HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Bársonyszékek bűvöletében

2013.01.03. 05:45 Ratius

Azt gondoltam, megírom, mit tartok a Magyar Szocialista Párt, a Demokratikus Koalíció, az Együtt 2014 választói mozgalom, a Magyar Szociáldemokrata Párt és a Szövetségben, Együtt Magyarországért mozgalmak tárgyalásairól.

dolgozó 2.jpg

Szanyi kapitány

Azt gondoltam, megírom, hogy a nagy médiafigyelem mellett megkezdett tanácskozás olyan, mintha a Jobbik, a Hatvannégy Vármegye, és a Magyar Gárda kezdene egyeztetést a kormány leváltásáról, és az új alkotmányos berendezkedésről.
És azt is gondoltam, ezzel, majd valami újdonságot írok.
Erre nem azon kuncog kedd este Szanyi Tibor a Facebookon, hogy: „Nézem ezeket az egyeztetéseket. Izgi, hogy szinte minden résztvevő az MSZP kennelből jön, sőt, néha egész családias a hangulat...”?

Kínok között

Én meg azt hittem, ők nem tudják, hogy mi tudjuk, és azt a látszatot akarják kelteni, hogy itt most önálló arculattal bíró, önálló elképzeléseket dédelgető, önálló politikai hitvallást képviselő pártok kezdenek tárgyalni.
Azt hittem, legalább a látszatára ügyelnek annak, hogy ellenzéki pártok nagy, országmentő, nemzetféltő, jövőbetekintő tanácskozását mutassák nekünk.
Azt hittem, nekik legalább annyira kínos Oszkó Péterrel, Gyurcsány Ferenccel, Bárándy családdal egy asztalhoz ülni, mint amennyire kínos, mondjuk, Schmitt Pált köztársasági elnökké választani, vagy teszem azt, tiszaeszlári vérvádat emlegetni a parlamentben.
De be kell látnom, tévedtem.
Nem kínos.
Vagy csak szerintem az.

Oh, kárhozat!

És, ha nem kínos, ha semmi nem számít, ha a kormányzó hatalommal szembeni gyűlölet olyan erőssé válik, hogy e harag okán eltűrhetővé lesz a legaljasabb hazugság is, akkor a régi rend erői gátlás nélkül állhatnak neki, hogy megpróbálják visszabillenteni a kizökkent időt a maga jól bevált, kétpárti kerékvágásába.
A restauráció valamennyi mozgalma, az MSZP-SZDSZ kormány minden maradéka, a baloldali-liberális tábor nagy egységfrontja megkezdte bárgyú menetelését a bársonyszékekért.
De mi azért jó, ha tudjuk: Azt a tanácskozást, amelyen apa és fia, miniszter és miniszterelnöke, pártelnök és kormánya ül egy asztalhoz, nem ellenzéki együttműködésnek hívják, hanem koalíciós tárgyalásnak.

dolgozo_msn_nagy.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, ha örömmel olvasod a BASK (Boldogok a sajtkészítők) megrázóan provokatív, üdítően szellemes és elkeserítően valósághű írásait, lájkold a BASK  facebook oldalát, oszd meg barátaiddal a felszabadító, vagy éppen felháborító cikkeket, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára.

476 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr564993485

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sötét árnyak Mordor felett... 2013.01.03. 15:18:42

"...a Sötét Úr újra nagy sereget toboroz." Akár ezzel az idézettel is kezdhetném, amikor az ellenzéki erők diskurálására gondolok. Talán Tolkien idézet, vagy csak a Gyűrűk Ura filmben volt hallható, már nem tudom, de idevág és ez a lényeg.Az ellenzéki ...

Trackback: Az elkóborolt bárány visszatért 2013.01.03. 13:20:06

Közel egy hónapos hallgatás után újra megnyitjuk kapuinkat. Nem is akárhogyan. Nincs többé balliberális elhajlás, nincs minden alapot nélkülöző kormánykritika, ahogyan innentől kezdve száműzzük oldalunkról az irónia, a szarkazmus és cinizmus minden for...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.01.03. 10:52:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Az országból történő kivonulását fontolgatja a FIDESZ 2013.01.03. 10:51:06

Zártkörű sajtótájékoztatóján a magyarok katasztrofális mentális állapotával magyarázta döntését Orbán Viktor, a legnagyobb hazai pénzügyi cég, a FIDESZ első embere. ÁLHÍR Mint a vezérigazgató elmondta, nagyot csalódtak Magyarország lakosságában, jelen...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balt 2013.01.03. 14:47:31

@Totof: Engem nem kell irányítani, elég jól el tudok igazodni. 2002-es, máig jószerivel teljesen aktuális zsinórmérce:

www.es.hu/kereses/szerzo/F%C3%A1bry%20Sanyi

Balt 2013.01.03. 14:49:33

@Pop40: Nos: a Fidesz sem kért '94-ben az MSZP kenyeréből. '98-ban kormányra került. Ha csak az lesz a szerepe, hogy a Fideszt partnerként (akár kívülről) kiegyensúlyozza, már elégedett leszek. Sőt! :)

Scagnetti 2013.01.03. 14:51:32

@Amatőr: Az összebatyuzásba az egyik belepusztult, a másik meg elvesztette szavazónak többségét. A húsosfazék sokat megér, de vajon ennyit is? Most meg már kényszerpályán vannak, mivel eltűnni nem akarnak, megint csak együtt indulhatnak.

Az egyetlen szerencséjük, hogy most a Fidesz is leküzdi magát az ő szintjükre, ami a támogatottságot illeti.

sárkányfő 2013.01.03. 14:52:48

@Pop40: Teljesen egyetértünk.

Az LMP-nek történelmi lehetősége volt, sőt, történelmi szerencséje is. 2010-re összeomlott a baloldal, az LMP - kőkemény melóval, önfejlesztéssel, kitartással, koncepcióval - óriásit tudott volna nőni, akár a szocikra is rá tudott volna nőni, azok se csináltak semmit. Volt rá 2,5 évük, letarolt baloldal, önkinyíró jobboldal, az egyetlen új párt rajtuk kívül csak zsidózni tud, stb., de hiába, nem tudtak élni a sansszal. Ezek szerint nem is voltak rá alkalmasak. Most már itt van Bajnai, aki be is bizonyította, hogy volt itt pár százezer ember aki csak arra várt hogy legyen kire szavaznia. Az ablak bezárult, de legalábbis beszűkült. Most már a túlélésért küzdenek.

genyamagyar 2013.01.03. 14:52:53

@Anti Anyag: "Az a gond, hogy idáig egyetlen értelmes indokot nem hallottam, miért ne szavazzak a fideszre."

Te csak szavazz a fideszre!

Balt 2013.01.03. 14:53:03

@Scagnetti: Akkor már nem kellett volna őket odaengedni. Szerintem ezen minimum megbukhat a projekt - hacsak nincs vmi mögöttes "akarat".

Scagnetti 2013.01.03. 14:56:32

@Balt: Nem tudom, mi érdekük lenne égetni magukat vele. Szerintem egyszerűen nem merik elküldeni, mert nem hiányzik nekik a hiszti, amit utána csapna.

Kivlov 2013.01.03. 14:57:52

semmi mást nem csinálnak ezek sem mint általában: valaki ellen politizálnak. kíváncsi lennék hány szimpatizánsuk hurrogott ellenük 2010ben, most meg tőlük várják a megváltást. de mit? gazdagabb ország nem leszünk. a kiadásokhoz nyúlni nem merünk. Ergo marad az adók emelése vagy a hitelből élés jó emeszpés módjára. melyiket szeretnétek?

Balt 2013.01.03. 14:57:57

@Scagnetti: Akkor később pláne nehéz lesz - szerencsére. :))

blah 2013.01.03. 14:59:04

@Anti Anyag: hát az ellenérv az, hogy amiket leírtál jól hangzó féligazságok/csúsztatások illetve tévedések. Érdemes lenne a társadalomra és a gazdaságra gyakorolt hatását is elemezni ezeknek a dolgoknak és nem csak úgy látszatra meg bemondásra elhinni.

Totof 2013.01.03. 15:01:18

@Balt: Azt nem veszed észre, hogy azóta eltelt 10 év, az akkori Mszp már nem az az Mszp és az akkori fidesz sem ugyanaz, a főbűnösök lassan kikopnak, miközben a fideszben ugyanúgy ott vannak a kisebb kommunisták. (azért egy HNF alelnök nem semmi). És miközben úgy gondolod, hogy én mszp-s vagyok, (miközben nem), nem veszed észre, hogy ugyanúgy a az árokásók között vagy. Egészen addig, amyg úgy gondolod, hogy vagytok "ti" meg vagyunk "mi" addig ez így is lesz. Majd ha egyszer úgy gondolod, hogy vagyunk "mi", (esetleg vannak még exkommunisták, akiknek sehol nincs keresnivalójuk) és semmi több, akkor fog változni valami. Akkor mondhatod, hogy nem irányít senki.
Márpedig ezt a "ti - mi" felfogást a fidesz propagálja a leginkább. Persze az mszp se küzd ellene, mert az neki is nagyon jó.

Scagnetti 2013.01.03. 15:13:06

@Totof: Pont az a baj, hogy nem kopnak ki.

Totof 2013.01.03. 15:16:46

@Scagnetti: Mármint biológiailag. Lassan. A szellem meg továbbra is itt van, lépten nyomon mindenhol tetten érhető.

Balt 2013.01.03. 15:26:19

@Totof: Az ároktemetők a már-már klasszikus mondás szerint úgy képzelik a temetést, hogy "mi előbb beleugrálunk, aztán majd ők jól betemetik". Kösz, ebből nem kérünk, akkor inkább elő az ásókat, dolgos kezek itt is vannak, sőt! :)

Hogy mennyire koptak ki, elég csak a kijelölt "delegációt" megnézni:
Veres János. Szekeres Imre. Kovács Pinológus László. Hiller István. Kiss Péter. Szanyi Tibor. Baja Ferenc. Havas Szófia. Kákosy Csaba. Kökény Mihály.

varanus.blog.hu/2012/11/29/meg_sokkal_jobban_egyutt_768

(+ érdemes szétnézni az alapvetően bajnaista Varánusz háza táján a témakörben...)

varanus.blog.hu/2012/12/28/az_mszp-nek_lassan_szotagolva

stb.

Mikola KDNP-s jelöltként jutott be (mindig is), bár valamiért 2010-ben a Fidesz frakcióba ült, amíg ülhetett. :)

Az, hogy ki MSZP-s, '94-ben eldőlt. Addig én is SZDSZ-szavazó voltam...

