HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Bayer lavinája

2013.01.09. 14:30 Ratius

Az ellenzék fellélegezhet. Helyre állt a világ rendje. Végre kibújt a szög a zsákból, kiderült, ami előttük eddig is nyilvánvaló volt: igenis fasiszták ezek mindahányan, nácik valamennyien, rasszisták, antiszemiták, vérszomjas keretlegények, Eichmann és Mengele zsidó- és cigányvérben fürdő leszármazottai, Hitler utolsónál is utolsóbb csatlósai, Szálasi elszánt apologétái, a Horthy-fasizmus veszedelmes szálláscsinálói. Azok tehát, akiknek lenniük kell, hogy emezek, mármint a Fidesz ellenzéke is az lehessen, aki lenni szeretne: bátor, korszerű, haladó és demokrata.

catilina.jpgRészeg kamasz

 

Hogy persze sem ezek nem azok, sem amazok nem ezek, azzal most ne foglalkozzunk! Mint ahogyan azt is tegyük félre egy későbbi bejegyzés izgalmas témájának, hogy vajon miért van égető szüksége a baloldalnak erre a félelmetes náci veszedelemre. Foglalkozzunk most pusztán a megbélyegző kampánytechnikával, s azon belül is csupán azzal, miképpen támadhat választást-eldöntő szélvihar Bayer Zsolt haragos kirohanásából!

A minap még – az igazi baloldaliak őszinte elégedetlenkedése, csalódottsága és dacos hátat-fordítása ellenére is – kivédhette az antiszemita vádakat a Fidesz. Rogán Antal a rettegők nagygyűlésén pártja nevében tett hitet az emberi jogok, a politikailag korrekt szavak és úgy általában az emberi méltóság mellett. Most azonban más a helyzet. Zsolt barátunk kifakadt, s egy publicisztikának látszó ocsmány káromkodás keretei között könnyített a lelkén. A szerző – mint valami részeg kamasz, aki alkoholmámorában vagánynak tetsző horogkeresztet tetováltat mellkasára – dühében a Fideszre rántotta a rasszista vádat, és immár nincs ember, aki levakarhatná azt onnan.

Cigányállat-határozó

Mert ugye, ahhoz kétség sem férhet, hogy a Magyar Hírlapban megjelent rövidke cigányállat-határozó a következő másfél esztendőben minden nap emlékeztet majd bennünket arra: kik a nácik és kik a demokraták ebben az országban. Hogy emlékeztessen, arról pedig idült kampányszakemberek precízen gondoskodni fognak.

És eme felelősségteljes gondoskodás ellen semmit nem tehet a Fidesz. Zsoltot ugyanis nem lehet kizárni a pártból. Föl sem merülhet. Ezt a Fidesz egyszerűen nem teheti meg. Hiába jött kapóra a publicista embertelen kirohanása az ellenzéknek, hiába ég rá a rasszizmus bélyege a Fideszre, hiába perzseli meg a régi barát, az ősharcostárs, a párt- és miniszterelnök ruháját, bőrét, lelkét és szívét a szégyenteljes vád, Zsolt marad, mert meneszteni nem lehet. Bayer ebben az ügyben védettebb, mint Schmitt Pál a maga ügyében, Orbán pedig kiszolgáltatottabb, mint valaha.

Ez alkalommal Orbánnak nincs hova hátrálnia. A civil nyomásnak engedve elereszthette köztársasági elnöke kezét, asszonyaink felháborodásától megriadva rábólinthatott a családon belüli erőszak ügyében követelt törvénymódosításra, a lehetetlenségtől visszatántorodva felhagyhatott az előzetes regisztráció tervezgetésével, sőt még az sem kizárt, hogy fiaink tiltakozásainak hatására visszaállítja az egyetemi képzés korábbi szabadságát. Sok ügyben volt kénytelen meghajolni a közakarat előtt, és sok ügyben lesz még kénytelen engedni. De a Bayer Zsoltra hulló vádakat nem hallhatja meg. Akkor sem, ha füleinek bezárásával hatalmát teszi kockára. Bayer ellen fellépve ugyanis biztosan elveszíti azt.

Csak egy miniszterelnök

Zsolt rasszizmusa ugyanis a Fideszesek szemében nyilvánvalóan hamis beállítás. Hamis, dacára annak, hogy egészséges erkölcsi érzülettel megáldott többség elszörnyedve utasítja el sorainak gonosz és ostoba általánosításait, hamis, dacára annak, hogy az őszinte humorérzékkel megáldott kevesek komédiának látják, s mulatni tudnak tragikus szövegein.

Az alapító ellenzék által követelt eltávolításának így viszont egyértelmű és nagyon komoly üzenete volna a párttagok, s kiváltképp a Fideszes nomenklatúra felé. Zsolt kizárása – a hamisnak érzékelt rasszizmus-vád alapján – azt jelentené, hogy a Fidesz vezérkara, pontosabban Orbán Viktor bárkit képes feláldozni azért, hogy népszerűsége ne csökkenjen a muszájnál is jobban, azt jelentené, hogy a legrégebbi harcostársak, a személyes barátok, a legbefolyásosabb pártemberek sem drágák, ha a hatalom megtartásának érdekében kell téteket tenni.

Efféle üzenetet azonban Orbán nem küldhet híveinek. Hiszen nem engedheti meg, hogy a kipróbált bajtársak kételkedni kezdjenek benne. Hiszen ez a kétely a párt villámgyors összeomlásához vezetne. Hiszen a hatalmas frakció összetartása, a sokszor át nem gondolt, viszont mélyen húsba vágó döntések meghozatala úgyis rengeteg érdeksérelemmel jár. A kormány majd minden döntése ezer okot ad a kételyre. Nem feltétlenül azért, mert a döntés rossz, hanem egyszerűen azért, mert szükségszerűen sérti a párton belüli csoportok némelyikének érdekeit, vagy értékvilágát, sőt olykor homlokegyenest ellenkezője annak. Tudja ezt a fideszes táborban minden miniszter és pártvezető, minden képviselő és parlamenti titkár, minden tollforgató és plakátragasztó. De egyelőre azt is tudja e pártnak minden tagja, hogy sajátjait megvédi a Fidesz. És ez a tudás fontosabb, mint ama kétely. Ám, ha e tudás helyére is a kételkedés kerül, ha Bayer számkivetetté válik a saját otthonában, akkor gátszakadásszerűen borítja el a kormányt a sok elfojtott tiltakozni vágyás. Akkor nincs miért elfogadni a sok elfogadhatatlant, akkor nincs értelme a kognitív és morális áldozatnak, hiszen akkor Orbán Viktor nem vezér többé, csak egy miniszterelnök.

S ezt a lavinát Orbán nem zúdíthatja magára, még akkor sem, ha ezzel magára zúdítja az antifasiszta népfront átkait, gyalázkodásait és szavazathalász vérvádjait.

 

 

Ha tetszett a bejegyzés, ha örömmel olvasod a BASK (Boldogok a sajtkészítők) megrázóan provokatív, üdítően szellemes és elkeserítően valósághű írásait, lájkold a BASK  facebook oldalát, oszd meg barátaiddal a felszabadító, vagy éppen felháborító cikkeket, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára.

 

 

 

231 komment · 1 trackback

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr185008194

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kert születik - infografikus változat 2013.01.09. 14:54:08

Már született róla poszt, nem is egy, de ez még kikívánkozott az ásással kapcsolatban belőlem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eßemfaßom meg áll 2013.01.09. 18:28:48

@Önnek megyünk: Pontosan, az mindig ugy van, hogy szökellnek virágról virágra a szivárvány tövében a cigányok békésen, aztán jön egy náci és rasszistáskodik egy nagyot, hogy jol gyűlöletet keltsen az ártatlan lelkekkel szemben, akik épp már növesztenék az egyszarvukat a békesség jegyében, de nem tehetik, jönnnek ezek a rasszistanácik és tönkreteszik a békés képet.

