Ünnep és lincselés
2011.05.04. 15:21 Ratius
127 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
flimo13 2011.05.04. 22:42:31
Amúgy meg bevett dolog az ellenség vezetőinek kiiktatása háborúban, lásd pl a brit kommandós akció Rommel ellen, de pl a bunkerromboló bombák is csak működésükben különböznek egy kommandós pisztolyától.
flimo13 2011.05.04. 22:44:05
Démonmac1 2011.05.04. 23:03:27
Ex0dus 2011.05.04. 23:21:24
dean23 2011.05.04. 23:21:55
Különben meg jobb ha szétválasztjuk egy terrorista levadászását akinek likvidálhatóságát törvénybe iktatják és egy utcai bíróság nélküli azonnali lincselést!
MetálFater (törölt) 2011.05.04. 23:24:43
Hogy világos legyen Neked is.
Természetesen Pakisztánban nincs annyi olaj, amiért annektálni érdemes lenne, de hídfőállásnak kiváló a közel-keleten.
Persze bele lehet kapaszkodni olyan apró részletbe, ami önmagában nem változtatja meg a tényt, amit leírtam a terrorizmussal kapcsolatban, de aki tudja, hogy mit jelent a szemantika, az azt is tudja, hogy mire gondoltam.
mark renton 2011.05.04. 23:44:08
Ő sem kegyelmezett az ártatlanoknak, mi miért kegyelmezzünk a bűnösnek?
Medgar 2011.05.05. 00:01:35
A hozzád hasonló negatív alakok miatt tart itt ez az ország. Tudomásul kéne vennetek, hogy az USA teljesen érdekmentesen segít a pakisztáni népnek.
Pakisztánnak ugyanis nincs jelentős olaj tartaléka.
Azt pedig te sem gondolod, hogy a "frissen felfedezett" ezermilliárd dolláros réz, kobalt, arany, és lítium lelőhelyekre akarják rátenni a kezüket? (www.nepszava.hu/articles/article.php?id=310249).
Na ugye, most már belátod, hogy az amcsikat csak a humanitárius szeretet vezette?
;-)
Haary Plotter 2011.05.05. 00:32:46
flimo13 2011.05.05. 01:22:48
flimo13 2011.05.05. 01:24:51
Ex0dus 2011.05.05. 01:38:51
Megsúgom neked, vannak a világon sokkal nagyobb bűnözők és terroristák, mint OBL, sőt OBL a maga nemében egy nagyon kispályás emberke volt. Ha minden létező "al-kaida" terrorcselekményt az ő nevére írunk, még akkor sem fog soha felérni a nagyfiúk klubjába.
Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.05.05. 03:51:07
A másik: éppen elégszer játsszák ki az "atlanti világ" ellen a saját elveit. Ha most hagyták volna Oszamát, hogy a tárgyalóteremben, milliárd néző füle hallatára nyomja le a "dzsihád, dzsihád, öljétek meg a kereszteseket, arab testvérek, Allah nevében, dzsihád! dzsihád!"-féle dumáját, az senkinek sem lett volna jó, leszámítva persze azokat, akiket a robbantások után tucatjával várnak a hurik a hetedik mennyországban. Vagy talán vállalni kellett volna azt, hogy ez a tömeggyilkos figura olyan publicitást, megszólalási és marketinglehetőséget kapjon, mint kb. senki a világban? Na ugye hogy nem.
Pepe135 2011.05.05. 05:34:07
sztrugackij 2011.05.05. 05:59:11
Ők mikor is robbantottak felhőkarcolókat az arab világban?
Doktor Kotász 2011.05.05. 06:12:36
Valószínűleg még a 70-es években találta ki a Pentagon, hogy 2001-ben felrobbantják az ikkertornyokat, és ebben az oroszok is a cinkostársaik voltak, mert a 70-es években még egy alibi háborút is folytattak Afganisztánban, hogy legyen fedősztori.
Így gondoltad?
Ja, meg Mekkában dollármilliárdos műemléki felújításokat, építkezéseket is kieszközöltek, hogy meglegyen az alapja, hogy ez a fiktív Laden miből lett dollármilliárdos.
Ugye erre gondoltál?
