HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

A Fidesz börtönében

2010.06.22. 12:00 Ratius

 

Legutóbb Tasnádi Péter próbálkozott azzal, hogy politikai üggyé, koncepciós perré, boszorkányüldözéssé nemesítse az ellene folyó büntetőeljárást. Még könyvet is írt saját meghurcoltatásáról 983 nap a Fidesz börtönében címmel. A ,,legutóbb” kifejezés persze randa csúsztatás, mert mostanában minden valamire való börtöntöltelék azzal próbálja meglágyítani fogvatartói szívét, de legalább megnyerni a közvélemény jóindulatát, hogy saját bűnügyét politikai ügynek nyilvánítja. Így cselekszik a tetten ért polgármester, a fülön fogott vállalati vezető, a nyakon csípett helyi politikus és a többiek mind, akik az előző nyolc esztendő korrupciós-dínom-dánom világában olyan pompásan megtalálták a helyüket.
 
 
Preventív perelhárítás
Így aztán semmi meglepő nincs abban, ha Gyurcsány Ferenc – ravasz prevencióval – már jó előre közli: ellene csakis politikai pert lehet indítani. Bármi is legyen a büntetőeljárás tárgya, ha ő az alanya, akkor az koncepciós per lesz, és punktum. Ráadásul nyilvánvalóan a Fidesz-diktatúra hajnala is eljövend az ő perbefogásával, így aztán előáll a sztálini képlet modern analógiája: villamosítás+szovjethatalom=kommunizmus Gyurcsány+per=Fidesz-diktatúra.
Meglepetést az sem okoz, hogy Gyurcsány nagyvonalúan lemond mentelmi jogáról. Bár a nemes gesztus értékét némiképp árnyalja az a körülmény, hogy a Fidesz kétharmados parlamenti erőfölényének tükrében ez a mentelmi jog puszta fikció.
 
Dimitrovi pózban
Az ugyan fölöttébb vicces, bár szintén nem meglepő, hogy a bukott miniszterelnök az új miniszterelnökkel akar hadakozni. Azt mondja, ne a táskahordozóit küldje rá, hanem gyűrje föl az inge ujját, aztán a kultúr mögött elintézik. Mint férfi a férfivel. na, az tetszene csak Gyurcsánynak! Álmaiban nyilván azt reméli, hogy fővádlóként odaáll elé Orbán, de legalább Kövér és fejére olvassák, hogy milyen megátalkodott demokrata volt ő. Ekkor kiállhatna ország-világ elé, megküzdhetne vádlóival, és bár, ha el is bukja a harcát, ő lesz a sokadik martír-miniszterelnök, aki védelmére kelt a demokráciának, kiállt az emberi haladás ügye mellett, egy boldogabb jövő érdekében, amely boldog jövendőben a bőség kosarából mindenki egyaránt vehet…
De nem ez fog történni, hanem az, hogy néhány ügyész szárazon és csendesen elősorolja azokat a jogsértéseket, amelyeket bizonyíthatónak vélnek, s a bíróságok lassú ügymenete szerint vagy elítélik, vagy felmentik a volt miniszterelnököt.
 
Aláírók
No, mindez, mint mondom, érthető és a normális politikai, közéleti kommunikáció medrében csordogáló folyamat. A sajtó megírja, a blogger, a fodrász és a taxisofőr csámcsog rajta egy kicsit, az olvasó megemészti, majd közösen várjuk a következő kommunikációs mócsingot.
Az viszont valóban megdöbbentő, legalábbis számomra felfoghatatlanul furcsa, hogy akad közel száz olyan értelmiségi, aki ezeket az idétlen szólamokat komolyan veszi. Vagy pontosabban, azt a látszatot kelti, hogy komolyan veszi, remélve, hogy ettől mi, közemberek is komolyan vesszük majd. Olyan emberek lehetnek ezek, mint azok, akik annak idején a letartóztatott erzsébetvárosi polgármester, Hunvald György mellett tüntettek: barátok és üzletfelek.
De nem is ez a lényeg, hanem az a rövidlátó ostobaság, ami az ilyen szimpátiaakciók mögött áll.
Mert mi lesz veletek, kedves aláírók, ha a független bíróság bűnösnek találja Ferencet? Mi lesz akkor, ha kiderül, nem egy Catilina, de egy köztörvényes bűnöző mellett tettetek hitet?
Gyanítom, valamelyiktek már készíti az új papírost, amelyben sietve elhatárolódtok az elítélttől...

 

 

 

109 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr32100628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PuruttyaIrto (törölt) 2010.06.22. 21:59:46

Te is tudod, hogy a "független bíróság" mekkora maszlag Magyarországon:

a rendőrségi szakaszból egy az egyben veszik át az ügyészek a szöveget, amit aztán a bíró mindenféle józan paraszti ész nélkül ítéletté konvertál.

Bírók mérlegelnek ahogy nekik jól esik, és nem lehet megfogni őket, hisz a jog nem ad erre lehetőséget. Egy bírót gyakorlatilag szinte lehetetlen tévedésen kapni.

Magyarországon a rendőr ítél, és amit ő mond az átszáguld a rendszeren, mindenféle józan észen alapuló kritika nélkül.

Szerintem is bűnös Gyurcsány, legalábbis és az én értékrendem szerint, de a jog az nem egy egzakt dolog, hanem egy telejósda színvonalát nyújtó gányolás.

rockjano_ 2010.06.22. 22:03:39

"Mert mi lesz veletek, kedves aláírók, ha a független bíróság bűnösnek találja Ferencet?"

Miért lesz még független bíróság?

Szerintem már nincs, az ügyészség pl. egyértelműen fidesz befolyás alatt áll már évek óta.

És egy ilyen túlhatalom mellett mindenki simul bele a biztosba, vagy megalkuvásból, vagy félelemből.

Ezzel együtt nem hiszem hogy GyF-et nagyon csesztetnék, veszélyes dolog és nem hoz már olyan sokat. Meg azért GyF-et ne becsüljük le.

PuruttyaIrto (törölt) 2010.06.22. 22:05:40

Ja Gyurcsány azért bűnös, mert ő volt a kapitány évekig, és hagyta, hogy a hajó örvénybe sodródjon.

Azt hajtogatta, hogy szociálisan érzékeny, és nem lehet megszorítani, nem szabad munkára kényszeríteni senkit, hanem segélyt kell neki adni.

Szerintem viszont a "segíts magadon, Isten is megsegít" elv értelmében, aki nem segít magán, hanem élvezi havi 50 000 Ft-ból az életet, hogy lopja a napot, azt nem szabad segíteni.

Emlékezzetek vissza az iskolára: melyik tanárt utáltad, aki szigorúan megfingatott, hogy tanulj, vagy aki hagyta, hogy elbeszélgessétek az órát? És a szigorút utálta.

És ma, amikor dolgoznom kell a megélhetésért, melyiket utálom? Igen, a gyengekezű, petyhüdt beszélgetős tanárt utálom! És pénzt adnék annak a tanárnak, aki megfingatott, és rávett, hogy tanuljak.

Nos Gyurcsány gyengekezű tanár volt, ezért közép távon is csak utálni lehet. Emberek százezreit ösztönözte semmittevésre, naplopásra, munka helyett, így szerintem bűnös Gyurcsány!

beavereater [AT] 2010.06.22. 22:06:57

A szép szőke nő beül a fogorvos székébe. A doki fogja a fúrót és föléhajol. Éppen kezdene dolgozni, amikor finom női ujjak fogják körbe a zacskóját.
-Na de hölgyem, mit jelentsen ez?
-Csak annyit doktor úr, hogy mostantól kezdve mindketten nagyon fogunk figyelni arra, hogy ne okozzunk fájdalmat a másiknak.

Azért mert négyévente más ül a székbe, még nem kellene ébren álmodni...

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.22. 22:07:14

Csak a feltett kérdésre kívánok válaszolni, áttételesen. Azzal, ha én azt vallom, hogy a "viszkist" nem lett volna szabad elítélni,még nem fognak lecsukni.

yafet 2010.06.22. 22:09:02

20 év börtön kijárna neki valami túlzsúfolt orosz fegyenctelepen. Na akkor inkább gondolnám, hogy van igazság a földön.

A 100 értelmiségi meg megérne egy vizsgálatot, hogy az elmúlt 8 évben milyen forrásból milyen pénzeket kaphattak.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2010.06.22. 22:10:26

Már elnézést, de Catilina sem volt egy matyóhímzés. Lecsúszott, zülött patrícius volt Rómában, a véreskezű Sullától tanulta, hogyan lehet az ellenfelek kiirtásával megkaparintani a hatalmat a városban. Persze Cicero túlspilázta egy kicsit a dolgot.

Devil 2010.06.22. 22:11:20

A birosag fuggetlensegeben senki sem hisz, a jobboldaliak sem. Zuschlag 8,5 évet kapott 50 millios sikkasztasert, Gyozike apukaja meg 116 millios adocsalasert csak 2.8 millas penzbuntetest:
velvet.hu/celeb/gyozo070508/
Ettol eltekintve jo ez a poszt, kar hogy a lenyegrol - mivel is vadoljak Gyurcsanyt - nem esik szo.
Meg az ilyen perek ketelu fegyverek, mi lesz ha a Fidesz prominensei ellen is eloas az MSZP valamit?

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.22. 22:14:20

Az a gáz komcsikám, hogy Tasnádi egy szimpla maffiózó, amit Gyurcsányról azért nem mernék kijelenteni. Másrészt nem t'om feltűnt-e a kimosott agyacskádnak, hogy ez az egész nem Gyurcsány ügyéről szól elsősorban, hanem a fideszes kommunista bagázs által már elindított, koncepciós cirkuszokról. Hogy meg merik-e tenni azt, amit Rákosiék, még kérdéses, de tartok tőle, hogy nem sokáig.

flamer 2010.06.22. 22:14:26

"és a többiek mind, akik az előző nyolc esztendő korrupciós-dínom-dánom világában olyan pompásan megtalálták a helyüket"

Még szerencse, hogy csak az elmúlt nyolc évben volt itt korrupció, így fel sem merülhet az a kérdés, hogy akik pl. az azt megelőző négy év korrupciós-dínom-dánom világában olyan pompásan megtalálták a helyüket, azokat miért nem kergeti ilyen lelkesen a jog pallosa.
Nyilván azért, mert ilyenek nincsek, nem is voltak.

Chicano 2010.06.22. 22:16:21

@Devil: "Gyozike apukaja meg 116 millios adocsalasert csak 2.8 millas penzbuntetest"

Ajjaj, ugye nem azért mert fideszes? Mert akkor ezentúl a munkáspártra fogok szavazni! :)

Ringlósztár 2010.06.22. 22:19:15

Devil 2010.06.22. 22:11:20
Független bíróság Mon? Höhöhö.
"Súlyosbították Várhegyi Attila fideszes országgyűlési képviselő, pártigazgató büntetését. A volt államtitkár másodfokon egy év börtönt kapott két évre felfüggesztve, folytatólagosan elkövetett különösen nagy vagyoni kárt okozó hűtlen kezelés miatt. Összesen 154 milliós kárt okozott az önkormányzatnak, bár ebből valamennyi megtérült."
Ezt is érdemes a Zuschlag ítélethez hasonlítani.
Félreértés ne essék: Zuschlag és Ujhelyi és társai is bűnösök, de nevetséges Mon független igazságszolgáltatásról beszélni, kb. egy banánköztársaság szintjén állunk.

kovacsguszti68 2010.06.22. 22:20:03

Elég trágya poszt...
néha körül szoktál nézni a fityesz háza táján is? Lehetne indítani ott is hasonló pereket tucatjával...

Chicano 2010.06.22. 22:20:27

@flamer: "az azt megelőző négy év korrupciós-dínom-dánom világában olyan pompásan megtalálták a helyüket, azokat miért nem kergeti ilyen lelkesen a jog pallosa."

Kergette őket 8 évig, még kormánybiztos is lett a dologra kinevezve. Csak annyira töketlen impotens balfékek hogy egyetlen ügyben se tudták megfogni a fideszt. Ami még hagyján, de sajnos kormányozni is hasonlóan kormányoztak. És ami még rosszabb hogy lopni is többet loptak. És ez a kettő így már kicsit sok volt.

elég.volt 2010.06.22. 22:21:39

@rockjano_: "Szerintem már nincs, az ügyészség pl. egyértelműen fidesz befolyás alatt áll már évek óta."

Te átaludtad az elmúlt éveket? Az elmúlt nyolc évben itt minden KOMMUNISTA befolyás alatt állt barátom.
Mehetnél a heti hetesbe Orbánozni teis. A bökkenő csak az, hogy 8 éve vörös uralom van.

Még szerencse, hogy én ugyanúgy utálom a jobboldalt, mint a balt. Talán ezért látom, hogy mekkora gyökér vagy.

antikosz 2010.06.22. 22:31:43

független bíróság?hol?a többi valóban csak politika...

(kíváncsi lennék annak a bírónak a karrierjére, aki nem ítéli el egy "politikai" perben ferikét.)

morpho 2010.06.22. 22:36:59

1, Orbán már akkor is csak a táskahordozóit küldte Gyurcsányra, amikor még nem volt miniszterelnök.Ugyanaz a gyáva féreg volt akkor is!
2,Jó lenne, ha nem csak pofázna a Kövér-Szijjártó-Semjén tengely, hanem feljelentést is tennének, mert ez így konkrétan fingfűrészelés és nem hiszem el, hogy tényleg bíróság elé akarnának bárkit is állítani.
3, Vajon mi a vád Fletó ellen?Hogy késve hozott nyilvánosságra néhány adatot?Amit amúgy a fidesz a múlt héten dettó megcsinált.Vagy, hogy hitelből épített autópályát és adott nyugdíjat?Ez hülyeség.Előbb a vádat kéne kitalálni, mert egyenlőre nincs!

Pistie 2010.06.22. 22:40:23

@elég.volt:

Zuschlag (MSZP) - 50 millió - 8,5 év börtön
Várhegyi Attila (Fidesz) - 154millió - 1év felfüggesztett(!!)

Az összes az elsikkasztott pénz. Kapj már a fejedhez ember, ha "kommunista" kézben lenne az ügyészség ennek nem pont fordítva kellene történnie?

Rwindx 2010.06.22. 23:02:42

"olyan értelmiségi"

No itt hibáztál, vagy inkább hibáztak. Önmagukra átdefiniálták az értelmiségi szót, holott a "Párt csahos kutyái" kifejezés sokkal találóbb lenne, és pont ugyanazt jelentené mindenkinek félreértések, sztereotípiák nélkül.

Leonard Zelig 2010.06.22. 23:02:53

A független bíróság nem fogja elitélni Gy.F.-et,
A fideszes bíróság viszont utasítva lesz a dolgozó kétharmad (LoL) pártja által a helyes cselekvésre.

Ssipak 2010.06.22. 23:04:58

most nem azé de 154 milkát büntetlenül el lehet lopni kis hazánkban? jelentkezni fogok a fideszbe, megére a hülyének is.

Rwindx 2010.06.22. 23:14:01

@Ssipak:
@Pistie:
Csak a pontosítás kedvéért:

cuslág ügy:
"bűnös folytatólagosan elkövetett csalás bűntettében részben társtettesként, részben felbujtóként, csalás bűntettében bűnsegédként, az Európai Közösségek pénzügyi érdekeinek megsértése bűntettében, valamint bűnpártolás és magánokirat-hamisítás vétségében felbujtóként, továbbá magánokirat-hamisítás vétségében bűnsegédként"

várhegyi ügy:
"bűnös különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelésben"

A kettő nem ugyanaz én akárhogy is olvasom. Egyébként meg mindkettő túl keveset kapott.

Bilbo 2010.06.22. 23:20:55

Aki nem teljesen ostoba, az tudja hogy az összes gyanús ügyből Ferenc és köre profitált. Ő már minden határon tűl ment, nagyon elfogult aki ártatlannak gondolja. Az aláírók azt hiszik, megvan még az MSZP-s/SZDSZ-es kórus és az majd belőlük érzékeny értelmiségit csinál. És majd külföldön is felovasó estet tartanak a gonosz FIDESZről. De ennek vége. A kórusnak vége és már külföldön sem érdekel ez a maszlag senkit. Ott is tudják, hogy Feri egy gazember.

Bilbo 2010.06.22. 23:23:54

Aki meg azt hiszi, hogy az elműlt 8 év ügyei amiatt voltak, mert az ügyészség FIDESZ-es, miközben embereket vertek az utcán 2006-ban és nulla büntetést kaptak, akik ezt tették, az elég elfogult. Egyszerűen már annyi lopás és gyanús ügy volt, hogy nem lehetett úgy takargatni, hogy egy kormányváltás után a takargató a börtönt elkerülje.

parttalan 2010.06.22. 23:24:48

"Mert mi lesz veletek, kedves aláírók, ha a független bíróság bűnösnek találja Ferencet? "

Csak szerinted lesz független az a bíróság, blogíró. Meg további max pár százezer vakhitű fideszagyú szerint...

old_field 2010.06.22. 23:28:08

@morpho:
gyengébb felfogásúak kedvéért :
"A 2006-os erőszakos rendőri fellépés körülményeit vizsgáló miniszterelnöki biztos néhány hónapon belül készül el jelentésével - Gyurcsány Ferenc személyes felelősségét is vizsgálni fogja. "

mandiner.hu/cikk/20100618_gyurcsanyt_vizsgalja_balsai_2006_osze_miatt

aki emiatt rákosi rendszert emleget, az mentálisan sérült vagy/és elmebeteg.
és beszélgessen el biszku elvtárssal a kommunizmusról...

Bilbo 2010.06.22. 23:28:10

Soroljuk csak, MALÉV, MOL - a kormény tudta nélkül nem kerülhetett az oroszokhoz 20%, az OMV adja a benzint az állami autóknak, akkor is ha nicsenek kútjau fél Magyarországon, Sukoró. Vagy a metró, ahol már az EU is észrevette, hogy azért vannak túl sűrűn a megállók, mert így jobban lehet lopni, jobban megy a korrupció. Azt már nem is említem, hogy egy mástól elkobzott villát "Gyurcsány" villának hív. Feri mindekitől beszedte a pénzt és herdálta az állami vagyont. Ha már 1% hasznot hozott neki, nem érdekelte, megkora kárt tesz.

Bilbo 2010.06.22. 23:29:33

Egyszóval, GYF szerelmesein kívül mindeki tudja hogy lopott. Nem kicsit. Nagyon. Nagyon nagyon.

pucros 2010.06.22. 23:36:54

@Bilbo:

Hát ha az a koncepció, hogy az országot átszövő korrupciót mindenestül Gyurcsány nyakába varrjuk, és vele együtt szimbolikusan a tömlöc mélyére dugjuk, akkor már értem. Régen egy bakkecske elűzésével hasonlóképpen szabadult meg a nép a bűneitől.

Aki nem teljesen ostoba, azt arról lehet megismerni, hogy egyetért veled?
Ha az ostobaság olyan tulajdonság, ami egy bizonyos nézőpont függvénye, akkor ne csodálkozzon senki, ha a bűnösség is ilyen.

Bilbo 2010.06.22. 23:37:36

Fiúk, eddig melyik kormány alatt sérültek az emberi jogok a leginkább. Segítek: az GYF kormánya volt. Pl. többszáz embert összevertek, még olyat is csináltak, hogy bementek egy bárba, és összeverték aki benn volt különöseb ok nélkül. Na, emberjogvédők, ehhez mit szóltok? Még emlékszem, amikor a Milenáris parkot vezető igazgatónőt valami marhasággal megvádolták, és még a fenekébe is benéztek, nem rejteget-e valamit. Nem jól emlékszem, hogy a Kulcsár ügyet kipattantó PSZAF vezetőt meg megverték, utána azt mondták ő verte meg magát, majd kiderült, mégis megverték.

Ezzel szemben mi volt a FIDESZ kormány alatt 1998-2002-ig? Semmi.

Nem az volt 1990-ben, hogy Antall Jozseffel visszajön a Horty-rendszer (bármi is az). És mi volt? Semmi, deokrácia volt.

Bilbo 2010.06.22. 23:38:34

Ez egyből mutatja, hogy az igazságszolgáltatás nem volt épp FIDESZ-es...

Bilbo 2010.06.22. 23:41:31

@pucros: Az általam említett ügyek kormányszinten mentek, és Feri volt a miniszterelnök. Kivéve, ha előjövünk a jó cár, rossz tanácsadók történettel. Vagy a felesége és a bolgár titkoszolgálat manipulálta, alvás közben sugták a fülébe mit csináljon.

Bilbo 2010.06.22. 23:45:07

Mi van. amnézia? Nem emlékszünk már mi ment 2002-től 2010-ig? A bezárt korházakra aminek csak az épülete kellett a haveroknak? Csak körül kell nézni 100m-es körzetben, és emlékezni, mi mindent loptak el.

pucros 2010.06.22. 23:45:39

Szerintem ez szimpla mesejáték, a nép legegyszerűbb gyermekei részére.

Kövér eltáncolja, hogy hát ő legszívesebben dutyiban látná Gyurcsányt - ez ugye sokaknak tetszik -, erre Ferenc is táncra perdül és ellejti, hogy áll elébe, sőt ő lesz a vádlója emezeknek - ez megint csak sokaknak tetszik.

Nettó majomkodás. Nem lesz az egészből annyi sem, mint a hiánytúllépésből.

Fatman 2010.06.22. 23:46:13

Szerintem Gy.F. az a kategória, akiről majd a "történelem ítél"!
Vagy jobb lenne, ha kapna "közérdekű adatokkal való visszaélésért" három évet felfüggesztve ?
Ez csak arra lenne jó, hogy komédiát csináljon az "elszámoltatásból!

Bilbo 2010.06.22. 23:46:31

@pucros: Nem lesz semmi, ha megegyeznek. Erre még sor kerülhet sajnos.

Bilbo 2010.06.22. 23:47:34

@Fatman: A jövö mininszterelnökeinek meg kell értdeni, rosszul jérnak, ha ennyit lopnak. Egyébként megint megpróbálják.

unommáazegészet 2010.06.22. 23:48:42

Nyavajognak a szoclibek. Ezt steressük! Hehe.

tölgyes 2010.06.22. 23:50:50

Az ATV már akkor segített Tasnádinak.. aki ott jelentette be, hogy le kell vadászni a jobbos újságírókat!

old_field 2010.06.22. 23:51:46

@pucros:
szerinted emberek megnyomorítását (október)
és a sikkasztás kormány szintre emelését(sukoró) kivizsgálni "nettó majomkodás" és mesejáték...?
van morális érzéked...

Bilbo 2010.06.22. 23:54:41

Fontos, hogy végre megértsük: Ha megint egy ilyen balfasz irányába (GYF) gerjed az ország négy év múlva, akkor Magyarországnak vége. Mindenkinek meg kell viszgálnia, mi okozta, hogy rá szavazott (ha tényleg rá szavazott). Egyszerűen csak azért, mert még mindig a "legfejlettebb" volt cocilista ország lehetnénk, ha nem basszák el. 25%-kal nagyobb lenne a GDP-k. Semmi sem kellett volna, csak Orbán megy viszi tovább az ügyeket, ahogy előtte. Ha megint visszajön GYF vagy valami haosnló fazon végünk.

Aki nem tudja az 1998-2002 és 2002-2010-es kormányzati teljesítményt összehasonlítani, és nem átja hogy az első enyhén szólva jobb volt, az gondolkozzon el egy kicsit. Mindannyiunk érdekében.

Fatman 2010.06.22. 23:55:24

Kint van valahol a neten, hogy ki is az a 108 "értelmiségi"?

pucros 2010.06.22. 23:55:30

@Bilbo: a politikai felelősség meg a büntetőjogi felelősség két teljesen külön dolog.

Mese, hogy össze lehet mosni a kettőt. Tudom, hogy óriási elégtétel lenne, de jelenleg Európán belül ilyen nincs.
Be is szarna a földrész összes politikusa, ha lenne.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2010.06.22. 23:59:57

Kedves posztiro!
Amennyiben nincs - szerinted is - fidesz-diktatura, es a kerdest jogallaminak es nem koncepciosnak tartod, akkor kerlek, magyarazd el, h mikent erted azt, h a fidesz ketharmada mellett a mentelmi jog jogi fikcio?
a mentelmi jog a magyar jogrendszer resze, es nem koncepcios ugyekben annak felfuggesztese nem partallas, hanem a mentelmi bizottsag szamara atadott tenyanyag merlegelesenek fuggvenye, hm?

Bilbo 2010.06.23. 00:00:48

Ránézek GYF-re, és öt perc után látom, hogy nem bíznám rá a kutyámat öt percre. Kóka János ugyan ilyen. Akkor hogy válthatott ez az ember ki ekkora "lelkesedést"? Ha az utcán észreveszed, hogy egy gyanús ember összevisza hazudozik, hogy ellopja a pénztárcád, akkor hogy lehet, hogy politikusként ugyan az az ember sikert arat.

old_field 2010.06.23. 00:01:06

@Fatman: google...

"Az aláírok között található többek között Bokros Lajos, az MDF EP-képviselője, Bauer Tamás, Béki Gabriella, Kuncze Gábor az SZDSZ korábbi országgyűlési képviselői, Heller Ágnes filozófus, Kenedi János történész, Vásárhelyi Mária szociológus, Konrád György író, Farkasházy Tivadar humorista. De szignózta a dokumentumot mások mellett Gréczy Zsolt, Andressew Iván, Fleck Zoltán, Molnár Csaba valamint Vitányi Iván is."

sok hasonló "független" "értelmiségi"... :)

kekec01 2010.06.23. 00:03:31

na de azt ne higgye senki, h a cuslág a 8,5 évet az említett pénzügyi okokból kapta... volt előtte egy két necces beszólása, amiért a kilövésére engedélyt /parancsot adtak...

Bilbo 2010.06.23. 00:03:59

@pucros: Ez nem politikai felelősség. Ment a pént borítékban vagy más módón GYF-nek, Demszky is tartogatja valahol a spórolt pénzét öreg napjaira. Ezt a pénzt meg lehet talélni, a megvesztegetőket meg lehet találni, a banki pézmozgésokra rá lehet találni, stb. Ezek olyan össze vissza loptak, hogy nem biztos, hogy mindere ügyeltek. Amúgy sem észkombájnok. Ha akarják, megfoghatják őket.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2010.06.23. 00:05:15

@Bilbo: A kornyezetemben levo egyetlen tenylegesen privatizalt korhazepuletet, a Nogradgardonyi Tudoszanatoriumot, ami eredetileg egy Majlath-kastely volt, a Heti Valasz egyik tulajdonosa privatizalta. O mennyiben GyF korei?

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.06.23. 00:06:04

A bűnös Várhegyi már jó "oligarcha", sok fideszes városban ő nagy tanácsadó százmillákért.

Orbán hamis politikájának nincs jövője!

Takarodjon!

morpho 2010.06.23. 00:10:10

@Bilbo:
Ezt a sok hülyeséget, amit idetolsz, te tényleg elhiszed, vagy csak hivatalból, kötelező jelleggel jópénzért?
Tudod az a baj, hogy az ilyen hülyeségek,egy bíróságon nem érnek semmit, mint a: " A bezárt korházakra aminek csak az épülete kellett a haveroknak"
" többszáz embert összevertek, még olyat is csináltak, hogy bementek egy bárba, és összeverték aki benn volt különöseb ok nélkül"
stb..

Az sem büntetőjogi kategória, hogy :"Aki nem tudja az 1998-2002 és 2002-2010-es kormányzati teljesítményt összehasonlítani, és nem látja hogy az első enyhén szólva jobb volt, az gondolkozzon el egy kicsit"

Arról nem is beszélve, hogy ha megkérdeznek a bíróságon kétmillió nyugdíjast, hogy mikor kapott több pénzt, akkor máris megbukott az egész.

Jó lenne valami konkrét váddal előjönni Fletó ellen és nem a személyes gyűlöleted mentén gondolkozni, mert egy bíróságon ezzel kiröhögnek.

vtomi1 2010.06.23. 00:10:11

Abban azért gondolom egyetértünk,h Gy.F. nem ártatlan:)

Mielőtt elkanyarodunk itt másfelé és koncepciós per ártatlan áldozataként mutatjuk be szegényt...:)

old_field 2010.06.23. 00:10:45

@gusthy1:
nem is a privatizált milliárdjairól van szó, hanem a 2006-os rendőri túlkapásokról és a sukorói kiemelt bizniszről...

Bilbo 2010.06.23. 00:14:07

@gusthy1: A közelemben van a Sportkórház. A FIDESZ alatt épült néhány új épület. 2002-ben megállt a munka. A vadonatúj épületek álltak üresen évekig, Aztán jött, hogy bezárják.

Ha jól emlékszem, bár nincs a közelemben, de Budapesten van: a Lipótmezőt is bezárták. Hova rakod azt aki ott volt? Az egyetlen ilyen intézmény Budapesten.

Megint mondom: MOL, MALEV, Ferihegy körüli dolgok, Metró, Sukoró. Ezek nem 20 milliós lopások...

Miért van valahogy sokkal több MSZP-s, SZDSZ-es képviselő börtönben, mint FIDESZ-es? Azért mert 8 év MSZP alatt FIDESZ-es volt az ügyészség, vagy mert az egyik oldal sokkal többet lopott?

pucros 2010.06.23. 00:16:44

@Bilbo: látom nagyon mély volt a Gyurcsány személyére kihegyezett agymosás.

Ő csak egy milliárdos, aki unatkozás helyett lett politikus. Ezek a milliárdosok már csak ilyenek, nekik az a probléma, hogy hogyan adjanak értelmet az életüknek. Az egyik mecenatúrával, a másik jótékonykodással, a harmadik meg nekiáll szuperhősként megmenteni a világot:(

A gond valójában az MSZP, ez a végtelenül cinikus és korrupt társaság, amelyik úgy emelte maga fölé Gyurcsányt, hogy közben valójában gyűlölte... de fontosabb volt neki, hogy benne látta az egyetlen esélyt Viktor legyőzésére. Az MSZP-s funkcik nem milliárdosok, nekik hatalomban maradni egzisztenciális kérdés volt. Csak a Zorbán ne jöjjön alapon kellett nekik Fletó.

Ezért szállt rá a fideszes propaganda is. Valójában Gyurcsány a teljes politikai osztály ellensége volt. Időnként szakmailag megengedhetetlen dolgokat művelt (zárt körben egyszer őszintén beszélt!)
Aztán idővel idomult, nem ő formálta a maga képére a pártot, hanem fordítva.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.06.23. 00:18:11

@beavereater:

Pontosan.

Ezért tartok tőle, de nagyon, hogy meg fogja úszni.

Bilbo 2010.06.23. 00:21:23

@morpho: Konkrét vád: MALEV, MOL, Ferihegy, Sukoró, stb..

Emberek összeverése. Megnézheted az interneten. 100-200 esetben fognak kártérítést fizetni. Kiadták könyvben.

Nyilvánvalóan utasításra ment. Pl. belehajtottak párezer embert a parlament előtti térről az Astoriánál lévő 200 000 emberbe. Én is ott voltam.
Az egyik EU's alelnök is megjelent. 1956-os megemlékezés volt ugyanis. 16:00-tól 18:00-ig. 18:05-kor láttuk, hogy lövik a ködgránátokat, és belenyomták a 200 000-es tömegbe a parlamet előptti társaságot.

Gondold meg: parlament-Astória. Kissé messze vannak egymástól Nagyon naínak kell lenni, ha elhiszed hogy nagyszámú felfegyverzett rendőr nem tudta volna ezt megakadályozni, ha akarja.

old_field 2010.06.23. 00:22:42

@pucros:
Te tényleg ennyire "idegen" vagy ?
vagy honnan szeded ezt a sok bugyuta mesét ?
még hogy független a politikától....
gyurcsányi a kisz/demisz utolsó vezetői között volt.
aztán benősült az apró familiába, ami ugye megint nem független a komcsi hálózattól.
összeprivatizált pár milliárdot, majd visszatért,
hogy ossza az észt megyónak....
majd megbuktatták a D207-et és jött fletó.
szerinted ez 1 politikától független milliárdos...!! :))

Bilbo 2010.06.23. 00:24:19

Az az öttusázó, akit pajzsos rendőrök a földhöz vertek, amint később az interneten láttam, mellettem állt előtte. Ja, és volt még kardlapos roham is, amit nem volt szerencsém látni, de utólag rekonstruálva nem voltam messze.

Egyébként ezeket csak akkor nem tudod, ha nem akarod tudni.

morpho 2010.06.23. 00:25:19

Azért halkan megjegyezném, hogy az első Orbán kormány két államtitkárát is elitélték jogerősen, míg a Gyurcsány kormány tagjai gyanusítottként bíróság előtt sem álltak.
Jó lenne előbb a vádakat megállapítani, mert néhány turbójobber hülyeségein kívül az ég világon semmivel nem sikerült előállni.Nekem a Fletó se kutyám, se macskám, de legalább a vádig el kéne jutni, ha ennyire börtönben szeretnék egyesek látni.A fideszes megmondóemberek, Kövértől-Semjénig , csak pofáznak, miközben telik az idő és nem történik semmi.Vagy álljanak elő a vádakkal és a bizonyítékokkal, vagy hagyják ezt abba, mert lassan kezd komikumba átcsapni az egész!

pucros 2010.06.23. 00:27:08

@old_field: ennyi köze rengeteg embernek van a politikához, és ettől még nem politikusok. Ja belemagyarázni, azt lehet.

Bilbo 2010.06.23. 00:28:56

Erről jut eszembe: Spanyolországban az első szocialista kormány alatt úgy akarták megoldani az ETA problámáját, hogy csináltak egy ellen ETA-t. Egy jobboldali paramilitáris csoportot, amelyik golyószoróval járta a vidéket.

Később ez kiderült, és ha jól tudom, a belügyminiszter börtönbe került.

Tehát ki lehetett deríteni, és el lehetett jutni a legfelsőbb szintre.

Pistie 2010.06.23. 00:29:30

@Bilbo: bazki felfogtuk hogy Gyurcsány gonosz Gyurcsány rossz, Gyurcsányt utálni kell, te még a kutyádat sem bíznád rá, ő sikkasztotta el az összes pénzt az elmúlt 8 évben (előtte sikkasztás =0, most sikkasztás 0), vagy legalábbis mindenhez köze volt ha nem is ő személyesen. Te kifejezetten utálhatod, magánvélemény. De tudod a vélemény olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van de senki sem kíváncsi a másikéra. ÉRVELNI lehet, szabad, sőt kötelező. Nem hinném, sőt kizárom hogy Gyurcsányt személyesen felelősségre lehet vonni a fent említett esetekben is, lehet hogy volt hozzá köze, de max. annyit lehet rábizonyítani h ő volt a miniszterelök. És most tudom hogy ezzel a szemedben büdös komcsi vagyok, de hidd el...

morpho 2010.06.23. 00:31:23

@Bilbo:
"Konkrét vád: MALEV, MOL, Ferihegy, Sukoró, stb.."

Mi a vád??? Mit tett Gyurcsány,ami miatt bíróság elé kéne állnia?A satöbbi külön vicces!
A 2006-os balhét milyen értelenben gondolod a Fletó nyakába varrni?Ő adta ki a parancsot, hogy embereket verjenek meg, mert kirakatokat törnek be??Ilyen alapon Orbán felelőssége sokkal nagyobb, hogy egy lőporos hordó közepére szervezett egy kormányellenes naggyűlést, aztán lelépett egy páncélozott BMW-vel, a sok szeremcsétlen vidékről felutaztatott embert meg otthagyta a szarban kóvályogni.Ha bebizonyosodna, hogy ezt direkt csinálta, akkor hány év járna neki??

old_field 2010.06.23. 00:32:26

@pucros: " @old_field: ennyi köze rengeteg embernek van a politikához, és ettől még nem politikusok. Ja belemagyarázni, azt lehet. "
rengeteg embernek ennyi köze a politikához ??? :)
ember.... nem gimis kisz titkár, hanem a komcsi ifjúsági szervezet egyik utolsó vezetője.
és apró família : hasonló mint biszku elvtárs...
ha itt élsz.
és nem akarsz mellébeszélni.

Bilbo 2010.06.23. 00:34:21

@Pistie: Ha összehasonlítjuk az elmúlt 20é év közéeurópai miniszterelnökeivel, ő volt messze a leggyökerebb. Persze Szlovákiában, Romániában nagy soviniszták voltak, de gazdasággal olyat mint GYF nem tettek.

Duplájára nőtt az államadósság. Még Orbán alatt (GDP arányában) csökkent. Gondold meg: Kádár+rendszerváltás+Antall+Boros+Horn+Orbán kevesebb adósságot csinált mint Megyó+Fecó.

old_field 2010.06.23. 00:35:53

@morpho: szerinted ki dicsekedett hogy folyamatos kapcsolatban volt a rendőr vezetőkkel ?
és utasította őket.
és nyilván orbán verette meg az embereket... :)
szánalmas ez a sok hazudozás

pucros 2010.06.23. 00:38:42

@old_field: valóban, a KISZ utolsó vezetője, az ritka. De az említett szempontból ez olyan, mint amikor a korábban festegetőből lesz milliárdos korában a műgyűjtő és mecénás; vagyis ha tennivaló után néz szegény unatkozó mágnás, az olyasvalami lesz, amivel már korábban is foglalkozott.
De az, hogy vannak tűzközeliek a rokonságban, elég sok emberre igaz.

morpho 2010.06.23. 00:42:44

@old_field:
Ez sem áll meg a bíróságon.Azt nem mondta senki, hogy konkrét utasítást adott szemkilövésre.Ez egy hülyeség.Ez már az ügyészségig sem jutna el..

Spanish VVax 2010.06.23. 00:42:59

@old_field: mijaza komcsi hálózaaaat ?

Bilbo 2010.06.23. 00:43:08

@morpho: Mit tett a Spanyol belügyminiszter, amiért börtönbe került. Hát azt, hogy erre meg ara parancsot adott és ennek nyoma van...

Már párszor elhangzott, hogy egyik setben tagadta GYF, hogy kapcsolatban lett volna a rendőrfőnökkel. Másik esetben, nagyon iteligencs módon azt mondta, gyakran utasította. Meg kell kérdezni, na mire is utasította. Van felvétel? (Ma már minderől van felvétel.) Aztán kiderülhet, hogy azt halhatjuk

"Pistikém/Lajcsikám/... akkor hajtsátok már bele a parlamentieket az Astoria előtti tömegbe, és üssétek ezeket az Orbánistákat, csak a fejét, hogy meg ne sántuljon"

Nem a rendbontókat verték, véletlenszerűen verték az utcán az embereket. Mégcsak nem is a tiltakozókat.

A MALEV esetében: "Kedves Putyikám, akkor tietek a MALEV ha én meg kapok ezt és ezt ..."

Ezeknek mind nyoma van, valszeg sokan tudják is bizonyítani. A kérdés az, hogy ezek az emberek nem akarják-e ezt az infót saját céljaikra hasznáni inkább.

morpho 2010.06.23. 00:45:22

@old_field:
Az meg hogy Orbán odavitte az embereket a logikád alapján pont akkora felelősséget feltételez, mint Gyurcsány esetében, aki egyetértett a rendőri akcióval.Nincs semmi különbség politikai szempontból, hiába próbálod bizonygatni, hogy van..Egyébként nem is probálod, csak prejudikálsz.

Bilbo 2010.06.23. 00:48:15

Az Orbáz nem irányította a rendőröket,

Mondom, nézzed meg a parlament-Astoria távot a térképen. És kövessed a tömeg útját. valahol fenn van az interneten,

old_field 2010.06.23. 00:50:35

@morpho: a lényeg : ki irányította a rendőrséget...

old_field 2010.06.23. 00:52:49

@Spanish Vax:
bocs, késő van... de holnap kifejtem, ha komolyan kérdezted.

morpho 2010.06.23. 00:52:59

@Bilbo:
Ha nyoma van, akkor vedd elő és tegyél feljelentést!Ez ilyen egyszerű!
Csak tudod az a baj, hogy amig nincs nyoma, addig ez csak egy hülyeség.Ez van.
Mi lesz, ha kiderül, hogy annak van nyoma, mikor Orbán felhívta Szijjártót?
" Petikém, okt 23-ra szervezzünk egy gyűlést a kormány ellen a város közepére, nehogy már elüljön ez a jó kis balhé!Hozzatok fel jó sok vidéki balfaszt és szervezzük olyan helyre, ahol összekeveredhetnek a balhézó huligánokkal.Ha megverik őket is a rendőrök, az nekünk direkt jó!Sőt, szóljatok egy önként jelentkező képviselőnknek, hogy veresse meg magát, aztán másnap jöjjön be jó nagy kötéssel a Parlamenti ülésre, az olyan életszerű!Szerintem Máriusz jó lesz!Ja és ne felejts el egy páncélozott BMW-t odahozni, hogy időben le tudjak lépni, nehogy véletlenül engem is megverjenek!"

pucros 2010.06.23. 00:53:16

@Bilbo:

Ezek karaktergyilkossági ügyek, a médiában játszódnak, nem a valóságban.

Emlékszem amikor az volt a szlogen, hogy a Gyurcsányt csak azért nem lehet lecsukni, mert már elévült neki. Üdülő visszabérlés volt, igaz? Akkor se volt kidolgozva, hogy mi is lenne az elévült bűn, nem tudta megmondani egyetlen fideszfan sem... vagy tompítottak, hogy de hát izé, erkölcsi értelemben volt bűn, vagy azt mondták, "hűtlen kezelés" - és ez volt a helyes válasz, az újság is ezt a kifejezést írta bele ugyanabba a mondatba, ahová az "elévülés" és "Gyurcsány" szavakat. Csakhogy ez szimpla hírbehozás, Gyurcsány nem kezelt semmit, hanem a tulajdonosa volt egy cégnek, ami jól jött ki az üzletből... a hűtlen kezelést valaki más követhette el (ha egyáltalán; a kilencvenes évek elején tudatos állami program volt olcsón magánkézbe adni az állam szinte mindenét - persze mi, akiknek akkor nem jutott, irigyeljük, akiknek igen).

Csak arra hozom példának, hogy az ember könnyen lesre fut, ha csak szimplán elhiszi amit jólesik hinnie.

morpho 2010.06.23. 00:54:13

@old_field:
Akkor Orbán tudott Szabadi és Várhegyi disznóságairól is(szerintem tudott), hiszen ő irányította a kormányt...

old_field 2010.06.23. 01:07:38

@morpho: melléduma....
szabadi - torgyán osztály.
várhegyi az önkormányzatban kavart...
___
bírósági jegyzőkönyv :
gyurcsányi odaszólt zuschlagnak, h "mi van már megint a qrva pályázataiddal..."
szerinted ki, miről tudott ??

morpho 2010.06.23. 01:12:51

@old_field:
Nem Orbán volt a miniszterelnök?? Ott van felmentés, mert Orbán nem tudott semmiről..Gyurcsány viszont személyesen irányított minden fillért, mindenről tudott és ujja végig rajta volt a piros gombon..
Hát nem győztél meg ezzel a hülyeséggel.Próbáld meg a bíróságon ugyanezt.Hátha ott bejön..

vtomi1 2010.06.23. 01:13:29

@morpho:

Megkapták a büntetésüket.
Remélem az elmúlt 8 évért is megkapják,akiknek meg kell.

Egyébként meg Fleto nem érdekel. Örülni kellene,hogy eltűnt. Remélem rémálmainkban sem tér vissza.

Én még el sem ítélném.Ne csináljunk belőle mártírt.
Nem ér annyit az egész.

TamásGM 2010.06.23. 01:15:01

A képen a a kezét dacosan a csípőjére helyező dagi nem Dimitrov, hanem Göring légimarsall, akiből a furfangos komcsi hülyét csinált a drezdai pörben - ha valaki nem tudná.

morpho 2010.06.23. 01:17:08

@old_field:
Egyébként valószínüleg igazad van.Fletónak tudnia kellett ötven milla lenyúlásáról, mert le volt égve.Még szerencse, hogy nem ő kérte a legtöbbet..Mondjuk akkor sincs semmi, ha jogtalan a dolog, hiszen a jogászok majd kimossák, 'oszt jónapot..

old_field 2010.06.23. 01:17:12

@morpho:

szabadi - torgyán bizalmasa volt.
várhegyi az önkormányzatban kavart...
___
bírósági jegyzőkönyv :
gyurcsányi odaszólt zuschlagnak, h "mi van már megint a qrva pályázataiddal..."
szerinted ki, miről tudott ??

- ebben mi a valótlan/hülyeség/ ?

old_field 2010.06.23. 01:19:43

@morpho: nem gondolom,h neki kellett 50 milla, már lenyúlt több 100at... .:)
csak azt írtam, ami a bíróságon elhangzott.

morpho 2010.06.23. 01:23:15

@vtomi1:
Teljesen egyetértek!
Nem értem, hogy Orbán mit akar még?Szénnényerte magát, azt csinál, amit akar..Mi a fasznak kell Fletót baszogatni, aki már több mint egy éve elhúzott?Egyébként szerintem nem akar ő vele semmit, csak beszélnek róla.Ő is tudja, hogy ha tényleg lennének bizonyítékok, akkor sem lehetne leültetni egy volt miniszterelnököt az Európai Unióban.

morpho 2010.06.23. 01:25:02

@old_field:
Az, hogy nem bizonyít semmit.Egy tárgyaláson kiröhögnének vele.

old_field 2010.06.23. 01:30:32

@morpho:
mondod Te...
a rendőrök felelőssége már nem kérdés.
a kérdés, hogy a felelősség meddig terjed felfelé.
mint ahogy sukoró bizniszelésnél is.

old_field 2010.06.23. 01:33:20

kikapcs..........jó éjt.............................

morpho 2010.06.23. 01:34:52

@old_field:
Ezzel megint nem bizonyítasz semmit.Még az sincs bizonyítva, hogy történt-e bűncselekmény egyáltalán?Előbb ezt kéne tisztázni, a személyes felelősség kérdése csak ezután jön.Viszont nem fognak tudni Gyurcsány Ferencre ráverni semmit, bármennyire is szeretnék egyesek.Bár azt mondjuk nem értem, hogy miért ez a fontos?Engem például sokkal jobban érdekel, hogy hol marad az azonnali nagyarányú adócsökkentés?

Dr.csőrike (törölt) 2010.06.23. 01:50:27

@morpho: A vádakon még dolgoznak a fiúk.

stefan75 2010.06.23. 02:37:09

@csőrike2: ...de az ítélet már megvan. Nem ezt hívják koncepciós pernek?

panPeter 2010.06.23. 02:38:32

Gyurcsány lemond a mentelmi jogáról ? Üres hősködés... A törvény szerint ugyanis a képviselő nem mondhat le mentelmi jogáról: a képviselő mentelmi jogával az Országgyűlés rendelkezik.

panPeter 2010.06.23. 02:47:39

@pucros: "Csak arra hozom példának, hogy az ember könnyen lesre fut, ha csak szimplán elhiszi amit jólesik hinnie."
Ahogy mondod... Az "elévülés" nem az üdülőügy volt. Hanem a Fittelinás, megállapított ÁFA-csalás. Ami tényleg elévült. De a lényegét csak érted ? Nem bűncselekmény, vagy bizonyítottság hiányában mentették föl Gyurcsányt, hanem az elévülés okán.

rockjano_ 2010.06.23. 02:53:32

Az a vicc hogy én sem szeretem sem a Ferit sem a Vikit de ha elkezdenek ezen a szinten baszakodni még én is elmegyek Feri mellett tüntetni pedig tömegiszonyom van.

Könnyű mindenféle dolgot kitalálni a hatalmon évők kapcsán, még pár hónap és Vityáékról is lesznek ilyen sztoriik.

rockjano_ 2010.06.23. 02:56:09

@morpho: Orbánék arról a tényről szeretnék elterelni a figyelmet hogy gazdasági kérdésekben teljesen megvan kötve a kezük és semmit nem tehetnek amit szerettek volna.

Ahogy alakulnak az állapotok európában lehet hogy az egész ciklusuk alatt nem Orbán fogja hazánk gazdasági életét irányítani hanem Brüsszel.

És ez nem tesz majd jót, mindent nem lehet csak kommunikációval megoldani akármilyen ügyesek is

morpho 2010.06.23. 03:12:13

@rockjano_:
Teljesen igazad van.Egy porhintés ez az egész számonkérősdi.Addig sem az elmaradt adócsökkentésről megy a handabanda..Az mindenesetre érdekes, hogy vannak emberek, akik úgy gondolják, hogy jobban fognak élni, ha Fletó rács mögé kerül..

stadtkind 2010.06.23. 03:51:05

Ez az egész kb arról szól, hogy valamit be kell vetni a népnek gumicsontként, ha majd az ígéretek mögül nem lehet kibújni. Remélem az LMP és a Jobbik majd kivédi ezeket..

Amúgy a nagy mszp és Gyurcsány utálatra:

A Fidesz 1998 és 2002 között kitől bérelte a balatoni kormányüdülőt? Akkor nem zavarta őket?

Ugyanolyan bűnözők ülnek a Fidesz soraiban, mint az MSZP-ben. Aki Viktortól várja a feltámadást, az majd kurvanagyot fog csalódni. A hazai problémákat a Jobbik se nagyon fogja megoldani, túl nagy a nyugati befolyás hozzá, és az EU-s pénzt is szökőkutakra költjük, mint iparfejlesztésre.. Túl sok a fidesz meg mszp zombi még mindig, és szaporodnak, úgyhogy lesz még itt szopás..

Dr Kangörény 2010.06.23. 04:32:41

Arról is szeretnék posztot olvasni, mi lesz, ha leszállnak az UFO-k.

Mert klb. hasonló a realitása annak is.

Dodoria 2010.06.23. 06:55:11

1. ember: Te, ha én ennyi pénzel dolgoznék, mint a kormány, biztos elraknék valamennyit...

2. ember: Te, az 1. ember szerint biztos lop a kormány

3. ember: Azt mondják, hogy lop a kormány

4. ember: Lop a kormány

Más tárgyal, de már találkoztam, nem egyszer ilyennel.
Ezért nem hiszek el semmit.

Azért az is érdekes, hogy akik habzó szájjal tiltakoznak a tv ostrom feloszlatása miatt, gondolkodás nélkül összeveretnék az abban résztvevô rendôröket, a szerintük résztvevô politikusokat, és azokat akik nekik nem tetszenek.
És sajnos nem veszik észre, hogy ôk is ugyanolyanok, ha nem rosszabbak.

Az én véleményem még mindig az, hogy aki balhés helyre megy, vagy ott találja magát, az húzza meg magát, menjen el onnan, vagy állja a pofonokat, és fogja be a száját.

Amúgy tegye fel a kezét aki még soha sem csalt adót (akár tudott róla, akár nem), nem vett semmit áfa nélkül féláfával, nem kapott segélyt, nem vett részt kamutanfolyamon pályázati pénzbôl, nem írt le az adóból semmit, hogy ne kelljen annyi adót fizetni, nem lopott (esetleg megosztott) internetet, kábeltv-t, stb., stb.
Ha mind a ketten feltették a kezüket, akkor ôket dicsérjük meg.
A többieknek meg mély kuss...

Az egész elszámoltatás duma csak figyelemelterelés, mert ezen csámcsognak a habzószájúak, és nem veszik észre, hogy a Fidesz sem csinál semmit, MERT NEM TUD!

Dr.csőrike (törölt) 2010.06.23. 07:22:05

@Bilbo: valami tényt erről?

Vagy csak maszturbálás közben vizionáltál?

Dr.csőrike (törölt) 2010.06.23. 07:26:47

@stefan75: Dehogy.
Épp a finomítás zajlik,hogy mit lehetne rákenni vagy legalábbis mellé.
(persze,ha télleg lene valami konkrétum,akkor nem lenne ez a cirkusz)

Bilbo 2010.06.23. 08:40:37

@csőrike2: Készült róla hivatalos jelentés, egyszer már láttam, rajta kell legyen az interneten. Volt rajta egy térkép is. Azon látható, hogy a parlamentiek úgy mozognak, mint egér a labirintusban. Nehéz elhinni, hogy A pontból B pontba eljutnának rendőri segítség nélkül.

Amit fontos megértened: Téged is összevertek volna. Az elveid nem védenek meg a gumilövedék ellen. Ugyanis nem csak a "másként gondolkodókat" büntették a 2006 októberében, hanem mindenkit megfegyelmezte.

Bilbo 2010.06.23. 08:44:32

@Dodoria: A lényeg az, hogy olyat is megvertek, aki nem balhés helyen volt. És aki nem is csinált semmit. A rendőrök összefogdostak véletlenszerűen embereket, és azt mondták, azok csoportban garázdálkodtak, hogy nagyobb legyen a büntetésük. A valóságban az illetők se nem garázdálkodtak, se nem ismerték egymást. Ezek közismert dolgok, elég akár az idex által készített könyvet a kezedbe venni. Azt mondhatnám, aki nem süket, az hallott róla.

Bilbo 2010.06.23. 10:04:12

Lehet, hogy az ATV-n nem erről beszéltek. És az állami TV-n sem ez volt a téma. Hasonlóan ahhoz, hogy 1985-ben a TV-ben nem arról beszéltek. hogy a magyar életszínvonalnál az osztrák 5-ször nagyobb. De attól még ezt mindeki tudta 1985-ben is, aki nem a TV-ből szopott mindent.

Leonard Zelig 2010.06.23. 10:46:38

Itt milyen szorgalmas bérbeírók vannak, oda ne izéljek...

Pistie 2010.06.23. 14:01:45

@Bilbo: Akkor ha az ATV nem hiteles, sem az állami tv nem hiteles, akkor melyik az?

HírTv/Echotv-ben szintén kuss volt amikor Szijjártó + Kósa majdnem bedöntötte a forintot. Illetve annyi jelent meg, hogy "gyengélkedik a forint". És nem verték nagy dobra (sőt elhallgatták), hogy azért, mert kormánypárti vezető politikus azt mondta hogy csődközel van (amiről meg az a pláne, hogy kiderült hogy kamu). Sőt volt képük azt hazudni (NEVETVE!!) hogy nehogymár bárki is azt gondolja, hogy erről ők tehetnek. LOL!

Egyébként Gyurcsány egyáltalán nem csinált nagyobb államadósságot mint az elődei. Akire te haragszol az Megyó. Az ő programja vágta haza 10 évre kb az államháztartást. És mit tett Megyó? Teljesítette az ígéreteit.

Ha a fidesz nekiállna teljesíteni amit ígért, akkor gyakorlatilag kezdhetnénk emigrálni innen, vagy megtanulni külföldiül.

Bilbo 2010.06.23. 19:04:56

@Pistie: Akkor ha az ATV nem hiteles, sem az állami tv nem hiteles, akkor melyik az?

Azt mondanám, ez árulkodó kérdés.

Én arról beszéltem, hogy a 2006-os népfegyelmezés részleteit azért lehetett tudni pl. még az index.hu-ról is, ami nem igazán FIDESZ-közeli forrás, vagy az origo.hu-ról. Gyakorlatilag bárhonnan, kivéve az ATV-t és az MTV propagandisztikisabb műsorait.
süti beállítások módosítása