HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Tessék fajtisztának lenni!

2012.06.27. 08:27 Ratius

Tegnap három rendkívül mulatságos témára sikerült rátalálom a hazai sajtóban. Egyenként talán nem is vennénk észre, míly kínosan röhejessé lett világunk, de így, hogy sikerült e három ügyet egy napra időzíteni, be kell látnom, igaza van a jóistennek, ha azon gondolkozik, újrakezdi ezt az egészet, egy másik állatfajjal.

Kicsit zsidó

faj 1.jpgEgyfelől kiderült Szegedi Csanádról, a Jobbik neves vezetőjéről, hogy félig-meddig zsidó származású. Nem tudom, mennyire fontos tény ez a Jobbikban, nehéz megérteni ennek a pártnak a hivatalos, félhivatalos álláspontját faji kérdésekben. Az biztos, hogy a Jobbik hívei között szép számmal akadnak rasszisták, antiszemiták, vagy pontosabb, ha úgy fogalmazok: a Jobbik hívei között nyíltan hangot lehet adni azoknak az indulatoknak, amelyeket más pártok körében nem igazán tartanak szalonképesnek.
S mivel különösebben nem mélyedtem el Szegedi Csanád munkásságában, az sem tudom megítélni, hogy ő szemben áll-e a rasszista eszmékkel, vagy osztozik bennük. A témáról a minap így nyilatkozott: „…a zsidóságról alkotott véleményem sem változott meg. A Hiszek Magyarország feltámadásában című könyvemben van egy olyan fejezet, hogy zsidókérdés, ahol több oldalon kifejtem a gondolataimat ezzel a témakörrel kapcsolatban és a leírtakkal maximálisan azonosulok természetesen ezek után is.”
Nekem mindenesetre az jutott eszembe, hogy a szerb származású Damjanich tábornok, amikor leverte a délvidéki szerb felkelést efféle szózatot intézett az elébe terelt rác atyafiaknak: „Én most elvonulok innen seregemmel együtt. De, ha arra kényszerítetek, hogy visszatérjek, meglássátok, kiirtom a szerbeket mind egy szálig, s hogy hírmondója se maradjon ennek az alávaló népségnek, utolsóként magamat lövöm főbe!”
Hát így…

Nem elég zsidó

faj 3.jpgAztán ott a másik ügy. Emennek reciproka. Összekaptak ugyanis a hitsorsosok a MAZSIHISZ háza táján, mert Radnóti rabbi kiderítette, akad vezetőik között valaki, E.O., akinek nem megfelelő a pedigréje. Hogy pontos legyek, E.O. már nem vezető, mert a suttogó propaganda – meg a hitközségben dúló hatalmi harc – kipenderítette őt a közösségből. Pedig – írja a tegnapi Index – E.O. éveken keresztül közeli munkatársa volt a hitközség vezetőinek, sőt egyértelműnek tünt, hogy ő lesz Zoltai Gusztáv ügyvezető igazgató utódja.
Oszi feljelentést tett, mert szerinte Radnóti „különleges személyes adattal való visszaélés”-t követett el, amikor kiderítette, hogy a vallási szabályok szerint nem vehet részt a liturgia bizonyos szertartásaiban, ugyanis anyai ágon nem zsidó, hanem katolikus származású.
Radnóti pedig – miután kihallgatták az akár két év szabadságvesztéssel is büntethető bűncselekmény ügyében – dühös hangú blogjában efféléket írt: „ő behazudta magát, az egy olyan közösség, amit a 3000 esztendős vallásjog tart össze. És ahol még a neológ Hitközség Alapszabálya is egyértelműen szabályozza kinek, hol a helye. Bármennyire is befogadó a zsidó vallás, tudni kell, hogy bizonyos szertartásokon – közvetlenül – csak vallásjogilag zsidó emberek vehetnek részt.”
A helyzet ugyanis az, ha jól értem, hogy E.O.-nak, volt egy keresztény nagymamája, aki miatt nem elég fajtiszta ahhoz, hogy részt vehessen a zsidóság bizonyos szertartásain, ahhoz meg végkép túlontúl sárvérű, hogy vezetője lehessen a hitközségnek.
Erről meg Móricka jutott eszembe. Akiről tudjuk, hogy miután lopott a pap kertjéből, az büntetésből (látszólag) megkeresztelte. Otthon aztán a sorban hazaérkező család: anyja, nagyapja, apja jól elverte a haszontalanját. Ő meg hüppögött a sarokban, hogy még csak pár órája keresztény, de máris utálja ezeket a nyomorult zsidókat…

Nem jó zsidó

faj 4.0.jpgDe a slusszpoén még hátra van. Az ugyanis az, hogy Izraelben letartóztatták azt a három fiatalembert, aki néhány hete meggyalázta a Jad Vasem holokauszt-emlékközpont épületét, sőt korábban, két katonai hősi emlékművet is elcsúfítottak felirataikkal. Természetesen nem olyasmit írtak, hogy Sára szeretlek, hanem efféléket: „Hitler, köszönet a soáért!” Vagy ezt: „A cionisták akarták a holokausztot!” Meg ezt: „Ha Hitler nem lett volna, a cionistáknak kellett volna kitalálni!” Na, meg ilyen is volt. „Izrael a világi, Auschwitz a szefárd zsidóságnak!" A tucatnyi, olykor ember nagyságú szövegeket a Jad Vasem udvarára pingálták Kohn Brian késői utódai.
A rongálók lakásán további propagandaanyagokat is találtak, amelyek például olyasmit állítanak, hogy Izrael alapítói összejátszottak Hitlerrel a zsidó állam létrehozása érdekében.
És ebben az a vicces, hogy a firkálók maguk is zsidók, az egyik ultraortodox csoport, a Neturei Karta cionistaellenes mozgalom tagjai. Az efféle ultrák, bár vidáman élnek a korszerű és jómódú Izraelben, mégis azt állítják, hogy Izrael léte istenkáromlás, mert a zsidó állam csak a Messiás eljövetele után, isten keze által születhetett volna meg.
És ilyen ultraortodox zsidó Izraelben több mint hétszázezer van.
Te jó Jehova!
Erről már csak az jut eszembe: Romanes eunt domus! Romani, ite domum!

Ha tetszett a bejegyzés, ha örömmel olvasod a BASK (Boldogok a sajtkészítők) megrázóan provokatív, üdítően szellemes és elkeserítően valósághű írásait, lájkold a BASK  facebook oldalát, oszd meg barátaiddal a felszabadító, vagy éppen felháborító cikkeket, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára.

124 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr864613957

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szimbólumok harca 2012.06.27. 15:21:56

Szerintem a jó kormány, olyan mint egy ideális pincér. Észre sem veszed, hogy ott van, de amikor szükséged van rá, rögtön megjelenik. Szólsz neki ha foltos az abrosz, piszkos az evőeszköz, vagy kiürült a poharad. Cserébe nem szól bele melyik asztalhoz ...

Trackback: Érdekes meglátás 2012.06.27. 13:21:52

Már megint az jutott az eszembe ,hogy bele vágják az emberek pofájába az aktuális felkapott témát azok meg jó birka módjára elkezdenek egymásnak esni.Ezen a cikke...

