A büszke heterók
2010.06.14. 10:58 Ratius
579 komment · 4 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Casino 1290852147 2010.11.27. 18:58:40
Trackback: Casino 1287050982 2010.10.14. 17:04:58
Trackback: Török: Az MSZP is ott volt a Pride-on! 2010.07.05. 12:35:01
Trackback: Irány a Híd! 2010.06.14. 11:29:26
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Pszt! 2010.06.15. 00:03:42
papaAndy 2010.06.15. 00:04:32
Én tudom, hogy sokaknál ez nem választás avayg külső környezet kérdése, nem akarok itt most nagyon konkrétumokba menni, de volt egy barátom még Kaliforniában, aki nagyon macsó módon viselkedett egészen az aőja haláláig, mert az öreg cowboynak túl nagy csalódás lett volna, ha megtudja, hogy a 120 kilós izompacsirta fia a fiúkra izgul. Nekem jó barátom volt, és amikor vagy 45 évesen kijött a klozettból, maradt is barátom. Nagyon nem érdekel, hogy fiúkra izgul, velem soha nem próbálkozott, ismer már régen. Sok melegel dolgoztam az évek alatt, volt ilyen is olyan is. Aki nem érti, hogy én nem, azokat nem csíptem, de volt, akivel nagyon jó baráti viszonyban voltam, simán ebédeltem vele akár egy meleg étteremben is (ott L.A.-ben). Hogy itthon is megtenném-e ugyanezt? Nem tudom, mert nincsenek itthon nyiltan meleg barátaim, begubóztam a családi életbe, és nem is ismerek személyesen melegeket. A felvonulás sem igazán érdekel, ha meleg lennék, akkor sem mennék ilyenre, hétvégeken a vadkerti tavon szeretek kajakozni, sátorozni, és mióta elhagyott a biszex arám (na nem egy nőért) azóta esetleg csajozni is.
A kommentet inkább filozófiai nyálverésnek szántam, nem akarok senkit itt megbántani, de tudom, hogy pont azzal bántom meg azokat, akiket illet, hogy szívből sajnálom őket és a szüleiket is. Az élet teli van tragédiákkal, nekem is jutott ha nem is olyan sok, mint a legtöbb embernek körülöttem. De mindegy mit dob felénk a sors a lehető legjobbat kell kihozni belőle. Ha buzi valaki, hát ez van. Ha nem lenne rá szükség, nem hozta volna létre a természet.
De akármennyire is tolerálni tudom a melegséget, mégsem örülnék pl ha a gyerekeim általános iskolai tanára meleg lenne, valahogy összeköti az ember a melegséget a pedoféliával, pedig lehet, hogy semmi köze a kettőnek egymáshoz, de hát ősi ösztönöekről a heterók (mi) sem tehetnek. Szóval nem csak nekünk kell toleránsnak lennünk asszem.
Én pl. mindig "nagyra értékelem", amikor a Rúzsadombról tanítanak nekem etnikai toleranciát. Nekem, aki valamiért mindig cigók mellett sikerült laknia. Valahogy a melegséggel is így vagyok, nekem voltak és vannak meleg barátaim, munkatársaim, de ettől még nem szeretem ha megpróbálnak polgárpukkasztani. Mondjuk, ha véletlen pont aznap járnék arra gyerekeimmel, nem dobálnám meg őket, de tuti jót röhögnénk.
falcsabander 2010.06.15. 00:05:14
ÉS MOST AKKOR EGY KIS LECKE HOMOFÓBOKNAK, AKIK A BIBLIÁT HOZZÁK FEL:
nézzed végig, csak 5 perc!
az USA elnökének csak hiszel ! :)))
www.youtube.com/watch?v=rbpD246xpxM
Dax 2010.06.15. 00:08:48
most hirtelen csak ennyit
www.sulinet.hu/eletestudomany/archiv/1996/9602/02.html
www.origo.hu/tudomany/20070120ujmodell.html
www.otkenyer.hu/falusandras.php
www.origo.hu/tudomany/20080704-az-eddigi-legnagyobb-ikertanulmany-a-homoszexualis-viselkedes-kialakulasarol-1.html
www.szexualitas.hu/page.php?p=3&id=166
és mivel biológiai defektus, idővel kiküszöbölhető lesz, természetesen kérdéses hogy szabad e, mert ügye kulturálisan mindenképpen színesít abszolút nem szégyen, mondom el újból, de nem is olyan dolog amire az ember büszkének kell hogy legyen.... a lényeg az lett volna hogy ne legyen reklámozva hogy ki a ratyi meg ki nem az mivel a maga dolga, és ne provokáljanak felvonulásokkal. éljenek boldogon egymással ahogy akarnak, de a médiába könyörgöm ne legyen ez már téma. pl a steiner kristóf abból él meg hogy buzi, mekkora szégyen már, különben egy abszolút tehetségtelen senki Antal Imrével ellentétbe aki köztudottan meleg volt, de nem ezen lovagolt és nem is erről volt híres hanem egy tehetséges valaki volt...
flamer 2010.06.15. 00:10:15
Nahát, tényleg, férfiak meztelen felsőtesttel, tényleg!
Találtam is egy ilyen megbotránkoztató képet:
www.ilga-europe.org/var/ilga/storage/images/europe/photo_galleries/budapest_pride_5_july_2008/budapest_pride_2008_hooligans__4/70613-1-eng-GB/budapest_pride_2008_hooligans.jpg
Hoppá, hoppá, bocsánat, mégse, ezek nem undorító ratyik, hanem megfontolt, felelősségteljes, tisztességes heteroszexuálisok, akik a társadalmi erkölcsért állnak ki éppen.
