Le a kalappal!
2011.06.02. 11:23 Ratius
45 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
MiKeyRuLeS 2011.06.02. 15:00:18
Szelid sunmalac 2011.06.02. 15:02:05
Kapott 100 millat, hogy epitsen egy UJ buszsavot, a meglevo savok meghagyasaval. Meg akarta sporolni maganak a 100 millat, ezert egyszeruen fogott egy meglevot es atfestette, a valasztoinak kurva nagyot szarva az orra ala. Ezek persze bepoccentek es elkuldtek a rohadt anyjaba, ami legkozelebb a szekebe kerulhet. Beijedt, visszakozott, most meg tetszelega szerepben, hogy hat o aztan be tudja latni am a hulyeseget. A baj az, hogy szandekos volt, nem hulyeseg. Ha hulyeseg, ennel kisebbert eis le kene mondani. Akkor ugyanis elfogadott 100 millat ugy, hogy gondolt egyet es minden terv nelkul, amikbol barmelyik cikkben tobb tucat megvalosithato van felvazolva az egyszeru emberek altal, odabaszott par vonalat.
TE meg ezert tiszteled. Normalis vagy?
SzaGyu 2011.06.02. 15:08:42
Jobban szeret beszélni és furcsa rendeleteket hozni, mint valójában dolgozni.
No nem lesz 20 évig főpolgármester az tuti. Ha Demszky is ilyen lett volna és így dolgozott volna, akkor ma milyen lenne Budapest?
persze lehet mondani hogy az adósság meg egyebek amit hátrahagyott, de ettől még igaz, hogy annak-idején Demszky rosszabb állapotban vette át mint most Tarlós.
potyus 2011.06.02. 15:11:18
Tarlós (ha jól tudom) 16 évig volt Óbuda polgármestere, és ott is bizonyította, ha valamiben téved, képes korrigálni. Így volt ez a Szigetfesztivál esetében is, amikor az Óbudai lakosok basztatták, mert nem tudtak aludni a nagy zene-bona végett.
Tarlós nem volt rest, többször kiment éjszaka a fesztiválra, és kitalálták a vezetéssel mit kell csinálni, hogy a kecske is jól lakjon és a káposzta is megmaradjon. Egyébként Tarlós nem párttag a Fideszben.
Továbbá ellenzi a XI kerületi döntést is a Zöld Pardon bezárását.
De te csak gonoszkodj, ahelyett, hogy méltányolnád, végre van valaki akinek, ha kell, van gerince.
Magam_a_Mondomét! 2011.06.02. 15:14:26
Ezért nem érdemel kalapemelést, legfeljebb egy néma biccentést.
potyus 2011.06.02. 15:16:48
Azt hitte Ő meg tudja menteni a pártját, illetve beképzelte, oszt onnantól nagyjából beleszart a város vezetésbe. Hagyta, hogy a sok lingár pártkatona garázdálkodjon a szemétdombon. Meg is lett az eredménye. Egyébként az utolsó 2 ciklusának megválasztása, igen igen necces volt, épp hogy.......
Szelid sunmalac 2011.06.02. 15:18:50
Masok is megteszik ezt, csak epp nem ilyen latvanyosan.
Mint irtam, barmelyik blogon, vagy cikknel a hozzaszolasok kozt tucatjaval talani olyan otleteket, amik mindenkinek jo lenne es megvalosithato. Ok NEM szakemberek, hanem jozan paraszti esszel megaldott, es naponta arra jaro emberek. Akik egy petakot nem kapnak ezert, hanem ok fizetnek erte ado formajaban.
Akkor most magyarazd meg legyszives ,hogy egy fopolgarmester miret nem kepes erre a minimalis gondolkodasra, mielott cselekszik? kicsit tobbet varnek el egy fopolgarmestertol, hogy elismerje szart epit. Sot! Meg annal is tobbet, hogy NE epitsen szart! Azt varom el, hogy JOBBA tegye az itt elok eletet! Na? Ehhez mitszolsz? Tul nagy elvaras? Vagy az mar olyan nagy was ist das, hogy elismeri, hogy szart csinalt 100 millaert?
ave 2011.06.02. 15:21:21
Hozok egy szar dontest, utana visszavonom, es mar dicsernek is. :D
Amugy szerintem nem volt rossz dontes az eredeti.
ben2 2011.06.02. 15:22:16
"Ha Demszky is ilyen lett volna és így dolgozott volna, akkor ma milyen lenne Budapest?"
