HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

No pasarán!

2012.02.01. 10:46 Ratius

Nem törnek át! Egy lépést sem hátrálunk! – morogta Orbán Viktor, és a jobboldal véleményformálói szorosra zárták soraikat Schmitt Pál mögött. Míg a vezér meg nem szólalt, csak egy-két mindenre elszánt, talpig opportunista, de vitathatatlanul jó érzékkel helyezkedő közkatona emelte föl szavát a köztársasági elnök védelmében, mára azonban kikristályosodott a hivatalos álláspont: nincs visszavonulás. Aki Schmittet támadja, az Orbánt támadja. És, aki Orbánt támadja, az a nemzetre ront rá, az hazaáruló. Az elnök nem lehet csaló.

És megkezdődött a szerecsenmosdatás. Tegnap este az ECHO tévé műsorán négy igazi jobboldali sajtópotentát, Bencsik András, Kerényi Imre, Hernádi Zsuzsa és Pozsonyi Ádám igyekezett fényesre suvikszolni Schmitt úr besározódott renoméját. A legviccesebb gondolatfüzért Kerényi Imre adta elő, aki eképpen érvelt a köztársasági elnök mellett:  „Én nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy az az államfő, aki több nyelven beszél, aki olimpiai bajnok, többször is, aki sportdiplomata, aki volt nagykövet különböző helyeken, és helytállt, aki zongorázik, aki osztályfőnöki órákat tud tartani, aki nagyon szépen megnyit táncban egy bált, nem tudom elképzelni, hogy az olyan buta volt és olyan hülye volt, hogy a dolgozatába nem tett hozzáadott értéket. Nyilvánvaló, hogy lesz egy vizsgálat, és abban ki fogják mutatni, hogy van hozzáadott érték, hiszen egyébként az ember nem ül le, és nem kezd el összegyűjteni ezt meg azt meg amazt. Azért ír egy dolgozatot, mert valamit gondol…”
Hát lehet, bár számomra kevéssé meggyőző érv a tánctudás és a tudományos munka közötti lineáris összefüggésre hivatkozni. De ez most nem is olyan fontos. A fontos az, hogy a Schmitt ügy jobboldali kezelése olyasmire világít rá, amin érdemes elgondolkozni.
Valamirevaló közszereplő ugyanis egy ennyire kétes kimenetelű ügyben inkább hallgat, esetleg latolgat, de semmiképpen sem áll oda a vád vagy a védelem mellé. A Schmitt-plágium kérdés ugyanis nem arról szól, hogy mi a véleményem a köztársasági elnök úrról, nem értékorientáció, nem identitásválasztás kérdése, hanem tényszerűség. Az, hogy a dolgozat eredeti munka vagy másolat, hamarosan ki fog derülni. És, hogy erről kinek mi a véleménye, azt majd el lehet mondani. De amíg nincs egyértelmű, tudományos álláspont előttünk, addig több mint vakmerőség elköteleződni az elnök mellett, vagy ellene. És ezt valószínűleg Bencsik András, Kerényi Imre, Hernádi Zsuzsa és Pozsonyi Ádám is tudja. Hogy mégis felvállalják az elnök preventív védelmét, az olyasvalamit mond el nekünk, amit érdemes észben tartani.
Egyfelől elmondja, hogy ebben a körben a tények értéke viszonylag csekély. Hát igen: a valóság legalább fele részben akarat dolga, vallja Orbán Viktor. És ez az akarat elég lehet ahhoz, hogy a tényeket megkérdőjelezzük, vagy akár meg is változtassuk. Ez az akarat elég lehet ahhoz, hogy Schmitt Pál doktorija hiteles legyen, akkor is, ha esetleg nem az.
Másfelől elmondja, hogy miképpen működik a jobboldali média. Nyilván nem lehet pontosan tudni, hogy miféle vezérlőművek irányítják a rendszert, de az azért jól kitapintható, hogy ebben a médiában nem sok esély van az önálló véleményformálásra.  A kezdeti bizonytalankodás, vagy pontosabban mélységes hallgatás után mára kialakult a hivatalosnak tekinthető álláspont: Schmitt Pál ártatlan. Hogy ez a brief miféle csatornákon át jut el a szerkesztőségekbe, azt nyilván nem könnyű feltárni, de, hogy eljut, azt az elmúlt napok véleményváltozásai híven tükrözik. A minap még iszonyúan cikinek nevezte Bayer Zsolt a Schmitt ügyet, mára pedig úgy módosult ez a mondat: iszonyú ciki, hogy efféle rágalmakat lehet terjeszteni a feddhetetlen köztársasági elnökről.  
Végezetül azt is elmondja nekünk ez a történet, hogy miféle politikai krédó alapján irányítja országunkat a Fidesz. Ebben a hitvallásban az igazság csak mellékesen játszik szerepet, ebben a gondolatkörben csak jók és a rosszak vannak, csak feketék és fehérek, csak mi és ők, csak hívek és árulók. Ebben a politikai küzdelemben a teljes érvényesülés a győzelem, s minden más vereség, kudarc. Ebben a közéletben nem érték a megegyezés, ismeretlen a nyer-nyer játszma, végzetes önfeladás a visszavonulás. A Schmitt-ügy okos kezelése ugyanis tágas mozgásteret kínálna a kormánynak. Számos elemző elmondta, leírta, sőt szájbarágó módon, lépésről lépésre előadta, milyen bőséges előnyöket kínálna a Fidesznek a plágium-gyanú értelmes kezelése.
Csakhogy a Fidesz nem teheti meg, még azt sem, hogy kivárja a vizsgálat végét, még azt sem, hogy szembenézzen a tényekkel. Ez ugyanis – ebben a gondolati keretben – súlyos vereséget jelentene.
És én egyre inkább hiszem, hogy a tényekkel vívott birokharcában egyre több emberét, egyre több hitelességét, egyre több pozícióját, egyre több erőforrását áldozza fel a kormány, azaz egyre jobban szűkíti saját mozgásterét, egyre jobban magára csomózza kényszerzubbonyát, s végső soron a brutális kudarc felé rohan.



A Boldogok a sajtkészítők immár a Facebookon is megjelent.
Érdemes bejelölni, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok
nem kerülhetnek ki az Index címoldalára.


 

83 komment · 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr14042835

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bencsik András életrajza 2012.02.01. 15:59:25

Nemzeti kaméleonunk, a 61 éves bajkeverő, a Békemenet egyik szervezője szinte minden pártnak felajánlkozott már, az MSZMP-től a Jobbikig. A lentebbi életrajz-sablonba feltöltött adatokból az is kiderül, hogy Bencsik Andrásnak legfeljebb egy OKJ-s tör...