Bocs.
Pipas 2010.06.15. 00:14:06
@flamer: Budapesten még visszafogják magukat, de vedd csak ki a google keresésből a 'Budapest' szót, meglátod mit hoz a jövő. ;)
@Pszt!: Az nem meleg pornó, hanem leszbikus, azt szeretjük. ;) Másrészt amíg nem az utcán csinálják, addig nincs bajom vele. ;)
Severus Tobias Snape (törölt) 2010.06.15. 00:17:14
Ha csak ennyit elérnénk, hogy mindenki más is így reagáljon, máris jobb lenne. :)
Én sem járok felvonulni, mert van ezeregy más dolgom, de nem átallok autentikus információkat beszerezni pl. résztvevő ismerősöktől vagy netre feltett képekből, stb.
Egyébként én is úgy voltam vele, hogy ha már ez van, hozzam ki belőle a legjobbat.
A pedofíliát és a homoszexualitást valóban sokszor összemossák, pedig nem lehet állítani, kizárólagos kapcsolat van a kettő között.
Aki pedofil, az ugyanúgy lehet hetero (pl. Josef Fritzl), de lehet homoszexuális is (pl. botrányokból ismert egyházi személyek).
A kiskorúakra izgulás és az, hogy valaki azonos neműekre izgul szerintem nem függ össze.
papaAndy 2010.06.15. 00:17:32
Persze itt elég irónikusan idézgetnek (főleg a Pipás) a szentírásból, ami nekem pedig kínai. 3-szor futottam neki, de nem bírtam elolvasni... Talán a könnyített (ovis) verziót még megpróbálom, hátha egyszer bekerülök egy quiz játékba.
flamer 2010.06.15. 00:17:54
Szóval, tudsz mutatni valamit vagy esetleg kiderül, hogy azt se tudod, hogy miről beszélsz?
flamer 2010.06.15. 00:26:27
Egyébként arról tudsz valamit, hogy lehet-e valamilyen tablettával kezelni az utcai dobálózást?
falcsabander 2010.06.15. 00:28:17
ILYEN KURVA SOKAT foglalkozik a homoszexualitás témájával.
:)))
az hogy ennyire ellenzik, vagy egyáltalán csak zavarja őket a tudat ha látnak/elképzelnek két egymásba szerelmes férfit, az is oké felőlem.
a szerelem ugyanis tényleg egy defektes, természetellenes, génhibás stb. dolog.
megnyugodhatnak, mert Magyarországon (kis m) nem fognak látni csókolózó fiúpárt az utcán, még nagyon sokáig. legyen ez egy nagy örömük és sikerük az életben! :)))
nem tudom, hogy az is ilyen jót dolog-e, hogy sok meleg innen (is) azért költözik külföldre (nyugatabbra), mert ott kevésbé bántják, mint itt...
de egyébként tényleg jó, hogy ennyit beszélünk ezekről. jó hogy legalább van vita erről.
komolyan gondolom.
és vagyok olyan pozitív gondolkodású, hogy az idő majd megold minden ilyen problémát (is) :D
Severus Tobias Snape (törölt) 2010.06.15. 00:31:30
Az újságot el kell adni, a TV csatornáknak pedig nézettség kell. Ezért olyan anyagokkal rakják tele, amin sok ember csámcsoghat.
Én pl. csodálkozom azon, hogy ki az, aki képes fizetni egy bulvárlapért, kit érdekel, hogy melyik celeb mennyit fogyott vagy hogy ki kivel jött össze legutóbb.
Engem ezek nem érdekelnek, de nagyon sok embert igen, és mit csinálnak ezek az emberek? Elolvassák és utána beindul a fikagépezet, lehet utálni Liptai Klaudiát, vagy most éppen Stohl Andrást lehet utálni, köpködni. Persze Steiner Kristófot is, mert mit képzel, hogy cikkeznek róla és még meleg is tetejébe...
Ezekre van megoldás: az utóbbihoz a távkapcsoló, az előbbit meg nem kell megvenni.
Rengeteg egyéb, értelmesebb dologgal is lehetne foglalkozni. Ha van gyerek a családban, akkor például vele. Ha nincs, akkor is ki lehet találni ezer más programot, mint a népbutító készülék bambulása...
Severus Tobias Snape (törölt) 2010.06.15. 00:43:04
Tudom, tudom, akkor volt a papruhás, bibliás csávó, de könyörgöm, 3 éve volt. Túl kéne már lépni ezen.
A tavalyi felvonulásról vannak valakinek polgárpukkasztó képei? Megnézném!
Severus Tobias Snape (törölt) 2010.06.15. 00:55:20
"Az Elnök Emberei Season 2 Episode III."
www.youtube.com/watch?v=rbpD246xpxM
Talán mondhatjuk, hogy ez egy görbe tükör azoknak, akik csak és kizárólag a Biblia szerint közelítenek meg témákat, mint pl. a homoszexualitást.
Have fun! :)
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:02:00
Mondom kurvázni. A bordélyházak itthon illegálisan működnek. Az említett melegbárok pedig inkább abba a kategóriába tartoznak, mint ha elmegyek itthon egy koncertre vagy egy discoba(utóbbiba nem megyek de tegyük fel).
