HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Egy különleges ember

2012.03.28. 13:51 Ratius

Kezdettől fogva nem értettem, miért van szüksége Orbán Viktornak, aki azért mégiscsak valaki, Schmitt Pálra, aki nyilvánvalóan senki. A kormányváltás heteiben még arról fantáziáltam, hogy Orbán megtartja elnöki székében Sólyom Lászlót, úgy képzeltem, hogy a nagy formátumú elméleti ember, és a harcos pártelnök nagyszerűen kiegészíti majd egymást. Vagy, ha Sólyom valamiért nem felel meg, akkor jön majd egy Mádl Ferenchez hasonló, elismert tudós, esetleg egy világhírű művész, netán egy tekintélyben megőszült, rendszerváltó hérosz, egyszóval olyan ember, akire föl lehet nézni, aki tiszteletet parancsol, aki méltóságot ad annak a magas hivatalnak, amit betölt, s ezzel méltóságot ad a nemzetnek, amelynek élén állnia adatott. 
Aztán Jött Schmitt Pál, és én viharos gyorsasággal veszettem el illúzióimat. 

 
Rojtok, bojtok, szalagok
 
Évek óta feszít a kérdés: Miért, Viktor? Miért? De most, hogy a plágiumvádakkal illetett köztársasági elnök a helyére került, azt hiszem, nekem is sikerült a helyre tennem az egész jelenséget.
Schmitt Pál ugyanis különleges ember. Egészen döbbenetes alakja a magyar közéletnek, gyakorlatilag példa nélkül álló szereplője a magyar történelemnek. Ő ugyanis úgy tud tökéletesen jelentéktelen lenni, hogy közben azt a látszatot képes kelteni, hogy mégiscsak valaki. Schmitt Pálnak van életrajza: sportsikerek, polgári és tudományos karrier, sportdiplomácia, politikai érdeklődés, különféle magas hivatalokkal kapcsolatos ambíció, mi több, tolerált, mások által is támogatott ambíció hámozható ki ebből az életrajzból. Ha csak ennyit tudnánk róla, azt gondolhatnánk, igazi reneszánsz emberrel van dolgunk. Olyan emberrel, aki az élet minden lehetséges területén helytáll: harcos és gondolkodó, közösségének élére termett, karizmatikus vezető és – mint azt a suttogó propagandából tudhatjuk – élethabzsoló, de elegáns hedonista. 
A nagyszerű homlokzat mögött azonban nincs épület. A lenyűgöző életrajz egyes pontjait megpiszkálva sorra-rendre derülnek ki a csalafintaságok, túlzások, hamisságok. A reneszánsz ember alakja lassan semmivé foszlik, és a helyén megjelenik egy barokkos opportunista, egy százpercentes alattvaló, egy rojtokkal, bojtokkal, értékes szalagokkal felcicomázott udvaronc, aki még kesztyűt is hord, s minden körülmények között, megingathatatlanul hajt térdet az aktuális hatalom előtt. 
 
 
A róka erkölcsisége

A végtelen megalkuvókészség és a fényességes karrier egészen különleges párosítás. A megalkuvóknak ugyanis általában nincs életrajzuk. A hatalom teszi őket valakivé, vagy teszi őket senkikké. A hatalommal emelkednek és buknak, mint annyi talpnyaló a múltban és a jelenben. A valóban sikeres emberek azonban nem függnek a felsőbbségtől. A maguk útját járják, a maguk életét élik, s ha olykor pályájuk a hatalom közelébe kerül, hát ott is megmaradnak önmaguknak, annak, akinek gondolják magukat, lelkiismeretükkel, hitükkel, önálló akaratukkal, önálló személyiségükkel, együttműködve, vagy konfrontálva a hatalommal. 
Bármelyik jobboldali közszereplőnkre nézek, egyet sem találok közöttük, akinek volna valamilyen egyéni, önálló, derekas teljesítménye, és ezzel párhuzamosan azt is el tudnám képzelni, hogy feltétel nélkül szolgálja a kurzus minden döntését. Nem. Azok a Fidesz-közeli hírességek, akik ezt vagy azt letettek már az asztalra, tudósként, művészként, vagy kiérdemesült rendszerváltóként helytálltak magukért, közösségükért és mindazért, amiben hittek, éppen azért tudtak helytállni, mert hittek. 
S e hit olykor önálló akaratot, saját véleményt, azaz bizony olykor szembeszállást is jelenthet. Nem tudok elképzelni olyan közszereplőt, aki megfontolás nélkül mindent aláír, amit elé tesznek, s egyetlen ügyben sem emeli föl szavát: No, ezt azért gondoljátok át újra! 
Lehet nem kedvelni a jobb- vagy baloldali közszereplőket, de azt senkitől sem vitathatjuk el, hogy erkölcsi tartás híján egyikük sem érhet el semmit. Hogy Caelyle szavaival szóljak: bizonyos erkölcsi tartást még a rókától sem vitathatunk el, aki tyúkjainkra feni a fogát, hiszen a vadászat mögött álló akarat, szükségszerűen valamiféle meggyőződésre épül, bármi is legyen ez a meggyőződés.   
Ugye emlékszünk még, milyen elképesztően nehezen talált embert a baloldal a miniszterelnöki székbe, amikor Gyurcsány Ferenc menni kényszerült? Nehezen talált, mert a követelmény pontosan ugyanaz volt, mint ami Orbán emberét a Sándor palotába emelte: kell egy látványos életrajz, és kell egy végtelen opportunizmus. Ilyen ember azonban nagyon kevés van. Talán csak egy akad ebben az országban: Schmitt Pálnak hívják.  
 
 
Az üresség országa
 
Mindebben persze nem az a szomorú, hogy ez a végtelen üresség, ez a vákuumszerű elme, ez a emberi paródia a köztársasági elnöki posztig emelkedhetett, hanem az, hogy szép számmal akadnak emberek, akik mindezt nem látják, nem értik, nem találják mérhetetlenül zavaró, bosszantó, és aggasztó jelenségnek. 
És nem az a baj, hogy néhány százezer, vagy néhány millió polgártársunk képtelen felismerni az értékest és az értéktelent, hogy képtelen megkülönböztetni az igazat a hamistól, képtelen elválasztani a valót a valótlantól, hanem az, hogy ők vezetik az országot. Nekik szól a kormányzati kommunikáció, hozzájuk beszél a hatalom, az ő szavazataikra számít a kurzus, az ő elnökük Schmitt Pál. 
És én még azt sem gondolom, hogy a Fidesz vezetői valamiféle tudatos manipuláció, valami ravasz ügyeskedés, valami felismert társadalmi igény mentén, a tudatos hamisság szellemében hozták és hozzák meg döntéseiket. Nem. Éppen ellenkezőleg. Azt gyanítom, sőt egyre inkább vallom és hiszem, hogy a Fidesz vezetői pont olyan emberek, akikhez beszélnek, akikre számítanak, akikben bíznak. Nem arról van itt szó, hogy a kormányzat hamis elveket vallana, vagy ne hinne azokban az eszmékben, amiket képvisel, hanem arról a mindennél szomorúbb tényről, hogy híveikhez hasonlóan ők sem tudják megkülönböztetni az igazit és a talmit.  Olyan emberek vezetik az országot, akikből hiányzik a valóság felismerésének a képessége, akik a giccset, művészetnek hiszik, a parvenüt előkelőnek gondolják, akik az áltudományos fantazmagóriákat komoly tudománynak vélik, akik az üres jelszavakat őszinte hitvallásnak képzelik, akik az lapos moralizálást emberi tartásnak tévedik. És ez a valótlanság egész kormányzásukra, egész országunkra, egész nemzetünkre elviselhetetlen teherként nehezedik. 
 