Mert én meg most arra gondolok, hogy aki ennyire nincs képben, az ne okoskodjon összeesküvéseket gyártva, mert merő szánalom...
sztrugackij 2011.05.05. 06:15:01
A nemzetközi terrorizmusról tartott 1979-es Jeruzsálemi konferencia így határozta meg a terrorizmust:
"Ártatlanok szándékos,módszeres meggyilkolása,megsebesítése és megfélemlítése azért,hogy a félelem keltésével politikai célokat érjen el."
Az idézet Henry Jackson szenátor a záróülésen tett
nyilatkozatából származik.
Szerinted pedig ez szabadságharc.
Akkor mi volt 1848-ban?
Doktor Kotász 2011.05.05. 06:15:52
"
Na még egy hülye...
Pakisztánnak annyi olaja van, amit megtud venni.
De termelni azt nem fog. Már eleve röhej, hogy valaki azt képzeli, hogy kilométer magas hegyek között olajat lehetne találni. Az ott nem képződik...
Doktor Kotász 2011.05.05. 06:19:00
sztrugackij 2011.05.05. 06:20:51
Nos ,akkor már csak meg kell nevezz párat,ha lehet név szerint,akik bizonyítottan és közvetlenül több ezer ember haláláért felelősek,konkrét és már feltárt bűncselekményekben.
Doktor Kotász 2011.05.05. 06:28:30
Akkor szerinted csak egy megjátszós kecskepásztor, aki olyan terrorcselekménnyel kérkedett, amit nem is követett el?
Jól mondod, elég csak ismételgetni a baromságokat, és lesznek, akik tényként fogják kezelni. Az 9sszeesküvés-elméletek hívei két csoportba oszthatók: Elmebetegek, és ostobák. Te melyik vagy?
Doktor Kotász 2011.05.05. 06:31:50
sztrugackij 2011.05.05. 06:36:29
Fogalmazhatnék úgy ,hogy cigányok által elkövetett bűncselekményekben is csak egy szegény sorsú,hazátlan nép nyomorból való kitörési vágya manifesztálódik.
Velük miért nem vagy olyan elnéző mint palesztin testvéreiddel?
Doktor Kotász 2011.05.05. 06:39:10
A terroristák is örülnének a sok áldozatnak, az áldozatok meg hozzájárulhatnának a nemes ügyekhez. Mindenki jól járna. Mert a nyugati világ a selejttől is megszabadulna.
2011.05.05. 06:47:49
KÉTELKEDEM!!! Ugyanis ikes ige!
Vigyázzunk az anyanyelvünkre.
Hóember 2011.05.05. 06:54:04
DominoFX 2011.05.05. 06:58:32
Kulminaator 2011.05.05. 07:09:12
Link Elek 2011.05.05. 07:16:28
a tolvajoktol meg lopni kell.
aki sulyos testi sertest kovet el annak le kell vagni a kezet
a nemi eroszakot elkovetoket seggbe kurni,
az egyetlen kivetel a pedofilok, oket nyilvanosan fel kell koncolni.
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.05. 07:23:29
Szeretem amikor a világ fő terrorista állama osztja az észt a szabadságról.Vagy van,aki szerint az USA emberbaráti ország? (szándékosan nem használom rájuk a nemzet szót) Egy olyan állam amelyik a fasiszta izraelt támogatja? De megkérdezhetjük a palesztinok mellett az indiánokat,rabszolgának behurcolt négereket,vietnámiakat,atombombát túlélt japánokat,irakiakat,afgánokat és sorolhatnám a végtelenségig.
venszivar 2011.05.05. 07:27:01
belekotty 2011.05.05. 07:45:06
Tehát rá a genfi konvenció vonatkozott. Nem adta meg magát, nem ejtették foglyul, lelőtték. Háborúban előfordul hogy vadásznak a "főtisztekre".
A hadi logika szerint ebben nincs semmi probléma, a háborút pedig ő hirdette.
Az hogy a nép ünnepel? Nos ebben semmi kivetni való nincs, a háborús győzelmeket ünnepelni szokta a győztes fél.
belekotty 2011.05.05. 07:47:26
belekotty 2011.05.05. 07:55:21
- Nem ugyanaz ártatlan tömeg halálának örülni és egy ellenséges "hadsereg" vezérének.
Van némi különbség. A hirosimai bomba után az USA-ban volt népünnepély? Nem tudom, kérdezem.
ősbölény 2011.05.05. 07:59:02
Természetesen a genfi egyezmények a reguláris katonákat védik, nem a gerillákat (ezt meg is különbözteti) és pláne nem a terroristákat. Objekktív kritériumai vannak e kategóriáknak, tehát nem a rokonszenv dönt. A véleményem megírásakor feltételeztem, hogy ezt mindenki tudja. De azért szíves felszólításodra utána is néztem, s keresésem eredményét ide is másolom.
