nem lepődtem meg, hozod az átlag libbant szintet, kocsmával vagy kocsma nélkül. :)

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Nem tudsz olvasni?Mondtam ,hogy nekik IS szar lesz.Kit védenek majd szakasits dédunokáját?GyuRTsányt?:) Pf :DDDD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.05.27. 18:38:51

@Kerek Ferkó: nem vedenek senkit..

nem azert mennek, hogy gyurcsanyt, vagy barkit vedjenek, hanem hogy orbant megoljek, aztan teleszarjak a koporsojat es utana lehugyozzak a sirjat.

a forradalomak sosem valakiERT kovertkeznek be, hanem valaki, vagy valami ELLEN..

amikor az emberek agya ledobja az ekszijat, akkor szepen nekiallnak es kibelezik, aki tulporgette oket. nem azon gondolkodnak, hogy mi jon utana, nem azon gondolkodnak, kit segitenek ezzel. egyszeruen el akarjak pusztitani a bajok okozojat.

kicsijuti 2011.05.27. 18:39:21

@personal non grata: nem,de ha nem csak elfogult blogokat olvasnál hanem körül is néznél akkor látnád hogy a fidesz támogatottsága meg mindig iszonyú magas.

kicsijuti 2011.05.27. 18:43:05

@Amox: bajnai még annyit sem csinált mint viktorék imf hitelel sikerült elkerülnie a strukturális átalakításokat és nem kellet a pl sem a felsőoktatáshoz sem a nyugdíj/segély rendszerhez nyulnia . Én eddig nem szavaztam a fideszre soha és pont ezek miatt fogok legközelebb rájuk ikszelni.

Kerek Ferkó 2011.05.27. 18:46:44

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Jah Ferenc most gründol magának pártot, majd a fityeszt viszi el egy véres forradalom, elég sci-fi eddig...

zsombordeak 2011.05.27. 18:46:59

@mréveiller: Nem engem kérdeztél, de azért mondom:
1) Az, hogy "eltőzsdézik!" felkiáltással elveszi a nyugdíjmegtakarításokat, pár hónap múlva meg 500 mrd Ft-ért megvásárolja egy tőzsdei cég 21%-át egy rally tetején.
2) Az hogy pillanatnyi érdekek (kell a pénz) miatt földig rombol egy alapvetően jól működő hosszútávú megtakarítási rendszert.
3) Hogy semmi koncepciója nincs arra, hogy a nyugdíjasok, a visszaterelt rokkantak, stb. miből fognak megélni. Mert munkahelyeket nem teremt, sőt a jogállamban való alapvető it lerombolásával mindenkit elriaszt attól, hogy Magyarországon hosszútávon tervezzen.
4) Hogy mérhetetlen cinizmussal mindent csak a saját pillanatnyi szempotjainak vet alá. Ld. Alkotmánybíróság korlátozása, MANYUP-zsarolás, Schmitt Pál, stb.
5) Hogy bár nagyon hangoztatja a jövő nemzedékének érdekeit, olyan oktatási, szociális (óvoda-bölcsőde) és folgalkoztatási viszonyokat teremt, hogy teljesen reménytelen egy erős új nemzedék felnevelése.
6) Hogy feljebbvalónak érzi magát a szakmai alapelveknél és úgy gondolja, hogy azokat nem kell figyelembe venni. Ld. fékek és ellensúlyok lebontása, kilakoltatási moratórium (ami ugye teljesen ellentmond a jelzálog-hitelezés alapelveinek), stb.
7) Hogy rövidtávú megoldásokban gondolkodik, nem nézve a hosszútávú hatásokat. Ld. devizahitelek árfolyamrögzítése, ami miatt már most félnek, hogy 2014 után csődbe megy a magyar bankrendszer.
És sorolhatnám tovább. Összességében egy gerinctelen, gátlástalan, buta banda. Szégyellem, hogy rájuk szavaztam.

a-kis-herceg 2011.05.27. 18:48:30

lényeges és jó megállapítások.

csak azt nem értem, hogy miért most írta le a posztoló. pl egyéve választás előtt is sokan tudták ezt. és nem is vártak mást.

a fides Szövetség célját elérve megszerezte és most őrzi a KASSZÁt...
legmaximálisabb politikai-gazdasági-média hatalmat igyexik koncentrálni...

szépen haladunk, terv szerint

a-kis-herceg 2011.05.27. 18:50:14

@Nick_: "a probléma gyökere az, hogy az iskolarendszerünk semmiféle módon nem készíti fel a polgárokat arra, hogy mi a feladatuk és kötelességük főként gazdasági szempontból. ha lenne rendes gazdasági ismeretek tantárgy..."

nemcsak tantárgy nincs ilyen, hanem POLGÁROK sincsenek

csak parasztok és (kis)királyok

Kalmár 2011.05.27. 18:50:26

Hú de meleg lett hirtelen...

personal non grata 2011.05.27. 18:50:33

@kicsijuti: nálatok biztosan népszerű az orbán slepp.. Egyébként ismeretségi körömben, (ami igen magas és változatos összetételű a szakmámból adódóan) meglehetősen tájékozottnak tartanak, sokat informálódok. Olvasni is szoktam, főleg történelmet és naprakész vagyok a világ aktuális dolgait illetően. Úgy vettem észre hogy a többségnek elege van a parasztvakításból, és jól mondod: iszonyú hogy van aki még támogatya....

dr. trafik nomac 2011.05.27. 18:51:06

@kicsijuti: Hogy magas eleg relativ, most magas a tobbi parthoz keppest, de osszesegeben mar igencsak gyengecske. A Blogokat meg nyilvan nem a szalag mellett dolgozo munkasok toltik meg, a kerdes csak az, hogy kibol van tobb ?