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:03:20
Szerintem meg egyáltalán nem arról szól. A normális melegeket a felvonulások elriasztják attól, hogy felvállalják mások előtt, hiszen a társadalom többsége a felvonulókkal azonosítja őket.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:09:16
itthon kb 10 % van jelmezben.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:12:11
Mondom ismerkedni, mert csak ott volt biztonságos a parkhoz és többi nyilvános térhez képest.azért a legtöbb esetben nem kell fizetni.Sőt, míg melegeknél ezt a kedvem szerint szexelek akivel csak akarok kötelezettség nélkül van, addig ezt a heteróknál a kurvázás helyetesíti.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:13:52
Állítólag a macskabagolyköpet tabletta gyógyítja a heteroszexualitást.Holnap megkeresem neked a cikket,most már késő van!
steverubellreborn 2010.06.15. 01:17:36
"A minimum az lenne hogy amelyik pap buzi, azt kitagadnák. Vagy elzavarni vezekelni"
Akkor az egyház negyede mehetne:D Amúgy az okot nem értem.Én eleget írtam erről,hogy nem vágod, azt kell,hogy hinneem,hogy ha lassan mondom megérted talán:Az egyén számít nem a szexuális orientáció!
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:17:57
Teljesen mindegy hány százalék van jelmezben, mert egyrészt nem hallani, hogy ott a helyszínen a kulturáltabban öltözködők és viselkedők nemtetszésüknek adtak volna jelet a néhány hülyébbel szemben, másrészt szerintem azzal hogy tudták, ilyenek is ott vannak a rendezvényen, nem mennek el, mert nem akarnak ennek része lenni. Az hogy ott volt az a 90%, az szerintem azt mutatja, hogy a hangosabb 10% viselkedésével egyetértenek, csak ők maguk nem annyira bevállalósak. Ez nem egy fesztivál ahol a kéregető punkokkal nem értek egyet, attól még egy fesztiválon szórakozunk, mert a felvonulásnak társadalmi üzenete van.
És akkor vissza is térhetünk arra, hogy mi az üzenete, szellemisége a dolognak. Az hogy néhány ócska lebujban razziáztak a rendőrök, és a melegek, transzvesztiták ellenáltak, verekedtek velük. A normális meleg meg be nem tenné ilyen helyekre a lábát, ahogy normális hetero sem jár kétes hírű helyekre. Ha erre büszkék a felvonulók, akkor ez még annál is rosszabb, mint ha a büszkeséget szó szerint vennénk, hogy büszkék a másságukra.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:19:44
ettől függetlenül felnézhetsz a szexuális nyomort előállító egyházra, akinek a hívei boldogsága sem drága,hogy neki legyen igaza.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:22:06
Én egy meleget, ő azt állítja simán kiszúrja valakin, hogy ő is az-e, ezért simán szabadon dönthet, hogy ellátogat-e egy melegek által gyakran látogatott szórakozóhelyre, vagy egy wc-be, mert azon kívül is tud magának partnert találni.
De a hasonlatod a hetero szórakóhelyekkel kapcsolatban azért rossz, mert ezek a helyek, ahol az a híres razzia volt, olyan kategóriát képviselnek mint a hetero helyek legalja. Késdobálók, verekedős diszkók, illegális bordélyházak. Tény, hogy nem volt korrekt amit akkor a rendőrök csináltak, de akkor sem túl magasztos ami ott történt, nem hiszem hogy ilyet kellene ünnepelni.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:22:28
Te, én itthon és külföldön a meleg és a hetero barátaimmal teljesen normálisan öltözve vonultunk szinte mindig,de azt mondom,hogy legyen már egy olyan nap amikor ne ugassanak bele,hogy mit veszek fel.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:23:59
Adolfka,majd ha rendőrök nem hagynak békén, és folyton zaklatnak csajozás közben meg előállítanak akkor térjünk erre vissza ,jó?
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:25:00
Én nem is abba ugatok bele, tőlem azt veszel fel minden nap amit akarsz. De tudnod kell, hogy mindennek jelentése van. A felvonulásnak is. Ráadásul nem egy, hanem sok. Neked jelent valamit, de a TV nézőknek valami egészen mást jelenthet. Ha pedig nem tetszik nekik, nem a tolerancia fog nőni náluk a melegek iránt, hanem gyűlölködni fognak. Nem mindenki, de éppen elegen.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:27:50
Még mindig nem stimmel a hasonlatod. Én mondtam, hogy valóban elítélendő akármilyen helyről is van szó, ha a rendőrök verik az embereket. Viszont az is az, ha nagy nyilvánosság előtt az ilyen helyek kultúráját reklámozzák.
Annak meg nagyon örülök, hogy most végre náci lettem, mikor szélsőjobbosokkal vitatkozok, akkor libsi vagy komcsi szoktam lenni :-)
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:29:07
Nem jut el az agyadig, hogy én senkit nem küldök sehová? Pont arról beszélek, hogy aki wc-be megy szexelni, annak a saját döntése. Én elfogadom a melegeket, de a felvonulás nem tetszik. Te ebből vonsz le mindenféle következtetést. Nem velem vitatkozol valójában, hanem próbálsz a számba adni dolgokat.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:29:14
jól van, akkor holnaptól a miniszoknyákat, toppokat, ujjatlan ruhákat,tetkót, piercinget,feltünő sminket is ellenőrízgesd és büntesd meg a járókelőkkel a viseletüket mint Iránban,mert az SZERINTED erkölcstelen, nem megfelelő.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:30:54
e"a felvonulás nem tetszik"
nekem sem tetszik jó pár városi rendezvény, de nem is megyek oda,ill nem kívánom betiltani.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:32:03
Tanulj meg végre olvasni! Írtam, hogy akármit felvehetsz, engem egy kicsit sem zavar. Nekem a felvonulások szellemével van bajom. Egyébként sokakkal ellentétben én azt is elfogadhatónak találom, ha melegek az utcán kézenfogva sétálnak, ahogy a hetero párok.
