HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Rettegjetek!

2012.12.02. 12:35 Ratius

Szándékosan félreérteni egy nyelvbotlást – hazugság. Feltűzni a sárga csillagot – az áldozatok emlékének meggyalázása. Nácinak bélyegezni a jobboldal kulturális identitását – gyalázatos kirekesztés. Indokolatlan félelmet kelteni – hideg cinizmus. Antifasiszta tüntetést szervezni – átlátszó propaganda. Rasszista veszélyről óbégatni – beismerése annak, hogy a valódi problémákra nincs válasz. Összefogni a képzeletbeli fasiszta rém ellen – összefogni a globális világrend védelmében.

A pártok és érdekek

antifa 4_1.jpgAz MSZP indította útjára a Jobbik – egyébként meglehetősen ostoba, és még eredeti értelmében sem elfogadható – parlamenti felszólalásával kapcsolatos hisztériakampányt. A kibontakozó antifasiszta megmozdulás alátámasztja a párt által meghirdetett ellenzéki összefogást, az ellenzéken belül vezető pozícióba emeli a szocialista pártot, lehetőséget teremt arra, hogy az igazi kérdések helyett, amelyekre természetesen a szocialistáknak nincs válasza, egy álprobléma körül kezdjen el kikristályosodni az Orbán-ellenes föderáció. Végezetül, a Fidesz mozgásától függően, vagy rátolja a kormánypártot a megbélyegzett Jobbikra, s így tegye elfogadhatatlan választássá, vagy véglegesen leválasztja egymásról a két jobboldali alakulatot, így nehezítve meg a Vona és Orbán esetleges együttműködését, azaz a jobboldal és a szélső jobboldal 2014-es lehetséges koalícióját.
A Fidesz ügyesen jött ki a csapdából. Azzal, hogy beállt az antifasiszta koalícióba, elejét vette annak, hogy együtt emlegethessék a Jobbikkal, csökkentette a pártra nehezedő baloldali nyomást, és fékezheti a párt szavazóinak jobbra tolódását. A csatlakozással a Fidesz a centrum felé lépett.
Az LMP számára a legrosszabbkor jött az antifasiszta népfront kialakulása. A belső válságot csak elmélyíteni tudja a kezdeményezés. A párton belül az ellenzéki egység hívei most egyszerű sillabuszt kaptak a továbblépéshez. Ezzel szemben a függetlenségiek estleges fellépése a rasszistákra is vonatkozó szólásszabadság érdekében, a Jobbikban is fellelhető rendszerkritikus gondolatok mellett óhatatlanul a kirekesztettek közé löki őket. Azok, akik most a szemforgató rasszistázás helyett az országot és a világot nyomasztó valódi problémákra akarnak rámutatni, nos, azok egyelőre hallgatni kénytelenek.

Polgárok és pártkatonák

antifa 3.gifAzok, akik elhatározták, részt vesznek a vasárnapi antifasiszta tüntetésen, túlnyomórészt pontosan tudják, hogy egy színjáték szereplői. Többségük tisztában van a pártos érdekek mibenlétével. Azért tüntetnek, hogy jelenlétükkel alátámaszthassák pártjuk politikáját. A baloldaliakat persze nehéz helyzetbe hozza a Fideszesek jelenléte, de kisebb nyereségként elkönyvelhetik a Jobbik marginalizálását. A Fidesz hívei pedig felemelt fejjel nézhetnek körül: tettek azért, hogy ne sikerüljön partvonalra szorítani pártjukat.
A megmozdulással azonosuló középosztály egy része talán nem tudja, de sejti, hogy az antifasiszta rendezvény a fennálló világ védelmét szolgálja. A magas szintű fogyasztás, a jóléti társadalom eredményei, a demokratikusnak tűnő jogok széles tárháza, a kisebbségek szabadsága, s ezen belül a zsidóság biztonsága egymással szorosan összefüggő fogalmak. A rasszista közbeszéd közös megbélyegzése – szimbolikus jelentőségűvé válva – évtizedek óta a globális gazdasági-politikai rendszer ideológiai bázisa.
Ugyanakkor nagyon sokan nem tudnak azonosulni a tüntetéssel. Ők részben világosan látják, hogy a rendszerpártok ismételt összeborulása reménytelenné teszi „rezsimváltás” ígéreteit. A hazai politikai elit ismét saját érdekeinek megfelelően cselekszik, s nem az ország, vagy a lakosság érdekében.
És végezetül elég sokan lehetnek azok is, akik komolyan aggódnak a Jobbikhoz kapcsolt fasiszta közbeszéd miatt. Ők őszintén hiszik, hogy aggodalomra van okuk, s nem szeretnének olyan országban élni, ahol a kisebbségek, a zsidók, a cigányok, a melegek számára nincs hely. Felületesen tájékozottak, nyitottak a propagandára, s így nem is sejtik, hogy ilyen veszély nem fenyeget.

Nyertesek és vesztesek

antifa 2_1.jpgA felkorbácsolt antifasiszta indulatok igazi nyertese a Jobbik. Nem pusztán azért, mert sikeresen tematizálta a közbeszédet, és így hazai pályára csalogathatta politikai ellenfeleit, de egyszerűen azért is, mert hosszú hetekre a középpontba állította önmagát. Világossá tehette, hogy éles különbség választja el a rendszerpártoktól, nem része a hatalmat gyakorló politikai elitnek, szemben áll a globális világrend képviselőivel. A Jobbik szavai most nagyobb figyelmet kapnak, polgártársaink közül sokan lesznek, akik most fedezik föl a nemzeti radikalizmust. Persze a Jobbiknak, ha valóban kormányzati szerepre tör, előbb-utóbb ki kell bújnia a rasszista, antiszemita vádak alól, de addigra elég erősen magához kötheti azokat a polgártársainkat, akiket most meg tud szólítani.
Végezetül a politikai hisztériakampány igazi vesztesei természetesen azok a zsidók, akik komolyan veszik a gerjesztett félelmeket. Azok, akik erős zsidó identitással rendelkeznek, akik megjárták a lágerek poklait, akik szüleiktől, nagyszüleiktől azt tanulták meg, hogy őket – csak azért, mert zsidónak születtek – bármikor meggyilkolhatják. Bizonyára nincsenek sokan, kik a náci eszméktől komolyan rettegnének, de számukra rettegésük tárgya a legfélelmetesebb valóság. Hiába tudjuk, hogy a magyar zsidóságnak nincs mitől félnie, ők ezt nem így látják. Őket minden héten emlékezteti a vészkorszakra a holokauszt-lobbi, őket minden nap szembesíti a náci rémmel a pártsajtó, őket minden órában figyelmezteti a fasiszta eszmékre az interneten burjánzó világháborús romantika.
Most nagy nyomatékot kapott e hétköznapi félelem. A rettegésben élők óriásnak érzékelik az aprócska rémalakot, ha ezernyi reflektor fénye növeli nagyra árnyékát. Nehéz megérteniük, hogy a fényszórókat cinikus kezek állították egy jelentéktelen törpe mögé.

Ha tetszett a bejegyzés, ha örömmel olvasod a BASK (Boldogok a sajtkészítők) megrázóan provokatív, üdítően szellemes és elkeserítően valósághű írásait, lájkold a BASK  facebook oldalát, oszd meg barátaiddal a felszabadító, vagy éppen felháborító cikkeket, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára.

327 komment · 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr464942732

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Gyöngyösi-gumicsont 2012.12.12. 20:27:32

"Egy ország hírneve attól függ, hogyan viszonyul a zsidóihoz. Minden más csak másodlagos." egy újabb gumicsontot generálnak a komcsik. nem érdemes foglalkozni vele hogy sivítanak, hogy hiszterizálnak. mindenki tiszteleg a zsidóknak, szalutáljunk eg...

Trackback: Út a gonosznak 2012.12.02. 20:33:49

Nincsenek sem biztonságot adó anyagi, sem szellemi javaik, nincsenek öntudatot adó törekvéseik, sikerre vivő eszméik, támasztékot nyújtó ideológiáik és most kétségbeesetten ődöngenek, ide-oda, valamerre. Mindenre vevők. Mindennek utat engednek....

Trackback: Behajtani tilos 2012.12.02. 20:32:56

Álnok ez a film, de el kellett és így kellett elkészülnie....

Trackback: Behajtani tilos 2012.12.02. 20:32:56

Álnok ez a film, de el kellett és így kellett elkészülnie....

Trackback: Szégyellem magam, bocsánatot kérek 2012.12.02. 19:14:33

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Engedjék meg, hogy beszédemet egy bocsánatkéréssel kezdjem. Hatalmas erkölcsi és politikai hibát követtem el, amikor 2006-ban választási megegyezést írtam alá Vona Gábor pártjával és együttműködtem a Jobbikkal a hatalom megs...

Trackback: Orbán megint utcára vinné a randalírozó fideszes kemény magot 2012.12.02. 14:23:41

Remegnek az idegtől, ő meg a Habony, hogy a végsőkig hergeljék, és törni-zúzni vigyék a fanatizált híveket. Csak hát milyen lenne egy saját maguk szervezte kormánypárti tüntetés, amin a Kedves Vezető egészségére Molotov-koktéllal koccintanak? Abszurd l...

Trackback: Novák Előd, kamu-e vagy? 2012.12.02. 14:22:21

Nováknak nincs szakmája. Egy sima érettségivel veszi hülyére a választókat, terrorizálja a képviselőket, hivatkozik a nem létező jogaira és a képviselők ugyancsak nem létező kötelességeire. Novák Előd a Jobbik alelnöke minden parlamenti képviselőnek kü...

Trackback: Antiszemita az aki ... 2012.12.02. 14:01:19

A Szórakoztató Képes Erkölcstan blog álláspontja szerint az idézet mondás az azt mondó személye nélkül is jellemző és találó. Pláne a karikatúrával együtt: "Korábban az volt az antiszemita, aki gyülölte a zsidókat, most az az anti...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wolfram 2012.12.02. 19:32:07

ezzel a nacizással mindig be lehet hülyíteni az embereket. tényleg siralmas...
persze sokan tudják, hogy ez csak politikai hecckampány, és pártjuk pozíciójának javítása miatt tépik a szájukat/vonulnak/kommentelnek, de a többség tényleg a teljes sötétségben élő, felheccelt barom. agyam megáll...