Wikipédia
Az 1907-ben elfogadott, hadijogi tárgyú hágai egyezmények [szerkesztés]
• egyezmény (IV.) a szárazföldi háború törvényeiről és szokásairól
1. cikk
A haditörvények, -jogok és -kötelességek nemcsak a hadseregre érvényesek, hanem a milíciákra és az önkéntes alakulatokra is, ha a következő feltételeknek megfelelnek:
1. Ha olyan valaki áll az élükön, aki felelős a beosztottaiért.
2. Ha meghatározott, távolról felismerhető jelzést viselnek.
3. Ha nyíltan viselik fegyvereiket.
4. Ha cselekedeteiknél figyelembe veszik a haditörvényeket és -szokásokat.
Katonasuli
www.katonasuli.hu/cikk/81#117
A harcos és a fegyveres erők
A genfi egyezmények szerint a hadifogoly státusz csak a harcosokat illeti meg. Ezért a harcos fogalmát és jellemzőit nemzetközi szinten egységes szempontok szerint fogalmazták meg. Harcosnak minősülnek a fegyveres erők tagjai, valamint az egyéb néphadnak a tagjai. A továbbiakban tisztázni kell, hogy milyen szempontok alapján határozzuk meg egy állam fegyveres erőit. A háborúban részt vevő fél fegyveres erőinek csak az adott állam állampolgárai lehetnek a tagjai. Továbbá olyan szervezett csapatokból és alakulatokból kell állniuk, amelyek élén az alárendeltjeikért felelős parancsnokok vannak. Jellemzőjük a belső fegyelmi rendszer, amely biztosítja a harcok során a nemzetközi jog szabályainak betartását. Ez azonos a már tanult függelmi viszonyokkal.
A harcosok megkülönböztetésére az alábbi szabályok vonatkoznak
1. nyíltan kell viselnie fegyverét minden egyes katonai összecsapás során;
2. olyan szervezethez kell tartoznia, ahol érvényesülnek a függelmi viszonyok;
3. messziről megkülönböztethető jelvényt kell viselnie;
4. ismernie kell a genfi egyezmények előírásait, és alkalmazkodnia kell a háború törvényeihez és szokásaihoz.
Amennyiben a harcban részt vevők betartják a fenti négy szabályt, fogságba esés esetén joguk van arra, hogy hadifogolynak tekintsék őket. Ha nem tartják be a szabályok valamelyikét, akkor ezen jogaikat elveszítik, és fogságba eséskor nem illeti meg őket a kötelező védelem.
Punk is not dead 2011.05.05. 08:03:44
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.05.05. 08:08:12
Mohács után meg leginkább minket ütöttek egészen napjainkig, nem tudom milyen mészárlásról beszélsz.
Ellenben ma meg az van hogy az USA, mint a demokratikus-liberális-emberijogi bullshit fő-fő szófosója nem rest egyes országokat csip-csup, többnyire vélt emberijogi ügyekben kérdőre vonni, míg ők az igazság és igazságosság felkent keresztes lovagjaiként bedrogoztatott katonákkal halomra irtják Irak lakosságát például. De az nem gáz mert azok koszos arabok.
Stoney Hill Billy 2011.05.05. 08:11:08
ha elfogják, és vhol fogva tarják egy darabig, szerinted az alkaida hány tucat (száz) amerikait/európait ejtett volna túszul az főnökért cserébe?
belekotty 2011.05.05. 08:16:07
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2011.05.05. 08:16:27
mellesleg még az is lehet, hogy bin laden már rég nem él, csak valaki átvette a helyét. aki látta az equilibriumot, tudja, miről beszélek.
belekotty 2011.05.05. 08:19:59
index.hu/belfold/2011/05/04/haborus_buncselekmeny_a_vad_kepiro_ellen/
Ha már ilyen témában p5yöx, akkor legalább a napi infókkal l1él má tiszában!
belekotty 2011.05.05. 08:21:39
DominoFX 2011.05.05. 08:22:30
Flea 2011.05.05. 08:25:08
MetálFater (törölt) 2011.05.05. 08:37:16
Olvass, és művelődj!