De látom te nem ismersz középutat, ha nem értek veled egyet, akkor minden rosszat megpróbálsz a számba adni, anélkül hogy elolvasnád rendesen, mit is írtam.
steverubellreborn 2010.06.15. 01:32:49
"Viszont az is az, ha nagy nyilvánosság előtt az ilyen helyek kultúráját reklámozzák. "
Na ez már holnapra marad: a meleg bárok reklámjainak társadalom romboló hatása a heterókra-DDDD
Kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle:)
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:33:59
Mond, hol írtam, hogy be kívánom tiltani? Én azt írtam, hogy nem tetszik, mert szerintem nem azt a célt szolgálja, amit szerinted. Te csak végletekben vagy képes gondolkodni? De tudod mit, ha meg tudod mutatni, hol írtam, hogy betiltanám, akkor elismerem, hogy igazad van, rendben? Te hajlandó vagy beismerni, hogy tévedtél, ha nem találsz ilyet?
steverubellreborn 2010.06.15. 01:34:50
A velencei vagy a riói karneválon hogy is van ez ?
Pedig az utóbbin akkora csöcs és csípő rázás van,hogy ihaj:)
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:37:34
Olvass kérlek, ne csak írjál! Tőlem annyi seggriszálás lehet a felvonulásotokon amennyit csak akartok. De ha egyáltalán nincsen, akkor sem lesz egy csöppet sem toleránsabb a lakosság a melegekkel szemben a felvonulástól, mert az egésznek pontosan ugyanannyi értelme van, mint a cikkben említett hetero felvonulásnak.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:38:10
Abból semmit, mert ezt te írod.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 01:42:02
Severus Tobias Snape (törölt) 2010.06.15. 01:43:51
Szerintem ezzel te is egyet tudsz érteni.
Páran talán már írták: élni és élni hagyni.
Semmivel sem lesz rosszabb a heteroknak, ha hagyják ünnepelni a melegeket. A TV-t át (vagy ki) lehet kapcsolni, abban a 2 órában (az évi 8760 órából) meg lehet találni más zarándokhelyet, mint az Andrássy út.
Szóval, aki nem akarja, annak nem is kell látni.
Aki meg előre megfontolt szándékkal odamegy ellentüntetni "kevésbé kulturált módon", azokról ugye neked sem a példaértékű szó jut eszedbe?
Én sajnáltam azt a kislányt, aki az apja nyakában ülve nézte, ahogy apuci rángatja a kordont, mint valami őrült és közben ordítozik mint a fába szorult féreg. Neki vajon mit mondott az apja a látottakról beleértve a ő viselkedését is?
Severus Tobias Snape (törölt) 2010.06.15. 01:49:39
Ahány felvonuló, annyi cél.
gondolkodnitilos 2010.06.15. 02:21:10
berlin_mount 2010.06.15. 05:01:22
Hiányolod a "meleg kultúrfest"-et! Tájékoztatlak, hogy minden eddigi melegfelvonulás az általad olyannyira hiányolt kultúrfest lezáró akkordja. Csak ezekszerint te is azt veszed észre amit mutatnak neked, azt sajnos nem amit a szemeddel látsz! A melegfelvonulás elötti héten, több helyszinen is meleg, leszbikus, transz témájú események zajlanak. A témába illö filmvevítésektöl, a beszélgetéseken keresztül, kiállitásokig. Erröl sajnos a zertéel, meg a csigakettes híradóban nem hallasz, ehhez figyelni kellene.
A heteróknak meg javallom, hogy fogják fel a melegfelvonulást egy karneválnak. (lásd nyugat-európa)
Táncolj együtt a zenére és azért rázd az öklöd, mert érzed a ritmust! Ne azért mert fenyegeted azt, aki elötte és utánna mosolyogva szolgál ki valahol, hallgatja meg az ügyes-bajos dolgaidat és próbál meg segíteni. de említhetném bármelyik szakma képviselöit is! ha hiszed, ha nem sokkal több meleget ismersz, mint csak a Misi-két a Barátok Köztböl! Lehet, hogy a legjobb munkatársad, a kedvenc szomszédod uram bocsá a legjobb haverod is mást visz ágyba, mint te gondolnád! Csak azért mert öklöd látja, inkább nem osztja ezt meg veled! Ezek az emberek nem fognak felvonulni mindaddig, amig az öklödet! Viszont, ha felvonulnának, a tömeg eltakarná mindazon "kirakat"figurákat, akiket a tv-ben, mint melegeket látsz!
Azt, hogy másként gondolkodók is vannak a társadalomban ha tetszik, ha nem el kell fogadni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.15. 05:22:06
Amúgy amit írtál, azt én írtam, te semnem vetted észre.
Pepe135 2010.06.15. 06:57:35
Roy 2010.06.15. 07:10:42
A toleranciáról nem hallottál?