Amatőr 2013.01.03. 15:26:30

@Scagnetti: "A húsosfazék sokat megér, de vajon ennyit is?"

Ne má'!
Ennyire naiv vagy?
A politikus is csak ember! Vagy olyasmi.
8 év a hatalomban nem csak a személyes boldogulást biztosítja a jelenben, hanem a klánja jövőjét is.
Gondolj csak a ferinkre! Az apró porontyoknak már születésük előtt garantálva volt a fazék biztonsága, a fletó csak fixált.

A többi meg csak retorika. Aminek meg a bajnai jócskán híján van.

Pop40 2013.01.03. 15:27:28

@sárkányfő:

Orbánnak hihetetlen mázlija van az ellenzékével. (Gyakorlatilag azt kell mondjam, megérdemlik egymást.)

A jobbik soha nem fogja őket keményen kritizálni, mert úgy vannak vele, hogy hiába szar a fidesz, ők legalább "nemzetiek", meg úgyis jobbak, mint a "komcsik". Az ország amúgy azonnal meghalna, ha ezek az ütődöttek valahogy kormányra kerülnének, úgyhogy jobb is, ha nem nagyon szorgalmazzák. (Bár nyilván azt a jobbikban is tudja a pár értelmesebb, hogy a zsidózás meg a cigányozás oké egy ellenzéki pártttól, de egy kormánypárttól már nem, úgyhogy nem is ambícionálják nagyon a kormányzást. Benn vannak a parlamentben, jó meleg van, úgy látom, ezzel ők meg is elégedtek.)

A szocik (tisztelet a kivételnek) ülnek, és várják, hogy a fideszt megutálók majd visszatérnek hozzájuk. Valami tisztulást, 1-2 új arcot látok, de az ősbölények mintha a székükhöz ragasztották volna magukat, olyanok. (Az viszont tény, h infrastruktúrájuk, aktivistáik, szervezeti beágyazottságuk nekik van egyedül, nézd meg a szolnoki időközi eredményeit.)

Az lmp meg (noha vannak jó kezdeményezései) tökéletesen kormányképtelen, gyakorlatilag nemhogy a híveik, ők maguk sem tudják, mit akarnak, 10-en 15 felé mennének.

Bármely kicsit is épeszű ellenzék már úgy lemoshatta volna Orbánt, akár nyílt színi beszédekkel, hogy az a görény a kisujját sem merné kidugni. Ehhez képest ebben az országban még ők, a Simicska-kormány pofáznak oligarchákról, meg hogy ki mennyire nemzeti, a gazdasági baromságaikat meg szájtátva bámulja a sok (bár hálistennek egyre fogyatkozó) retardált hívük, mert nincs egy épeszű ember, aki széles körben elmagyarázná, mennyire tönkrebasszák ezzel az országot.

CSENDES 2013.01.03. 15:30:58

@Balt: Kedves Ellenségem!
Bizony, akkor azt sem tapasztalhattad, hogy egy női lény 20 percen belül túl volt a fodrászaton (hajmosás, szárítás), miközben kopasznak nem vagyok mondható egy cseppet sem...

CSENDES 2013.01.03. 15:34:24

@CSENDES: Ja, és persze arra nem válaszoltál, hogy mitől kellene Kövért _akit by the way Orbán is utál (a kövéreket utálom)-kedvelnem tahóságuk okán.l

blah 2013.01.03. 15:35:45

@Totof: a "ti" meg a "mi" kérdésben azért érdemes azon elgondolkodni, hogy a definíciók rosszak. A "mi" az adófizetőket jelenti a "ti" meg a politikusokat. Ez volna a valós kép. A "ti" kitalálja a faszságait, játsza a hatalomjátékát, a "mi" meg fizet.

Pop40 2013.01.03. 15:36:42

@Balt:

"Fideszt partnerként (akár kívülről) kiegyensúlyozza"

Nos, az már egy másik LMP lesz, ami a fidesz partnere lesz bármilyen értelemben, azt biztosra veheted. A párt minimum fele s a jelenlegi hívei döntő része otthagyja őket, s átmegy Bajnaiékhoz.

Cserébe ha jól csinálják, kapnak olyan jobbos szavazókat, akik nem szavaznak soha balra, viszont büdös nekik a fidesz. Ezáltal az Lmp akár élhet továbbra is, viszont az már nem ez a jelenlegi lmp lesz, hanem egy teljesen más párt, mivel sem a szimpatizánsainak köre, sem a tagsága még csak köszönőviszonyban sem lesz a jelenlegivel.
Innentől egy teljesen új párt jön létre, annyi lesz a rokonság a jelenlegi lmp-vel, hogy azon a néven fut majd az új párt is.

Nekem mondjuk speciel tökmindegy, soha semmilyen körülmények között nem szavaznék olyan pártra, ami nem utasít el 100%-ig bármiféle "összenövést" a fidesszel. A fidesz egy rákos góc az országon, mielőbb megsemmisül, annál jobb.

Amatőr 2013.01.03. 15:37:43

@Pop40: "Az lmp meg (noha vannak jó kezdeményezései) tökéletesen kormányképtelen, gyakorlatilag nemhogy a híveik, ők maguk sem tudják, mit akarnak, 10-en 15 felé mennének."

Lehetséges, de a bölcsebbek azt is tudják, hogyha befekszenek a komcsiknak, akkor végük. Összerágják, lenyelik majd megemésztik a pártjukat, hogy aztán sz@rként távozhassanak az "összefogás" alfelén.

sárkányfő 2013.01.03. 15:39:02

@Pop40:
Ez igaz, de annyit korrigálnom kell, hogy a Jobbik kormányon lesz. Valószínűleg már 2014-ben.

Ha ugyanis feláll az ellenzéki koalíció, akkor Orbán lépéskényszerbe kerül. Az E14+Mszp már most is erősebb együtt mint a Fidesz. Mivel az ámokfutás folytatódik, a különbség csak nőni fog. Orbán egyetlen esélye a Jobbikos koalíció. Már Torgyánnal is megcsinálta (előtte tagadta, aztán megcsinálta), most majd összeáll Vonával. A hatalomért bármit.

Amatőr 2013.01.03. 15:50:19

@Pop40: "Nekem mondjuk speciel tökmindegy, soha semmilyen körülmények között nem szavaznék olyan pártra, ami nem utasít el 100%-ig bármiféle "összenövést" a fidesszel. A fidesz egy rákos góc az országon, mielőbb megsemmisül, annál jobb. "

Tudod, én már elég öreg vagyok, sok mindent láttam.
Pl azt gondoltam 88-ban, hogy elzavarják a komcsikat. Vagy legalábbis senki nem szavaz rájuk. És senki nem fog népszabit olvasni.

Hát mindenben tévedtem. Sőt, még az ellenkezőjében is.

Hogy ki kivel fog összebatyuzni? Mint azt láttuk; a halálraítélt a hóhérjával cseresznyézik egy tálból!
Merted volna gondolni? Tudja, hogy ki akarta a kötelet a nyakába tenni, és most mégis ugyanannak a pártnak a tagjai.

""Több dolgok vannak földön és egen,
Horatio, mintsem bölcselmetek
Álmodni képes.
(Hamlet, I.5.)""

czjanos 2013.01.03. 15:50:35

@sárkányfő: Akkor a normális konzervatívok elfordulnak Orbántól és otthon maradnak.Nem gondolom, hogy Fónagy János és családja megszavazná ezt. És nem ő az egyedüli ilyen.

Amatőr 2013.01.03. 15:52:34

@sárkányfő: ""Már Torgyánnal is megcsinálta (előtte tagadta, aztán megcsinálta), most majd összeáll Vonával. A hatalomért bármit. ""

Hiszen politikus!

Balt 2013.01.03. 15:53:10

@CSENDES: Válasz fentebb. Én bizony, sokakkal egyetértésben nagyon helyénvalónak érzem a beszédet (még kiforgatott formájában is: "Kövér akasztani akar") a "merjünk kicsik lenni" hozzáállásra.

Lucky Larry Silverstein 2013.01.03. 15:54:03

Tényleg meglepett valakit ez a tárgyalás?

Aki megválasztja őket, annyit is ér. Mi ez az E2014? Sose hallottam róla.

vezér01 2013.01.03. 15:55:06

@sárkányfő: Így működik a parlamenti demokrácia. A
rohadt szemét fityesz még a balikkal /jobbikkal/ is összeáll,csakhogy hatalmon maradjon,a derék E14+Mszp+egyéb ízfokozók meg csak azért fognak össze,hogy a Dolgozó Népet szolgálják ! Aki magyar,velük tart !Éljen! /mindegyik kenyéren és vízen/

czjanos 2013.01.03. 15:55:48

@Amatőr: Bajnai nem szónok-versenyre készül. Amire készül, azt viszont komolyan veszi. Ezért lesz sok támogatója a szófosókkal szemben.

Balt 2013.01.03. 15:55:58

@Pop40: Kvittek vagyunk, az MSZP-ről ugyanezt gondolom. És a kvk-k szerint ez a vélemény messze a többség ma. Ma is. Vagy inkább: ma már. :)

Pop40 2013.01.03. 16:00:37

@Amatőr:

"Lehetséges, de a bölcsebbek azt is tudják, hogyha befekszenek a komcsiknak, akkor végük."

Jópofa ez a komcsizás :) Szerintem ne taglaljuk, melyik oldalon van több komcsi :)
Ügynökakták nyilvánosak már? Vagy kevés rá a kétharmados felhatalmazás?

Nagyon remélem, Bajnainak lesz annyi esze 2 év múlva, hogy kinevezése után nyilvánosságra hozza majd ezeket. Onnantól kezdve érdekes lesz majd, ha bárki a fidesztől komcsizik :D

---
Ettól eltekintve, amit írtál, lehet, hogy így lenne, de tegyük fel, elindulnak önállóan.
Úgy, h a híveik 4/5-e a kormányváltásra szavazna.

Hát, sok sikert.

Pop40 2013.01.03. 16:07:07

@sárkányfő:

Lehet, hogy megtenné, nem tudom, megkockáztatná e a következményeit. Azért ne felejtsd el, hogy ezzel hellóviszlát néppárti támogatás, mellette jönne egy valag eus szankció, 350-es EURHUF, teljes gazdasági és politikai elszigetelődés. Nem tudom, Orbán megkockáztatná e. (Ő lehet, hogy meg, de a mögötte álló érdekkörök már nem feltétlenül.)