Még hogy doktor....
hu.wikipedia.org/wiki/Pakiszt%C3%A1n
Hja. Én meg a Római pápa...
popocatepetl 2011.05.05. 08:39:02
popocatepetl 2011.05.05. 08:40:03
belekotty 2011.05.05. 08:41:15
index.hu/kulfold/2011/05/04/az_oroszok_is_megoltek_egy_al-kaida_fonokot/
popocatepetl 2011.05.05. 08:41:49
popocatepetl 2011.05.05. 08:43:01
Terézágyú 2011.05.05. 08:46:43
"Ugyanis kérdem én: Mi keresni valója van az USA hadseregének egy olyan - egyébként szuverén - országban, mint Pakisztán? Csak nem az olaj? Naná..."
Basszus, és mi keresnivalója volt azoknak az illetőknek Amerikában, akik fegyverrel megkaparintottak pár utasszállítót (rajtuk civilekkel), majd ezeket a repülőket neki vezették két (civilekkel tele levő) toronyháznak????
MetálFater (törölt) 2011.05.05. 08:48:51
Olvass, és művelődj!
Még hogy doktor...
Figyelj paraszt (ha már Te véleményt formáltál rólam, én is megtehetem ugyanezt.)!
Lejjebb jeleztem, hogy hídfőállás kell az USA közel-keleti terveihez, ami ugye még véletlenül sem a kőolaj megszerzésére irányul, hanem nyilván a demokráciát védik...na ja!
Sehol nem állítottam, hogy Pakisztánban olaj van.
Zárójelben: Annyi azért van, hogy a Mol egyik kőolaj kutató mérnöke épp a napokban adott interjút, ahol azt nyilatkozta, hogy több kutatófúrást is végeznek Pakisztán területén.
Lehet, hogy az USA számára ott nincs elegendő olaj, de a MOL lát benne fantáziát.
De az is lehet, hogy ott is hülyék dolgoznak, és csak Te vagy doktor...
MetálFater (törölt) 2011.05.05. 08:50:08
Hagyjuk már ezt kérem!
Azt fejtegettem, hogy a terrorizmus csupán szemantikai kérdés!
Ha nem érted, ne szólj bele...
MetálFater (törölt) 2011.05.05. 08:51:53
Nem szerintem. Szerintük.
Olvasd el, amit írtam.
"...hogy Osama Bin Laden onnan nézve nem terrorista, hanem bizonyos értelemben szabadságharcos volt..."
Terézágyú 2011.05.05. 08:52:49
"Azt fejtegettem, hogy a terrorizmus csupán szemantikai kérdés!"
ja vagy úgy. Szerintem a cigánybűnözés is pusztán szemantikai kérdés.
És gyurcsány ügyei is pusztán azok.
bájgúnár 2011.05.05. 08:53:14
Amerika első bűnöző telepesei majd követői kiírtották az őslakosságot,egymillió bölényt gyilkoltak le,indián fülekért fizette.Majd rabszolgakereskedésbe keztek.Aztán Nagasaki,Hirosoma!Mind mind ártatlan polgárok százezreinek legyilkolása!Majd Vietnam,Laosz,Afganisztán,Irak!Gvantanamó !Egy rohadt velejéig romlott állam mely gyilkosságait,háboruit emberi jogokra,demokrácia védelmére hazudva követi el!Mára eljutott oda hogy egy elnök adhat ki gyilkosságra parancsot,idegen országba vethet be komandós csapatokat.És itt lelkesen tapsolnak ennek sokan.Amit amerika csinált az elmúlt 200 évben azt mind emberiesség elleni gaztettek sorozata.
Hitler nemtett ennyi szörnyüséget!Holnap akár ránkis sor kerűlhet.Ezt tessenek szem előtt tartani.Hitlernek is sokan tapsoltak és mais sok a híve.De végűl az igazság győzött.És tessenek arra emlékezni ezt az igazságot nemzetközi bíróság hitelesítette Nürnmbergben!
És ezért hozták létre a Hágai bíróságot is.
MetálFater (törölt) 2011.05.05. 08:54:46
Olvass, és művelődj!
Még hogy doktor...
kiszivargott.blog.hu/2009/11/12/pakisztani_mol_olajkutak
Terézágyú 2011.05.05. 08:54:58
""...hogy Osama Bin Laden onnan nézve nem terrorista, hanem bizonyos értelemben szabadságharcos volt..."
Stimmt. A cigányok szempontjából ők nem követnek el bűnt, pusztán elveszik, ami jár.