Trackback: Kutyáért ad tűzifát a jászapáti polgármester 2012.02.01. 15:49:39

Pócs János fideszes országgyűlési képviselő 50 kg tűzifát ad minden befogott állatért. Az esti híradóban hangzott el a hír, amely szerint a polgármester arra biztatja a település lakóit, hogy fogdossák össze a városban bóklászó kóbor ebeket, mert az ön...

Trackback: Elkérheti-e a kormányhivatal a tanárok mailcímét? 2012.02.01. 15:47:36

 Miért ne kérhetné, hiszen a tanárok céges mailcíméhez a tárhelyet és a domaint elvileg az intézmény fenntartója biztosítja. A céges mailcímeket pedig minden munkáltató nyilvántartja, egyszeri előzetes írásbeli tájékoztatás után a levelek tartalmá...

Trackback: Dr. Schmitt 2012.02.01. 14:42:12

Sajnálatos katasztrófa mindez az egykori élsportoló számára, ami történik vele és körülötte. Ha egy kis szerencséje van, nem kerül szóba köztársasági elnökként, s ha nagyobb önismerete, akkor nem engedett volna a szirénhangok csábításának. De a belső h...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fran7 2012.02.01. 12:29:02

Röviden ugyanaz működik, mint az őszödi beszéd után. Az egy védhetetlen beszéd volt, mégis bizonyos körökben igazságbeszéddé, hatalmas rétori teljesítménnyé vált miközben egy sunyi főnök ugatta le a beosztottjait, ha profánul akarok fogalmazni.
Míg most ki tudja, hogy 20 évvel ezelőtt milyen feltételekkel lehetett kisdoktorit szerezni sport témában. Majd azokat kellene meghallgatni. S ha az államfő mellett nem áll ki a jobboldali média, akkor ki mellett? Érdemes megnézni Wulff helyzetét Németországban, sokkal durvább dolgok voltak, mégse biztos, hogy lemond.

Kutchek (törölt) 2012.02.01. 12:34:54

Szeretem az ilyen echo-s meg hírtv-s műsorokat. Úgy körbeszopják egymás faszát, hogy csak röhögni lehet rajta.

Terézágyú 2012.02.01. 12:43:23

@fran7:
Védjed csak, védjed vazze :((((

"Míg most ki tudja, hogy 20 évvel ezelőtt milyen feltételekkel lehetett kisdoktorit szerezni sport témában."

Basszus már... Én húsz évvel ezelőtt írtam egy évfolyamdolgozatot egy főiskolán, ott is kötelező volt a bőséges jegyzetapparátus stb....

"S ha az államfő mellett nem áll ki a jobboldali média, akkor ki mellett? "

Jaaaa, ez érv. Jobbos? Akkó ájjunk ki érette...

Különben nyugodj meg: a vizsgálóbizottság megállapítja majd, hogy az a kisdoktori dolgozat fantasztikusan jó és újszerű, semmi gond nincs vele...
Ez egy ilyen ország.

Amanitin3 2012.02.01. 12:45:12

Az egész történetbe nem nagyon lehet úgy belegondolni, hogy többrendbeli vértolulást ne kapjon az ember.

A dolgozat témája: a modernkori olimpiák programjának elemzése.
Ki az az épeszű ember, aki ezt meghallva arra gondol, hogy fú ezaztán milyen hasznos és hiánypótló lesz?
Hogy 84-ben még nem volt dzsúdó, de bezzeg 88-ban meg már miazhogy?
Persze Magyarországon létezik felsőoktatási intézmény, ami erre doktorit ad.

És ráadásul az egész szánalmat egy az egyben lopta.
És egy ilyen ember a legfőbb közjogi méltóság.

És Viktor egy szikrázó seggberúgás helyett nekiáll mosni a szennyest.

Sajnos Kerényi elég nagyot téved.
Schmitt nem csak annyira hülye, hogy egy lopott disszertációt ad be, hanem annyira hülye, hogy egy ilyen módon megszerzett titulust még hangoztat is úton útfélen.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2012.02.01. 12:47:04

Ezek annyit hazudnak itt nekünk, hogy Gyurcsány igazmondó juhásznak kezd tűnni! :)

Gazz 2012.02.01. 12:47:05

@fran7: Ki tudja milyen feltételekkel lehetett doktorit szerezni 20 évvel ezelőtt.
Hát fran, lehet hogy most ez meglepő lesz számodra, de rengetegen tudják. Képzeld, akkor is volt doktori képzés.

sisifux 2012.02.01. 12:47:38

Kész szerencse, hogy van 1 ember az országban, akinél ott van a bölcsek köve. Csak az a gond, hogy ezt sem látta még senki, csak mondják azok, akiknek mondták már mások, akik hallottak olyan emberről, aki látta már fényképen azt a szerencsés és ennek következtében rendkívül bölcs tulajdonost.
És ne foglalkozzunk mások botrányaival, vegyük előbb észre a saját gerendáinkat egy magyar és eképpen igen nemzeti mondás szerint, hogy még a nemzetellenesség látszatát is elkerüljük egyúttal.

jzs · http://kyokushinblog.blogspot.com 2012.02.01. 12:50:31

Azt, hogy Pali bá' milyen azt már tudjuk. Azt is, hogy milyen a jobb vagy bal oldali média. Sőt ezt már régebb óta tudjuk. Azt még nem tudjuk, hogy azok a fiatalok, akik ezt nézik, hallgatják, benne élnek, azok milyenek lesznek. Mert az ára az elkussolt rendszerváltásnak. Elnök lett egy teszem tosza gyengejellemű kommenista ember. Akit párttagsága miatt - ha lett volna erre törvény - nem lehetne közszereplő. Én csak sérült, jellemtelen embereket látok mindenhol.... ezek a minták? Csak jelzem: a viszkis tegnap szabadult.... :)))))) még akár ő is lehet elnök. Ebben a közegben az is egy előre lépés, hogy ő legalább nem sunyin csinálta és leülte.

Monarch (törölt) 2012.02.01. 12:56:08

@Amanitin3: Ezzel az erővel pl. az összes történészdoktori hülyeség, hiszen kit érdekel, hogy mi történt kétszáz éve, micsoda hülyeség...

Schmitt dolgozata, ha ő írta volna, és gondoskodna a forrásmegjelölésről, akkor valóban értékes lenne. Talán egy PhD-t (akkor: kandidátusi fokozat) nem érne meg, de egy kisdoktorit mindenképpen.