Balt 2013.01.03. 16:07:14

@Lucky Larry Silverstein: :) Az önmagában is "színes" (mondjuk inkább: inkoherens), Trianon-gúnyoló és "alternatív KE-választást" hamisító nihilista Milla, az önmagukkal szolidáris nyugger poltisztek mozgalma lopott zászlók alatt és a külföldről pénzelt bajnaista HH alapítvány "szövetsége". (Jut eszembe: aki a vala 88 Ft-os rágón is náci veszélyt szimatol, mit szól a HH iniciáléhoz...?)

Virtual Hopper 2013.01.03. 16:08:01

fidesz-kdnp vagy E14-mszp. Csereljuk le a sz@rt a f0sra???

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.01.03. 16:08:46

@Pop40:

Csak annyit kell megértened, hogy a szavazók legalább akkora része érzi ugyanazt a zsigeri gyűlöletet az MSZP irányába, mint te és összefogásra buzdító társaid, a Fidesz irányába.

Teszem hozzá teljes joggal.

Szóval ha Bajnai összefog az MSZP-vel, akkor ezek nagyrésze Fideszre fog szavazni.

Ennyi a sztori. Még ha nyernek 2014-ben Bajnaiék akkor is.

És mivel Bajnai behúzza a szocikat a kormányba a hátán, így legkésőbb 2018-ra garantált a Fidesz győzelem.

Mert az MSZP sem változik. Nemcsak a Fidesz képtelen erre.

Pop40 2013.01.03. 16:09:10

@Amatőr:
Háát, ebben már van igazság, elismerem :)

sárkányfő 2013.01.03. 16:16:34

@Pop40:
Ha az osztrákok megcsinálták a Jörg fiúval, akkor Orbán is meg fogja. Sose becsüld alul a gátlástalanságot. Én már megtettem, néztem is nagyokat. ha valaki, én nem vártam semmi jót az mostani kurzustól, ezt soha nem is titkoltam, mégis mélyen alábecsültem mind a károkozásuk mértékét, mind a gátlástalanságukat. Azoknak lett igazuk, akiket régen kigúnyoltak, hogy "rettegők".

Pop40 2013.01.03. 16:16:52

@Balt:

Az mszp-ről majd akkor fogom ezt gondolni, amikor:

-A szoci miniszterelnök kinevezi mondjuk Szekerest vagy Szanyit közt elnöknek
- kinevezi Kiss Péter feleségét a bíróság élére, és mondjuk Baja Ferencet legfőbb ügyésznek
- a szoci min elnök koleszos évfolyamtársa nyer minden közbeszerzést sokszoros árréssel, miközben a felsőoktatást szétverik, mert nincs rá pénz (mikor 2 év éve még a tandíj ellen lázítottak).
- a szoci miniszterelnök kedvenc alapítványai és hobbija milliárdos összegekhez jut eközben
- szoci csókosok kapják országszerte a földeket, egy szocialista Ángyán által is elismerten.
- írnak egy egypárti alkotmányt, és naponta módosítgatják azzal, ami épp az aznapi politikai céljukhoz megfelelő
-megosztják a kinti magyarságot, úgy, hogy pártjaik kiessenek az adott ország parlamentjéből.
- és mindezekhez még naponta lesz pofájuk beleböfögni a kamerába, hogy ez mind mennyire nemzeti, és mindenki más kussoljon.

A lista tetszőleges hosszúságig bővíthető.

Na, majd mikor egy szoci kormányzat EZT megcsinálja, AKKOR majd azt mondom, hogy igen, igazad van.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.01.03. 16:21:27

@Pop40:

Dehát a szocik listája is tetszőlegesen bővíthető.
A fele kb totális egyezést mutat, ami a sógor-koma rendszert illeti.

A gondola annak ideján el is kezdett 200 napig egy gyűjtést ha jól emlékszem még Medgyessy idején.

Ha gondolod megkeresem szívesen, nehogy azt hidd hogy ők az MSZP a szűz lány, akit ok nélkül kurváznak.

Pop40 2013.01.03. 16:28:11

@Trompf:

"Csak annyit kell megértened, hogy a szavazók legalább akkora része érzi ugyanazt a zsigeri gyűlöletet az MSZP irányába, mint te és összefogásra buzdító társaid, a Fidesz irányába."

Te valamit nagyon benéztél, én senkit nem buzdítok összefogásra. Bajnaiéknak össze kell állni a szocikkal, mert nélkülük nincs kormányváltás, ennyi. A többi engem hidegen hagy. Hogy hülye fideszeseknek udvarolnak e vagy sem, az már az ő dolguk, én részemről semmiféle fideszessel nem akarok összefogni. Szétlopták, lerabolták az országot, teszek rá, össze akarnak e fogni vagy sem, bottal sem piszkálnám meg őket.

"Szóval ha Bajnai összefog az MSZP-vel, akkor ezek nagyrésze Fideszre fog szavazni."

Na ne mondd. Szerintem meg arra fog szavazni, akit kevésbé utál. Hogy a többség a fideszt vagy az mszp-t utálja jobban, azt majd az idő eldönti, ha megnézed a legutóbbi szolnoki eredményt, ahol úgy nyertek a szocik 20%-kal, hogy 2 (!!!) éve még 60-19 arányban verte őket a fidesz, én a helyedben nem lennék benne nagyon biztos, hogy a szocikat utálja jobban a többség. Nézd meg az előző listámat, és válaszd ki azokat a pontokat, amiket a szocik megcsináltak közülük.

Ja, és emútnyócév. Lassan 4 belőle már a fideszé.

"legkésőbb 2018-ra garantált a Fidesz győzelem."

:)
Te biztos a jövőbe látsz, én erre sajnos nem vagyok képes:)
Én csak azt tudom, hogy mindössze 2 év alatt Szolnokon 41%-kal esett a fidesz támogatottsága egy finoman szólva nem túl balos körzetben. Lehet, hogy az országban ezzel teljesen ellentétes tendenciák zajlanak, de kötve hiszem:)

Ehhez képest arról elmélkedni, ki jön vissza 18'-ban, szerintem kissé korai.
Remélhetőleg addigra Orbán már régesrég a jól megérdemelt 40 évét fogja tölteni valamelyik hazai bv-intézetben.

pástétom 2013.01.03. 16:31:22

"A restauráció valamennyi mozgalma, az MSZP-SZDSZ kormány minden maradéka, a baloldali-liberális tábor nagy egységfrontja megkezdte bárgyú menetelését a bársonyszékekért."

Ahhoz, hogy egy párt a programját megvalósíthassa, (legalábbis megpróbálja) hatalomra kell kerűlnie.

Ha egy párt kiszorúl a hatalomból, minden joga megvan oda visszakerűlni. Ebben te a szavazatoddal támogatod, vagy nem, te dolgod, de már milyen alapon, miért is vonnád meg a jogot akár az mszp-től, akár a Bajnai-Oszkó párostól attól, hogy újra kormányozhasson?!

Lehetnek ellenérzéseid akármely ellenzéki erő a szövetkezésben való részvétele ellen, szíved joga ezt ki is nyilatkoztatni, de ne játszd a buta kirekesztősdit, mert láthatóan fogalmad sincs a demokrácia működéséről.

Pop40 2013.01.03. 16:32:54

@Trompf:

"A fele kb totális egyezést mutat, ami a sógor-koma rendszert illeti."

Ja, csak van 2 apró különbség.

1, A Hagyó-féle panamák meg a Simicska-féle panamák közt van némi nagyságrendi különbség. (pár nulla az összegek végén.)
2, Hagyó, Zuschlag, és társaik tudtommal sitten ülnek.
Hány fideszes tolvaj ül sitten? Ja, hogy 0?

"nehogy azt hidd hogy ők az MSZP a szűz lány, akit ok nélkül kurváznak."

Egy szóval nem mondtam ilyet, ők is megérik a pénzüket, de ők azért 1-2 szabályt betartottak, míg a fidesz csak arra ment, hogy mihamarabb lerabolja az országot, mint a sáskák, kerül, amibe kerül, nagyságrend, látszat, semmi nem számít.

-----
Estig további kellemes időtöltést a tisztelt kommentelőtársaknak, én most pár órára léptem, bye.

pástétom 2013.01.03. 16:40:41

@kurgan: sajnos egyre szociszagúbb az együtt2014.. hatalmas csalódás. Bajnai megette reggelire a millásokat és a szolidaritást, és lenyomta a torkukon az mszp-t. még jó hogy az lmp nem dőlt be nekik.

Imádom ezeket a fideszes "csakakkorszavazokabajnairahanemállösszeahiteltelenszocikkal" szirénhangokat.

Amatőr 2013.01.03. 16:44:30

@czjanos: "Bajnai nem szónok-versenyre készül. Amire készül, azt viszont komolyan veszi. Ezért lesz sok támogatója a szófosókkal szemben. "

Nos, Barátom, aki a gondolatait (vagy inkább a beszédírója gondolatait) képes megfogalmazni/elmondani többek előtt, az a politikus. Aki erre nem képes, és csak a papírlapnak, vagy az őt faggató szerkesztőnek képes gondolatokat közölni, az a politológus. Esetleg filozófus. De nem politikus. És a Bajnai sem az. Csak egy szerencsétlenkedő utánzat.

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.03. 16:45:12

@Pop40:

Egen, pl. az MSzP-s korrupció fő példájaként emlegetett Zuschlag annyit 'sikkasztott', amennyi Meggyes, illetve Bayer esetében túl kicsi ügynek számít ahhoz, hogy a Csontvázvadász foglalkozzon vele. Simicska meg csak hivatalos Közgép-prémiumként nagyjából 100-szor annyit kapott. De ugye 'egyik is lop, a másik is'.

milyen szép a Vértes, ó 2013.01.03. 16:49:23

@Amatőr:

Van, aki azt várja el a politikustól, hogy megmondja neki, kit kell és szabad utáljon, meg ki a hibás mindenér'; van, aki azt, hogy az illető össze tudjon rakni egy olyan gazdasági programot, amelyben esetleg még számok is szerepelnek. E'van.

kurgan 2013.01.03. 16:50:23

@pástétom: egyáltalán nem vagyok fideszes. vagyis úgy 10 éve még az voltam, de már a vérostoba ellenzéki politizálásuk kiábrándított, méltó partnerei voltak fletónak.
ott voltam az összes millatüntin, bajnai okt 23-i beszádát történelminek gondoltam. de aztán jött a mocskos ajánlatuk az lmp-nek, amivel padlóra küldték őket, azóta pedig az mszpvel közösködnek vígan. semmi kedvem egy mszp-lighttot támogatni. remélem az lmp összeszedi magát.