A bolsevizmus szempontjából Sztálin is jól csinálta, amit tett.
Martian (törölt) 2011.05.05. 08:59:16
Ha mégis a jenki kormányzat sztorija közelít az igazsághoz, akkor is érthető Osama megölése... ha egy per során kinyitja a száját, abból komoly gubanc lehet (pl. családjának amerikai kapcsolatai, 30 évvel ezelőtti afganisztáni ügyek, stb.).
bájgúnár 2011.05.05. 09:00:07
Most olvastam a véleményed.Nagyon egyre gondoltunk.
MetálFater (törölt) 2011.05.05. 09:00:10
"Stimmt. A cigányok szempontjából ők nem követnek el bűnt, pusztán elveszik, ami jár.
A bolsevizmus szempontjából Sztálin is jól csinálta, amit tett."
No látod!
Éppen ezzel határoztad meg azt, hogy mi az a szemantika...
bájgúnár 2011.05.05. 09:03:04
Egy országnak és államfőjének nincs joga békében más ország területére komandós csapatokat átkűldeni gyilkossági megbizatással!Ha ez igy lenne akkor minden elnők politikai ellenfelét kinevezhetné teroristának és lelövethetné.Ahogy sok latinamerikai országban ezt tették!
Terézágyú 2011.05.05. 09:04:34
Érveid nagyon meggyőzőek.
Hadd vegyek elő egy jobboldali érvet: "ha nagyon véded a cigányokat, akkor költözz melléjük"... Na hát engedtessék meg, hogy neked is ezt mondjam: ha annyira véded oszamát, akkor...
Mellesleg ez tényleg olyan, hogy komolyan venné bárki is, azt, hogy érdemes lett volna hitlert (sztálint) bíróság elé állítani???? Ugyan már. Mi új derülhetett volna ki róla? Lett volna "enyhítő körülmény"? Lehetett volna gondolkodni arról, hogy na jó, akkor hitler csak börtönbüntetést kapjon???
Lehet azt mondani, a törvényekhez ragaszkodva, hogy sztálint is megilleti az ártatlanság vélelme????
:)))
És ugyanez a helyzet oszamával is.
(Nota bene. ő persze távolról sem sztálin, és nem hitler)
MetálFater (törölt) 2011.05.05. 09:04:54
@Doktor Kotász: "Pakisztán nem a Közel-Keleten van."
- Hát hol?
Na végre! Értelmes ember is van itt...
Köszönöm a nevemben is feltett kérdést...
Terézágyú 2011.05.05. 09:07:12
"Éppen ezzel határoztad meg azt, hogy mi az a szemantika... "
tehát te a cigányokról szólva, illetve hitlerről/sztálinról szólva is mindig felhozod a szemantikát, vagyis , hogy csak a mi szemünkben voltak bűnösök...????
biszkubéla is csak a mi szemünkben bűnös...
Terézágyú 2011.05.05. 09:09:19
"Egy országnak és államfőjének nincs joga békében más ország területére komandós csapatokat átkűldeni gyilkossági megbizatással!"
de jó... és ahhoz van valakinek joga, hogy átküldjön embereket egy másik országba azzal a megbizatással, hogy raboljanak el repülőket és azzal romboljanak le épületeket, tele civilekkel?
magyar bucó 2011.05.05. 09:12:54
"De végűl az igazság győzött.És tessenek arra emlékezni ezt az igazságot nemzetközi bíróság hitelesítette Nürnmbergben!"
A győztesek ítélkeztek a vesztesek felett. Ennek semmi köze a joghoz és az igazsághoz.
Terézágyú 2011.05.05. 09:13:47
Most az amcsik is ezt tették.
és azon a szinten ahol oszama és társai állnak, talán ez volt a legjobb megoldás.
nem a "jó" megoldás! csak a legjobb...
Ja igen, az ünneplés valóban nem volt szép dolog, de ahogy írta is valaki: nem égettek Koránt, pakisztáni zászlókat, nem lövöldöztek a levegőbe kalasnyikovval stb.
magyar bucó 2011.05.05. 09:14:22
Még az sem igaz, mert hithű bolsevikok tömegét irtotta ki.
magyar bucó 2011.05.05. 09:16:03
Terézágyú 2011.05.05. 09:16:41
"A győztesek ítélkeztek a vesztesek felett. Ennek semmi köze a joghoz és az igazsághoz."
jaj már...
persze, hogy a győztesek. ha elfogják az illetőt, aki ellopta a kocsidat, akkor is ugyanez a helyzet.
az elfogott tolvaj a vesztes, az állam/bíróság meg a győztes.