Trackback: Az önüldözés bevált politikai és egyházi marketing módszertan 2012.06.27. 12:35:28

Az önüldözés és az öngyűlöletkeltés módszertanát, már régen feltalálták és az Szadi, kisgazdák után 2006-ban az FMPSZ is bevetette. A közben eltelt időben meg már Bokros Lajosnak is kolbászt tölthetnékje támadt. Aki kolbász tölt, annak darálnia is k...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.06.27. 12:09:04

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Jóízű zsidózással kapaszkodik az Index fogyatkozó számú olvasóiba 2012.06.27. 11:32:59

Láthatóan csökken a látogatók száma a jobboldali kötődésű hírportál statisztikáiban. Kérdés, hogy meg tudják-e fordítani a trendet az intenzív, szaftos zsiráfozással? * * Szegedi Csanádnak, a Jobbik parlamenti képviselőjének sztoriját tegnap este kapta...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tusuanzen 2012.06.27. 09:06:52

öööö... és? Ha van rajta sapka, akkor azért?
Szánalmas

McKinney 2012.06.27. 09:16:27

izraelben tovább bonyolítja a helyzetet, hogy ezeknek a szélsőségeseknek - akik pl. fegyvert sem fognak - sokkal több a gyerekük. Az állam ezért támogatja őket, annak ellenére, hogy ők elutasítják az államiságot.
Alapvető probléma - de a világon máshol is - hogy a jómódú szekularizáltak sokkal kevesebb utódot vállalnak, mint a szegények vagy a radikális vallásosak. Ebből lesznek még a bajok.

belekotty 2012.06.27. 09:16:37

Igen, én is olvastam e három dolgot. Ezek így együtt röhejesek. De ez a valóság.

belekotty 2012.06.27. 09:17:25

@McKinney: Én azt nem értettem, hogy azok a zsidók, akik elutasítják az államiságot, azok miért élnek Izraelben?

Terézágyú 2012.06.27. 09:20:06

Hááát, azért ez Radnóti-ügy nem egészen olyan, mint a Csanád-ügy. Merhogy az, hogy ezek a zsidók kit engednek be a szertartásaikba, ez végképpen az ő belügyük. A katolikus vallás szerint sem bérmálhat akárki, az USA elnöke meg csak az lehet, aki már a születése pillanatában is amcsi polgár, ha nem az volt, akkor utána bármilyen jó ember, akkor se lehet elnök, szóval...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.27. 09:20:39

Végre egy korrekt írás a témában.

Nincs meg benne az az erőltetett nácizó szellem, a zsidó esetet hanyagoló, ami a többi Szegedi kapcsán címlapossá vállt blogban.

Terézágyú 2012.06.27. 09:20:54

@belekotty:
"Én azt nem értettem, hogy azok a zsidók, akik elutasítják az államiságot, azok miért élnek Izraelben? "
Miért, az EU-ellenesek miért ülnek az ajrópaparlamentben?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.27. 09:21:38

@Terézágyú: Persze hogy belügy.
Kivéve ha teszem azt homokosok akarnak katolikussá vállni, mert akkor a magdfajták tüntetnek elsőként hogy megtehessék.

McKinney 2012.06.27. 09:21:48

mert ott születtek. és sokan születtek. A szüleik, akiktől ezt a hagyományt kaptak, nem mérlegelték hogy lesz állam vagy nem. Mentek tömegesen palesztinába, talán mert nem volt más választásuk, talán mert mások is mentek. ez akkor volt a hype :)

Terézágyú 2012.06.27. 09:25:19

Egyébként Magyarországon is ki tudja hány olyan ember van, akik pl. rühellik Szent Istvánt, mert az szerintük hazaáruló volt, elárulta pl. a régi hitet stb....
Sokak számára Kossuth a hazaáruló, számukra március 15-ike gyásznap...

McKinney 2012.06.27. 09:26:10

@belekotty: ugyanez, hogy a sok nyomorgó palesztin miért él a gázai övezetben, ha ott olyan szar? mert ők is ott születtek. és sokszorosára szaporodtak annak a létszámnak, mint amikor az övezet létrejött.

TrollEmber 2012.06.27. 09:26:40

@Terézágyú: Annyiban azért nem belügy, hogy a mo-i zsidó hitközség éppúgy állami támogatást kap a te meg az én adómból, mint a többi egyház, de ő nyíltan kizár pl. engem mint nem zsidót az ő szertartásából, akkor én mit támogassam őt anyagilag? De ami ennél is súlyosabb, az az üzenet, hogy a zsidók még mindig a fajelmélet talaján definiálják magukat. Ha ők megtehetik, akkor én miért ne tehetném - gondolja most magában a náci hülyegyerek. És ez baj.

Kutchek (törölt) 2012.06.27. 09:29:31

Feje tetejére állt a világ. A zsidók beférkőznek a jobbikba, a nem zsidók a MAZSIHISZba. Izraelben pedig Hitlert éltetik.
Lehet készülnek valamire;)

belekotty 2012.06.27. 09:32:56

@McKinney: Csakhogy őket palesztin útlevéllel sehol sem fogadják be, míg izraeli útlevéllel oda költözik a világban ahova akar gyakorlatilag. A szaporodás pedig jellemzően a nyomorban és elmaradottságban tartott népek sajátja.

Anti Anyag (törölt) 2012.06.27. 09:33:02

Azért jó ez a két ügy, mert igen jól látszik, hogy a zsidók (akiknek képviselőik ott vannak minden kirekesztés és rasszizmus elleni bulin) a legnagyobb rasszisták. Ezt persze mindenki tudja, hiszen nap mint nap látszik. Egyetlen népcsoport, amely faji alapon nyíltan rasszista, a náci fajelmélet náluk szigorúbb, hiszen csak az anya számít.

Na erre válasz az összes ellenük irányuló fajelmélet.

Amit én egyébként azért tartok hasznosnak, mert ha valakik a többinél pusztán faji vagy származási alapon kiválasztottnak tartják magukat, akkor azokkal vigyázni kell. (lsd. nácik, akik egyáltalán nem csak a zsidóknak okoztak károkat, vagy komcsik).

ketroot 2012.06.27. 09:35:13

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Viszont E.O. nem azért "nem elég zsidó", mert az anyai ági zsidóság megszakadt, hanem azért, mert hazudott róla és nem tért be.

Egyébként származásilag zsidó, viszont vallásjogilag csak az, akinek az anyja az, vagy betért.

Steve the Great 2012.06.27. 09:36:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Kivéve ha teszem azt homokosok akarnak katolikussá vállni,"
Azért ezt gondold át, tudtommal ilyesminek semmi akadálya.

vegyesfehér 2012.06.27. 09:37:20

A hülyeség nem ismer faji, nemzeti, bőrszínbeli határokat. Világ hülyéi, egyesüljetek ! Nekem az is nagyon tetszik, amikor magyar, szlovák, német meg kitudja milyen skinheadek együtt táboroznak, mély egyetértésben. Aztán következő héten egy Dunaszerdahelyi focimeccsen hülyére verik egymást. Közben azért vajon kacsinatanak egymásra ?