is 2011.05.27. 18:51:43

@popocatepetl: ahhoz oda kellett menni. 100 meterrol senkit nem lehet fellokni. mar ovodaban tanitani kell, hogy ha 2-nel tobb rendort latsz, foleg rohamruhaban, akkor megfordulsz, nem kerdezel, nem nezelodsz, nem probalkozol, hanem az ellenkezo iranyba elmesz. nyilvan 2006-ban ezt sokan nem tudtak, es ez tragedia. kar, hogy igy kellett megtanulni. elmondtad edesanyadnak, hogy legkozelebb mit csinaljon?

dr. trafik nomac 2011.05.27. 18:52:49

@Amox: Magyarazza mar meg nekem valaki ezt a Bajnai patoszt, azonkivul, hogy elkoltotte a hiteleket, es novelt itt-ott egy kis adot, mi mas tett meg ?! A Fidesz ezt folytatta, ami igen csak nagy szemetseg, dehat ez van.

zsombordeak 2011.05.27. 18:53:13

@kicsijuti: Egy éve volt rá, tényleg nem tudott sokat csinálni. De azt korrektül, nem pedig nagy mellénnyel de kevés ésszel. Korlátozta pl. a nyugdíjpénztárak nyereség-arányát - pont azon a ponton beavatkozva, ahol a probléma volt. Fokozatosan bevezetett egy alacsony kulcsú adórendszert. Emelte a nyugdíjkorhatárt. Normális viszonyt teremtett az államfővel, tiszteletben tartva a hatalmi ágak különbségét. A jó irányba tett lépések, amik arányban voltak a lehetőségekkel. Igen, IMF-hitelből, mert annyira szarban volt az ország. De most jobb, hogy megszabadultunk az IMF-től, cserébe jóval magasabb kamatra kell ugyanúgy hitelt felvennünk, nincs semmilyen alkotmányos kontroll, elvették a nyugdíjmegtakarításainkat, ráadásul MOL-részvényt veszünk belőle?

personal non grata 2011.05.27. 18:54:37

Ma Orbán Viktor Tuskó Hopkinsként (Rejtő Jenő alapműve) szónokol és lózungol. A képlet az, hogy aki a névsort olvassa, arról nem derül ki, hogy ő is ott volt a probléma okozói között. Ma néhány közgazdász a lózungolást megelégelve próbálná bemutatni a magyar államadósság-spirál indulásának, ill. nekilódulásának történetét. Ez a mai „seggnyaló” médiánál nem nagyon sikerül. A lózungoló politikusok azt hiszik, nem emlékszünk már. Ők csak a 8 év MSZP regnálás alatti államadósságról beszélnek. Még jól emlékszünk, nem olyan régen volt 1998-2002. Az elején nem volt gond, közismert, a „Bokros csomag” jótékony hatása. Íme az államadósság megugrásának szerényen elhallgatott néhány oka a Fidesz regnálásának 2. szakaszában:
- Főtiszviselői kar létrehozása, bebetonozása, pénzügyi finanszírozása.
- Köztisztviselői bérek jelentős arányú emelése.
- Lakáscélú, kedvezményes törlesztésű köztisztviselői hitelek bevezetése. Ez 2,5%-os hitelkamatot jelentett, a többi állami forrás és kamattámogatás volt. Személyeskedés nélkül: rengeteg vezető politikus és köztisztviselő részesült belőle. Aki kiváncsi rá, hogy a mai vezető politikusok között, jobb és baloldalon egyaránt, kinek van ilyen hitele, az interneten nézelődhet. Az ekkor bevezetett kedvezményes lakáshitelek az ingatlanlufi Mo.-i kiváltó oka, hiszen akinek ez nem járt, nem akart lemaradni; 1-2 évvel később az emberek nyakló nélkül elkezdték felvenni az EURO- és svájci frank alapú hiteleket. Sajnos a FIDESZ kedvezményes lakáskölcsönadásait 2002-től az MSZP is folytatta. Igaz, hogy a FIDESZ –érában kapható 20 milliót 10 millió Ft-ban maximálta, és a 2,5 %-t felemelte 4 %-ra.
- Diákhitel bevezetése. A FIDESZ vezette be, és sajnos az MSZP folytatta. Közismert, hogy fékek nélkül vehették fel a diákok mindenre. Hatalmas biznisz volt ez is a Diákhitel Központnak és néhány banknak. Természetesen itt is a kedvezményes kamat feletti részt a mai napig a magyar állam fizeti a bankoknak.
- A minimálbér emeléséhez kapcsolódó különböző juttatások (a közalkalmazotti és a köztisztviselői szférában) államadósságra gyakorolt hatása.
- 2001-ben a FIDESZ kormány vásárolt Gripen vadászrepülőket. Ezek ugyan kiváló gépek, de a magyar technika és személyzet alkalmatlansága miatt azóta is csak díszek. Az államadósságra gyakorolt hatás? 1 Gripen 20 milliárd, 14 Gripen ?. A Gripen vásárlás az F-16 helyett abszolút dilettáns, bár inkább korrupciógyanús volt. Sokan emlékezünk még: a Gripen dokumentumok titkosítva vannak.
- Amikor 2002.-ben a FIDESZ elbukta a választást, néhány nappal a választások előtt sok-sok milliárdot költött el betervezetlenül, az addigi beruházási prioritásokat felrúgva (a lényeg, hogy minél üresebb legyen az utód kamrája).