Másrészt, mert valaki homoszekszuális attól lehet értékes ember. Lehet, hogy Nálad sokkal értékesebbek. Sok zenész, művész van köztük.
Remélem a Queen egtyüttes volt énekesét Freddie Mercurit is útálod, megveted.
Hogy lehet ennyi gyűlölet a másság iránt. Az ókori társadalmakban ez nem volt probléma, sokkal toleránsabb volt a társadalom.
Ebben az elitélő magatartásban a keresztény egyházak is közre játszottak, és játszanak mind a mai napig.
Úgyhogy legyetek büszkék magatokra heterók, a kirekesztő magatartásotokkal. Csak így tovább!
Egy heteró aki szégyenli a többi kirekesztő heterókat.
popocatepetl 2010.06.15. 07:30:45
Nzoltan 2010.06.15. 07:31:11
Nzoltan 2010.06.15. 07:31:58
DesmoMaffia 2010.06.15. 07:37:58
Roy 2010.06.15. 07:38:43
Csak két szót idéznék belőle: "büdös köcsögök" a többi is ebben a hangnemben íródott. Elég egyértelmű a gyalázkodás.
Nzoltan 2010.06.15. 07:40:35
Roy 2010.06.15. 07:43:04
Ez is egy álláspont.
Nzoltan 2010.06.15. 07:45:00
Nzoltan 2010.06.15. 07:46:51
maszek1 2010.06.15. 08:13:38
maszek1 2010.06.15. 08:17:31
KCB 2010.06.15. 08:26:30
hozé bubó 2010.06.15. 08:30:23
na most akkor hogy is van ez a gyülölet dolog? csak segbekukizni szabad az utcán?
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 08:31:14
Az a probléma, hogy az egyenes következménye volt, hogy előbb-utóbb megjelennek a barmok ellentüntetni a felvonulásra, pont amiatt mert ez egy provokáló bulvárhírként jelent meg a köztudatban.
"Dax-szal már sikerült eljutni odáig, hogy létezik a távkapcsoló és hogy a bulvártól nem is lehet mást várni, mint hogy olyat mutasson, ami iránt biztos nem mész el közönyösen, amiről vagy pozitív, de inkább negatív véleményed van."
Szóval akkor jobb, ha a melegeket rühellik a heterók a felvonulókkal azonosítva őket, mint ha közönyösek velük szemben?
A felvonulásnál nyilván más-más célja lehet az összes felvonulónál, ezt nem is vitattam. Azonban már nem egy helyen olvastam a neten azt a fejtegetést, hogy a cél a köztudatba kerülés, és akkor nagyobb lesz a társadalmi tolerancia a melegekkel szemben, mint ha nem lenne ilyen felvonulás. Na, ez az amivel egyáltalán nem tudok egyetérteni. A bulvár mutatja meg legjobban miért is, hiszen a legtöbb helyen, ha a celebek szóba kerülnek, az emberek rosszallóan beszélnek róluk.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.15. 08:37:10
A cikk iróniája nem jött át? Nem ő büdös köcsögözött, hanem a hetero felvonulást fikázta.
KergeCsirke 2010.06.15. 08:40:19
A melegek pontosan tudják, hogy ők mások, nem kezelik természetes jelenségként az identitásukat, sőt, sokan nem vallják be maguknak, hogy a saját nemükhöz vonzódnak, emiatt rengeteg belső feszültség gyülemlik fel az adott emberben. Nem könnyű a helyzetük, mivel tisztában vannak a társadalom hozzáállásával. Nem hülyék ők, csak mások.
KergeCsirke 2010.06.15. 08:45:31
maszek1 2010.06.15. 08:48:54
KergeCsirke 2010.06.15. 08:58:51
maszek1 2010.06.15. 09:10:14
Elsőszámú szempont a fajfentartás!!! Nem a meleg szar keverése!!!
Egy biologiai kódolással ellentétes valami, eleve nem lehet természetes, és ami nem természetes és pozitv irányú, az semmiképpen nem lehet más, mint minimum zsákutca.
maszek1 2010.06.15. 09:12:11
Elsőszámú szempont, a fajfentartás!!! Nem a meleg szar keverése!!!
KergeCsirke 2010.06.15. 09:24:58
Nem fog ez a jelenség olyan méreteket ölteni, hogy problémát okozzon. El kell fogadni és élni tovább mindenkinek a saját életét.
Roy 2010.06.15. 09:30:44
Abban nem, hogy ahomoszexualitás, leszbikusság betegség. Sajnos ez egy genetikai rendellenesség, amit semmilyen eszközzel nem lehet gyógyítani. Csak a betegségeket lehet. A végtagok nélkül született gyermekeket sem lehet gyógyítani, mert ez is épp olyan genetikai rendellenesség.
Egy kis biológia. Minden ember génjei X, és Y kromoszómákat tartalmaznak. Ezek adják, hogy milyen neműek legyünk. Amelyik embernél akármelyik túlsúlyba kerül, változások állnak be a nemiségükben. Nos ezt még a mai tudomány állása szerin nem tudják befolyásolni.
Van ugyan géntechnológia, de ez még nem áll ezen a fejlettségi szinte. Másrészt a genetikai befolyásolás ellen is sok szervezet, és az egyházak is tiltakoznak.
maszek1 2010.06.15. 09:31:33
Úgy adják elő (kis túlzással már ott tartunk) hogy szinte már nem is tekintik férfinak azt akit még nem k... s..-be. Ez a probléma gyökere. Mindig is voltak saját neméhez vonzódók, de amit a média ma művel az már gusztustalan. (és nem csak ebben a témában).