Terézágyú 2012.06.27. 09:37:59

@TrollEmber:

Igazad van a pénzes-dologban, igazad van a "fajelmélet"-dologban (hogy rossz üzenet), de alapvetően mégiscsak arról van szó, hogy csak az VÉGEZHET bizonyos szertartásokat náluk, aki bizonyos feltételeknek megfelel.
Hogy ezek a feltételek elég gázosak (merthogy nemcsak az illetőre vonatkoznak, hanem az illető felmenőire is) az nyilvánvaló, dehát senki nem is gondolta, hogy a zsidó vallás ennyire modern akar lenni (bár tudtommal vannak törekvések)...

Tehát nem azt mondják, hogy ez az EO nem lehet zsidó és nem vehet részt a szertartásokon, csak főmufti ne legyen...

Mondok más példát: ha egy szervezet kinyilvánítja, hogy csak az lehet a tagja, akinek már a nagyapja is gróf volt, akinek csak az apja az nem - lelkük rajta. És kérhet állami támogatást az ilyen szervezet, amely pl. engem kirekeszt?... Kérhet, és kaphat...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.27. 09:38:11

@ketroot:
Szóval akkor a zsidók dönthessenek arról, hogy ki legyen zsidó vallásjogilag, de a katolikus engedje be a buzit a pedofilt, a gyilkost a hitközösségbe zokszó nélkül ?

McKinney 2012.06.27. 09:38:35

@belekotty: igen, ezt is írtam. Meg az ultraortodoxoké, még ha gazdagok is, akár keresztény, zsidó vagy muzulmán. Törvényeiben mind a három vallás életpárti - t.i. hogy nincs születésszabályozás, de csak szűk csoportok tartják be ezeket.

makacs szennyeződés 2012.06.27. 09:38:56

@belekotty: "Én azt nem értettem, hogy azok a zsidók, akik elutasítják az államiságot, azok miért élnek Izraelben?"

mert belülről bomlasztják ravaszul.

ahogy a csanád is belülről bomlasztja havi pármilláért a gyarmatosító eu-t. illetve most már a jobbikot is belülről bomlasztja zsidóként, csak ez még nem hivatalos.

ha pedig lemond, akkor belülről fogja bomlasztani a jobbikon kívülieket.

és így tovább. szólj, ha lemaradtál.

a megfejtőkulcs: ezek fekete öves idióták.

ketroot 2012.06.27. 09:43:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Mert kiknek kellene döntetnie? Mindegyik vallás maga dönti el az ilyesmiket.

Vallásjogilag egy homoszexuális gyilkos is lehet zsidó vallású, vagy akár keresztény is. Az megint más, hogy mit csinál vele az adott egyház.

De amiről beszélek, az az, hogy vannak bizonyos "feltételek", amiknek meg kell lennie, ha egy adott közösségbe beakar kerülni az ember.

nixe 2012.06.27. 09:45:50

Radnóti rabbi viszont nyugodtan a tórához szólíthatja Szegedi Csanádod, az vallásjogilag nem lenne probléma...:-)

Szégyelljék magukat azok, akik a XXI. században ezzel vannak legjobban elfoglalva, meg azok is, akik ennek a világnak visszajöttét támogatják.

McKinney 2012.06.27. 09:47:30

@belekotty: elméletileg igen, az izraeli állampolgár szabadon költözhet, de nagyrészüknek valószínűleg nincs rá anyagi keret. Az ortodoxoknál pedig szóba se jöhet, hogy egyénileg elhagyják a közösségüket, illetve csak nagyon súlyos végső döntésként.

Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.06.27. 09:54:05

Korrekt cikk, azt azért hozzátenném, hogy a Neturei Karta csak egy picike, ám nem elhanyagolhatóan hülye hányada az "ultraortodoxoknak".

Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.06.27. 09:57:02

@belekotty: A többsége (mármint a felmenőik) előbb volt ott, mint Izrael Állam, ergo a szülőföldjük. Az elutasításnak náluk vallási oka van; hitük szerint az eljövendő Messiás fogja Izrael országát létrehozni, a Templomot felépíteni, a papságot helyreállítani. Ezért nem ismernek el legitimnek egy cionista elveken megépült államot.

TrollEmber 2012.06.27. 09:58:46

@Terézágyú: Igen, ebben az értelemben tényleg elég jó párhuzam, amit felhoztál, vagyis hogy az USA-ban csak az lehet elnök, aki ott született. Valahol belügy, de mégis antidemokratikus az üzenete, és itt is létezik olyan lobbi, amely ennek a törvénynek a megszüntetését progpagálja.
Ami a grófokat illeti: ha ez tényleg így van, akkor húzzanak a vérbe :D Ne kérhessenek állami támogatást, és ne is kaphassanak. Egyáltalán, ha megpróbálunk demokráciát színlelni, akkor ilyen kirekesztő csoport ne létezhessen... Tudod, minden júdeai férfinak legyen joga gyereket szülni

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 09:59:59

Valószínáleg a Jobbikot a Mosszad irányítja. Célja: az ősi, 25 ezer éves magyarság bomlasztása. Szegedi Csanád most lelepleződött, egyébként ezentúl nevezzük eredeti nevén: Jerui Zsálem. A kis Zsálem magyarul csak 10 évesen tanult meg, előtte csak héber anyanyelvén beszélt. 17 évesen Izraelbe ment a Hajfai Egyetem Magyarellenes Tanszékére, ahol dáko-római szakon folytatott tanulmányokat. Ezután Soros-ösztöndíjjal Bukarestben doktorált, szerzett kisdoktori címet. Ezután a KGB, a CIA és a Mosszad közös ügynökeként több más zsidóval együtt megalapította a Jobbikot és a Magyar Gárdát.

Borenbukk 2012.06.27. 10:00:30

@Terézágyú: Gazosak, gazosak, de ha ez a vallasi szabaly, akkor mi a francot lehet tenni. Jo, innen kivulrol rohoghetunk az ilyen szabalyokon, de aki tenyleg komolyan gondolja valamelyik vallast, annak szervezeteivel egyutt, az kenytelen betartani.
Katolikus is lehetsz(legfeljebb lesznek akik ketsegbe vonjak) attol, hogy nem tartod be az osszes idevago rendelkezest, mert nemelyiket rossznak, elavultnak tartod. Ha viszont resze akarsz lenni a szervezetnek, mint mondjuk pap, akkor sokkal szigorubbak a szabalyok.

Sz'al nem is a szabaly gaz, hanem a kicsinyes es pitianer belharc, amiben felhasznaltak.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 10:03:06

@McKinney:

Kevered a dolgokat. Az átlag ortodox zsidó NEM cionistaellenes. A Neturei Karta egy törpe kisebbség.