Mivel Demszky nem így dolgozott, Budapest a régió legélhetetlenebb városa lett szétlopott, lerohadt tömegközlekedéssel, járhatatlan utakkal, miközben a város fejlesztésére fordítható forrásokat vagy agyrém presztízsberuházásokra fordította, vagy szétlopták a haverjai.
Jah és mondj akár egyet is Demszky számtalan botrányos intézkedései közül, amit a közfelháborodás hatására visszavont volna?
ámbátor 2011.06.02. 15:25:20
Gerinctelen takony népség.
☉ ☾ 2011.06.02. 15:28:57
SzaGyu 2011.06.02. 15:31:52
Mi is lenne itt akkor?! Belőle már sok.
tocibacsi 2011.06.02. 15:32:21
gézukácska 2011.06.02. 15:33:18
SzaGyu 2011.06.02. 15:33:33
Érvelj és ne támadj. Mert Tarlós is ezt csinálja. Ezért nem halad sehova. Olyan mint Orbán.
Együtt építik a viktatúrát.
Mr. Waszabi 2011.06.02. 15:37:31
lutria 2011.06.02. 15:38:15
Vajon ha a Budaörsi önkormányzat meg le zárniá/korlátozniá a Budaörsi-Budapesti út kifelé vezető oldalát,forgalomtechnikai okokból-csak annyira hogy az Erzsébet hídig álljon a forgalom-vajon mit szólna a Tarlós?
magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.06.02. 15:43:57
zsemlediszno.blog.hu/2011/06/02/tarlos_istvan_atnevezte_a_buszsavot
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.06.02. 15:46:00
Nem mellesleg egy darab kalapot sem emelek meg, mert az eddigi működése a 0-val egyenlő. Konkrétan kisírta a BKV-nak a szokásos adófizetői forintokat, de semmilyen stratégiai, fejlesztési stb. programot nem követelt, így minden évben csak milliárdokkal kell megmenteni a BKV-t. A parkolás továbbra is emelkedi, továbbra is a pártfinanszírozásra megy a lóvé, ahelyett hogy a bevezető utakon épülnének parkolók, minőségi bevezető közlekedéssel. Azért mert átmenetileg orvoslt egy politikai öngyilkosságot, nem értem milyen kalapot kell megemelni. Ez pont olyan amit a szigettel művelt. Mennyire nem prfoi dolog volt a sajtóban megtenni az első ajánlatot, amiből nem tudott jól kijönni, és a fél ország hülyének nézte. Nem értem milyen kalapról van szó. Én azt várom, hogy legyen már valami koncepció, hatástanulmány, megvalósítási terv stb. hogy a város mint nagy pénzbeszedő és pénznyelő, egy kicsit élhetőbb legyen. Mert például ami zseniális - Kálvin tér és éa környéke nagyon nem az ő nevéhez fűződik... ez ez igazság.. én várom hogy valamit letesz az asztalra, de ez eddig egy 0.
Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.06.02. 15:54:08
Az Operaházi balhé meg egyértelműsíti a diktátor hatalmát.
Ez Magyarország miniszterelnöke, a tiétek:
A rendvédelmi tárgyalóbizottság vezetője javasolta Orbán Viktornak, hogy menjen ki a Kossuth térre, és tartson ott egy szociális konzultációt.
Mint Árok Kornél fogalmazott, a kormányfő erre azt mondta, az ötletet majd elmondja a bohócügyi államtitkárának.
Arcátlan, pofátlan, felháborító!
Jen87 2011.06.02. 15:58:16
egyébként le a kalappal, ezért? szomorú, hogy eljutottunk oda, hogy ha valaki beismeri a hibáit akkor már szinte szenté avatjuk ebben az országban...
mellesleg hogy ha a tervek kézhez kapásánál mondta volna egyből, hogy "Béláim, ez f*szság, egy sáv nem elég a bejövő forgalomnak főleg nem reggel" akkor TALÁN egy elismerő hümmögést érdemelne...de nem többet...
KaLee 2011.06.02. 16:08:51
ninimimi 2011.06.02. 16:12:51
Persze, annak, aki nem a buszon fő, préselődik reggelente a visszafestett "busz"-sávban, annak "ostoba" volt a döntés. Hadd suhanjak ismét hűvös kocsijaikban a zöld vidék elnyomott lakói!
A "megadugó" legfeljebb 1-2 hétig tartott volna, aztán minden autós megtalálta volna a kevésbé szívatós megoldást -, amire a buszjárat kevésbé képes az utasaival...
"Éljen!" Mindenki láthatja, hogy megfelelő mértékű hőzöngéssel minden jó döntés "ostobává" minősíttethető.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.06.02. 16:18:55
Magyarul Tarlós nem tipikus fideszes.
tunketiko 2011.06.02. 16:21:37
"Amugy szerintem nem volt rossz dontes az eredeti."
Fővárosi vagy? Ismered azt az útszakaszt? Autópálya bevezetőt szűkítettek...
De végül is, ezzel nem csak az ingázók életét keserítették volna meg, hanem annak a fővárosi belvárosi lakosét is, aki mondjuk Balatonról menne haza és Székesfehérváron állt volna vasárnap este a dugó. Ezen intézkedés nélkül is előfordulnak torlódások többször, amik több, mint kellemesek.
Aki az ország nyugati feléből keletibe menne, az is arrafelé megy...
A gond, hogy a szűkítéssel nem járt együtt reális elkerülési lehetőség, másik út választási alternatíva. Egyszerűen nincs másik út érdemben.
Ráadásul a nagyobb bevásárló központok is ott sorakoznak az út mellett, Büdaörsi Tesco, de Ipl. keához is azon az úton lehet eljutni...stb.
Szerintem nem lett volna rossz döntés akkor, ha lenne normális tömegközlekedési alternatíva, és parkolók...(bha be lenne fejezve M0...stb.).
Előbb az autó letétel feltételeit kell megteremteni, nem fordítva...
Vidékről költöztem néhány éve fővárosba munkalehetőség miatt (itt élek, nem ingázom), de elborzaszt a BKV. Fővárosban megfelelő közlekedés, csak a belvároson belül van, külvárosból külvárosba, Budapest egyik végéből a másikba eljutni rémálom. Pedig sokan városon belül 20 km-el arrébb dolgoznak.
HÉV-ek, büdösek, mocskosak, légkondi nélküliek a nyári hőságben. Metrók rozsdásak...stb. Buszok pöfékelnek, lerobbannak. Egyedül a Combinó európai színvonalú, de heringjárat az is, túlzsúfoltság azon is, - de legalább légkondis... De az csak a belvároson belül visz körbe körbe. A többi jármú Balkán, -mindezt nagyságrendlileg havi 10 ezer forint bérletért. Illetve gyűjtőjeggyel 2800 Ft (10 jegy), egy darabja jegynek, nem tudom, talán 320 Ft. Lehet, hogy némely buszjárat is légkondis, én még bekapcsolt légkondis buszon nem utaztam...Ahhoz, hogy a város egyik végéből a másikra jussak, uticélomhoz, tömegközlekedéshez HÉv-et, metrót és buszt/villamost is kell használnom, átszállásokkal. Ez idő... És én még csak nem is ingázom...
Nincs átgondolt átszállási lehetőség, nincs elég jármű, nincs megfelelő műszaki színvonal, és nyári hőségben közel 60 fokon lehet utazni. Mindez, egy 2 milliós városban, ahol az ország lakosságának egy egy ötöde napi szinten tartózkodik... Röhej...
Utazom BKV-val, de amikor csak tehetem, inkább autóba ülök. Inkább ülök a dugóban is, légkondi van az autóban, tiszta, nincs büdös...stb. Nekem ez is számít. És a dugóval is hamarabb el lehet jutni uticélhoz sokszor, mint BKV-al.
ben2 2011.06.02. 16:28:26
Érdeklődéssel várnám az érveidet, amikre reagálhatnék, de személyeskedésekkel tűzdelt acsargáson kívül nem találtam mást a hozzászólásaidban.