Roy 2010.06.15. 09:36:20
Severus Tobias Snape (törölt) 2010.06.15. 09:40:50
A médiának jobb, mert el tudja adni az újságot, a műsoridőt. A melegeknek nem jobb ettől, sőt.
Amit mondani akartam, az az, hogy ideje lenne nem csak a "médiából" tájékozódni, ha valakit érdekel, hogy valójában mi is történik egy felvonuláson.
Aki meg nem érdekel, annak elég egyszerű lehetőségei vannak arra, hogy elkerülje ezeket az információkat.
Valóban lehet arról beszélni, hogy a felvonulás megvalósítási módja milyen eredményeket hoz. Csak ne a TV-ből szerezd az információkat, hanem például látogass el egy ilyenre és győződj meg róla a saját szemeddel.
A tavalyi felvonuláson például már nem nagyon tudtak extrém embereket találni, legfeljebb az ellentüntetőknek volt hír értéke.
Ennyi.
Ratius 2010.06.15. 09:41:04
Tanulságos volt elolvasni a hozzászólásokat. Megtudtam, hogy a melegfelvonulás egy kulturális fesztivál záróakkordja. A felvonulás előtti héten, több helyszínen is meleg, leszbikus, transz témájú események zajlanak. A témába illő filmvetítésekkel, beszélgetésekkel, kiállításokkal. Azt is megtudtam, hogy a rendezvény valójában egy emlékmenet, ami egy emberjogi küzdelem nyitányát jelentő eseményre emlékeztet. Köszönöm mindazoknak, akik ezeket elmondták nekem, illetve a többi olvasónak.
Másfelől megdöbbentő volt látni, illetve olvasni, milyen körmönfont racionalizálásokkal próbálják a homofóbok megindokolni saját viszolygásaikat. Volt itt minden: biblia, biológia, genetika, neveléselmélet, közlekedési probléma, összesekűvéselmélet, és amit még ki lehet találni. Mindez azonban semmit sem változtat azon a tényen – amit itt szintén szerencsésen sokan képviseltek -, hogy a melegek éppen olyan NORMÁLIS emberek, mint bárki más: szorongásokkal, reményekkel, jó és rossz hajlamokkal, derék és megvetendő tulajdonságokkal. Függetlenül attól, hogy melegek, vagy sem.
Összefoglalóan úgy látom, hogy a melegekkel kapcsolatos ellenérzések mögött olyan feszültségek, frusztrációk, szorongások, anyagi, egzisztenciális bizonytalanságok, sőt nemi identitászavarok állnak, amelyeknek kezelése messze túlhaladja a meleg közösségek lehetőségeit. De talán az egész magyar társadalom lehetőségeit is…
KergeCsirke 2010.06.15. 09:47:29
Severus Tobias Snape (törölt) 2010.06.15. 09:50:48
Lefogadom, hogy a heteroszexuális emberek több mint 99%-a nem csak utódnemzés céljából szexel. ;)
Innentől kezdve meg felesleges bármilyen okfejtés arról, hogy miért ne szexeljenek a melegek is. Ők is élvezik, meg te is.
Bármit sugall is a média, a dolog rendkívül egyszerű:
Ha nem szereted a melegszexet, akkor ne szexelj azonos neművel.
Ha nem hiszel a melegházasságban, akkor ne házasodj azonos neművel.
Persze lehet véleményed ezekről, de ne akard ráerőltetni az akaratod a melegekre, ők sem akarják, hogy te "átváltozz". :)
Szerintem bőven elférünk ebben a kis országban, csak jobban meg kell tanulnunk együtt élni. Ez mindkét oldal feladata.
Peace.
szita szita péntek 2010.06.15. 11:07:25
- Hoogyne! A melegek nyugodtan demonstráljanak és mutassák meg sokaságukat (már amennyiben ezt kulturáltan teszik), hogy tudatosítsák a többségben jelenlétüket, illetve számosságukat.
- Ha a többség ezt a megmozdulást szükségtelennek, túlzónak és tolakodónak találja, nyugodtan csináljon egy ellen rendezvényt.
Szóval továbbra sem értem mit kell ezen hőbörögni, miért kell a meleg közösség elleni támadásként értelmezni. A szexuális irányultság egy olyan magánügy, aminek nincs helye a közbeszédben. Ha emez így, akkor amaz úgy és kész.
playoflight 2010.06.15. 11:34:52
Én és mások is azon a véleményen vagyunk, hogy a homoszexualitás a szexuális élet zavara.
Nézd meg milyen válaszokat kaptam a kommentjeimre, azonnal nekem estek, sértegettek és vádoltak. Pedig én ezt nem tettem! Nem sértegettem a homoszexuális embereket, szidalmaztam és nem fenyegettem, még csak nem is gúnyolódtam. Nem igaz, hogy mindenki aki elutasítja a homoszexualitást, az mindjárt azt gondolná, hogy azok az emberek szörnyek, gonoszak, mocskosak stb!
Azt írtad: "a melegekkel kapcsolatos ellenérzések mögött olyan feszültségek, frusztrációk, szorongások, anyagi, egzisztenciális bizonytalanságok, sőt nemi identitászavarok állnak" szerinted a normális hangvételű, de elutasító kommenetjeimre írt válaszok nem azt mutatják, hogy a homoszexuális emberek is feszültek, frusztráltak, szoronganak stb.?
ELEGEM VAN ABBÓL, HOGYHA VALAKI ELUTASÍTJA A HOMOSZEXUALITÁST, AKKOR AZT MINDJÁRT SÉRTEGETIK! Én és a többi elutasító kommentelő is pont annyira vagyunk feszültek, frusztráltak, szorongásosak stb. mint bárki más Magyarországon.
Nem azért utasítom el a homoszexualitást, mert feszült, fusztrált stb vagyok. Hanem mert betegségnek, rossz szokásnak tartom, amely káros a társadalomra. És ezen nem változtat az a tény, hogy más szokások, betegségek is vannak, amelyek károsak. Senki sem mondta azt, hogy ha Magyarországon mindenki heteroszexuális lenne, akkor itt volna a földi Mennyország!
"Másfelől megdöbbentő volt látni, illetve olvasni, milyen körmönfont racionalizálásokkal próbálják a homofóbok megindokolni saját viszolygásaikat."
Én nem olvastam el mind az 559 kommentet, nyilván volt ilyen is. De el kellene fogadnod azt, hogy sok komment nem körmönfontan próbál racionális érveket keresni hanem egyszerűen TÉNYLEG ez az illető véleménye.
szita szita péntek 2010.06.15. 11:56:07
Vannak olyan dolgok, amik az emberek többségéből (véleményem szerint) legfőképp ösztönös okokból viszolygást váltanak ki. Analógiaként (és bocs, de tényleg nem találok jobb párhuzamot) a sz*r evést említeném. A legtöbbeknek pusztán a gondolattól is felfordul a gyomruk - és ez így van jól. A természet jól belénk kódolta, hogy ettől bizony irtózni kell. Ugyanakkor határozottan létezik egy olyan kisebbség, amelyik ezt egy izgalomfokozó szexuális játéknak tartja. Azt hiszem nem túlzok, ha a magatartásukat a deviáns jelzővel illetem. Elfogadom, hogy ez számukra izgalmas, jó dolog, de köszönöm - hallani sem akarok róla. Ez az ő magánügye. Ha rám erőszakolja pusztán a gondolatot, akkor már az én ügyem, mert az én gyomrom forog.
A többségtől annyi tolerancia elvárható, hogy ne avatkozzon be ebbe a perverzióba, viszont a kisebbségnek meg kell békélnie a gondolattal, hogy devianciája másokat undorral tölt el. Nem tehet róla, értem én, de nem akarom, hogy erőszakosan a tudtomra adja azt, amivel alapvetően NEM akarok foglalkozni.
A meleg büszkeség napi felvonulás egy konfrontatív aktus -> kérem ne tessen már csodálkozni, hogy konfrontációt szül! Az utóbbi évek kedvező irányú változásai az elfogadás irányában helyesek. Nem most kell az elfogadásért csatákat vívni, mert a folyamatok jó irányban haladnak. Elismerem, nem tökéletes ez a világ még a melegeknek, de egyre jobb. Én, mint a többség tagja nem várnék többet, mint hogy a magánügyükkel ne kelljen már szembesülnöm, mert undorít és ez nem az én hibám.
Ratius 2010.06.15. 12:03:17
Azt írod: ,,Én és a többi elutasító kommentelő is pont annyira vagyunk feszültek, frusztráltak, szorongásosak stb. mint bárki más Magyarországon." Ez bizonyára így van, és nyilván abban is igazad van, hogy ,,a homoszexuális emberek is feszültek, frusztráltak, szoronganak".Miért is ne lennének ugyanolyan problémáik, mint bárki másnak? Nyilván ez megmutatkozik a higgadt, okos hozzászólásokra dott reakciókban is, mint ahogyan te is megkaptad ezeket az ideges, gyűlölködő megjegyzéseket.
Ugyanakkor az, hogy a homoszexualitást ,,betegségnek, rossz szokásnak" tartod, ,,amely káros a társadalomra" érthetően bisszantja a melegeket. Ők nem tartják magukat sem betegnek, sem rossz szokásokkal megvert embernek, különösen tem tartják magukat károsnak a társadalomra.
És itt van a kutya elásva a harmadik felvetéseddel kapcsolatban is. Az ugyanis, hogy neked TÉNYLEG ez a véleményed - amit én egyébként igyekszem tiszteletben tartani -, éppen a racionalizáálás folyamatát tükrözi.
Az ember ugyanis olyan lény, amelyik igyekszik ésszerű okokkal megmagyarázni a maga, sokszor értelmetlen döntéseit. Legyen szó arról, hogy miért vett föl törleszthetetlen bankhitelt, miért nem válik el verekedős férjétől, miért utálja a cigányokat, vagy szereti a szőkéket. A racionalizálás természetes folyamat és sok esetben előre viszi az emberiséget, tudományos ismereteink hátterében is az a pszichés igény áll, hogy értsük, mi miért van, mit miért csinálunk.De ez nem jelenti azt, hogy minden efféle racionalizálás eredménye a megfelelne a valóságnak. A melegekkel (cigányokkal, zsidókal stb-vel) kapcsolatban - úgy tűnik - különösen nem.
ÁkiBáki (törölt) 2010.06.15. 12:10:50
A szexuális élet mindenkinek a magánügye. Amennyiben ezt a külvilággal is meg akarja osztani, az talán már egyfajta exhibicionizmus, mondhatnám perverzió. Legyen az hetero vagy homoszexuális.