A legtöbb cionistaellenes zsidó nem áll kapcsolatban a Neturei Kartával. Az ő álláspontjuk: hiba volt Izrael túl korai megalapítása, de ha már megtörtént, akkor támogatni kell. Csak a Neturei Karta radikálisan anticionista, azaz ők kifejezetten harcolnak Izrael ellen.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 10:04:40

@TrollEmber:

Mindegyik felekezet "nyíltan" kizárja azt, aki nem tagja az adott felekezetnek.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 10:05:42

@Anti Anyag:

Nem éppen. A zsidó vallást is fel lehet venni.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 10:08:21

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

A katolikus beengedi a buzit. Sosem hallottam olyat, hogy ne kereszteltek volna meg valakit, mert homokos. Sőt pap is lehet. Természetesen persze a cölibátus rá is kötelező. (Ha pedig keleti-katolikus, akkor házasodhat - nővel.)

Borenbukk 2012.06.27. 10:08:39

@TrollEmber: Az allam ugy adott tamogatast az osszes egyhaznak, hogy azok egyhazakkent mukodnek, a sajat szabalyaik szerint. Ez nem a vurstli, hogy befizettuk a jegyet, tessek mindnekit felengedni a korhintara . En inkabb azt mondanam, egyetlen egyhaznak se adjunk tamogatast hiteleti celra! Kapjak meg azt a tamogatast az iskolaikra, korhazaikra, segely szervezeteikre, amit barmely hasonlo vilagi szervezet is megkapna, es ne tobbet. Ja, meg a muemlek epuleteik fenttartasaba is beszallhat az allam, mert az kozos kincsunk.

Szalahadin 2012.06.27. 10:16:19

@Terézágyú:
"Hááát, azért ez Radnóti-ügy nem egészen olyan, mint a Csanád-ügy."

Annyiban viszont nagyon hasonlóak, hogy ízléstelen dolog mások felmenői között turkálni, akár vallási, akár politikai szempont van mögötte.

Borenbukk 2012.06.27. 10:19:12

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ez mondjuk a katolikusoknal kevesbe kene hogy gondot okozzon, mert a colibatusnak mindegy, milyen nemu partnerek esnek ki a jatekbol.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 10:20:25

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ha aktív homokos, akkor nem lehet. De aki homokos orientációjú, azonban vállalja Isten szabályait, az ellen nincs semmilyen lépés.

Kb. mint a pedofília a világi jogban. Senki sem tiltja a pedofíliát, hiszen az egy veleszületett szexuális orientáció, viszont az aktív pedofilt büntetik.

TrollEmber 2012.06.27. 10:20:58

@Borenbukk: Dehát pont ez lenne a lényeg a vallásban, hogy igenis egy vurstli. Az egész demokráciának az a lényege, hogy egy nagy vurstlinak kellene lennie: ha én hajlandó vagyok befizetni a belépődíjat, vagyis vállalom a játékszabályokat, és nem hányom össze a falovat meg az ufót, akkor jogom van felülni rá, függetlenül attól, hogy szittya vagyok vagy zsidó vagy piréz. Olyan nincs hogy én, a körhintás kifelé nagy hangon hirdetem az egyenlőséget, és bejöhetsz a saját kis körhintámba, ha fizetsz, de a nagy bádognyuszira csak akkor ülhetsz fel, ha az anyukád zsidó volt. Ez hol vállalható egy demokráciában?

Szalahadin 2012.06.27. 10:21:18

@Max val Birca:
"Nem éppen. A zsidó vallást is fel lehet venni."

Persze hogy fel, de minek? A prozelitákat a zsidók közül sokan gójnak tartják, annak minden következményével együtt. Tehát, hogy lehetsz -e valódi zsidó, a születésed pillanatában eldől.

Izraelben volt olyan orosz zsidó bevándorló katona, akit miután meghalt Izraelért, a rabbi nem volt hajlandó eltemetni, mondván, a gójoknak az árokparton elkaparva van a helyük. Ez is egy sors, Oroszországban büdös zsidó, Izraelben büdös gój.

TrollEmber 2012.06.27. 10:22:04

@Borenbukk: Valamiért elszúrodott válaszhivatkozás, de lásd fentebb..

Anselmo 2012.06.27. 10:25:34

Az normális, hogy egy zsidó hitközség csak zsidó származású tagokat enged be. Támogatom, joguk van hozzá, ez lenne a zsidó hitközség értelme. Az kevésbé normális, hogy bizonyos pártok és a média egyes szereplői ugyanezt teszik. Nincs joguk hozzá.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 10:27:06

@Szalahadin:

Az a zsidó, aki a prozelitát nem ismeri el zsidónak, súlyosan vét a zsidó törvények ellen. Hülye ember mindenhol van, zsidók között sem kevesebb, mint máshol.

A prozelitára egyetlen korlátozás van: nem házasodhat a papi rend (kohenek) tagjaival.

jog-ász 2012.06.27. 10:28:43

lóvéról hatalmi harcról szól az egész..aki normális és nincs hatalom és pénzmániája annak ezekkel semmi gondja nincs...sztem az irás jó és humoros is, a maga valoságában szomorú módján.

Borenbukk 2012.06.27. 10:32:08

@TrollEmber: Ertsd mar meg, ez nem demokracia! A vallasok nem demokratikusak. Es ha minden szabalyukat betartasz, akkor jatszhatsz a belso csapatban is, csak ebben az esetben nem tudod betartani. Engem sem hajitananak ki miserol, ha jol viselem magam, pedig nagyjabol ateista vagyok, de ha papnak akarnek jelentkezni eleg gyorsan elvereznek a "Hisz-e on Istenben?" beugro kerdesnel. Sot, mar ministransnak sem hiszem, hogy bevennenek. :)

jog-ász 2012.06.27. 10:33:39

@Borenbukk: sőt úgy járnál mint a legyetek jók ha tudtok-ban a kovácsmester amikor szenteltviz borult a fejére:)

TrollEmber 2012.06.27. 10:36:50

@Borenbukk: Te meg azt értsd már meg, hogy a vallások demokratikusak - kivéve a zsidó "vallást." Csak egyetlen példát hozz nekem bármilyen más vallásból arra, hogy csakis és kizárólag akkor lehetek benne pap, imám, láma, akármi, ha papírral tudom igazolni, hogy a jó anyám ugyanehhez a genetikai közösséghez tartozott. Hm?

milyen szép a Vértes, ó 2012.06.27. 10:38:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ha picit körülnézünk abban a nagy és csúnya valóságban, kedves idióta, akkor elég világosan kiderül, hogy a katolikus egyház nemcsak "beenged" buzikat, pedofilokat és gyilkosokat, de az utóbbi két csoport tagjait nemritkán még meg is védi a gonosz világi igazságszolgáltatástól.

reálisan 2012.06.27. 10:40:34

A lényegi hozzászólásom előtt leszögezném, hogy én a Jobbikot nem jobboldali magyar pártnak, hanem egy kamú bajkeverő társaságnak tartom és látom. Az a szerepük, hogy amikor kell provokáljanak egy jó kis kisebbségi konfliktust.

A lényegi hozzászólásom az lenne, hogy a kisebbségi létre is igaz amit a becsületre mondanak mostanság: Nem elég becsületesnek lenni, annak is kell látszani.

Ez a magyarság fogalmára is igaz. Nem elég, ha valaki magyarnak vallja magát, mint teszi azt minden itt élő zsidó és cigány stb. ember, hanem úgy is kéne megnyilvánulniuk, hogy magyarnak lássák őket. Na itt a baj, mert nem ez történik!

kifordított nagyanyó 2012.06.27. 10:40:51

NA.Most szó volt öt rendes jóravaló zsidó emberről.Ők a szabályt erősítő kivételek.