Természetesen ezek a tények nem mentik az MSZP-SZDSZ kormányok 2002-2010. közötti hanyag, felelőtlen, tolvajlásokkal fűszerezett kormányzását és a Kádár-rendszer által összehozottat sem. De legyen végre vége az örökös hazudozásnak, hogy az államadósság létrehozásában a FIDESZ ártatlan. Mikor jön már egy mesebeli kisgyerek, aki a hajbókoló tömegnek megmondja, hogy Tuskó Hopkins király meztelen?!

dr. trafik nomac 2011.05.27. 18:54:39

@popocatepetl: Jaj mar a hazugsag, azert mert politikailag adjak alad a szelet meg nem lesz igaz, ott voltma en is (Blahan laktam), ha nem lenne bennem emberseg, eles granattal dobaltam volna meg par idiotat, valoszinu anyadat is.

is 2011.05.27. 18:55:53

@kicsijuti: Bajnai torolte el a 13. havi nyugdijat. Kicsit alaposabb utananezes utan megalapozottabb velemenyt tudnal kialakitani, amit komolyabban is tudnank venni.

nem nemsiker_s 2011.05.27. 18:56:43

@Battlestar Galactica:

"Mi ehhez képest egy nokiás doboz öcsém!"

Nem a nokiás dobozok voltak a haverjaid legnagyobb dobásai öcsém

Kismacska (BELLA) 2011.05.27. 18:57:03

@Battlestar Galactica: jó felsorolás. És akkor add hozzá azt a kárt, amit Simicska okozott azon a bizonyos darálós éjszakán az APEH-ban.

No és Kaya Ibrahim-Josip Tot megvan? Fideszes politikusok cégeit nyomták át rájuk, fullban köztartozásokkal. Körülbelül milliárdos kárt okoztak az államnak.

Tokaj-hegyalja elkótyavetyélése megvan? A minden-pénteken-állami-autó-komvoj-indul-borozni-Tokajba ÁLLAMI milliókból megvan?

Az megvan, hogy Viktor majd meghal, hogy fogadná már az USA elnöke, ezért bérelt gépet ÁLLAMI 70 akárhány millióból, hogy hátha fogadná őt Bush (nem)... És milyen ciki már, hogy MINDEGYIK MSZP-s miniszterelnököt fogadta az USA elnöke VAGY idejött hozzánk... juj, ez ciki, nem? :D

És mekkor arca volt Orbánnak, hogy azt hitte, hogy fogadják, MIUTÁN egyetértett (nem határolódott el) Csurka azon kijelentésétől, miszerint az USA megérdemelte 9/11-et...

Ezek így hirtelen csak azok, amik gyorsan eszembe jutnak a hozzászólásod kiegészítéseképpen. :)

Drága azon honfitársaim, akik képtelenek a fentiekre visszaemlékezni, vagy fiatalságuk okán (akkor kuss neked, kölyök!), akár nyelv_túl_mélyen_a_Fidesz_seggében okán, véssétek a pöttömnyi kis agyatokba: NEM fognak nyilvánosságra kerülni a Fidesz által ellopott milliárdok. Tíz-száz-ezer milliárdok.

Minden a kezükben. A médiától kezdve minden.

Kismacska (BELLA) 2011.05.27. 18:57:03

@Battlestar Galactica: jó felsorolás. És akkor add hozzá azt a kárt, amit Simicska okozott azon a bizonyos darálós éjszakán az APEH-ban.

No és Kaya Ibrahim-Josip Tot megvan? Fideszes politikusok cégeit nyomták át rájuk, fullban köztartozásokkal. Körülbelül milliárdos kárt okoztak az államnak.

Tokaj-hegyalja elkótyavetyélése megvan? A minden-pénteken-állami-autó-komvoj-indul-borozni-Tokajba ÁLLAMI milliókból megvan?

Az megvan, hogy Viktor majd meghal, hogy fogadná már az USA elnöke, ezért bérelt gépet ÁLLAMI 70 akárhány millióból, hogy hátha fogadná őt Bush (nem)... És milyen ciki már, hogy MINDEGYIK MSZP-s miniszterelnököt fogadta az USA elnöke VAGY idejött hozzánk... juj, ez ciki, nem? :D

És mekkor arca volt Orbánnak, hogy azt hitte, hogy fogadják, MIUTÁN egyetértett (nem határolódott el) Csurka azon kijelentésétől, miszerint az USA megérdemelte 9/11-et...

Ezek így hirtelen csak azok, amik gyorsan eszembe jutnak a hozzászólásod kiegészítéseképpen. :)

Drága azon honfitársaim, akik képtelenek a fentiekre visszaemlékezni, vagy fiatalságuk okán (akkor kuss neked, kölyök!), akár nyelv_túl_mélyen_a_Fidesz_seggében okán, véssétek a pöttömnyi kis agyatokba: NEM fognak nyilvánosságra kerülni a Fidesz által ellopott milliárdok. Tíz-száz-ezer milliárdok.

Minden a kezükben. A médiától kezdve minden.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 18:59:52

@baliquez: Nem vagy egeszen normalis, a szegenyeket meg zarjuk lagerbe igaz ?! Mondjuk 100%-ra lefogadom, hogy te is az allam csecset szopod, max nem szegely formajaban, mert talan ahhoz mar eleg rafinalt vagy, hogy nagyban lopjal.

a-kis-herceg 2011.05.27. 19:00:52

@personal non grata: szerintem a gripen nem volt nálunk korrupciós. persze minden más országban az volt... nálunk így ki se kérte az ügyészség... sőt nem vette át a svéd leveleket...