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.06.02. 16:39:31
lobster thermidor 2011.06.02. 16:40:59
A Sziget, meg a Z.P., meg hogy pont a Tarlós áll ki mellettük.
Na ne röhögtess már!
Olcsó népszerűség hajhászás az, amit a nadrágtartós tanácstitkár művel. De megéri neki, mert sokan beszopják, mint ahogyan te is.
egerészölyv 2011.06.02. 16:45:10
tunketiko 2011.06.02. 16:51:15
"Hogy legyen nagy levegőszennyezettség? Dugó? "
Tegnap valahol olvastam ezzel kapcsolatosan olyan véleményt, hogy lehet, ez is cél volt. Ugyanis a dugóban több üzemanyag fogy, azaz, többet kell tankolni, annak az adója meg csillagászati összegre rúg hazánkban, ezáltal pedig költségvetés hízhat... :D Nekem ilyen eszembe nem jutott volna, de ki tudja VEKE-ék hogy gondolkodnak.
Aki szerint az új busz sáv létrehozása nem új kialakítása, hanem az, hogy egy autópálya bevezető szakaszról elvenni egy sávot az autók elől és kinevezni busz sávnak, - attól az agyamenttől minden kitelik...
vernarancs 2011.06.02. 16:54:12
Tedat 2011.06.02. 16:55:20
"Gratulalok! Ez az igazi hozzaallas!
Kapott 100 millat, hogy epitsen egy UJ buszsavot, a meglevo savok meghagyasaval. Meg akarta sporolni maganak a 100 millat, ezert egyszeruen fogott egy meglevot es atfestette, a valasztoinak kurva nagyot szarva az orra ala."
2008-ban még nem Tarlós volt a főpolgármester.
Ugyanis ez 2008-as projekt, ha jól olvastam.
De azért szidd csak Tarlóst bátran :)
Tedat 2011.06.02. 16:56:30
""A 2008-ban eldöntött projektterv alapján nemrég megvalósult, Budaörsi úti buszsáv esetében a tapasztalatokat értékeljük és ezt követően lehetségesek további intézkedések és korrekciók. Ezekről a megfelelő mennyiségű tapasztalat birtokában lehet dönteni, amelyre megtörténik a következő hetekben. A felülvizsgálat során előzetesen nem zárunk ki olyan módosítást, amely további előnyben részesítést ad a közösségi közlekedésnek (a buszsáv meghosszabbítása az autópálya felől), és olyat sem, amely módosítja a forgalmi rendet, akár rugalmasabbá teszi a forgalomtechnikai rendszert, pl. a vasárnap délutáni távolsági csúcsforgalomban módosítja a sávok használatát.""
Goompah 2011.06.02. 17:06:25
"Es azt latom, hogy a "nagy gerinces" kepes megkeseriteni tobbtizezer ember eletet napokon keresztul, csak hogy elsiboljon 100 milliot. "
Tudod bizonyítani az a 100 millát?
Goompah 2011.06.02. 17:16:13
"szomorú, hogy eljutottunk oda, hogy ha valaki beismeri a hibáit akkor már szinte szenté avatjuk ebben az országban..."
Valóban szomorú, de ettől még megbecsülést érdemel, aki mégis korrekt.
"mellesleg hogy ha a tervek kézhez kapásánál mondta volna egyből, hogy "Béláim, ez f*szság""
Tarlós szerinted közlekedésmérnök?
Tudom, nálunk mindenki szakember mindenben, a fórumokon főleg csak az adott témában summa cum laude végzett szakemberek fejtik ki megalapozott szakvéleményüket.
Tarlós nem közlekedésmérnök, nem is ez a dolga. Elfogadott egy a szakemberek által javasolt megoldást. Látta, hogy nem működik, ezért nem próbálta magyarázni a bizonyítványt, hanem visszavonta a dolgot.