Lacdelo 2013.01.09. 18:30:23

@eßemfaßom meg áll:

Pròbáltál te már ilyen rasszista fèrgekkel szòt èrteni èrtelmesen?

Sok sikert kívànok hozzà. Ezek csak az erôbôl èrtenek.

Lacdelo 2013.01.09. 18:31:29

@Magánvéleményem:

Ha akarsz beszèlhetünk èrtelmesen. Megpròbállak emberszàmba venni.

Lacdelo 2013.01.09. 18:35:07

@HajraFidesz:

Engem màr a Jobbik rasszizmusa ès a Fidesz inkompetens, antidemokratikus ès korrupt kormányzása szíven szùrt.

Magyarország legnagyobb problèmája a jobboldal országrombolása. :(

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.01.09. 18:35:29

@Lacdelo: A "cigány srác" (maradjunk inkább a bűnöző kifejezésnél) családja életveszélyesen megfenyegette az áldozat családját... Ezt valahogy mindig elmaszatoljátok, mintha ez nem lenne jellemző! Úgy csináltok, mintha az, hogy valaki KÉST VISZ A SZÓRAKOZÓHELYRE az önmagában nem lenne elítélendő! Minek vitte a kést? Gatyarepesztőset akart játszani a kocsmában?

Úgy beszélsz, mintha ez egyedi eset lett volna, és utána a családos fenyegetés meg sem történt volna... ez a viselkedési forma az amit elítélek!

Tessenek megváltozni! Felhagyni az erőszakkal, megfélemlítéssel!

Ami te a fidesznek tulajdonítasz (korrupció, lenyúlás, hatalommal visszaélés stb.) az nem a fidesz sajátja, az a magyar politikusok sajátja! A kedvenc libsijeid ugyanolyan sárosak, hacsak nem sárosabbak!

És igen! Minden bűnözőt meg kell büntetni származásától, vallástól, és politikai meggyőződéstől függetlenül...
És most nézd meg az Eclips ügyet, úgy néz ki kimosdatják a szerecsenyt a mocsadékok :-(

Ami magyarországon zajlik több mint 20 éve, az nem korrekt! Nagyon nem az! Az előző rendszer tolvajai együtt mulatnak a mostani rendszer tolvajaival!

közlekedési bűnöző (törölt) 2013.01.09. 18:37:24

@Lacdelo: aha... :-)

Szerintem karöltve csinálták a Ballik-kal.

Lacdelo 2013.01.09. 18:39:01

@HajraFidesz:

Tèged nem háborít fel, hogy a Fidesz 100 milliárdokat lop ès tönkre teszi a magyar gazdaságot?

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.09. 18:39:12

@Lacdelo: Nálunk olyannyira diktatúra van, hogy a kormány az AB hatására visszavonta a regisztrációt, a diáktüntetések (és az általános felháborodás) miatt pedig letettek a tandíj bevezetéséről :)

közlekedési bűnöző (törölt) 2013.01.09. 18:42:14

@Lacdelo: Téged nem háborít fel, hogy az MSZP is 100 milliárdokat lopott?

Nem tűnik fel, hogy ugyanolyan szemét mocskos banda mind a kettő?

Ha az egyik szapulja a cigányokat, akkor a másik védi, ha az egyik zsidózik, a másik nácizik, ha az egyik A-t akar, akkor a másik B-t - közben meg sütögetik a saját pecsenyéjüket az adófizetők által szponzorált A8-as Audi motorháztetején.

Önnek megyünk (törölt) 2013.01.09. 18:44:53

@Lacdelo: Kezd meleg lenni a talaj, egy jó fideszezéssel mindig ügyesen lehet terelni :)

Egyébként a gazdasági dolgoknak mi köze ahhoz, hogy az országban van egy olyan réteg, aki kb. az alapvető együttélési normákat sem tudja/akarja betartani. És egy ere ráépülő politika, ami az előbbit minden határon túl, elvtelenül próbálja (nem túl sok sikerrel) védeni?

Azt mondjuk nem tudom, hogy ezek a pártok elgondolkoztak-e azon, hogy vidéken miért nincs mérhető támogatottságuk...

Nyrségi Trolls (törölt) 2013.01.09. 18:46:57

Ne féljetek, majd az MSZP roma tagozata, élén Balog Artúrral (nem vicc) kulturáltan és olcsón megoldja a problémákat.
Azt hittem, Artúr már a bolondokházában van, mióta még a Hírszerzőnek is kényelmetlen lettek primitív, szociopata kirohanásai. És most az MSZP-nél, haha!

Nem is szavazok ezekre a marhákra, se Bajnaira, se az LMP-re.

Hoppá! 2013.01.09. 18:53:09

@vakapad: :
"1./ Bayer ír egy egy kirekesztő, fajgyűlölő cikket.
Szerinted! Szerintem pedig kimondta azt amit sok százezrek nem mertek, mert jön valami megélhetési jogvédő+ 23 tv csatorna és rögtön lenácizzák. Picit nézd meg jobban milyen szerecsent mosdatsz.

Lacdelo 2013.01.09. 19:00:47

@Magánvéleményem:

Nem lehet egyenlôsèg jelet tenni a ballib ês a Fidesz korruptságàhoz. A nagyságrend kb. 100, de lehet hogy 1000-szeres (làsd Àngyán, mr 20%,stb...). Ami rendszerszintû korrupciò van az országban a Fidesz alatt,az soha nem volt ilyen mèretû, mèg az elsô Fidesz kormány alatt sem. Habár akkor Orbàn papa kavicsbányái 100%-on üzemeltek.

Ha azt hiszed, hogy a Jobbik nem lesz korrupt, akkor te vagy naiv vagy. Csak rájuk kell nèzni. A Jobbiknál mèg a Fidesz is 1000-szer jobb. A Jobbik ràadásul a magyar gazdaságot romba dönti. Ki fog a rasszista Vonàval üzletelni, fotòzkodni? Obama, Merkel?

A ballib egy rèsze korrupt volt, de nincs is korrupciò mentes rendszer. Èn bízok benne, hogy legközelebb mèg ennyire se lesznek.

Ez a bûnözô sràc nyugodjál meg el fogja nyerni a bûntetèsèt. Nem kell a többi magyar romaszármazàsù polgártàrsunkat a Bayer fèle neonàci mocskoknak megbèlyegezni.

ottomoll 2013.01.09. 19:04:47

@Hoppá!: Bayer cikkét szándékosan félreértelmezték, és elindult a már a Köteles Beszédnél is látott gőzhenger, a jól megszokott automatizmusok. Nem akarják, vagy retardált értelmi képességeik miatt nem tudják felfogmi, hogy Bayer egy roma társadalmon belüli szubkultúráról ír. Amely "rajos " szubkultúra egyébként a többségi romatársadalmat is súlytja. Ez a szubkultúra könnyen felismerhető öltözködésérő, viselkedéséről, és legfőképpen konfliktuskezekési szokásairól. Az utóbbi években több halálesetért is felelős volt.
A baloldali sajtó, és véleményformálók valószínűleg nem fogták fel, hogy már csak saját köreiknek járják szokásos pávatáncukat.
A lakosság döntő többségének már rég leesett, hogy Bayernak igaza van.

hopptarisznya 2013.01.09. 19:05:34

@Lacdelo: "Ki fog a rasszista Vonàval üzletelni, fotòzkodni? Obama, Merkel?"

Kadhafival hányan fotózkodtak?

Meglehet ott se vótam 2013.01.09. 19:09:56

@ottomoll: "A lakosság döntő többségének már rég leesett, hogy Bayernak igaza van."

Pontosan.