"A tolvaj csak akkor tolvaj, ha rajtakapják." (Lieve Joris)

is 2011.05.27. 19:01:24

@nomac: levitee a CDS felarat 200-ra. a FIDESZ kormany visszavitte 400-ig. most is meg 250 felett van. kulhoni elismeresunk nott (Balazs Peter). FIDESZ alatt csak osszeveszunk mindenkivel, beleertve a sajat magyarjainkat a hatarokon tul. igy utolag mar azt is eredmenykent kell elkonyveltunk, hogy nem baszogatta az AB-t. nem nevezett ki partkatonakat verlazito modon mindenhova. eltorolte a 13. havi nyugdijat. stabilizalta a forint arfolyamat. bevezette a 2 eves GYESt (tekintve, hogy a 3 eves ertelmesen fenntarthatatlan, ez eredmeny). csak roviden, es tenyleg csak a felszinen.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:05:12

@Kismac: A sor vegtelen, meg egy 1000milliardot kapasbol hozza tudnek irni (kezdve a foldhos eromuvekkel), de ne ez legyen a merce, a hivoknek mindegy. Egy orban hivot kb. annyira nem lehet meggyozni, mint egy kersztenyt a valosagrol megha egy ufo is magyarazna neki. Mindenesetre jo kerdes, hogy az orszag helyzete az aggasztobb, vagy a hit alapu politizalas, de ha visszaemlexunk egy 50 evet, akkor felremlik, hogy kik is voltak a besugok, kibol lett a politikai osszekoto. Nahet most is pont ez megy, ugyanolyan emberekkel, es mind meg van rola gyozodve, hogy most pusztitja az allam ellensegeit, pedig o maga a metely. Ellenseg nincs, csak ha csinalsz magadnak.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:06:39

@is: Ne engem gyozzel meg, OV egy idiota ez nyilvanvalo teny, de Bajnai azert nem feltetlen jobb. Az arfolyamok alakulasa meg igen-igen kornyezet fuggo.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:09:04

@popocatepetl: Nos tegye fel a kezet aki nem naci, es OV neki szimpatikus, mindig ezzel jonnek, de egy fideszes ismerosom sincs, aki halkan ne zsidozna, vagy ciganyozna. Mutass csak egyet, es elnezest kerek. Az, hogy bantja a kis lelked csak azt igazolja, hogy baj van belul.

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:10:28

@Kismac:

"Az megvan, hogy Viktor majd meghal, hogy fogadná már az USA elnöke, ezért bérelt gépet ÁLLAMI 70 akárhány millióból, hogy hátha fogadná őt Bush"

Megvan. Tényleg gáz így utólag, hogy egy ilyen kő primitív fazonnak akarunk gazsulálni, mint ez a Bush. Csodálom hogy a Fletoval nem álltak össze egy kis Offshore bulira.
Ennyi erővel Kádárt is lehet fényezni, mert fogadták Moszkvában.
Mindazonáltal én valahol szerencsének tartom, hogy Orbánnal nem bratyizott le Bush.
Talán taszított még egyet Vikin a nemzeti oldal felé.

kicsijuti 2011.05.27. 19:12:57

@Amox: pont erről beszélek, ez lófasz. az egészségügyhöz felsőokatáshoz, önkormányzati rendszerhez nem nyúlt. A fidesz mindegyhez hozzá készül nyúlni/vagy már hozzá is nyult. Bajnai levitte 18ról 17re az szja alsó határát miközben a jövedéki adó meg nőtt hűha. Nem azt mondon hogy rosszul csinálta hanem hogy időhuzás volt az egész.

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:14:34

@nomac:
"egy fideszes ismerosom sincs, aki halkan ne zsidozna, vagy ciganyozna. "

Érdekes, hogy én itt vidéken meg nem találkoztam olyan szoclibsivel, aki szintén ne cigányozna, (Zorbáncigány) meg hasonló.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:15:31

@nemsiker_s: A szoclibsivel az meg mi ? Az Orvban hivo az jol definalhato, de nem tudom te mirol beszlesz.

kicsijuti 2011.05.27. 19:16:05

@is: CDS alapján hoznál befekteséi döntést? és akkor még én nézzek utána jobban a dolgoknak eszemfaszommegáll...

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:18:50

@nemsiker_s: Mi az istenrol beszel, mi az, hogy nemzeti oldal ?! Valaki talan itt nem nezeti, ja persze, a melyMagyar gugyoges... Amire te gondolsz az a nacionalizmus (hu.wikipedia.org/wiki/Nacionalista) , szezont a fazonnal ugyebar ?!

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:21:56

@kicsijuti: ?? Kinek javult, egy szuk retegnek, de kerdezd mar meg a tobbieket veluk mi van, vagy olyankor forditod el a fejed ?

zsombordeak 2011.05.27. 19:22:37

@kicsijuti: Igaz, de azért kétharmados többséggel és négyéves felhatalmazással az elvárások is mások (nem beszélve a sok (akkor még) értelmes kritikáról, amit megfogalmaztak). Ehhez képest egy év után is csak a káoszt, parasztvakítást, a vagyon elherdálását látom. Nem az a bajom, hogy állítólag racionalizálni akarja a felsőoktatást, egészségügyet, adózást, stb. Hanem az, hogy amit eddig látok, az egyik sem ebbe az irányba mutat, hanem az értelmetlen káosz, átgondolatlanság, forradalmi düh irányába. Mondj néhány példát, ami rendszer szintjén értelmes! Én nem nagyon tudok ilyet, sajnos!

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:26:40

@nomac:

"A sor vegtelen, meg egy 1000milliardot kapasbol hozza tudnek irni (kezdve a foldhos eromuvekkel), de ne ez legyen a merce, a hivoknek mindegy. Egy orban hivot kb. annyira nem lehet meggyozni, mint egy kersztenyt a valosagrol megha egy ufo is magyarazna neki."