Egy jó vezetőnek nem az a dolga, hogy mindenben szakember legyen. Az a dolga, hogy jó döntéseket hozzon és szükség esetén korrigáljon. Ez megtörtént.
Dr Kangörény 2011.06.02. 17:20:41
1. Nem mondta, hogy rossz döntés volt, azt mondta műszaki ok miatt vonja vissza.
2. A rossz döntést kellett volna megakadályozni, nem utólag módosítani.
3. Kibaszni a picsába azt a kis buzeránst, aki mindezt kibulizta magának.
4. 100 millió ellopásának kísérlete nem dícséretes
ÖREG 2011.06.02. 17:50:31
Attila 73 2011.06.02. 18:14:05
Ezek szerint valakit azért kel tisztelni mert belátja ha ""f asz""
Akkor a Gyurcsányt is tisztelni kellet volna nem szidni ha belátta hogy elszúrtuk,hazudtunk.
Hisz ő is csak látta hogy mi az amit szarul csináltak.
Itt egyszerűen arról van szó elbasz ta akkor elbasz ta de ezért nem kel isteníteni.
Attila 73 2011.06.02. 18:16:35
Meg egy jó vezető olyanokra hallgat akiről már bebizonyosodott hogy értenek a szakmájukhoz.
De igaz az is lehet azok se voltak szakemberek akik kitalálták.
Kivancsi 2011.06.02. 18:22:58
O nem kozlekedes-szervezo szakember! Csak egy donteshozo! valami hulye vagy hulyek meggyoztek, hogy a buszsav bevezetesenek most jott el az ideje! Tarlos ocsi hitt nekik es hagyta oket dolgozni..
Vagy tudta nagyon jol, hogy igy jarnak de kellett neki, hogy beegjenek!!! :):)
Ez egy jo utokartya lesz a kezeben!
De amint kiderult hogy azok hulyek!
Technikai problemak vannak....
Jo vezetohoz merten nagyon gyorsan lefujta az egesz balfaszsagot.
Vagy csak jol taktikazott! :):):)
Hagyta hogy jol beszopjanak aztan majd jol segbe billenti a bandat!!!
2. A buszsav nem hulyeseg igenis van jogosultsaga!
DE... hogy megvalosulhasson ahhoz egy-ket egyeb dolgot meg kell valositani nem eleg 100millaert vonalat festeni az "autoplyara"
- kell tiszta, gyors, pontos, megbizhato: elovarosi vonat..
- kellenek pl Fehervartol Bp-delig 5 km-kent! jol kiepitett, megkozelitheto, vonatallomasok, ingyenes parkolokkal, hogy a szerencsetlen elovarosban lako de fovarosban dolgozo oda eljusson, autojat otthagyja meg Budaors elott es kulturalta vanattal bejusson a deliig, (egyeb budapesti nagy palyaudvarokra)
- kell egy jol szervezett korrekten mukodo, tiszata, kulturalt BKV!
Na most ezekbol egyik egyik sem all rendelkezesre!!
nyomokban vannak mar jelek DE meg egyszerre eggyutt nem keszek a feladatra!
Addig itt buszsavokat festegetni: HULYESEG!
troll ellenpólus · http://trollhitvallas.blog.hu/ 2011.06.02. 18:34:24
Goompah 2011.06.02. 18:54:22
A VEKE-nek voltak jó ötletei is. Jó szakember is tévedhet, ez benne van a pakliban. Tarlós semmiképpen nem hibázott - esetleg (de csak esetleg!) csak taktikázott, ahogy Kivancsi írja. De akkor is jó lépés volt tőle, máskor majd az orruk alá dörgölheti ezt a fiaskót.
Én nem tudom megítélni, jó szakemberek voltak-e, akik ezt az ötletet javasolták, mert nem vagyok közlekedési szakember, de itt biztos lesznek olyan megfellebbezhetetlen közlekedési (és foci-) szaktekintélyek, akik majd megmondják a frankót. :)
Goompah 2011.06.02. 18:57:11
Ráadásul Tarlós nem is Fideszes.
Azt meg beláthatod, hogy önkritika dolgában a Fidesz sem áll jobban. Az elmúlt egy év épp elég példát szolgáltatott erre.