Lajosforras 2012.12.02. 19:32:21

ennyi paranoid idiótát... féljetek hülyék,rettegjetek. aztán majd ne lepődjetek meg,ha onnan szúrnak hátba benneteket,ahonnan a legkevésbé várjátok. menjetek,vonuljatok fel,tiltakozzatok.
20 éve minden alkalommal beszopjátok az adócsökkentést,a megszorításokat, a 13. havi nyugdíjat, a "100 napos program"-tól kezdve a "2 hét alatt közbiztonság lesz" című lózungon át a magyarországi zsidóüldözésig mindent.
ostoba balekok vagytok egytől egyig.
busszal szállított,nagyrészt identitászavaros aktivisták,akik legalább ilyenkor érezhetik,hogy tartoznak valahova. most majd a gordon,az majd rendet csinál,olyan megbízhatónak néz ki...
csak gratulálni tudok, megérdemlitek a sorsotokat.

hamucipő 2012.12.02. 19:32:31

Nyelvbotlás? Miről beszélsz, b+?

Mr. Waszabi 2012.12.02. 19:35:57

@$pi$: a pohléba az, hogy Gyöngyösi úr nem a képviselőket, kormánytagokat mondta, hanem őket IS, de csak második helyen. Első helyen az "itt élő"-ket mondta, általánosan, s azokon belül a képviselőket, kormánytagokat. A tüntetés az "itt élők" miatt lett, nem a kormánytagok, képviselők miatt.

willdataa 2012.12.02. 19:38:43

@Mr. Waszabi:

De Gyöngyösi csak olyanokat akart felmérni akik nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek tehát olyanokat nem akik nem.

asf123asd 2012.12.02. 19:41:48

@willdataa: azzal van a probléma, hogy nem azt mondta , hogy írjuk össze a kettős állampolgárokat,hanem hogy a zsidó származású kettős állampolgárokat!! mondjuk azt, hogy véletlen kis nyelvbotlás volt a simán "zsidó származásuak" kijelentés és ezt akarta mondani. amit nehezen tudok elképzelni az előéletük után, de mondjuk, hogy tényleg ezt akarta mondani. ez így is csak egy fokkal jobb, ami még szintén a vállalhatatlan kategoria. és ismételten felhívnám a figyelmed, hogy az ok maga az ugynevezett "nemzetbiztonsági kockázat" volt. ő ezt kizárolag a zsidokra hegyzete ki. ez itt a szomorú

asf123asd 2012.12.02. 19:45:28

@willdataa: nah de megyek is, köszönöm a kis vitánkat! szép estét!

luis5 2012.12.02. 19:46:39

Mindig halálra röhögöm magamat mikor az mszp nácizik -ami egyébként k nagy öngól, a Nemzeti Szocialista Pártot szidja a Nemzetközi :-).
A Jobbik szavazóinak döntő többsége volt csalódott mszp szavazó (lsd választási térképek), akiknek persze simán belefér az orbáncigányozás ( ennyit az elvekről).
A 90-es évek elején (nem volt Jobbik!) a leginkább antiszemita szavazókkal az MSZP (!) rendelkezett . Aztán jött a MIÉP, jött a Jobbik.
Ezt a fölmérést azóta se emlegetik de szvsz a helyzet nem sokat változott.

xenuka 2012.12.02. 19:47:40

@ByA és naugye:

Érveket zsidók, érveket!

A blogíró:
tárgyilagos
korrekt
nem zsidóbérenc
kiegyensúlyozott

Nagyon fáj ez nektek zsidók, de szokjatok hozzá!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.12.02. 19:47:43

@Anti Anyag: ez is hogy jött ide. miért van az, hogy van, akiknél ha a nácizmus szóba kerül, akkor pavlovi reflexként folyik belőlük a kommunistázás?!

ti erre be vagytok idomítva?! csengő, citrom?

baromarcú

Nero Bianco 2012.12.02. 19:48:50

Az NBH "C" típusu nemzetbiztonsági vizsgálata tartalmazza az állampolgársággal kapcsolatos kérdéseket is.
--------------------
7. kérdéshez
Kérjük közölje valamennyi esetleges korábbi vagy fennálló állampolgárságára, illetve hontalan státuszára vonatkozó adatait.
--------------------

Gyöngyösi meg hülye.

A poszt meg orbitális hazugsággal indul.

$pi$ 2012.12.02. 19:50:31

@Mr. Waszabi: "a pohléba az, hogy Gyöngyösi úr nem a képviselőket, kormánytagokat mondta, hanem őket IS"

Akik állambiztonsági kockázatot jelentenek. Teljesen jogos, bár amúgy marhára nem érdekel, hogy mit mondott, az érdekel, hogy *én* mit mondok. :)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.12.02. 19:56:19

@luis5:

Te hol voltál a 90-es évek elején ?

Apád faszában ?

A Miép nem jött, hanem startolt az MDF-ből, amelyik a jobboldal kormányzó pártja volt akkor.

A Jobbik se jött, hanem Vona startolt Orbán mellől a polgári köréből.

willdataa 2012.12.02. 19:56:23

@Dreyfus:

Épp azt mondom hogy még azzal sincs probléma amit Gyöngyösi végül mondott ahelyett amit akart mondani, hiszen Izraelben az arab etnikumú egyszeres izraeli állampolgárságú képviselők vannak listázva etnikai alapon, ezért ha ott ezt szabad, akkor itt is szabad szintén etnikai alapon az egyszeres magyar állampolgárságú zsidó képviselőket listázni. Ugyanazt a cselekményt nem lehet máshogy megítélni Izraelben mint Magyarországon.

willdataa 2012.12.02. 19:57:01

@Dr. simonmondja.:

Vona 1999-ben startolt a Jobbikban, a polgári körök csak 2002-ben alakultak.

willdataa 2012.12.02. 19:59:05

@Brendel Mátyás:

Az úgy jön ide hogy az még Hitler hatalomrajutása előtt volt, tehát olyan nincs hogy valaki elítéli Hitleréket, de támogatja a Szovjetuniót.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.12.02. 20:02:28

@willdataa: De valahogy pont belépett az Orbánéba, aztán lett sok óriásplakátja és följutott a Sándor-palota elé a placcra.

Ezek mind olyan emeszpés helyek.

Nero Bianco 2012.12.02. 20:06:50

@willdataa:

A C típusu nbh átvilágítás tartalmazza az állampolgárságra vonatkozó kérdéseket.

Ezen túlmenően nincs szükség ostoba zsidózásra.

willdataa 2012.12.02. 20:08:00

@Nero Bianco:

C-típusú nincs kiterjesztve minden képviselőre.

Aurian 2012.12.02. 20:08:12

Tele van már a tököm ezzel a rettegjünk a zsidóktól, minden a zsidók miatt van összeesküvéselméletes tündérmesével, meg a másiktól, a rettegjünk a náciktól, a nácik jelentik a legnagyobb veszélyt dologtól.

Mindenki bekaphatja.

A szélsőjobbosok egy nem létező veszélytől rettegnek, de annyira jelentéktelenek, hogy kár szót vesztegetni rájuk, agybajos, életre képtelen internetes fotelhusszárok, intelligenciahiányos, gyűlölködő, balfasz vesztesek akik nem találják a helyüket az életben. Nem tényezők, nullák, nullák a magánéletben, a politikában és nullák emberségből is.

A szélsőbalosok meg hivatásos, megélhetési rettegők akik akkor is hazudnak amikor kérdeznek és ezzel mindenkinek csak kárt okoznak. Többségében társadalomellenes poszkommunisták akik csak egyetlen nyelvet ismernek: én, én és én.

Mégegyszer elmondom. Mind bekaphatják. És mind magyarellenesek, mindenki, mindennyian.

Aurian 2012.12.02. 20:09:23

fotelhusszárok áthúz fotelhuszárok és más bajok a helyes sírásómmal

Nero Bianco 2012.12.02. 20:09:54

@willdataa: Akkor kérjen c típusut minden képviselőre indoklással.

Ne zsidózzon ostobán.

xenuka 2012.12.02. 20:11:57

@willdataa:

Nekünk magyaroknak sokkal többet szabad, mint a zsidóknak.
Miért:
Erkölcsileg, értelmileg, érzelmileg is sokkal felettük állunk. Szebbek is vagyunk, ráadásul nem vagyunk olyan büdösek mint ők.
Nincs lúdtalpunk, lófejünk, x lábunk, vörös hajunk, kibaszott nagy ocsmány orrunk, hatalmas lapát fülünk és főleg nem járunk hülye sapkában meg!

Aurian 2012.12.02. 20:18:05

@xenuka:

Érveket szeretnél?

A zsidó lobbi nem jelentősebb magyarországon, mint a kínai vagy az orosz lobbi.

Izrael nagyon messze van Magyarországtól. A lakosságának 20%-a arab. Izrael létét a térségben nem fenyegeti semmiféle jelentős veszély.

A palesztinokat mindenki utálja, de leginkább az arab nemzetek (és legfőképpen Kuvait) akik Izrael

az arab orsz Kuvait a legjobban.

Kinek képzeled magad te szerencsétlen, hogy a valódi prob

willdataa 2012.12.02. 20:20:35

Az már önmagában kockázat ha egy kisebbségnek ekkora hatalma van Magyarországon és a világban.

www.youtube.com/watch?v=_w2KEwhXLaA

Aurian 2012.12.02. 20:21:00

@Aurian: Upsz, sikerült entert nyomni :-)))

@xenuka:
Szóval ott tartottam, hogy Izrael mellett mindenki utálja a palesztinokat, meg, hogy szerencsétlen vagy.

A gázai övezetből egyébként gyakran átjárnak palesztinok dolgozni és orvosi ellátást igénybe venni Izraelben.

Izraelben a politika eléggé összetett. A vallásosabb, konzervatív ortodox csoportok szorgalmazzák leginkább a megszállási övezetek létrehozását, a többség ellenzi.

Aurian 2012.12.02. 20:23:32

Aztán lássuk csak mi van még.

Ja, Izraelben a lakosság szabad, lévén demokrácia, nem néznek ki akárki vagy, akárhonnan jöttél, ellenben viszont igyekeznek megőrizni a tiszta vérüket, demográfiai okokból, inkább kevesebb mint több sikerrel.

A környékbeli arab országokban a palesztinokat zsúfolt menekülttáborokba teszik, pl. Líbiában, a palesztinok ezt gyakran rakétacsapásokkal hálálják meg.

Aurian 2012.12.02. 20:28:17

Meg igen, az arab országok ütőkártyaként használják a palesztinokat, hogy eltereljék a figyelmet a belső viszonyaikról, amik vészesek és egyre vészesebbek. A karma kezdi utolérni őket, a 20. század előtt vegyes etnikumok éltek mindenhol együtt a területeiken, aztán a 20. században kiírtottak mindenki mást és életellenes monokultúrákat hoztak létre, amiben a vezetők nagyságról szónokolnak, meg képtelen dolgokról, az emberi természet meg csendben teszi a dolgát az árnyékban, szóval mindenki AIDS-es, és a nagyvárosokban virágzik a homoszexualizmus, szexuális felvilágosítás pedig egyáltalán nincs.

Izraelben sok cionista támogatná a kétállamos megoldást, de mint mondtam a politika összetett. A zsidók amúgy elég balfaszok ezen a téren, meg vannak verve egy csomó kétbalkezes politikussal, ezek nemhogy a világot nem tudnák titkos társaságokkal uralni, de jó ha az országukat egyben tudják tartani.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.12.02. 20:33:10

@Aurian: "Izrael nagyon messze van Magyarországtól. A lakosságának 20%-a arab. Izrael létét a térségben nem fenyegeti semmiféle jelentős veszély."
Ehhez képest Magyarországon az utóbbi húsz évben nagyon-nagyon fontos lett Izrael. Sőt! Szerteni is kell, mert aki esetleg nem szereti, a könnyen náci lehet...

Aurian 2012.12.02. 20:33:58

Teszem még hozzá megnyugtató lenne ha bárki tudná csak úgy irányítani a világot titkos társaságokkal, de sajnos ez nem így működik.

Az is jó lenne ha Izrael befoglalna minket, mert egy kellően fejlett civilizációt hoztak létre, és a tudományhoz történő hozzájárulásuk se semmi, meg a technológiájuk, de ez nemigen fog megtörténni ez a honfoglalás, mert nemigen vannak valódi veszélyben ott ahol vannak egy halom korrupt, belső válságokkal küszködő, technológiailag nulla, katonákat kiképezni nem tudó életellenes ország között.

Végsősoron Izraelt szerintem a demográfia fogja kinyírni és akkor lesz majd még egy fejlett arab állam, ami egyáltalán nem baj, de a többi arab állam attól még ugyanúgy megpróbálja majd megtorpedózni.

Mostmár befejezem.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.12.02. 20:40:14

"Az is jó lenne ha Izrael befoglalna minket, mert egy kellően fejlett civilizációt hoztak létre, és a tudományhoz történő hozzájárulásuk se semmi, meg a technológiájuk, (...)"
Ja. Az USA erős támogatásával. Szerintem azért menne az nekünk is. Sőt!

Baldrick68 2012.12.02. 20:40:55

Csak szeretném megkérdezni hogy amúgy mi a fene értelme volt ennek a jobbikos böfögésnek az összeírásról?

A titkosszolgálatot és a különféle bűnüldöző szerveket véletlenségből nem pont azért tartjuk fent az adófizetők pénzéből, hogy a nemzetbiztonsági kockázatot jelentő személyeket felderítse és lefülelje?

Vagy a titkosszolgálatokat is a tudjukkik irányítják?
És ezt Orbán Viktor a bölcs vezér hagyja?
Amikor ennél sokkal kisebb dologért is fejek hullottak a földrajzi név bizottságban?

Aurian 2012.12.02. 20:47:48

Utoljára még a gázai dologhoz: egy halom palesztin (többségük 18 éven aluli) be van szorítva egy nagyon kis helyre, és senkinek nem kellenek. Izraelnek az lenne a legjobb ha felszívódnának (és egy éjszaka alatt ki is tudnák lőni őket, de nem teszik). Ezek a békés palesztinok megválasztottak egy terrorszervezetet demokratikusan és azóta mást sem tesznek, mint primitív rakétákat lövöldöznek játszóterekről, kórházakból és lakózházakból.

Izrael pár évente mikor már nagyon sok a rakéta precíz támadásokkal kiszedi ezeket (meg a palesztin vezetőket), úgy, hogy előbb áttelefonálnak, aztán szórólapokat dobálnak, aztán drónokkal körbenéznek, majd kopogtatóbombákkal, hogy ne legyen civil áldozat. A világ legsűrűbben lakott területe és alig van civil áldozat, ez a 21. századi technológia hölgyeim és uraim.

A palesztinok a West Bank területen elvannak, nem háborognak meg háborúznak (és sokan ki is nézik a gázai palesztinokat közüllük), de gázában nemigen tudnak semmit csinálni az emberek, mert nincs gazdaság és minden le van zárva, így nincs kereskedelem, sem munka, sem élet, de diplomácia sem, mert ezek csak egyvalamit tudnak, rakétázgatni.

Eleve a palesztinoknak ugye soha nem volt államuk, a terület etnikailag vegyes, aztán a Brit Birodalom beszántotta, a zsidók némi terrorizmussal és ráhatással megkapták és felvirágoztatták a térséget. A palesztinok egy része maradt, és jól járt, a másik részük elmenekült, bízva abban, hogy a zsidókat kiírtják, a harmadik részüket a zsidók elzavarták. Idővel aztán ezek a független, senkinek sem kellő palesztinok akiket az arab országok is elzavartak beválasztották az Arafat urat, aki eleinte nyomta a diplomáciát és minden rendben is ment, de később felszedett még több hatalomvágyat, és rossz társaságba kerülve (Szaddám Husszein ugye) végleg elszabotálta a palesztinok sorsát, akiket azóta mégjobban utál mindenki a környéken.

Szociknak vége 2012.12.02. 20:50:32

*POSZTER*

Az MSZP indította útjára a Jobbik – egyébként meglehetősen ostoba, és még eredeti értelmében sem elfogadható

- mi nem elfogadható? Elfogadhatatlan ha nem hozzák nyilvánosságra önként a képviselők az állampolgárságukat.

Baldrick68 2012.12.02. 20:53:22

Tudjátok ez a jobbikos szöveg a gonosz izrael vs hős palesztina, annyira de annyira ismerős, legalábbis az idősebbeknek.

A régi "dicső" Kádári időkben volt ugyanez a mantra.
Amikor ezt a dumát hallom, akkor gyermekkorom régi PANORÁMA c. műsora jut eszembe, amikor Chrudinák Alajos Jasszer Arafattal készített interjút .... :-)
Tökre mint a régi időkben.

gabcigirl 2012.12.02. 20:54:32

Ez a blog is megérett a dózerre. Náci publicista, furkó kommentezők, silány tartalom:S

Szociknak vége 2012.12.02. 20:55:14

@Aurian: A zsidó lobbi nem jelentősebb magyarországon, mint a kínai vagy az orosz lobbi.

--Igen ezért született meg a Holokauszttörvény, és ezért puncsoltak ma Slomónál minden párt tagjai. Más kisebbségekért soha nem áll ki senki sehol. Ma is a zsidó médiának szerettek volna pucsítani vezetőink, hátha megússzuk hogy Washingtonig hallatszzon a visítás. Ezt meg elb*sztuk mert már az amerikai nagykövet is beszólt a zsidóhiszti miatt. Mert ot sincs erős zsidólobbi, érted?

Aurian 2012.12.02. 20:59:41

@dr. Kóser Malac:

Az USA okkal támogatja Izraelt, de a tudomány és technológia magától is virágzik arrafele, amit persze a pénz tesz lehetővé, ami USA-tól is érkezik.

Izrael egyébként elég életképes, életrevaló ország lett, legalábbis én úgy vettem észre, hogy az emberek arrafele elég tudatosak, proaktívak és olyan életszerűek, legalábbis a hazai viszonyokhoz képest.

Ettől függetlenül errefele nem kellene tényezők legyenek. A dzsentrik voltak akik felszívták magukat azon az iparosodáskor, hogy ezek a zsidó kereskedők minden felett átveszik az uralmat, de ez csak azért volt, mert a nemeseink méltóságukon alulinak tartottak szinte mindent, ilyen egyre inkább elszegényedő, képmutató, a szomszéd fűje ne legyen zöldebb pojácák voltak.

Aztán néhány generáció és a legenda életre kelt, egy halom idióta szajkózza újra és újra a dzsentri nótát és a hozzáállás sem sokat változott. Szomorú. A zsidózás történelmi hagyomány, kezd kultúrává változni, a lemaradtak, a vesztesek kultúrájává.

Aurian 2012.12.02. 21:04:40

@MetroGoldwinMayer: Ha a kínaiakra haragudna minden tróger akkor meg a kínaiaknál puncsolna a gerincben hajlékony, és mostanában állítólag ázsia-mániás, EU-val nem mindig konform kormányunk.

Ezek mindig lefekszenek mindenkinek, de a zsidók + amerikaiak, az oroszok, meg a kínaiak elég nagyok ahhoz, hogy meg is érje.

Normális politikusok ügyes diplomáciát csinálnak, ezek meg vagy hajlonganak, vagy beintenek, máshoz sem értenek.

Szociknak vége 2012.12.02. 21:07:03

@Dreyfus: az ok maga az ugynevezett "nemzetbiztonsági kockázat" volt. ő ezt kizárolag a zsidokra hegyzete ki. ez itt a szomorú

- Vagy kizárólag a zsidók vették magukra. A többi 2s állampolgár nem bujkál, nincs felháborodva, csak a zsidó bujkál és van felháborodva.

- nemzetbiztonsági kockázat: Megmondom mi a szomorú. Az hogy úgy teszel, mintha az orosz állampolgárságú zsidó Kohn Béla, a szintén orosz áp. Rosenfeld Matyi és Szamuely nem gyilkolt volna magyarokat, nem is régen.

- Dreyfus - ilyen átlátszó zsidó névvel meg ne nyomulj, úgyis felismernek enélkül is.

rockjano 2012.12.02. 21:07:45

@mg007: Igen VÍRUS vagy!!! Rohadt ki írtandó vírus. És ki is lesztek irtva ne félj...

Ez van apám....

lujo22 2012.12.02. 21:09:11

@willdataa: izreali-magyar kettős állampolgár a parlamentben sztem nincs. De a határontúli magyarok közül néhányan vannak, sőt a nagykövetek között is akadnak kettős állampolgárok.
Úgyhogy hajrá, kifelé a kettős állampolgárokkal! Csak aztán se sírjon a jobboldal, milyen szemetek a szomszédos országok, ha az ottani kettős állampolgárságú magyarokat ezért diszkriminálják.
aztán lehet rohangálni a jóistenhez is, h mennyire elnyomnak bennünket, csak arról felejtkeznek meg, kinek, és miért volt ez köszönhető.

Szociknak vége 2012.12.02. 21:10:02

@Aurian: Ha a kínaiakra haragudna minden tróger akkor meg a kínaiaknál puncsolna a gerincben hajlékony

- csakhogy nem rájuk haragszik. Pedig ők is vannak Pesten, 30.000en. És még a nyelvet sem beszélik. Azt akarod mondani hogy a zsidógyülölet valami véletlen? Másnak, komám.

nu pagagyí 2012.12.02. 21:17:33

Ez a "hiába tudjuk, hogy a magyar zsidóságnak nincs mitől félnie" kitétel némileg erős. A Fidesz, amelyik jelenleg a hatalmat birtokolja, már eddig is sokat tett, hogy a rasszizmus felüsse a fejét. Elég talán a nyilas író hamvaival való visszaélést, vagy a Csurka színházat említeni. Korábbról emlékezhetünk Orbán genetikázására, mostanában a bankározásra, mindkettő jól érthető.

Értékelem, hogy a saját maga által kiszabadított szellemet megpróbálja a Fidesz visszatuszkolni, de nem tűnik őszintének a gesztus. És persze a cigányok helyében sem lennék nyugodt.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.02. 21:20:19

Az eddigi legjobb poszt a témában.
Gratula.

Szerencsétlen Bajnai közben meg csak kapkodja a fejét.
Előbb Mesterházy vág hozzá egy olyan listát, amitől minden egykori 2/3-ad szavazó ma is hányingert kap, még ha azóta le is vágná a kezét, aztán meg Rogán mellett mond beszédet.

Aurian 2012.12.02. 21:21:04

@MetroGoldwinMayer: Már miért lenne véletlen, mint mondtam, a zsidógyűlölet egy kultúra, sőt, történelmi hagyomány.

Egyben kortárs valóság, az arab országok propagandájának köszönhetően.

A zsidógyűlöletnek számtalan oka van, a zsidók élelmes kereskedőként (életképtelen) társadalmi rétegeket lehetetlenítlenetettek el, szorítottak ki, a zsidó hagyományok egyediek, és megkülönböztetettek a honos európai kultúráktól, a zsidó terrorista csoportok általi nyomás egykor szerepet játszott az államuk megalapításában. És a legeslegfontosabb: a kereszténység és a zsidóság szembenállása a történelem során számtalanszor szerepet játszott abban, hogy kialakult a zsidógyülölet.

Irónikus ugyanakkor, hogy az etnikailag diverz arab államokban nemigen volt zsidógyűlölet, nem egyszer arab államok, mint Marokkó védték meg a zsidókat magától Hitlertől is.

A 20. században aztán az arab államok etnikai tisztogatáson mentek keresztül, és egy részük a zsidóellenességet propagandára használja (egy ellenségképet kellett létrehozniuk belpolitikai feszültség miatt), ugyanakkor az autentikus zsidógyülölet még mindig a keresztény kultúrkörök sajátja.

Szociknak vége 2012.12.02. 21:22:03

Rájár a rúd a zsidókra

* Pertti Salolainen, a finn parlament külügyi bizottságának alelnöke egy, az országa állami televíziójának adott minapi nyilatkozatában, amikor - egyebek közt - így beszélt:
"Amerikáról szólva kimondható, hogy az izraeli-palesztin kérdésben azért nehéz neki a semlegeshez közelítő álláspontot elfoglalnia, mert sok zsidó él ott, és ezek jelentős mértékben kontrollálják a pénzvilágot és a médiát. Amerika belpolitikai okokból nem mer megfelelően hozzáállni a kérdéshez. Szomorú igazság ez az Egyesült Államok politikájáról".

*

Ez persze antiszemitizmusnak nyilvánul, tombolnak a Simon Wiesenthal Centerben: a Simon Wiesenthal Központ gyűlölet elleni és nevelési osztályának igazgatója, nem mulasztva el elítélni Finnország Palesztina melletti szavazatát, egyúttal felszólítva a finn kormányt arra, hogy Salolainent mindenféle hivatalos pozícióból tiltsák ki.

Aurian 2012.12.02. 21:22:06

Még mindig a vacak helyesírás...

Nero Bianco 2012.12.02. 21:22:53

@Trompf:
Ja, biztos van akinek tetszik Gyöngyösi képviselő spontán zsidózgatása a parlamentben, és nem átalja mentegetni is.
.)))

dr kíváncsivagyok 2012.12.02. 21:22:54

@nu pagagyí:
"Értékelem, hogy a saját maga által kiszabadított szellemet megpróbálja a Fidesz visszatuszkolni, de nem tűnik őszintének a gesztus. És persze a cigányok helyében sem lennék nyugodt. "

Orvbán nem visszatuszkolni akarja Őket,..hanem annektálni !
Nagy különbség !

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.02. 21:23:26

@Baldrick68:
Azért lássuk be Izrael tényleg nem tűnik valami korrektnek.

Most pl épp azért bünteti pénz elvonással a Palesztinokat, mert így 2012 táján elismerték az ENSZ-ben, hogy Palesztina is csak egy állam,.

Szociknak vége 2012.12.02. 21:26:37

@Aurian:

Remélem komolyan gondolod mert viccnek nagyon szánalmas. Igen, kultúra és hagyomány, Kohn Béla és Rosenfeld Matyi és Szamuely hazájában, az ember gyorsan tanul, és nehezen felejt.

arab államok etnikai tisztogatáson mentek keresztül, és egy részük a zsidóellenességet propagandára használja (egy ellenségképet kellett létrehozniuk belpolitikai feszültség miatt)

- Ez mind szép csakhogy a keresztény kultúrkör nem arab hanem zsidó TV-t néz szóval hogy jön ez ide.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.02. 21:26:55

@Nero Bianco:
Nagyon kevés olyan ember van akinek testszett Gyöngyösi mutatványa.

A poszt is épp ezt írja.
Sok embernek azért nem tetszik, mert megijedtek a tartalmától.

Sokaknak, így nekem és a poszt szerzőjének is, azért nem tetszik, mert esélytelenné teszi a valódi társadalmi párbeszédet, és marginalizálja azokat a kezdeményezéseket mely a Fidesz, MSZP, "4 évenként lecseréljük egymást, jól összefogva" bohózatnak véget vethet.

megtorolom 2012.12.02. 21:30:50

Nem ismerem a forrást így egy részletet teszek ide. Hogy ebben van e igazság nem tudom megítélni. És ne köpködjetek rám, nem én találtam ki! Tehát az idézet!:
"
Ideje, hogy a zsidók és a magyarok is megtudják!

Ki küldte Auschwitzbe a 460.000 zsidót Magyarországról?

Éveken át úgy tudtam én is, mint más, hogy a magyarok - a románokkal ellentétben - Auschwitzbe küldték, a halálba polgártársaikat, a zsidókat. Magyarországról 1944-ben százezer számra küldtek zsidókat a haláltáborba vasúton, ahonnan nagyon kevesen tértek azután haza. Az eset jól ismert és sokat hangoztatott. Én magam is többször írtam a témáról, az 1990 előtti hivatalos történelemtudomány nyomvonalát követve, miszerint amíg a romániai zsidók nagy része megmenekült, addig a magyarországiak egy durva megsemmisítésnek voltak alávetve. Maga Winston Churchill is beszélt erről a magyar történelmi eseményéről, mint az emberiség legvisszataszítóbb gyilkosságáról. Ez volt az 1991-ben megjelentetett Transylvania Invincibile Argumentum című könyvem egyik fejezetének a címe is, amely viszont jóval 1990 előtt íródott.

Ezt a fejezet címet újra használtam a 2004-ben megjelent Protocoalele Kogaionului című könyvemben, de itt már azért, hogy megkövessem régebbi állításaimat ebben a témában. Most megteszem újra, kijelentve, hogy az 1944-es magyarországi zsidók tragédiájáért nem a magyarok a hibásak sem a magyar hatóság! Még csak nem is a németek, mondhatnám!... Hanem a zsidók!

Viszont hét évvel a Protokolljaim kiadása után azt tapasztalom, hogy hipotéziseim nem jutottak el egyetlen magyarhoz sem. Ez természetesen az én hibám elsősorban, mert nem tudtam soha jól eladni az írásaimat. Most újra jelentkezem, több okból is, amelyek közül az egyik, hogy a csíkszeredai fiatal székely hokisok még büszkébbek legyenek arra, hogy magyarok és nem,- Isten őrizz!,- románok...

1990 után - mint ismert - a románok is azon kapták magukat, hogy holokauszttal vádolják őket is! A vádlók kétes foglalkozású zsidó szerzők voltak. Egyik napról a másikra a romániai holokauszt szakértői lettek. Magam elég informáltnak tartottam ahhoz, hogy válaszoljak a vádakra. Így kerültem, akarva -nem akarva, bele ebbe a hórába, amit ha belekerültem, akkor végig kell járni, vagyis tovább kellett informálódjak ebben a témában. Eljutottam oda, hogy megtudjam, mennyire megalapozatlanok a jól ismert magyar vádak! Ismétlem: megalapozatlanok! Kitaláltak vagy legjobb (legrosszabb!) esetben is eltúlzottak.

Pontosítom, hogy a magyarországi zsidók sorsáról, akiket Auschwitzbe küldtek, nem egy kormányülésen, se nem a budapesti parlamentben döntöttek. Még nem is egy náci gyűlésen. A döntés a legmagasabb szintű zsidó kezdeményezésre született: a Zsidó Ügynökség Megmentő Bizottságában!

Állításom alátámasztására Roger Garaudy, Az izraeli cionizmus pere című munkájának adatait használtam ( a romániai kiadás címe: Procesul sionismului israelian). Ennek a munkának az adatait még senki nem vonta kétségbe. Roger Garaudy, jól ismert baloldali egyéniség, demokratikus beállítottsággal, mentes mindenféle párt besorolástól, többször kapott kritikát egyesektől az utóbbi írásainak, úgymond „antiszemita” jellege miatt, de senki sem tudta felróni neki azt, hogy
valótlan vagy elferdített adatokat tett közzé. Roger Garaudytól olyan adatokat vettem át a témával kapcsolatban , amelyek mindenike zsidó szerzőktől vagy intézményektől származik. Idézek továbbá a Protocoalele Kogaionului című írás 77-79 oldaláról. Roger Garaudytól megtudjuk, hogy a Palesztinába jutáshoz nem volt elegendő a zsidó származás. Jó minőségű zsidó kellett legyen, magasabb minőségű anyagból gyúrva. A zsidók Palesztinába való belépésének feltétele az volt, hogy a majdani Izrael államnak ne legyenek a terhére (47-ik oldal).
Még 1935-ben egy jelentős cionista vezető, Ytzhak Gruenbaum felhívta a figyelmet arra, hogy meg kell legyen a felhatalmazásuk arra, hogy a bevándorlókat kiválogassák és ne fogadjanak be mindenkit (ugyanazon oldal). Úgy tűnik, hogy a Hitler által elfoglalt Európában azon zsidók részaránya, akik méltatlanok a Szentföldre való belépésre elérte a 90%-ot! Az Európából a nácik által elűzött zsidók problémája, akiket a cionisták nem siettek befogadni Izraelbe elsősorban a cionista doktrínából ered. A problémát nem a segítőkészség oldaláról, hanem az ország szükségleteinek szemszögéből kezelték (ugyanaz az oldal).

Más cionista doktrínák szövegei sokkal kifejezettebbek, embertelen cinizmustól és pragmatizmustól átitatva. Íme, mi olvasható az 1943-ban a Zsidó Ügynökség Megmentő Bizottságának Memorandumában: „Vajon mindenkit kell segítsünk, akinek szüksége van anélkül, hogy figyelembe vennők az egyének jellemzőit? Nem kellene az egésznek egy nemzeti-cionista jelleget adnunk és megpróbáljuk megmenteni azokat, akik hasznára lehetnek Izrael földjének és a judaizmusnak? Tudom, hogy embertelennek tűnik a probléma ilyenszerű felvetése, de világossá kell tennünk, hogy ha meg tudunk menteni 10.000 embert az 50.000-ből, akik hozzájárulnak az ország megerősödéséhez és a nemzet újjászületéséhez vagy az 1.000.000 zsidó aki teher lesz az országnak, akkor vissza kell fognunk magunkat és meg kell mentenünk azt a 10.000-et, a kívül maradt millió elkeseredett kérése és szitkozódása ellenére is.” (47-48-ik oldal).

Tehát a 10.000 hasznos zsidó és az egy millió alkalmatlan közül a cionistákat csak a hasznos érdekelte. A többi egy (vagy hat) millió zsidóval történhetett bármi, akár meg is halhattak, nem jelentett veszteséget a cionistáknak. Ez a lehetőség nem zavarta egyik cionista vezetőt sem! Sőt, úgy tűnik, hogy éppen az ők érdekeit szolgálta!
A fenti szöveg ugyanakkor emlékeztet arra, hogy mi is történt az Auschwitzbe érkezett zsidókkal: két táborra osztották őket a jellemzőik alapján, éppen a hasznosság elve szerint. Aki a német haditermeléshez hozza tudott járulni (az ország megszilárdításához) az életben maradt. A többiek, akik valóságos teher voltak a nácik számára is, mint emberi hulladékok gyorsabban befejezték földi pályafutásukat.

Még megjegyezhetjük, hogy a fenti szöveget egy intézmény adta ki, nem pedig egy szívtelen, kótyagos egyén, és mégis tele van az emberiséggel szembeni határtalan megvetéssel, ami nem állt meg a kinyilatkoztatások szintjén, hanem nagyon is konkrét és reális következményei lettek meghatározva százezrek életét vagy esetleg milliókét, ha a mediatizált holokausztot és a zsidó szenvedést sirató propagandisták adatait vesszük alapul. Ilyen mérvű cinizmussal és megvetéssel csak irodalmi szövegekben vagyunk megszokva, ahol a magatartás és helyzetek ilyen eltúlzásának művészi szerepe van és a következmények is csak ezen a szinten maradnak. Ebben az esetben ennek a szövegnek kimondottan gyilkos, emberirtó szerepe van. Hol van innen a híres zsidó szolidaritás? Miért nem működött? Az emberi szolidaritásról nem is merek beszélni!

Egyébként ezek a cionista szövegek a kétféle minőségű zsidókról, egy gyakorlati életfilozófiáról árulkodnak és egy idáig a történelemben nem létező pragmatizmusról, amely lélegzet nélkül hagy minden normális embert, zsidót vagy keresztényt: Egy egyszerű filantropikus mentése a németországi zsidóknak csak kellemetlenségeket okozott volna a cionistáknak, főleg hogy a mentés esélyei annál kisebbek, minél nagyobb a katasztrófa. A németországi zsidók érdekében tudunk cselekedni, ha ezek Palesztinába hozzák a vagyonukat. A jelenlegi menekülteknek nincs meg ez az előnyük, mert üres kézzel akarnak jönni.
Ezek tehát nem tudnak semmit adni a Yichouvnak (ez volt Izrael neve, mielőtt 1948-ban elismerték volna független államként), és nem várhatunk másra, mint amit eddig is megállapítottunk a németországi zsidók nagy részéről: teljes eltávolodást, sőt ellenséges magatartást Izrael földjével szemben, a tisztelet hiányát minden iránt, ami zsidó, egy embertömeg, amelynek semmi köze a cionizmushoz és amelyikből teljesen kihalt a nemzeti érzés (48.oldal).
Robert Garaudy kommentárja: „…ezen szövegek idézése világosan mutatja a különbséget a judaizmus, mint vallás, amit tisztelek és a nacionalista, leigázó politikai cionizmus között, amit elítélek. Mi több, ezek a szövegek világossá teszik azoknak a csalását és álnokságát, akik ma siratják azokat az áldozatokat, akiket nem akartak megmenteni.”(49.oldal).
Megjegyzendő mondat: azoknak a csalását, akik siratják azokat az áldozatokat, amelyeket nem akartak megmenteni!

Tehát zsidók, akik nem akartak zsidókat megmenteni! Miért? Mert szegény zsidók voltak, üres kézzel...

Egyre világosabb, hogy a II. világháború idején a zsidó elit egy mesterséges szelekciót hajtott végre, azon zsidók között, akik a jövendő Izraelt kellett benépesítsék, akik a háborút kellett átvészeljék. Azok a zsidók, akik izraelitának voltak programálva, azok minőségi zsidók kellett legyenek: cionista eszmékkel, akik elutasították a többségi nemzetbe való beolvadást, amit egyre több zsidó hallgatólagosan már elfogadott. A másik oldalon a szegény zsidók, akik a cionisták szerint egy embertömeg, akinek semmi köze nem volt a cionizmushoz, nemzeti érzelmek hiányával, és amely nem mutatott tiszteletet semmi iránt, ami zsidó vagy héber. Ezért őket a megmentésből ki kellett zárni! Vajon nem ez a tömeg volt összesen hat millió?...A híres hat millió?

Jegyzet: A fentiekből egy káprázatos, de egyáltalán nem abszurd, hipotézis állítható fel, ami a cionista doktrína szövegeiből levezethető: a holokauszt, mint büntetés azoknak, akik nem viseltettek tisztelettel mindaz iránt, ami zsidó vagy héber!

Egyelőre csak jeleztem ezzel a hipotézissel, hogy később leellenőrizhessem, más megfelelő dokumentumokkal. Lehet, hogy megteszik mások ezt az ellenőrzést. Más hozzáértőbbek, tanultabbak...

Milyen helyzetben voltak a magyarországi zsidók ebből a cionista szemszögből nézve?

Ők arról voltak ismertek, hogy hajlandóak voltak az asszimilációra vagy már asszimilálódtak. A dualizmus idején hagyományosan ők magyarnak vallották magukat, különösképpen népszámlálások idején vagy más lojalitási teszteken. Megkockáztatom azt állítani, hogy kevés olyan zsidó volt , aki ott hagyta volna a komfortját, amiben itt élt, azért, hogy Palesztinába menjen és ott mindent kezdjen elölről. A zsidók is emberek! Hős és vértanú nép nem létezett soha...Csupán a cionista doktrína követte ezt: kiválassza az eljövendő Izraelnek azokat a zsidókat, akikből egy hős és vértanú nép legyen...

Megállapíthatjuk, hogy a magyarországi zsidók nem élvezték a cionista vezetők szimpátiáját. Abba a csoportba sorolták, akik nem méltóak, hogy a Szentföldre lépjenek?

Idézek tovább a Protocoalele Kogaionului című könyvből, 77-79. oldal: „Tehát nagyon sokszor a németországi, de általában a nácik által elfoglalt országokban a zsidók nem voltak mások, csak emberanyag, amelyikből az Izraelt alapító cionisták kiválasztották (egyébként is kiválasztott nép), hogy melyik zsidó élhet meg, kivándorolva Palesztinába és melyik gyengébb minőségű, hasznavehetetlen és nemkívánatos, az marad a nácik rendelkezésére."

Ezt mondja a nagy cionista Ben Gurion is, az új Izrael állam első elnöke:”… azt a kisebbséget, amelyet meg lehetett menteni, ki kellett választani a palesztinai cionista projektnek megfelelően." (44.oldal).

Tehát a cionisták gondja az volt, hogy megmentsék a hős és vértanú kisebbséget és a hat milliós többséget ."

Aurian 2012.12.02. 21:35:06

@Trompf: Az fordítva van, a palesztinok jelentős közműtartozást halmoztak fel, Izrael ennek egy részét most be tudta hajtani rajtuk.

Ilyen az élet, ha használod a szolgáltatást, fizetned kell érte.

Nero Bianco 2012.12.02. 21:35:07

@Trompf:

Sokaknak, így nekem és a poszt szerzőjének is, azért nem tetszik, mert esélytelenné teszi a valódi társadalmi párbeszédet,

Hol látsz te itt bárkit is, aki párbeszédelne bármiről?
Hogy tenné esélytelenné azt, ami nincs is kialakulóban.
És mégis ki párbeszédelne kivel és milyen témában, amit mondjuk ez a demonstráció akadályoz meg?

Blogger Géza 2012.12.02. 21:37:29

Tényleg nagyon jó az írás, ahogy azt már sokan megállapították...

Aurian 2012.12.02. 21:38:33

@Trompf: Bónusz, hogy nem ismerte el senki, hogy palesztína is állam, néhány kisebb európai állam bizonygatja ezt, mindössze egy megfigyelői státuszt kaptak.

Ami szerintem gáz, hogy Izrael ennyire szétveri a diplomáciai lehetőségeit a palesztíneknek, ugyanakkor részben érthető okokból a terrorizmus elleni harcból kifolyólag.

Nero Bianco 2012.12.02. 21:39:01

@Trompf:
Sokaknak, így nekem és a poszt szerzőjének is, azért nem tetszik, mert esélytelenné teszi a valódi társadalmi párbeszédet

Milyen párbeszédet?
Ki párbeszédelne kivel és miről?
És ugyan miért akadályozná ez a demonstráció az egyébként nem is bimbódzó párbeszédet?

Ne röhögtess már.
Nincs ebben az országban igény semmiféle párbeszédre, ez nagyon jól látszik.

Aurian 2012.12.02. 21:42:16

@MetroGoldwinMayer: Azt persze zsidó tévét, azért ömlik a hírekből jobbra-balra, hogy jajjszegény gázaiak, ma éppen az Indexről, hogy a megfigyelői jog miatt nyúlják le szegényeket pénzzel, miközben a valóságban egyáltalán nem, csak most jött el az ideje a közműtartozás beszedésének mielőtt lehetetlenné válna.

A médiát semmiféle zsidó lobbi nem mozgatja, ahhoz nem elég erősek, elég ha a szokásos csatornáikon keresztül ajvékolnak ide-oda, most épp a finnek koalíciójának idiotizmusa miatt (más európai országokkal tandemben)

Aurian 2012.12.02. 21:44:15

"a magyarországi zsidók nem élvezték a cionista vezetők szimpátiáját. Abba a csoportba sorolták, akik nem méltóak, hogy a Szentföldre lépjenek?"

Ilyen tényleg volt, de a forrásod továbbkölti némileg ezt a történetet. A zsidó terrorizmus, meg a zsidók közötti marakodás, és a lesser zsidók beáldozása egyféle hagyomány volt egykor közöttük. A gátlástalanság persze nem csak a zsidók sajátja, de az övéké is.

reszeg tengeresz 2012.12.02. 21:45:31

Nahoppa, itt ertelmes cikkek is szuletnek?!

Most legalabb elvalt a szar a majtol, latszott, hogy ki az aki az igazi fonokokert mindent megtesz.
SOK embernek nyitotta ez fel a szemet!

Egy igaz ember 2012.12.02. 21:50:31

@megtorolom:
Igen és milyen érdekes nem ez a hivatalos álláspont.
Magyarországon 1944 márciusa előtt (azaz a német megszállás előtt) nem vittek zsidókat német táborokba. Ellentétben pl. a szlovákokkal és a horvátokkal, akik nagy lelkesedéssel takarították el ezeket az embereket már 1941-ben. Valahogy nem hallok a szlovák és horvát holokausztról. Miért? Ráadásul ők Hitler hűséges szövetségesei voltak. A horvátok pl. még 1945 májusában is, azaz már jóval utánunk. Ki is az utolsó csatlós?
Amúgy meg azt se felejtsük, hogy a palesztinai zsidók és Hitler szövetségesek voltak az angolok elleni harcban.

Aurian 2012.12.02. 21:51:59

index.hu/kulfold/2012/12/02/mar_hillary_clinton_is_biralja_izrael_politikajat/

És ennyit a zsidó médiamágnásos összeesküvéselméletről, ezzel ezt is lehúzhatjuk a vécén. A jelek szerint nem csak egyes európai államok, de USA is kétállamos megoldást tart csak kivitelezhetőnek, további telepek nélkül.

A telepépítést az izraeli lakosság nagyobb része is ellenzi, csak ugye ezek a vallásidióta ortodox politikai körök.

Egy igaz ember 2012.12.02. 22:00:37

@Nero Bianco: Olyannyira nincs, hogy ezek a "demokraták" még azt is büntetnék, ha valaki kétségbe vonna vagy elkezdene kutatni bizonyos dogmákat, azaz a hatszázezer áldozatot és a gázkamrákat.
Csak egy adat: ha az ő számaikat nézzük, akkor az elhurcolt magyar zsidók 55 százaléka halt meg, szinte mind gázkamrában. A felszabadított táborokról készült képeken iszonyúan lesoványodott, beteg foglyokat és halottakat lehet látni. Valószínűleg a betegségek is arattak. De miért tartottak volna beteg foglyokat maguk mellett a tábor őrei, ha egyszer ott voltak a gázkamrák? Vállalták azt, hogy ők is megbetegednek?
Más. A Kárpátalján elhurcolt férfiak 70 százaléka veszett oda a "mályenkij robot"-ban jóval rövidebb idő alatt. A hivatalos álláspont szerint betegségekben. Pedig jóval magasabb volt a halálozás, mint a koncentrációs táborokban. Csak nem használtak gázkamrákat a szovjetek?

Ha mindezeket elkezdeném kutatni, vitatni, egyes országokban börtönt kapnék érte. Tiszta szerencse, hogy nem küldenek máglyára, mint párszáz éve az eretnekeket. Akkor vallási volt, most politikusi a hevület. Akkor Istent káromolták, most a demokráciát a végrehajtók, undorítóan visszaélve ezekkel a fogalmakkal.

Egy igaz ember 2012.12.02. 22:02:41

@Aurian: Akik az itteni izraeli nagykövet szerint nem is rasszisták. Amúgy döbbenet volt nézni, mennyi gyűlölet volt az arcán, és Zoltainak is, amikor Mesterházy az adventtel és a kereszténységgel kezdte a beszédét.

merre 2012.12.02. 22:12:24

@Mr. Waszabi: KI beszélt itt a szomszédról. Bár ha izraeli kettős állampolgár és felelős állami poszton van, akkor jó tudni.

megtorolom 2012.12.02. 22:14:44

Minthogy arról is hallgattak annak idején, hogy a nagy Sztálin, bölcs vezérünk, hány millió embert végeztetett ki a Gulágon. El kell olvasni a Kolima című könyvet. Micsoda módszereik voltak.És ők voltak a hős megmentőink! Érdekes arról nem szól a fáma hogy ott hány zsidó embert végeztek ki. Nem tudom ki emlékszik a Schindler listája film végére, mikor a megmaradt zsidók ott ülnek a gyár udvarán, és odalovagol egy orosz tiszt. És kérdezi tőlük ,hogy most merre szeretnének menni.De rögtön hozzáteszi, hogy kelet felé ne induljatok, mert ott nem szeretnek benneteket.
És akkor nálunk miért ajnározták őket a zsidóság vezetői? Mert az azért remélem mindenki tudja, hogy a háború után a legtöbb intézmény élén ők voltak.

K.Z 2012.12.02. 22:30:25

Ratius az azeri baltás balhéról szóló, elementárisan seggnyaló írása után most ismét villantott. Ez sem túl eredeti poszt. Míg anno a Kumin Ferenc összes agymenése köszönt vissza egy posztban, itt és most Ratius a magát "mérsékeltnek" beállító magyar jobboldaliakra jellemzően próbálja lereagálni az antiszemitizmus vagy a cigányellenesség illetve egyéb xenofóbia a magyar társadalomban kétségtelenül erősen élő jelenségét. Írása a tendenciózus csúsztatás, elbagatellizálás, hazudozás és a finoman hintett méreg egyvelege.

Ratius és a hozzá hasonló fidesznyaloncok tudománya nagyjából abból áll, hogy viszonylag sokáig tudnak a fényesre vikszolt parkettájú szalonban szaros csizmában álldogálni, mire mások észreveszik, hogy honnan jön a büdös. Így van ez a spirituális nagyvezértől egészen az ilyen bérbloggerig. Játsszák a konzervatívat. Azt hiszik, ha felveszik a keménykalapot meg egymást tekintetesuramozzák, akkor már lehet nagyokat durrantani a veretes mente alól, elvégre az ember attól még nemes lehet, hogy disznó.

Ratius írása kiválóan bemutatja, hogy ami kívül álkonzervativizmus az belül nettó gyűlölködés meg személyi kultusz - egy rakat kezeletlen lelki nyavaja hozadéka. EZ ma a "mérsékelt jobboldal".

Ratius például a mérsékeltnek szánt posztja mellé egy Stürmer-stílusú antiszemita karikatúrát talált a legfrankóbbnak. Természetesen ő aztán nem antiszemita. Ó dehogy. A rajz egy zsidót ábrázol, aki horogkeresztet rajzol a zsinagóga falára. Rém vicces. Ratius szerint az is nyilván a zsidó tudomány része, hogy kell hatékonyan magára gyújtani a zsinagógát, vagy kilóni egy Kasszam-rakétát és gyorsan aláállni.

Aztán a lead első mondata egy sejtetés: "Szándékosan félreérteni egy nyelvbotlást - hazugság" A vérnáci jobbikos nyelve megbotlott volna? A hazugság Ratius az amit te csinálsz, méghozzá veretes. (Érdekes, hogy az érdemes szerző azzal a lehetőséggel nem is nagyon pedzi, hogy vajon a kappanfejű náci jobber miért éppen a regisztrációs törvény másnapján állt elő a baromságával. Vajon ez a lehetőség miért nem mozgatja meg a kreatív jobber elméjét?)

Végül egy igazi gyöngyszem a szövegből, Best of szalonantiszemitizmus:

"Az antifasiszta rendezvény a fennálló világ védelmét szolgálja. A magas szintű fogyasztás, a jóléti társadalom eredményei, a demokratikusnak tűnő jogok széles tárháza, a kisebbségek szabadsága, s ezen belül a zsidóság biztonsága egymással szorosan összefüggő fogalmak."

Hmmm. Ez aztán a mély ezoterikus bölcselkedés! Pataky Attilának biztos feláll tőle. Amúgy meg ha így gondolod, akkor rajta, talán mehetsz is megkoszorúzni a Dohány utcai zsinagóga falát. Légy erős: Magyarországon pl. a jelenlegi szörnyű világ az bizony az eddigi világok legjobbika. Nézz körül az utcán, menj le vidékre és olvasd meg a KSH historikus fogyasztási adatit. Ma a gyerekhalandóság elhanyagolható és társadalom nagy része tud húst és egészséges cuccot enni. A Horthy-rezsimben ilyen nem volt, elhiheted. Nem tudom, hogy a jóléti államhoz speciel mi köze Mózesnek vagy a talmudnak, de ha így van akkor köszi zsidók! Vagyis toda.

Amúgy az igaz, hogy a kisebbségek joga, a demokratikus jogok, és a jólét tényleg összefüggenek. Demokrácia nélkül nincs jólét, így pl. ha egy napon az ilyen Gyöngyössi féle faszkalapok osztják itt a lapot, akkor itt sokan koplalni fognak. Persze demokráciához az olyan idióták is hozzátartoznak, mint te kedves Ratius aki itt "látszatdemokratikus" jogokról elmélkedsz miközben a szólásszabadságnak köszönhetően bloggolhatsz, meg lefogadom, hogy hűtőben is ott van egy kis akciós bélszín meg egy rekesz sör, mert a jóléti társadalmat csak teli hassal lehet utálni. Pfej!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.02. 22:37:59

@K.Z:
Azt nem tudom, te kinek írod amit írsz (vélhetően nem a mérsékelt bal), de hidd el a mérsékelt jobboldaliak mélyen egyetértenek Ratiussal.

Persze lehet ezokból, vagy más személyes sértettség miatt, miatt Fidesz seggnyaloncnak titulálni ezt a réteget, csak nem biztos hogy kifizetődő.

Mert nekem elhihetnéd, ha figyelnél rám, ránk egy fikarcnyit: nem azok.

Gerilgfx 2012.12.02. 22:38:07

@K.Z: nem az a baj, hogy az emberek szeretnek enni. az a baj, hogy nem nagyon van mit, és ezt a hozzád hasonló neoliberálisoknak köszönhetjük.

mg007 2012.12.02. 22:49:49

@rockjano:
Mégis ki vagy te, hogy kiirtással fenyegess másokat?!
Megmondom én, te egy senkiházi gyűlölködő féreg vagy. Bármelyik náci különb mint te.
Kommentelj, tombolj nyugodtan, mutasd meg milyen egy szánalmas fehérjehalmaz is vagy valójában, legalább láthatják az olvasók mekkora véglények vannak a ballib oldalon.
Kiváncsi lennék, hogy a bíróság előtt hogyan magyaráznád ezt a kommented. Gondolom behúznád füled farkad, hazudoznál összevissza hogy nem is úgy értetted.

-JzK- 2012.12.02. 22:55:21

Idézet innen: kitartas.mozgalom.org/publikaciok/domokos-endre-janos-kulturalis-forradalom-%E2%80%93-nyugati-kultura-alkonya

"Represszív tolerancia

A represszív (elnyomó) tolerancia fogalmát Herbert Marcuse alkotta meg az 1965-ben megjelent azonos című könyvében. A fogalom lényegét tekintve az Aczél György-féle „három T" (Támogat, Tűr, Tilt) gyakorlatával mutat hasonlóságot. Marcuse szerint a regnáló hatalom minden olyan eszme, irányzat és magatartásforma iránt toleranciát tanúsít, amelyek lényegi alapját, fennállásának legitimációját nem érinti, nem vonja kétségbe. Így a tolerancia tulajdonképpen az „elnyomás eszközévé" válik, amikor a rendszer alapjait nem érintő lázadást integrálja a rendszerbe, mintegy annak részévé szelídíti. A rendszer csak és kizárólag azokkal szemben lép fel erőszakosan, akik létjogosultságát alapjában kérdőjelezik meg, illetve magukban hordozzák a változás lehetőségét. Marcuse szerint ezért a baloldal felé (amely radikálisan szemben áll a „represszív egésszel" - ahogy ő a fennálló rendet nevezte) maximális toleranciát kell tanúsítani, míg a jobboldal (amelyet Marcuse a nyugati kultúra és ezzel a fennálló rend védelmezőjének tekintett) még a gondolat, a vélemény szintjén sem érdemel türelmet, azt mindenestül el kell utasítani. Ezt a kettős mércét, szelektív toleranciát nevezi Marcuse „felszabadító toleranciának"... Ahogy a kritikai filozófia szelleme kezdte áthatni a nyugati elit új generációját, és a Frankfurti Iskola kulturális marxizmusa integrálódott a rendszerbe, a felszabadító tolerancia és a represszív tolerancia gyakorlatilag egyé vált. A zsidó gondolkodásban (lásd: Talmud) mindig is létező kettős mérce ezzel korszerű ideológiai igazolást nyert. Ezt Marcuse hatalmi pozícióba került követői kezdték is buzgón alkalmazni.

A liberalizmusban napjainkban uralkodó elnyomó tolerancia egyik jellegzetes mellékhatása a megfelelési kényszer, amely az ellentétek, a kritika rendszerbe integrálásának marcuse-i tételét igazolja. A liberalizmus ugyanis nem csak híveitől, de ellenfeleitől is engedelmességet követel, elvárja, hogy kritikusai is alkalmazkodjanak a politikailag korrekt nyelvezethez és gondolkodásmódhoz. Ez esetben eltűri, hogy létezzenek, ha hangjuk esetleg felerősödik, akkor korrumpálja őket önmagával (parlamenti ellenzéki szerep). A „kritikus", a „lázadó" így - annak reményében, hogy ha alkalmazkodik, mondókáját polkorrekt csomagolásban tálalja, akkor „belülről javíthatja a rendszert" - azon értékrendnek iparkodik megfelelni, ami ellen lázad és azon rendszer részévé, s így fenntartójává szegődik, amelynek megdöntésére vállalkozott, s végül azon kapja magát, hogy önmagát próbálja meggyőzni arról, hogy tulajdonképpen még a jó oldalon áll, nem ő változott, csak a körülmények... Jó példa erre a nemrégiben Holokauszt-hívővé vált Francia Nemzeti Front, vagy az izraeli demokráciát szorgalmasan tanulmányozó nyugat-európai radikális pártok.

Az „elnyomó tolerancia" tehát kitűnően működik. Csak a szerepek cserélődtek fel. Ami hajdan a „Fennálló" illetve a „represszív egész" elleni lázadás eszköze volt, az mára a „lázadást" is magába olvasztó rendszer védelmét, legitimálását szolgálja. Az új rend minden iránt toleráns, amelyet lényegtelennek, önmagára veszélytelennek tart, a jóleső lázadás élményét biztosíthatja a tömegeknek, mintegy „biztonsági szelepként" működve, ahol a felgyülemlett gőzt a rendszer egészének veszélyeztetése nélkül ki lehet engedni. Jól kitalált gumicsontok ezek, amin a társadalom élvezettel rágódhat, lázadhat, a szabadság illúziójába ringatva magát. Ilyen például a szexuális devianciák kérdése (buzeránsok és társaik), a drogok legalizációja, a szex, a pornográfia, az obszcén beszéd és viselkedésmód, az elfajzott művészetek és minden amiben az ember ösztönös „állati" énje kifejezésre juthat, felszabadulhat. De a rendszer szekuláris dogmáinak, ideológiai és erkölcsi alapjainak megkérdőjelezése, illetve a „szent tehenek" objektív bírálata szigorú büntetést von maga után. A „vétkes" először (demokrata frazeológiával élve) „magát rekeszti ki a demokratikus társadalomból", a „humanisták közösségéből", hogy aztán a „demokratikus társadalom" rekeszthesse be őt (hűvös helyre)... A hatalom birtokosai ilyenkor - ha már nagyon kilóg a lóláb - szívesen hivatkoznak saját „áldozati mivoltukra", így az őket ért kritikát nem kell érdemben cáfolni, mivel azt a gyűlölet, az intolerancia és a fasizmus megnyilvánulásának, illetve antiszociális viselkedésnek, pszichológiai betegségnek lehet beállítani. „Tagjainknak és a frontszervezeteknek folyamatosan meg kell szégyeníteniük, hiteltelenné tenniük és degradálniuk kritikusainkat. Ha akadékoskodásuk túlságosan zavaróvá válna, fasisztának, nácinak vagy antiszemitának kell bélyegezni őket... " -áll az SZKP KB 1943-ban kiadott - és úgy tűnik mind máig érvényes - direktívájában. Az ellenvélemény így „dehumanizálódott", a nyilvános viták helyett a pszichiátria és a büntetőjog illetékességi körébe került. Soha nem a kritika tárgyával foglalkoznak, annál inkább a kritizáló személyével. S való igaz: könnyebb a kritikust lecsukni, mint megcáfolni."

Aurian 2012.12.02. 22:58:30

@Gerilgfx: Persze, mindig más a hibás, nem az emberek nem dolgoznak, nem teremtenek munkahelyeket, nem képzik magukat, nem mobilisek, hanem a neoliberálisok miatt nincs mit enni!!!!

Lenne mit, ha pl. a hazai mezőgazdaságban is nem a támogatásokat élnék fel, hanem termelnének esetleg.

Képmutatás az van, dolgozni azt senki, adót fizetni smafu, de erről is a zsidók tehetnek!!!!!

Gerilgfx 2012.12.02. 23:05:43

@Aurian: tudod, mi lenne, ha a hazai mezőgazdaságban nem a támogatásokat élnék fel, hanem termelnénk?

ha olyan rendszer lenne, amiben öröm lenne termelni?

10%-al boldogabb lennék.

de erről a jobbikosok igazán nem tehetnek, elvégre nem ők a kormánypárt, hanem pontosan a magukat nagy fajvédőnek képzelő neoliberális elmebetegek.

talán nekik kéne elmondanod, hogy kedves elvtársak, esetleg TERMELNI kéne a földeken, ha már egyszer ott van, akkor esetleg termelni kéne rajta, mert csak, mert izé, mert csak. én teljes mértékben támogatom.

Gerilgfx 2012.12.02. 23:06:59

(ja, majd elfelejtettem, a jobbik egyik programja a termőföld védelme és kihasználása. a rohadt rasszistái!)

Aurian 2012.12.02. 23:08:56

@-JzK-: Ez már majdnem olyan szófosó baromság mint amit én tudok produkálni, csak pepitában, felesleges az ilyen ideologizáló szemeteket leporolni, mert nemigen reprezentálják a valóságot.

Felesleges megideologizálni az emberi természetet egy torz és elavult világképből kiindulva miszerint minden amit nem értünk, vagy kívül esik a komfortzónánkon az deviancia, és az ELLENSÉG összeesküvése, megvetése, támadása ellenünk, aztán lejegyzetelni, hogy az ELLENSÉG hogyan próbálja aláaknázni a mi törekvésünket a mi általunk definiált normákra.

Nincs HATALOM, nincs ELLENSÉG, csak sok hülye ember aki mindeféle hülyeséget elhisz, aztán ficánkol ebben a hiedelemrendszerben, mint te is meg én is.

Aurian 2012.12.02. 23:13:22

@Gerilgfx: A jobbik csak az ideológiai háborúja kapcsán említi a termőföldet, mondván legyen a föld a magyaré, akkor is ha elszarja.

Már megin' ez a kormány a hibás, a zsidók a hibásak, a neoliberálisok miatt van, azért rossz, ezért rossz.