Na jó, akkor még 1* elmondom.
Én olyan kapitális listát tudnék a szocik meg a libsik rendszerváltás utáni vagyon "szerzéseiről" sorolni, hogy két bibliányi kötetet kitenne. A nemzeti vagyon túlnyomó részét ők nyúlták le, anélkül, hogy annak reálértéke az államkasszába bármikor is bekerült volna.
Tudok olyan tejüzemről pl. ami 5 millió forintért kelt el. Azért betűvel írtam a milliót, nehogy elszámoljátok a nullát. Ami rozsdamentes tartály ott állt, az többet ért.
Ha ez méltányos lett is volna, (ahogyan nem volt az) az semmiképp nem etikus, hogy az említett üzemet amúgy "jó gazda" módjára azonnal bezárták.
Tömegével történtek ilyen vagyonszerzések, többnyire a szocik vagy a libsik vagyonát gazdagítva.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:28:03

@nemsiker_s: Persze, nem mondtam, hogy a szocikrol nem tudnek, de mar megint el vagy tevedve, hivo vagy talan ? Most itt az OV kormanyrol van szo.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:30:02

@nemsiker_s: Egyebkent ha mar, par vallakozo ismerosom kozvetlenul a miniszteriumnak dolgozik, van aki meg rnedszervaltas elott kezdte (ritka), most 10%-ot vissza kell adnia abbol amit szamlaz, es nem az allamkasszaba, ez az elozo 8 evben nem volt, persze akkor volt mas, errol lazar, meg a kis torpe sokat tudna meselni.

kicsijuti 2011.05.27. 19:31:18

@Amox: pl megfelezték az önkormányzati képviselők számát, nálunk 1200 főre volt 12 most van 6, csökkenetették a kis és középválalkozások társasági adóját majdnem a felére, megszünteték a végkielégítéseket... van egy kettő, bár gondolom (remélem) a nagyrésze még hátra van.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 19:31:28

@nemsiker_s: Es meg, ha elszamoltatni akarsz, akkor hajra, el sem tudod kepzelni, hogy orulnek neki, ha ezert kerulnenek bortonbe a szocik, csak sajna mindig elotunik egy fideszes szal, az ugy meg el...

Kismacska (BELLA) 2011.05.27. 19:33:49

@Drout: 2002 - Testnevelési Egyetem beszéd. "Aki nincs velünk, ellenünk van" "aki magyar, velünk tart" "mindenki hozzon még egy embert!".

Emlékszel? Azóta van az, hogy mindenki ellenség, aki nem fújja a nótájukat.

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:38:20

@nomac:
"Mi az istenrol beszel, mi az, hogy nemzeti oldal ?! Valaki talan itt nem nezeti, ja persze, a melyMagyar gugyoges... Amire te gondolsz az a nacionalizmus "

Hát igen, azok a fránya szavak.
A liberális és szocialista eszmerendszer sokadrangú kérdésként kezeli a nemzeti érdek kérdéskörét, ami amerikában menő, lévén, amerikainak lenni nem nemzetiségi kérdés, hanem állampolgársági dejure fogalom.
A mi kis országunknak azonban, melyet körbevesznek olyan nacionalista beállítottságú országok, mint Szlovákia, Románia, Szerbia, ahol jelentősebb magyar kisebbség él, méreg a liberalizmus, ahogyan azt az első liberális kormányunk is bizonyította.
Ha a jelenlegi kormány a kettős állampolgárságon kívül mást nem is tett volna, akkor is respekt neki.

Kalmár 2011.05.27. 19:46:57

@kicsijuti: összevonták a vámosokat az Apeh-al.
segélyért dolgzni kell, adózik a multi és a bankszektor is, a rokkantnyugdíjasokat felülvizsgálják, alkotmányban tiltják a közbeszerzésnek azon módját, amikor tisztázatlan a tulajdonosi kör, tilos közpénzt üzleti titokként kezelni.(eddig ezt csak törvény írta elő, innentől alkotmány) Megszüntették a mnyp rendszert. Belekezdtek az állami felső oktatás kvótáinak és a munkaadók igényeinek összehangolását. Garantálták alkotmányosan, hogy ne lehessen rabszolgává adósítani az országot. Komoly önmérséklet. Visszaadták a határon túliak állampolgárságát! Történelmi tett. stbstb..
és ez még csak 1 év

Tita nick 2011.05.27. 19:47:52

Kedves posztíró! Menj ki puskával, kezdd el. Hehe. Elgondolom, amint a klaviatura mellett ülve az izomtalan testeddel, a vastag keretes szemüvegeddel gondolatban lövöd a fidesznyikeket. Hmmmmmmmmm

nem nemsiker_s 2011.05.27. 19:48:43

@nomac:

"Es meg, ha elszamoltatni akarsz, akkor hajra, el sem tudod kepzelni, hogy orulnek neki, ha ezert kerulnenek bortonbe a szocik, csak sajna mindig elotunik egy fideszes szal, az ugy meg el..."

De facto a szocik meg libsik rovására sokkal több mutyit fel lehet róni.
Én azért csak megmaradnék a jobboldalon, mert jobb alternatíva egyszerűen nincs.

zsombordeak 2011.05.27. 20:02:28

@kicsijuti:
1) Önkormányzatok: Itt Pesten csak azt látom, hogy egymásnak estek a Fidesz-képviselők és Tarlós István, és a szakmai érvek már teljesen hiányoznak a vitákból. Mindenki a saját hülyeségét védi és leginkább csak a 2014-re való helyezkedés látszik. Tény, hog átvették a parkolás ellenőrzését a Centrumtól, ami helyes és érthető. De közben a budai elit kerületekben sincs elég óvodai hely, egy ismerősöm 4 éves fiát nem veszik fel bölcsi után óvodába, mert van egy féléves kistestvére (magyarul a gyereknek kimarad egy éve az óvodai képzésből, ami szerintem elgé intenzív), az iskolák csődben, kórházak dettó. Ez nekem egy kétharmados hatalomtól kevés.
2) Adórendszer: Egyetértek az egykulcsos személyi jövedelemadóval, a gyerekkedvezménnyel és a társasági adó csökkentésével is. De nekem úgy tűnik, hogy pont itt áll nagyon visszatáncolásra a kormány. És a Bajnai-féle fokozatosabb lépések szerintem legalább ilyen jók lettek volna, de nem okoztak volna akkora felháborodást és káoszt mint ezek. Egy kétharmados hatalomtól megint többet vártam volna.
3) A végkielégítés természetes velejárója a munkavállalásnak, azt nem kell megszűntetni. Az irreális végkielégítéseket kéne megszűntetni és utólag azokat (de csak azokat) visszaperelni. A Fidesz-féle utólagos adóztatás a jogállamba vetett hitet rombolja szét. Ennek így szintén semmi értelme. Emgint azt mondhatom, hogy kétharmaddal többet vártam volna.