MACISAJT 2012.02.01. 12:57:17

"Az, hogy a dolgozat eredeti munka vagy másolat, hamarosan ki fog derülni."

Hát ez az...Ezt talán meg kellene várni...
Ehelyett mit látunk az (egyáltalán nem) t. ballibák részéről?

És azon sem kell csodálkozni, hogy a jobboldal(no meg az ország nagyobb része-lásd Medián eredményét ebben a tárgyban) összezár Schmitt Pál mögött.

A szomszédban, amikor gyakorlatilag ugyanazok a "kultúrkörök" próbálták hasonlóképpen kinyírni Ausztria akkori elnökét, Kurt Waldheimet..ott is összezárt az ország nagy része.
Ilyen az eredmény amikor kilóg a nagy ballib szőrös lóláb...

charlie sheen 2012.02.01. 12:58:00

Nos, igen. A magyar "műjobboldal" politikai krédója a napnál világosabb. Alapaxióma az orbán-szoponc köztársasági elnök feddhetetlensége, ergo aki ennek az ellenkezőjét állítja, hazudik.
Viszont van egy rossz hírem.
NEM CSAK agyhalott, orbanofil idióták léteznek ebben az országban. A HVG által bemutatott dokumentumok magukért beszélnek. Ezt hívják tényközlésnek és nyílvánosságra hozatalnak.
Azoknak a "műjobboldali" honfitársaknak, akiknek jobban esik a langyos szarban üldögélni, azt tudom üzenni: csak így tovább! :)

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2012.02.01. 13:03:09

Egyértelmű, miért védik fogcsikorgatva Pali bá'-t.
Mivel ő csak egy báb, a botlásért a bábmester a felelős, azaz maga Tudjukki. Ha rossz a bábműsor, nem a bábokat hibáztatják. Magát a kenyéradó Gazdát védelmezik ilyen elszántan. De az, hogy ez csak hetek múlva esett le nekik, hogy Őt kell Palin keresztül megvédeni, mutatja szellemi gyengeségüket. Ez reménykeltő a továbbiakban, ha ennyire bénák, nem lesznek sikeresek az agymosásban.

charlie sheen 2012.02.01. 13:10:21

@MACISAJT:
A 215 oldalas "disszertációból" kb. 180 oldal Nikolaj Georgiev 1987-es munkájának tükörfördítása.
A maradék 35 oldalból 17 oldal szintén tükörfordítása Klaus Heinemann The Economics of Sport: the Institution of Modern Sport as an Area of Economic Competition címmel megjelent tanulmányának szövegének.
Erről nincs mit beszélni, a vén csaló Plagi bácsi lebukott, össze-vissza hazudozik, és aki falazni próbál neki, csak magáról állít ki erkölcsi szegénységi bizonyítványt.

blacklord 2012.02.01. 13:10:24

@MACISAJT: lol. Szerintem cukorkát adtak a ballibák 92-ben szegény Palinak, aki így öntudatlanul fordított le 180 oldalt franciából, 9-et meg németből. Nagy szőrös lóláb, ja (Facepalm), az kéne neked, ha már az agyad ennyire hasznavehetetlen...

kpetya 2012.02.01. 13:11:03

@fran7:

nem, a fönök keresetlen szavakkal közölte, hogy még sem megy olyan jól a szekér mint addig állították. a mostani fönök és közte csak annyi a különbség, hogy volt mersze kimondani. ami nem védhető az az hogy mindezt nyilvánosan kellett volna elmondania és az, hogy nem mondott le.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.02.01. 13:19:27

@Madnezz: És vajon hol van az a sokat hangoztatott (és persze nem létező) politikai tehetsége Orbánnak?
A képesség, hogy vesztőnek látszó szituból előnyt kovácsoljon?
Igaza van a posztolónak!
Tényleg a szájukba rágták, hogy miért, és hogyan tudna ebből a kínos ügyből a jobboldal profitálni. Nyerni rajta.
Ezt választották? Nem.
Megalkudtak azzal, hogy megróbálják mérsékelni a veszteséget. Ez egyértelműen a tehetségtelenség és a politikai analfabétizmus jele...

dr. Ringlósztár 2012.02.01. 13:21:07

Elég szépen lopnak a fiúk, bár erre egy konzervatív, erős erkölcsi tartású kommentelő a Mandíner blogon azt mondta, nincs ezzel baj, most rajtuk a sor. Hát nem tudom.
Napi: "A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) a Médianéző Kft.-t bízta meg havi nettó 30,31 millió forintért (bruttó 37,9 millió) azzal, hogy a minisztériumok számára médiafigyelési, médiaelemzési, médiahatásvizsgálati szolgáltatásokat nyújtson, valamint a szolgáltatás során létrejövő termékekkel kapcsolatos projektmenedzseri feladatokat elvégezze - tette közzé hivatalosan közbeszerzési eljárásának eredményét a tárca. A Nézőpont Intézet Elemző és Kutató Zrt. cégét egyedüli ajánlattevőként, nyílt közbeszerzési eljáráson választották ki. A vállalkozási szerződés 2011. december 8-tól 2014. december 31-ig hatályos, értéke bruttó 1,9 milliárd forint. (A Médianéző alapító ügyvezetője és 2010 júniusában a Nézőpont Intézet cégvezetője Navracsics Tibor unokaöccse, Schütz Dániel volt - írta korábban a nol.hu.)
Az NFM egy másik közbeszerzésének eredményét is most publikálta az uniós közbeszerzési értesítőben. Eszerint havi nettó 29,61 millió forintért (bruttó 37 millió) - szintén csak egyedüli, közös ajánlattevőként - a Századvég Politikai Iskola Alapítvány, a StrategoPoliS Stratégiai Elemző és Kommunikációs Tanácsadó Kft. és Századvég Gazdaságkutató Zrt. kapta meg a lehetőséget, hogy közvélemény-kutatásokat, szakpolitikai kutatással alátámasztott tanácsadást, tanulmányokat készítsen, valamint kommunikációs-stratégiai tanácsadást végezzen a kormányzat számára. A szintén december elején aláírt szerződés 2014 végéig hatályos, értéke bruttó 1,33 milliárd forint.
Giró-Szász András kormányszóvívő a 2010 tavaszán alakult Századvég Gazdaságkutató tulajdonosa, a Századvég Alapítvány ügyvezető igazgatója volt - írta cikkében a Kreatív Online. Csakúgy, mint a StrategoPoliSnak, amelynek 2006 áprilisi megalakulásától egészen 2011. szeptember 30-ig volt tulajdonos-ügyvezetője."

Szabad Gábor 2012.02.01. 13:23:44

Schmitt úr, ne jöjjön Debrecenbe!

porcsin2012. február 01. 07:44

Attól tartok, az ön jelenléte nem emeli, hanem elveszi az ünnepünket.

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1564_schmitt_ur_ne_jojjon_debrecenbe

Amanitin3 2012.02.01. 13:32:28

@Monarch:
" Ezzel az erővel pl. az összes történészdoktori hülyeség, hiszen kit érdekel, hogy mi történt kétszáz éve, micsoda hülyeség... "

Ezzel az erővel pont nem.
A kritérium nem a tudományág, hanem az, hogy lehet-e a témából a jelenben és/vagy a jövőben releváns következtetéseket levonni.
Történelmi jelentőségű eseményekre ez áll(hat). Schmitt Pál jó megérzésű témaválasztására meg nem. De valaki egészen nyugodtan cáfoljon meg, és sorolja fel, hogy az eljövendő nemzedékek számára milyen értékes konzekvenciák erednek abból, hogy a 4x100 vegyes mikor lett olimpiai szám. Pláne annak tudatában, hogy ez kizárólag lobbi függvénye.

dekol84 2012.02.01. 13:48:54

@Kutchek: Én inkább hányok tőlük! A kerényitől meg különösen! Egy igazi pszichopata, klinikai eset vadbarom!
Amúgy meg a vén ringyó (Hernádi Zsuzsa) esetében körbenyalásról beszélnék!

dekol84 2012.02.01. 13:54:40

@Nathan D'Xantine: "És vajon hol van az a sokat hangoztatott (és persze nem létező) politikai tehetsége Orbánnak?" Valljuk be sokat öregedett a faszfej és az agyi kapacitásának tompulása fordítottan arányos a rajta eluralkodó elmebaj mértékével. A fiatalos lendületből (ha egyáltalán volt neki valaha) csökönyösség, cezarománia, szereptévesztés lett. Az 170 cm-is Góliátból egy pocakos, köpcös, mitugrász vén fasz lett, akin jót röhög Európa demokratikus fele! Egyetlen dolog maradt állandó: a mocskos pofáján az a cinikus vigyor, amivel kiröhögi a zembereket és amit légszívesebben egy szöges bakancs és egy kiválóan irányzott rúgással operálnék le a fejéről!

az utolsó bögreharcos 2012.02.01. 13:59:44

@fran7:

Na igen, most ugyanazok a maoista kártevők támadnak, akik hörögve védték a böszmét. Roppant hiteles arcok. Pont emiatt nem szűkül egyáltalán a kormány mozgástere. Mert az ugató liberálbolsevikok undorítóbbak akárhány Schmitt Pálnál.

Kutchek (törölt) 2012.02.01. 14:00:39

Most védeni kell Schmittet, mert Orbán még nem akar közt. elnök lenni.

Ha majd úgy állnak a dolgok, akkor majd ugyanezek az emberek ugyanebben a műsorban fogják követelni ennek a plagizáló, liberális elhajlónak a mielőbbi távozását.
És persze egy méltó közt. elnököt is 'javasolnak'....

Pontos 2012.02.01. 14:03:21

@MACISAJT: Ennek semmi köze a ballibekhez. Már most egyértelmű, hogy mit művelt Schmitt. És hogy az ország összezárt volna mögötte? Ez ám a röhej. 90 éves nagyapámat talán át lehet verni a jobbos közmédia által, de mindenkit nem.

Pontos 2012.02.01. 14:05:28

@Madnezz: Nem is akármilyen égés lenne, ha a hivatalos lapban megjelenik, hogy megvonták a doktori címet.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.02.01. 14:11:32

Minden értelmes ember számára világos kell legyen két dolog:

1) Schmitt a doktori értekezését összeollózta, de valószínűbb, hogy mással végeztette el a munkát, s ő csak aláírta, s valószínűleg azt sem tudta, hogy mit. Megtehette, állt neki a zászló.

2) Az egész értekezés nem ér annyit, amennyibe az a papír került, amire gépelték.

Végül: Ilyen szemétre tudományos fokozatot adni nem hiba, hanem bűn. Aki részt vett ebben a szutykos ügyben, méltatlanná vált a tudományos fokozatára, beosztására. Nem csak ennek a díszpntynek kellene lemondania, de azoknak is, aki hozzásegítették a doktorijához. Élsportoló és intelligencia ritkán járnak együtt. Schmitt olyan hülye, hogy a libalegeltetést se lehetne rábízni. Csak egyet tud, gyorsan aláírni, amit az asztalára tesznek. Remélem, hamarosan ott lesz a lemondó nyilakozata is.

pari182 2012.02.01. 14:19:15

van még több itt a twitteren: www.nowtweet.it/qad

G.I.J. 2012.02.01. 14:28:05

Egy apró(?) melléxál:
"...a valóság legalább fele részben akarat dolga, vallja Orbán Viktor."
Egy kicsit meg is tódította egykor ezt a kijelentést:
"Az is kellett, hogy elhiggyük: a világ csak fele részben adottság, csak fele részben a körülmények hatalma, a másik fele: akarat. És kellettek, nagyon sokan kellettek olyan emberek, bátor férfiak és nők, akik abban is hittek, hogy nemcsak a másik fele akarat, hanem hogy a világ valójában akaratból épül föl."
2001-2006.orbanviktor.hu/hir.php?aktmenu=3_3&id=941&printing=1

Kutchek (törölt) 2012.02.01. 14:31:40

@Pontos: A hivatalos lapban az lesz, hogy SP egészségügyi állapota, egyéb elfoglaltsága bla-bla-bla miatt vonul vissza, érdemei elismerése mellett fáklyás felvonulással is bucsúztatják.

@Dörmögő_Dömötör: " Schmitt a doktori értekezését összeollózta, de valószínűbb, hogy mással végeztette el a munkát, "

Hát, nem lennék most annak a másnak a helyében!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.01. 14:32:58

Kivanvcsi leszek, hoggy mire jutnak a vizsgalattal.

Volna egy tippem...