Amatőr 2013.01.03. 16:57:19

@Pop40: ""Jópofa ez a komcsizás :) Szerintem ne taglaljuk, melyik oldalon van több komcsi :)""

Nos attól, hogy az mszmp táblájáról egy betűt letöröltek, még nem lettek mások. Egy perc alatt.
Maradtak akik. Komcsik. A pártház, a vagyon, a figurák maradtak, akkor mi változott?
Csak annyi, hogy nem elvtársozzák egymást.

És hogy én elköteleztem volna magam valahová? Vagy egyáltalán kikre szavaznék?

Elsősorban szeretnék végre jól élni és ezért szívesen szavaznék egy POPULISTA PÁRTRA, amelyik megpróbálja betartani az ígéreteit.
Mert a HAZA MEGMENTŐIVEL tele a padlás. Meg a tököm is.

pástétom 2013.01.03. 16:57:56

@kurgan: Akkor nem támogatod az mszp-e2014 választási koalíciót. Szíved joga, szavazol másra - már ha akad olyan párt, amely kimarad a szövetkezésből. Talán a te szavazatod nélkűl is győzni fog az ellenzéki szövetség, amiben velem együtt már most rengeteg ember hisz.

Amatőr 2013.01.03. 17:02:02

@milyen szép a Vértes, ó: "Van, aki azt várja el a politikustól, hogy megmondja neki, kit kell és szabad utáljon, meg ki a hibás mindenér'; van, aki azt, hogy az illető össze tudjon rakni egy olyan gazdasági programot, amelyben esetleg még számok is szerepelnek. E'van. "

Legalább egyet nevezz meg! Csak egyet!

Lucky Larry Silverstein 2013.01.03. 17:09:45

@kurgan: semmi kedvem egy mszp-lighttot támogatni

- Mitől lenne ez light?

Bajcsány maszopos miniszter/és me. volt és most is az. Persze ez már 2010ben is látszott, de eddig jobbnak látszott azt hazudni hogy azt se tudják mi a zemeszpé. Most meg már hogy a leghülyébbek kezdenek felejteni, leporolják a szegfüt.

Totof 2013.01.03. 17:22:41

@Balt: Még mindig nem tudom, miért különbek a fideszben elbújt III/III-asok, meg a többi exkommunista. A fenti listából csak Kovács meg Szanyi tűnik úgy, hogy olyan szinten köze lehetett az Mszmp-hez, mint Kövérnek, Matolcsynak, Pintérnek.
Tehát legrosszabb esetben is továbbra is x-re áll a meccs.
Megyó, horn, meg a többiek kezdenek már kikopni, rájuk gondoltam
Továbbra is úgy gondolom, amíg III/III-asok meg poltisztek bújnak meg a fideszben, addig ne pofázzon senki, hogy debezzeg az utódpárt. Tudod, van egy olyan tézis, hogy ha tiszta vízbe egy deka szert raksz, az szennyvíz lesz, de a szennyvízbe hiába öntözöd a tiszta vizet, az csak szennyvíz marad. Amíg a fideszben ott vannak ezek a szardarabok, addig tekintheted te tiszta víznek, akkor is csak ugyanolyan szennyvíz marad, mint a másik, amibe hektószám próbálják önteni a tiszta vizet.

Totof 2013.01.03. 17:25:20

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Kövér?
Na meg Matolcsy, Pintér? Jójó nem ME-ök, de mégiscsak a ME legközvetlenebb, a posztokat tekintve legfontosabb kiválasztottai.

Szociknak vége 2013.01.03. 17:25:39

@Totof: Az a maszop fejreesése óta van müsoron, hogy tulképp a fidesz az utódpárt, de ettől még nem igaz. A fideszkomcsik ellenére sem.

-De azmár most is sejthető, hogy ez lesz a legfőbb választási program 2014ben....:)) Werbertől eddig is színvonalas kampányszlogeneket hallhattunk(LopStop stb.). Nyeheehe.

Lencsés István 2013.01.03. 17:27:20

@Lencsés IIstván: Itt is mint minden blogon ahol csak hozzám írsz , annyit tudok mondani ( Csak kétszer , mert harmadszorra már az általánosban is pofon járt .... ) hogyha nem tanulsz meg írni , akkor nincs miről kommunikálnunk .

@Szevasztok: Nem vagyok torzult és nekem van lelkem , neked még az sincs hisz neved sincs ....

@Pop40: Olyan nincs hogy " .... Plagi bá .... "

@Totof: Az a hülye aki mondja . Nem idéztél pontosan . Másodszorra és utoljára írom le , ha nem jut el mert nincs hova hogy neten nem lehet böfögni , akkor nem lesz miről kommunikálnunk . Ha nem tényt írok , akkor oda írom hogy szerintem vagy véleményem szerint , de itt ilyen nincs . Látszik vak IS vagy .

Lencsés IIstván 2013.01.03. 17:30:31

@Lencsés István: hallod pinas, adj mar pofont, tenyleg, hol talalkozzunk erte?

ifj. Ozsvári Jenő 2013.01.03. 17:30:56

A vén hülye apám má' megint Lencsésistvánkodott? Kora reggel bebaszott, mint szokott, oszt' akor mindig emberkedik. Azt hiszi magárul, hogy Lencsés Istványnak híjják, nem lehet neki elmagyarázni, hogy se nem Lencsés, se nem István.

Ez valamikor hat esztendeje kezdődött, amikor eccer a lovaskocsin gyött hazafele, oszt ' a kapun befordulva leesett a bakról. Naná hogy kő részeg vót. Na, hempergett egy darabig a sárba', nagynehezen felállt, oszt' elkezdett düllöngélni az udvarba befele. Tisztára úgy nézett ki, mint a Gólem, csak kicsibe'. Anyám először hanyattvágta magát az ijedtségtül, na de amikkor magához gyött! Először a rossz péklapátot törte el a fejin, aztán a bádogvödörrel simogatta, tisztára összelapította rajta. A kisfejszét mán én vettem ki a kezibül, nehogy nagyobb baj essen az öregnek. Na, akkor a fejibe megmoccanhatott valami, mer elkezdett brekegni, hogy ő Lencsés Istvány, és mindenkit feljelent, mer' nem az igazi nevüket hasznájják. Hejába mondtuk neki, hogy hát ő Ozsvári Jenő, még a szomszédasszony is átgyött bizonygatni, de nem lehetett vele bírni. Orvosho' nem akartuk vinni, mer' igen cefetül nézett ki, másnapra meg nagyjábul rendbegyött, már ami az esze kerekit illeti, mer' amúgy még vagy egy hétig bandzsán nézett.

kurgan 2013.01.03. 17:32:51

@pástétom: na úgy látom már bajnai-hívők meg leváltás-hívők is vannak. ki kellene iktatni a hitet a politikából. ez egy demagóg fasság amit mondasz. nem kell mindenáron eltakarítani a fideszt. jó alternatíva kell, nem szanyikat meg lendvaikat rehabilitálni. bajnaiban benne a potenciál, csak bűzlik a banda, amivel körülvette magát. a juhászpéter meg maga alá csinált mert lett munkahelye, de úgyfest harmatgyönge politikusnak. megeszi desszertnek a mesterházy. most nyúlják le a milla-tömegpotenciált. lehet, hogy te is már ennek a bagázsnak a fizetett bértrollja vagy. minden egyes szavaddal erősíted a gyanúmat hogy ez egy kupac szar.

Szociknak vége 2013.01.03. 17:39:51

@kurgan: milla-tömegpotenciál?

Az az 1/2hez vagy a 2/3hoz kell?

DarthVader 2013.01.03. 17:42:17

@Amatőr:

"Elsősorban szeretnék végre jól élni és ezért szívesen szavaznék egy POPULISTA PÁRTRA, amelyik megpróbálja betartani az ígéreteit. "

Hivd vissza Megyót az akkori MSZP-vel. Ők a te embereid :)

Totof 2013.01.03. 17:42:24

@MetroGoldwinMayer: Nem olvastad a végét, ezért leírom mégegyszer: "Amíg a fideszben ott vannak ezek a szardarabok, addig tekintheted te tiszta víznek, akkor is csak ugyanolyan szennyvíz marad, mint a másik, amibe hektószám próbálják önteni a tiszta vizet."
Lehetnek ezek a szardarabok akármilyen kicsik is.

Totof 2013.01.03. 17:45:37

@Lencsés István: Az a hülye aki írja. Idéztelek pontosan. Másodszorra és utoljára írom le, ha nem jut el mert nincs hova hogy neten lehet böfögni, akkor nem lesz miről kommunikálnunk. Ha tényt írsz, akkor is oda írod hogy szerinted vagy véleményed szerint, de itt ilyen nincs (mert a véleményed is ténynek mondod). Látszik vak IS vagy.

Szociknak vége 2013.01.03. 17:46:48

@Totof: Nem tekintem tiszta víznek, maga a politika sem a szeplőtelen szüzlányok játéka. Csak épp a fidesz mellett a maszop nem alternatíva.

Totof 2013.01.03. 17:48:31

@MetroGoldwinMayer: A szennyvíz-tiszta víz párhuzam miatt a Maszop mellett sem alternatíva a fidesz. Mindkettőnek legalább úgy el kéne tűnni a süllyesztőben, mint az szdsz, de talán még jobban.

Amatőr 2013.01.03. 17:51:09

@DarthVader: ""Hivd vissza Megyót az akkori MSZP-vel. Ők a te embereid :) ""

Tévedsz, mert épp azt bizonyították, hogy ők sem az én embereim. Csak alkalmatlanok a sorban.

Szociknak vége 2013.01.03. 17:51:28

@Totof: Pesze és majd jön az Ufó párt, amelyik tiszta lesz mint a Demokrata Párt az USA-ban. Nyehehe.

Pont annyira szennyes a magyar politika mint a választópolgárok, semmivel sem jobban.

Amatőr 2013.01.03. 17:53:31

@Totof: Barátom, vedd már végre észre, nem a pártokkal és az ideológiáikkal van a baj, hanem azok képviselőivel. Kb egytől egyig.

Totof 2013.01.03. 17:54:11

@MetroGoldwinMayer: Addig amíg én hiszem, hogy jön a demokrata párt, addig te hiheted, hogy a fidesz jobb, mint a maszop. Ha reálisan gondolkodunk, egyik sem igaz.

Totof 2013.01.03. 17:54:55

@Amatőr: Korábbi hozzászólásimban pont ezt írtam.

DarthVader 2013.01.03. 18:08:56

@Amatőr:

Pedig az általad támasztott feltételeket kielégitik! :)

Balt 2013.01.03. 20:10:50

@Pop40:
- Szilivel próbálkoztak (volna), nem ők tehetnek róla, hogy nem jött össze. :)
- Jól látszik, hogy Györgyi Kálmántól Majtényiig sok beépített emberük volt. És még mindig van. Sajnos.
- A Szilvásy klán, Simor és maga Bajnai is legalábbis analóg.
- Egy-másért, HM és BKV bizniszek, hogy mást ne mondjak. Úh ragozhatjuk, hogy ki kezdte előbb, megjegyzendő, a közbeszerzések most is nyilvánosak, igaz, a Keller-féle "üvegszem" idején is azok voltak.
- A volt tsz-elnökök még ma is nagy hatalmasságok vidéken, ez sajnos így van.
- Az előző ('49-es) alkotmányt is úgy módosítgatta az aktuális 2/3-os többség, ahogy nekik kedvezett. (5%-os küszöb, népszavazás, önkori választások megváltoztatása közvetlenül az esedékes választások előtt stb.) Mellesleg alig várom, hogy népszavazást kezdjenek az alkotmányról, bár a sajátjukról nemigen lesz alkalmuk... :)) Nagy tételben fogadok rá, hogy érvénytelen lesz, ha egyáltalán sikerül kiírni.
- Még mindig jobb kitüntetett figyelemmel kísérni a politikailag közelebbi határon túli magyar szervezeteket, mint le23millió románozni őket en bloc.

"A lista tetszőleges hosszúságig bővíthető."

Bizony. Kezdve azzal, hogy elba szott rendszerváltás óta - ez már önmagában minősíti - 12 évet kúrmányzott a maszop(-szadesz). A Fidesz (eddig) fele ennyit.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.01.03. 20:12:36

hát igen

már a pártTV-ben is elkottyintották, hogy "az szdsz sorsa fontosabb, mint az országé"
ez mit sem változott, csak az szdsz szót cserélték le együtt-re

szerencsére ezért is marad a helyén a fidesz 2014 után is

Balt 2013.01.03. 20:15:59

@Trompf: Így van. Ha csak a minapi kvk adatokat nézzük, kb. 2/3 1/3 lehet az aktívak között az MSZP/Fidesz elutasítottság. Lehet, hogy Jobbikos, elvhű LMP-s nem fog a Fideszre szavazni (pláne egyfordulós esetén, ezt tekinthetjük perspektivikus öntökönszúrásnak), de hogy az MSZP-re soha, az pláne fix. És még nem kalkuláltunk a NT/NV kiábrándultakkal, ahol vélelmezhetően ugyanez az arány. Bár választani nem fognak elmenni, pláne, ha lesz regisztráció.

Balt 2013.01.03. 20:23:14

@Amatőr: "Csak annyi, hogy nem elvtársozzák egymást."

De azért a Juventus máig hat: :))
www.youtube.com/watch?v=pUAjMeqHH3A

Balt 2013.01.03. 20:31:58

@Totof: Ugyammá' Megyó egy oppurtunista kis apparatcsik volt, bár a D209 nem vált Dicsőségére. Az említett alkeszek is csak kis bohóchalak voltak a vízben, a ragadozók Apróék és a hozzájuk hasonlók.

Ehhez képest Kövér egy mezei beosztott volt a munkahelyén, Matolcsy konkrétan nem volt senki, Pintér is csak egy túlképzett rendőr a '80-as években. :)

Balt 2013.01.03. 20:36:48

@kurgan: Respect. Részemről mondjuk a kendermagos Juhászra se bíznék egy tyúkot sem... :) Az összenőtt szemöldökű nyugger poltisztekre sem. Még a végén b kell látnom, hogy ebből a kupacból még Baynau a legkevésbé hiteltelen. :)

pástétom 2013.01.03. 20:49:44

@kurgan:

"ez egy demagóg fasság amit mondasz. nem kell mindenáron eltakarítani a fideszt."

Egyre erősebb a gyanúm, hogy te mégiscsak egy fideszes pióca vagy.

pástétom 2013.01.03. 20:52:50

@kurgan: Vagy ami még rosszabb: egy vak és agyhalott idióta, aki nem látja az ország nyomorát és aki számára valamiért a Fidesz még mindig a kisebbik rossz.

Ne reagálj, nem olvasom el, az ilyenektől mint tőled, felfordul a gyomrom.

Pop40 2013.01.03. 21:17:52

@milyen szép a Vértes, ó:

Na ja, és nem győzöm hangsúlyozni, hogy ők SITTEN ÜLNEK. Nem pedig nekiállt helyettük a miniszterelnök magyarázkodni, hogy ők tulajdonképp baráti oligarchák, barátian lopnak, és különben is labanc (muhahahaha) aki firtatja a dolgot.

Pop40 2013.01.03. 21:22:52

@Amatőr:

"Nos attól, hogy az mszmp táblájáról egy betűt letöröltek, még nem lettek mások. Egy perc alatt. "

De, annyiban mások lettek, hogy a régi komcsijaik jó része átment a fideszhez :D

Ez a probléma pár évtized alatt megoldódik, jön majd a Kunhalmi-Botka generáció, akik a csattogós lepkéjüket tologatták Kádár alatt, innentől kezdve már értelme sem lesz ezen vitatkozni.
.
"és ezért szívesen szavaznék egy POPULISTA PÁRTRA, amelyik megpróbálja betartani az ígéreteit. "

A populista pártok nem erről híresek.

Pop40 2013.01.03. 21:26:51

@Lucky Larry Silverstein:

"Most meg már hogy a leghülyébbek kezdenek felejteni, leporolják a szegfüt."

Klasszikussal élve: Tetszettek volna normálisan kormányozni.

Akkor a többség nem azon munkálkodna szűk 3 év után, hogy elhajtsa a tolvaj narancshordát a picsába.

Pop40 2013.01.03. 21:28:05

@Lencsés István:

Most már hálistennek tényleg nincs :D :D

Pop40 2013.01.03. 21:55:10

@Balt:

Hát ez elég nyögvenyelős volt, sztem te is érzed:D

"Szilivel próbálkoztak (volna), nem ők tehetnek róla, hogy nem jött össze. :)"

Ő is olyan aláírógép lett volna, mint Pál barátunk?:)
Áderről most nem is mondok semmit, az egyik legkeményvonalasabb fideszesként ha a fidesz komolyan gondolta volna, amit pár éve mondott a közt elnökről, sose nevezik ki.

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=36540

"Az első ilyen szempont, hogy a nemzeti egység megtestesítőjének kellene lennie, vagyis pártok és pártérdekek felett álló, köztiszteletben álló és megkérdőjelezhetetlen tekintélyű közéleti személyiségnek" - mondta."

Pedig Áder ahhoz képest, hogy kicsoda, még egész korrekt munkát végez, nem nagy a pofája, nekem a köszöntőjével sem volt bajom, (mondjuk tény, hogy nem láttam, de amit olvastam róla, az alapján nagyjából korrekt volt) és 1-2 törvényt, ha a látszat kedvéért is, de legalább visszadob.
Csak hát ez az egész tőle, mint a rendszerváltás utáni egyetlen nyílt szavazás lebonyolítójától, egyszerűen hiteltelen.

"- Jól látszik, hogy Györgyi Kálmántól Majtényiig sok beépített emberük volt. És még mindig van. Sajnos. "
Na ne viccelj. Az ország jelenleg másból sem áll, csak narancsdroid beépített emberekből. Az MNB, az alkotmánybíróság, s gyakorlatilag az összes intézmény, a legutolsó iskoláig hemzseg tőlük. (fidesz-spicli igazgatónő almádiban diákokról adatokat gyűjt, az megvan?)

Györgyi meg Majtényi meg tudtommal sose volt se mszp-tag, sem valamelyik szoci fejes rokona.

"- A Szilvásy klán, Simor és maga Bajnai is legalábbis analóg. "

Már bocs, de te nem vagy normális. Bajnai meg Simor analóg Simicskára meg a százmilliárdos lenyúlásaira???
Ezt inkább nem kommentálom részletesen, ha nem bánod. (Mondjuk én a helyedben ezt nem terjeszteném, ha meg igen, ne csodálkozz, ha lefideszdroidoznak.)

"- Egy-másért, HM és BKV bizniszek, hogy mást ne mondjak. Úh ragozhatjuk, hogy ki kezdte előbb, megjegyzendő, a közbeszerzések most is nyilvánosak, igaz, a Keller-féle "üvegszem" idején is azok voltak. "

Úgy rémlik, a BKV-ből a végére szinte mindenki sitten ült. Zuschlag szintén sitten ült, Hagyó is. (pár MILLIÓS , és nem MILLIÁRDOS lopásért.)
Ezt kérdeztem valakitől ma már, ott se jött válasz: A fideszes tolvajokból (akik százszoros nagyságrendben csinálják) HÁNYAN ÜLNEK SITTEN?

"- A volt tsz-elnökök még ma is nagy hatalmasságok vidéken, ez sajnos így van. "

Ennek mi köze ahhoz, hogy a fidesz, saját képviselője által beismerve, a földek döntő részét csókosoknak osztotta? A felcsúti polgármester pl biztos jó gazdálkodó lesz, kár, hogy nem ért a földhöz, de most kapott annyit, hogy lesz min megtanulnia.

"- Az előző ('49-es) alkotmányt is úgy módosítgatta az aktuális 2/3-os többség, ahogy nekik kedvezett."

Naponta beleirkáltak valamit, csak hogy ne vizsgálhassa az AB? Mikor volt ez, adnál valami linket egy (csak egyetlen egy) ilyen esetről? (ami a fidesznél naponta előfordul?)

"Mellesleg alig várom, hogy népszavazást kezdjenek az alkotmányról,"
Nos, azt én is. Amúgy ez is milyen vicces, Orbán szeret konzultálni a néppel ugye. Mit ad isten, az alkotmányról, az előzetes regisztrációról, valahogy érdekes mód nem akart konzultálni. Neked nem furcsa ez?

"bár a sajátjukról nemigen lesz alkalmuk... :)) "

Ezt majd 2 év múlva, miután kukázták a jelenlegi szemetet, megtárgyaljuk:)

"- Még mindig jobb kitüntetett figyelemmel kísérni a politikailag közelebbi határon túli magyar szervezeteket, mint le23millió románozni őket en bloc. "

Nálad egy politikus hülye kiszólása egyenértékű azzal, hogy nyíltan nekiállsz egy pártot támogatni a kintiek közül, ezzel előidézve azt, hogy a kinti magyarok fele képviselet nélkül maradjon?
Egészen érdekes arányérzéked van, mit mondjak :D

"12 évet kúrmányzott a maszop(-szadesz). A Fidesz (eddig) fele ennyit."

Na erre jól ráhibáztál, az országnak valóban egyéb sem hiányzik, csak még 6 évi fidesz.
Amúgy ja, eddig szarok voltak, de csak azért, mert keveset voltak, ha még 6 évet lennének, akkor biztosan kiválóan kormányoznának :DDDDD

Mondjuk velem lehet beszélni, sőt. Én nem 6 évet adnék nekik, de 60-at.
Fejenként.
Esetleg 40 év után harmadolva.

Totof 2013.01.03. 22:10:02

@Balt: Leszarom, hogy "véleményformáló", vagy "egyszerű apparatcsik", ha politikailag kiszolgálta a kommunistákat, ugyanakkora darab szar. Így ha a maszopot azért szidja valaki (úgy, hogy közben védi a fideszt), mert utódpárt, elmehet a picsába, mert a fidesz is ugyanakkora szardarabokat rejteget. Ha azért szidja mert lopott (és közben védi a fideszt), akkor is elmehet a picsába, mert a fidesz még jobban lerabolja az országot.

Pop40 2013.01.03. 22:13:55

@Balt:

"Így van. Ha csak a minapi kvk adatokat nézzük, kb. 2/3 1/3 lehet az aktívak között az MSZP/Fidesz elutasítottság. "

Adj már légyszi erről egy linket, mert én nagyon nem ezt olvastam, sem szocik-fidesz, sem bajnai-orbán viszonylatban.

A kvk adatok amúgy súlyosan túlbecsülték a legutóbbi fidesz-kormányt, pedig az akkori ámokfutásuk össze sem hasonlítható a mostanival. Ennek ellenére sokan letagadták, hogy elküldik őket a vérbe.
Gondolod, most, egy sokkal súlyosabb ámokfutás után, nincs meg ez a jelenség?:)

ELvileg ők a legnépszerűbb párt, valahogy az időközik eredménye mintha nem ezt tükrözné.

Bónuszkérdés: Mit gondolsz, ha egy közszolgálatban dolgozó embert, aki ül otthon este, felhívnak xy cégtől azzal, hogy árulja el a politikai preferenciáját, fog mást mondani, mint a fidesz nevét? Nos, én nem hinném. (esetleg max elhajtja őket azzal, hogy nem érdekli a politika, de kötve hiszem, hogy azt mondaná, hogy ő a szocikra fog szavazni:)

Amatőr 2013.01.04. 07:52:59

@Pop40: "De, annyiban mások lettek, hogy a régi komcsijaik jó része átment a fideszhez :D"

Maradjunk a tényeknél; egy része!
A szétesett mszp-sek terjednek, mint a pestis; mindenhol van belőlük. Kiirthatatlanok.

""Ez a probléma pár évtized alatt megoldódik, jön majd a Kunhalmi-Botka generáció, akik a csattogós lepkéjüket tologatták Kádár alatt, innentől kezdve már értelme sem lesz ezen vitatkozni.""

Ezt azért ugye Te sem gondoltad komolyan?
Itt nincs megoldandó probléma.
Az mszp éppolyan komcsi párt, mint az mszmp, vagy a kmp volt. A tagok kihalásos alapon változtak, a nevüket cserélgették, de a módszereket nem.
Kutyából nem lesz szalonna, komcsiból meg szociáldemokrata.

""A populista pártok nem erről híresek.""

Megkacagtatsz!
Melyik pártra/pártokra is gondolsz?
Érdeklődéssel hallgatlak!

Amatőr 2013.01.04. 07:56:08

@Balt: A vér nem válik vízzé.

Amatőr 2013.01.04. 07:58:16

@Pop40: "Akkor a többség nem azon munkálkodna szűk 3 év után, hogy elhajtsa a tolvaj narancshordát a picsába. ""

...de nem azért, hogy visszajöhessen az mszp-szdsz tengely!

Lencsés István 2013.01.04. 09:59:50

@Pop40: Amúgy sem volt .... Isten nagy i . Mondat vége pont . Szóval tessék még gyakorolni ....

Pop40 2013.01.04. 13:00:23

@Amatőr:

"A szétesett mszp-sek terjednek, mint a pestis; mindenhol van belőlük."

1, A "szétesett" mszp jelenleg erősebb, mint a "kétharmados" fidesz.
2, Pozsgayék, és az egyéb mszmp-s fideszesek igen régóta ott vannak már, bőven az mszp "szétesése" előtt kerültek oda:)

"zt azért ugye Te sem gondoltad komolyan?
Az mszp éppolyan komcsi párt, mint az mszmp, vagy a kmp volt. "

De, halálosan komolyan gondolom. Eleve, ez nem gondolkodás, hanem tény: Egy 30 éves ember életkorából kifolyólag nem lehet kommunista, ennyi.
Komcsi nem nem a nevétől lesz egy párt, hanem a tagságától, meg a cselekedeteitől. Államosítások, populista maszlag, hatósági árazás, önmaga dicsőítésére menetek szervezése - melyik pártot jellemzi szerinted ez?

Kommunista szarból nem lesz nemzeti szalonna attól, hogy annak hívja magát.

"Melyik pártra/pártokra is gondolsz?"

Én általában mondtam az összesre.
Kezdjük szerintem azzal, TE melyikre gondoltál, aztán akkor majd azt véleményezem konkrétan.

Pop40 2013.01.04. 13:04:33

@Amatőr:
Pedig az mszp visszajön, nélküle nincs kormányváltás. Ennek én is mérsékelten örülök, de attól még tény, hogy a fideszhez képest még ők is milliószor jobbak.

Bajnai-Oszkó pedig részemről tökéletesen elfogadható, rájuk akkor is leszavaznék adott esetben, ha ez nem járna együtt azzal a kellemes bónusszal, hogy ezzel egyúttal elküdhetem a p-csába a fideszt.

Pop40 2013.01.04. 13:06:37

@Lencsés István:

Igen, igazad van, smittpali amúgy sem volt. :)

De nem a "hálistennek" szóban, elvtárs. Ezt már kitárgyaltuk egyszer. Tanulj meg magyarul.

Amatőr 2013.01.04. 14:06:06

@Pop40:""1, A "szétesett" mszp jelenleg erősebb, mint a "kétharmados" fidesz.""
Bocs, de én inkább a választási eredménynek hiszek. A közvélemény kutató cégek hitelessége kb a nemzetközi hitelminősítőkéivel azonosak.

"2, Pozsgayék, és az egyéb mszmp-s fideszesek igen régóta ott vannak már, bőven az mszp "szétesése" előtt kerültek oda:)"

Így igaz, a pestis terjedt már akkor is.

""De, halálosan komolyan gondolom. Eleve, ez nem gondolkodás, hanem tény: Egy 30 éves ember életkorából kifolyólag nem lehet kommunista, ennyi.
Komcsi nem nem a nevétől lesz egy párt, hanem a tagságától, meg a cselekedeteitől."

Nem szeretnélek félreérteni, de szerinted egy 30 éves ember életkoránál fogva nem lehet komcsi, de esetleg náci, vagy fasiszta lehet? Vagy az sem?

"Államosítások, populista maszlag, hatósági árazás, önmaga dicsőítésére menetek szervezése - melyik pártot jellemzi szerinted ez?"

Mindig az éppen regnálót.

""Kommunista szarból nem lesz nemzeti szalonna attól, hogy annak hívja magát.""

Te mondád.

"Melyik pártra/pártokra is gondolsz?"

""Én általában mondtam az összesre.
Kezdjük szerintem azzal, TE melyikre gondoltál, aztán akkor majd azt véleményezem konkrétan.""

Megismétlem:
Elsősorban szeretnék végre jól élni és ezért szívesen szavaznék egy POPULISTA PÁRTRA, amelyik megpróbálja betartani az ígéreteit.
Mert a HAZA MEGMENTŐIVEL tele a padlás. Meg a tököm is.

A fentieket tartom, de sajna nem ismerek ilyen pártot. Ma még. Ezért aztán azon sem csodálkozom , hogy radikalizálódik az ország lakossága. Tudod, az a része, amelyik olyan "árérzékeny". Magyarul szegény. Mint az a pedagógus, aki 50 éves létére nettó százért gürizik nap mint nap.

""Pedig az mszp visszajön, nélküle nincs kormányváltás. Ennek én is mérsékelten örülök, de attól még tény, hogy a fideszhez képest még ők is milliószor jobbak.""

Ha csak az mszp-vel lesz kormányváltás, akkor az csak gengszterváltás lesz. Az meg minek?

""Bajnai-Oszkó pedig részemről tökéletesen elfogadható, rájuk akkor is leszavaznék adott esetben, ha ez nem járna együtt azzal a kellemes bónusszal, hogy ezzel egyúttal elküdhetem a p-csába a fideszt. ""

Szerintem alkatilag sem alkalmasak és ezt a komcsi korifeusok is éppúgy látják. Ezek csak az "etetőanyagok" a pecázásnál, a horogra majd komolyabb csalit tűznek az okosok. És hogy miért nem most?
Mert várnak vele az utolsó pillanatig, hogy ne legyen elég idő lejárató információk beszerzésére.

Pop40 2013.01.04. 16:41:08

@Amatőr:
"Bocs, de én inkább a választási eredménynek hiszek. "
Pontosan arról beszéltem én is. Nézd meg az utóbbi időköziket.
Pl Szolnok. 2010: mszp 19% fidesz 61% (60 nem tuti, de 60 körüli.)
2014: szoci jelölt 19%-ot vert a fideszre. Ebben a "rendkívül balos"körzetben, ugye. :)

És ez nem az egyesült ellenzék volt, hanem egymagában a szoci jelölt.

"Így igaz, a pestis terjedt már akkor is."
Azt nem tudom, mi terjedt akkor, de hogy az akkori mszp össze sem hasonlítható a jelenlegivel, az tuti. Ez olyan, mintha a Torgyán-féle kisgazdákat akarnád a világháború utáni kisgazdákkal összehasonlítani, mert azonos a név. (Itt persze kisebb az időintervallum, így vannak mindkét időszakban szereplő emberek, de attól még a párt maga változott.)

"egy 30 éves ember életkoránál fogva nem lehet komcsi, de esetleg náci, vagy fasiszta lehet? Vagy az sem?"

Kezdem hátulról: náci az lehet. Horogkeresztező, zsidózó, kopasz bőrfejűt te minek neveznél?
Kommunista lehet hogy lehet, de ez a jelenlegi társadalmi viszonyok között maximum valami szélbalos-anarchista beállítottságot jelenthet, lévén Sztálin-féle kommunizmust a mostani társadalomban értelmetlenség célul kitűzni.

"melyik pártot jellemzi szerinted ez?"
Mindig az éppen regnálót.