Még egy példa, csak illusztrációként. Miután az addig érinthetetlennek hitt megtakarításokat (MANYUP) is lenyúlta a Fidesz egy nagyon g..ci zsarolásos trükkel, utána javasolta, hogy mindenki hozza haza a külföldi megtakarítását. Hülyék ezek? Az én környezetemben erre a fizikai aranyvásárlás és az Amerikába menekítés volt a reakció? Ki hoz haza pénzt, ha azt látja, hogy a kormány a legkevesebb tiszteletet vagy gátlást sem mutatja a tulajdon elvételével szemben. Nyilván ez nem nagy tétel, de jól szemlélteti, hogy mennyire kapkodó, végiggondolatlan és hosszútávon káros a Fidesz ötletelése.

VT22 2011.05.27. 20:12:43

@Tita nick:
Futtatott haverpajtási blog.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 20:31:32

@Kalmár: Csakhogy ezt mar mind megtettek korabbi kormanyok, igy vagy-ugy, az eredmneyt kellene enzni, de az most sem akar jonni.

popocatepetl 2011.05.27. 21:31:06

@proton1701: Azért vannak bizonyos szabályok amik mentén zajlik az élet. Ezeket kiknek kell meghozni illetve változtatni? A pékeknek?

popocatepetl 2011.05.27. 21:32:51

@personal non grata: Nem tüntetni volt, hanem egy október 23-i megemlékezésen ... tudod, amikor azokról emlékezünk meg akik felkeltek 1956-ban és akikre a nagyapád lőtt a tetőről.

personal non grata 2011.05.27. 21:33:12

Orbánt mikor nevezi át Tarlós II.Kádárnak?

personal non grata 2011.05.27. 21:36:58

@popocatepetl: Nagyapám a Don-kanyarba eset el te ÖKÖR, a hülye náci kormányotok miatt, amit a főnököd annyira szopkod, hogy lassan szálasinak képzeli magát. Anyádat meg tartsd otthon, ne használják a szkinhedek meg a fradisták élő pajzsnak.

popocatepetl 2011.05.27. 21:40:59

@is: Igen, elmondtam neki, hogy legközelebb próbálja meg lefotózni azt a férget amelyik ilyet tesz vele.

popocatepetl 2011.05.27. 21:44:27

@nomac: A Blahán laktál? Akkor sokat láthattál, ugyanis az általam említett rendezvény az Astoriánál volt. De ha a Blahán lett volna, akkor sem láthattad volna az újságpapírok alól amikkel a telefonfülkében takaróztál miután túllőtted magad. Gránátot pedig a seggedbe dugdoss! Bár lehet, hogy meg se kottyanna neki a sok gyakorlatozás után.

personal non grata 2011.05.27. 21:44:39

@popocatepetl: Nagyapádat kellett volna lefényképezni, mikor a dunába lőtte a zsidókat te senkiházi.

popocatepetl 2011.05.27. 21:45:51

@nomac: mszp-st sem nagyon találsz aki ne rühellené a zsidrákokat, de főleg a cigányokat ... kivéve persze a vezetőséget, bár a cigányokat ők is rühellik

dr. trafik nomac 2011.05.27. 21:50:25

@popocatepetl: Ki nem szarja le az mszp-t, ok vannak talan most kormanyon ? Mszp hivok bologatnak minden nap, aztan meg az ellenkezojere masnap ?

popocatepetl 2011.05.27. 21:53:32

@personal non grata: "Nagyapám a Don-kanyarba eset el te ÖKÖR, a hülye náci kormányotok miatt, amit a főnököd annyira szopkod, hogy lassan szálasinak képzeli magát."

Sajnálom, hogy elesett, egyrészt mert meghalt egy ember, másrészt pedig így nem volt ideje megtanítani az unokáját olyasmikre mint pld, hogy hogyan kell használni a ba- be- ban- ben- végződéseket, hogy bizonyos esetekben két t a múltidő jele, stb.

personal non grata 2011.05.27. 21:54:07

@popocatepetl: te mi vagy? törzskönyvezett magyar, árpádházi egyenesági? Hitlerről is kiderült hogy volt a családjában zsidó. Pedigrédet linkeld be légyszi, én is a küldöm a kutyámét. Annyira szánalmas vagy hogy az már gyönyörű! Ilyenektől, mint te érzem magam embernek az állatok közt. Tudom hogy mennyi beszűkült tudatú és irányítható agymosott van kishazánkban, te vagy a díszpéldány

popocatepetl 2011.05.27. 21:55:06

@personal non grata: Nagyapám nem lőtt a Dunába senkit. Azért, mert rüheljük a fajtádat, még téged sem lőnénk bele sehová, pedig igen nehéz lenne megállni.

personal non grata 2011.05.27. 21:56:01

@popocatepetl: más nem jut eszedbe, most jössz a nyelvtannal, smidtpali? szánalmas vagy

dr. trafik nomac 2011.05.27. 21:56:20

@popocatepetl: Szeretned, de a szekhazgyujtogatos bagazsrol sokmindent lehet modnani csak jot nem, persze ha aznap reggel a hirtv-n nem azt uvolti pokorni, hogy emberek ki az utcara akkor lehet nem serul meg senki, es mindezt miert, mert volt egy politikus aki az elmult 60 evben egyszer igazat mondott, ugy nez ki az mar nalatok sok, nincs is szebb mint hazugsagban elni, ha meg anyu is ehhez horkol az aztan az idil. Akkor mar tenyleg maradok az ujsagpapir alatt.
Jol jellemzi amugy ezeket az "embereket", hogy ismerosom aki szinten kint volt duhongeni, aztan jol lecseszte a kis huliganokat, mikor eppen a sajat kapujat akartak felgyujatni kicsit odebb, a koruton. Ugye sajat hazunk ele mar nem szarunk, de a masik ele lehet...