Kapd össze magad kisfiam, egy olyan világban élsz ahol saját erőből mindened meglehet. Nem viccelek, sőt, nem csak neked, de a környezetedet is jobbá teheted.

Csak le kellen már szokni az ujjal mutogatásról, és beismerni, nem a zsidó maffia, nem a neoliberalizmus, meg ilyen hülyeségek tehetnek róla, hanem te magad. Kemény falat, mi?

Aurian 2012.12.02. 23:19:12

Még egyszer utoljára (aztán lépek, mert sok vagyok) elmondom. Ki a f*szt érdekelnek a zsidók ebben az országban. Engem nem. Befejezhetnék már a szélsőjobbosok ezt a mindené' a zsidók tehetnek propagandát és csinálhatnának valami hasznosat. Ültetni egy rohadt fát kevébé lenne képmutató, mint egy táblával tüntetgetni a nagykövetségné, hogy mer' így a zsidók, úgy a zsidók.

Senkit sem érdekelnek a zsidók, ott pusztuljanak meg a nyamvadt vérrel áztatott sivatagukban a többi életellenes diktatúra kellős közepén. Mi itt Európa közepén vagyunk, az itteni problémákkal kellene foglalkozni, nem egy fiktív, kitalált ellenséggel.

Pl. lehetne a posztkommunistákkal foglalkozni, elmaradt a forradalom, de hol marad a felelősségrevonás, a teljes parlament tele van velük.

Aurian 2012.12.02. 23:22:14

Had tegyem még hozzá, hogy a ki f*szt érdekelnek a neoliberálisok (bármik is azok, szerintem ilyet még senki nem látott), meg azok akik nem a Vona Gábor szájíze szerint zajló szexuális együttléteket részesítik előnyben (a tudomány jelenlegi állása szerint mindenki buzi, ha más nem látensen, meg tudatalatt, szóval ez már régen veszett ügy). Senkit?

Szociknak vége 2012.12.02. 23:24:53

@Aurian: Aha te is Rosenfeld Matyi vagy.

Szociknak vége 2012.12.02. 23:26:56

@Egy igaz ember: Valahogy nem hallok a szlovák és horvát holokausztról. Miért?

Mert kiirtották a tetveseket.

Szociknak vége 2012.12.02. 23:29:23

@Aurian: Hillary megbírálta őket? Azta. Igy sokkal nehezebb lesz felépíteni azt a 3000 házat. Amerika 48 óta bírálja Izrael telepeseit, de fegyvert azért ad a foglaláshoz.

Szociknak vége 2012.12.02. 23:34:24

@Aurian: Még egyszer utoljára (aztán lépek, mert sok vagyok) elmondom. Ki a f*szt érdekelnek a zsidók ebben az országban. Engem nem. Befejezhetnék már a szélsőjobbosok ezt a mindené' a zsidók tehetnek propagandát

-Kened a szart tetves de emlékszünk Rosenfeldre, Kohnra. 40 évig senki nem tudta hogy zsidók és orosz állampolgárok.

Aurian 2012.12.03. 00:15:12

@MetroGoldwinMayer: Szőröstalpú románként? Nehezen.

Érdektelen, hogy zsidók vagy orosz állampolgárok. Nem tesz semmit.

"felépíteni azt a 3000 házat"

És ezzel ők az egyedüliek akik építenek is a térségben, a többiek inkább csak a rombolásban érdekeltek.

Izraelnek nemigen kellenek további fegyverek a területszerzéshez, a történelme során még nem volt méltó ellenfele a térségben. Amikor legutóbb megtámadták az annyira jól sikerült, hogy Egyiptomig mindent elfoglalt, és az ellenkező irányba is, aztán a béke reményében megvált ezektől a területektől.

De mint mondtam mindenki ellenzi a telepek építését, egy tucatnyi kulcspozícióban lévő zsidó politikust leszámítva.

Szociknak vége 2012.12.03. 00:31:24

@Aurian: De mint mondtam mindenki ellenzi a telepek építését, egy tucatnyi kulcspozícióban lévő zsidó politikust leszámítva.

-Ez senkit nem érdekel, zsidó belügy. Azt a zsidót csapják érte pofán, aki a legközelebb van, nagyon helyesen.

$pi$ 2012.12.03. 07:59:03

@Aurian: "Izraelnek nemigen kellenek további fegyverek a területszerzéshez"

Ekkora marhaságot hónapok óta nem olvastam.

K.Z 2012.12.03. 09:46:13

@Gerilgfx: Javaslom ismerkedj meg a KSH (ingyenes) tájékoztatási rendszerével. Segítek, kinyitottam neked a fogyasztási adatoknál: www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_zhc005.html. Vesd vigyázó tekinteted az 1998 és 2006 közötti, többé-kevésbé szabad piacgazdasági időszak fogyasztására. Akkor talán írsz vissza butaságokat a "neoliberalizmusról." (Csak röviden: Magyarországon büdös életben nem volt neoliberalizmus.)

K.Z 2012.12.03. 10:11:16

@Trompf: Elég baj, hogy a "mérsékelt jobboldal" (ne izélj má!hol van? merre keressem? ki látta? :) ) egyetért Ratiussal, jól jelzi, hogy mennyire mérsékelt ez a jobboldal.
A fidesznyaloncság az egy finom megjelölés a mai jobboldalra. Azt is lehetne rá mondani, hogy egy rakat elvtelen, gerinctelen fasz. Egy része valamilyen homályos ideologikus okokból, másikuk sima, egyszerű karrierizmusból, tök mindegy, de a mai "jobboldal" testületileg úgy pucsít Orbán Viktornak, mint a gárdás oroszlán mandulavirágzáskor. Ha létezne Magyarországon "mérséklet jobboldal" (még egyszer: hol? merre? Ki ? :) Muhaha ) az mondjuk egy atlantista konzervatív lehetne, aminek amúgy szép hagyományai vannak a magyar történelemben. Hát egy ilyen konzervatívnak Orbán és nemzetrontó bandája lépéseitől hangosabban kéne üvöltenie, mint tizenöt mutáns és bekatizott Gyurcsánynak. Krízisadók, Európa-hátraarc, beruházási ráta a mélyponton, közvetlen demokratikus intézmények megnyirbálása, mind nagyobb állami jelenlét a piacon, Manyup-einstand, szakadt öreg komcsik újrapozicionálása - lehetne sorolni - és mit hallani a mérsékelt jobbtól, a "polgári underground" szócsöveitől, független gondolkodóitól? NAGY MÉLA KUSS, bizony, drága testvéreim, csak a szél süvít a nagy magyar pusztában, lófasz meg esti fény, ahogy egy barátom mondaná. Egy-két halvány kísérlettől eltekintve egyetlen Orbánt bíráló cikkre nem emlékezek. A "mérsékelt jobboldali" elkullog a CBA-ba, megveszi az aktuális agitpropkát, a Magyar Nemzetet és a trappista mellé nyeli a primitív kormánypropagandát, hálából Orbánék egy-két ifjú konzervatív nyaloncot (Megadja, Mráz és a hasonszőrűek) öltönybe bújtat havi baksisért. Ennyi vagytok ti, "mérsékelt konzervatívok" egy rakat szerencsétlen pöcs, akikre majd úgy fog emlékezni az utókor, hogy nyálas szájjal és félájultan bedőltek egy kistílű vidéki porszívóügynök minden közhelyének, unalmas lózungjának.

Burney 2012.12.03. 11:07:41

@willdataa: Ok akkor gondolkozzunk már logikusan egy kicsit.
Lépés 1. Ki jelenthet nemzetbiztonsági kockázatot az ő logikája szerint? A kettős állampolgársággal rendelkezők (szerinte zsidók de ez "részletkérdés")
Lépés 2. Hogyan győződsz meg róla hogy minden(!) potenciálisan(!) nemzetbiztonsági kockázatot jelentő egyént felmérsz, és utána nézel? A válasz hogy csinálsz egy listát MINDENKIRŐL aki kettős állampolgárságú (vagy zsidó, hogy az ő szava járását használjuk), és ezeket MIND átvilágítod, amiből kiderül hogy kinek vannak olyan kapcsolatai amik nemzetbiztonsági kockázatot jelentenének.
+Jegyezném meg hogy MINDEN állami szektorban dolgozó embert átvilágítanak jelenleg is, tehát mi lenne az a plusz feltétel aminek meg kellene felelni? Ne legyenek külföldi kapcsolatai egy kettős állampolgárnak?
++Ezt mégis ki fogja megcsinálni? A belső elhárítás nem hiszem hogy annyira túl lenne népesítve, hogy egész nap csak papír tologassanak e nélkül a meló nélkül. Plusz nem látom hogy hol a meló azon kívül hogy "maci ír egy halál listát amivel körbesétál az erdőben".

ő-szinte 2012.12.03. 13:50:35

@vallatas: rengeteg korlátolt, buta és fanatikus ember van ebben az országban, akik - unalmukban, vagy mert ennyire üres az életük és épp nem a szomszédra irigykednek - csak kárognak, hogy ez így az úgy, de végig sem gondolják, hogy hogy is van tulképp, csak ömlik belőlük a demagóg butaság. És úgy tűnik - még mindig - a ha nem vagy velük, ellenük vagy alapon eldöntik, hogy te mit gondolsz :-DDDD :-( Pedig csak próbálod objektíven nézni és értékelni a dolgokat.Nem tudom, hogy csak lusták-e elgondolkodni a látottakon, hallottakon, történteken, vagy alapból annyira egyszerűek, hogy ez rém megterhelő lenne számukra de sajnos birka üzemmódba vannak kapcsolva :-O És csak beszélnek, beszélnek, beszélnek... tenni meg semmit :-(
Na én ezért nem politizálok egyáltalán, mert csak felbasz a sok idióta, és valahogy úgy gondolom, hogy ez is olyan mint a szex,kurvára nem beszélni kell róla hanem csinálni. Persze izgató tud lenni ha beszélsz róla, de ha semmit nem teszel utána, akkor csak az izgalom marad ;-) na meg a feszültség...
Lehet gondolkodni ;-DDDDDDDDDDDDDDD

Gerilgfx 2012.12.06. 19:50:44

@Aurian: nekem mindenem megvan, amit szerettem volna. és veled mi a helyzet?

Gerilgfx 2012.12.06. 19:52:15

@K.Z: ha szerinted az országban sosem volt neoliberalizmus, akkor javaslom, hogy keress rá, hogy ez mit jelent, és tanulmányozd: en.wikipedia.org/wiki/Neoliberalism
süti beállítások módosítása