 
A Boldogok a sajtkészítők immár a Facebookon is megjelent.
Érdemes bejelölni, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok
nem kerülhetnek ki az Index címoldalára. 
 

99 komment · 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr274345735

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 06:53:05

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Trackback: Schmitt Pál miatt szégyenkeznek az egyetemi tanárok 2012.03.29. 10:56:30

Tegnap este írta Facebook-falára az alábbi üzenetet az egyik egyetem munkatársa: “Privát közlemény. Számos szakdolgozat-, tdk- és doktori-bírálat megírása után bejelentem: mától, 2012. március 27-ikétől nem vállalok semmiféle bírálatot. A SE-TSK ...

Trackback: Dr. Schmitt kedvéért cenzúráztak a Heti Válaszban 2012.03.29. 01:43:00

Hiába dicsérte Stumpf András, a Heti Válasz újságírója Schmittet, hogy neki „tényleg valódi és nagy tudása van az adott témáról, a sporttörténetről, sportdiplomáciáról". Ezzel ugyanis egy valódi PhD megírására próbálta rávenni az „álam...

Trackback: Nem vállalok semmiféle bírálatot 2012.03.29. 01:37:57

Kárpáti András a Pécsi Tudományegyetem oktatója a Schmitt plagizált dolgozatát vizsgáló bizottság ítélete után a következőt írta a személyes facebook oldalán."Számos szakdolgozat-, tdk- és doktori-bírálat megírása után bejelentem: mától, 2012. már...

Trackback: Schmitt-ügy: Gerinc, minek? 2012.03.28. 23:31:43

Ha van megfelelő mondja annak, hogy minden kétséget kizáróan bebizonyítsa a hatalom, hogy Magyarországon bármit meg lehet tenni, akkor a Schmitt-ügy pontosan ez. Jobb helyeken rohadtul nem a magyarázkodással telnek el hónapok, azzal, hogy hogyan lehet ...

Trackback: Schmitt-ügy: Gerinc, minek? 2012.03.28. 23:31:21

Ha van megfelelő mondja annak, hogy minden kétséget kizáróan bebizonyítsa a hatalom, hogy Magyarországon bármit meg lehet tenni, akkor a Schmitt-ügy pontosan ez. Jobb helyeken rohadtul nem a magyarázkodással telnek el hónapok, azzal, hogy hogyan lehet ...

Trackback: Mert megérdemeljük 2012.03.28. 23:08:16

Mit is? Hát ezt a több felvonásos kutyakomádiát, aminek a Fidesz álláspontja alapján tegnap vége lett. Az ítélet megszületett, SP bár másolt, de nem bűnös. Nincs tehát mit tenni, minden a legnagyobb rendben, eddig is felesleges volt izgulni, a rendszer...

Trackback: A Hallgatói Hálózat a SOTE Rektori Hivatalában tiltakozik Schmitt Pál plágiumbotránya miatt 2012.03.28. 22:07:08

  A Hallgatói Hálózat sajtónyilatkozata:  “Tegnap nyilvánosságra került Schmitt Pál doktori értekezéséről készült jelentés, mely ugyan körülírja a plágium tényét, ám egyértelműen nem mondja ki azt. A felelősséget az egyetemre és a bírálókra ...

Trackback: Schmitt plágiumügyéért nemzetközi kitüntetésben részesül 2012.03.28. 20:50:29

Szerdán Wolfgang Rumpelstiltskin a neverlandi székhelyű Vásári Szemfényvesztők Nemzetközi Szövetségének (VSZNSZ) elnöke hivatalosan bejelentette, hogy Schmitt Pált, Magyarország köztársasági elnökét plágiumügyéért a legnagyobb pofátlanságot igénylő, ám...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kzoltana 2012.03.28. 14:12:50

Kósa Lajost meg „doktor”-nak titulálják hivatalos helyeken is, pedig még egyetemi végzettsége sincs:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1490_dr._kosa_lajos
Magyarhonban mostantól mindenki legyen doktor!

kzoltana 2012.03.28. 19:52:57

Egyébként nem csak SP lopott, hanem tőle is loptak. Például a Fidesz alelnöke:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1626_schmitt_paltol_lopott_kosa_lajos
Így megy ez a plagizálók pártjában.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.28. 20:49:28

A hétfői ceremónia után szerdán újra megünnepelték egy bólyi cég új üzemét. Az első ünnepség nyilván a helyi erők túlkapása lehetett, mert kifelejtették Bánki Eriket. A kincstári távirati irodát mindenesetre kétszer is kirángatták ugyanoda.

Szokatlan figyelemmel kíséri a közmédia egy bólyi cég új üzemcsarnokát. Az MTI szerdán tette közzé, hogy Bánki Erik, az Országgyűlés sport és turisztikai bizottságának fideszes elnöke, a térség országgyűlési képviselője, valamint Nyitrai Zsolt kormányzati konzultációkért felelős miniszterelnöki biztos is részt vett aznap a Mediterrán Magyarország Kft. másfél milliárd forintból felépített új gyára megnyitása alkalmából rendezett ünnepségen. A hír abszurditását az adja, hogy a távirati iroda hétfőn már kiadott egy hasonló tartalmú hírt, amely a gyár átadása alkalmából született.

Eddig nemigen volt példa arra, hogy a Magyar Távirati Iroda kétszer is megemlékezzen ugyanarról ez eseményről. A két alkalom ugyanis csak a résztvevők személyében tér el. A hétfői ünnepségen a cég vezetője és Bóly polgármestere voltak a főszereplők, a szerdain pedig a két magas rangú fideszes politikus.

A duplázásra kétféle magyarázat lehetséges. Az egyik, hogy az új eljárási rend szerint egymilliárd forint feletti fejlesztések esetében már két átadási ünnepséget kell tartani, illetve 750 millió forintonként egyet-egyet. Így egy négymilliárdos csarnokra már legalább öt átadás jut. Nem számszerűsítve: a csekély számú beruházást, ami megvalósul, többször is meg kell ünnepelni. A másik, hogy valakik el nem ítélhető módon a kormányt kihagyva szervezték meg az ünnepséget, ezért azt meg kellett ismételni, mégpedig úgy, hogy a közmédia figyelme ne lankadjon.

☉ ☾ 2012.03.28. 20:52:30

A cikk szerzője szédítően naiv és tudatlan.
Kezdjük ott, hogy Orbánt tartja valamire.
Itt tetszett megbukni a többi butaság már csak ebből következik.

KenSentMe 2012.03.28. 20:55:42

Jó ez az írás. Sok igazság van benne.

Amanitin3 2012.03.28. 20:56:56

"Aztán Jött Schmitt Pál, és én viharos gyorsasággal veszettem el illúzióimat. "

dettó. Amikor tudomást szereztem a jelöléséről, akkor elkeseredve borítékoltam, hogy ez a kormányzat a maga kétharmadával semmi épeszűt nem fog véghezvinni. Eddig nem csalódtam.

"Így megy ez a plagizálók pártjában. "

Persze. Az ellenzékben meg csupa tetőtől talpig vegytiszta erkölcsből gyúrt ember van, akiben burjánzanak az eredeti, értékes gondolatok.

bgp 2012.03.28. 20:59:30

Biztos van egy másik Golyóstoll is az országban, aki nem idegen tollakkal ékeskedik de tud helyesen írni.

dr. médiafigyelőbété 2012.03.28. 21:05:37

A róla szóló posztok számát tekintve a mai napon Plagi bá' nem hiszem, hogy "felmegy a zinternetre"...

Copyright by Vágásiferi

figgísz 2012.03.28. 21:06:40

Nem tartanám Schmitt Pált senkinek, álljunk már meg egy szóra. Kérdezném, hogy ez az ember, aki sportdiplomataként az országnak mégis a hírnevét gyarapitotta, mit árthatott ennyire és kinek? Azok, akik ezt íz ügyet pellengérre állitották, azok hol voltak akkor, amikor miniszterelnöke pufajkás volt, vagy amelyik jócskán gazdagitotta vagyonát, amelyek milliárdra rúgnak. Ezeket miért nem nagyították fel, most éppen akkor, amikor ez az ország gigaméretű bajokkal küzd, ez van terítéken? Nem szép dolog volt Schmittől, de ezzel a gyönge sport diplomával nem ártott senkinek, főleg nem a magyarságnak.
Most akik ezeket lovagolják, mit csinálnak? Nem az ország ellen vannak?

Pantagruel 2012.03.28. 21:07:20

Nem elviselhetetlen. Poén.

debreceni.blog 2012.03.28. 21:09:11

„És amikor Viktor közölte vele: „Palikám, te vagy a kiválasztottam”, akkor nem gondolta, hogy ez azért jár egy kis rizikóval?”

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1475_doktorsmitt_a_pali

lyia (törölt) 2012.03.28. 21:12:39

Ha a tudományos életben akarod vinni valamire, akkor nagyon fontos, hogy sokan hivatkozzanak rád.

Ma S. P. - az internetes hivatkozások számát tekintve - nemzetközileg elismert professzorrá magasztosult.

Hurrá

lyia (törölt) 2012.03.28. 21:14:37

Kisfiú odalép Schmitt Pálhoz.

- Csaló bácsi kérem, hány óra?

Mire Schmitt:

- Afene a pofádat Te gyerek, köszönni se tudsz, meg az órát se ismered?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.28. 21:15:26

"miért van szüksége Orbán Viktornak, aki azért mégiscsak valaki, Schmitt Pálra, aki nyilvánvalóan senki."

És SP-t tiszteltem, amíg a NOB elnöke volt. Addig pozitív vfigura volt, aki sportolóból igazi vezető lett, és az országért tevékenykedett. Ráadásul nem volt politikus! Máris több volt bármelyik politikusnál.

Aláíró- majd későbbi másológéppé változásával a szememben hihetetlen mélyre süllyedt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.28. 21:18:04

@figgísz: Attól, hogy SP plagizált, Horn, Ferike, és OV "érdemei" nem csökkennek! Azt nem gondolom én sem.
De ez egy személyes ügy SP-nak, és egy kicsit komolyabb pofon az ország értelmiségének pár milliár ellopásánál.
Hiszen ezzel mindenkinek a diplomadolgozatát, és doktoriját degradálják, aki valóban dolgozott a sajátjával.

lyia (törölt) 2012.03.28. 21:20:04

@figgísz:

A helyzet az, hogy Hornról lehetett tudni, hogy a pártállamban ki volt, ennek ellenére a németek (keleten és nyugaton egyatránt) elismerik a rendszerváltásban játszott szerepéért (hangsúlyoznám a "szerep" szót), hovatovább Orbán Viktor legyőzhette őt egy demokratikus választás során.

De ki győzi le Schmittet, ha nem Orbán Viktor?

Gyurcsány vállalhatatlan volt, meg is bukott hamar, habár, egyszer azért lenyomta Viktort, szintén demokratikus választások során.

De ki győzi le demokratikus eszközökkel Orbánt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.03.28. 21:20:26

@A fidesz Schmittel elbukott végre, itt az idő ...: A Tudásközpont és a Kodály is többször lett átadva.
Csak én voltam mindegyiknél vagy hármon...

Amanitin3 2012.03.28. 21:21:25

@lyia:

- Úgy másolnék valamit.
- S mit, Pál?

2012.03.28. 21:23:08

"A nagyszerű homlokzat mögött azonban nincs épület."

Alapvetően szerintem több, mint húsz éve ez látszik a legnagyobb problémának.

budai zöld 2012.03.28. 21:23:29

Van a cikkben egy-két jó gondolat, de az alábbit azért átgondolásra javaslom:

"Ugye emlékszünk még, milyen elképesztően nehezen talált embert a baloldal a miniszterelnöki székbe, amikor Gyurcsány Ferenc menni kényszerült?"

...és merő véletlenségből végül GyF sziámi ikertestvére személyében találták meg az alkalmas utódot.

radix 2012.03.28. 21:25:31

@ColT: SP sosem volt a NOB elnöke

ideologia · http://ideologia.blog.hu 2012.03.28. 21:26:20

@figgísz:
Sportdiplomataként leszarta a kokszolás vádjával megtámadott magyar sportolókat, mert jópofizva pucsított a WADA-nak.
Mit is tett ez a pöcs a magyar sportért?
Más ország sportdiplomatái merték adni a nevüket a honfitársuk megvédéséért, ez a plagibá nem állt ki fazekasék mellett.
De legalább lehetett ügynök, mert egy szálló igazgatóhelyettesese kifejezetten belügyi állás volt az átkosban.

1kívülálló 2012.03.28. 21:29:18

"Kezdettől fogva nem értettem, miért van szüksége Orbán Viktornak, aki azért mégiscsak valaki, Schmitt Pálra, aki nyilvánvalóan senki."

Talán a legszimplábbra kell gondolni. Mindaz amit leírsz, Orbánra is érvényes, ő is egy nulla, egy senki. Az egyetlen különbség az, hogy neki van a legnagyobb tehetsége abban, hogy az üresseget szervezze.

harcsapaprikás 2012.03.28. 21:29:59

Ki a fasz az az Orbán Viktor?

wwolf 2012.03.28. 21:33:34

Pont azert kell, mert senki. Egy valaki, akarki... *senki* nem lenne kepes ennyire jellemtelennek es megalkuvonak lenni. Masszoval: egy masik diktaturaban mar bizonyitott, gerinctelen talpnyalo kellett. Olyan, akinek ismerik a nevet, de nem sokan tudjak ki is volt valojaban.

nandras01 2012.03.28. 21:40:49

@Amanitin3:
"...Az ellenzékben meg csupa tetőtől talpig vegytiszta erkölcsből gyúrt ember van, akiben burjánzanak az eredeti, értékes gondolatok..."

nem, természetesen arrafelé sem grál lovagokkal ötvözött einsteinek tömege tolong, de ők jelenleg speciel az ellenzék. majd ha kormányon lesznek, akkor ők lesznek a főszereplők, ők kerülnek fókuszba.
(amúgy, meg az sohasem mentség, hogy "de a másik is")

harcsapaprikás 2012.03.28. 21:41:10

De most komolyan. Ha OV lenne valaki, akkor miért nullákkal veszi körül magát?

Rókakígyó 2012.03.28. 21:41:27

@wwolf: szerintem a smit helyében nagyon sokan viselkednének annyira, mint ő vagy még rosszabbul. ez is nagy baj.

Mesterlövész 2012.03.28. 21:42:52

Orbán egy orbitális f*sz. De nem baj, látszódik rajta, hogy az élet folyamatosan visszaüt neki.

danish 2012.03.28. 21:43:02

plagizál-->bagatellizál-->LEGALIZÁL

Amanitin3 2012.03.28. 21:44:49

@nandras01:

"múgy, meg az sohasem mentség, hogy "de a másik is""

Neked olybá tűnt, mintha én mentegetni akarnám a Pált?
Akkor valamit nagyon elbaltáztam.

nandras01 2012.03.28. 21:48:10

@Amanitin3: nem, egyáltalán nem tűnik úgy, csak kissé kötözködtem :)

Neeel Armstrong 2012.03.28. 21:49:24

Szakasztott, mintha én írtam volna, gratulálok.:)

Amig vannak még józan eszű magyarok, mindig lesz remény.

Plágium Palkónak menni kell, a jövőnk érdekében.

És nem azért, mert Szarházi Attila vagy néhány hőbörgő zsidógyerek úgy kívánja.

Hanem azért, mert közönséges csaló, ráadásul cinikusan büszke is rá.

De Alföldi Roberta is takarodjon a nemzet első színházának az éléről.

Oxy 2012.03.28. 21:50:04

Márpedig ne monnyon le.
Elvégre a közt. elnök dolga az, hogy megszemélyesítse az országot.
Ezt úgy látszik, tökéletesen csinálja :-P

reálisan 2012.03.28. 21:52:12

Őszintén szólva a liberálisoknak semmi más témájuk, nincs, mint ez a mesterségesen felfújt ügy, ezt csavargatják jobbra balra. Az nem zavarja őket, hogy már lassan pártjuk sincs, az LMP felsül a népszavazás kezdeményezéssel, a Big brother MSZP szétesik, a DK nem indul be szóval égés minden vonalon. Marad nekik ez a lerágott eröltetetten napirenden tartott gumicsont!

harcsapaprikás 2012.03.28. 21:56:58

@reálisan: Egyébként igazad van. Azok után, hogy a min. elnökünk a világ legnagyobb trükkös tolvalya, (3000 milliárd) tényleg faszság ezzel foglalkozni.

Neeel Armstrong 2012.03.28. 22:06:56

@reálisan:

Te hülye vagy kiskoma, és ennyi ésszel kommentelgetni van olyan gáz, mint doktorátust lopni.

Nem gondolod komolyan, ugye, hogy mindenki zsidó, komcsi vagy libsi, aki Plágium Palkó távozását sürgeti.

Te mit magyárázol erről a gyerekednek, ha van?

Hogy puskázz fiam, csalj bátran, majd én megvédelek a szülői értekezleten?

Schnitt Pál közönséges, cinikus csaló, nagyon jól tudta akkor is, mit csinált. Meg amikor karriert épített a Kádár-rendszerben.

Meg amikor kussolt, hogy miért nem vesz részt a magyar sport az 1984-es Los Angeles-i olimpián.

Schmitt ügye nem politikai kérdés, hanem erkölcsi és jogi kategória, és nem egy szaros főiskolai szakdolgozatról van szó, hanem egy doktorátusról.

Itt egy ország becsületéről és méltóságáról van szó.

De ez nyilván magas neked, mint levéltetűnek a kókuszpálma.

csárli hárper 2012.03.28. 22:15:26

ne bassza már meg hogy ez a gumicsizmás orbán is már valaki.
ennek az országnak tényleg annyi...

tonalcar 2012.03.28. 22:15:43

Szegény Viktor..., Pedigre-Pal volt a barátja. Mint a kutya vacsorája.

ágica1 2012.03.28. 22:20:32

@figgísz: ahol egy kicsit is ismerik, leszarják.
Pl hogy is volt az a NOB elnökjelolés? Ha nem emlékeznél rá: NULLA szavazat a díszfasznak!
De kedves figgisz: a hívők ellen nincs mit tenni -a godolkozás meg fáj...

sajtkedvelő 2012.03.28. 22:20:36

Ez egy igazi Pelikán elvtárs. Buta, mint a tök, de bárhol helyt áll. Igazi kesztyűbáb. Azért kellett üresfejű erre a posztra, hogy amikor OV benyúl a seggébe, be tudja dugni a mutatóujját a fejébe bólogatni.
Amúgy ezért is nem mond le. Annyira buta, hogy nem is érzi a dolog súlyát. OV meg ragaszkodik hozzá, mert még egy ilyen hülyét nem talál.

"A Testnevelési Egyetem szakmai hibát vétett, amikor ezt a szövegazonosságot nem tárta fel időben, s így a dolgozat szerzője azt hihette, hogy értekezése megfelel az elvárásoknak" – írta a bizottság.
Szóval én eddig azt hittem, hogy a törvény nem tudása nem mentesít.....
Precedens értékű állásfoglalás, remek melegágy a polgári engedetlenségi akcióknak.
Ezek után bemegyek az APEH - bocsánat - NAV-hoz, és elmondom, hogy azért nem fizettem adót, mert az adózási kötelezettségre nem hívták fel időben a figyelmemet.... És a parkolási társaság sem keresett meg, hogy be kell dobni a pénzt.....Ők a hunyók.

Neeel Armstrong 2012.03.28. 22:25:31

@NeeeI Armstrong:

Takarodj a kurva anyádba, te nick tolvaj metélt tetű.

(Aki még új, annak figyelmébe ajánlom, hogy az igazi Neeel Armstrong tavaly júniusban regisztrált ezen a néven, ez a mocskos zsidó meg 2012. március 5-én. Nagyításban jól látszik, hogy a két nick nem azonos, az enyémben a Neeel végén egy kis l áll, az övében az i betű nagy változata. Könnyű összekeverni, ezen kéjeleg ez az elmebeteg pszichopata, anyját baszó zsiráf.)

A fentiekért elnézést kérek, muszáj volt, de kétlem, hogy abbahagyja. Ezért figyelem, klikk a névre, és máris meg lehet különböztetni a kettőt.

Fatman 2012.03.28. 22:26:23

A közepes képességű/paranoiás főnök súlytalan/tehetségtelen emberekkel veszi magát körbe...

Ami Schmittet illeti, szerintem tökéletes választás volt. Elvégre mit csinál egy MOB elnök két olimpia között? Ad 1-2 interjút, és kész. Jó fellépés, egy szép öltöny, hibátlan modor, és esetleg egy-két idegen nyelv. Tökéletes báb a köztársasági elnök szerepére. Egy anti-Göncz! 1000%-hogy nem képzeli azt, hogy ő áll a Főnök fölött.

ssjani 2012.03.28. 22:29:09

Azon röhögök, hogy milyen cikkek íródnának akkor ha sajtószabadság lenne.

parttalan 2012.03.28. 22:31:38

"Kezdettől fogva nem értettem, miért van szüksége Orbán Viktornak, aki azért mégiscsak valaki, Schmitt Pálra, aki nyilvánvalóan senki."

De hisz' éppen azért volt rá szüksége, mert schmitt egy jól kezelhető senki. Mit nem lehetett ezen érteni...kezdettől fogva?

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2012.03.28. 22:36:25

@figgísz: Szóval sportdiplomataként szerinted nem ártott az országnak, amikor rengeteg sportolónktól elvette az olimpián való szereplés lehetőségét? Csak mert ő is ott ült azon a szavazáson. Meg is szavazta.

Szerinted Schmitt Pál a kommunizmus áldozata?!

Szerinted ez az ember az ideális köztársasági elnök jelölt 2012-ben?

Oxy 2012.03.28. 22:37:50

@Neeel Armstrong: Ne aggódj, kollégád csak a sz..t keveri. Sajnos van mit.

Oxy 2012.03.28. 22:41:22

@d.z.: Így van. Ma ő az ország Első Kommunistája.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2012.03.28. 22:42:49

Ja és megkérdezem újra, azt a maradék tényleg elvakult cső-sötét Fideszes magot, akik védik a Palit, hogy úgy általában mint jobboldali emberek ettől az egésztől függetlenül miért is tartják vállalhatónak a kommunista minisztertanács volt tagját köztársasági elnöknek?! Aki a Kádár-rendszerben a seggek fényesre nyalásával épített karriert?

És itt most kurvára nem a kormány politikájáról szeretnék vitázni, mert akkor most valszeg inkább a szocikat szidnám. A köztársasági elnökről van szó.

Kicsit tényleg tessék kijönni Viktor seggéből és gondolkozni. Köszönöm.

ladislaus 2012.03.28. 22:49:36

@d.z.: nem tartják annak.
De egyértelmű hogy Mo-on nincs ereje a közt elnöknek egyfajta kötelező bólogató jános... ezért tették oda Viktorék.

DR. Smit Pal 2012.03.28. 22:58:59

"Schmitt Pálra, aki nyilvánvalóan senki. "

Bekaphatod az összes faszomat kis köcsög.
Akkor is én vagyok az elnök, te meg egy jelentéktelen semmi vagy. És lefogadom még doktor sem vagy, csak egy szánalmas luzer, aki pár ezer forintért mocskolja az országát.

Napkutya 2012.03.28. 22:59:51

Volt itt kommunistázás, meg ejtőernyőzés, de szerintem, nagyon rosszul közelítitek meg.
Ez valójában, Guinness-szel hitelesítendő, igen komoly európai rekord!

Lássuk, be, ha marad, mint politikai, mint tudományos értelemben, szarrá alázza Rambo-t túlélésben..

Tényleg. Ez, azért teljesítmény!

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.28. 23:07:16

Magyarok!
Történelmi pillanathoz érkeztünk, vegyük kezünkbe a sorsunk irányítását, itt az idő!

Talpra magyar....

is 2012.03.28. 23:18:46

"Orbán Viktornak, aki azért mégiscsak valaki,"

Igen, sajnos valaki. Egy remek szemfényvesztő, egyébként tök közepes valaki.

ökörpöröly 2012.03.28. 23:31:55

Az ország azért tart itt, mert a magyar "polgárok" többsége erkölcsileg, szellemileg elmaradott, etika és erkölcs nem jelent nekik semmit.
A Kádár-korszak gulyáskommunizmusában még csak-csak elvolt ez a "nemzet". Bárki bármit is állít, a magyarságnak az a korszak -mondjuk 1968-1988 közt- volt egész történelme során a "legboldogabb időszak". A magyarnak nincs többre igénye, minthogy legyen mit zabálnia, legyen valamiféle létbiztonság.
Amikor viszont szabadabb lett a lét, amikor a lehetőségek megnyíltak, akkor az "elit" lerohasztotta ezt a devianciára hajlamos "nemzetet".
Abszolút nincs jelentősége annak, hogy ki "baloldali", ki "jobboldali". Ezek szlogenek, marketingeszközök. Az elit nem cserélődött ki, maximum bővült. Shit Pál "életműve" kiválóan példázza a magyar "elitet".
A magyarság előtt nincs jövő, a múltja is sokszorosan hamisított és megszépített. A magyarság alkalmatlan a modern létre. Jobbágyi, béresi, segédmunkási létre alkalmas, többre nem. Ez a szörnyűség.
Hozzá kell fűzni. Az eddigi köztársasági elnökök se voltak éppen matyóhímzések. Az egykori kisgazda Göncz Árpád képes volt elvtelenül megalkudni a kommunista rezsim egykori vezetőivel. Mádl és Sólyom esete viszont más tészta, hisz ők mindketten a Kádár-rezsim elitjéhez tartoztak. Sőt, Sólyom karrierje érdekében a kommunista pártelitbe házasodott.
Shit Pál annyiban érdekes, hogy ameddig elődei legalább bizonyos intelligenciával rendelkeztek, illetve legalább mímelték az önállóságot, addig ő egy sötét tulok. Ebben a féregben összegződik a magyar elit kvintesszenciája. Spirituszba kellene tenni, majd ki kellene állítani. Életművét is kötelező olvasmánnyá tenném, "Kikben ne bízz soha választópolgár" címmel.

Napkutya 2012.03.28. 23:34:10

Túlélte a hidegháborút. -és nem járt rosszul.
Túlélte a rendszerváltást. -és nem járt rosszul.
Túlélte a szocialista kormányokat.. -és nem járt rosszul.

Köztársasági Elnök lett. -NINCS feljebb.

Miről beszélünk? Lássuk be, bármi is kell ehhez, valamit, nagyon, de nagyon tudnia kell! Rambo egy lófasz!

SP, -az igen!!! Nekünk, magyaroknak...

xenuka 2012.03.28. 23:41:18

"A bugris kommunista nagyzolás mintaképe...
Négy elemit végzett, szerves kémia professzor, akadémikus címet kapott"

hű wazze elbasztam!

ez a kommunista tömeggyilkos Elena Ceaucesku volt, nem pedig dr Shmidt Pál

livengood 2012.03.28. 23:43:15

Ez talált! Kellett valaki aki a társadalmunkhoz passzol. Schmitt Pál a helyén van és ha sokáig ottmarad, talán rövidebb ideig kell szégyenkeznünk.

"Mindebben persze nem az a szomorú, hogy ez a végtelen üresség, ez a vákuumszerű elme, ez az emberi paródia a köztársasági elnöki posztig emelkedhetett, hanem az, hogy szép számmal akadnak emberek, akik mindezt nem látják, nem értik, nem találják mérhetetlenül zavaró, bosszantó, és aggasztó jelenségnek."

Aki élt a 80-as években az csodálkozhatott a 90-es években ennek az embernek a karrierjén. Én nem tudtam neki elfelejteni az olimpia bojkottjában vállalt szerepét, a Kádár kormány melletti kiállását a sportdiplomáciában, ebben az időben volt miniszterhelyettes is!
Viszont sokaknak nem forgott a gyomra amikor az Antal kormány, a Horn kormány, az Orbán kormány alatt jelentős tisztségekhez juttatták, nagykövet volt jó helyeken. Egészen a Fideszig ívelt a karrierje, a Fidesz, MDF jelölte Budapest főpolgármesteri címére, majd párt alelnök lett a Fideszben.

A kádárizmus vele és a hasonlókkal él tovább.

Fragola 2012.03.28. 23:44:18

Ha vezetőként, a versenyszférában vennéd magad hülyékkel körül, kb. 2 perc alatt buknál meg, a politikában ha jól látom, a hosszú élet titka.

Dig, Lazarus! 2012.03.28. 23:44:23

Például azért lehetett rá szüksége, mert ahogyan csak lepusztított, provinciális országban tud uralkodni, úgy csak egy devalvált, eljelentéktelenített köztársasági elnöki pozícióban bizonyíthatja, hogy itt rá van szükség. Mert nem kétséges, ezt a posztot magának tartogatja (vészhelyzetre is, de a nagy menetelés utáni megpihenésre is), na most tiszteletre méltó, tekintélyes elnökök után miért ô kellene?

És ahogy az országot is – a biztonság kedvéért – ô maga pusztította le, úgy választott (erôszakolt) államfônek egy jellemtelen bábot. Valószínûleg pont ô tudta róla a disznóságot (ezt is), és a decemberi, összeomlás-közeli helyzetben úgy döntött, megnyitja a menekülôutat. A törvényt is ripsz-ropsz meghozták ugye, ami szerint az álamfônek már most járnak a kiváltságok, nem kell a min. 2 évet kitöltenie (augusztusig).

Most alighanem lázasan keresi az újabb strómant, hiszen neki még korai a trón, viszont a doktor úr az újévi beszédet már nyilvánvalóan nem mondhatja el. Ellenben nemigen vállakozik már épeszû ember, hiszen látja, milyen sors vár rá. (Ez egyben intô jel a vakhitûeknek – ugyanaz a sors vár a szolgákra, mint az ellenségekre. Csak a cél számít!) Plagibá most nem mond le, de amint meglesz az utód, kijelenti majd, hogy nem bírja tovább a méltánytalan támadásokat. Meg a családja stb.

Egyébként már minôsítette saját magát – természetesen anélkül, hogy tudatában lenne: "írtam egy dolgozatot a legjobb tudásom szerint".

Most éppen Dél-Koreában képviselt minket. Mindannyiunkat ...

livengood 2012.03.28. 23:47:16

@ökörpöröly: "Kikben ne bízz soha választópolgár"
lol

livengood 2012.03.28. 23:50:51

@Dig, Lazarus!: Nem kell azt olyan lázasan keresni. Ebben az országba?

ökörpöröly 2012.03.28. 23:54:54

@livengood: Néha előjön nálam is az exhibicionista nagyzási hóbort! :P

ökörpöröly 2012.03.28. 23:56:31

A hatalomban lévő magyarországi elit velejéig rohadt. Mindkét oldalon. Igaz ez a politikai, a gazdasági, a kulturális és tudományos elitre is. Ugyanis van egy súlyos probléma. Az elitbe szinte csak olyan kompromisszumokkal lehet bekerülni és bent maradni, ami alapjaiban kérdőjelezi meg az erkölcsöt és az etikát.
Itt nincsenek oldalak, nincs "baloldal" és "jobboldal", nincsenek "nemzetiek" és "demokraták". Itt politikai vállalatok vannak, amelyek az adott piac minél nagyobb részének megszerzésére törnek. A többi az csak marketing, duma, parasztvakítás.
Orsós-Olstein&Simicska&Nyerges Zrt. esetében az a különbség, hogy nemcsak kizárólagos piaci uralomra tör, hanem azt is meg akarja szabni, hogy mikor, mit, mennyit kell zabálni, mikor, miről, mit kell gondolni. Akárcsak a kommunisták. Orsós-Olstein és a XX. és a XXI. század legborzalmasabb figurájának tartom. Mindössze az a szerencsénk, hogy nem 1919-ben, 1945-ben, esetleg nem 1956-ban jutott hatalomra. Ugyanis akkor nem pár ezer halottal vészeltük volna át a kommunista rezsimet, hanem százezerek trágyázták volna a magyar ugart

livengood 2012.03.29. 00:06:39

Kedves Ökörpöröly! Minek össze-vissza beszélni? Minek cigányozol-zsidózol, amikor e nélkül értelmeseket írsz? Mert hogy szívem szerint egyetértenék, ha ez nem lenne benne.

livengood 2012.03.29. 00:08:21

@ökörpöröly: Kedves Ökörpöröly! Minek össze-vissza beszélni? Minek cigányozol-zsidózol, amikor e nélkül értelmeseket írsz? Mert hogy szívem szerint egyetértenék, ha ez nem lenne benne

Dig, Lazarus! 2012.03.29. 00:08:41

@livengood: Hát, ócska ember van elég, ez igaz. De beszari még több. Különben nem itt tartanánk.

Hogy mást ne mondjak, nem lenne ez az alak köztársasági elnök ...

Napkutya 2012.03.29. 00:09:14

@ökörpöröly: Nem tudom rohadt-e, -de, az elmúlt húsz év alatt a tisztelt házból mindenki-mindenkiről megtudott sok mindent.

Ma is egymás golyóit szorongatják, -miközben, azért vigyáznak rá, hogy a másiknak is maradjon azért valami, mert különben elkezd ugatni..

Most, épp azért lötyög az ágytál, mert jelenleg egy olyan helyzet alakult ki, hogy, aki bukott, az önmagában életképtelen, -nincs semmije, csak a FIDESZRŐL, ott tud csak kárt tenni, és egyébként nem is jegyzik a belpolitikában, csak egy ikon.

SEGÍTENI kell, hogy fenn maradjon. Vagy nem kell.

Európa meg épp azon tanakodik, hogy ha ilyen a jéghegy CSÚCSA idehaza, akkor milyen lehet az ALJA?

ökörpöröly 2012.03.29. 00:10:53

@livengood: Nyöszi-nyöszi! Hadd írjam már azt, amit akarok, ráadásul úgy, ahogy akarom! :)

szgy 2012.03.29. 00:15:56

az talán túlzás hogy senki, voltak nem elhanyagolható eredményei (sport) mielőtt belekeveredett a politikába.

gondolom ha nem politizált volna a mai napig nem jut eszébe senkinek vizsgálni a doktoriját. de ha már így járt távozhatna elegánsan, már amennyire még lehet ezek után - bár ha ez a lehetőség egyáltalán felmerült volna nem várják meg a vizsgálatot.

szgy 2012.03.29. 00:18:46

@Napkutya:
"Túlélte a hidegháborút. -és nem járt rosszul.
Túlélte a rendszerváltást. -és nem járt rosszul.
Túlélte a szocialista kormányokat.. -és nem járt rosszul."

bizonyára Chuck Norris volt a példaképe :-)))

Napkutya 2012.03.29. 00:32:02

@szgy: :)

De, ha lehet, vegyük figyelembe a sportágat, -és, ha lehet legyünk magyarosan stílszerűek: inkább vitéz Háry János.

Szerintem, efelé halad a dolog...

Attól félek, a nagyobbik baj, hogy most erőből csináltatnak majd segget néhány tudós szájból is, -akiknek viszont TÉNYLEG semmijük sincs, csak a tudományos hírnevük. Még néhány napig.

Ezek az emberek, SEMMIT nem nyernek majd azzal, hogy kivakarják a szarból, -viszont, erről fognak majd rájuk emlékezni...

Kár esik majd bennük. Ott, ahol a legjobban fáj. Hiába tettek le komolyabb dolgokat is az asztalra.

livengood 2012.03.29. 00:32:08

@szgy: hu.wikipedia.org/wiki/Schmitt_P%C3%A1l

Csak ezt fusd át. Hogy egyezteted össze a 70-es évekbeli Astoria szállói igazgató helyetesi posztját (abban az időben ez besúgással járt együtt), a 80-as évekbeli miniszterhelyettesi posztját (ez alatt bojkottálta a kommunista tábor a Los Angeles-i olimpiát, aminek a megszavazásán ugyan nem vett részt, de az ő feladata volt a médiában elmagyarázni a magyaroknak, hogy ez miért helyes), hogyan egyezteted mindezt össze a mostani pozíciójával?

Ezek az el nem hanyagolható eredményei.

livengood 2012.03.29. 00:35:01

@Napkutya: "Ezek az emberek, SEMMIT nem nyernek majd azzal, hogy kivakarják a szarból..."

Hol élsz? Egyiküket máris kinevezték... posztra, pénzért.

Putyilov gyári melós 2012.03.29. 00:44:13

Egy kis adalék Orbán megértéséhez, hogy miért fagyasztotta le Magyarország nyugati kapcsolatrendszerét hidegháborús szintre és miért ragaszkodik a szocializmusban minden segget kinyaló, zsarolható Schmitt Pálhoz:

"Kinek az ügynöke MA Orbán Viktor?"
undox.net/blogforum/15-kinek-az-uegynoeke-ma-orban-viktor.html

Napkutya 2012.03.29. 00:50:08

@livengood: Semmelweis Egyetem doktori tanácsa.

Igazából rájuk gondoltam...Ez odatesz nekik, ha rosszul döntenek. Komolyan.

Dönteni kell? Igen.

Vagy a harminc-negyven éves tudományos meló, vagy a gyors karrier... Persze, abba is bele kell gondolniuk, hogy ezután hova hívják majd vendégelőadónak, vagy professzornak.

Nem egyszerű....

A hulladék, persze három hét alatt kaphat itthon valamit, de aki tényleg a tudományra tette az életét? Annak MI jár?

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.29. 00:50:43

vicces, hogy a valasztasok elott hangosan fideszes egyetemi vezetok most remego terdekkel, szaros gatyaval probaljak passzolni a feladatot

ökörpöröly 2012.03.29. 00:53:29

@Napkutya: Európában már rég leírtak minket. Ez a leírás pedig elsősorban a teljes magyar társadalom bűne. A piacunkra, az olcsó munkaerőre még szükség, illetve úgy vélik, hogy gazdaságpolitikai, biztonságpolitikai okokból még mindig jobb, ha bent vagyunk, mintha kint lennénk. Ennyi.

FeroxX88 2012.03.29. 00:54:24

bele kell "kulcsozni" az audijába, hogy "DOKTOR" abból talán már érteni fog.

ökörpöröly 2012.03.29. 00:55:07

@livengood: Én is korrupt vagyok -magyarisztáni átok-! Ha jó nő vagy, akkor megvesztegethetsz, hogy visszafogjam magam! :)

szgy 2012.03.29. 01:18:17

@livengood:
olvasd el mit írtam:
"voltak nem elhanyagolható eredményei (sport) mielőtt belekeveredett a politikába."

Putyilov gyári melós 2012.03.29. 01:22:05

@livengood:
Három hete ott a kurucon egy rakás doksi a Történeti Hivatalból, amelyek mind azt bizonyítják, hogy Orbán nem hogy besúgó volt, de saját ügynöki hálózata is volt, és több titkosszolgálat is alkalmazta, oszt agyon van az egész "ellenzékestől", "ellenzéki" médiástól hallgatva.
Két hete másról se hallunk, mint erről a szánalmas kádárista seggnyaló Fénymásolóról és a vergődéséről!

Ezt hívják a titkosszolgálatok TERELÉSNEK, dezinformálásnak!

Amúgy itt az egész hóbelebanc:
"Miért nem akarja Orbán Viktor az állambiztonsági múlt feltárását? A kormányfő saját hálózata, beszervezési javaslata - dokumentumok."
kuruc.info/r/9/93098/

ökörpöröly 2012.03.29. 01:32:34

@Putyilov gyári melós: Orbán dolgozott a CIA-nek is. Melia és Palmer nem hiába szóltak ide, ők voltak a tartói és felkészítői. Előbb-utóbb kipakolnak onnan is. A Soros-féle tanulmányút nem volt más, mint a CIA képzése az új magyar elit számára. Azt hitték, hogy sikerül kinevelniük egy Amerika- és Nyugat-barát politikai elitet ezekből a szarrágókból.
1992-es hirtelen baloldali fordulat után vett 180 fokos irányváltás is a CIA utasítására történt. Csurka és más nacionalista jobboldaliak előtörése miatt biztonságpolitikai okokból áttették a jobboldalra az addig antiklerikális, ultraliberális Fideszt. A CIA és a nyugat-európai titkosszolgálatok hathatós közreműködése kellett ahhoz, hogy egykori ellenségeik, a konzervatívok -bár többségük csak álkonzervatív volt akkor is-, a keresztény egyházak mind-mind behódoljanak Orsós-Olsteinnek. Most meg főnek a levükben, hogy Orsós-Olsteint mennyire félreismerték.

Putyilov gyári melós 2012.03.29. 01:41:14

@ökörpöröly:
Csak a felét fizette Soros a Cambridgi sulinak,a másik felét az MSZMP.

Ezt már tíz éve feltárta az ÉS.

De milyen érdekes, hogy kollektíve agyonhallgatja Orbán besúgómúltját az egész sajtó!
Se egy Tóta W, se egy DKs fax, se a Népszabó nem csap rá, pedig elvileg halálos ellenségei.
Pedig még a Fideszen belül is szóvá tették Orbánnak, aztán jöttek a bazi nagy elterelőmesék, és most Plagi bá sztorija a főműsor, miközben a XX. század LEGNAGYOBB átveréséről és az egész demokratikusnak hazudott rendszer lóvá tételéről van szó.

ökörpöröly 2012.03.29. 01:56:11

@Putyilov gyári melós: Orbán tanulmányútja egyik állomása volt a Reykjavikban megkötött Reagen-Gorbacsov paktumnak. Magyarországon próbálták ki az átmenetet. Ennek pedig az volt az ára, hogy a késő Kádár-rezsim politikai és gazdasági elitje részesedhessen a gazdasági és politikai hatalomból. Szétspricceltek minden pártba. Soha nem fogják feltárni a múltat, hacsak az USA nem kezdi el kiteregetni a lapjait. De úgy látszik, hogy ott se akarják, nehogy a jelenlegi embereik elbizonytalanodjanak az árulás miatt.

dr. Ez is csak egy nick 2012.03.29. 03:04:03

@figgísz:
Az a pufajkás egy úriember volt a mostani kormány minden tagjához képest.
smit plagihoz képest meg bármelyik hajléktalan alkesz is úriember.
Tudod, mit gyarapított ő sportdiplomataként?
A magánvagyonát. Meg állami pénzen járatta külföldi magániskolákba a gyerekeit. Azon a pénzen, amit a magyar sportolóktól lopott el.

@ColT:
Akkor soha nem tisztelted, mert a NOB elnöke sosem volt, csak az alelnöke.
A MOB elnöke volt, aki többet ártott a magyar sportolóknak Athénban, mint a doppingvizsgálók, ugyanis egy másodpercig sem állt ki egyik sportoló mellett sem, hanem a WADA seggét nyalva szidta a magyar sportolókat, és 2 sportolótól főleg smit plagi gerinctelensége miatt úgy vették el az aranyat, hogy soha nem bizonyították rájuk a doppingolást (Annus Adrián, Fazekas Róbert).
Ja, és azt mondta, ha valakit doppingoláson érnek, ő lemond. Egy súlyemelőt azon értek, plagi bá nem mondott le. Pont mint most a főnöke az IMF-fel, ugyebár, ő is azt mondta, ha az IMF jön, ő megy. És a IMF jön, de Orbán nem nagyon látszik menni szándékozónak.

@Neeel Armstrong:
Dehogy kussolt plagi arról, hogy miért nem leszünk ott az 1984-es olimpián!
Hisz egyenesen ő maga jelentette be a tévében.

Ja, a kókuszpálmán szokott lenni levéltetű, úgyhogy annyira nem lehet magas neki. Pláne hogy a levéltetű tud repülni.

@ökörpöröly:
Gondolod, hogy Karvaly csak a karrierje érdekében házasodott, esély sincs rá, hogy esetleg a csaj is bejött neki?
És mi a véleményed a fidesznyik Stupmf Istvánról, aki MSZMP-tagként az akkor belügyminiszter lányát vette feleségül 1985 körül, ma meg alkotmánybíró, ahova a Fidesz nyomta be, mint régi hű emberét?

dr. Ez is csak egy nick 2012.03.29. 03:09:20

@ökörpöröly:
Igen, el lehet viccelni, de én is biztos vagyok benne, hogy Orbán és a Fidesz egykori vezetői Kövérrel, Deutschcsal egyetemben mind egy szálig besúgók voltak az egyetemen (illete Kövér főállású MSZMP-s volt már 1988-ban, lévén ő pár évvel öregebb).

Nem véletlenül nem akarják az ügynökaktákat nyilvánosságra hozni.

ezanicknevem 2012.03.29. 03:47:15

"Kezdettől fogva nem értettem, miért van szüksége Orbán Viktornak, aki azért mégiscsak valaki, Schmitt Pálra, aki nyilvánvalóan senki."

Hogy Orbán Viktor valaki? Hogyan vehette valaha bárki is komolyan ezt a felelőtlen, "a szovjetek vonuljanak ki" meg "a kormány hazudik" szövegeket hangoztató ripacsot?! Annyira valaki ő, mint a Kis hercegben a király, aki megparancsolja a napnak, hogy lemenjen, persze csak alkonyatkor képes rá - röhej.

Mostani miniszterelnökünk egy hataloméhes figura, az átlagosnál kevesebb gátlással és több küldetéstudattal megverve. Ez a középszerű politikus receptje. Sajnos hiányzik belőle az a nagyvonalúság, a távlatokban gondolkodás, ami egy politikusból államférfit csinál.

Mi szükség Schmitt Pálra? Az ellenzéki Orbánnak Sólyom kellett, a kormánypárti Orbánnak Schmitt. Az ellenzéki Orbán a demokrácia minden elemét (népszavazás, alkotmánybíróság, nemzeti bank elnöke, utcai demonstrációk) kihasználta. A kormányon levő Orbán ugyanezeket elnyomja, eljelentékteleníti.

(Szándékosan nem használom a Fidesz szót - Fidesz mint olyan nem létezik, ez Orbán népi zenekara, egy kártyapakli, amit Orbán kever. A Fideszben senki sem mond, nem mondhat mást, mint amit Orbán megenged - ez az ő politikusgyára. Aki külön hangon szól, az repül a pártból, és senki sem olyan ostoba, hogy lemondjon a csapattagságáról. Orbán hűbérúrnak hasznos, de ellenségnek nagyon kellemetlen.)

Ez mutatja, hogy Orbán nem szolgálja, hanem használja a demokráciát. Amikor nincs szüksége rá, akkor igénye szerint átformálja és elsorvasztja.

Orbán célja nem a demokrácia, hanem a hatalom.

Orbán úgy valaki, ahogyan egy cégvezető, egy vállalkozó, csak ő politikában utazik, és kicsit komolyan veszi magát. Schmitt pedig egy csatlós, egy hűbéres, aki az adott körülmények között a legjobb arra, amire az államfő egy kormányon levő Orbánnak kell - hogy ne legyen útban.

Kék az ég 2012.03.29. 06:04:09

Olyan emberek vezetik az országot, akikből hiányzik a valóság felismerésének a képessége, akik a giccset, művészetnek hiszik, a parvenüt előkelőnek gondolják, akik az áltudományos fantazmagóriákat komoly tudománynak vélik, akik az üres jelszavakat őszinte hitvallásnak képzelik, akik az lapos moralizálást emberi tartásnak tévedik.

Mit is mondott Kósa Lajos?
"3-4 millió embernek van komoly tartása, identitása, a többi 6-7 millió viszont nem rendelkezik ezzel (...) Kósa szerint a magyar társadalom többsége NEM IS IGÉNYLI, hogy rendelkezzen morális tartással.

www.hetek.hu/belfold/200905/kosa_es_a_politikai_ellentmondasok

Arthur Dent 2012.03.29. 07:08:04

Az országban a tudást/tényt/gondolatot felváltotta a hit.

KDNP meg Mária országa lettünk.

A 21. század helyett a 18. századot építi a kormány.

Forradalmi hevület mögött vak, törpe jellemek bújnak meg, minden alternatíva hiányát hirdetve kettős beszéddel, amit sajnos be is áraz a kapitalista világrend amiben éppen élnünk kell. A számlát meg évtizedekig nyögjük majd.

Mennyivel jobb lenne egy ész és ráció irányította világ. Gyarmat lettünk, a hülyeség és a hazugság gyarmata.

FilcTroll 2012.03.29. 07:30:00

Az a naivitás tök vicces, hogy a Fidesz nem gonosz szándékból olyan, amilyen. Pont ugyanaz igaz rá, ami az MSZP-s csapatra: az ilyen-olyan indíttatású és képességű tagság mögött ott van egy titkosszolgálati múltú, jelentős bizniszekben utazó, kemény csávókból álló, irányító réteg, ami nemigen mutogatja magát, de azért észrevehető. Ami politika címszó alatt megy, az nagyrészt a tagság őrjöngése, hol ideológiai, hol korrupciós alapon. Az igazán komoly ügyekről nem is esik szó. Mondok egy példát: nagy volt a találgatás, hogy miért vette meg a kormány a Rába részvényeit. Mindenki úgy tette fel a kérdést, hogy minek a Rába a kormánynak? Pedig nem a Rába a célpont, hanem az a rengeteg EU-s pénz, amit a Rába területén található szennyezett talaj megtisztításáért lehet felmarkolni, ha baráti cég nyeri el a bizniszt. Ehhez persze kell a meghatározó szavazatarány a Rába közgyűlésben, ezért a bevásárlás. Ugyanaz a módszer, mint a Gyurcsány -féle vakcinabiznisz.

Ne legyenek illúzióink, nincs politikai elit. Titkosszolgákból lett gazdasági fenegyerekek szórakoznak velünk 20+ éve.

preddy 2012.03.29. 07:40:03

@dr. Ez is csak egy nick:

Ott vannak a papírok róla az általam amúgy nagyon utált kisnyilas jellegű, külföldön üzemeltetett portálon!
Gondolom ez ügyben akarta két Jobbikos is interpellálni Orbán Viktort a Parlamentben, s talán joggal gondolom hogy utóbbi azért nem jelent meg azóta sem ott, sem máshol, ahol riporterek kérdéseket tehetnek fel neki...

egy sokdiplomás a sok közül (törölt) 2012.03.29. 08:15:24

@Neeel Armstrong:
Schmittnek mennie kell, veled együtt. Le mered írni, hogy ő közönséges? te mi vagy? A jobb oldal szégyene, nincsenek érveid, a datolya pálmán és a tetűn kívül. Zsidógyűlöleted igazolja a magad szaros életét, frusztrált vagy, ezt az energiát értelmes dolgokra is fordithatnád a társadalom hasznára.
A szaros életed mutatja a megnyilvánulásaidat, amivel lejáratod a nemzeti oldalt.
Kevés ember húz fel ennyire, mint a te idióta mindig ugyanaz a kispöcsü, integető, zsidó utáló komentáradatod. Valami baj van a gatyában?
Érdekes, hogy csak a te nickedet lopják el, vajh miért? Mert olyan, mint a lemezjátszó, ami beakadt és nem gördül tovább. Kúrjál egyet, ha tudsz és vedd be a gyógyszered!

sajtkedvelő 2012.03.29. 09:43:21

@Kék az ég:
Mit is mondott Kósa Lajos?
"3-4 millió embernek van komoly tartása, identitása, a többi 6-7 millió viszont nem rendelkezik ezzel (...) Kósa szerint a magyar társadalom többsége NEM IS IGÉNYLI, hogy rendelkezzen morális tartással.

Ha jól számolok, ez pont a kétharmad :)
süti beállítások módosítása