Borenbukk 2012.06.27. 10:42:36

@TrollEmber: A noi katolikus papok csokoltatnak! Itt az elobb valaki azt allitotta, hogy a reformatusok meg a homokosokbol nem kernek.
Persze, ha csak konkretan az a problema, ami a zsidoknal problema, akkor nem szoltam.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.06.27. 10:45:18

Nagyon jól összeállított post!

HaKohen 2012.06.27. 10:46:18

Bocsánat, hogy csapos közbeszól (ha még ismeri valaki ezt az ősrégi magyar bohózati bonmot-t), de némely csacsiságtól fölállt a szőr a hátamon. Koncentrálva:

Először. Bizonyos szertartások AKTÍV részvétele kötött a vallásjogilag zsidónak számító személyekhez. Konkrétan a bizonyos reggeli imákhoz vagy a temetési szertartásokhoz tíz zsidó férfi (ezt hívják minjennek), illetve szombaton a tóraolvasáshoz (ezt hívják a tórához való felhívásnak) zsidó férfiak szükségesek. Ennek nem felelt meg E.O., amit a rabbi joggal ellenőrzött – és mindehhez a rendőrségnek semmi köze sincs.

Az viszont csacsiság, hogy aki a halacha (vallásjog) szerint nem zsidó, az nem vehet részt például egy zsidó temetésen vagy a zsinagógában szombati imádkozásban, nem hallgathatja meg a tóra ún. hetiszakaszának felolvasását. (A vallási szabályok, persze, mint minden más vallásban is, nem ilyen egyszerűek, de erről „Kérdezd a rabbit!”.)

Másodszor. A rasszizmus vagy fajelmélet címkéjének a zsidóságra lőcsölése nettó ostobaság. Nem csak azért, mert nincs A zsidóság, amelynek szélsőséges áramlatait fölösleges általánosan elfogadottnak képzelni. Hanem azért is, mert a zsidó vallásjog csak annyit mond ki, hogy a zsidóság anyai ágon öröklődik – márpedig ez ugyan miért rasszizmus?

Ráadásul, aki a rasszizmust mantrázza gondolkodás és ismeretek nélkül, az egy nagyon fontos tényt „elfelejt” megemlíteni. Azt ugyanis, hogy a zsidó vallásba be lehet térni – akkor is, ha ez vállaltan nem térítő vallás. Mármost betérni éppen azoknak lehet, akik nem zsidó anyától születtek. Leggyakoribb a vegyes házasságok nem zsidó tagjainak, valamint zsidó apa – nem zsidó anya leszármazottainak betérése. Vagy például olyanoké, akik valami érzelmi okból azonosulnak a zsidósággal, és ezt betéréssel akarják kinyilvánítani. A betérésnek vannak bizonyos feltételei (meghatározott ismeretek, hiteles szándék, vallásgyakorlás stb.), de ezek nem teljesíthetetlenek. Például akár a fenti kommentelők is betérhetnének, nem igaz, @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: @Anti Anyag: @TrollEmber: ? Szóval akkor milyen fajelméletről, rasszizmusról beszéltek?

TrollEmber 2012.06.27. 10:46:46

@Borenbukk:
www.romancatholicwomenpriests.org/

Ami pedig a melegeket illeti, szerinted az születésedtől fogva determinált?

Ratius 2012.06.27. 10:48:48

Megjegyzem, például a katolicizmus éppúgy kizárja a nőket bizonyos vallási területekről, mint a zsidó vallás a nem fajtiszta zsidókat...
Ilyenek ezek...

Dick The Nick 2012.06.27. 10:48:56

@TrollEmber: Pl. az én vallásom, a jedi rend. ha nincs benned meg az erő születésedtől fogva még padawan se lehetsz.

Kutchek (törölt) 2012.06.27. 10:49:49

@Borenbukk: "A noi katolikus papok csokoltatnak! Itt az elobb valaki azt allitotta, hogy a reformatusok meg a homokosokbol nem kernek."

Kicsit kirekesztőnek állítod be őket.
Pedig az 1 %-ot mindenkitől szíesen fogadják;)

contractor 2012.06.27. 10:49:53

Dolgozni kéne, nem ilyen marhaságokkal törödni és akkor sokan sokkal jobban éreznék magukat.

Borenbukk 2012.06.27. 10:53:35

@TrollEmber: Mar csak a katolikus egyhaznak kene elismerni oket, mert en is megalapithatom holnap az Ateista Katolikus Papok Swingerklubja mozgalmat, de nem hiszem, hogy relevans lenne. Amugy elobb vagy utobb, el fogjak ismerni a noi papokat. Az egyhazak is valtoznak, csak lassan.

A homoszexualitas pedig valoszinuleg genetikai alapu, bar teljesen bizonyosat nem tudunk.

Borenbukk 2012.06.27. 10:56:17

@HaKohen: Ha egy no beter, akkor onnantol a gyerekei automatikusan "oroklik" a zsidosagot?

TrollEmber 2012.06.27. 10:56:58

@HaKohen: Igen, sok zsidó irányzat szerint a zsidó vallást fel lehet venni, (mások egyenesen tiltják), de hogy a zsidó közösség mennyire fog ténylegesen befogadni, az egy másik kérdés.

Borenbukk 2012.06.27. 11:00:28

@TrollEmber: Amennyire a katolikusok a kikeresztelkedoket. Az idegenekkel minden zart csoport nehezen bekul ki, ehhez meg vallas se kell. Hany faluban van(azert inkabb mar csak volt), hogy a betelepulok harom generacioval kesobb is csak gyuttmentnek szamitanak.

TrollEmber 2012.06.27. 11:01:49

@Borenbukk: Úgy legyen, ahogy mondod, és változzanak csak akkor azok a vallások, mert úgy látszik, sokan teljesen félreértik a "mindent lehet" elvét

A homoszexualitást meg szerintem ma inkább tartjuk az egyén döntésének, de én se vagyok szakember

dr. Bubó 2012.06.27. 11:03:34

szellemes írás...

a sajtos blogot kedvelem...

Borenbukk 2012.06.27. 11:04:10

@TrollEmber: Ha a "tartjukat" ugy erted, hogy te meg meg ket ismerosod, akkor lehet, de a tudomanyos allaspont inkabb a genetikai meghatarozottsagot tartja nagyobb sulyunak.

TrollEmber 2012.06.27. 11:05:10

@Borenbukk: Igazad van, de az én értelmezésemben (én sem vagyok vallásos) a kereszténységnek meg a megtérésnek valahol nem pont arról kellene szólnia, hogy megtértem, gyerekek, innentől kezdve sorstársak vagyunk, hányjunk együtt szivárványt?

Mindfield 2012.06.27. 11:05:30

De mekkora gáz már, hogy még 70 év elteltével is mekkora kérdés a faji hovatartozás!

Borenbukk 2012.06.27. 11:07:12

@TrollEmber: En is igy gondolom innen kivulrol, de az osszes vallas kovetoi emberek. Azok meg tudjuk milyenek. :)

2012.06.27. 11:07:25

Kíváncsi lennék a libsik házi Mengeléjének, kertész ákosnak a szakvéleményére: Szegedi Csanád genetikusan alattvaló vagy nem?

TrollEmber 2012.06.27. 11:09:08

@Borenbukk: Hehe... csak annyira érvényes a tbsz/1 mint nálad a "teljesen bizonyosat nem tudunk"

Cinkes 2012.06.27. 11:16:02

mondtam én mindig is a vallás méreg...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.27. 11:19:46

@HaKohen:
Én speciel erről a rasszizmusról pl:
en.wikipedia.org/wiki/Ovadia_Yosef

In an October 2010 sermon, Yosef stated that "The sole purpose of non-Jews is to serve Jews". He said that Gentiles served a divine purpose: "Why are Gentiles needed? They will work, they will plow, they will reap. We will sit like an effendi and eat. That is why Gentiles were created."[34] In the same article on the Jerusalem Post, according to the journalist who interviewed him, Yosef compared Gentiles to donkeys whose life has the sole purpose to serve the master: “In Israel, death has no dominion over them... With gentiles, it will be like any person – they need to die, but [God] will give them longevity. Why? Imagine that one’s donkey would die, they’d lose their money. This is his servant... That’s why he gets a long life, to work well for this Jew."

"Gentiles were born only to serve us. Without that, they have no place in the world – only to serve the People of Israel."[35]

bgp 2012.06.27. 11:20:24

@Terézágyú: Belülről bomlasztják :)

Yogi 2012.06.27. 11:23:52

@Kutchek: Jah és fehér a legjobb rapper, fekete a legjobb golfozó és a németek már 70 éve nem háborúznak :)

[c] 2012.06.27. 11:53:53

@Anti Anyag: És a szíriuszi magyarokkal mi a helyzet?

[c] 2012.06.27. 11:57:24

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Már megbocsáss, de homokos, pedofil és gyilkos között azért nagy különbség van.
Egyébként senki nem tiltja meg, hogy egy homokos katolikus legyen... ellenben bizonyos dolgokat nem tehet, például nem áldozhat, ha él szexuális életet (azonos neművel). Persze ezért saját lelkiismeretének (és Istennek) tartozik elszámolással.

Tita nick 2012.06.27. 12:03:40

Én a méhekre szavazok. Ott királyság van, mindenki tudja a dolgát, a méz finom.

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2012.06.27. 12:08:03

@tea fan: Nem kell okoskodni tea fan olyan kérdésbe amihez nem értessz!!! A Csanád ügyéről csak azt tudom elmondani amit máshol is elmondtam!!! Teljesen mindegy hogy milyen faju!!! Nagyon kevesen tiszta Hun vérüek itt már!!! 6000 év a Kárpát-Medencében sajnos sok volt a keveredés!!! A lényeg az hogy a Csanád hogyan érez és mit tesz az Országért!!! Bizony Ő mindenképpen igaz Magyar ember marad!!! Ezt most bebuktátok bibsikéim, nem jött be a trükk!!! A Csanádot nem fogják a Zsidók kicsinálni nem engedjük!!!

[c] 2012.06.27. 12:13:32

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: Rendkívül fárasztó, hogy nincs más érved, mint bibsinek nevezni mindenkit, akinek a véleménye valamiért nem tetszik...
Nem vagyok "bibsi", tudtommal. Tót és sváb felmenőim vannak.

"Nagyon kevesen tiszta Hun vérüek itt már!!!"
Csak vicces, hogy Csanád esetében nem számít a származás, de ha teszemazt egy baloldaliról derül ki, hogy volt zsidó felmenője, az mindjárt "mocskos zsidó".

Én a keveredést nem sajnálom, ami azt illeti. Valószínűnek tartom, hogy azért (is) van olyan sok kiemelkedő képességű magyar, mert keveredtünk más népekkel.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.06.27. 12:15:56

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: Látom, hogy igyekszel, de a mai posztomról sajnos már lecsúsztál:)

Akit meg érdekelnek Csanád meg a trollok:
trollhunter.blog.hu/2012/06/27/kinzo_kerdes_283

Silent Bob 2012.06.27. 12:17:39

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:
Gondolom az nem zavar, hogy nem a zsidók akarják kicsinálni hanem a fasz (ex)jobbikos haverjaid. :D
Mindenesetre én már csak egy kávét kérek.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.06.27. 12:30:01

látjátok, nem vót az rossz, maikor mindenkinek nyilvántartották, ki milyen származású. most nem lenne probléma.

Viktus 2012.06.27. 12:36:45

@Kutchek:

Nem fordult. Volt már ilyen ...

Amerikai Náci Párt egyik oszlopos tagja, Daniel Burros a '60-as években öngyilkosságot követett el, miután a sajtó leleplezte zsidó származását.

hu.metapedia.org/wiki/Daniel_Burros

Film is készült a történetről:

The Believer

www.port.hu/a_hitetlen_the_believer/pls/fi/films.film_page?i_film_id=61882

www.imdb.com/title/tt0247199/

Rézfánfütyülő fűzangyal 2012.06.27. 13:00:07

Hogy is mondta drága jó apám: Ha egy zsidó hülye, akkor NAGYON HÜLYE!
Ez mindhárom esetet megmagyarázza és összeköti.
A tiltakozó filo- és antiszemiták számára megjegyzem, hogy apám zsidó származású volt!

Nocomment 2012.06.27. 13:03:37

A Radnóti ügy egy vallási közösség belügye, ettől függetlenül a kívülállóknak persze lehet véleménye róla. A Szegedi ügy viszont egy ország belügye, amennyiben úgy gondoljuk, hogy az ország dolgaira befolyással bír egy ellenzéki párt.

Dr. No 2012.06.27. 13:07:43

@belekotty: "Én azt nem értettem, hogy azok a zsidók, akik elutasítják az államiságot, azok miért élnek Izraelben? "

Pl. hogy pénzt és fegyvert csempészhessenek a Hamásznak

patkányarcúáginéni 2012.06.27. 13:25:09

@HaKohen: Úgy hazudsz , mint a vízfolyás, ezt mindenek előtt szögezzük le.

Mitől nem rasszista az anyaágon való származtatás? Melyik más vallás létezik még a világban, amely hasonló feltételt tartalmaz?

"Nem térítő vallás"...enyhén szólva!

Választott nép, vagyis mindenki más ki van rekesztve, velük szemben bármi megengedett, ami egymás közt tilos! Ezért a folyamatos üldöztetés, amit évezredek óta el kell viselniük a többiek részéről. Erről nem beszélsz, hanem "betérés" hamis lehetőségéről.

Szalahadin 2012.06.27. 13:29:07

@Max val Birca:
"Hülye ember mindenhol van, zsidók között sem kevesebb, mint máshol."

Elvi síkon igaz amit írsz, ettől függetlenül például a katolikus vallás befogadóbb, ezt kijelenthetjük. Éppen ebben a relációban lehet említeni a néhai Lustiger bíborost, aki zsidó származása ellenére még a pápai címre is esélyesnek tűnt II. János Pál halála után.