popocatepetl 2011.05.27. 21:59:39

@nomac: És ki beszél a kormányról? Arról volt szó, hogy kik utálják az izéket.

dr. trafik nomac 2011.05.27. 22:00:13

@popocatepetl: Nagyapad lehet nem, de anyu mar kezdi. Tok egyertelmuen ment az uszitas mar kora reggel, szoval ne kezdj itt hazudozni, az a nap nem volt mas mint elore szervezett balhe. Aki ott volt azok nagyresze tudott errol, szoval mind egy piti kis bunozo, pont az aki elbont egy kordont onhatalmulag, nalad ez belefer, nalam nem ennyi. Ezekutan talan nem neked kellene megmodnani, hogyan is menjenek a dolgok. Az meg, hogy elhiszitek amit a politikusok mondanak mar eleve minosit, tudom sokan tenyleg elhiszik, lehet magatokba kellen nezni picit.

personal non grata 2011.05.27. 22:00:59

@popocatepetl: fényképed van róla, nácikám? amit egyszer megtett a fajtád, azt megteszitek ismét, de csak addig míg a történelem igazságos ökle le nem sújt rátok újra és újra, amíg a gyűlölködő, kirekesztő, vérszomjas, felsőbbrenű fajtád rá nem jön hogy amit csináltok, nem istentől való gondolat.

popocatepetl 2011.05.27. 22:02:44

@personal non grata: Nem öncélúan jöttem a nyelvtannal, csak ezen keresztül is meg tudom figyelni, hogy kivel állok szemben, értelmes ember-e, akinek érdemes odafigyelni a véleményére vagy csak egy buta lény akit elég tanulmányozni is, de nem kell neki nagyobb jelentőséget tulajdonítani mint pld egy földigilisztának. Érdekes, undorító, de ennyi.

popocatepetl 2011.05.27. 22:04:31

@nomac: A székházgyújtogatós bagázs a jobbik csürhéje, akik ugyanolyan büdös prolik mint a ti mszp-s hordátok, de legalább szorult beléjük némi hazafiság.

personal non grata 2011.05.27. 22:05:37

Fidesznyikek küldjetek egy másik bértrolt, mert ezt a popókat ebédel, vagy mi a fene a neve, már elmorzsolódott.

personal non grata 2011.05.27. 22:10:39

@popocatepetl: Öcsém ha tudnád hogy miközben rád csak 1% odafigyelést szentelek miközben pörög a buissniesem, mivel pénz keresek, nem keveset, muhaha Sajnállak hogy otthon kell recskázol anyád kilőtt szemére. Apropó mitt szólsz akkor a Smidtpali nyelvtanjához? Neki lehet, nekem nem? Na ilyenek vagytok ti, fideszkutyák...

personal non grata 2011.05.27. 22:12:13

Földigiliszával is szoktál chatelni? Hmmm érdekes egy szerzet vagy.

popocatepetl 2011.05.27. 22:14:41

@personal non grata: "Öcsém ha tudnád hogy miközben rád csak 1% odafigyelést szentelek miközben pörög a buissniesem, mivel pénz keresek, nem keveset, muhaha Sajnállak hogy otthon kell recskázol anyád kilőtt szemére. Apropó mitt szólsz akkor a Smidtpali nyelvtanjához? ... "

Az Ő helyesírása is szánalmas. Ettől most jobban érzed magad? Egyébként:
1. "hogy" elé vessző
2. business
3. amivel
4. pénzt
5. recskáznos
6. mit

popocatepetl 2011.05.27. 22:15:11

5. recskáznod - nu, kezdesz megfertőzni

popocatepetl 2011.05.27. 22:16:21

@personal non grata: Veled sem chatelek. Csupán megfigyelem a vergődésed.

personal non grata 2011.05.27. 22:18:58

@popocatepetl: de azért a tartalmát érted ugye, csak kellemetlen neked, megértem.

personal non grata 2011.05.27. 22:20:24

5. recskáznod - nu, kezdesz megfertőzni

most erre mit mondjak, malacarcú?

dr. trafik nomac 2011.05.27. 22:22:26

@popocatepetl: Mi az , hogy ti mszp hordank, nem tudok semmit az mszp-s hordakrol, de tuti vannak, miert is ne lennenek, csak mitol lesz ez ti ?

personal non grata 2011.05.27. 22:26:25

@nomac: nem érted, ki nincs velük, ellenük van. Orbán is valami harcról pofázik állandóan, matolcsi is valamiféle szabadságharcot vív, Hunyadiék meg forognak a sírjukban... ellenséggyártásból kivállóak.

personal non grata 2011.05.27. 22:30:16

Most hogy orbán hős lett, mert 60 milliárdal drágábban tudta megvenni a MOL részvényeket mint Bajnai, remélem az egész fidesz bagázs elégedett és elkzedhetnek Dallasosdit játszani. vitya lehetne Jockie.

personal non grata 2011.05.27. 22:34:31

A szememben, és nem vagyok egyedül ezzel, felér egy hazaárulással hogy akkor nem engedték Bajnainak hogy megvegye olcsóbban. 60 milliárdért hány évet kéne ülnie, úgy 1500 évet kb?

Emlékszem, orbán még az EU csatlakozást is majdnem megvétóztatta csak mert nem ő volt a trónon épp akkor. Mi ez ha nem hazaárulás, mikor az egyéni érdeke fontosabb mint az egész országé.