és ilyenkor persze te magad is a győztesekhez sorolod magad, és nem az elkapott tolvaj szimpatizánsai közé, akik esetleg ugyanezt mondhatják, hogy "ez nem jog és nem igazság, csak a győztesek ítélkeznek a vesztesek felett"...
Terézágyú 2011.05.05. 09:17:49
"A bolsevizmus szempontjából Sztálin is jól csinálta, amit tett."
Még az sem igaz, mert hithű bolsevikok tömegét irtotta ki. "
Ugyan már :) Azok éppen hitehagyott, rossz bolsevikok voltak :)))))
A saját szemszögéből :)
Terézágyú 2011.05.05. 09:20:02
"Jogtalanságra nem lehet válasz a jogtalanság. "
Igen. Nem lehetNE.
Egy ideális világban. Pl. ahol nem halnának meg emberek ezrei, mert valakik szándékosan repülőt vezettek az épületbe, ahol éppen voltak...
Ex0dus 2011.05.05. 09:45:05
Ex0dus 2011.05.05. 09:58:48
Attól, hogy Pakisztán földrajzilag talán már nem annyira szerves része a régiónak, attól még politikailag nagyon is ott van.
@sztrugackij:
Hát nem is tudom. Egy ország lerohanása fals bizonyítékokra alapozva, 300 e civil megölése nekem elég keménynek tűnik. Afganisztánnál legalább volt valami fogódzkodó.
A CIA történetét is ide lehetne vágni. A különböző radikális csoportok támogatása, amelyek később a saját népeiket koncolták fel.
Sajnálatos módon a legnagyobb gyilkosok öltönyben járkálnak és mentelmi joguk van, sosem fognak felelni a bűneikért. De nembaj, ameddig a TV megmondja ki a bűnös, addig biztonságban vagyunk. Csak mutatni kell és utálni. (majd ünnepelni)
bájgúnár 2011.05.05. 11:12:37
Nagyon kevered az állami terorizmust a magánbűnözéssel.Óriási a külümbség.Amikor a gyilkosságot állami szintre emelik ott már nincs erkölcsről,jogról beszélni az államfőnek.Így Obamának sem!Sima felbújtó!
Úgylátszik neked egy ember megölése belefér az erkölcsi itéletedbe.Te csak az ezrek halálával foglalkozol.Remélem Hirosima,Nagaszaki,Vietnam,Irak több tizezer-százezer polgári lakosságának,gyerekének legyilkolása azért elgondolkoztat?Ha nem, nagy baj van a fejedben.
bájgúnár 2011.05.05. 11:14:45
Hát beszarok!Szerinted majd a gyilkos fogja leűltetni a bírót?
magyar bucó 2011.05.05. 11:19:01
magyar bucó 2011.05.05. 11:20:24
bájgúnár 2011.05.05. 11:45:33
Sajnos nem.De szerinted mindig igazságosan indúlt el egy háború? Azthiszem ezt itt most nemfogjuk megvitatni.
E témában elsősorban az igazság,erkölcsi érték,államban /választott politikusainkban/való megbizzhatóság,hatalommal való visszaélés stb.Tehát mély erkölcsi kérdések vetődnek fel.Mire van felhatalmazása egy választott elnöknek és mire nincs?Vonatkoznak e rá az egyetemes emberi erkölcsi,jogi szabályok?Mindenható e az elnök vagy épp úgy felelőségre lehet vonni mint bármely polgárt?Ha egyenlőségről,egyenlő jogokról,elbánásokról beszélünk.Hiszen ezt hisszü!
venszivar 2011.05.05. 12:17:19
Már készül a cigány-arab kommandó,hogy levágja fejedet s metélt pöcsödet,amit utána a seggedbe dugnak. Drukkolok!te faszopó,már ketyeg......
UTakeMe 2011.05.05. 13:41:39
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.05. 19:05:35
nem gondoltam sehogy.
te gondolhatod, h gondoltam-e vagy sem ill, ha gondoltam jobban tudhatod nálam h mire gondol-tam/-ok.
irodalomtanárnak kellett volna menned, olyannak, aki úgy tanítja a verset, h
"A KÖLTŐ AZT GONDOLTA, HOGY...."
