HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Hol vannak a fasiszták?

2008.11.25. 16:13 Ratius

Több cikk, elemzés foglalkozik mostanában a cigányság helyzetével, s ennek kapcsán az éledező rasszista, kirekesztő indulatokkal, mint amennyit szívesen olvas az ember.  Épp az imént futottam át Seres Laci jó szándékú jegyzetét az egyik hírpotálon, amelyben a hajdani anarchista azt fejtegeti, hogy egyaránt kollektív megbélyegzés az, ha általában a cigánybűnözésről beszélünk, s ha rasszisista indítékot gyanítunk minden cigányság elleni atrocitás mögött.  Az egyik ilyen ügy kapcsán azt írja Seres, hogy jó szándékú jogvédők, mint Mohácsi Viktória, eleve bizonyítottnak akarják látni, hogy rasszista, náci gárdisták lehettek a tettesek…
Egyetértek, ez helytelen.
De van nekem egy egészen másféle problémám ezekkel a ,,jó szándékú” jogvédőkkel. Nem tudom, mi a fittyfenét akarnak. Nem látom azokat a problémákat, amiket ők nap-nap után felfedeznek. Pedig esküszöm, szorgosan olvasom az újságokat…
 
Csokorba is gyűjtöttem azokat a jelenségeket, amiket ezek a ,,jó szándékú” jogvédők látnak, én meg nem, s mindjárt azt is hozzájuk írom, miért tűnik hülyeségnek e jelenségekkel kapcsolatban jogot védeni.  
  1. Erősödő revizionizmus - Nekem ezzel az a bajom, hogy a történelemórán azt tanultam, hogy sirály dolog felszabadítani az országot.   A spanyolok a reconquistának örülnek, az oroszok a nagy honvédő háborút dicsőítik, de még mi magyarok is megemlékezünk mondjuk Buda 1686-os visszavételéről. Szóval fel nem foghatom, miért baj, az, ha némelyek nagy Magyarország feltámadásáról, Erdély visszavételéről, meg egyéb – amúgy jelenleg teljességgel irreális – revíziókról álmodoznak.
  2. Fasizálódás – E váddal is gondom van. A fasizmus ugye a militarizmus, a tekintély- vagy inkább vezérelvűség, a rasszizmus és még néhány további alkotóelem sajátos vegyülete. Természetesen én is látom azokat a csoportocskákat, amelyek lelkesen masíroznak az utcákon, de ezeknek veszélyességét egyáltalán nem érzékelem. Ezek a mi fasisztáink közelebb állnak egy viktoriánus cserkészcsapathoz, mint a náci keretlegényekhez.  De mondjuk rasszizmus kérdésében még a cserkészcsapattól is messze elmaradnak. Azok  a fiúk felnőtté válva azért csak lepuffantgattak néhány ,,niggert” a gyarmati bozótosban…
  3. Cigányellenesség – Na, végre valami. E jelenség vitathatatlanul létezik. Csak nem egészen, sőt egyáltalán nem úgy, ahogy a ,,jó szándékú” jogvédők bemutatják: mintha volna itt egy csoport, amelyik  utálja a cigányokat, s elég hangos ahhoz, hogy félelmet is keltsen a romák között. A cigánykérdés ennél nagyságrendekkel összetettebb probléma, s bizony kialakulásában a kormánynak – a mindenkori kormánynak - is jelentős szerepe van. Nem is beszélve magáról a cigányságról.
  4. Antiszemitizmus – Ebben sem tudok hinni. Én úgy látom, hogy a mai magyarországi antiszemitizmus afféle polgárpukkasztás. Röhejes, mennyire felkapják a vizet a ,,jó szándékú” jogvédők, amikor egy vicc azzal kezdődik, hogy Kohn és Grűn utazik a vonaton… És ezért röhejért érdemes néha elengedni egy-egy kilincsorrúzást.
  5. Kirekesztés A – Ezt általában a homokosokkal szembeni előítéletre szokták mondani, aminek bizony csak halovány nyomai vannak ebben az országban. Az ugyanis hogy néhány idióta megdobál tojással néhány másik idiótát, nem igazán tartozik ide.  Sokkal inkább tartozik az identitásválság kérdéséhez, aminek köszönhetően más idióták mondjuk a focicsapatukért élnek-halnak… A homokosokkal szemben viszont valójában nagyon kevés  valódi előítélet van. Létezik egy macsós beállítódása a magyar férfitársadalomnak, s ebben elvárt szerep a buzik lenézése, lesajnálása, megvetése, ám a férfitársaságon kívül, a hétköznapi életben semmiféle hátránnyal nem jár egy coming aut.     
  6. Kirekesztés B – A kirekesztés további ,,áldozatai” a drogosok, akiket nem ért meg a többségi társadalom. Pedig szerintem megértjük, csak éppen hülyének tartjuk őket. De még a legelszántabb jogvédő sem gondolhatja azt, hogy normális dolog drogozni.
A gyanúm az, hogy mindezt a mi ,,jó szándékú” jogvédőink is tudják. De akkor miért írnak, beszélnek annyi marhaságot?
 
A., Azért, mert ebből élnek, vagy valamilyen előnyük származik belőle?
B., Azért, mert szorongásos neurózissal küzdenek, s a maguk félelmeit a társadalom egészére próbálják kivetíteni?
C., Azért, mert a hatvanas-hetvenes évek hippi popkultúrájában szocializálódtak, és valahányszor leírják, kimondják azt a szót, hogy fasizmus, újra átborzong lelkükön ifjúságuk minden kellemes szexuális élménye?  (A Marx – Marcuse - Mao jelszótól orgazmusuk is van, de ez a szentháromság mostanában kicsit snassz…)
 
A helyes megfejtés beküldői között egy baseballütőt sorsolok ki.

110 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr15787988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Buddha 2008.11.25. 17:22:15

Az én tippem: A

magyar 2008.11.25. 17:25:37

Öregem, 100%-ig osztom a véleményedet! Remek post!

Fritz 2008.11.25. 17:27:57

A.

valamiből élni kell, lehetőleg valami könnyűből, mint pl. hivatásos fasisztakiáltó, vagy professzionális rettegő. csak a munka végét meg ne kelljen fogni, inkább teli van az ország nácifasisztákkal, akik ellen küzdeni nemes és heroikus tett.....

TaDaM 2008.11.25. 17:28:03

sztem inkább ne írj blogot. kösz

Fülig Jimmy 2008.11.25. 17:32:33

Több problémám is van ezzel az írással. A legnagyobb hogy túlságosan leegyszerűsítő, a fasizmus nem ennyi, az antiszemitizmus szintén. Szerintem itt az ideje felülvizsgálni a nézeteidet.

Rwindx 2008.11.25. 17:33:09

Szerintem A, B és C együtt.

Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2008.11.25. 17:33:15

TaDaM, te úgy látszik, tényleg hittél azoknak az embereknek, akik itt most ki lettek figurázva. :D

Báró Beverneki Kemény Farkas 2008.11.25. 17:34:05

Magyarországban nyiltan rasszista alapon szervezett csoportok vannak. Ezek állami támogatásban részesülnek, és a hivatalos politika részei. A legjobb példa ezekre a szervezetekre az Országos Cigány Önkormányzat.

Yoda 2008.11.25. 17:38:14

Szerintem a legjobb szórakozás azt olvasni, mikor a fél országot lefasiztázzák. Innentől kezdve komolytalan az egész és még azok sem hiszik el, akik mondják. Persze, ha nekik ettől kéj érzetük lesz és államilag engedik, akkor miért ne..! Ha pénzt kapnak érte, akkor is érthető, hogy van egy-két állandóan rasszistázó, nácizó obégató. Persze egy idő után ez is unalmas lesz és akkor kerülnek bajba, mert nincs más, amit a bűvészkalapból elő lehetne húzni!

moTmeN 2008.11.25. 17:38:18

tobbet kellene tomegkozlekedessel utazni, nem bedugott fullel zenet hallgatva. talalkoznal cifrakkal fiatal idos allompolgarok beszedeiben.

TD223 2008.11.25. 17:38:42

D. - Mert rasszista magyargyűlölők. Ebből következően A is.

aachi2 2008.11.25. 17:39:14

revizionizmus: mégis mi köze egy megszállt ország felszabadításához elcsatolt területek visszaszerzésének? a reconquista és az oroszok honvédő háborúja is teljesen más történet. szezon meg fazon.

te egyszerűen csak nem akarod észrevenni a dolgokat.pl. ez:

"Az ugyanis hogy néhány idióta megdobál tojással néhány másik idiótát, nem igazán tartozik ide."

meg is verték őket. meg megfélemlítették. azért mert melegek. persze meleggyűlölet az nem létezik. aha.

a cigányellenességet elismered hogy létezik, de rögtön utána azt sugallod hogy nincs olyan csoport aki utálná őket. akkor miért létezik szerinted cigányellenesség ha szerinted nincs is ilyen csoport?

a fasizmus meg egyáltalán nem arról szól amit leírtál. olvass utána miről.

vitaképtelen az egész iromány.

kranführer 2008.11.25. 17:41:56

Igazad van Báró!
(mohácsivikinek meg gusztostalan petikének azt kívánom hogy költözzön melléjük egy igazi "hagyományőrző" cigány család. 20-30 fő+ néhány kutya. Buli-buli hátán, főleg segélyosztáskor. "Nédd má milyen szép uborkája van... föl a kerítésre...találtam egy fűnyírót, azt se hagyom ott..."

Asbeit 2008.11.25. 17:42:15

"A legnagyobb hogy túlságosan leegyszerűsítő, a fasizmus nem ennyi, az antiszemitizmus szintén."

Á, nincs leegyszerűsítve a közéletben sem ugye?

Szeretem a hazám, nem szeretem ha az idegenek akiknek semmi közük ehez a földhöz - hiszen nem tettek érte semmit - rajtunk élősködjenek = NÁCI VAGYOK.

Kritizálni merem Izrael háborus politikáját, és nem tetszik ha a zsidók kurva magyaroznak engem = ANTISZEMITA VAGYOK.

Egyszerű mint a faék 2008.11.25. 17:42:58

"Nem tudom, mi a fittyfenét akarnak."

Azt akarják, hogy ellenségképet kreálva: "fasiszták" ne a valóban fontos dolgokról beszéljünk. Pl:
Miért ülnek szervezett bűnözők a parlamantben?
Miért nem magyarország érdekében cselekszenek?
Miért adják el azt a külföldieknek amit nem tudtak ellopni?
stb..

Ennyi

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2008.11.25. 17:44:47

...avagy D pont: magyar sajátosság, hogy mindenki először eldönti, hogy mi a tuti, melyik eszmének, pártnak stb. van igaza. Utána évtizedekig ragaszkodik véleményéhez, ahhoz csemegéz (vagy hazudik) bizonyítékot - nem pedig a valóságból indul ki. Jogvédőink valamikor eldöntötték, mi a tuti... a lottó ötössel ellentétben így 99%-ban megjósolható, mit fog mondani 10, 20, x év múlva Mohácsi, Aladárka és Tsa.

pongesz 2008.11.25. 17:44:52

tételesen reagálok az általad felvetett pontokra.
1. (revizionizmus). Nem az a baj, ha itthon trianonoznak, attol persze vannak, akik itthon is idegesek. az a baj, hogy elmennek (pl) szlovákiába, a nagy magyarországos térképes országmatricával, meg a bécsi döntéseket ünneplik abban az országban, aminek a területét épp ez a döntés csonkította meg. nem az a baj, hogy a jelenség létezik, mert tőlem az revizionál, aki akar, hanem az, hogy eközben nincsenek tekintettel a másik fél (egyébként túl)érzékenységére.
2. (fasizálódás) itt csak nevezéktani jellegű probléma van. ugyanis van a fasizmusnak egy "politologus" definíciója, ez épp az, amit leírtál, és van egy közbeszédbeli jelentése. ez utóbbi nem annyira egzakt, sokkal inkább a külsőségekre épül (pl egyenruha, és bizonyos jelképek használata)
3. itt lényegében egyetértünk, de ez megérne egy külön posztot.
4. (antiszemitizmus). Na, ez érdekesebb kérdés, mert a jelek szerint kétélű a dolog. az antiszemitizmussal az a fő baj, hogy rengeteg szónak van bizonyos áthallása, köszönhetően a 20. század tragikus történelmének. lehet persze, hogy aki használja, az nincs tisztában a jelentésével, de az tény, hogy vannak antiszemiták (bayer zsolt pl), és ők ezeket bele is értik, és beleértik azok is, akik zsidók, vagy az ő politikai vitorlájukkal akarnak hajózni (ld kormány). itt is az a baj, hogy nincs egy egészséges társadalmi önmérséklet, és ezért ez egy állandó téma mindkét oldalon.
6. itt is alapvetően egyetértünk

ja és a konkluzióhoz néhány szót. a "jószándékú" jogvédőktől szerintem néhány elvadult alakot kivéve mindenkit kiver a víz, de azért mert hülyék beszélnek egy problémáról, azért még nem biztos, hogy a probléma nem létezik.

Dezsô 2008.11.25. 17:46:45

Húúú, végre, ez egy remek bejegyzés.

Tippem: B.

ezt kellene 3 hónapig súlykolni minden médiaban, mert gondjaink 50%-a ebbôl adódik, a másik 50% pedig a kormányzópártok-mszmp, szdsz, mdf és a fidesz adja ki, jelenleg nincs magyar érdekeket szemelôtt tartó politikai párt.

legyen vége a MAGYARGYÛLÖLETNEK!

aachi2 2008.11.25. 17:48:05

"Szeretem a hazám, nem szeretem ha az idegenek akiknek semmi közük ehez a földhöz - hiszen nem tettek érte semmit - rajtunk élősködjenek = NÁCI VAGYOK.

Kritizálni merem Izrael háborus politikáját, és nem tetszik ha a zsidók kurva magyaroznak engem = ANTISZEMITA VAGYOK. "

az 1. pontnál javítsál idegengyűlölőre, egyébként korrekt.

Rwindx 2008.11.25. 17:59:31

Pongesz:
A revizionizmus ponthoz annyit, hogy elég furán hangzik az érvelésed hogy megcsonkítottak egy országot, majd ebből létrejövő vagy kibővülő új országokat később szintén megcsonkítják és a korábbi csonkolt részekhez visszacsatolják, és ennek a felemlegetése mások érzékenységébe ütközik.

A magyarok érzékenységével ki foglalkozik, akiknek lecsatolták az országuk kétharmadát, akik elvesztették a magyar nemzetiségű lakosainak jelentős részét?

Nem állítom, hogy a soknemzetiségű Nagy-Magyarország fenntartható lett volna. De ha már le kell választani, akkor ésszel és érzékenységgel. Na ezek nem voltak meg 1920-ban.
Szóval a szlovákok érzékenységére hivatkozni egy a magyarok érzékenységét is jelentősen érintő esemény kapcsán, több mint blődség.

Pierre73 2008.11.25. 18:00:36

az alapgondolatokkal egyetértek, a magyarázatokkal nem. Sommás és primitív.

Blue Buddha 2008.11.25. 18:00:37

Biztos vagyok benne, hogy nem a Magyar Gárda vagy a Nemzeti Örsereg miatt 1-2% körüli a nemzeti gazdasági növekedés. És az az IGAZI PROBLÉMA, minden más csak terelés.

Nyíri János 2008.11.25. 18:02:42

Nyiri János 2007. április 16. 00:00 gondola Én mint zsidó tisztelettel kérnék mindenkit, hogy a soá hatmillió áldozatára emlékezzünk. Emlékezzünk különösen a hatszázezer magyar zsidóra, akiknek kiirtása el nem múló seb a nemzet testén. Én mint zsidó tisztelettel kérnék mindenkit, hogy ne kovácsoljon fegyvert halottakból. Gyászoljunk együtt, de ne kalmárkodjon senki az áldozatokkal. Megbocsáthatatlan, éppen a népirtókra emlékeztető viselkedés bűnösökre és áldozatokra osztani a ma élő magyarokat a hatvanhárom évvel ezelőtt történtek miatt. Mutatis mutandis a hitleri őrület folytatása. Akkor azt mondták, hogy a szegények ínsége a zsidó kizsákmányolók bűne, amely hazugság nem volt más, mint politikai nyereségvágyból elkövetett néphülyítés. Aki ma gyilkosokra és áldozatokra osztja a magyar nemzetet, az a hitleri téboly örököse, éppúgy politikai nyereségvágyból hazudozik, mint a náci propaganda. Én mint zsidó tisztelettel kérném a mai történettudományt, hogy öntsön tiszta vizet a pohárba. Oldjunk fel egy ellentétet! Milyen bonyolult folyamatok vezettek oda, hogy Magyarországra jött bujdosni Hitler elől a legtöbb zsidó, aztán innen indult a legtöbb halálmenet, és végül itt maradt a legtöbb túlélő. Én mint zsidó tisztelettel kérnék mindenkit, hogy lássuk meg a jó példákat. Ha már a kommunista évtizedek alatt elmaradt a gyászmunka, legalább most vessük bele magunkat teljes szívvel a tartozás törlesztésébe. Köszönjük meg Orbán Viktor kormányának a holokauszt emléknapot, a Páva utca emlékhelyet. Kiemelt köszönet illeti Szita Szabolcs történészt azért a nemes munkáért, amellyel a zsidó-magyar közösségtudatot építi! Műveiért, amelyek bemutatják a zsidómentő magyarságot, amelyek eleddig talán a legtöbbet adtak azért, hogy sematikus képek helyett emberhez méltó érzések ébredjenek az utódokban. Az elmúlt években olyan árokásó politikát folytattak az erőben lévők, amely igencsak hasonlított a harmincas évekre. Legyen a holokauszt emléknap alkalom arra, hogy a kirekesztő indulatok terjesztőit, a gyűlöletszítókat lélekben kezdje el kiközösíteni magából a nemzet. Adja meg nékünk a Fennvaló, hogy fölismerjük azokat, akik alantas haszonszerzési céllal szítják az ellenségeskedést magyar és magyar között!

Pelso 2008.11.25. 18:06:09


Kétségtelen, hogy léteznek megélhetési jogvédők is, akiket aztán esetleg még politikai háttér is mozgat.
De nemcsak erről van szó.

Sasika, ne felejtsük : a történelem során bebizonyosodott, hogy a fenti jelenségek kismértékü megléte hova fajult pl kristályéjszaka, gázkamrák.
Sem alul, sem túlértékelni nem szabad.

Gondolom, irásod célja nem az igenis létező, összetett, politikusok általl meglovagolt, más részről túlhisztérizált problémák eljelentéktelenitése.

Blue Buddha 2008.11.25. 18:10:06

Nyíri János

tetszettek volna forradalmat csinálni 1933-ban, Hitler előtt, és akkor elkerülhető lett volna a baj.

dezső 2008.11.25. 18:10:41

aachi2 és Fülig Jimmy hozzászólása önmagában is igazolja a blogoló Ratius mondandóját. Minősítenek, "éligazítást tartanak", helyretesznek magas lóról, ahelyett, hogy színvonalasan érvelnének.

nadivereb 2008.11.25. 18:12:27

Problémáim a poszttal:
1) "Felszabadítani" az országot megszállás alól lehet. Mi nem felszabadítanánk, hanem elvennénk egy-két másik országtól egy nemzetközi békeszerződés által nekik adott földet. Lehet hisztzni azon, hogy fair volt-e a békeszerződés (természetesen nem), csak éppen fölösleges. Ez most olyan, mintha az osztrákok nekiállnának visszakövetelni Magyarországot, Csehországot és Dél-Tirolt, mint örökös tartományokat. Ne vicceljünk már!
2) Marhára igazad van azzal, hogy árpádsávos hibbantamagyarék jelentéktelenek kellenének hogy legyenek. Mivel azonban jelenleg sajnos ők a leghangosabbak, és marhára nem találjuk a gombot, amivel le lehetne őket halkítani, komoly problémát jelentenek.
3) Ugyanez a helyzet molotovkoktélozgató-ablakonbelövő gerinchuszárékkal. Ja, és ha valaki egy olyan csoportot venne ilyen módon célba, amibe én is beletartozom, (pl. szemüvegesek), hát én is be lennék szarva, az tuti. A cigánykérdés összetettségében maximálisan igazad van.
4) Nem magával a zsidózással vana baj (szerintem), hanem azzal, hogy akik mostanában hangosan zsidózni szoktak, ijesztően gyakran hordanak egykori katonai egyenruhákhoz ijesztően hasonlító göncöket. Ez pedig baj. Semmi baj a zsidóviccekkel, sok zsidó barátom is jót nevet a kohn-grün vicceken, viszont mint oly' sok minden, ez is attól függ, hogy milyen céllal mondják. Ha úgy, hogy 'Zsidókat a Dunába!', akkor nem jó vicc. Ennyi.
5) Ne tessék a melegeket megdobálni tojással (hogy mitől idióták, azt nem értem). Ne tessék fütyülni se őket. És ne tessék felháborodni se, amikor valaki neadjisten szóba hozza a házasodáshoz és örökbefogadáshoz való jogukat. Egyébként szerintem a posztban érzékeltetettnél jóval akutabb a probléma a magyar társadalomban. Igenis nagyon sok előítélet van velük szemben, ráadásul nem úgy fest, hogy ezek csökkennének.
6) Drogozni nem normális (hozzáteszem: bagózni és alkoholt vedelni sem az), viszont mostanában nemigen hallottam komoly jogvédő felszólalásról a heroinfüggők védelmében...

croesus 2008.11.25. 18:12:42

Teljesen jogos a poszt, a jogvédők és a média is mindig csak az egyik oldalról mutatja meg a problémákat.
Például a provokáló módon seggrázó homokosokat valóban megverik, megdobálják DE a meleg pékeket, asztalosokat nem taszítja ki a társadalom. Nem is hallottam még hasonló embereket ért atrocitásról.
Romaellenesség is létezik (sőt!), de szó sincs arról hogy nem mehet az utcára nyugodtan az, aki cigány. Arról nem is beszélve, hogy a romákon elkövetett erőszakos bűncselekmények jó részéről később kiderül, hogy az elkövető szintén roma.

Vasist 2008.11.25. 18:13:53

Én nem értem, hogy miért kell állandóan kiemelni ezt a holokauszt dolgot, miért kell külön zsidó emlékmű, miért nem lehet a II világháború összes áldozatára egyformán emlékezni.Nem csak a zsidók szenvedtek a világháború alatt. A titó marsal partizánjai által legyilkolt több ezer magyarról miért nem lehet ugyanígy megemlékezni?

Vasist 2008.11.25. 18:17:59

Kedves nádiveréb!

Az első pontodban kevered a dolgokat Osztrákok nem éltek 1000 évig Magyarországon, és Csehországban, és jelenleg sem élnek itt.
Szemben a mi helyzetünkkel!

Kolja 2008.11.25. 18:28:56

jó a poszt, kicsit felületes, de ez a lényegen nem változtat: ma magyarországon mindenkivel meg lehet etetni mindent. sok a hülye, és a sok hülye még több hülyét csinál...:):)
fasizmus olaszországban volt, nácik németországban, magyarországon egyik sem, csak becsületesen dolgozó emberek, akiket pár eszement megpróbál ide- oda rángatni, úgy, hogy közben abból hasznot húz. Mindenki hülye, aki elhiszi, hogy a mai magyar demokrácia keretei között fasizmusveszély, stb megfér. Nem, nem fér meg, éppen ezért nincs is. Kicsi libsi barátaim, ti akik a szart keveritek a jogvédőitekkel: vegyetek inkább madarat állatpiacon és az etessétek!
1. Cigányokat ért támadás oka: tartozások, uzsorakölcsönök
2. holokauszt: van ilyen, csak azt nem tudom, nekünk magyaroknak mi közünk hozzá (attól eltekintve, hogy nyílván magyar zsidó családok is meghaltak sajnos)--> nem magyarországon kell keresni a történelmi fájdalom okait, előzményeit
3. homik, drogosok: saját dolga mindenkinek, miért kell villogni vele?? én sem villogok tévékamerák előtt közterületen azzal, hogy a barátnőm mekkora jó nő, pedig tényleg az!!!
4. ujságírók: azt hiszem, eléggé felhígultak ahhoz (sajnos), hogy lassan népszerűségükben beérik az ingatlanosokat...
szomorú ezt a társadalmi vergődést nézni nap mint nap, tökéletesen egyetértek a post-tal, grat.!

boka · http://csaszu 2008.11.25. 18:34:23

"csak azt nem tudom, nekünk magyaroknak mi közünk hozzá (attól eltekintve, hogy nyílván magyar zsidó családok is meghaltak sajnos)-->"

Nyilván kevesen tudják, hogy nem diszkó balesetben halt meg a sok magyar zsidó. Nyilván még kevesebben, hogy a keretlegények, csendőrök, házmesterek ( nyilván magyarok, sajnos ) erőteljesen hozzájárultak ehhez.

Ki tudja, talán az én rokonaim is az elkövetők között voltak. Ma szégyenlem, talán ők is, ha élnének.

gitáros 2008.11.25. 18:35:36

Kedves szerző, irigyellek a szép, egyszerű világképedért...

RIO 2008.11.25. 18:35:38

ehehhhehee :D
hát ez tetszett. rendszeres rádióC hallgató vagyok és ott az ilyen csoffadtak legszebb példányai hányják az észt rendszeresen.
szvsz az indítékok közt szerepelhetne még a politikai sakkbábúság is.

Werwolf 2008.11.25. 18:36:21

Jo poszt, több ilyen kellene.

Nehany irogato elgondolkozhatna pl azon, hogy a Felvideket Csehszlovakia kapta meg, es az mar nem letezik. Jugo - stb, stb...
Nem beszelve a II. Vh. kitöreset megelözö utolso bekeidös hatarokrol.

Igen, a jogvedök ebböl elnek, illetve egymas elött kell egymast tullicitalniuk magyargyülöletben, hazudozasban, es akkor, talan jut nekik a judaspenzböl.

Holokauszt-tema meg uncsi. Leragott csont, a lové is at lett utalva, de sose eleg. Ilyen egyszerü.

RIO 2008.11.25. 18:36:35

szégyelljed boka :D akkor is ha nm voltak elkövetők, azért tartjuk a fajtádat.

troll 2008.11.25. 18:41:02

nagyon jó poszt, viszont a kommentek..

""Szeretem a hazám, nem szeretem ha az idegenek akiknek semmi közük ehez a földhöz - hiszen nem tettek érte semmit - rajtunk élősködjenek = NÁCI VAGYOK.

Kritizálni merem Izrael háborus politikáját, és nem tetszik ha a zsidók kurva magyaroznak engem = ANTISZEMITA VAGYOK. "

igen bazmeg, amikor idegen élősködőnek nevezed azt, aki nincs egy véleményen veled, akkor igen, náci, idegengyűlölő vagy. amúgy mi közöd izrael háborús politikájához? miért izrael háborús politikája itt a leginkább közérdeklődésre számot tartó, amikor milliókat mészárolnak le afrikában, burmában, stb? megmondom, mert antiszemita köcsög vagy.
a poszt nem téged rehabilitál, ne örülj:)

Blue Buddha 2008.11.25. 18:42:03

Szerintem nem kéne a zsidótémán lovagolni. Az csak néveli feleslegesen az egójukat, mert azt hiszik, hogy tényleg ők a legfontosabbak, pedig nem

Werwolf 2008.11.25. 18:43:45

de troll,
miert annyira egetö kerdes a magyarorszagi antiszemitizmus, mikor Afrikaban, Burmaban milliokat meszarolnak le?

RIO 2008.11.25. 18:46:51

szerintem se kellene rajta lovagolni, mert biztos hogy egyikünk sem rendelkezik pontos információkkal arról a büdös nagy DOLOGról, ami az egész zsidótémázás mögött van.
cserébe adjuk sorra az IP- (és fizikai) címeinket az NNI-nek, és még sokkal rosszabbaknak is.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.11.25. 18:47:20

boka szerinted ,ha egy csendőr nem hajtotta végre a _parancsot_ mit kapott?

Fekete0 2008.11.25. 18:50:50

Mikor ezt a blogot írtad, biztos lehettél abban, hogy ez a marha nagy felszínesség értő fülekre fog találni. Egy újabb bizonyíték arra, hogy senki nem lát az orránál tovább.
Nem látod a fasisztákat? Akkor biztos nincsenek is... Sőt, nincs a holdnak másik fele, meg bacilusok sem, meg a kínai nagy fal is csak kommonista propaganda... mer' nem látod.
Csak így tovább, a populizmus útján!

boka · http://csaszu 2008.11.25. 18:52:37

"miért izrael háborús politikája itt a leginkább közérdeklődésre számot tartó"

Egyébként tanulságos: a palesztin kisgyereknek a szülei kulcsot adnak a nyakába ( menyország kapukulcsa ), felrobbantja magát és, ha nem hal meg, akkor zsidó orvosok küzdenek a gyerek életéért .

Werwolf 2008.11.25. 18:52:53

Nem latod a az eszkimokat a norveg balnavadaszhajoval a Batthyany ternel?

Pedig ott vannak, hiszen nem latod öket.

boka · http://csaszu 2008.11.25. 18:54:17

"szégyelljed boka :D akkor is ha nm voltak elkövetők, azért tartjuk a fajtádat. "

Hogy rohadjak meg !

RIO 2008.11.25. 18:56:20

én láttam őket

A.G. 2008.11.25. 18:56:21

Arról miért nem beszél Brohácsi Cikória, hogy miért csak a cigány kisebbséget érik ilyen dolgok? Él még itt több kisebbségi csoport is, mégsincs velük senkinek baja. Vajon miért? A választ ugye mindannyian tudjuk, csakúgy, mint Brohácsi Cikória.

Vasist 2008.11.25. 18:56:48

boka!

Ezt a tipikus populizmus, hatásvadász hozzáírást.
Könnybe is lábadt tőle a szemem.

peugeot 2008.11.25. 18:58:54

"A helyes megfejtés beküldői között egy baseballütőt sorsolok ki."

Ez a prologus a koronája az igénytelen írásodnak, értéktelen véleményednek. Jól mutat rajta.

Werwolf 2008.11.25. 18:59:09

RIO,
az mindegy, te egy megatalkodott balnavedö vagy.

boka · http://csaszu 2008.11.25. 18:59:39

"Ezt a tipikus populizmus, hatásvadász hozzáírást."

Melyik? Van még !

RIO 2008.11.25. 19:01:29

na hirtelen komolysággal:
nem először írom és mondom, hogy a holokauszt csak nagyságrendjében és történelmi(etlen) távolságában kirívó az előző kétezer év hasonló attrakcióitól. a brit szigetekről nemtomhány évszázadig ki voltak tiltva az izraeliták.
antiszemitizmus (na ez is mekkora faszság, tele vagyok sémita haverokkal) volt, van és lesz, amíg zsidó lesz a földön.

Vasist 2008.11.25. 19:02:26

A tiéd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Egyébként tanulságos: a palesztin kisgyereknek a szülei kulcsot adnak a nyakába ( menyország kapukulcsa ), felrobbantja magát és, ha nem hal meg, akkor zsidó orvosok küzdenek a gyerek életéért ."

simonmondja 2008.11.25. 19:03:11

Kérdés, hogy miért fáj T. posztolónak és lelkes helyeslőinek hogy mások máshogy gondolják.

A., Azért, mert ebből élnek, vagy valamilyen előnyük származik belőle?
B., Azért, mert szorongásos neurózissal küzdenek, s a maguk félelmeit a társadalom egészére próbálják kivetíteni?
C., Azért, mert az antikommunizmus és a forradalmi romantika torz kettősén szocializálódtak, és valahányszor leírják, kimondják azt a szót, hogy fasizmus, újra átborzong lelkükön ifjúságuk minden kellemes szexuális élménye? (A Marx – Marcuse - Mao jelszótól orgazmusuk is van, de ez a szentháromság mostanában kicsit snassz…)

Werwolf 2008.11.25. 19:03:34

peugeot,

"Ez a prologus a koronája az igénytelen írásodnak, értéktelen véleményednek. "

Elegem is lett az ertektelen velemenyekböl. Nyitok inkabb egy ertekes vörösbort.

boka · http://csaszu 2008.11.25. 19:03:54

"szerinted ,ha egy csendőr nem hajtotta végre a _parancsot_ mit kapott? "

Egy vicc 1945-ből :

Az apáca zárdában az egyik nővér beszalad a főnővérhez:

- Főnővér ! Betörtek az oroszok, megerőszakolták összes nővérünket, csak Mária nővért nem !

-Őt miért nem?

- Mert nem akarta !

................

A vicc németekkel kezdődik, de úgy hosszú lett volna. Így is tanulságos.

Werwolf 2008.11.25. 19:05:16

az szdsz mexavazta a ktgvetest.
öket sem szabad hazugnak nevezni, igaz? :))))

boka · http://csaszu 2008.11.25. 19:09:54

"zsidó orvosok küzdenek a gyerek életéért "

Ezt mindig elmesélem társaságban, mint nagyapám a " régen egy pengő volt egy malac " történetét.

Pedig izgalmas , mint egy country -fesztivál

Szergej 2008.11.25. 19:14:18

Ciganyellenesseg
Nyilvan van alapja, nem vitatom. Mostanaban eleg sok molotov koktelos dobalozas tortent - megpedig relative eleg rovid ido alatt - igy ertheto, ha jogvedok parhuzamot vonnak a tortenesek es a masirozgatas kozott. Habar persze bizonyitek mindegyik tamadasra nincs, nyilvan azokat meg kene varni mielott rasszistaznak, mar ha egyaltalan kiderul az igazsag.
Antiszemitizmus
Szerintem sok antiszemita meg eleteben nem talalkozott zsidoval, es jo lenne kulonbseget tenni az egyszeru zsido es izrael politikaja kozott...
Melegek
Valoban mindenkinek a maganugye hogy melyik nemhez vonzodik, es irritalo ezt agresszivan masok orrara dorgolni. Ugyanakkor a torveny erre lehetoseget ad, innentol kezdve minden buzinak joga van felvonulni, megha ez izlestelen is.
Megdobalni oket ugyanolyan izlestelen dolognak tartom.

kokómester 2008.11.25. 19:20:24

Ha-ha-ha.

Na mondom az igazságot, a bejegyzés summázva egy blődli, féligazságokkal megtűzdelve. Még tömörebben tehát: átlagos.

Például szerintem akit hülyének gondolok nem szánom két év sittre. Azé két év sitt elég kirekesztő nem? Vagy? Nem győztelek meg? :D
Nyilván.

boka · http://csaszu 2008.11.25. 19:20:44

"minden buzinak joga van felvonulni"

Meg papnak, fodrásznak, virágkötőnek, divattervezőnek lenni .....

tlac 2008.11.25. 19:23:13

A és B, C részben. + D: rasszisták vannak köztük. Nem tojással dobálnak.. +E: frusztráltak, bűntudatukat transzponálják.

misc · http://misc.blog.hu 2008.11.25. 19:27:01

érdekes, én se látom őket.

Tegnap viszont megrugdosott [censored] bőrszínű fiatalember a villamoson.

megfigyelo 2008.11.25. 19:32:32

Hol a feneben el ennek a postnak az iroja?! Mindennek (na jo, majdnem mindennnek) az ellenkezoje az igaz.

tlac 2008.11.25. 19:33:41

Mostanaban eleg sok molotov koktelos dobalozas tortent - megpedig relative eleg rovid ido alatt - igy ertheto, ha jogvedok parhuzamot vonnak a tortenesek es a masirozgatas kozott
Sőt, nem csak "jogvédők"! Én is látok párhuzamot. Szlovákterroristázással is látok. Meg CD-t találtam a postaládában, kiosztom a Nemzetbiztonsági bizottságnak. sok ilyen párhuzamos dolog van.

Werwolf 2008.11.25. 19:36:17

megfigyelö,
nem el, nem irt posztot - mindennek az ellenkezöje az igaz. Latod? Nem latod. Na latod.

tlac 2008.11.25. 19:36:24

Régi: egyik antifasiszta a többeiknek, vigyázzatok, addig antifasisztáztok, h egyszer a Dunába lövitek magatokat!

TheBigMuzzy 2008.11.25. 19:56:29

Ritka, hogy nem akarok indexen megjelenő poszttal vitatkozni. Ez olyan. Stimmel.

Szergej 2008.11.25. 19:58:25

"Ritka, hogy nem akarok indexen megjelenő poszttal vitatkozni. Ez olyan. Stimmel. "
Akkor generaljunk vitat.

Naci!
:)

ehhh 2008.11.25. 20:07:12

buzifelvonulas? milyen buzifelvonulas? valamelyikotok is ismer egyaltalan buzit?

a buzik nem vonultak fel, sot utaljak az egesz felhajtast pont ugy mint a nem buzik. es kb pont ugy elnek parban mint akarkik. elmegyek latogatoba a barataimhoz es egyik sincs noi ruhaban, megis mit a fenet kepzeltek??? a valodi buzik azt gondoljak (joggal) hogy az ilyen felvonulasos hiszteria csak art a buzi ugynek - mar ha lehet ugynek nevezni.

akik felvonulnak azok nem buzik hanem transzvesztitak. semmit nem akarnak, se hazasodni se semmit, csak szemetet, ricsajt meg szereplest, kihasznaljak hogy a nem buzik legtobben olyan ostobak ez ugyben, hogy meg lehet szopatni oket hogy ok a buzik es ezert nekik alanyi jogon jar az hogy felforditsak a varost.

tojast nekik.

nnno. masrol mar nem irok mer' igy is hosszu.

TheBigMuzzy 2008.11.25. 20:14:08

boka · csaszu 2008.11.25. 19:20:44
"minden buzinak joga van felvonulni"

Meg papnak, fodrásznak, virágkötőnek, divattervezőnek lenni .....

... papnak ... = de alapítson is hozzá saját egyházat, és ne az enyémet akarja elvenni tőlem ...

Szergej 2008.11.25. 20:18:19

Miert ha nem eroszakol gyerekeket, nem villog szexualis beallitottsagaval stb miert ne lehetne pap?

Valaki a sok közül 2008.11.25. 20:21:14

"jó a poszt, kicsit felületes, de ez a lényegen nem változtat: ma magyarországon mindenkivel meg lehet etetni mindent. sok a hülye, és a sok hülye még több hülyét csinál...:):)"

Ugyan már 60% az egézbe beleszarik, a maradék 99%-a meg azt gondolja, hogy ez az egész nácizós, rasszistázó faszság eltűnik az MSZP-SZDSZ-el együtt 2010-ben.

Kulákozás is ment ezerrel aztán hol van már.

Tudomásul kell venni, hogy az MSZP-SZDSZ-nek kell egy ellenségkép. Ezek egyszerűen megszokták már a kádár rendszerben, hogy ellenségképpel fedjék el saját dísznóságaikat. A kulákozás is akkor kellett, amikor kellettek a földek, az arisztokratázás célpontjai meg a villák voltak.
És most kié a föld, kié a villa? Na ezért kell a nácizás.

Pszt! 2008.11.25. 20:26:29

Tessék mondani, ez a tahóblog?
Ilyet én is fogok indítani. Kicsit zsidózok, cigányozok, magyarkodok, majd megmagyarázom, hogy nem is vagyok olyan, és felállva fog ünnepelni a netes társadalom elkorcsosult része.

Pszt! 2008.11.25. 20:29:03

Hetyke magyar legénynek lenni a határon innen könnyű, de egyből befosnak, ha a szlovák rendőr rájuk emeli a gumibotot. Pedig ő is csak annyira nacionalista, mint akik kimennek nagymagyarkodni.

ksion 2008.11.25. 20:33:28

Pszt!...pszt.

csabakirályfi 2008.11.25. 20:35:26

Ratius:
Egyszerü válasz:
Ha Zsolti zsidózhat, akkor mások antiszemitázhatnak. Próbáltatok már nem zsidózni?
Hátha abbahagyják?!
Bonyolult válasz: 2006 öszén igen hosszan tartott az alkotmányozó nemzetgyülés. 2008 márciusában is megpróbálták megnyitni, csak akkor a Fösámán más véleményen volt (tán már nem kellett annyira a MIÉP tagozat támogatása).

Werwolf (magyar testvérem..): "Nehany irogato elgondolkozhatna pl azon, hogy a Felvideket Csehszlovakia kapta meg, es az mar nem letezik. Jugo - stb, stb..." - ez az erdö. Hány szlovákot kaptak a Felvidékkel? Hány magyart? Erdélyben hány román élt? Délvidéken? Teleki-féle nemzetiségi térkép?! Linkeljem, vagy megleled? Aztán a fajmagyar szurkolók miért nem szurkolnak Burgenlandban is? Az ottaniaknak nem kell magyarigazolvány? Esetleg állampolgárság? Aztán ha már ezekent törted a fejed: lehet szaporodni.
De azt inkabb a nemzetiségnek hagyjuk, hogy legyen mit a szemükre hányni.

üdv,

dr. keck dániel 2008.11.25. 20:37:43

nagyon jo poszt, gratulalok
minden egyes szavaval egyetértek

Calogero 2008.11.25. 20:39:38

Boka nálad ostobább emberrel még nem hiszem, hogy életemben valaha találkoztam, sok sikert a további demagóg, nevetséges faszságaidhoz

hufi 2008.11.25. 20:44:29

Ha a zsidók folyton önsajnáltathatják magukat a nagy XX. századi holomeséjükkel, akkor egy igazi magyar fasiszta miért nem élheti ki magát revizionista és felsőbbrendű fehéremberes kényszerképzetében?
Igaz hogy sosem volt holomese, mert akiket elvittek a nácik, azok majdnem mind visszajöttek és azóta felveszik (vagy örököseik veszik fel) a nekik járó évenkénti holomese-kárpótlást,
de aztán a végére kiderül, hogy még csak igazi magyar fasiszta sem létezett soha, mert maga a fasizmus csakis Mussolini Olaszországának szülötte vala.
Mégis olyan jól hangzanak ezek a hangzatos hazugságok a kilincsorrú vájtfülűek köreiben, akik állandóan rettegnek és rettegésre buzdítanak, de nehogy újra "barna eső" vagy fekete leves legyen a vége. A hülyeség rendszerint fáj, ez az ilyen jellegű nyilatkozataik alapján immáron kristálytisztán látszik.

Werwolf 2008.11.25. 20:44:48

pszt,
azt irod, hogy "nagymagyarkodni".

nem kedvellek.

boka · http://csaszu 2008.11.25. 20:52:15

"mert akiket elvittek a nácik, azok majdnem mind visszajöttek"

minusz hatszázezer ( magyarországon )

Bocs a demagógiámért, :DDDDDDDDDDD

Elektro (törölt) 2008.11.25. 20:56:09

trendi lett fasisztázni, meg antiszemitázni. ha valakinek ennyire nem tetszik itt, az miért nem húz el a rákba? a zsidóknak ott van izrael, a cigányoknak india, a kommunistáknak meg kína, észak-korea, vagy a napsütötte kuba. mindegyik saját magát teszi nevetségessé. a mostanra szociálistává (hovatovább szociáldemokratává) mosakodott poszt-kommunista, aki nem is olyan régen még vörös csillag kitűzővel feszített egy mára szinte mindenhol megbukott diktatórikus! rendszerben és x.y. elvtársnak hívták. a cigányokat utálni pedig bizony nem magyar specialitás. sehol sem kérnek belőlük (a gyengébbek kedvéért: kanadában azóta van vízumkényszer, amióta nagyobb számban próbáltak bevándorolni, de angliából és svédországból is visszaküldték őket. aztán volt egy román rendelet, ami megtiltotta nekik, hogy romá-nak hívják magukat, mert az összetéveszthető a románnal. és azért a '80-as, '90-es években csehszlovákiában volt a legtöbb cigányverés. de újabban az olaszok is kezdik őket megszeretni...). izrael pedig a leg militánsabb és leg fasisztább ország a világon. aki nem hiszi, járjon utánna...

szekelyorszem 2008.11.25. 20:58:17

Boka szánalmas vagy, buta és úszító! Rohadj meg!

boka · http://csaszu 2008.11.25. 21:04:33

"Boka szánalmas vagy, buta és úszító"

És Magyarországon születtem, nem a Hegyekben, hogy rohadjak meg !

Szergej 2008.11.25. 21:05:46

hufi
Egyszeru vagy mint a bot.

A holokauszt a fasizmus-nacizmus, tok mindegy, hivjuk ideologianak a kovetkezmenye volt, es bizony nagyon sok embert megoltek, meghozza faji alapon,
Lehet vitatkozni a szamokon, de mindenesetre megtortent.
Ne a szavakon lovagolj...

zpequino 2008.11.25. 21:08:28

1. Azzal a mai apig egyetértek, hogy mindenki élhessen abban az országban, ahol ő többségben van (ez igaz minden kisebbségre a Földön, önrendelkezési jogot minden népnek!). Ha vannak színmagyar területek, azoknak itt a helyük, nálunk sincsenek szlovák megyék, ez logikátlan, hülyeség. A trianonozás megint hülyeség, mert a térkép, amit mutogatnak, ott már 90%-ban nemmagyarok élnek, minek nekik Horvátország, nem is értem.
2. Ez tényleg nevetséges. Ha annyira szeretik a törvény betűjét (mindig arra hivatkoznak), akkor vegyék észre: se önkényuralmi jelképük nincs, és egy árva pofont se osztottak még ki, tudomásom szerint. Oroszországban pl. már helyzet van, ott elkezdték kivégezni a bevándorlókat bizonyos neonácik, az már igen. Ez csak terelés, hogy a fontosabb dolgokkal senki se foglalkozzon. Hamarosan lehet majd sms-t is küldeni az mtv-be, hogy melyik szervezetet tiltsák be, a Lelkiismeret 88-at, a Gárdát vagy a Kossuth-téri alkotmányozó nemzetgyűlést. A kisorsolt beküldők laptopot nyernek.
3.Nem dolgozik a rendőrség, a cigányok pedig szabadon gyakorolhatják évezredes szokásaikat, miszerint nálunk venni, kapni, ellopni, elrabolni ugyanaz: "szerzésnek" nevezik. Persze, a hagyományos életformájuknak annyi, nincs már kovácscigány, vályogvető cigány, teknővájó cigány, már csak egy-két muzsikus, tehát jó lenne nekik más irányt mutatni. De addig is: a bűncselekmény az bűncselekmény, továbbá nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél. Engem is loptak már meg és raboltak ki, mint ahogy a barátaimat, rokonaimat is sokszot. Mindig cigányok. Hát jó, hogy cigányellenesség van, még ha kicsit fel is fújják, és ha sajnálatos is, mint ahogy általánosítani általában.
4. Ez gumicsont.
5. Dolgoztam, jártam egyetemre buzikkal, senki nem rekesztette ki őket. Akik pedig vonultak, azokkal nem az volt a baj, hogy vonultak, hanem hogy amit csinálnak, az közszeméremsértés.
6. Nem tudok róla, hogy a drogosokat kirekesztenék...

Azért csinálják, mert ez a munkájuk. Ha kussolnának, mehetnének árufeltöltőnek.

Barnabás 2008.11.25. 21:09:07

Szerintem is A.
Nyiri János!
Nincs szándékomban megsérteni téged,de azt hiszem rossz oldalra tévedtél.

szekelyorszem 2008.11.25. 21:12:26

És akkor mivan ha ott születtél te hernyótalpas tápos köcsög?
Az ember megválaszthatja, hogy hol születik?
Legalább benem nem szláv vagy német vagy valami korcs vér van. Sztem te ne örülj nagyon magadnak.

Sheridan 2008.11.25. 21:14:29

Remek bejegyzés. Ritka, hogy az Index-hez beválogatott postok a valóságot írják, de ez a bejegyzés teljesen rendben van. Csak így tovább. Több ilyen bejegyzés, több ilyen ember és máris jobb lesz a világ.

Sheridan 2008.11.25. 21:18:16

Ja, a helyesmegfejtés az A.

boka · http://csaszu 2008.11.25. 21:22:03

"Az ember megválaszthatja, hogy hol születik?"

Nem ! Csak ott ugasson bele a dolgokba, ahol a hazája van !

"benem nem szláv vagy német vagy valami korcs vér van"

Ne folytasd! Ami ott van a Hegyekben , mindegyik van olyan "jó", mint a felsoroltak ! Hogy száradjon ki a lelkem ! Például a T-com-nál egy irodában dolgoznak a Hegylakók és bennszülöttek, mindegyiknek magyar neve van , és egymással románul beszélgetnek, ha nem akarják, hogy a német-szláv korcs magyar megértse ( bár, ha magyarul megszólalnak, Montágh Imre forog a sírjában ) .

szekelyorszem 2008.11.25. 21:31:01

Hát elbasztad, mert a hazám Magyarország és az elszakítot területek minden egyes része ahol magyarok élnek, végülis több mint ezer éven át a vérünket ontottuk érte.
Az, hogy a szánalmas irodában ahol robotolsz hogy bezsél ki és ennek mi az oka az engem nem érdekel.
Ha amikor megszólalnak....azt érted, hogy van akcentusuk és használnak esetleg olyan szavakat is amiről halvány lila gőződ sincsen, akkor megint buta voltál.
A végére csak annyit, hogy bár az elmagyarosodott szláv meg németeknek (kb 150-300 éve ha itt vagytok) tudom, hogy tök mindegy de én nem vér szerint is hála istennek magyarnak mondhatom magam az 1300 vlahányas évekig visszavezetett családfa alapján biztosan. Neked a tudat hiányzik, nemtudod, hogy mi si avgy gondolom ezért vagy ellenséges minden dologgal szemben ami túlmutat azon, hogy nemcsak ember vagy, hanem azonbelül magyar is.

boka · http://csaszu 2008.11.25. 22:00:47

"hogy nemcsak ember vagy, hanem azonbelül magyar is."


Fordítva helyesebb lenne !

Milyen családfa ? Azt sem tudjuk, hogy Petőfi elmondta-e a 12 pontot 150 évvel ezelőtt !

Talán van szerb, meg német ősőm, de kit érdekel ! Svájcinak vallom magam, de a rohadékok nem akarnak nekem ezért fizetni !

Tudok erdélyi szavakat: Lipinka , murok !

Ez a "vérünket ontottuk érte" olyan költői megfogalmazás, a történelem könyvben olvastam ,teljesen anakronisztikus.

Erre jók ezek a viták, hogy lássuk, mekkora feszültségek keletkeznek nemzeten belül más népcsoportokkal.
( ebből a szempontból uszítás volt, de a "hulye kocsog " fordulat fekete pákói ).

Tanulság: minden hányásban van sárgarépa (murok)

szekelyorszem 2008.11.25. 22:11:03

Látom jókedélyű vagy, ami nem is baj, viszont egy azaz egy magyaroszáginak sincs oka és joga lenézni vagy bántani a székelyeket.
Rengeteg vért hullajtottunk (remélem ez megfelel) a hazánkért külön ez volt a feladatunk megvédeni Titeket kedves testvérem.
Ha meg mégis úgy gondolod, hogy hegyezel, meg románozol, meg úristen hogy beszélnek (ahogy beszélt minden magyar régen), akkor azt mond a szemembe személyeen, vagy bármelyik székelynek és ne az interneten huzsárkodj kedves milosevics. :D most mennem kell nyílvesszőt faragni. szia.

kfi 2008.11.25. 22:11:14

nem értem, mit foglalkotok bokával. provokatőr, abból is a hülyébbik fajta.

boka · http://csaszu 2008.11.25. 22:16:51

"nem értem, mit foglalkotok bokával. provokatőr, abból is a hülyébbik "

Egyetértek !

szekelyorszem 2008.11.25. 22:17:07

sőt nincs is megengedve, hogy rosszat szólj, mert könnyen ellophatsz magadnak egy bicskát a hátadban :)
egyébként tényleg vicc, hogy még a cigányok is fenyítenek titeket magyarországon és ti ezt hagyjátok.
igyatok egy kis vért is ne csak kólát. :)

boka · http://csaszu 2008.11.25. 22:20:53

"hogy még a cigányok is fenyítenek titeket magyarországon és ti ezt hagyjátok."

A viszkis rabló cigány, a belvárosi trükkös pénzkiszedők cigányok, a koldusokat kirakó BH rendszámú autóban cigányok ülnek ? A bank automata rablók cigányok ? A válasz: nem ! Amikor bűneset, akkor román állampolgár !

szekelyorszem 2008.11.25. 22:26:55

LOL boka ez jóvolt.
A viszkisen kívül egyik sem erdélyi magyar aki ilyet csinál.
trükkös pénzkiszedőkről nem hallottam, de biztos, hogy román , cigány, estleg mindkettő egyszerre, vagy helyi magyar.
A koldusokat kirakók románok és cigányok ugyancsak.
A bankautómata falból kitépők azok helyi magyarok nagyobbrészben cigányok.
Ennyit erről. Attól még vicc, hogy bemernek fenyíteni a cigányok titeket.
Nálunk ezt nem teszik meg csak ritkán és akkor is csak azért mert feledékenyek :)

boka · http://csaszu 2008.11.25. 22:48:46

Reggel hétkor a rendőrpalotánál magyarul mondják a szegény didergő gyerek koldusnak, hogy tízkor jövünk !

A legjobb barátom is hegylakó, de ő Sütő Andrást olvas, nem Wass Albertet. Sosem arról beszélgetünk, hogy ki a magyarabb . Ugyanolyan cinikus, mint én, ami nagyon jó barátokká tett minket ( szinte már elvtársak vagyunk ). Sajnos mindkettőnknek van felesége, úgyhogy semmi szex !

Diffeomorfizmus 2008.11.26. 10:08:00

Re simonmondja 2008.11.25. 19:03:11

azert faj, mert az A-C pontokban felsorolt emberek
=> tartoznak a "kulturalis" es " gazdasagi" elithez
=> ok tettek tonkre az orszagot kulonosen az elmult 6 ev alatt
=> es mindez nem eleg : meg mindig ahhoz ragaszkodnak, hogy a jovoben is befolyasuk legyen eletunk es az altalunk megtermelt ertekek felett. lehetoleg kormanyzati pozicioban. Mondom : lehetoleg.

Kolja 2008.11.26. 11:05:40

kedves/ kedvtelen boka!

amiket comment címen itt összegányolsz, azok kritikán aluliak. szerintem te egy igazi vérlázító seggfej vagy, de a humorod helyenként el kell ismernem.
viszont, a commentek legelején még komolynak indultál (aztán kezdtél el oda nyalni, ahova kell....mint f*jtársaid szoktak), elég gusztustalan amit csinálsz, de lelked rajta- a te dolgod.
azt azért semmiképp ne hangoztasd, hogy magyarorszagrol 600 ezer zsidót vittek el, mert összesen nem élt annyi itt, ráadásul a buta ballib fajtád által annyira utált Horthy mentett meg közülük sokat. szoval erre tényleg figyelj oda, mert komolyabb társaságban lefordulnak a székről a röhögéstől, ha ekkora hülyeséget állítasz.
jah? és ha nem tetszik itt neked, a fasiszták/nácik/antiszemiták között, akkor mi a f*szomat keresel még itt???? menjél oszt' csapkodd a tyúkot a falhoz...arra mindig keresnek embert..:D:D:D:D
süti beállítások módosítása