Nem, ez tételesen nem igaz. Manyupot, ami a társadalom pénze (volt) egy kormány sem nyúlt le. Arra meg mondj egy példát, h a szocik mikor szerveztek maguk alá birkamenetet. Gondolom, nekik is tellett volna rá a közpénzből.

Azon, hogy egy 50 éves pedagógusnak tele a töke, azon nem csodálkozom, ez persze nem csak pénzbeli kérdés. Volt pár éve az a történet, mikor egy idős tanár bácsit valami cigány suttyó leköpdösött meg lökdösött órán. (Nem az etnikumra hegyezném ki a történetet, hanem általánosságban mondom, még ha a cigányoknál ez gyakoribb is.) Az iskola nem állt a bácsi mellé, aki idegileg kikészült és nyugdíjba ment (vagy elküldték, már nem tudom pontosan.)
Nos, egy normális társadalomban egy ilyen eset valóban nem fordulhatna elő, az ilyen taknyot úgy kéne kibaszni a suliból, hogy a fal adja a másikat.
Sok ilyen eset van.

"Ha csak az mszp-vel lesz kormányváltás, akkor az csak gengszterváltás lesz."

Nem, ez ÍGY, ebben a formában nem igaz. A párhuzamod nagyjából olyan, mintha a pedofil gyerekgyilkos meg a bolti tolvaj közé egyenlőségjelet tennél azzal, hogy mindkettő bűnöző.
Az, csak az arányokat vegyük azért figyelembe.

"Szerintem alkatilag sem alkalmasak"

Ezt nem értem - mi az, hogy "alkatilag"?
Túl széles a fejük, vagy rövid a lábuk?? :DD

Teszek rá amúgy, milyen az alkatuk. Értenek hozzá, és ez a lényeg, egy Matolcsytól sújtott és szétvert gazdaságnak egy Oszkó olyan lenne, mint nyáron a csonttá száradt földnek egy kiadós eső.

Amatőr 2013.01.04. 19:29:37

@Pop40:
””És ez nem az egyesült ellenzék volt, hanem egymagában a szoci jelölt.””

Ez már legyen az ő bajuk, engem KIZÁRÓLAG a 14-es választások érdekelnek.

”Azt nem tudom, mi terjedt akkor, de hogy az akkori mszp össze sem hasonlítható a jelenlegivel, az tuti.....”

Az mszmp/mszp a múltban is és napjainkban is megpróbált MINDENHOVÁ beszivárogni. Sikerrel. És én erről beszélek. Olyanok, mint a pestis.

”Kezdem hátulról: náci az lehet. Horogkeresztező, zsidózó, kopasz bőrfejűt te minek neveznél?”

Horogkeresztezőnek, zsidózónak valamint kopasz bőrfejűnek. Mert szerintem a náci ennél azért picit több!

”Kommunista lehet hogy lehet, de ez a jelenlegi társadalmi viszonyok között maximum valami szélbalos-anarchista beállítottságot jelenthet, lévén Sztálin-féle kommunizmust a mostani társadalomban értelmetlenség célul kitűzni.”

Nem a szőrszálat kívánom hasogatni, de a szélbalos- anarchistának kb annyi köze van a komcsikhoz, mint a fasisztáknak, vagy a náciknak. Egy tőről fakadnak. Mindannyian!

”"melyik pártot jellemzi szerinted ez?"
Mindig az éppen regnálót.
Nem, ez tételesen nem igaz. Manyupot, ami a társadalom pénze (volt) egy kormány sem nyúlt le. Arra meg mondj egy példát, h a szocik mikor szerveztek maguk alá birkamenetet. Gondolom, nekik is tellett volna rá a közpénzből.””

Már untat a sz@rban való turkálás így este felé. Én egyformán utálom és megvetem az egész bagázst, tehát számomra édesmindegy.

”Azon, hogy egy 50 éves pedagógusnak tele a töke...”

Csak véletlenül bukott ki belőlem, félrevittem a vitát. Bocs. De a mondandóddal egyetértek.

””Nem, ez ÍGY, ebben a formában nem igaz. A párhuzamod nagyjából olyan, mintha a pedofil gyerekgyilkos meg a bolti tolvaj közé egyenlőségjelet tennél azzal, hogy mindkettő bűnöző.””

Számomra az egész bagázs a pedofil gyerekgyilkos kategóriába tartozik.
Tudod, én már öreg vagyok, sokmindent láttam és csak a szememnek hiszek.

””Ezt nem értem - mi az, hogy "alkatilag"?
Túl széles a fejük, vagy rövid a lábuk?? :DD””

Ezt ¾ 5 körül írtam:

„Nos, Barátom, aki a gondolatait (vagy inkább a beszédírója gondolatait) képes megfogalmazni/elmondani többek előtt, az a politikus. Aki erre képtelen, és csak a papírlappal, vagy az őt faggató szerkesztővel képes gondolatokat megosztani, az a politológus. Esetleg filozófus. De nem politikus. És a Bajnai sem az. Csak egy szerencsétlenkedő utánzat.”

Annyival kiegészíteném, hogy vedd a fáradságot és nézz bele egyszer a parlamenti közvetítésbe. Szánalmas, lesulytó, elkeserítő. Nem elég, hogy képtelenek értelmesen beszélni – ennyit ér a magyar oktatás – de olvasni sem tudnak. Sőt – az is látszik – még arra is lusták, hogy legalább egyszer, otthon elolvassák a beszédírójuk művét.

Bár mesterházit, orbánt, torgyánt, kovácsot, vagy vonát és még néhányukat megvetem, de legalább meghallgatom, hogy mit beszélnek. Mert papír nélkül próbálnak érvelni, gondolatokat közölni, azaz engem meggyőzni. Nekik legalább van esélyük.

A bajnai esélytelen. És a másik is.

fchris82 2013.01.04. 19:49:06

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "A Fideszben találtatok 3 gimis KISZ titkárt, és 7 MSZMP tagot, és ezért komcsibbak attól"

Hát, lehet fokozni és versenyt indítani, de feleslegesnek tartom. A Fidesz 2/3-dal nem tesz semmit az ügynökakták kutathatóságért ... Jaj, itt a fejemhez kaptam. Dehogynem tesz! Akadályozza! Merthogy pl az LMP helyettük kapargatja a témát, csak éppen csírájában fojtanak el minden kezdeményezést. Ez már azért sejtet vmit, és ha fele annyira is komcsi, mint az MSZP, akkor is komcsi, ugyanis nem lehet kicsit terhesnek lenni, így ebben a kérdéskörben sem lehet kicsit komcsinak lenni. Vagy elszámoltat vki, vagy nem. Ez elszámoltatás? Semmi nem történik. Azt a fantáziádra bízom, hogy miért. Segítek: biztosan nem az irgalmasságuk miatt.

Megpróbálhatom úgy is magyarázni:
Te: Mocskos sapkások!
- Nálatok is vannak sapkások!
- De kevesebben!
:D :D :D Gratulálok :D Következetesség és logika netovábbja.

fchris82 2013.01.04. 20:10:48

@Amatőr: "Bár mesterházit, orbánt, torgyánt, kovácsot, vagy vonát és még néhányukat megvetem, de legalább meghallgatom, hogy mit beszélnek. Mert papír nélkül próbálnak érvelni, gondolatokat közölni, azaz engem meggyőzni. Nekik legalább van esélyük.

A bajnai esélytelen. És a másik is. "

Én csak a végére reagálnék. Ha jól értem, te most azt nézed, hogy melyik jobb szónok? Számodra ettől függ, hogy ki és mennyire jó szakember? Akkor elég egyszerű ember lehetsz. Te vagy az, akit simán palira vesznek a csalók, mert pontosan ezt használják ki, hogy az emberek nem a tényeket vizsgálják, csak a felszínt. Ezek azok az emberek, akik nem a mondandót nézik, hanem, hogy van benne 3 helyesírási hiba. Általában túl buták a témához, és mivel másból nem tudnak véleményt alkotni, ezért simán megvezethetők egy szép ívű beszéddel. Ennél már csak az az érv van lejjebb, hogy "Hogy néz már ki? Nem jóképű." :D

Felőlem akár dadoghat is, sőt, lehet egy afrikai bantu néger állandó tolmáccsal, ha egy elfogadható gazdaságpolitikiai tervet rak le az asztalra, ahogy azt a Haza és Haladás az elmúlt években rendre megtette, akkor számomra jó szakember (gárda). Engem az eredmény érdekel, nem az, hogy a miniszterelnök szép beszédeket tud mondani. Nem az a lényeg, hogyan mondja, HANEM, HOGY MIT! Matolcsy-val sem az a bajom, hogy ferdén állnak a szemei, hanem hogy hülyeségek tömege hagyja el a száját.

A saját érdekedben javaslom, hogy lépj túl ezen. A csalók pont ezt használják ki, ahogy te is gondolkozol, mármint, hogy éppen nem gondolkozol. Ha vki szépen fel van öltözve és összeszedetten beszél, akkor "olyan cuki, csak nem hazudik". Pedig néha de. És néha a pösze alkalmasabb egy feladat elvégzésére. Ja, és azért, mert vki nem tud autót vezetni, még istenien főzhet. És azért, mert a párod jól főz, még lehet, hogy pocsékul parkol. Nem releváns dolgokat hasonlítasz össze. Persze az emberek többsége ilyen! De ez éppenhogy baj, nem pedig erény.

Amatőr 2013.01.04. 21:31:14

@fchris82: "" Akkor elég egyszerű ember lehetsz. ""

Tudod Barátom, szerintem a vita értelme; eszmét cserélni vélemények ütköztetésével, meggyőzni a vitapartnert érveim súlyával és megismerni, esetleg elfogadni az ellenvéleményt.

Amitől ellenben célszerű tartózkodni minden esetben, az az ellenfél/vitapartner minősítése. Mert az kocsmaszintre silányítja a párbeszédet.
De most lépjünk ezen túl.

"Ha jól értem, te most azt nézed, hogy melyik jobb szónok? Számodra ettől függ, hogy ki és mennyire jó szakember?"

Pontosan. Az a jelölt, aki több ember előtt képtelen értelmesen elmondani a gondolatait, érveit, az alkalmatlan politikusnak. Persze biztosan van kivétel, de én nem ismerek ilyent.
Mint ahogy hallás és hang nélkül sem lesz sikeres az énekes, a Hobo kivételével. De pl neki van karizmája, ami az emlegetetteknek nemigen.

"Felőlem akár dadoghat is, sőt,...."

Úgy tudom, hogy a szocik ismét igénybe veszik az izraeli tanácsadó segítségét. Bölcsen teszik, hiszen már bizonyított a pasi. Tapasztalt, értelmes figura. Még az is lehet, hogy ismét hallgatnak rá. Ő ugyanis tudja, hogy nem az egy-két nagyon bölcs szavazó - aki olvasta és összevetette a pártok gazdasági terveit, mint pl Te - voksára van szükség a győzelemhez, hanem az alulképzett, egyszerű tömegére.

Nem győzöm hangsúlyozni; én belga vagyok már egy jó ideje, és utálom a parlament népét antaltól zétényiig. Tehát orbán sem szimpatikusabb, mint a bajnai. De az utóbbiról hogyan higgyem el, hogy van önálló gondolata, netán gazdasági terve, ha egy értelmes mondatot önállóan képtelen kinyögni.

"A saját érdekedben javaslom, hogy lépj túl ezen. A csalók pont ezt használják ki,...."

Bocs, de nem. Engem inkább egy jólöltözött, értelmes szélhámos b@...on át, mint egy gagyizó cigány. Ugye ez még nem rasszizmus?

fchris82 2013.01.04. 23:45:47

@Amatőr: "Amitől ellenben célszerű tartózkodni minden esetben, az az ellenfél/vitapartner minősítése. Mert az kocsmaszintre silányítja a párbeszédet."

Teljesen igazad van! Bocsánatot is kérek, a személyeskedő rész törlendő. Bocsánat.

"Pontosan. Az a jelölt, aki több ember előtt képtelen értelmesen elmondani a gondolatait, érveit, az alkalmatlan politikusnak. "

Már értem, hogy miért látjuk másként a dolgokat.
Politikusnak alkalmatlan, csakhogy éppen ez a probléma, hogy van egy rakás politikusunk, akik viszont meg alkalmatlanok pénzügyi vezetőnek teszem azt, mert halvány lila elképzelésük sincsen a gazdasági folyamatokról, mivel soha életükben nem dolgoztak versenyszférában, és soha életükben nem kockáztatták a saját vagyonukat valódi piaci verseny közepette. Szerinted azért, mert vki jó politikus, attól érteni fog egy kórház vezetéséhez? Tudni fogja, hogy milyen törvényekre van szükség, mik a problémák a "frontvonalon"? Semmiképpen.
Itt a problémát éppen a politikusok okozzák, és a politikai játszmák maguk. Nem is kell nagyon visszamenni az időben, politikailag a Fidesz az elmúlt 8 évben csillagos ötöst érdemel, hiszen aktív ellenzéki szereppel kb visszavetette az országot 10 évvel. Már 2002-ben is durva lépés volt a 100 napos program, amikor GYF átvette a vezetést, MÁR AKKOR le kellett volna állítani az egészet, és megszorításokra lett volna szükség, ez szóba is került már az öszödi beszédben is, akkor éppen a választások közeledtével nem lépték meg, aztán pedig meglépték, csak a Fidesznek volt elég ráhatása a dolgokra - népszavazás, AB -, hogy az egészből kb ne legyen semmi. Ez politikailag jó húzás volt, de közben az országot a nyomorba döntötték, hogy a szükséges intézkedések 5-6 évet késtek! Most pontosan azt csinálják, és azzal érvelnek, hogy akkor ők ellenzék voltak, ne mutogasson rájuk senki. Tehát, azt láthatjuk, hogy sikeres politikai karrier éppen akadályozta azon intézkedések meghozatalát, amik a stabilizáláshoz és a dolgok rendbetételéhez nélkülözhetetlenek voltak.

Szóval jól láthatóan két külön dologról beszélünk. Te azt nézed, hogy jó politikus-e, én meg azt, hogy itt feladatköröket kellene ellátni, ami nem arról szól, hogy estimeséket kell mondogatni. Nekem volt osztálytársam, aki nem mellesleg kémiai diákolimpikon, és nem egy nagy beszédű ember. És? Attól most kire bíznád egy kutatás vezetését? Orbán Viktorra vagy rá?

Szerinted politikusi képességekre van szükség, hogy hiteles és kiszámítható gazdaságpolitikája legyen az országnak? OV az egyik legjobb politikus, annyira sikeresen populista, hogy taníthatná. A gazdaságpolitika azonban 2 éve nem tudja teljesíteni a két legfőbb kritériumot, hogy kiszámítható legyen és sikeres. Bajnai nem mellesleg 1 év alatt stabilizálta az országot, visszaállította a hitelét, és kész tervekkel adta át! Beszélgess külföldi szakértőkkel, az eredményeket tekintve a béna politikus messze többet ért el, mint a sikeresek.

"De az utóbbiról hogyan higgyem el, hogy van önálló gondolata, netán gazdasági terve, ha egy értelmes mondatot önállóan képtelen kinyögni."
Tud értelmes mondatokat kinyögni és nem mellesleg a verseny szférából jött. Éppen, hogy neki van "papírja" arról, ért ahhoz, amit csinál. Oszkó Péternek én voltam előadásán, és nem mellesleg most is a versenyszférában dolgozik, sikeresen, és ő nagyon is jól tud előadni. Bajnai hozta össze a Haza és Haladást, olvass bele a kiadott anyagaikba, meg fogsz lepődni, hogy milyen színvonalú gárdát hoztak össze! Bajnai lehet, hogy egy szürke kisegér látszatát kelti a pódiumon, mert az is, ellenben szakember, aki mögött igen jó csapat van, és tudják, hogy miről beszélnek, ellentétben Matolcsy-val, aki még egyetlen számot nem tudott eltalálni, pedig nem sok számot mondott :D Ráadásul Bajnai már volt 1 évet miniszterelnök, és ahhoz képest, hogy milyen körülmények között kellett boldogulnia, igen durva eredményeket tettek le az asztalra, akármennyire is emlegettek csontvázakat, azok a mai napig nem kerültek elő, csak a propaganda része volt.

Amatőr 2013.01.05. 17:40:39

@fchris82: „Bocsánat.”
Köszönöm, felejtsük el.

”Szerinted azért, mert vki jó politikus, attól érteni fog egy kórház vezetéséhez?”

Megpróbálom definiálni: a politikus az az ember, aki az égvilágon semmihez nem ért, de erre számtalan mentséget talál. És valójában nem is kell értenie. Pozíciójától függően szakemberekkel kell körülvennie magát, hogy a megismerje, felfogja a probléma, a helyzet lényegét és aztán ezek ismeretében DÖNT! Mert ez a dolga.

„ Nekem volt osztálytársam, aki nem mellesleg kémiai diákolimpikon, és nem egy nagy beszédű ember. És? Attól most kire bíznád egy kutatás vezetését? Orbán Viktorra vagy rá?”

Egyértelmű: oviktorra. Az osztálytársad meg kutasson, ugyanis minden másra fordított perce elpocsékolt idő!

”Szerinted politikusi képességekre van szükség, hogy hiteles és kiszámítható gazdaságpolitikája legyen az országnak?”

Engem nem érdekel sem a hitelesség, sem a kiszámíthatóság. Engem csak a zsebem és a hasam érdekel. Mert a többi csak értelmezhetetlen rizsa.

„OV az egyik legjobb politikus, annyira sikeresen populista, hogy taníthatná. A gazdaságpolitika azonban 2 éve nem tudja teljesíteni a két legfőbb kritériumot, hogy kiszámítható legyen és sikeres”
.
Számomra ugyan ne legyen kiszámítható, mert nem érdekel. Mivel eddig elég ügyesen lavírozunk a csőd szélén, majd csak a négy év végén fogom mérlegelni a teljesítményét. Már, ha addig kihúzza. Ami eddig valószínűnek tűnik.

„Bajnai nem mellesleg 1 év alatt stabilizálta az országot, visszaállította a hitelét, és kész tervekkel adta át!”

Stabilizálni kellett? Miért? Netán valakik equrták? És még szóba áll velük? Inkább hagyjuk.

„Beszélgess külföldi szakértőkkel, az eredményeket tekintve a béna politikus messze többet ért el, mint a sikeresek.”

Egyrészt nincs rá módom, hogy velük beszéljek, másrészt tojok (bocs) a véleményükre.

Tud értelmes mondatokat kinyögni és nem mellesleg a verseny szférából jött. Éppen, hogy neki van "papírja" arról, ért ahhoz, amit csinál.

Ha bajnairól beszálsz, akkor őt hallottam sok ember előtt beszélni. Szánalmas volt. Mint amikor zámbó krisztián dalra fakad. Siralmas. Hiteltelen.

„ Oszkó Péternek én voltam előadásán, és nem mellesleg most is a versenyszférában dolgozik, sikeresen, és ő nagyon is jól tud előadni.”

Én nem ismerem, sohasem hallottam, ám Neked elhiszem.

„ Bajnai hozta össze a Haza és Haladást, olvass bele a kiadott anyagaikba, meg fogsz lepődni, hogy milyen színvonalú gárdát hoztak össze! Bajnai lehet, hogy egy szürke kisegér látszatát kelti a pódiumon, mert az is, ellenben szakember, aki mögött igen jó csapat van, és tudják, hogy miről beszélnek...”

Ha szakember, akkor végezze a szakmunkát és ne próbálkozzon olyasmivel, amihez semmi tehetsége nincs.

,.... ellentétben Matolcsy-val, aki még egyetlen számot nem tudott eltalálni, pedig nem sok számot mondott :D””

Mint azt már mondtam, nem érdekel, hogy matolcsi mit pofázik. Érdektelen. Kizárólag az érdekel, hogy csődbe megyünk e, vagy kilábalunk a sz@rból. Mert össze-vissza pofázni, számokkal dobálódzni, azokról vitatkozni lehet ugyan, de a CSŐD egyértelmű.

„Ráadásul Bajnai már volt 1 évet miniszterelnök, és ahhoz képest, hogy milyen körülmények között kellett boldogulnia, igen durva eredményeket tettek le az asztalra, akármennyire is emlegettek csontvázakat, azok a mai napig nem kerültek elő, csak a propaganda része volt.”

Na, ebből látszik, hogy micsoda orbitális, szerencsétlen idióta. Nem elég az, hogy teljességgel alkalmatlan a porondra, de ezt egyrészt vagy nem vette észre, vagy senkire nem hallgatott, vagy annyira szeretett volna m.e. lenni, hogy ezért még a más otthagyott sz@rába (bocs) is hajlandó volt beleülni. Szánalmas.
És kérlek, hogy nézd el nekem, de még Neked sem hiszem el, hogy kizárólag a haza megmentéséért vállalta.

Mint azt már jeleztem, én belga vagyok. Egyleten kívüli. Hogy a baloldalnak ki lesz a jelöltje; számomra indifferens. És a jobboldali is.
süti beállítások módosítása