Abban majdnem biztos vagyok, hogy a zsidó vallásban ezzel összemérhető magasságokba emelkedett prozelitát nem tudsz említeni. Mózest, a lehet hogy egyiptomit nem számítva, ha tényleg egyiptomi volt, akkor sem maradt fenn semmiféle információ az ő esetleges betéréséről.

"A prozelitára egyetlen korlátozás van: nem házasodhat a papi rend (kohenek) tagjaival."

Ez így van, sőt ő maga sem lehet kohanita. De manapság azt megállapítani, hogy ki származik Lévi törzséből, nem lehet, így marad a kétséges pontosságú névmágia. És akkor még nem szóltunk arról sem, hogy mi van akkor, ha igaz Arthur Koestler elmélete a tizenharmadik törzsről? (azaz a kelet-európai zsidók, tehát az askenáziak túlnyomó többsége etnikailag nagyrészt kazár eredetű)

Buci-Bigyo (törölt) 2012.06.27. 13:39:45

Jó ez a poszt, tegnap a hírek olvasásakor ugyanezek futottak nekem is végig az agyamon, miközben nagyon jól szórakoztam!
Az meg jellemző, hogy néhányan idejönnek beírni, hogy "de a Radnóti ügy az nem ugyanilyen, az más". Közlöm, hogy egy nem vallási/egyéb fanatikusnak és nemzsidónak: ugyanolyan.
Egymás származását vizsgálgatni? WTF?

Szalahadin 2012.06.27. 13:42:13

@HaKohen:
"Hanem azért is, mert a zsidó vallásjog csak annyit mond ki, hogy a zsidóság anyai ágon öröklődik – márpedig ez ugyan miért rasszizmus?"

Nevezzük inkább kirekesztő jellegnek. Más vallások, például a kereszténység vagy az iszlám, buddhizmus kizárólag olyan feltételeket támasztanak az egyénnel szemben, amelyek teljesülése rajta múlik, nem az ezredik ősétől kezdve minden felmenőjén. Tehát az egy kicsit necces ebben a dologban, hogy genetikai szempontot kever bele abba, ami elvileg vallási kérdés. Nem példa nélküli, mert ilyen a hindu vallás is, de a monoteista vallások közül mindenképpen kilóg ezzel.
A másik, hogy ez a faji alapú értelmezés vezet el olyan hajmeresztő dolgokhoz, hogy az Izraelért meghalt orosz zsidó katonát nem temeti el a rabbi, ehelyett annyit mond, hogy egy büdös gójnak az árokparton, a kutyák között elkaparva van a helye. Ez így rendben van szerinted? Odáig elfogadjuk, ameddig feláldozza magát, közvetetten a rabbi védelmében is, majd utána meggyalázzuk a földi maradványait?

Ilyen gusztustalan dolog csak azért történhet meg, mert a rabbi faji alapon, valamint kirekesztő módon gondolkozott, és még így sem biztos, hogy igaza volt, mert még előítéletes is volt, egy kalap alá vett minden Oroszországból bevándorlót.

Buci-Bigyo (törölt) 2012.06.27. 13:49:35

Azért mekkora tragédiaként élhetik már meg Izraelben, hogy nem "nácik" firkálták össze a Jad Vasemet! :D
Tényleg, ott nincs valami múzeumőrség vagy ilyesmi?

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.06.27. 13:52:04

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Érdekes, azt miért nem másoltad ide, hogy más zsidók erre, hogyan reagáltak? Mert így jobban megfelelt az uszító szándékodnak? Mert így gyűlöletet reméltél ébreszteni? Szóval a folytatás, amit azt választottad, hogy elhagysz, ez ugyanott:

The American Jewish Committee condemned the Yosef's remarks, stating that "Rabbi Yosef’s remarks – suggesting outrageously that Jewish scripture asserts non-Jews exist to serve Jews – are abhorrent and an offense to human dignity and human equality [...] Judaism first taught the world that all individuals are created in the divine image, which helped form the basis of our moral code. A rabbi should be the first, not the last, to reflect that bedrock teaching of our tradition." [36] The remark was also condemned by the Anti-Defamation League.

skip22 2012.06.27. 13:58:39

Szűkülő források időszakában - mint pl. most - egyre gyakoribbá válik a bőrszín, származás, orrforma stb. méricskélés. További forrásszűkülés gettósodáshoz, bandaszerveződési hierarchiák kialakulásához, majd ezek egymás elleni egyre fokozódó aktivitásához, végül szisztematikus népirtáshoz vezet.
Ja, az ember is "csak" állat, ideje rájönni...

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.06.27. 14:03:36

@csef:

Te hazudsz. Zsidónak áttérni lehet. Egy barátom meg is tette, mert valahogy föllelkesült a vallás iránt. (Aztán elvett egy történetesen zsidó származású de menzedékek óta katolikus lányt, aki ragaszkodott a templomi esküvőhöz, amire a katolikusnak született barátom olyan kis zsidó sapkában ment el. Ezt csak mellesleg mondom, hogy milyen értelmetlen az egész kötélhúzás ezek körül.) Semmi kirekesztés, próbáld meg, ha annyira szeretnél zsidó lenni.

Az anyaági automatikus öröklés meg olyasmi, mint az állampolgárság, ha történetesen jóindulattal nézed. Egy halom ország van, ahol ilyen-amolyan szabályok léteznek az állampolgárság örökölhetőségére. És minden vallás teli van nem vallásos szemmel nézve irracionálisnak tűnő elemekkel, kár ezért csak a zsidókat kipécézni, akit a te megközelítesedet osztók nem azért szoktak utálni, vagy éppen az életük lehető elvételének szándéka szintjéig gyűlölni, amire hivatkoznak, hogy miért, hanem mert örökölték a a meggyőződést, hogy a zsidó az olyasmi amit rendes ember gyűlöl. A többi csak racionalizálás, ha érted a szót.

alien 2012.06.27. 14:16:31

hemperegve röhögök

szóval Terry Pratchett írta, hogy ahhoz hogy igazán hülye legyél embernek kell lenned, persze ezt valami ork vagy tündér mondta de azért könnyen belátható általános igazság

ezek köszönhetnek úgy egymásnak hogy szebbheilshalom

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 14:17:53

@Szalahadin:

Meg kell különböztetni, hogy zsidó nemzetiségről vagy zsidó vallásról beszélünk.

Természetesen a kereszténység befogadóbb vallás, hiszen a kereszténység térítő vallás, míg a judaizmus nem az. A keresztény egyik alaptanítása a hit terjesztése, míg a judaizmusban a hit megtartásán van a hangsúly.

Sok más vallás is ilyen. Az iszlám és a budhizmus szintén befogadó vallás, míg a hinduizmus vagy a sintóizmus nem az, A hinduizmusba betérni nehezebb, mint a judaizmusba. Míg a judaizmusban elvileg nem kizárt a betérés, a komoly jelentkezőket kellő felkészítés után befogadják, addig a hinduizmusban mindenképpen kell származást felmutatni.