Szegény kis libsik nem fogják fel, hogy a lakosság cigányokkal kapcsolatos személyes tapasztalatait nem tudják felülírni idióta fajvédő szövegekkel.

közlekedési bűnöző (törölt) 2013.01.09. 19:12:31

@Lacdelo:

" A nagyságrend kb. 100, de lehet hogy 1000-szeres '"

Matekkal hogy állsz? :-)

100-szoros nagyságrend? Az 10 a 100.-on

Tudod, egy 1-es meg utána 100 db nulla.
Az USA 100 évi költségvetése forintban kifejezve nincsen ennyi....

komszikomsza 2013.01.09. 19:24:00

@HajraFidesz:

nem a gazdagsággal hanem az ugynevezett "magyarázattal" van a probléma.
Erre mondják h védjen meg téged...
Miattam meg ne aggódj most megyek Aruba-ra

2013.01.09. 19:25:56

hát először is:
"A civil nyomásnak engedve elereszthette köztársasági elnöke kezét"
tehát orbánt nem zavarta, hogy egy tolvaj a közt. elnök, csak a civilek miatt rúgta ki, érdekes erkölcse van neki
másodszor:
elolvasva a szlovák vállalkozó cikkét felmerült bennem, hogy kinek írta ?
hát nem ők vannak kormányon ?
ha rendet akar vidéken, a törvények betartását, a renitensek megfékezését, akkor miért nem a kormányzó párt gyűlésén szólal fel megfelelő intézkedéseket kérve ?

midnight coder 2013.01.09. 19:27:33

@ottomoll: Igazából a balfékek azt nem látják át, hogy a nácizás rohadtul kontraproduktív. Ugyanis, a cigányokkal kapcsolatban a saját táboruknak is pont ugyanaz a tapasztalata mint mindenki másnak. Ezért aztán, a jaj szegín ártatlan cigányokat gyilkolják a gaz fasiszták kezdetű szövegek folyamatosan a saját táborukat gyengítik - pedig az ma amúgy sem túl erős, mivel ellenzékben idáig a kevésnél is kevesebbek voltak, az előző ciklusban pedig szarabbul kormányoztak mint most a FIDESZ, pedig az már művészet. Szóval, ez a dolog egy óriási öntökönkövés a balfékek részértől. és nem az első.

semmiextra 2013.01.09. 19:29:28

Bayer Zsolt nem náci?!
Tisztelt szerző!
Ön hülye!

Tisztelettel,

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.09. 19:41:38

@semmiextra:

Pedig tényleg nem náci. Csak tetteti, mert jövedelmez.

A szerző meg nem hülye, hanem mocsok. A csúsztatásai miatt. Mindig mindenben csúsztat.

biobender 2013.01.09. 19:42:52

Egy szekely atyafi megbicskazik egy romant a kocsmaban. A roman kormanyzo parthoz nagyon kozelallo publicista egy kormanyparti orszagos napilapban megirja, hogy a szekelyek egy resze allat es el kell erni, hogy ne legyenek.

Az itt ciganyozo tagsag meg nyilvan lelkesen helyeselne, es nem ertenek, hogy ez miert problema ma Europaban.

biobender 2013.01.09. 19:46:58

@ByA: ja, ez az elemzes meg kihagyja azt az aprosagot is, hogy Magyarorszag nem az egyeduli orszag a Foldon. Ez a botrany es a fidesz gyava sunyitasa az ev ajandeka a kedeves szomszedoknak - lam nem valoak a Magyarok Europaba. Es sajnos igy van, van itt nehany alak akitet meg Ahmaninedzsad isnszegyellne.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.09. 19:48:43

@Lacdelo:

Csak várd meg, milyen lesz a baloldal országrombolása! Ugyanilyen, csak rosszabb. A jelenéegi keretek közt mindig a mindenkori hatalmon lévő a legrosszabb. Így lesz azután is, ha megmarad a rendszer. A 23 éves ál-többpárti rendszer, aminek a logikája az , hogy csak lefelé mehet minden. Amíg az ország hajlandó ezt a jobb bal jobb balt játszani, minden csak romlani fog.

Mert:

www.kibulizottorszag.net

biobender 2013.01.09. 19:52:37

@ByA: jobb szo hijan, de jogos.

Hoppá! 2013.01.09. 19:52:38

@biobender: Vagy nem érted a problémát, vagy nem akarod. Itt nem csupán egy kocsmai bicskázásról van szó! Hanem a 649.-ről és egy évek óta tartó folyamatról. Arról, hogy a NAGY TÖBBSÉG (tehát NEM mindenki) képtelen a legalapvetőbb társadalmi normák betartására, stb. Gondold ezt végig, és aszerint korrigálj!

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.01.09. 19:52:44

@reszeg tengeresz: (még jó hogy a lényegi részre reagáltál...)
jogilag természetesen még mindig lehetnek kormányon, az más kérdés, hogy ilyen intézkedések egy-két helyen már alapos kormányváltó hangulatot eredményeztek volna.
Éppen ezért érdekes, hogy nálunk egy képviselő zsidózásával nagyobb tömegeket lehet mozgósítani, mint azzal, hogy a miniszterelnök nyilvánosan segget csinál a szájából többször is (tandíj).Ezért mondom, hogy nem véletlenül van ezekről szó, és nem véletlenül írogatja Bayer is a cikkeit, amin nem véletlenül háborodik fel a sajtó másik fele. (miközben a cigánykérdéssel gyakorlati szinten az égvilágon senki nem foglalkozik)

hopptarisznya 2013.01.09. 19:53:18

@biobender: Bayer csak egy késelés miatt írt? Miért hazudsz liberó? A szar példádnál maradva: ha közben arról hallunk, hogy román gyerekek menekülnek más iskolákba, hogy románokat fosztogatnak székelyek, hogy az utolsó román nénit egy székely fiatal ölte meg (ugye mint Hétesen a cigánygyerek a magyar nénit), akkor igaza lesz a románoknak abban, hogy gyűlölik a székelyeket.

Megelégszel ezzel picim?

biobender 2013.01.09. 20:04:08

@hopptarisznya: Figyelj te szerencsetlen. NINCS olyan, hogy valakit a"szekelyek" bicskaztak meg, Ugyanugy nincs olyan, csak a legbaromabb roman vasgardistak agyaban, hogy romanokat fosztogattak "a szekelyek" . Fel tudod ezt fogni okoska, vagy mar tul magas neked?

A kulonbseg csak annyi, hogy a bicskazo barmot siman meg kell buntetni, de annak a tenynek, hogy szekely volt semmilyen szerepe nem lehet abban, hogy megbuntetik vagy nem. Ha egy barom ujsagiro arra celoz, hogy "a szekelyek" bicskaztak meg a fazont akkor ezert a baromsagert valamulyen hihetetlenul ostoba modon felelosse teszi a nagyanyamat is. Fel birod fogni, hogy ez miert feneketlen ostobasag?

biobender 2013.01.09. 20:08:30

@Hoppá!: te nem erted - az a problema, hogy "a ciganyokrol" beszel es nem a bunozokrol. pPedig de jol ki tudunk kelni magunkbol ha a kollektiv bunossegrol van szo, lasd a Bened dekretumokat.

Hiszen ott is az a gond, hogy megbuntettek amit "a magyarok" csinaltak. Szerinted az vedheto? Es ha nem, mi is a kulonbseg?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.09. 20:08:55

"é. Zsolt kizárása – a hamisnak érzékelt rasszizmus-vád alapján – azt jelentené, hogy a Fidesz vezérkara, pontosabban Orbán Viktor bárkit képes feláldozni azért, hogy népszerűsége ne csökkenjen"

Szerintem azt jelentené, hogy van józan értékítélete, és ha valaki azt hiszi, hogy bármit megtehet, az helyreteszi.
Szerintem pozitív üzenete lenne.
De persze tudjuk, hogy nincs ilyen, mert ezt már Lázárral is meg kellett volna tenni, Semjénnel is, meg van még ott pár komplett idióta, akiket ki kellene szórni még az országból is.

videki gyerek 2013.01.09. 20:11:09

Magyarországon nincs rasszizmus, senki sem gyűlöl faji, vagy nemzetiségi alapon. Mi csak a gyilkosokat utáljuk, és ezek támogatóit.
Az emberek örülnek, ha luk van a seggükön, ha napi 12 óra munkával sikerül eltartaniuk magukat, családjaikat. Leszarjak mások bőrszínét, vallását, nemzetiségét.
Már rég nincsenek a kisebbséggel szemben olyan igények, mint például, hogy tartsák el magukat, hogy legyenek tiszták, viselkedjenek emberhez méltón. Szerintem a többség azzal már bőven elégedett lenne, ha a cigányok nem gyilkolnák le az eltartóikat, azokat, akik helyettük dolgoznak.
Sajnálatos, hogy ez az igény manapság már rasszizmusnak számít.

biobender 2013.01.09. 20:12:07

Vagy "a nemetek" kitelepitese Magyarorszagrol a haboru utan, az igazsagosbes jogszeru szerintetek.? Hiszen "a nemetek" iszonyu sok bunt kovettek el, jogos aznutolso cscsemot is ehemhalasztani egy vagonban, nemde?

Baloldali érték 2013.01.09. 20:13:09

A késelő cigányok védelme az igazi baloldali érték. Az igazi demokratáknak a legnagyobb ellenszélben is ki kell állni értük, mert cigányok. Nem hagyhatjuk, hogy megint bakancscsattogás visszhangozzon Európában, amint Bayerék álmodják.

biobender 2013.01.09. 20:14:10

@videki gyerek: az szamit rasszizmusnak, vagy csak siman ostobasagnak, habazt hiszed, hogy "a ciganyok" gyilkolnak.

ottomoll 2013.01.09. 20:14:19

@midnight coder: Jól mutatja az is, hogy mennyi volt szoci szavazó ment át a Jobbikhoz észak-kelet Magyarországon.
Nem veszik észre, hogy a píszí szövegeket a lakossag nagy része szemforgató ,álságos dumának tartja.

biobender 2013.01.09. 20:17:15

@Baloldali érték: Azt kurvara nem veszitek eszre, hogy ezzel a elmebajjal mi magyarok veszitjuk a legtobbet. Boven vannak a szomszedban hasonlo elmebetegek akik megvesznek, hogy alkalmazzak Bayer szovegeit a helyi magyarokra. Csak persze a jobbosok azt hiszik, Magyarorszag egy mely godorben van es a hataron tul mar nincs semmi.

dukeekud 2013.01.09. 20:17:52

LESZ ÚJABB BÉKEMENET.

Csak most nem, a Bayer Zsolti fogja szervezni, hanem erte fogjak szervezni.

regress 2013.01.09. 20:19:17

@Vahakomb: igyál kevesebbet,akkor nem lesznek ilyen rémálmaid

regress 2013.01.09. 20:21:12

@videki gyerek: ezt magyarázd el a zsóóóóóóóóóótinak is

midnight coder 2013.01.09. 20:25:05

@biobender: A szomszédos elmebetegek aligha alkalmazzák Bayer szövegeit, mivel nem a külhoni magyarok adják a helyi bűnözők nagy részét, és többségük nem lopásból, rablásból és segélyből él.

chydorus 2013.01.09. 20:26:23

Nem tudom meddig lehet még béklyóban tartani
az országot, a többségi társadalmat - szőnyeg alá
söpörve, elkendőzve a problémát - az álszent
rasszista bélyegzővel, ütőkártyával.

Felhoznék egy hasonlatot, hogyan reagál
(érdekből, elvárásból) a politika, a média
a sokadik nyilvánosságot kapott cigány-terror utáni visszhangra. Mert ugye az esetek többsége nem
is kerül felszínre. Csak az ilyen kirívó esetek, de
sajnos ebből is van bőven.

Egy iskolában a 4.a-s Ádámkát nap mint nap
megverik, megalázzák a 4.c-s gyerekek.
A sokadik verés után megelégelik Ádámka szülei
és feldúlva bemennek az iskolába.
Végül úgy jönnek ki a történetből, hogy nekik kell
szégyellniük magukat, hogy műsort csináltak és
különben is a 4.c-s gyerekek többségének elváltak
a szülei. A zűrös családi hátterük, szociális helyzetük miatt vannak magatartászavaraik stb...
stb... Úgy gondolom, ehhez a példához nem kell
magyarázat. Lesarkítva így kezelik a cigány-terrort
is.

A munkám miatt nagyon sokat utaztam zűrös és
kevésbé zűrös kerületekben (BKV-val).
Nekem ne papoljon olyan, aki max. a muzsika tv-ben látott cigányt. Olyan dolgokat, eseteket láttam a saját szememmel, amelyet fehér embertől talán soha. Könyvet írhatnék, annyit összetudnék szedni.

Tessék megnézni amikor felszáll a villamosra ordibálva a népes család. Mindenki lesüti a fejét, összehúzza magát és kerül mindenféle szemkontaktus. Ez nem azért van mert zsigerből utálják a cigányokat, hanem mert félnek az emberek. És ezeknek, ha többen vagy erőfölényben vannak, pont elég lehet, ha csak rájuk néz az ember.

A többség nem népirtást akar, hanem megoldást.
Ahogyan eddig kezelték a cigánykérdést az
egyértelműen megbukott. Az, hogy a cigányok
többsége eleve bűnöző életmódra rendezkedik be
elfogadhatatlan. Mert ennek a rétegnek esze ágába
sincs dolgozni, nem azon múlik, hogy van munka vagy nincs. Ez csak maszatolás.

Milyen érdekes, amikor gazdasági és egyéb mutatókat elemeznek, néhány tizedes eltérést is meglovagolnak és ilyen-olyan színben tüntetnek fel.
De az, hogy a börtönökben a rabok 80-90%-a cigány, abból nem szabad messzemenő következtetést levonni, csak azt, hogy nincs munkájuk azért bűnöznek.
Vicc.

Szeretném látni, hogy a kormány összehívja
a cigányvezetőket és közösen keresnek valami
megoldást. Olyan vezetőket, akik le is tettek valamit
az asztalra és nem csak a pénzt nyelik.
Láthattuk, hogy nem javul a helyzet, ha csak pénzt
pumpálnak a rendszerbe. Az a sok milliárd kidobott pénz az ablakon. És igenis gyakoroljanak önkritikát, mert az nonszensz, hogy mindig a békés, dolgos ám egyre kevésbé türelmes társadalomnak kell toleranciát gyakorolnia.

vargánya 2013.01.09. 20:31:19

@vakapad: "És bizony Bayer ideológiájára bőven van itt igény, ahogy látom".
Na és ha van igény , akkor mi van? Mégis, hogy gondolod, hogy majd mások (mondjuk Te), "illetékes elvtársak" megszabják a többségnek, hogy mire lehet igénye? És persze mindezt a "demokrácia" keretei között. Merthogy azt is ti akarjátok definiálni nekünk: "mindent szabad ami PC". Hát egy lófaszt! Majd mi eldöntjük, hogy nekünk mi a jó, ne önjelölt megmondóemberek döntsék el ezt helyettünk.

midnight coder 2013.01.09. 20:33:12

@biobender: Ha a rablók nagy része lila X-et tetováltat a fejére, akkor a nép egy idő után mindenkit rablónak tekint akinek lila X van a fején, mivel az ilyen ismertetőjeggyel rendelkező polgár akivel eddig találkozott az mind rabló volt. A cigányoknak van ilyen megkülönböztető jegyük: nem, nem a bőrszín, jó részük az alapján simán elmehetnek magyarnak, hanem Pl. ha hallod beszélni őket a buszon, akkor a két három mondat után már tuti hogy előkerül a geci vagy a baszni szócska. Cigánynak lenni kultúrát jelent. És nem csak mi magyarok vagyunk ilyen rasszisták, sehol nem igazán szeretik őket ahol nagyobb számban előfordulnak, a románoktól a franciákig, de még azok az olaszok sem, akik pedig optikailag illetve temperamentumban sem annyira térnek el tőlük.

biobender 2013.01.09. 20:39:26

@midnight coder: szomszédos elmebetegek aligha alkalmazzák Bayer sovegeit.

Huu, most megnyugtattal. Biztosan melyenszanto tapasztalataid vannak a roman, szlovak szerb nacionalistakrol, es vilagosan latod mennyire tisztan es logikusan gondolkoznak. ... Es itt rohogok fel hangosan.

vargánya 2013.01.09. 20:40:30

@chydorus: Nyugodj meg, ezek a tényszetű érvek sem fogják azokat meghatni, akiknek erről más elképzeléseik vannak. Lepereg róluk. Mert csak elképzeléseik vannak és prekoncepcióik, széleskörű, életszagú tapasztalataik (főleg, ahol esetleg ők a szenvedő alanyok) nincsenek. Ha bekúszik hozzájuk egy-egy "kellemetlen információ", azt gondosan elhessegetik mondván:"ne általánosítsunk!"

Alonee 2013.01.09. 20:45:35

Kedves Sajtkészítők!
Ha jól értem akkor Orbánnak, legalábbis szerintetek, nem a saját értékén kell kezelnie ezt a kis újságíró pockot, hanem teljesen átpolitizálva, miszerint mindenki tudja -még a seggnyaló trappista kreátorok is- , hogy ez egy tetű, de mégsem tehetnek ellene semmit mert, megsértődik a tagság. Jézusom ne hagyj el, elveszti a hatalmát Orbán. Ó kvarglik teremtői, egy percre sem tudtok átlépni az árnyékotokon, ugye? Egy cseppnyi őszinteség, csak ennyi kéne, és -amin visítva röhögök- már a saját praetoriánus gárdáját is hülyének kell néznie a hatalmának a megtartásáért a Ti miniszterelnökötöknek. Ami a csemege, hogy a nagy taktikai trükköket pont Ti teszitek közzé, igaz különösebben jelentős blog nem vagytok, de azért elmagyarázni azt amit a főnökötök eltitkolni akar. Remek és szórakoztató. Vicces kis blog ez, na.

biobender 2013.01.09. 20:45:37

@midnight coder: Cigánynak lenni kultúrát jelent.

Tudod, lenyegesen egyszerubb egy bunozot megismerni, mint egy ciganyt. Mi a f@sznak komplikalni a dolgot azzal, hogy azon tiprodtok, hogy ki a cigany? Eleg lenne a bunozoket utalni, es mar mindenki egyetertene. Tenyleg nem birjatok felfogni, hogy az egyetlen gond, hogy a bunozok helyett "ciganyokat" gyulolitek?

Lacdelo 2013.01.09. 20:46:33

@hopptarisznya:

Kadhafi nem neonàci volt, ràadàsul volt egy csomò olaja. Vègèn le is vadàszták, ha nem tájékozòdtàl volna. Ennèl nem futott jobb pèldàra?

Vonànak semmilye nincsen a bölcsèsz diplomàjàn kívûl.

Lacdelo 2013.01.09. 20:53:01

@közlekedési bűnöző:

A ballib 100 milliòs nagysàgrendben lopott, elfèrt egy Nokiás dobozban, míg a Fidesz 100 milliárdos nagyságrendben adja a Fidesz közeli cègeknek az állami megrendelèseket. Ráadásul a Fidesz milliárdosok jòl jártak az egykulcsos adòval is.

A 100 milliò ès a 100 milliàrdos korrupciò között 3 nulla azaz 1000-szeres a különbsèg. Ennél egyszerûbben nem tudom leírni. Ha az nem elég még egyszer megpròbálkozom.

Lacdelo 2013.01.09. 21:10:48

@ByA:

Az országot a Fidesz maffia rombolta le.

Kèrlek rèszletezd, hogy mit rombolt a ballib?

A Fidesz már tènyleg lerombolta:
- a jogállamot, (fideszes egyoldalù Alaptörvèny),
- mèdiát megregulázta,
- bankrendszert,
- vállalkozásokat, beruhàzások történelmi mélyponton.
- kiszámíthatòságot, össze-vissza, visszamenôleges törvénykezès, játèkgépezès megszüntetèse.
- lerombolta a szociális hálòt 27 ezer Ft segèly, 48 ezer Ft közmunka, rokkantak segèly megvonása.
- egèszsègügy ès oktatás több 10 milliárdos forráskivonása.
- soha nem látott intèzmènyesített korrupciò lásd Ángyán, 20%-os polgármesterek, stb... Simicska, Nyerges.
- munkavállalòk kiszolgáltatottá tétele.

Sorolhatnám még reggelig, a lista hatalmas.

A ballib 8 éves kormànyzàsa 100-szor jobb volt mint ez a mostani inkompetens, korrupt és antidemokratikus Fidesz àmokfutàsa.

Hajdú Peter 2013.01.09. 21:15:38

"A ballib 8 éves kormànyzàsa 100-szor jobb volt mint ez a mostani inkompetens, korrupt és antidemokratikus Fidesz àmokfutàsa."

Te nem vagy normalis, azok a gecik 8 ev alatt tobbet romboltak az orszagon, mint az elodeik 40 ev alatt bazzeg.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.09. 21:20:07

@Lacdelo:

Marhaság. Vagy még inkább: értelmetlen így. Ha elolvasod amit linkeltem, van rá esély, hogy megértsd, mi a helyzet. Nincs jobb és bal. Kezdettől együtt csinálják. Egszen egyrtelmű, csak minden erejükkel elfedik. A rasszizmus cirkusz is csak arra jó, hogy gyűlöljék egymást az emberek az ő nevükben, miközben ők együtt tömik a zsebüket, és röhögnek rajtunk.

reszeg tengeresz 2013.01.09. 21:20:14

@Lacdelo: ennyi baromsagot regen lattam osszehordva egy kupacba

J.László 2013.01.09. 21:24:03

A második világháború után Közép-Európa országaiból közel 10 millió németet távolítottak el. Ezt a cigányokkal miért nem szabad megtenni?

aranyláz 2013.01.09. 21:25:40

@biobender: Valakit muszáj gyűlölni. Különben rá kéne jönniük, hogy a saját sorsukért egyedül, és kizárólag ők a felelősek. És az nagyon kiábrándító lenne.

kritikusolvaso 2013.01.09. 21:40:27

@biobender: "Tenyleg nem birjatok felfogni, hogy az egyetlen gond, hogy a bunozok helyett "ciganyokat" gyulolitek?"

szerintem ok a "cigany bunozoket" gyulolik es nem a ciganyokat...

biobender 2013.01.09. 21:43:43

@kritikusolvaso: es miert nem siman a bunozoket, jelzok nelkul? A nemet bunozok valamitol jobbak? vagy a magyar bunozok?

biobender 2013.01.09. 21:45:01

@J.László: a nemetekkel is bun volt, azert. ahogy bun volt a magyarokat kitelepiteni szlovakiabol. Na etert.

kritikusolvaso 2013.01.09. 21:47:47

@biobender: mert most errol beszelgetnek egyszeruen csak ennyi. Miert ne beszelgethetnenek a cigyany bunozesreol? megtiltod?

sima szovegertes kene:
ha azt mondom utalom a voros lanyokat akkor nem azt mondtam hogy utalok minden lanyt... ennyi

es hogy miert mondok ilyet? miert ne mondhatnek? ez nem jelenti azt hogy a szoke lanyok jobbak vagy rosszabbak...

közlekedési bűnöző (törölt) 2013.01.09. 22:05:12

@Lacdelo:

"A 100 milliò ès a 100 milliàrdos korrupciò között 3 nulla azaz 1000-szeres a különbsèg. Ennél egyszerûbben nem tudom leírni. Ha az nem elég még egyszer megpròbálkozom. "

Csakhogy te 100-1000 szeres NAGYSÁGRENDRŐL írtál, nem pedig 1000-szeres különbségről. Úgyhogy szerintem ne fölényeskedj, hanem inkább javítsd ki magad!

Másrészt szerintem a lényegi dolog, amiről írtál, nem igaz. A ballib kormány(ok) pont annyi kárt okoztak ennek az országnak, mint a Fidesz.

danzig 2013.01.09. 22:07:47

Eriggy fiam, mosd ki a szádat!