..pffffffff
azt írtam h "én akkor sem lepődnék meg, ha kiderülne h" - ennyit.
ENNYIT.
nagyokos, magyarázz ebbe bele azt amit akarsz, és örülj magadnak.
amúgy a testet senki sem látta.
oszamával sem készített 10 év alatt senki egy árva interjút.
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.05. 19:19:23
"Hogy a faszba lehet valaki olyan hülye, hogy 911-ért nem Bin Laden meg az Al-Kaida a felelős, amikor maga Bin Laden hencegett videofelvételeken, hogy milyen nagyot alkotott?"
már bocs, de szerinted egy ilyen [ qrva szar minőségű ] video mit bizonyít ?
nálad ilyen egyszerűen megy a bizonyítási folyamat ?
"Jól mondod, elég csak ismételgetni a baromságokat, és lesznek, akik tényként fogják kezelni." - bagoly mondja verébnek, nem látod ?
csupa olyan dolgot veszel ténynek, melyek nincsenek bizonyítva.
attól h valamit állít(ott) az amerikai kormány &/v a pentagon és ugyanazt harsog-ta/-ja a média, sőt
a csapból is foly-ik/-t, ATTÓL MÉG NINCS BIZONYÍTVA, ÉRTED ??
A BIZONYÍTÁS NEM ILYEN.
független, elfogultatlan szakértők, kutatók (létező) véleménye a MINIMUM szükséges (sine qua non - azaz gyengébbeknek: elengedhetetlen feltétel) feltétel, ahhoz h bármi is bizonyítva legyen.
ÉRTED ?
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.05. 19:26:14
barátom, miket állított anno a Tony Blair és ifi. George W Bush, valamint kormányaik, kormányszóvivőik Irakkal kapcsolatban ???
Emlékszel ?
Doktor Kotász 2011.05.05. 21:12:14
Az Indiai Szubkontinensen. Az pedig nem a Közel-Kelet. Ugyanis a Közel-Kelet az Észak-Afrika keleti része, az Arab-Öböl egy része, és Izrael környéke. Tehát mondjuk Izrael és a környező Arab államok, és Irán. Pontosabban Észak-Afrika és Nyugat-Ázsia.
Pakisztán Közép-Ázsia határán van.
Kínával és Indiával határos. Közelebb van a Himalájához, mint Egyiptomhoz, Izraelhez.
Ehhez csak rákellene nézni egy térképre, és nem faszságokat beszélni.
Doktor Kotász 2011.05.05. 21:20:34
Köszönöm a nevemben is feltett kérdést... "
Nagyon műveletlen vagy.
Pakisztán Indiából szakadt ki, amikor India függetlenné vált. Pakisztán nem a Közel-Keleten van, hanem Közép-Ázsia határa. Kína és India szomszédja,, így a Himalájához is kozelebb van, mint Izraelhez, Egyiptomhoz. Pakisztán India északkeleti függetlenné vált része.
Persze, aki kóolajat vizionált egy hegyvidéki területre, attól ez nem meglepő...
Szerintem te a pingvineket is az Északi-Sarkon keresnéd...
Doktor Kotász 2011.05.05. 21:26:48
911 csak azt hozta ki belőle, amit addig nem tett, de a 911 végrehajtói mégis azzal vádolták.
Doktor Kotász 2011.05.05. 21:30:51
Irak lerphanása hiba volt. Szaddam kordában tartotta a szélsőséges muszlimokat. Egy Iránból küldütt papi csoportot elfogott, majd személyesen lőtte fejbe őket, és egyet életben hagyva visszaküldte Iránba üzenetként. Szaddam világi diktátor volt, és nem szélsőséges muzulmán.
Úgyhogy mit is szerettél voéna mondani?
minyimaaa 2011.05.06. 00:27:05
ha magadtól nem érted, no comment.
de mások kedvié:
pár alapvető és masszív (sok éven keresztül bőszen hangoztatott, állított, a nagy nemzetközi médiumok általl folyamatosan fel- & ki-böfögött) hazugságra akartam utalni by US & UK gvmnt.
minyimaaa 2011.05.06. 00:28:43
azaz akart utalni
minyimaaa 2011.05.06. 00:30:16
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.06. 17:09:08
igen.
a hazugságokra gondoltam ill arra, h gyakorlatilag mindenki tényként kezelte ezeket, aztán jött a pofáraesés.
Az utolsó 100 komment: