HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Vérszagra gyűl az éji vad

2012.10.26. 11:01 Ratius

Megjöttek a hiénák. Gyülekeznek mind, ahányan csak vannak. A frissen alakult választói mozgalmat kerülgetik. Bele-bele marnak, s láthatóan cseppet sem félnek attól, hogy rúgással, pofonnal, haragos mordulással zavarják őket el. Ez az ő zsákmányuk. Ez az ő mozgalmuk. Ez a zsíros falat az övék lesz. Tudják ők jól.
Nagyragadozó vetette rá magát a civil prédára. Olyan ragadozó, amely mindig megosztotta velük a falatot. Jut nekik ebből a koncból. Széles vigyorral, nyálcsorgató pofával készülnek a lakomára.
S remélik, hogy a civileket felzabálva, együtt, összefogva majd lesz erejük ahhoz, hogy elzavarják zsákmányától azt a másik csúcsragadozót, aki egy egész országra tette rá a mancsát.


Itt vannak mind

hiéna 6.jpgSzinte még be sem fejezte beszédét Bajnai Gordon, máris ott állt mellette Gyurcsány Ferenc, kijelentvén, hogy az ellenzéki összefogás vezére, felkentje, miniszterelnök-jelöltje más nem lehet, csakis az ő volt minisztere, utódja és – de ezt már nem mondta ki hangosan – elődje.
Estére Kuncze Gábor is bejelentette, eljött a pillanat, hogy reaktiválja magát. Nem rest politikai szerepet vállalni. A Szabadelvű Polgári Egyesület ezennel és ünnepélyesen csatlakozik az október 23-án meghirdetett Együtt 2014 mozgalomhoz.
És jönnek a többiek sorba mind. Kicsik és nagyok, éhesek és jóllakottak, erősek és erőtlenek. „A Szabad Demokraták Szövetsége, mint a szabadság és szolidaritás pártja, üdvözli a Szabad Sajtó úton megtartott demonstráción elhangzottakat. A liberális párt Országos Tanácsa 2012. szeptember 22-én meghozott határozata, amelyben a demokratikus erők együttműködését sürgeti, egybevág a Haza és Haladás, a Szolidaritás, és az Milla egyesület tegnap meghirdetett Együtt 2014 választói mozgalmának célkitűzéseivel.” – olvasható az SZDSZ közleményében.
Megmozdult az egész baloldali-liberális tábor. Az Együtt 2014 facebook oldalára csak úgy ömlenek a lájkok. Mindenki regisztrál. Mindenki, akinek elege van Orbánból…
Vagyis, hát… No, nézd csak… Hiszen… Olyan ismerős itt minden arc… De honnan is?
Óh, már emlékszem!
Tőle kaptam valaha régen a Beszélőt. Amikor még szamizdatként jelent meg…
Vele még a Szabad Kezdeményezések Hálózatában találkoztunk…
Ő meg Fodorral együtt lépett ki a Fideszből és csatlakozott az SZDSZ-hez…
Jé, az államtitkár úr! A Gyurcsány-kormány egyik szürke mellékalakja…
Igen. Itt vannak mind. Mind, akiknek elege van abból, hogy nem kanalazhat a nemzeti húsosfazékból. Mind, aki szeretne visszakapaszkodni a hatalom polcaira. Mind, aki reméli, hogy az ellenzéki összefogás új jelmezében majd elrágcsálhatja azt az ízes gesztenyét, amit a bárgyú és gyanútlan millások kikaparnak neki a tűzből.
Itt vannak mind.
Pedig lehetnének itt mások is. Elvileg lehetnének. Sokan szeretnének egy igazi civil összefogást látni. Sokan szeretnék, hinni, hogy lehet más a közélet, a politika, a demokrácia. De ők most még bizonytalanok. Ők a bizonytalanok.
És így a Bajnai-féle összefogás nem is támaszkodhat másra, csak erre a sebes hiénafalkára. Tudják ők jól, hol a helyük. S tisztában vannak a lehetőségeikkel is.
Bajnai Gordon kiállása, fellépése, hívószavai, mind-mind őket szólította. És ők meghallották az új vezér szózatát, s most itt tolonganak. Ők az elsőként érkezettek. Ők adják majd ennek a tábornak a gerincét. Ők lesznek a meghatározó szereplők. Nem mind az élen, sokan a háttérben. De ők lesznek a szervezők, az irodisták, a titkárok, aktivisták, ők lesznek a káderek. Ők, mert más nem lehet. Mert ők már itt vannak. És nem mennek el, mert el sem zavarhatók.
Lehet, hogy a régi vezéreket, az exponáltakat, a megmondókat, zajos pártpojácákat sikerül hátrább löknie az új Messiásnak, de a kicsik, a szürkék, a jelentéktelenek biztosan mellette maradnak. Mert más még nincs ott, mert kellenek, mert ők – hiszik a millás szervezők – úgysem számítanak.
Pedig ők számítanak igazán. Csak néhány hét, csak néhány hónap, s a maguk arcára faragják a ma még képlékeny új szövetséget. Úgy fognak beszélni és úgy fognak gondolkozni, ahogyan eddig is, ahogyan minden nap halljuk őket, ahogyan magától Bajnaitól is hallhattuk: „Mondjátok el nekik: ha nem tesznek meg minden tőlük elvárhatót az összefogásért, akkor az országrontó rezsim hatalmát védik. Ha szóval nem, hát tettel. Ha tettel nem, akkor mulasztással. És azért nincs bocsánat!”

Nincs bocsánat, van feledés
hiéna 5.jpgNincs bocsánat? Nincs bocsánat azoknak, akik nem hisznek bennetek? Azoknak, akik Orbánnal tartanak? Azoknak, akik nem akarnak veletek összefogni, még Orbán ellen sem?
Hmm… Hadd idézzem kicsit hosszabban a Kettős mérce bloggerét: „Egy pillanat, mi, mi, mi?? Eddig arról volt szó, hogy ti egy erős közepet építetek fel, és hogy az egymás felé nyitás az milyen fontos. Most meg hirtelen ott tartunk, hogy if you ride alone you ride with hitler? Van ezernyi különböző nézet, különböző politikai álláspont, különböző számítás arról, hogy hogyan és miként kéne leváltani Viktorékat, majd mit kéne csinálni utána. Ebből egy az, hogy a Milla-Szolidaritás-Haza&Haladás összefogás boronáljon össze mindenkit maga alatt. De ha jól értem, … akkor mindenki, aki bármelyik másik utat próbálja járni a lehetséges összefogások különböző variációiból, az Orbán Viktor országrontó hatalmát védi?”
Nincs bocsánat. Van viszont ordenáré önfelmentő hazugság: „Mert igenis van lényegi különbség a mostani 2 év, és az azt megelőző 8 között. Aki ezt nem ismeri el, az nem igazságos. … A mögöttünk hagyott időszak minden kormányához lehet kérdőjelet tenni, de nem lehet közéjük egyenlőségjelet tenni. Nem lehet őket összemosni.”
De, Tisztelt Miniszterelnök úr! Össze lehet mosni és egy lapon lehet említeni ezt a két korszakot.Mert emez amannak csupán betetőzése, teljessége, kibontása. Éppen lényege szerint ugyanaz, s csak formáiban, kiterjedésében, hatókörében tér el attól. S így emennek lebontásáért sem azok sietnek csákányt ragadni, vállat a vállhoz vetni, akiknek elege van ebből is abból is, csak azok, akik most hoppon maradtak, kívül rekedtek, s nyelik az éhkoppot. Mert nem jut nekik zsákmány az új és igen falánk csúcsragadozó mellett. De a tétleneknek, a várakozóknak az egyet nem értőknek, a rendszerváltásról álmodóknak, a kalózoknak, az alternatívaknak, a zöldeknek, s más rebelliseknek immár nem lesz bocsánat. Ők árulták el leginkább a rendszerváltás nagy művét. Ők, akik képesek voltak kétharmadot adni Orbánnak, s ezzel véget vetettek a két évtizede zajló lakomának.

Garancia?

hiéna 4.jpgDe eltértem a tárgytól nagyon. S olvasóim tán még azt hiszik, hogy e néhány bekezdésnyi illusztráció mondanivalóm lényege. Pedig van még egyéb is, amiről beszélnem kell.
Arról például, hogy miközben az MSZP már-már keblére ölelni a testéből fakadt új összefogást, miközben a politikai játszmák számkivetettje, az LMP garanciákról álmodik, azonközben a Milla tovább szervezi a széles hajtókört, nem riadva meg semmi álnokságtól.
Mert a Milla október 23-án mindenkit becsapott.
Szegény jó TGM pár nappal korábban még azt hitte, hogy nem lesz ott semmiféle fölkenés. Azt írta nekem: „Más irányzatok képviselői mellett majd elmondom a véleményemet egy demonstráción, amelyet (legalábbis eddig) önzetlen, fizetés nélküli, ágrólszakadt önkéntesek szerveznek. (Ez azért nem rossz jel, nem?) Lesz ott mindenféle ember. Miért föltételezi, hogy mindenki ugyanazt mondja? Ugyanazt gondolja? Dehogy. Borzalmas helyzetre kell itt együtt nemet mondani. Ennyi. hatalmi szervezkedésekben nem veszek részt, egyik variáns se tölt el nagy örömmel.”
És szinte még le sem jöttek a színpadról agg és ifjú váteszek, Bajnait máris az ellenzék egységes miniszterelnök jelöltjeként ünnepelte a média.
Hogy nem lesz bejelentkezés?
Hogy Bajnai csak egy a sok szónok közül?
Nevetséges.
Még véget sem ért a tüntetés, amelyen megszületett a Bajnai mögött álló szervezet, máris elkészült a pár perce meghirdetett mozgalom honlapja, facebook oldala.
Pompás szervezés. Le a kalappal.
Csak éppen az előzetes ígéretekkel áll szöges ellentétben.
Hadd idézzem ismét a Kettős mérce bloggerét. „Ugye a beharangozója az volt, hogy azért lesz ott a színpadon, mert Haza és Haladás alapítvánnyal rengeteg szakmai anyagot csinálnak, és van mondanivalója, nem pedig azért mert miniszterelnök-jelöltnek szeretnénk fölkenni. Ehhez képest nulla szakmai mondanivaló hangzott el, viszont meg lett hirdetve egy politikai összefogás, ami a jelek szerint a benne résztvevők szerint Az Egyetlen Lehetséges Út…”
Bármennyire is nem feltűnő, azért észrevehető az ígéretek és a tettek közötti ellentmondás.
S a jámbor Benedek garanciákról beszél.
Hát így akartok új köztársaságot, demokratikus kibontakozást, más politikát?
Nem fog sikerülni.
Mert ez nem kibontakozás. Ez nem új centrum, nem új politikai közép, nem új összefogás, nem átnyúlás a bal- és jobb fölött.
Ez a régi baloldal új arca, ez a régi baloldal új ruhája, új álruhája. Leple alatt mindannyian ott vannak, vagy ott lesznek hamarosan. És, aki nem, annak „nincs bocsánat”. Az összefogás álcája alól azonban hamarost előbújik a legerősebb falka, hogy a többieket elmarva a konctól visszaállítsa önnön jóllakásának derék esélyét.
Ez a restauráció maga.

Ha tetszett a bejegyzés, ha örömmel olvasod a BASK (Boldogok a sajtkészítők) megrázóan provokatív, üdítően szellemes és elkeserítően valósághű írásait, lájkold a BASK  facebook oldalát, oszd meg barátaiddal a felszabadító, vagy éppen felháborító cikkeket, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára.

228 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr214871153

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vérszagra gyűl az éji vad 2012.10.29. 10:51:02

A Bajnai-féle összefogás nem is támaszkodhat másra, csak erre a sebes hiénafalkára.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.10.26. 16:37:10

@Lajosforras: De ! A délamerikai indián törzsek a mai napig kormány nélkül élnek. Állítólag elégedetten.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2012.10.26. 16:41:08

@Viktor Oláh: "A szélsőjobbal (nevezzük jobbiknak, hortystának, akárminek) azért nem lehet összefogni mert az alapvető demokratikus értékeket sem tartják tiszteletben. "

Mi a lóf az a hortysta? Melyek ezen eszmerendszer főbb elemei?
Most melyik a szélsőjobb a jobbik, vagy a fidesz is? Mert nem a jobbik van kormányon ugyebár.
Ja és persze azért kell egyeseket - a ti kedvenc szavatokkal élve - kierekeszteni, mert az nem elég demokratikus ugyebár.
Bezzeg a szadesz az rohadtul demokratikus volt.
Emléxem, mihelyt nyertek 94-ben előrehozták az önkormányzati választásokat, mert tudták, ha későbbre hagyják akkor nem valószínű, hogy nyernek. És éppen a választások miatt nem csináltak semmit, aztán az önki vál. után jött a bokros, meg az ő csomagja.

légügyi megfigyelő 2012.10.26. 16:41:08

Kedves Sajtkészítők, hogyan lehet nemzeti közepet alkotni úgy, hogy kizárjuk a nemzet egyes részeit? Hogyan lehet jogállamot, demokráciát helyreállítani, ha kizárjuk az állampolgárok jelentős köreit?

Bajnai pont arról beszélt, hogy az összefogás nem pálya, csak akkor, ha nyitott a jobboldal, a közép felé. És az nem kérdés, hogy nyitott azok felé is, akik hajlandók tenni az Orbán rezsim leváltásáért. Máskülönben nem megy.
Ti (Te) megfelelőnek gondolod, gondoljátok a mostani rendszert?
Vagy úgy jártatok csupán, mint az egyszeri szereplők a Brian életéből (...boldogok a sajtkészítők) és nem hallottátok Bajnai beszédét?

Magam is írtam volt erről blogomban (legifelvetel.blogspot.hu, a Fidesz után 1-3.), szerintem sem megy másképp.

dagiiron 2012.10.26. 16:41:38

@pástétom:

Kirekesztünk? haver, ti vagytok a legnagyobb kirekesztők. Ti vagytok a demokraták, ti vagytok a normálisak,ti vagytok az európaiak s a fideszesek a birkák, nem európaiak stb.

Tudod mit megmondom, hogy milyen legyen a baloldal. Ok. nyilvánosság előtt ítéljék el az 56-os megtorlás elkövetőeit, s vessék ki maguk közül a Kádárral szimpatizálókat. Ítéljk el a kommunizmus bűneit, s ne próbálják azt relativizálni. Fogadják el, hogy a magyarok érdekei a legfontosabb, s nem a külföldiek kiszolgálása. Egy minimális nemzeti érzés is legyen bennük, s azonnal zárják ki azokat, akik nem tekintik a magyar nemzet részének a határon túli magyarokat. Vegyék tudomásul, hogy egy országnak szüksége van a középosztályra, s ne adózztassák őket halálra, hogy az így beszedett pénzekből konzerválják az állami csecsen történő élőskösés nemzeti sportját. stb. stb. addig, amíg ezen minimál feltételeket nem feleltek meg, addig sajna sose fogunk úgy tekinteni rátok, mint akik jó útra vinnétek az országot.

Arbet 2012.10.26. 16:45:29

@Viktor Oláh: Akkor belefér a gyerekeid, unokáid életébe az, hogy ismét a régi brancsot hozzák vissza és ugyan úgy elmutyiznak 4 évet mint ahogy 8 évig meg most 4 évig? Az ő jövőjüket vesszük el minden egyes kormányváltással mikor a régi brancsra szavazgatunk. Párttól függetlenül. Civil összefogás és érdekérvényesítés!

2012.10.26. 16:46:15

@dagiiron: Az a probémád, hogy a hazai politikai szubkultúrában szocializálódtál és csak ellenségben tudsz gondolkodni. Nálunk szerencsésebb, kultúrországokban ez nem így működik. Ott programok, viták csapnak össze és nem egymást likvidálják állandóan. Többnyire a választásokra korlátozódik a politikai iszapbírkózás és nem permanens forradalmat játszanak. Hiába no, többszázéves demokráciák, kultúrák. Mi meg nemrég jöttünk ki a középkorból, vagy még mindig ott vagyunk, ha a felcsútira tekintek.

dagiiron 2012.10.26. 16:47:15

@légügyi megfigyelő:

Pont Bajnaiék zártak ki a másként gondolkodókat. Én jobboldali vagyok, sose szavaznék a Jobbikra. tehát középen vagyok, de Bajnai kizárt a középből. Mert öt, mint a rendszerváltás legrosszabb balos üzletemberi generációjának tagját (az államon élősködő, de a szabad piacról dumáló lsd. Gyurcsány. Kóka) sose tudnám elfogadni, s nem szavaznék rá, ha a kezemet vágnák le, akkor se. Igy én a diktatúra híve vagyok szerinte..

dagiiron 2012.10.26. 16:49:15

@Viktor Oláh: Pont te mondod, amikor a ballib oldal 90 óta diktatúrát kiabál nyugaton, ha idehaza egy jobboldali párt nyeri a választást? leszarják a programot, ők mindig a demokráciát védik a választáson, mindig ezt teszik fel tétnek..

vakapad 2012.10.26. 16:50:50

@dagiiron:

Eddig az államon csak Orbán és csapata élősködött. Tudomásom szerint se Bajnai, se Gyurcsány egy árva szál állami üzletet se kötött, Orbán Győző és Lévai Anikó annál inkább. Ideje frissíteni az információkat valamely mértékadó médium használatával.

Egyébként nem hittem volna, hogy szegény sajtkészítők ennyire beszarnak.

Lajosforras 2012.10.26. 16:52:54

@Viktor Oláh: ehen. szóval attól függene az ország sorsa, hogy van-é kormánya,vagy nincs. mindegy, válasszatok meg valakit,aztán szidjátok,mint a bokrot. vagy majd védjétek, beállítottság szerint.

dagiiron 2012.10.26. 16:53:07

@vakapad:
Hát ember, te nagyon el vagy tévedve. Ne csak az mszp pártlapjait olvasd, hanem nézz kötbe pl. az átlátszó.hu-n. Egy nagyon jó példa a Dataplex. Vagy nézd meg pl. a Wallis csoport 2000 utáni üzleteit ok?

2012.10.26. 16:53:31

@Arbet: Civil hatalom nincs és nem is volt. A hatalom mindig intézményesül. Tudnillik lehetetlen máshogy kivitelezni. Civilek mozgósíthatnak, érdekérvényesíthetnek, szervezkedhetnek, bármit csinálhatnak, de a hatalom mindennapos gyakorlását technikailag sem tudják megoldani. Nem véletlenül találták ki a hatalomgyakorlás demokratikus módját, pártokkal, választásokkal, kormánnyal, mert nem találtak ki még ennél jobbat és működőképeset, minden hibája ellenére. Talán nekünk is bele kellene tanulni végre.

Arbet 2012.10.26. 16:53:44

@vakapad: Jézus te de vak vagy. Nézd már meg az ország 100 leggazdagabb emberét, és nézd meg, hogy hány civil ágyu van köztük aki a magánszektorból építette fel magát és hány káder van aki a privatizáció nyertese. 10%-90% az arány.

Nyomorodott szerencsétlen hülye vagy. El ne menj szavazni!

pánpéter 2012.10.26. 16:54:14

ez egy jó poszt. tetszik.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.26. 16:56:19

riszpekt!
őszinte egyenes beszéd....
kalapom megemelem!

2012.10.26. 16:56:33

@Lajosforras: Lehet kormány nélkül is lenni, azt nevezik anarchiának és akkor bárki megölhet bárkit, kirabolhat és tiszta Madmax.

zajos1 2012.10.26. 16:56:45

@genyamagyar: Hát ha jobban megnézzük akkor inkább Orbán mint a Lúdmilla

vakapad 2012.10.26. 16:57:28

@Arbet:

Bocsánat, nem tudtam, hogy erre a blogra kiknek nem szabad járni. Már itt sem vagyok. Egyébként tudomásom szerint a MOTIM jelenleg üzemel, magyar, embereket foglalkoztat, növeli a GDP-t, adóban úgy 17 milliárdot fizetett be eddig a költségvetésbe, míg ugyanakkor a Széles Gábor privatizálta Ikarus-ra ez nem annyira jellemző.

Arbet 2012.10.26. 16:59:05

@Viktor Oláh: Láthatjuk mennyire megy ez demokratikusan. A hatalmi szervek határozzák meg, hogy kikre szavazhatunk. Választhatunk MSZP-t vagy Fideszt. Sőt.. váltogathatjuk is őket, de ettől még nem lesz demokrácia. Tudjuk, hogy jelenlegi pártjaink honnan jöttek és mit hoztak magukkal. Láthatjuk az ország állapotán is.

vakapad 2012.10.26. 17:01:06

@dagiiron:

"Bajnai Gordon titkársága pénteki közleményében hangsúlyozza, hogy az adóhatóság 2010 júliusában, már az Orbán kormány idején hozott jogerős határozatában megállapította a cég által 2005 és 2010 között benyújtott bevallásokban "az adózás előtti eredmények helyességét", azok jogszerűségét elfogadta.

Ismertetésük szerint az adóhatóság Dataplex-szel kapcsolatos határozata alapján adójogi szempontból ez a kérdés jogerősen és megfellebbezhetetlenül lezárult 2010 júliusában. Amennyiben, amint azt az újságcikk állítja, ebben az ügyben az adóhatóság saját korábbi határozatával szemben a nyomozást még mindig életben tartja, annak nem lehet más oka, mint a ránehezedő politikai nyomásgyakorlás és más célja, mint a volt miniszterelnök személyének lejáratása. Erre számos egyéb körülmény is utal, például Budai Gyula ezzel kapcsolatos szereplései vagy a témában helyreigazításokra kötelezett Magyar Nemzet tényeket figyelmen kívül hagyó újabb cikkei.

Egy az üggyel kapcsolatos sajtóperben a Fővárosi Bíróság 2009 novemberében hozott jogerős határozatot. Ennek értelmében a Wallis Rt-t nem terhelte adófizetési kötelezettség a Dataplex eladása után, illetve a bíróság megállapította azt is, hogy Bajnai is eleget tett adófizetési kötelezettségeinek. Az ezzel kapcsolatos helyreigazítást a Magyar Nemzet 2010. január 7-én tette közzé - olvasható a közleményben."

Bár ez neked mindegy, mert ha úgy tudod, akkor úgy is van.

Arbet 2012.10.26. 17:01:17

@vakapad: És Bajnai sulinetes, elenderes, dataplex-es, wallis-os pályafutása hány milliárdot vett ki az ország és adózók zsebéből? Mennyi ment ciprusra? Gyurcsány adócsalása mennyit vitt el és a kétes mutyizásai? De nem akarok egy oldalra koncentrálni, mert Simicska is és Orbán is ugyan ezt játsza. Egyik sem szól rá a másikra. Ha az egyik kormány átveszi a hatalmat a másiktól az tételesen láthatja, hogy mennyi pénzt csurgatott el az előző haverja, mégsem mentek egymásnak tankokkal. Vajh' miért?

2012.10.26. 17:01:24

@dagiiron: Ha egyoldalúan nézem a dolgokat, akkor igazat adok neked, ha nem vagyok egyoldalú, akkor nem. Kölcsönös ez az egymásra mutogatás, maradjunk annyiban és akkor szolíd voltam. Bármikor be lehetne fejezni, oszt mégsem. Erről beszélek, amikor valami ködös kultúráltságról beszélek, de ezt a szót még nem fordították le magyarra.

dagiiron 2012.10.26. 17:01:32

@vakapad: Ettől még 5MFt saját erőből vette meg, amire se neked, se nekem nem lett volna sose lehetőségünk. (ja , s az anyós által vezett állami bankból kapott hozzá hitelt). Tehát a politikai kapcsolatait kihasználva, az államon gazdagodott meg..

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.26. 17:04:21

@dagiiron: szerintem tudja ő...csak hazug. illen egyszerű.

@Lasombra: én meg felhívom a figyeledet, hogy az ogy választás UTÁN a képviselők választják meg a miniszterelnököt, nem lesz olyan szavazólap, hgy min.elnök:bajnai....az mszp nélkül nem megy, vagyis ez maga a visszarendeződés. logikus, és ha tudod, cáfold meg.

pástétom 2012.10.26. 17:04:37

@dagiiron: Ti vagytok a demokraták, ti vagytok a normálisak,ti vagytok az európaiak s a fideszesek a birkák, nem európaiak stb.

Igen, jelen felállás és a szemmel látható bizonyítékok értelmében ez a kurva nagy helyzet.

"Tudod mit megmondom, hogy milyen legyen a baloldal. Ok. nyilvánosság előtt ítéljék el az 56-os megtorlás elkövetőeit, s vessék ki maguk közül a Kádárral szimpatizálókat. Ítéljk el a kommunizmus bűneit, s ne próbálják azt relativizálni. Fogadják el, hogy a magyarok érdekei a legfontosabb, s nem a külföldiek kiszolgálása. Egy minimális nemzeti érzés is legyen bennük, s azonnal zárják ki azokat, akik nem tekintik a magyar nemzet részének a határon túli magyarokat. Vegyék tudomásul, hogy egy országnak szüksége van a középosztályra, s ne adózztassák őket halálra, hogy az így beszedett pénzekből konzerválják az állami csecsen történő élőskösés nemzeti sportját. stb. stb. addig, amíg ezen minimál feltételeket nem feleltek meg, addig sajna sose fogunk úgy tekinteni rátok, mint akik jó útra vinnétek az országot. "

Megtörtént. Megtörtént. Megtörtént....megtörtént. Igen, szükség van középosztályra.

Vagdalkozás helyet viszont érdemes lenne belátnod, hogy a nemzeti dumával kábító, mindenkit és mindent maga alá gyűrő kártékony, és szellemileg visszafejlődő hívőket tenyésztő Fidesz egy tévút a politikai palettán, és amíg ez nem történik meg, amíg nem látod be a fidesz politika felszín alatti lényegét, addig maradsz te is egy szellemileg leszázalékolt fidesz-szavazó.

vakapad 2012.10.26. 17:06:13

@dagiiron:

Úgy hallottam, Gyurcsány a hitelt visszafizette, a bank jól járt, az állam jól járt, és sajnos Gyurcsány is jól járt, mely utóbbi a kegyed szemét igen erősen csípi, ahogy látom.

Fenti okból az "államon gazdagodott meg" kitételt besorolhatjuk a hülyeség kategóriába.

dagiiron 2012.10.26. 17:07:53

@vakapad:

Ugye nem zavar, hogy a dataplex ügyében nem az a legnagyobb baj, hogy a nyereséget Cipruson adózták le? (Tényleg, ezek után miként is van képe SZJA-t emelni, miközben ő nem itthon adózott, elment alacsonyabb kulcsot keresni?). A probléma ott van, hogy megvették a céget Kóka sógorával, s a vásárlás után az állami cégek sora érezte úgy, hogy ezzel a céggel kell leszerződnie, majd ennek eredményeként néhány hónap múlva a vételár többszöröséért adták tovább a céget a Magyar telekomnak. Ó, milyen jó üzletemberek ezek a fiúk. Biztos csak véletlen egybeesés, hogy a gazdasági minisztert Kóka Jánosnak hívták, s a szerődést kötő cégek alá tartoztak..

vakapad 2012.10.26. 17:08:54

@Arbet:

Úgy hallottam, jelenleg a komplett ügyészség Orbán zsebében van, a rendőrség főnöke meg Pintér, plusz ott van még Budai Gyula. Ha ezeknek a nagyágyúknak sem sikerült bajnai és Gyurcsány levadászása, akkor sajnos szomorú módon a kegyed hallomásos vagdalkozása még kevésbé hiteles.

2012.10.26. 17:09:58

@Arbet: Bárki alapíthat pártot Magyarországon! Nosza! Persze , sok pénz és ember kell hozzá! Rengeteg párt volt itt az elmúlt 20évben, de a tisztelt választó csak maximum kettőben tud gondolkodni, vagy egyben. Ezért aztán szépen ki is ejtette valamennyit parlamentből. Maradt nektek ez a kettő díszpéldány, meg némi futottak még, akiket persze majd a következőnél ejtenek ki. Szóval kéremszépen össznépi játszma ez. Tőlünk is függött hogy ilyen pártokat kaptunk. Szívesen elhisszük a hazugságokat és ártatlan szemekkel csodálkozunk, ha becsapnak bennünket.

Arbet 2012.10.26. 17:11:06

@vakapad: Adj nekem 3 milliót, majd add el nekem a házad három millióért, majd béreld tőlem havonta 200ezerért. Ha azt mondod, hogy számodra ez előnyös üzlet, akkor én bármikor megkötöm veled. Nyomoronc.

dagiiron 2012.10.26. 17:12:06

@pástétom:

Mi történt meg? Itt véditek ezerrel Biszkut, Havas Szófia nyilas pucsnak nevezi 56-ot, Mikor ítéltétek el a kommunizmus bűneit? Elfeletkeztél a 23 millió románozással stb? Nem történt meg itt semmi, ezekkel mindig adósok vagytok.

S a Fidesz szavazók demokratikus felfogását csak azok kérdőjelezik meg, akik effektíve nem demokraták, hanem maguknak tartják fent a jogot, hogy megmondják, ki a demokrata. Ennyi. olyanok vagytok mint a jobbik, csak a baloldalon. Kirekesztők. Ungváry pl. szimpla Vona Gábor, csak a ti Vona Gáborotok.

kvadrillio 2012.10.26. 17:12:32

drogos hiénákra nincs már még egyszer szüksége a népnek.
Elég volt egyszer tőlük az ország eladósítása, a felvett sok milliárdos hitelekkel, aminek a felét lenyúlták a hAZA-házuk gazdagítására. Mindegyik milliárdos lett, miközben a fél ország munkanélküli a másik fele létminimum alatt vegetál.
Gyorsan költözzenek inkább másik bolygóra az összeharácsolt vagyonukkal és családjukkal együtt !

Lajosforras 2012.10.26. 17:13:22

@Viktor Oláh: haggyámá. minden működik nélkülük is.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.26. 17:14:19

@dagiiron: hát hja...én akkor röhögtem amikor bajnai kijelentette nem közösködik a szélsőballal, és aztán kónyával pacsizik....atyagatya..ez se normális.

dagiiron 2012.10.26. 17:14:49

@vakapad: Oké haver, akkor kérem, hogy az MVM-et adja el nekem a magyar állam 3 millió Ft-ért + az MFB-től kapott 30mrdFt hitelért, majd visszafizettem a hitel az MVM kkp-jából, s a nyereségéből. s a kkor mindenki jól járt, bár igazából én csak én,. Szerintem ne járasd le magad, ennyire nem kell feneket nyalni..

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.10.26. 17:15:12

Remélem az aranyos szakértő Kuncze urat sem hagyják ki a jóból!!!

vakapad 2012.10.26. 17:15:14

@dagiiron:

Ismereteim szerint mintha a Deutsche Telekom AG lenne a Magyar Telekom tulajdonosa. Javasolnám a német vezetőségnek egy levél írását, melyben közlöd velük, hogy milyen hülyék voltak, mikor ilyen drágán megvették a céget.

dagiiron 2012.10.26. 17:17:31

@vakapad: Te tényleg ennyire buta vagy, vagy direkt nem akaros megérteni? a cég értéke az állami cégek megrendelése miatt ugrott meg. ha ez neked rendben van, akkor csókolj kezet Simicskának is, s egy rossz szavad sem lehet rá.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.26. 17:18:01

@vakapad: ne égesd már magad..az árbevételt vették meg a szerződések alapján....jó üzletet csináltak, csak vhogy az állam nem.
micsoda véletlen ISMÉT....bajnai-kóka jól jár mindig.

vakapad 2012.10.26. 17:18:50

@dagiiron:

Az MVM-ről nem hallottam, hogy eladó. Sajnos keresned kell egy másik céget.

2012.10.26. 17:19:46

@dagiiron: Tudom, hogy ezzel felborítom a koncepciós rágalmadat,de sajnos ilyen gonosz ember vagyok:
"Egy az üggyel kapcsolatos sajtóperben a Fővárosi Bíróság 2009 novemberében hozott jogerős határozatot. Ennek értelmében a Wallis Rt-t nem terhelte adófizetési kötelezettség a Dataplex eladása után, illetve a bíróság megállapította azt is, hogy Bajnai is eleget tett adófizetési kötelezettségeinek. Az ezzel kapcsolatos helyreigazítást a Magyar Nemzet 2010. január 7-én tette közzé – olvasható a közleményben.

dagiiron 2012.10.26. 17:20:10

@vakapad: Pedig ugyanolyan jó üzlet lenne az államnak, mint a MOTIM..

vakapad 2012.10.26. 17:20:36

@dagiiron:

"A Magyar Nemzet szerint a Dataplex már jelentősen felértékelődött, amikor ezek a magyar üzletemberekhez köthető cégek beszálltak a bizniszbe. Bajnai szerint azonban ez a szakértői menedzsmentnek volt köszönhető, akiknek sikerült nemzetközileg elismert magánvállalatoktól megbízásokat szerezniük. A rendőrségi jelentésből az derül ki, hogy három hónap alatt 2,7 milliárd forinttal többért, 5,1 milliárd fornitért tudták eladni végül a Dataplexet a Magyar Telekomnak, írja a Magyar Nemzet."

Gondolom (remélem), nem okoz nehézséget az állami megrendelésektől megkülönböztetni a "nemzetközileg elismert magánvállalatokat".

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.26. 17:20:58

@vakapad: ja...azt már kovács et. lefosztotta....

vakapad 2012.10.26. 17:21:20

@FILTOL:

Hja, ők értenek hozzá. Irigykedni persze lehet. Állampolgári jog.

dagiiron 2012.10.26. 17:21:54

@Viktor Oláh: Látom szövegértelmezési problémáid vannak. Nem az adózás a gond, hanem a dataplex tulajdonváltását követő néhány hónap alatt létrejött, állami cégek által adott megrendelések. Olvasgasd az átlátszó.hu-t.

De tudom, ez megzavarná a rajongásod..

dagiiron 2012.10.26. 17:23:13

@vakapad: Hát igen. MAVIR, Magyar Posta, MÁV Informatika. csupa-csupa nemzetközi multi.. S mind néhány hónapon belül... Nagyon ügyesek a fiúk.

vakapad 2012.10.26. 17:26:49

@Arbet:

Úgy hallottam, Polt vizsgálta Gyurcsány őszödi üdülőszerzését. Sajnos, a jelentésében semmi törvénytelenséget nem tudott kimutatni. Szomorú, mi?

Az üdülőt szabályosan meghirdették (ti nem voltatok ott, ahogy olvastam), Gyurcsány lízingelte, évi 2,5 mFt-ért, majd 10 év múlva újabb 5 milliót kellett fizetnie. A vétel dátuma 1994., a kibérlés dátuma 1997. A lízing futamideje 10 év, a kivérlés időtartam 1,5 év. Ha elfogadjuk a FIDESZ(!) becslését, hogy 2004-ben 70 milliót ért, akkor az infláció és a kibérlés figyelembe vételével Gyurcsány kb. 30 %-ot keresett rajta. Évi 3 %. Hűha.

vakapad 2012.10.26. 17:27:32

@FILTOL:

Úgy hallottam, Kovácsot Gyurcsány menesztette. A Nemzet mást írt volna?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.10.26. 17:29:55

@vakapad: és? mi az összefüggés? előtte is ők nevezték ki az x edik helyre utána is - (talán máv?) előtte MINDEN helyen milliárdos ügyeket hagyott....igaz nagy bukás volt, elsétált a milliárdokkal.

Fenehorizont 667 2012.10.26. 17:33:58

milyen civil összefogás? :D egy egykori gyurcsány-miniszter és tanácsadó, nem mellesleg milliárdos spekuláns 100% netto politikai humbukja az egész.

2012.10.26. 17:34:04

@dagiiron: Kispofám! A ciprusi vádra, adózásra,meg egyéb vádaskodásra született egy jogerős bírósági itélet. Ezt mellékeltem neked. Az újabb vádaskodásodra még nem tehettem ide a bírósági itéletet, hiszen még lehet hogy vádirat sem készült. Virág elvtárs lassan dolgozik, még gyűjtik az anyagot egy szép itélet reményében:) Hidd el a fiúk mindent megtesznek, hogy besározhassák Bajnait, az nem lehet hogy Simicskázzunk meg közgépezzünk, meg egyébként is valahogy el kellene kaszálni a haladás alapítványt.:)

Fenehorizont 667 2012.10.26. 17:37:32

@canahari:
liberálisok? hol látsz te olyanokat? muti! azonnal megyek rájuk szavazni!

Karcolt lendület 2012.10.26. 17:38:20

@dagiiron:
Pedig ez az ügy mindössze erről szólt, a kurva nagy árkülönbözetet nem adózták le itt Magyarországon az eredeti tulajdonosok.

A Dataplex ügyfélköréről pedig itt a Figyelő leírása:
"A Heti Válasz cikke nem állította, hogy az említett cégek ténylegesen be is költöztek a szerverhotelbe. A Figyelő úgy tudja, közülük csak kettő döntött így. Az egyik az MP, amely nem a gazdasági tárca felügyelete alá tartozott, a másik pedig a Magyar Villamosenergia-ipari Átviteli Rendszerirányító (Mavir) Zrt., amely mindössze 40 négyzetmétert vett ki a 8800-ból. Értesülésünk szerint beköltözött viszont a Google, amit megerősít, hogy a Dataplex 2005-ös éves beszámolójának kiegészítő mellékletében szerepel „Google bérleti díj” meghatározás. Úgy tudjuk, egyébként is nemzetközi vállalatoktól származik az árbevétel túlnyomó része, miközben az állami cégektől kevesebb mint 10 százalék. Mindenesetre a 2001 és 2005 közötti árbevétel alapján, a Deloitte által készített Technology Fast 50 rangsor Rising Star kategóriájában 4. helyre besorolt Dataplex az adásvétel után is gyorsan nőtt; 2006-ra a kihasználtság meghaladta az 50 százalékot, sőt, azóta már bővíteni is kellett a szerverhotelt – tavaly augusztusban 4,2 milliárd forintos beruházás keretében 5600 négyzetméterrel gyarapodott az immár az MT tulajdonában álló cég."

vakapad 2012.10.26. 17:38:51

@dagiiron:

"Úgy tudjuk, egyébként is nemzetközi vállalatoktól származik az árbevétel túlnyomó része, miközben az állami cégektől kevesebb mint 10 százalék."

lopasesatveres.network.hu/blog/lopas_es_atveres_klub_hirei/nyomozas-dataplex-ugyben-hogy-megy-a-penz-cegrol-cegre

kvadrillio 2012.10.26. 17:40:33

Békesi László a 168 Órának adott interjújában elmondta, úgy véli, igaz lehet, hogy a magyar gazdaság irányítói, nevezetesen Matolcsy György és Orbán Viktor dilettánsok és saját zsebre dolgoznak.

Felhívta a figyelmet, hogy bár többen jelezték, hogy ez a gazdaságpolitika nem visz messzire, egy vékony réteg jövedelmepozíciói mégis javultak a hatására. Mint mondta, ehhez a réteghez tartozik a politikai elit nagy része, valamint a Fidesz vezetői is. Ez a nagy jövedelmű nagycsaládosok köre, a kormány pedig nekik kedvez a családi adókedvezménnyel és a 16 százalékos adóval, amit Orbánék meg is védenek mindenáron.

Békesi elmondta, szerinte nem csak az adófizetőknek kerül sokba az unortodox gazdaságpolitika, hanem az olyan ágazatoknak is, amelyek Magyarországon eddig még nyereségesek voltak, és amelyektől a jövő, a versenyképesség is függene. Mint mondta, szerinte a Fidesz nagyon tudatosan építi saját gazdasági hátországát, és nemcsak legális, hanem nemtelen eszközökkel is, utalva a Közgép- , a Simicska- és a Nyerges-jelenségre. A volt pénzügyminiszter szerint a minisztériumok ma már pontosan tudják, hogy kell úgy kiírni pályázatokat, hogy csak a kivételezettek nyerhessenek.

A volt pénzügyminiszter szerint a jelenlegi kormány egyetlen célja a hatalom megtartása, minden és bármilyen eszközzel, valamint a meglévő gazdasági erőforrások újraelosztása a hatalmat kiszolgáló személyeknek és a gazdasági hátországnak. A volt miniszter utalt a földbérletpályázatokra is, amelyekről kiderült, hogy a többségüket Fidesz-közeli pályázók nyerték.

A volt pénzügyminiszter felidézte Orbán Viktor beszédét a parlament őszi ülésszakának nyitóülésén, ahol a kormányfő azt mondta, hogy bár korábban azt hittük, az EU-csatlakozás előnyös, ma már látjuk, hogy az uniós tagság az oka a bajoknak. Békesi szerint azonban a távol-keleti, ázsiai országokkal való kapcsolatépítés gazdaságilag és politikailag is zsákutca. Szerinte Orbán azért akarna eltávolodni az euroatlanti köröktől, mert ott megkövetelik a közös európai értékrend betartását, és onnan jöhetne egy kontroll, ami a "hatalmi őrületét" megfékezné.

"A magyar gazdaságban a 21. század első tíz évét eltékozolták a szocialisták vezette kormányok. A második tíz év elveszni látszik Orbánék kétéves ámokfutása miatt" – mondta Békesi László, aki szerint Magyarország egy stagnáló, a szomszédjaitól és versenytársaitól leszakadó ország lett.

...a fidesz olyan szabályokat hoz, hogy mindenképpen ők nyerjék a választásokat.....

????????????????????????

NEM FOG MENNI !!!!!

2012.10.26. 17:40:59

@dagiiron: Ez a Budi Gyula is annyi szép korrupciós ügyet felderített a szentem, vagy 0,5%-os hatékonysággal:) Pedig aztán volt itt támogatás, pénz, paripa, fegyver a teljes rendőrségi, ügyészségi, besúgói aparátussal, titkosszolgálatokkal megfejelve. Ez picit sem gyanus neked szövegértő ? Virág elvtárs is megmondta, az a gyanus, hogy nem gyanus. Igaz elvtárs ?

Karcolt lendület 2012.10.26. 17:43:11

@Karcolt lendület:
Amúgy polmarketing miatt megint rossz nyomon jártok - és az atlatszo.hu is a szenzációt hajhászva tupíroz fel dolgokat. Ebben az ügyben gyakorlatilag adócsalás volt - nem Bajnai részéről, de segített benne. Az, hogy állami cégek az ország legnagyobb és legvédettebb szerverparkjába beköltözésen gondolkoztak - némelyik meg is tette -, szakmailag teljesen védhető döntés.

légügyi megfigyelő 2012.10.26. 17:44:18

@dagiiron: Kedves dagiiron, szerintem félreértesz valamit, úgy gondolom. Alapvetően ne feledd, hogy az orbáni ellenzék kommunikációja a kígyó-béka elven nyugodott, így aki potenciális ellenfél lett, azt kriminalizálták, lealázták, befeketítették. Semmivel sem jobb a jelen kormányzat, mint a korábbiak (szerintem) és a rendre derülnek ki a korábbi években feldobott ügyekről az, hogy nincs vele mit kezdeni, pedig az ügyészség a nagy gazdának dolgozik.
Bajnaira szerintem ugyanolyan mocsokfelhőt nyomtak, mint akármelyik más politikusra, ezt akkor jobb oldalon könnyebben be lehetett kajolni. Sok barátom szenved ettől, nem tudnak elszakadni a "szocializáltságtól", miszerint pl. Bajnai ilyen vagy olyan lenne. Hát ezt gondolom. (Mondjuk, ha felbukkanna pl. Kóka, vagy Hagyó, őrjöngenék én is)

Szerintem rágódni kellene a végleges véleményformálás előtt.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.10.26. 17:49:35

Ez a tetves banda megbukott, csalnak, lopnak, hazudnak, profibban mint a szocik!

Miért tartjuk Varga Mihályt tízmilliókért, ha nem kell IMF megállapodás?

Siklóson komoly adótartozásai vannak az alpolgármesternek, és pár képviselőnek.

Persze nekik szabad, mert ők a fideszesek. Szarháziak , itt a kettős mérce.

Egyik képviselő Bogyó elvtárs komoly vezetői állást kapott a várostól, ha azonnal befizeti a tartozását. Kalmár elvtárs cégét pedig felszámolják, de fideszes képviselő az lehet?

Így megy ez fideszéknél a jó édes anyjukat!
De már nem sokáig!

flamer 2012.10.26. 17:56:51

Azért az kurvára szánalmas, hogy a fideszes bértrollok még mindig a libázáson rugóznak, főleg úgy, hogy az határozottan luftnak tűnik.
Vagy Bajnai tényleg annyira makulátlan lenne, hogy csak egyetlen mondvacsinált ügyet lehet ellene felhozni?

Nemetsek Tibor 2012.10.26. 18:01:59

A T. szerző egy nagyon csúnya trippen maradt rajta. Rég olvastam ilyen beteges posztot.

eloi 2012.10.26. 18:02:34

@kvadrillio: Békesi tehát semmi újat nem mondott a magyar politikai elit (politika-kormányok-pártok) működéséről! Szépen leírta, hogy működtek a hatalomban éppen lévők - ŐK IS! - az elmúlt 22 évben. Ennyi. Elég nagy baj, hogy ezzel ennyi. És nincs is kilátás másra. Mert úgy tűnik, nem lehet más nálunk a politika. :-(

eloi 2012.10.26. 18:05:22

@flamer: Hogy lenne makulátlan, amikor miniszter és államtitkár volt a Gyurcsány kormányban!?? Nem is mellékes posztokon. Nem sport miniszter volt, hanem pl. gazdasági! Az ország meg éppen zuhant a mélybe, meg kozmetikázták ezerrel a GAZDASÁGI mutatóinkat!

MACISAJT 2012.10.26. 18:05:37

"Itt vannak mind. "

Na és?(copy right by horn gyula).
Mit kell ezen meglepődni?

Az agyonvert ballibák megpróbálták eljátszani a "független civileket"..:D
Csak az dőlt be eddig a "civil" bohócforradalmároknak, aki már 1990-ben is beszopta hogy az SZDSZ volt a legvadabb antikommunista párt...
Aztán az 1992-ben a Charta tüntetésen már együtt ballagott nagy egyetértésben az ávós ivadékok csürhéje a kádári mszmp/kisz csúcsvezetésével, 1994-ben pedig már olyan természetesen borultak egymás nyakába a kétharmados koalícióban mintha mindig is együvé tartoztak volna.
És tényleg.

Hanem a libaszakértő oly természeteséggel foglalta el a ballib médiumokban a "megmentő messiás" vezetői szerepét, hogy változatlanul az a kérdésem:
Hova lett Daemon Hill?(Házmesteri eftárs?)
Hát szegény Házmesteri elvtárs már le se van szarva? Őt mint mégiscsak az MSZP elnökét, már meg sem kérdezik, ő szóba sem jöhet?:D

kvadrillio 2012.10.26. 18:06:45

"Kétségtelen. A Fidesz nagyon tudatosan építi saját gazdasági hátországát, és nemcsak legális, hanem nemtelen eszközökkel is. Soroljam azokat az eseteket, amikor a korrupció, a részrehajlás nyilvánvaló? Ez a Közgép-jelenség, a Simicska-jelenség, a Nyerges-jelenség. A minisztériumok ma már pontosan tudják, hogyan kell úgy kiírni a pályázatokat – közöttük uniósokat –, hogy ne is nyerhessen más, mint a kivételezettek. Épül a rendszer, amelyet Magyar Bálint szellemesen felvilági hálózatnak nevezett, az alvilági maffia mintájára.

– Jól értem? Ön azt mondja, hogy a döntéshozók igazi célja nem az, hogy az ország prosperáljon, az életszínvonal javuljon, hanem csak és kizárólag saját hatalmukat akarják erősíteni a gazdasági pozíciók révén is?

– Pontosan ezt mondom. A végcél nem más, mint a hatalom megtartása, minden és bármilyen eszközzel, valamint a meglévő gazdasági erőforrások újraelosztása a hatalmat kiszolgáló személyeknek és gazdasági hátországnak. Tessék megnézni, hogy kik nyerik a földbérleteket, a különféle pályázatokat. Nagyon jelentős részben a jelenlegi politikai elit szűkebb-tágabb családi környezetéhez tartozó emberek. Hol vagyunk már attól a világtól, amikor szempont volt, hogy „ne mi nyerjünk legtöbbet”! Szó sincs arról, hogy Orbán Viktor és családja vagy a klientúra megtartóztatná magát a gyarapodástól.

– Ami itt zajlik, hosszú távon igazán jó-e a hazai gazdasági elitnek? Állítólag az a cél, hogy nemzeti tőke alakuljon ki, miközben – ha igazak a hírek – már Demján Sándor is külföldre viszi a pénzét.

– Demján máskor is külföldre vitte a pénzét. Ő különleges eset, mert neki eddig szinte minden kurzussal sikerült olyan politikai kapcsolatokat kiépítenie, amelyek számára gazdasági hasznot is hoztak. Mindenesetre Demján szószólója annak, hogy a magyar vállalkozókat a külföldi versenytársakkal szemben bármilyen eszközzel előnyökhöz kell juttatni, még akkor is, ha ez hosszú távon nagyon káros az ország egésze számára. Neki és a hozzá hasonló vállalkozók igen szűk körének viszont kétségtelenül jó, mert ők monopolhelyzetbe kerülnek. Érthető: ha a külföldi bankok kiszorulnak, vagy csökkentik magyarországi tevékenységüket, akkor az OTP a mennyekbe megy. Ha kizárják azokat a vállalatokat, amelyek jobban és olcsóbban építenek autópályát, közműveket, középületeket, akkor értelemszerűen a Közgép, a Trigránit kapja a megbízásokat. Számos protekcionista kormányzati intézkedés előnyös lehet az egyébként versenyképtelen magyar kis- és közepes vállalkozásoknak is. Mindez rossz az országnak, a többség érdekei ellen való, de ennek a kivételezett rétegnek a működését és gyarapodását segíti. "

Más arcok kellenek, mint akik 23 éve vicsorognak a kizsákmányolt, nyomorba taszított NÉP-re !

eloi 2012.10.26. 18:10:11

@Viktor Oláh: Ez nem meglepő. Az MSZP kormány is ráküldte korábban az emberét (ha jól rémlik Kellert) a volt Fidesz kormányra, oszt semmi nem volt. És vajon miért nem?
Mert mind jól kitanulták már, hogyan kell úgy lopni, hogy az jogilag rendben legyen!!! Ha erkölcsileg aggályos - lásd: úgy kiírt pályázatok, hogy már megvolt előre, ki nyeri - azt leszarják. MIND!
Ne hogy már azt higgye itt bárki, hogy amit most a Fidesz csinál, azt korábban a többiek nem csinálták! Dehogy nem! Csak most még van hozzá egy kényelmes kétharmad is. Cumi. A másik oldalnak is ez az álma! Meg is mondták!

eloi 2012.10.26. 18:15:09

@kvadrillio: Hát, ha ezeket nem egy volt MSZ(M)P káder-miniszter mondaná...., hanem mondjuk egy ügyész, vagy egy "mély torok"... Így lófing. Totálisan elfogult. És úgy tesz, mintha a törvényes lopást most találták volna fel a Fideszesek, a korábbi kormányok és holdudvaraik meg hozzá sem nyúltak a közpénzekhez, közvagyonhoz. Jajjj, jajj.... És vannak, akik beveszik ezt a mézes cumit is.
Az eb mondja a kutyára!

MACISAJT 2012.10.26. 18:16:02

A jobboldalisággal nehezen vádolható "véleményvezér" így óbégat az Index címoldalán:
velemenyvezer.blog.hu/2012/10/26/bajnai_es_a_zombik?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2012_10_26&utm_campaign=index

Mondjuk, azt kihagyta a szerző hogy maga a libaszakértő is ugyanolyan zombi meg politikai hulla mint közismert társai...no de ne legyünk telhetetlenek..:D

eloi 2012.10.26. 18:25:51

@genyamagyar: Ítélet? Senki ellen nem is fog. Keller sem ért el semmit Orbánékkal szemben!!! Budai sem ért el semmit! Mégis mindenki tudja, hol éltek vissza a hatalommal, hol lopták a köz javait, mind Orbánék, mind az MSZP-SZDSZ bagázs. A jobboldalon hosszú lista van a baloldal ügyeiről, a baloldalon a jobbéról! Ne légy már naiv. SEMMIT nem jelent, hogy jogilag nem lehet egyiket sem megfogni. A pénzünket mégis lenyúlták.

2llkedő 2012.10.26. 18:30:03

@eloi: Gyurcsányék is hamarosan ott lesznek, ahol lenniük kell.

kirsten 2012.10.26. 18:54:42

@dagiiron: A felcsúti rém és vandál bűntársai mit csináltak ? Aki pozícióban volt és nem lépett be a fideszbe kivágták a munkahelyéről. Ismerek nem egyet nem nagy pozícióban voltak de aki nem fideszes az nem is ember szerintük. A sajtkészítők pedig veletek együtt elmehetne a picsába. Jó seggnyalók lettek, pedig nem így indultak. Vegyétek tudomásul hogy ez a görény bűnbanda nem fog nyerni.

TetraB 2012.10.26. 19:01:32

így van, megjelentek a ragadozók
de nem nagyragadozók, hanem csak kicsinyek, éjjel bújnak elő és tépni kezdenek minden újdonságot, minden reményt
azt mondják, úgysem lesz jobb, mert ez Magyarország
ugyanazt csinálják, mint amire panaszkodnak
a fotelból jól megmondó nép, az
vadul kiröhögik, aki valami újat akar
ezzel konzerválják azt, amiből ki akarnak (?) mászni

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.26. 19:13:03

a képválasztás több, mint találó.

szabadság elvtársak! 2012.10.26. 19:23:27

Nos! Csak azt szeretném kérdezni,: valóban nem tett az Orbán kormány az ország pénzügyi és gazdasági helyzetének stabilitásáért semmit? Mondanék egy példát. Van egy szar bringád. odaadod valakinek. Szeretnéd e visszakapni ha mondjuk egy év múlva szarabb állapotban van, mint amikor odaadtad. Szóval. Szeretnének e ezek az"úriemberek" újra kormányra kerülni, ha ma azt látnák, hogy még szarabb állapotban van , mint ő alattuk. És azt hiszem ez itt az egyik motiváció. A másik a nemzetközi liberális erők nem szeretnék ha teljesen kiszorulnának a pénzszivattyú mellől. Orbánék kirángatták a sárból a szekeret, most már ők szeretnének újra a bakra felülni. ordítozhattok, de jobb lenne elgondolkozni, hogy tényleg a szar kocsis üljön e vissza a bakra, vagy meg kéne várni míg le is mossák a koszt a kocsiról.

maskep 2012.10.26. 19:37:10

@szabadság elvtársak!: "Orbánék kirángatták a sárból a szekeret..." - Melyik szekeret is? Ha részleteznéd...

Én csak azt láttam, hogy belerángatták nyolc éven át, azazhogy segítettek akkor, mikor a bakon ülők a sár felé tartottak, és keményen ellentartottak, mikor a szekér kirántásáról volt szó. Átültek a bakra, és elindultak arra, amerre még senki se járt - azt mondták mások, azért, mert arra mocsár van, de Orbánék határozottan rángatták a dágvány felé.

Most már nem csak a nagy szekér, Magyarország süllyed, de a Fidesz, és maga Orbán is.

Az ellenzéke meg úgy döntött, hogy összegyűjti az embereket, a Fidesz szekerét otthagyja az unortodox mocsárban, ahová Orbán vezette, és együtt, összefogva, 2014.-ben kirántják a maradékot.

Én így látom. De lehet, hogy rosszul, mert már a szememet is ellepi a mocsár, és nehéz a szemnek hinni így - talán ezért hiszel inkább Orbánnak?... De, ha részleteznéd, hogy mikr, milyen sár volt az, amibe nem tuszkolta volna Orbán még mélyebbre ezt a szekeret, nemhogy kirántotta volna...

Éhes_ló 2012.10.26. 19:39:25

Ez egy lényegre törő jó post.
Köszi.

maskep 2012.10.26. 19:47:39

A posztról: Nem tudom, nem tudhatom, hogy kiknek milyen motivációi, vagy esetleg ambíciói vannak, mikor sietnek csatlakozni az Együtt 2014 mozgalomhoz. De addig nem is érdekel, míg maguk a létrehozó civil mozgalmak vezetői kifejezetten ezen ambícióktól tartják távol a mozgalmat - és meg is tehetik, mert van hitelük és tömegbázisuk: Azaz, fordítva: addig van hitel és tömeg, amíg távol tudják tartani a halálos öleléseket.

Nagyon nem értek egyet a poszttal. Nagyon lenézi, egy kalap alá véve az összes pártot és politikust, kizárólag rosszhiszeműséget feltételezve - és még jobban a civil mozgalmárokat, hogy nem tudják ezt megoldani.

Márpedig, ha nem tudják, illetve nincsen igazi államférfi, vagy legalább is tisztességes politikus személy ma Magyarországon, akkor tényleg megérdemeljük Orbánt mi, amolyan félázsiai népség...

Ja, és ha valaki szerint az elmúttnyóccév összemosható akár önmagával, akár az elmúttkétvvel, az - jóindulatúan szólva - olyan dolgokat emel ki, amik mellékesek, és a lényeget nem látja...

objekt678 2012.10.26. 19:49:35

Tisztelt ratius. Ön egy vátesz: pontosan fedte fel a jelenlegi történéseket.
Magam a 2010-es választások esti buliján vázoltam fel Bajnai mostani kalapból történő előhúzását, azonban az Ön megfogalmazásai sokkal találóbbak és lényeglátóbbak, mint a mai enyémek.
Köszönet érte.

szabadság elvtársak! 2012.10.26. 19:52:37

@maskep:
Hallgatsz e másra ha te vezeted a verdát? Vagy beledurrantasz az árokba? Ez duma. Nem kellett volna sár felé menni. Csak olyanok voltak mint azok a gyerekek, akiknek egy pasas a sárba dobálta lóvét, ő meg röhögött rajtuk. Az hogy nem adósított el bennünket még jobban mint Gyurcsány? Hogy két év alatt nem tudott kánaánt teremteni? Ez a nagy problémátok? A nyolc év alatt se tudtatok, de most a két év az borzalmas mi? Miért nem maradtatok akkor kormányon csezd meg és ígérgethette volna a Feri, hogy emberek had maradjunk még 4 évet és rendbe lesz minden! Egyébként rendbe van csináljon a Milla egy új pártot, de ne vegye már elő a kidobott bábokat, mert ki fogják őket golyózni. Csak addig kellenek amíg visszaszivárognak és a Milla szedheti a sátorfáját!

bársonyszemű borbála 2012.10.26. 19:54:03

@pánpéter: Pán Péter. az egy jó könyv. tetszik.

CyberChild 2012.10.26. 19:58:58

Mi, magyarok nagyok vagyunk abban, hogy mindenről megmondjuk, miért nem jó, miért nem az, ami. Egymás után jelennek meg blogbejegyzések a még el sem indult választási összefogásról, bizonygatva, hogy miért baromság, hazugság, ámítás, stb az egész. Ebbe a sorba jól illeszkedik ez a poszt is. A végső sugallat: elutasítás, ezzel vége is. Megértem, hogy a posztíró véleménye ez, DE nem mondja meg, hogy helyette mit kellene tenni, vagy mi lenne előremutató. Tessék: szabad a pálya, bárki alakíthat bármilyen mozgalmat az Orbán-rendszer leváltására ! Ja, hogy nagy a csend ? Az baj...építeni mindig nehezebb.

objekt678 2012.10.26. 19:59:00

@pástétom:

" A baloldal tudtommal soha senkit nem rekesztett még ki a nemzetből, veletek ellenben."

Kirekesztésről tényleg nem volt szó, így egyenesben... A baloldal csak államosított és kitelepített. Akasztatott, lövetett. Beköltözött az elrabolt tulajdonokba.
Kun Béla és Kádár is.
Kitelepített, mert megtetszett az ingatlan. A " rendszerváltás " után, alatt előtt, közben után lopott ahol csak tudott.
A magyar bal az ilyenfajta.

maskep 2012.10.26. 20:02:41

@MACISAJT: Ahhoz képest, hogy Bajnai politikai hulla, elég eleven...

Nem kéne elfelejteni: A magyar választó jellemzően mindent e tud fogadni politikustól, csak a hazugságot nem. Hazugság pedig a politikában az, amit el akar titkolni valaki, de lebukik. Gyurcsány őszödi beszédét a vaálsztó azért ítélte-ítéli el ma is, mert még az elhangzása után három hónappal is hivatalosan az ellenkezőjét kommunikálta az MSZP, mint ott, zárt ajtók mögött. De pl. Horn Gyula görcsös lepufajkázására 1994.-ben az volt a választók reakciója, hogy "akkor csak azért is őt akarjuk".

Orbán igyekezett semmit sem ígérni, csak blöffölt (ráutaló magatartást tanusított). De annyira silány a kormányzása, hogy már maguk a blöffök is elérik az őszödi hazugság szintjét. Mármint a köz-megítélésük - nekem személyesen korábban sem voltak kétségeim effelől...

Bajnai megvívta a "libás" csatáját. Nem bukott bele, és egy poén egyszer sül el - már ha egyáltalán valaha... A miniszterelnöksége során a megszorításokat adekvát kommunikációval, következetesen, és izmozás és személyes ambíciók nélkül hajtotta végre. Nincs benne semmi titok. Ez tehát már poénnak is siralmas.

Nehéz ellenfél lesz. Karaktere legalább annyira ellentétes Orbánéval, mint Medgyessyé volt, viszont sokkal tehetségesebb vezető és politikus.

Nem Bajnai az élő hulla, hanem a két nagy párt (Fidesz és MSZP) zombijai - csak még nem fogadják el, hogy ideje nyugovóra térni...

maskep 2012.10.26. 20:05:27

@szabadság elvtársak!: "Ez a nagy problémátok? A nyolc év alatt se tudtatok..."

Megtisztelő ez a királyi többesszám, de nem igénylem, ha meghagynád Orbánnak - ő szokott többesszámban beszélni magáról.

De ha részleteznéd, hogy Orbán milyen szekeret rántott ki a sárból, mikor még a saját személyes szekerét is épp olyan mélyre tuszkolja, hogy ne tudjon 2014. után többé kimászni...

Torsa M. 2012.10.26. 20:08:46

Akad szép számmal, aki azzal tudna segíteni, hogy távol marad. Az is cselekvés - visszafogni magát az embernek nem is olyan könnyű.
Lássuk, képesek-e erre azok, akik - számomra legalábbis úgy tűnik - most is csak a saját érdekeiket látják, nem a hazáét.

maskep 2012.10.26. 20:19:49

@szabadság elvtársak!: "Hogy két év alatt nem tudott kánaánt teremteni?"

Utálom a kánaán-várakozásokat és ígéreteket. Utáltam az MSZP-től, utáltam Orbántól is.

Orbán nem kánaánt nem teremtett két év alatt, hanem hatalmát igyekezett kiterjeszteni térben-időben. Hogy a puszta hatalomvágy motiválta-e, vagy valóban az a rögeszméje, hogy csak erős kézzel és meghosszabbított ciklussal lehet jól kormányozni - ezt csak Isten tudja és Orbán lelkiismerete, ha van neki. Nem minősítem, még ha vannak is feltételezéseim.

De amit te a kánaán elmaradásának tartasz (gazdasági kormányzásban), én azt töketlen kapkodásnak. Nem a megszorításokkal volt-van bajom, hanem azzal, hogy nem látom a céljukat, nem látom, hogy - a lukak kétségbeesett betömködése mellett - vezet-e valahova? (Az "összevissza" mellett, persze...)

Nem, nem vezet sehova, hacsak nem nevezzük a katasztrófát úticélnak...

Az államadósság csökkentését meg könyörgöm, hagyjuk, mert méltatlan lenne ilyen földszintes propaganda-hazugságokat komoly pofával megvitatni...

CyberChild 2012.10.26. 20:27:14

@maskep: Azért az a nyugovóra térés hosszú lesz...még akkor is, ha tenni próbálunk érte.

CyberChild 2012.10.26. 20:43:19

@MACISAJT: azért a libaszakértő politikai zombiságára ne vegyél mérget. Egy példa: Kedves Vezetőd, aki vérliberálisként potenciális hulla volt, ma a legnagyobb jobber a Kárpát-medencében, és bocs, de fingani nem tudtok nélküle. Isten útjai kifürkészhetetlenek...mi van ha tékozlóként Bajnait keblére öleli ?

Putyilov gyári melós 2012.10.26. 21:55:09

Nem tudom, hogy jól hámozom-e ki az érezhetően vérig sértődött posztíróelvtárs lényegi mondanivalóját, de mintha azon siránkozna, hogy most ő nem kap államtitkári vagy legalább államtitkárhelyettesi pozíciót. :o))))

Vazze, jelentkezz be Orbánnál, pár év csicskázás és seggnyalás után jól fizető posztokat osztogat, lásd a debil Szíjjártó is milyen magasra vitte.

Faszikám,mi se kapunk semmit, csak épp a tökünk kurvára tele van ezzel a magyargyűlölő, nagyképű és öntelt hazátlan janicsárbandával!

Putyilov gyári melós 2012.10.26. 22:09:53

@Putyilov gyári melós:

Ja,és a kriptokommunista,kriptonáci fogalmak mintájára javasolnám bevezetni a kriptofidesznyik fogalmát, a posztíróelvtárs!

Van pár hozzáhasonló a magyar neten, mivel Orbán elvtárs 2010ben úgy gondolta, hogy az MSZMPs elődpártja mintájára ő is legyártja a saját ellenzékét, végül is így jött létre a mai kommunista párt, a Fidesz!
A hányinger szokott kerülgetni, amikor az ilyen kollaboráns pénzért posztoló brétollnokok megjátszák a civilt!

Jut eszembe, lehet jelentkezni az MSZMP káderből és III/IIes besúgóból Fidesznyik "civillé" lett Csizmadia elvtársnál, a CÖFben!

pierre bayle 2012.10.26. 22:44:05

Szerintem van igazság ebben a posztban, de nem redukálnám le az új szervezet iránt megnyilvánuló szimpátia hevességét arra, hogy mindenki posztot akar. Legalább annyira fontos az is, hogy mindenkinek KURVÁRA elege van a fideszből úgy morálisan, mind a kormányzás minőségét illetően. Én speciel mindig is ballib-szavazó voltam, s fel voltam készülve, hogy rossz lesz a szám íze 4 (8) évig, de arra nem gondoltam, hogy orbán, matolcsy, h.rózsa, szíjjártó... - mondjam-e még - ilyen gyalázatosan ostobán fognak kormányozni. Mondom, nem az a baj, hogy jobboldaliak, hanem az, hogy ami itt van két és fél éve, az eccerűen botrány. Nem csoda, h nagy a lendület (s persze a helyezkedés is elkezdődött, mert ha most fogadnom kéne, arra látok nagyobb esélyt, h buknak orbánék, főleg azért, mert nem látom senkiben a készséget a minimális korrekcióra sem).

kirchner12 · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.10.29. 10:31:24

Horatius: Licinius Murenához
II.10.

Jobban jársz, Liciniusom, ha nem törsz
folyton a nyílt tengerek ostromába
s gyors szelektől tartva nem óvakodsz a
parti hegyekhez.

Akinek szivében arany közép tart
súlyegyent, azt nem nyomorítja rozzant
putri szennye, nem nyomorítja bántó
udvari pompa.

látszik, hogy a Király már nem csak, hogy Licinius Murena nevére nem emlékszik, de a horatiusi Aurea mediocritas is rég kiveszett szívéből... anno pont a hipermoralista Kövér nyilatkozta, hogy olyan jó országot adtak át 2002-ben, hogy a baloldalnak csak hátra kell dölnie majd és terem nekik a babér... akkor elsodorta a Fidesz hajóját a nyílt víz, elővigyázatlanok voltak, buta kampánnyal és kellő hátország nélkül felfalta őket a baloldali propaganda..... 8 év után újra itt vannak és a bourbonokkal ellentétben sokat tanultak.... sajnos túl sokat is... fideszes, pécsi magasház méretű humunculus áll mögöttük a sok sejtből és polgári kör szövetekből összeszőve.. ám még így is minden lépésükből az elmúlt évek félelme süt... hogy megint veszíthetnek.... csak egy kicsit kellett volna jól kormányozni magabiztosabbnak lenni és ahogy Kövér anno mondta, csak nyugodtan hátra kellett volna dőlniük a befejezetlen autópálya torzókkal és házaikban megfagyó cigányokkal ékesített országban, amely teremte volna nekik a romlás babérjait, nyugodtan ráfoghattak volna mindent joggal az előző nyolc évre meg a válságra... minden nehéz intézkedést keresztül vihettek volna... ehelyett amit legjobban müveltek az a demokrácia lebontása és minnél erősebb királyi falak emelése...ha ezt nem teszik még a buta egykulcsos adót is megbocsátották volna nekik sokan akik most nem... a Fidesz hajóját, mint 2002-ben most is elragadta az Aranyközép újtáról a szélsőség, csak épp a másik irányba... de most már nincs visszaút, a hajó feltartóztathatalanul rohan a parti hegyeknek, amiknek tetején egy millió szabadságra éhes "civil" várja tüzes nyilakkal kezükben

komplikato 2012.11.03. 13:16:40

"Még véget sem ért a tüntetés, amelyen megszületett a Bajnai mögött álló szervezet, máris elkészült a pár perce meghirdetett mozgalom honlapja, facebook oldala."

Most lehet tévedek, de tudtommal az már vagy 2-3 héttel előtte kész volt, talán meg lehet nézni valahol az oldal adatainál. Akkor "csak" élesítették.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2012.11.04. 22:34:13

a vincenesek ismét kitiltanak.

quauaua.tumblr.com/post/35006103320/szabadsag-liberalizmus-demokratikus-ertekek

Szabadság, liberalizmus, demokratikus értékek

gyakorlatban, á lá örününknekedvincent.blog.hu

Gratulálok nektek !
süti beállítások módosítása