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 14:21:16

@Szalahadin:

A néphez való tartozás mindenhol elsősorban identitás kérdése. A mai magyarok 95 %-ának semmi köze a honfoglaló magyarokhoz, s a mai magyarok genetikailag azonosak a horvátokkal, szlovákokkal, ukránokkal. A zsidó nép esetében ennél jobb az arány, éppen a saját vallás miatt, így ott a keveredés kevesebb. De nyilvánvaló, hogy a mai zsidók többsége szintén nem leszármazottja az ókori zsidóknak.

Zsalugater 2012.06.27. 14:36:16

@Max val Birca: Ha a hinduizmusra nem lehet áttérni, akkor ez a hosszú lista mi a vér?

en.wikipedia.org/wiki/List_of_converts_to_Hinduism

Szalahadin 2012.06.27. 15:06:46

@Max val Birca:
"A mai magyarok 95 %-ának semmi köze a honfoglaló magyarokhoz, s a mai magyarok genetikailag azonosak a horvátokkal, szlovákokkal, ukránokkal."
Így van, kiegészítve ezt a vizsgált mintákban nagyon erősen jelen lévő török és germán hatás megemlítésével. Az alapmintázat török, ezt nem szabad elfelejteni. Érdekesség, hogy a jászok igen közeli genetikai rokonságot mutatnak a perzsákkal. Még egy érdekes dolog volt, a finnekhez a csángók és a bukovinai székelyek álltak legközelebb a vizsgált mintában. (2002-ben volt ez a vizsgálat)

Max val Birca · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.06.27. 15:11:47

@Zsalugater:

Vitás kérdés. Eleve nem létezik semmilyen formális szertartás, mely létezik pl. a judaizmusban vagy bármely más vallásban. Szóval ha nincs semmilyen formális rítus a belépésre, akkor hogyan lesz valaki hindu? Vannak egyes hindu eredetű európai és amerikai csoportok (pl. krisnások), ahová be lehet lépni, de ezek státusza erősen vitás a hinduizmuson belül. A mainstream vélemény az, hogy ezek nem részei a hindu vallásnak.

Szóval itt inkább arról van szó, hogy XY eljárt egy hindu tanító előadásaira és azokkal egyetértett, s igyekszik a hindu filozófia alapján élni.

Martian (törölt) 2012.06.27. 15:16:01

Bíró: "Abbahagyni! ABBAHAGYNI! ABBAHAGYNI! Elég! Senki nem kövez meg senkit, amíg meg nem fújom ezt a sípot! Világos? Még ha – és ezt jól jegyezzétek meg – még ha azt is mondja, hogy JEHOVA!"
(erre a tömeg megkövezi)
:))

szeberenyi 2012.06.27. 15:54:32

Nagyon kiváló poszt, gratulálok!
Egyébként nem először találok ezen a blogon értelmes és érdekes írásokat, és nem csak a blog.hu szánalmas színvonalához képest. Mit lehet tudni a blogíróról? (természetesen nem faji értelemben :))

Bitó 2012.06.27. 15:55:53

Damjanich nem mondott ilyet. Úgy tudom Jókai fantáziadús mondatai ezek.

kidon 2012.06.27. 16:17:55

@Terézágyú: Pont ez az! Mert a csak a pénz számít nekik!

HaKohen 2012.06.27. 20:49:26

@Borenbukk:

Alapszabály, hogy ha valaki betérését elfogadja a rabbik erre felhatalmazott tanácsa, attól fogva bármilyen megkülönböztetés tilos közte és a "beleszületettek" között.

Így a bármilyen módon zsidónak számító nő gyerekei is zsidónak számítanak - vallásjogilag. Az persze már más kérdés, hogy ők maguk minek tartják magukat, gyakorolják-e a vallásukat vagy nem stb.

HaKohen 2012.06.27. 21:10:19

@Ratius:

"Nem fajtiszta"????

Magadnál vagy?

HaKohen 2012.06.27. 21:14:31

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Tudod, a világ tele van ... khm... tudatlan emberek által belehányt baromságokkal. Ez alól a Wikipédia sem kivétel.

És ha már Yosef, vagyis magyarul: József, akkor nekem szimpatikusabb egy másik József, aki több, mint 2000 évvel ezelőtt élt. Mert hogy ő ács volt, és nem beszélt baromságokat. Egész mást hagyott örökül a világra...

HaKohen 2012.06.27. 21:22:15

@TrollEmber:

Az általam ismert magyarországi irányzatok (van belőlük legalább féltucat, ha csak a vallásosakat számítom) tudomásom szerint lehetővé teszik a betérést, viszont szigorúbb vagy kevésbé szigorú követelményeket állítanak a betérni kívánók elé. De a szigorú sem lehetetlen.

Az pedig, hogy egy közösség kit fogad be, az sok mindentől függ: a közösségtől is meg az egyéntől is. No de ez egy méretes közhely: mutass olyan közösséget (nem csak vallásit!), amelyik semmilyen feltételt nem szab, vagyis fűt-fát befogad. Lehet, hogy ki tudsz kaparni valahonnan ilyet, de a többség valamilyen mértékben válogatós. Persze az egyének többsége is megnézi, hogy hová kéredzkedik be.

HaKohen 2012.06.27. 21:28:35

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:

Azért mielőtt a vitatkozás látszatát kelted, nincs kedved megtanulni a magyar helyesírás legfontosabb szabályait? És némi jelentéstani tájékozódásra volna-e kedved (pl. vér, faj stb.)? Na és némi történelmi ismeretanyag sem ártana neked.

Utána aztán nyugodtan zsidózz.

HaKohen 2012.06.27. 21:30:41

@csef:

Megpróbáltam tárgyszerűen bizonyos tényekre és vallási szabályokra utalni.

Hogy erre csak mocskolódással tudsz válaszolni, az téged minősít.

HaKohen 2012.06.27. 21:38:20

@Szalahadin:

"genetikai" ? "faji" ?

1.) Az, hogy valakinek ki az anyja, az csak részben tekinthető genetikai kérdésnek. És a vallásnak nincsenek génjei. És az anya génjei, azok aztán rendkívül kevertek. Ezért talán nem kéne idekeverni a géneket.

2.) A XX. század második felében meglehetősen általánosan elismertté vált az a biológiai (vagy ha úgy tetszik: genetikai) tény, hogy az emberiség egyetlen faj. Vagyis emberi fajok nincsenek. A XXI. században is ezen rugózni... hááááááááát!

HaKohen 2012.06.27. 21:44:22

@Szalahadin:

Ja, és az anyósom (Isten nyugosztalja), római katolikus volt, de nagyon utálta a faluja katolikus papját, aki borzalmas viselkedésével halálba kergette egyik hívét. Most akkor mondjam azt hozzád hasonlóan gyűlölködve, hogy milyen szemetek a katolikusok, ideértve a papjaikat?

Ennyit a diadalmasan lobogtatott rabbidról.

sztd 2012.06.28. 12:37:13

@Terézágyú:
"A katolikus vallás szerint sem bérmálhat akárki."
A püspök bérmálhat. Püspök lehet az, akit azzá szentelnek, aminek sok követelménye van, de a származás sosem volt a listán. A püspök a legmagasabb szentelt szint, úgyhogy ott akárki lehet akármi, ha a többi szabályt tartja.
süti beállítások módosítása