Kalmár 2011.05.28. 00:36:43

@nomac: "Csakhogy ezt mar mind megtettek korabbi kormanyok,"
Csak így? Rezzenéstelen billentyűhasználattal ekkora hülyeséget?? Az nem baj, hogy nem igaz amit írsz?

dr. trafik nomac 2011.05.28. 08:40:02

@Kalmár: Bizony igaz, nem kezdem el sorolni, mert egy hivovel hiaba vitatkozok, minden amit irtal mar megvan valamilyen formaban, es sajnos a mostani sem er semmivel tobbet az elozoeknel, ami egyebkent nagy baj. Azt mar le se iropm, hogy a kissebb neha tobb, a nagy lozungok helyett valodi megoldas kellene, na az meg aztan palne nincs, Gyurcsanyeknal sem volt, de ugy nez ki most sem lesz.

Kalmár 2011.05.28. 09:15:24

@nomac: Na most megnyugodtam. Ilyen hülységet, ilyen határozottan csak viccből lehet írni. Képzeld, tök komolyan vettem amit írsz....őrület nem?
Mostmár látom, hogy te is hithű Fideszes vagy és túlzó, hazug és irónikus kritkáiddal komolytalanná akarod tenni a baloldali elégedetlenkedőket. Bravó, de óvatosabban, mert kissé túl karikírozod őket. Még a végén lebuksz a feladatoddal, hogy hülyét csinálsz az ellenzékből.

kvasztics47 2011.05.28. 10:33:20

@kvasztics47: Köszi a becsületes választ!
Ezek a talányos megfogalmazások amiket éppen a FIDESZ hozott forgalomba mindenkit próbára tesznek. Ezek engem feldühítenek. Az a látszat, hogy ezek rosszak de azok is. Lehet mondani, hogy lámcsak. DE a különbséget zongorázni lehet! Hol lehet összehasonlítani a 300 Ft vizit díjat azzal, hogy nincs orvos? Hol lehet összehasonlítani az, hogy a táppénzt (amikor a gyógyszer miatt amúgy is több a kiadás) 50%ra csökkentik azzal, hogy a kórháznak számlát kell adnia a beteg részére a gyógyítás költségeiről?
Pusszantalak!

kvasztics47 2011.05.28. 10:42:03

@Kalmár: "lebuksz a feladatoddal, hogy hülyét csinálsz az ellenzékből"
Talán a zorbánistákból!
A genyó zorbán-szíjj-ártó kommandó 8 évven át tartó mocskos propagandája annyira beleívódott a szerencsétlen MAGYAR-ba, hogy nem tugja mit ír, vagy beszél, tovább szajkózza a mondottakat.
A NÉP az eccerű, még most is a Demszkin kéri számon a kátyúkat.
Erről ennyit!

kvasztics47 2011.05.28. 10:50:27

@nomac: "a nagy lozungok helyett valodi megoldas kellene, na az meg aztan palne nincs, Gyurcsanyeknal sem volt, de ugy nez ki most sem lesz."
Elősször is Gyurcsány akart valamit tenni a haza jobbításáért. Orbán csak a saját klikje jobbításáért tesz azért, viszont nagyon sokat.
Orbán nem azért buktatta meg Gyurcsányt, mert jót akar tenni a NÉPPEL, hanem azért, hogy a saját ízlésének megfelelően rendezze be az életünket. Ennek a részletei kezdenek kibontakozni. Jólenne, ha valaki tudna fölsorolni néhányat.

Kalmár 2011.05.28. 10:54:17

@kvasztics47: Az Egyébként nagyon értékes szavaidat nem tudom beilleszteni nomac-al folytatott eszmecserémbe. Sajnos nem függ össze.
De ne csüggedj, tudok úgy csinálni, mint aki megértően néz rád, hogy szegény Demszkyt vádolja valaki 12 hónap után pedig ő csak 20 évig rombolta a várost. Tényleg miköze neki bármihez??
Az a néhány száz milliárd adósság és szétlopott, züllött fővárosi cégek nem Demszkyn múltak. Ő nem is pesti. Különben is A tengeerparton volt éppen a szolgálati terepjáróval amikor szétlopták a többiek a fővárosunkat.
Szóval ha az "eccerű" az csúcs gondolatod, akkor inkább húzd le magad.

Kalmár 2011.05.28. 10:59:11

@kvasztics47: Neked nem megy?? Ne bohóckodj itt akkor ha még kritizálni sem tudod az Orbán kormányt.
Gyurcsányt pedig a saját fajtátok buktatta meg, biztosan pont aludtál amikor a tv-ben lemondott és helyette Gőgös Gúnár Gordon libatenyésztő került a kormányrúdhoz.
Orbán nem buktatott meg senkit.
A nép küldött titeket a szemétdombra.

popocatepetl 2011.05.28. 11:35:05

@nomac: te a wikipedia-t használod hivatkozásul bármire?

kvasztics47 2011.05.28. 12:09:22

@Antonazért "az ok okozat érdekel valakit??? vagy mindegyik fasz csak hőzöng, anélkül hogy a csökevényes agyát használná???"
Te, biztosan a 300 forintos szavazók közül kerültélki.
A "gondolkidásod" erre vall.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2011.05.28. 17:42:24

@kicsijuti: gondolkozz el egy kicsit, mieklőtt hülyeségeket beszélsz. Ki jelentette be nagy pofával, hogy IMF hitelből megvásárolták a MOL 21,XX %át, talán nem kellett volna olyan látványosan kirúgni az IM-et a Matolcsy féle szabadságharcosoknak és akkor most nem lennénk folyamatosan szarban. Csak nézd meg a CHF és az EURO árfolyamokat. De mi vagyunk a balnokok. Csak az a baj, hogy a lúzerségben. Köszönhetően pártunknak és kormányunknak.

dr. trafik nomac 2011.05.28. 20:12:15

@popocatepetl: Egyszerubb linkelni, mint elmagyarazni, hogy mi a nacionalizmus, meg a nemzeti oldal kozti kulonbseg. Pl., hogy az utobbi nem letezik.
süti beállítások módosítása