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2012.02.01. 14:37:05

20 évvel ezelőtt nagyon sokan, akik valahol vezető beosztásban dolgoztak, piszlicsárébb témákban a beosztottakkal íratták a doktorijukat, gyakra hozott anyagbl, tükörfordítás alapján, stb. Elnök Bácsi egy dolog, de az egész korosztályt felül kéne vizsgálni, ha tisztán szeretnénk látni. Szegény Schmit Pál, nem mentségére mondom, de lehet, hogy csak a népszokást követte (mármint természetesen ha hivatalosan is bebizonyosodik a plágium dolog.)
A magyar doktori képzés nagyon sok helyen amúgy is röhejes szinten mozgott még a közelmúltban is (nem tudom, most hol mozog). A 2000-es évek elején voltam olyan előadáson, ahol a jelölt az adatsor maximum értékeit hasonlítgatta össze, statisztika nélkül (ez itten nagyobb, mert erre mutat a kacsacsőr jel). Doktoranduszként voltam olyan doktori gyűlésen, ahol a képembe mondták, hogy "Úgyis tudjuk, hogy a doktorandusz első két cikkét a konzulens vagdosta össze a korábbi anyagaiból". Hollandiában, ahol a saját doktorimhoz szükséges kutatómunkát végeztem, körberöhögtek, mikor látták, milyen mennyiségű és minőségű anyaggal lehet itthon védésre menni.
Valóban van egy csomó teljesen lehetetlen diszciplína, melynek művelői gyakorlatilag egymást tartják el (én már csak tudom (: ), de akkor legalább csinálják korrekten (:

gigacherry 2012.02.01. 14:42:19

@MACISAJT: Aki ballibázik az fidesztálib :-)

gigacherry 2012.02.01. 14:43:59

@MACISAJT: De hogy érdemben is válaszoljak: Mi lóg ki? És miért kell összezárni a plagizálók mögött, ha valakinek valamije kilóg? Nem értem az összefüggést.

gigacherry 2012.02.01. 14:50:06

@dekol84: Nincs ő 170. Nem, mintha ez lenne vele a legnagyobb baj, de nincs annyi.

preddy 2012.02.01. 14:51:18

Az "összezárók" diplomáját és doktoriját is megnézném...

MACISAJT 2012.02.01. 14:58:55

@dr. gigacherry: ("Mi lóg ki? És miért kell összezárni a plagizálók mögött, ha valakinek valamije kilóg? Nem értem az összefüggést. ")

Hát ez az...
Hogy a hozzád hasonlóak, akik elindították Schmitt ellen, előbb az 1964-es(!)"ügyét",annak besülése után most meg a bolgár halott művével való összehasonlítást(érdekes módon, hvg.hu, origo,Index)...azok nagyon nem értik.

Nem értik hogy ők aztán mindent megtettek,kilószámra hordták a kohnbenditeket, a lendvaipaulokat,a schulzokat, a hellerágneseket, a
bolgáravarmészárosokat...
és mindezek dacára egy ország többsége összezár a megtámadott mögött.

Mert a támadóknak nem fér a fejükbe, hogy ilyen támadók és "ezek" láttán egy tisztességes ország tisztességes többségének nem marad más alternatívája mint összezárni.
Mint akár a szomszédos tette Ausztria, a Haider illetve a Waldheim esetek kapcsán.

Ami pedig a "plagizálást" illeti, a ma oly finnyások zokszó nélkül vették tudomásul ,sőt ünnepelték
Esterházy Pétert, akik komplett fejezeteket lopott a Harmonia Caelestis számára, majd mikor lebukott akkor elintézte annyival hogy "vendégszövegeket emelt át".
Vagy az Imre Kertesz a " Csacsifogatával" máig cáfolja Bán Pált..:)

Szóval, ha valamikor bebizonyosodna az hogy Schmitt Pál tényleg használt idegen forrásokat egy kisdoktorihoz(nazagson, amúgy), akkor azok a ballibák jelentkezzenek magas erkölcsi lórol akik egyúttal azt is prezentálni tudják hogy Esterházy vagy Imre Kertesz esetében korábban már nyilvánosan utálkoztak...:)

deruyter 2012.02.01. 15:10:06

Annyira legalja, hogy nem is tudom, hogy mit nem lehet érteni azon, hogy le kellene mondania.

Nem Schmitt az első a történelemben aki teljesen bábként is boldog. Ha ügyesen elzárják a külvilágtól el sem fog jutni a tudatáig, hogy mennyire közröhej tárgya lett. Csak azt nem értem, hogy Viktor miért ragaszkodik hozzá. Ha az első pillanatban kihátrált volna mögüle, még egész jól kijöhetett volna az ügyből. Sőt lehet, hogy esélye lett volna egy épkézláb embert szerezni a helyére.

Találós kérdés: A politikai diktatúrán kívül mi az a társadalmi szerveződés, ami minden erkölcsi törvénnyel szemben is kiáll a szervezet tagjai mellett és a tagok soha semmilyen körülmények között nem mondanak semmi terhelőt egymásról?

A MAFFIA! Ezen tessék elgondolkozni....

Tapmancs 2012.02.01. 15:22:33

Nagyon-nagyon meglepődnék ha a "bizottság" megállapítaná a vád jogosságát. Következmények nélküli ország, ugyebár.

Hunor Levente 2012.02.01. 15:28:20

@Monarch: "Ezzel az erővel pl. az összes történészdoktori hülyeség, hiszen kit érdekel, hogy mi történt kétszáz éve, micsoda hülyeség..."

Nagyjából az is. Haszna a történészkedésnek se sok van.

csárli hárper 2012.02.01. 15:28:27

@MACISAJT: "és mindezek dacára egy ország többsége összezár a megtámadott mögött."

ritkán szoktam ilyet mondani de elmész most már a kurva anyádba, faszkalap...

VacakBlogHu 2012.02.01. 15:28:57

@dr. gigacherry: Vallási fanatikust nem lehet meggyőzni. Add fel! :)

preddy 2012.02.01. 15:36:00

@MACISAJT:
Hasonló a hasonlóhoz vonzódik...

preddy 2012.02.01. 15:37:18

@Pierre Menard üzemmód:

Lenne, ha tanulnának az illetékesek belőle, de sajnos ugyanabba a sz@rba léptetnek be minket, nem csak kétszer...

kpetya 2012.02.01. 15:38:46

@MACISAJT:

pubikám, hány lett ezekből álamfö?

Dekatlon 2012.02.01. 15:41:40

@MACISAJT: ugye te csak megjátszod, hogy nem érted a különbséget? Ha nem játszod meg, elmagyarázom. (Ha megjátszod, bocs, hogy beleszólok)
Eszterházi és Kertész vagy plagizált, vagy nem. Ez gumicsont, beszélhetünk róla, de minek? Ha plagizáltak, az sem menti Pali bát.
Te nem lopsz kevésbé tyukot, ha más is lop.

Nyomi ballib, kommancs lólábak támadják? Akik nem szóltak korábban, amikor más plagizált? Vagy igen, vagy nem. Lényegtelen.
A vád vagy igaz, vagy nem. És nem a vádló erkölcsi megítélésén keresztül lesz egyik vagy másik.

A HVG nem adatok nélkül vádaskodott. Van két dokumentum, ezek elolvashatóak (mármint, az egyik bizonyosan, a másikat eléggé eldugták manapság), ezek megvizsgálhatóak, és a kérdés eldönthető.
Objektíven. Tisztán. Gyorsan.
Minden más, doksi eldugás, komcsilibsizés, más plagizálók emlegetése, összezárás csak a gyanút erősíti.

nixe 2012.02.01. 15:46:44

Sajnos igaz, hogy ha a baloldalon van "efféle" akkor az zár össze, ha a jobboldalon, akkor az.
Ezért (is) utál mára az emberek nagy többsége minden pártot.
Egyszer lenne M.o.-on olyan, hogy a párt páros lábbal akolbólintja ki minden pozícióból a csalókat,hazugokat,megvesztegetetteket, és lenne csoda, hogy nőne a népszerűségük.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.02.01. 15:49:40

Na ez a legnagyobb baj ezzel a bandával.
Ők és csak ők magyarabbak a magyarnál, lehet zászlót, kokárdát, ünnepeket bitorolni, csak nekik lehet igazuk. Aki nincs velük az nem is magyar.
Szánalmas, idegesítő, pofátlan csürhe.

Emellett sunyi, álszent módon lopnak , csalnak , hazudnak, de azok a nemzeti szar jegyében mehetnek, ők a tiszták és ártatlanok.

Kerényi egy degenerált, ripacs, siralmas kretén.

A Bajer nevű egy aljas, műmagyar, fostos gengszter.
Bencsik egy tollnulla, jellemtelenségben sokoldalú, még akasztott nem volt.

De holnap majd a moslékszájú Fábryjuk megmondja a frankót, neki lehet fingani, böfögni, bazdmegolni.
Az álszent KDNP meg szépen asszisztál hozzá.

Ja és a Snitt "sumák cum laude" Pál az ország szégyene!

deruyter 2012.02.01. 15:50:15

@MACISAJT: Azon gondolkodj el, hogy neked mint egyszerű állampolgárnak miért jó az, hogy Schmitt az elnök. Azt még el tudom képzelni, hogy jó neked, hogy OV. a min.elnök, de, hogy Schmitt Pál munkájának, személyének mi a hozadéka, azt valóban nem látom. Nem ellensúly, nem agytröszt és most már tiszteletre méltónak sem tekinthető. Az a jó benne, hogy báb?
Tegyük fel, hogy apád tanácsa alapján veszel egy autót, amiről mondogatod is az ismerőseidnek, hogy szipi-szupi. Aztán szép lassan kiderül róla, hogy minden rossz benne. Persze az ismerőseid mondják neked egyre jobban , hogy szar. Aztán bárhová mész vele kiröhögnek az emberek, meg bosszankodnak is miatta, hogy zajos, büdös. Te ezek után úgy döntesz, hogy bár lecserélhetnéd nem teszed. Még évekig furikázol vele, hogy nehogy a világ megtudja, hogy az apád nem ért az autókhoz, meg megmutatod a világnak, hogy neked senki sem mondhatja meg milyen autód legyen. Hajrá...

Monarch (törölt) 2012.02.01. 16:03:17

@Amanitin3: Nem az a kérdés, hogy egy-egy konkrét sportág mikor lett olimpiai, hanem hogy milyen trendek stb. vannak a fejlődésben. Plusz valami értéke annak is van, ha valaki elvégzi azt a - valóban elég nagy - munkát, hogy összegyűjti felsorolásszinten az évszámokat. (Mondjuk utóbbi még messze nem ér doktorit, szerintem diplomát sem, de azért nem értéktelen dolgozat. Bár igaz, a tükörfordítás se értéktelen önmagában.)

Dekatlon 2012.02.01. 16:03:34

Végül is Schmitt jó köztársasági elnök. Egy jelkép. Monumentum. Ha úgy tetszik egy tükör, amiben saját gyarlóságaink látszank. Nagyban és messziről.

deruyter 2012.02.01. 16:09:58

@Dekatlon: Na igen, olyanok a vezetőink amilyeneket megérdemlünk. De én konkrétan azért nem ilyeneket érdemlek.

naugye! 2012.02.01. 16:15:01

@MACISAJT: Igazad van. Eszterházy Pétert for president!

Dekatlon 2012.02.01. 16:16:48

@deruyter: hááát, én is mondogatom ezt magamnak, de igazából semmit sem teszek, hogy ne így legyen, és emiatt ugye...

nandras01 2012.02.01. 16:22:20

@Kovácsné: elfogadom, hogy mindaz igaz, amit leírsz, de ez tökéletesen közömbös a konkrét ügyet illetően.
olyan, mintha a tolvaj azzal védekezne, hogy
"dehát, tisztelt bíróság rengetegen lopnak még rajtam kívül..."
abban egy pillanatig nem kételkedem, hogy a bizottság -amelynek jelenleg még a tagjait sem ismerhetjük...- hatalmas munkát fog abba fektetni, hogy elmagyarázza, hogy miért is NEM plagizált s.p., de ez nem menti meg az elnököt a köznevetségtől. (persze már így is annak a tárgya, ezért, ha úgy vesszük, akkor ez az ügy már se nem oszt, se nem szoroz)
a jobboldal mentegetési kisárlete meg nem nevetséges, hanem kínos...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.02.01. 16:34:05

Hagyjátok már a macisajtot, a csávó elmebeteg, már tizenéve is az volt, normális sose lesz. Idióta. Abból a habzó szájú, bayerszagú fajtából.

NA YA! 2012.02.01. 16:38:49

Palibá cseréljen helyet Lászlónéval! Ettől egy időre a liberálbolsevisták megzavarodnak, és Vona addig behívhatja siíta testvéreit! Na?!;)

The brain 2012.02.01. 16:40:21

A zárómondat a legjobb:végső soron a brutális kudarc felé rohan.
OMG Mikor esik már le végre,hogy kurvára nem a jobboldal rohan a kudarcba ti szerencsétlenek.
Néha már sajnálom ezt a sok droidot aki megállás nélkül gyártja a kamurémhíreket.

deruyter 2012.02.01. 16:46:09

@Before: Habzószáj vonulatra felcsatlakozva megosztok egy történetet mindenkivel. Jó pár éve Monet kiállításon voltam a nejemmel. Közben kialakult egy MIÉP/vagymár Jobbik tüntetés a Hősök terén. Mire kijöttünk elült, de néhányan még lézengtek. Beálltunk a trolimegállóba ketten. Nem sokkal később megjelent egy amúgy gizda pasas láthatóan még az esemény hatása alatt. És ezután fel alá járkált félhangosan magában modogatva, hogy "szemét kommunisták "anyátok", " basszátok meg". Mint az elmeosztályon szokás. Alig tudtam magamba fojtani a röhögést. Persze féltem is egy kicsit, mert ki tudja nincs e nála valami fegyver. Ekkor értettem meg valami nagyon fontosat. A politizálás nem azt jelenti amit én gondolok. Nem kell hozzá ész vagy logika, érvek. Indulat kell, ennyi az egész.

Hertelendi 2012.02.01. 16:50:26

@MACISAJT: Na és ha kiderül, hogy lopott, akkor mi a bánatot fogsz mondani? Persze igazad van, jobboldali lophat...mint tudjuk...

Dekatlon 2012.02.01. 16:52:19

@The brain: igaz. Mi mind oda rohanunk.

Hertelendi 2012.02.01. 17:01:16

@MACISAJT: Kaya Ibrahim? Joszip Tot? Emlékszel még rájuk? Őket hajkurászta a mostani legfőbb ügyész, pedig csak az útlevelüket lopta, vagy lopatta el Schlett Csaba és az útleveleknek adta el a milliós adósságokat felhalmozó fideszes fideszes cégeket.
És még ti meg mertek szólalni?

Tényleg patkány vagy!

deruyter 2012.02.01. 17:04:17

A politikai vakhitről meg annyit, hogy jóshoz is járnak sokan meg hívogatják telefonon az asztro-showt. Meg elhiszik, hogy Nigériában örököltek 10 milliót csak 5százezret kell átutalniuk, hogy hozzájussanak.

nemecsek ernő áruló 2012.02.01. 17:07:39

"Aki Schmittet támadja, az Orbánt támadja. És, aki Orbánt támadja, az a nemzetre ront rá, az hazaáruló. Az elnök nem lehet csaló."
Ez nekem ismerős... Ja, megvan!

Aki mi bennünk nem bízik, az önmagában sem bízik! Aki mibennünk nem bízik, az a mi boldog, fényes jövőnkben sem bízik! És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló, Pelikán!"
Virág Árpád egy valós rendszer elképzelt(?) figurája

deruyter 2012.02.01. 17:18:35

Lassan lejár a munkaidőm. Megyek haza, mert még feketítenem kell az országot. Aztán egy kicsit bomlasztom az összefogást, majd megágyazok a külföldi nagytőkének és a végén borjúként megyek a libsibolcsi vágóhídra. Mert csak így érzem jól magam.

dekol84 2012.02.01. 17:23:33

@dr. gigacherry: "Nincs ő 170"

Felfelé kerekítettem, hadd örüljön a kis köpcös zsebdiktátor seggfej!

MACISAJT 2012.02.01. 17:24:33

@deruyter: ("Azon gondolkodj el, hogy neked mint egyszerű állampolgárnak miért jó az, hogy Schmitt az elnök. Azt még el tudom képzelni, hogy jó neked, hogy OV. a min.elnök, de, hogy Schmitt Pál munkájának, személyének mi a hozadéka, azt valóban nem látom. Nem ellensúly, nem agytröszt és most már tiszteletre méltónak sem tekinthető. Az a jó benne, hogy báb? ")

Elgondolkodtam.
Nekem mint egyszerű állampolgárnak azért jó Schmitt Pál mint elnök , mert erre a feladatra kiválóan alkalmas egy kétszeres olimpiai bajnok valamint a valaha volt legmagasabb pozícióba jutott/NOB alelnök/ magyar sportdiplomata.

Azok meg akik hörögnek ellene meg "egyensúlyokat" követelnek, azok hajlamosak elfeledni hogy a dicsőséges mszp-szdsz kétharmad alatt, 1994-1998 között egy bizonyos ex szdsz-es pártkatona, bizonyos Göncz Árpád mint köztársasági elnök , konkrétan NULLA törvényt küldött normakontrollra az Alkotmánybíróságra,mindent aláírt(bár buktak ott tucatszámra ilyenek, még a hírhedt Bokros csomag is.)

Ami pedig a tiszteletet illeti, jelzem hogy a "Patkány" se valami különösebben tiszteletre méltó faj..
Mégis elvoltunk vagy nyolc évig.
Bár el lehet képzelni, ha a mostani bolgárkutatók az ellenoldalról lettek volna...

Mérnork 2012.02.01. 17:26:17

@Kovácsné: Teljesen igaz, sok egyetemen bevett szokás, hogy tanszékvezető doktoriját/tudományos munkásságát a szorgos tanszéki munkatársak lapátolják össze, ő max. átolvassa és aláírja.
Pali bá ettől még persze lehet szar KE, de ehhez a doktorijának van a legkevesebb köze.

IPetya 2012.02.01. 17:29:28

Aki ismeri a doktori dolgozatok keletkezését az tudja, hogy van egy tanszék, vannak segítők, hivatalból kirendelt kritikusok, akiknek a doktorjelöltnél jobban kell tudnia az eljárás technikáját.
Nyilvánvaló (bocsánat) előny a Testnevelési Egyetem, olimpiai bajnokság, sportdiplomáciai karrier.
A prof saját kutatási témáját jelöli ki a szakdolgozat, kisdoktori dolgozatot íróknak. A tanszék akár szakdolgozatot író diákkal is segít, mint ahogy a tanszékeken rendszeresen lenyúlják a diákok kutatási eredményeit.
A dolgozatok megvédése először a tanszékek házi védésén történik, aztán külső bizottság előtt. Bizony sok-sok ember felelőssége, aláírása van a háttérben. Nyilvánvaló, hogy összefognak saját maguk védelmében. Kivéve, ha politikai érdek a hazaárulás, ilyenkor azért ennek is szaga van.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.01. 17:30:21

@MACISAJT:

Mátéka, térdelj inkább vissza szépen navracsicskás cipőjére és tedd a dolgod.

dekol84 2012.02.01. 17:31:31

@deruyter: "Csak azt nem értem, hogy Viktor miért ragaszkodik hozzá."

Megmondom neked! Mert egy degenerált barom állat! Egyébiránt a matócsnihoz miért ragaszkodik? Mert az a jobb keze? Anélkül nem tud matyizni a seggfej? Vagy miért? Már az értelmesebb jobboldali gazdasági szakemberek is szóltak neki, hogy egy balfasz az, amit ő jobb kéznek használ. De ennek a cezaromániás klinikai esetnek ez sem számít! Ez annyira hülye, amennyire mélynövésű!

dekol84 2012.02.01. 17:33:56

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

A Ipolyságnál, a tótok oldalán még "Magyar Köztársaság" van kiírva! Oda nem mer kimenni ugatni ez a fasz zorbán! Szegény tót jön ide, oszt azt sem tudja hol van: Magyar Köztársaság? Magyarország? Vagy mi a pöcsöm! Írjuk ki inkább, hogy "zorbánisztán, a faszfej fityisz seggnyalók földje"!

dekol84 2012.02.01. 17:36:19

@Grunt: "Pali bá ettől még persze lehet szar KE, de ehhez a doktorijának van a legkevesebb köze."

Ez a mondatod helyesen így hangzik:

Sumák pali ettől még persze szar KE, és a doktorijához neki van a legkevesebb köze!

kerenszkij 2012.02.01. 17:48:36

@MACISAJT: Én nem tudom, Göncz mit csinált a börtönben, de remélem, amikor téged ítélnek halálra, aztán bemennek és felajánlanak valami kiutat, tudni fogod a dolgod, és nem alkuszol meg, hanem egyszerűen meghalsz. Esetleg hagyod még azt is, hogy a szeretteidet is vegzálják. Mondjuk örülök, hogy egy ekkora erkölcsi óriással kommentelhetek egy lapon. Nincs még elveszve az ország.

deruyter 2012.02.01. 18:04:04

@MACISAJT: Ha megfigyeled három dolgot soroltam fel mint alaptulajdonságot.

Ellensúly, szellemi képességek birtokosa, tiszteletre méltó/más szóval erkölcsileg feddhetetlen. Ebből egyet próbáltál meg úgy megvédeni, hogy "de hát a másik sem volt az". Hát ez kevéske. Az eddigi elnökök közül mindegyik kettőt, de legalább másfelet teljesített ezekből. Schmittnek egyharmad pontocskát tudok adni, a tiszteletre méltó rovatba a sportdiplomata múltja miatt, meg egyharmadot a szellemi képességeire, ellensúly nulla.
Megjegyzem már az általános iskolában belénk nevelték, hogy az nem érv, hogy "de a Pistike is rosszalkodott". Az már csak külön adalék, hogy ha másoltam a házifeladatot, lehettem egyébként akármilyen jó tanuló akkor is, egyest kaptam rá, még akkor is, ha mások is másolták.

Boncolgathatjuk, hogy melyik elnök miért volt rossz, de attól Schmitt még nem lesz jobb.

Amanitin3 2012.02.01. 18:36:45

@MACISAJT:

" Nekem mint egyszerű állampolgárnak azért jó Schmitt Pál mint elnök , mert erre a feladatra kiválóan alkalmas egy kétszeres olimpiai bajnok valamint a valaha volt legmagasabb pozícióba jutott/NOB alelnök/ magyar sportdiplomata. "

Ez pontosan így van.
Csak sajnos Schmitt Pál emellett még
- nem tud beszélni
- nem tud helyesen írni
- de facto fidesz pártpolitikus
- lopott anyagból doktorált
Úgyhogy sajnos nem kíválóan alkalmas, hanem semmennyire nem.

savanyujóska 2012.02.01. 18:52:31

" Nekem mint egyszerű állampolgárnak azért jó Schmitt Pál mint elnök , mert erre a feladatra kiválóan alkalmas egy kétszeres olimpiai bajnok"

Akkor legyen Egerszegi Egérke a köztársasági elnök. Ő ötszörös bajnok, tehát két és félszer alkalmasabb erre a feladatra mint Pali bá.
Amúgy meg ő is NOB tag, és utolsó információim szerint szintén fideszes.

Amanitin3 2012.02.01. 19:46:12

@Monarch:
" Plusz valami értéke annak is van, ha valaki elvégzi azt a - valóban elég nagy - munkát, hogy összegyűjti felsorolásszinten az évszámokat. "

díjazom a humorodat.

Monarch (törölt) 2012.02.01. 21:42:10

@Amanitin3: Nem humor. Ha valaki összegyűjti az adatokat, akkor abból valaki később elemzést készíthet, önálló gondolatokkal. Sőt egy ilyen adatgyűjtemény arra is jó, ha valaki csak meg akar nézni valamit, akkor nem kell a levéltárba vagy sportáganként külön a világszövetség honlapjára ellátogatnia, mert egyben megvan az egész. Más kérdés, hogy a munkát a bolgár végezte el, nem Schmitt. Aztán hozzáollózott valamit a némettől, meg még innen onnan, és meg is volt a doktori értekezés. (Pontosabban szerintem nem Schmitt lopott, hanem a doktoriírással megbízott samesza.)

És igen, ezekből az adatokból lehet levonni tanulságokat a jövőre nézve, pl. hogy mely sportágaknak van esélyük bekerülni, melyek veszélyeztetettek, hogy kikerüljenek, milyen esetekben könnyű bekerülésért lobbizni, milyen esetekben nehéz, stb.

Monarch (törölt) 2012.02.01. 21:50:28

@Amanitin3: Beszélni tud, azt Sólyom nem tudott. :)

Viszont tény, hogy Sólyom a beszéd és a diplomáciai érzék (hiánya) kivételével sokkal alkalmasabb volt Schmittnél. Schmitt eddig kb. a legalkalmatlanabb.

Dekatlon 2012.02.02. 02:59:51

@MACISAJT: te is csak arra válaszolsz, amire az hiszed tudsz. Ennyi realitásérzék legalább maradt benned. Ez jó alap.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2012.02.02. 11:07:42

@nandras01: Nyilvánvalóan igazad van. Nem védem Scmitt Pált (ezt azt hiszem írtam is), csak annyit próbáltam megpendíteni, hogy ha már így kibukott a dolog, esetleg meg lehetne piszkálni a többit is, vö. "elmaradt rendszerváltás" (:
Hogy pl. egyszer az életben mondjuk az összes tyúktolvajt fel lehessen sorakoztatni a piactéren, hogy "Ez itt jobboldali, ez meg baloldali, de kérem szépen, ezek MIND loptak tyúkot, és akkor most a traktorról ne is beszéljünk" (:

tiborc2008 2012.02.06. 01:00:19

Ki lehetne jobb kosztársasági elnök Bohócországban, mint palibohóc?
süti beállítások módosítása