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.01.09. 22:12:55

Ébredj Magyarország, szabaduljunk meg a zsarnok, sunyi, aljas álszent, műmagyar orbáni diktatúrától!

A békemenet adományt gyűjt, a diákok elleni - most épp "latin" - csürhe kifizetésére.

Orbán alpári "fociszereplése" miatt bünteti megint a világ a magyar hazát, a zárt kapus meccsel.

Orbán , nem hiszed el , hogy te vagy a gyenge láncszem, a kettős mérce, a szarházi?

biobender 2013.01.09. 22:22:41

@kritikusolvaso: Miert ne beszelgethetnenek a cigyany bunozesreol? megtiltod?

Dehogy, csak irgalmatlan ostobasagnak tartom, de hat a magyar jobboldal lathatoan a hulyek gyulekezete.

Azert vilagosits fel legyszi, ha Slota a magyarbunozesrol beszel azzal nektek jobbereknek semmi gondotok, ugye? Hiszen miert ne mondhatna?

eßemfaßom meg áll 2013.01.09. 22:50:12

@Lacdelo: "A ballib 100 milliòs nagysàgrendben lopott, elfèrt egy Nokiás dobozban, "

Valld be, hogy csak játszod az idiótát, ha komolyan gondolod az sokkal kínosabb rád nézve

bigthereal 2013.01.09. 22:53:10

@Önnek megyünk: mitől volt az a cikk fajgyűlölő?

itt van két újabb állat a cigányok soraiból:

hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=60882

nyomorgó öregembereknek törték el a csontjait kétezer forintért...

eßemfaßom meg áll 2013.01.09. 22:54:34

@biobender: mert a rasszjegy okot ad az előitéletre, igy érdemes alkalmazni a tulélés érdekében.

Példa:

Ha jön szembe 3 szöszi fiucska, és nézegeti a kezemben levő 100ezres telefont, nyugodtan elsétálok melletük. Ha jön szembe 3 barna legény és nagyon nézegetik a kezemben levő 100ezres telefont akkor átmegyek a tuloldalra. Te is átmész, le se próbáld tagadni.

eßemfaßom meg áll 2013.01.09. 22:56:47

@biobender: "ha Slota a magyarbunozesrol beszel azzal nektek jobbereknek semmi gondotok, ugye"

Tudja fene, az ottani magyarok jelentős számban segélyből, a pöcsükből és lopásból/rablásból élnek, heti rendszerességgel gyilkolászva?

nemjo 2013.01.09. 23:41:21

@chydorus:

Marian Cosma, Bándi Kata és most az MTK-s fiatalok, akik kivételesen túlélték.
Kinek kell még ahhoz meghalni hogy felébredjen a többségi társadalom (beleértve a lelkes jogvédőket is akik lassan szitokszóvá devalválják a liberalizmust) és életképes választ adjon a CIGÁNYBŰNÖZÉSRE ?

hopptarisznya 2013.01.09. 23:42:18

@deruyter: nagyon rá vagy kattanva a bőrszínre! Szegény kis cigányok barnábbak nálunk.. JUJJ!! Figyi kis liberó! Az olaszoknál, spanyoloknál hogyan különböztetik meg a cigókat? Merthogy ott is rühellik őket, pedig hasonló a fizimiskájuk.
És ne tegyél úgy, mintha itt olyan nagy nyomorúság lenne cigánynak lenni. Ez nem amerika, ahol a niggerek lehajtott fejjel kullogtak a busz végébe. Itt a cigányok igencsak nagy pofával közlekednek (ingyen) a BKV-n, és a fehérek hajtják le közben a fejüket.

És ti meg arról beszéltek, hogy a cigók félnek? HOL? Mikor jártál te utoljára az utcán???

chydorus 2013.01.10. 00:16:31

@nemjo: Szögi Lajos, Pénzes Henrietta... És sorolhatnánk. Úgy gondolom, hogy ha a bűnöző cigányok egy éjszaka alatt egy fél falut késelnének meg, akkor is ugyanez a bevett, cigány mosdató
kommunikáció zajlana le. Tényleg nem tudom minek kell ahhoz történnie, hogy szemléletváltás történjen.
A jelenlegi kormány a maga 2/3-ával rendezhetné ezt a súlyos problémát, de egyelőre úgy tűnik nem vállalják fel a felelősséget és ugyanúgy, ahogy az előző kormány a szőnyeg alá söprik azt. De ne legyen igazam és vegyen végre jó fordulatot az ügy. A többségi társadalomnak biztos, hogy ez volna az érdeke.

frontember876 2013.01.10. 00:38:05

te leszel az első, Bayer Zsolt, akinek el fogok menni a sírjához, és a legőszintébb felszabadító örömmel le fogom azt hugyozni.

folyamatábra 2013.01.10. 00:39:48

Már nagyon régóta nem "védi meg a sajátjait". Csak nem minden "sajátja" akkora látványpék, mint Bayer.

Red Harlow 2013.01.10. 00:43:07

Elszakadva attól hogy bayer egy percember és csak érdekből írja amit ír, mi is a cikkel a gond?
Van benne aranyos Oláh Gergő az a bizonyos 10% rendes cigány)
Meg ott van a többi gyilkos, bűnözős tipikus cigány:

Aki ezt tagadja az hazudik. Ez a valóság. És ezt nem tudja senki sem félremagyarázni mert az hazudik.
Szóval az a párt aki tagadja ezt, az eleve már hazudik. És hiába szapulják a libsik a Jobbikot, attól még igaz amit mond. Az már más kérdés hogy populizmusból mondja, de akkor is igaz.

chydorus 2013.01.10. 00:44:38

@vargánya: Hát igen, van aki az igazság, tények oldalán áll, van aki pedig nem.

frontember876 2013.01.10. 00:52:05

@Red Harlow: szerintem nincsen tipikus cigány. Van rendes, van gyilkos, van lusta, van dolgos. Igen, elviselhetetlen ez a sok bűncselekmény, és igen, elviselhetetlen, hogy 22 éve minden kormány baszik a problémára.

Ha arról írna Bayer, hogy a tipikus magyar egy panaszkodós, lusta, középszerű tehetségtelen csaló szarláda, aki örömmel jelenti fel mindenért a szomszédját, fel akarnátok akasztani.

Ha meg arról írna, hogy ezzel a lusta geci magyarral nem lehet együtt élni, ezért jobb lenne, ha ez a magyar nem lenne, akkor rágyújtanátok a házat a faszba a csávóra.

Most meg bólogattok.
Ezt hívjuk rasszizmusnak.
Attól, amit csináltok, nem lesz kevesebb "cigánybűnöző", viszont sokkal több lesz, aki eddig esetleg kussolt, most viszont felbassza az agyát.

A problémát meg nem oldjátok, viszont jó sokat rontani, azt még tudtok rajta.

amihez külön gratulálnék.

Red Harlow 2013.01.10. 01:11:01

@frontember876: Szép kis bölcsész duma. Még ríva is fakadnék ha érdekelne egy nem életszagú vélemény. De...van tipikus cigány. Szabolcsban nőttem fel utána pedig lehúztam pár évet a Szeged Csillagban mint fegyőr. Nincsen tipikus cigány csak minden este kábé 200 személyi kartont néztünk át 95%-a cigány volt.
Ennyit a fehérek is bűnöznek c. eposzról.
A másik dolog: A magyarok igen sínak rínak stb, pont ahogyan leírtad. Csak..hát az arányok azok a fránya arányok. És a legfontosabbat ne felejtsd el: Egyenlőre a síró rívó magyarok tartják el a cigányokat és nem fordítva. Ahogy a régebbi szülők mondták a lusta szemtelen kölyküknek: Ameddig az Én kenyeremet eszed, az én házamban laksz addig a neved kuss.
egyenlőre a mi lusta magyarok dolgos kezének adójából épül a cigánysátor 1,7 milliárdért, nem a cigányszervezetek pénzéből. Pont őnekik kellene beszállni a dologba...mondjuk önkéntes munkával.
Majd ha a cigók is felmutatnak valami értelmeset akkor lehet dumálni róluk mint egyenrangú félről.
Addig csak élősködők. Polkorrekten vagy anélkül mondva.
És hogy is van az a mondás? "cigánymunka"
Azt értik ezen kedves barátom, hogy szar az egész amit végeztél. Nos ezt nem a magyarokra mondják. Érdekes én külföldön megbecsült magyarokat látok itt, akikre számítanak. Meg látom a hírekben ahogyan a tolvaj futtatós cigánybandát hazatoloncolják. Ezek megint tények. Tényeken meg ne aszalj tovább mert azok maradnak tények, te meg hülyét csinálsz magadból.

Szúnyog 2013.01.10. 01:16:23

Igazi bölcsész süketelés. Antifasiztázással, miközben tele vagyunk kommunistával.
Nem vagyok zsótista, nagyon nem. De éppen ebben a cigány-állatozásban semmi, de semmi kivetnivaló nincsen. Aki nyitott szemmel él, jár-kel, az tudja. Minden szava tökéletesen igaz.
De te, blogger csak készítsd a sajtot! Majd ellopják, s ha nem adod, leszúrnak.

Red Harlow 2013.01.10. 01:31:49

@frontember876: Idézlek:
Ha arról írna Bayer, hogy a tipikus magyar egy panaszkodós, lusta, középszerű tehetségtelen csaló szarláda, aki örömmel jelenti fel mindenért a szomszédját, fel akarnátok akasztani.

Ha meg arról írna, hogy ezzel a lusta geci magyarral nem lehet együtt élni, ezért jobb lenne, ha ez a magyar nem lenne, akkor rágyújtanátok a házat a faszba a csávóra.

Most meg bólogattok.

Ha bayer erről írna tényleg rágyújtanánk a házat.
Mert attól még ő belőlünk kapja a fizetését és mellesleg az irigyen kívül a többi hazugság lenne.
Még a feljelentgetős szomszédosdi is megállja a helyét. De megtehetjük mert mi magyarok ilyenek vagyunk. De nem ölünk meg időseket 200 Ft-ért meg hagy ne soroljam tovább.
Azok TIPIKUS cigányállat mentalitások.
Szóval a zsóti gyerek igazat írt, csak megrendelésre. Nincsen ebben semmi rendkívüli.
És ha már rasszizmusról beszélünk: Ok nélkül kibe kötött bele és fenyegette meg késsel valamikor is KÍNAI?
Ahogy írta valaki előttem: Nekik sincsen képesítésük semmire..és mégsem ölnek meg szarnak az utca közepére.
Szerintem meg van tipikus cigány. Nézd meg élj vele, puszild körbe, magyarázd el neki miért ilyen gonosz a világ vele :D
kepfeltoltes.hu/130110/406148_434891496577176_482614767_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

politikus-omm 2013.01.10. 01:40:30

@frontember876: Nincs tipikus cigány...

Csak szó szerint ugyanazt írják róluk Angliában ( 970.000 Fb-lájk), szó szerint amit Bayer:

Do you hate gypsies? Me and my brother Gary were walking past this settlement of Gypsy children in Bristol recently when he came out with, “Y’know what, Jack? I fucking despise Gypsies and think they are the scum of the earth. Sending children out to beg by the highway until they are black with exhaust fumes is not a culture. It’s a breed of animal. They are lazy fuckers and lying thieves but somehow they’ve convinced the bourgeoisie that Gypsydom is a culture of charming nomads. Let’s get out of here before I start throwing rocks.”

www.vice.com/read/i-hate-v10n8

Mr.Moonlight · http://off-shore.blog.hu 2013.01.10. 05:35:19

@J.László: Hova távolították el a németeket Közép-Európából? És hova akarod a cigányokat eltávolítani?

felcsutisuttyo 2013.01.10. 06:16:06

Bayer cigányozik????????????? HISZ Ő A NEMZETI ZSIDÓNK!!!!Ezt még senki nem merte kimondani a jobbikból? Vagy ez úgy van, mint a Fideszben? A mi komcsink a jó komcsi...?
A jobbikban, meg a mi zsidónk a jó zsidó?:)))))))
Mikor lép már valaki a METÉLT Zsóti farkára?????

midnight coder 2013.01.10. 06:49:23

@Lacdelo: "Kèrlek rèszletezd, hogy mit rombolt a ballib?

A Fidesz már tènyleg lerombolta:
- a jogállamot, (fideszes egyoldalù Alaptörvèny),
- mèdiát megregulázta,
- bankrendszert,
- vállalkozásokat, beruhàzások történelmi mélyponton.
- kiszámíthatòságot, össze-vissza, visszamenôleges törvénykezès, játèkgépezès megszüntetèse.
- lerombolta a szociális hálòt 27 ezer Ft segèly, 48 ezer Ft közmunka, rokkantak segèly megvonása.
- egèszsègügy ès oktatás több 10 milliárdos forráskivonása.
- soha nem látott intèzmènyesített korrupciò lásd Ángyán, 20%-os polgármesterek, stb... Simicska, Nyerges.
- munkavállalòk kiszolgáltatottá tétele.
"

Ugyan már elvtárs.
- Az az alkotmány amit a FIDESZ lecserélt még a Rákosiék alkotmánya volt ami az akkori szovjet alkotmány alapján készült, és amin picit módosítottak csak 89-ben, még a szovjet tankok árnyékában, és az akkori idióta "rendszerváltó értelmiség" meg az akkori komcsik. De kismillió jogállam van, ahol eleve nincs is alkotmány.
- A kereskedelmi média most is azt csinál amit akar, csak most pár csatornát kaptak a jobbosok is. A közmédia pedig mindig az aktuális oldal szócsöve, így volt ez a balfékek idején is. Akkoriban az összes ballibes mádiaizé ott landolt, a kertévékből kiöregedett friditől megyó lányáig.
- A vállalközások már Fletóék idején a mélyponton voltak. Akkoriban volt, hogy az összes érdemi beruházás a szlovákokhoz ment, ide meg az jött ami már nekik nem kellett. Lásd hankook amit annyira ünnepeltek Fletóék hogy valamelyik szadeszos majom a repülőtéren gurigázta a gumit, hogy végre egy valamirevaló beruházás, pedig igazából a szlovákok rugdalták ide őket.
- A szociális háló most is túl erős. Túl nagy az újraelosztás, túl sok a munkavállalói jog, pont ezért tart ott az ország ahol. Hiába vannak ugyanis remek jogaid, ha nincs az a munkáltató aki beruházna az országban, akkor csak a munkanélküli segélyhez való jogod marad - de az is csak addig, amíg van kitől beszedni az adót. És hiába a magas újraelosztás, ha azok akiknek használható diplomájuk van és nyelveket tudnak, meg sem fontolják hogy magyarországon helyezkedjenek el, és ebben sajna teljesen igazuk is van.
- Az egészségügy és az oktatás pedig a fenti adókból van fedezve. Ha nincs lé, nincsenek ezek sem. Amúgy az egészségügy igazi leépítése is a szocik alatt kezdődött. Kórházbezárások, beteg ide-oda irányítgatás, több éves várólisták, ezek Fletóék "eredményeií". Ahogy Hordágy Ágica egészségügyi reformja is, ami ha sikerül, akkor a jóelvtársak még kihúznak a rendszerből pár 100 milliót.
- Korrupció: Soha, senki nem lopott annyit mint a szocik. Szinte minden héten volt egy új korrupciós ügy a a kakaóbiztos számítógéptől a motorvonattenderig vagy a 300 ezer forintos postásbiciklikig. És ezek csak azok voltak, amik kipattantak.

Szóval, a FIDESZ is korrupt, idióta gazemberek gyűjtőhelye, de ez nem menti a balliberós gazembereket.

midnight coder 2013.01.10. 06:56:54

@biobender: A nacionalistáktól erős öntökönlövés lenne, ha azt hangoztatnák amit Bayer. A nacionalista politikus sem hülye, nem fog olyasmit mondani ami szembemegy az átlagpolgár tapasztalataival. A nacionalista ehelyett az ősi szlovák, román jogokról fog beszélni, meg hogy tisztítsuk meg az országot az elnyomó, idegen magyaroktól, akik el akarják rabolni az ősi földünket, meg ilyeneket. Olyat egyik politikus sem fog hangoztatni, amiről tudja hogy szembemegy a polgárok napi tapasztalatával. Lásd a honi antiszemitizmust. Olyan antiszemitával már találkoztál, aki olyanokat állított a zsidókkal kapcsolatban, mint a cigányokkal ? Ugye nem. Mert az antiszemita is tudja, hogy ha olyanokat állítana hogy a zsidók lopják falun a tyúkokat, akkor a nép körberöhögné - mivel ilyen tapasztalata nincs. Cigányokkal kapcsolatban meg van.

Nyrségi Trolls (törölt) 2013.01.10. 08:16:12

Vascsővel verték agyon kétezer forintért - "a közbiztonság gyakorlatilag nulla"
Esélyük sem volt menekülni hétfőn késő este az idős testvéreknek Ózdon, amikor két tetves rájuk törte házikójuk ajtaját. Sanyi bácsit (†71) vascsövekkel addig ütötték, amíg csak mozgott. A bácsinak valamennyi csontja eltört, koponyája szétnyílt, szörnyethalt még a brutális támadás alatt. Öccsét, Józsefet (68) szintén összeverték, koponyája szintén betört. Ő túlélte a támadást, ám tegnap még mindig életveszélyes állapotban kezelték a kórházban.

Lehet menni tüntetni!

eßemfaßom meg áll 2013.01.10. 09:01:42

@frontember876: "Ha arról írna Bayer, hogy a tipikus magyar egy panaszkodós, lusta, középszerű tehetségtelen csaló szarláda, aki örömmel jelenti fel mindenért a szomszédját,"

Ezt irjátok ti liberális ejrópai demokraták elégszer.

hopptarisznya 2013.01.10. 12:25:26

@frontember876: remélem a te fejed is szétverik a cigányok egy vascsővel.. kétezer forintért

frontember876 2013.01.10. 14:40:59

@Red Harlow:

neked válaszolok, mert vetted a fáradtságot, és gondolkodtál írás előtt, amit köszönök, bár nem értünk egyet. Nem a problémán vitatkozunk, vagy annak létezésén, remélem ez tiszta. A megoldáson kéne fejet törni.

Bayer Zsolt nem azért egy elvetemült szemét aljas patkány, mert ilyet leírt, bár én ezért is az arcába hugyoznék örömmel - a fő gond az, hogy megoldást nem kínál ő sem. De a pofája kurva nagy. Vegyük sorban: oké, valaki meglépi, amit javasol Bayer, összegyűjt egy csomó cigányt magyarországon, és likvidálja őket a faszba. Örülünk? Ti biztos.

Mi történik?
- Nemzetközi emberi jogi, pénzügyi, gazdasági szankciók sora. Az élet itt szarabb lesz, kevesebb pénz jön. Sokkal. Ismétlem, nagyon sokkal.
- akárhol közlöd, hogy te magyar vagy, le fognak köpni akkor is, ha semmi közöd ehhez. Jobb neked? Nem.
- az itt maradó cigányság (mert 1 millió embert ma közép-európában nehéz lesz nyom nélkül, maradék nélkül kiirtani, csak jelezném) az viszont valós őrjöngésbe kezd, és fizethetsz neki örök re kártérítést, plusz amennyien vannak, egy kisebb polgárháború is belefér, amit a magyar megnyer a cigány ellen, de téged ez nem fog megnyugtatni, ha pl a fiad ott hal meg a "fronton", vagy akárki barátod, családtagod. Pedig mondjuk 600.000 dühös cigány ugyanannyi magyar ellen szép ki balhét tud csinálni. Nagyon jól jönne most nekünk, tökre hiányzik ennek aharmonikus országnak egy kis komplex lövöldözés
- akárhogy szankcionálod, mivel a magyar nyílt háborús eszközhöz nyúl, azaz likvidál, a cigány feljogosítva érzi magát, hogy na akkor anyátok basszátok, most akkor télleg gyilkolni kezdünk. Én úgy gondolom, visszasírnád ezt a mostani állapotot, annyi ember halna meg erőszakkal.

Bayer abban a Fideszben ül, amelyik eddig 6 évet töltött kormányon. Ezalatt lett volna pénze is, ideje is a kérdésen dolgozni, azt akár meg is oldani. Van rá nyugat-európai, és amerikai példa is, mit kellene csinálni. Volna hozzá tonna külföldi pénz is pluszban. Volna a folyamat közepétől több százezer új munkaerő, aki lapátolna és tolná a magyar gazdaságot. Azt meg kár kijelenteni, hogy a cigány genetikailag alkalmatlan. A feketéről is ezt mondták, a kínairól is ezt mondták. Aztán most meg néma kussolás van a témában.

A cigány rengeteg hasznos munkát tudna végezni, megcsinálná olcsóbban is, mint a magyar, csak a segélyrendszer kényelmesebb. De ezért nem a cigány a hibás. Ha olyan volna a rendszer, hogy te kaphatsz az államtól havi 300 kilót a semmire, te is megigényelnéd, és nem érdekelne, hogy én utállak érte. És igazad is lenne, ki a fasz volna rá kíváncsi? Legyünk őszinték, senki.

A cigány szarik rá, hogy mindenki utálja, mert a rendszer hibájából ilyen, amilyen, és nem azért, mert selejtes ember.

A Bayer-cikk azért felháborító, mert nem a saját kenyéradójának szól be, hogy a fideszes baszik a cigányra, és eteti ingyen, és baszik magyarra, mert fizetteti vele ezt az egészet, hanem a cigányra ugat. Amelyiket közel sem mentem fel azért, mert gyilkol, mert ha gyilkol, üljön élete végéig.

De a kiirtását szorgalmazni egy embercsoportnak - ilyen nincs. Csak addig tapsoltok ennek ilyen vadul, ameddig nem egy olyan cikket ír majd valaki, hogy mondjuk a nógrádi magyarok gázok, szerintem ne legyenek. A diktatúra azért rossz, mert előbb-utóbb te is a fasz rossz végére kerülsz, és akkor nem lesz sem akkora a szád, sem tapsolni nem akarsz majd annyira.

A kormányt. Őt lehet szidni. Minden eddigi kormányt. Ott a gond. A gyilkoló cigány csak tünet, akármennyire fájdalmas és felháborító.

frontember876 2013.01.10. 14:44:27

@hopptarisznya: és ha engem agyonverne egy cigány vascsővel, az megoldaná a te problémádat, te világ zsenije? Vagy akkor ugyanitt, ugyanígy őrjöngenél, és azt írnád,hogy szegény ártatlan frontember testvérünkért bosszút esküszünk?

Nem kenyerem másokat bántani, de az emberi ostobaságnak legyenek már korlátai, komám. Ha engem is agyonvernek, azzal TE speciel beljebb leszel? A cigánykérdés megoldódik? Vagy javul, ha engem is megölnek?

Sokáig fejlesztetted magadban ezt a mindenkinél jelentősen butábbnak kell lenni képességet, vagy születési adottság?

PS: büntetőjogi értelemben uszításnak minősül, amit írtál, simán feljelenthető vagy érte. Okoska. Mielőtt túlfújod a tüdődet az idegtől... Hm?

Linda69 2013.02.09. 18:46:50

A műbalhé lecsengett, minden a régiben, Zsóti cigányvállakozókat interjúvol az ECHOTV-n, és faggatja őket a megoldásról, ami valahogy így hangzik: integrált tanítás, magyar/cigány együttélés, és munkalehetőség
süti beállítások módosítása