Ennélfogva a pornográfia is ebbe a kategóriába sorolandó - ugyan némi álszent viselkedéssel - mert van, aki soha nem tenné közszemlére a saját szexuális életét, viszont kéjjel csámcsog azokén, akik ezt megteszik.
A szexualitás "felszabadításának" ez is egyfajta következménye. Az, hogy ömlik a tévéből, rádióból, mozikból, erre szakosodott és nem szakosodott lapokból a pornográfia, az joggal vetíti a kérdést, hogy amennyiben ezt lehet, akkor a "más" szexuális irányultságú miért nem kapja meg ugyanezen lehetőséget ugyanazzal a joggal, mint azt hetero társai megkapják?
S a kérdés jogos. Ha egyenlősdi van, akkor az mégis miért csak egy csoport (mely ugyan a többség) egyenlősdi játéka csupán és miért nem vonatkozik azokra is, akik ettől eltérnek?
Nem egy homoszexuális ismerősöm van. Ugyan nem központi téma a nemi identitás boncolgatása, de az kiderült, hogy eszükbe sem jutott, hogy megjelenjenek egy ilyen parádén. Sőt, kifejezetten elutasítóak voltak ez ügyben.
Azokról viszont, akik ott megjelentek, meglehetősen lesújtó véleménnyel voltak.
Azt pedig, hogy valaki kitalálta, hogy erre büszkének kell lenni, nos azt a legnagyobb baromságnak definiálták.
playoflight 2010.06.15. 13:19:17
"amelyik igyekszik ésszerű okokkal megmagyarázni a maga, sokszor értelmetlen döntéseit" Én nem igyekszem ésszerű okokkal megmagyarázni az értelmetlen döntéseimet. Mert a döntésem, véleményem nem értelmetlen hanem értelmes.
Én egyáltalán nem foglalkoztam a kommentjeimben azzal, hogy a melegek, jobbak vagy rosszabbak, vagy egyáltalán bármilyenek lennének a többi emberhez képest. Te voltál az aki a kommentedben azt írta, hogy az emberek azért elutasítóak a melegekkel szemben mert, idegbetegek és gyűlölködőek, és ezt az állapotukat titkolva ész érvekkel próbálkoznak. Én a te írásodra reagálva írtam azt, hogy a melegek pont olyan idegesen és gyűlölettel válaszoltak nekem mint bármelyik hetero. Ergo az, hogy a heterok elutasítják a homokat annak nem lehet kizárólagos oka az, hogy a heterok idegbetegek stb hiszen-e tekintetben ugyan olyanok.
playoflight 2010.06.15. 13:47:15
Igen és nem. Bizonyos szempontból igazad van, a szexuális viselkedés szabadsága hozzátartozik az alapvető emberi szabadság jogokhoz. De sajnos az emberek összekeverik a szabadságot a szabadossággal. És az általad fent említett számos heteroszexuális magatartás is ugyan olyan káros és romboló mint a homoszexualitás. De a vitaindító cikk nem azokról szólt! Ezért nem is azokhoz szóltam hozzá.
Sok családot ismerek személyesen, ahol a fenti mondat sokszor elhangzott, aztán válás, komoly gazdasági gondok és érzelmileg sérül gyerekek és felnőttek lett az eredmény! Volt egy kollégám, akinek a kedvenc szavajárása az volt: hűséget fogadtam, nem vakságot! Aztán addig nézegette nyál csorgatva a nőket, amíg az egyikhez odament, lefeküdt vele, majd később elvált. Egy másik ismerősöm sokat netezett otthon, állandóan a cset szobákban lógott, ha az asszony vagy a gyerekek hívták mindig az volt a válasz: én nem csinálok semmi rosszat, itthon vagyok csak emberekkel beszélgetek! De csak a teste volt otthon, nem a szíve, nem beszélgetett, játszott, dolgozott otthon, az esze nem azon járt, mi szépet és jót tudna tenni, milyen programokat csináljanak közösen, hanem csak a gépen. Mi lett a vége? Az életét, gondjait, érzéseit már nem a családjával osztotta meg, hanem idegenekkel, a családjától eltávolodott. Csak idő kérdés volt, hogy az egyikkel személyesen is találkozzon és összebújjanak. A dolog kiderült, ez volt az utolsó csepp a pohárban, elváltak, teljes anyagi csőd, magára hagyott két gyerek.
Igen az ember azt csinál amit akar. De nem minden jó amit az ember csinál! És a te, én, mindenki szexuális magánélete hatással van az élete többi részére is és a vele kapcsolatban álló emberekre is.
ÁkiBáki (törölt) 2010.06.15. 14:19:53
De változatlanul azt állítom, hogy ez magánügy, melynek természetesen hatása van az emberre, és ezáltal a környezetére. De ezalatt nem azt a hatást értem, amelyet ezek a parádé-provokációk kiváltanak.
A józan ész és használata nem büntetendő cselekedet. Még ha mostanában úgy is tűnik.
De ha nincs - hát a használata is akadályba ütközik.
Napkutya 2010.06.15. 16:36:00
Ha azt írom, kurva sokba kerül, akkor az alighanem úgy van, - de erre való az üvegzseb, vagy most épp hogy hívják, meg lehet majd nézni mennyibe kerül egy ilyen "fesztivál"...
Az biztos, hogy a rendező, a lufiárus, a tökmagos-kürtőskalácsos cigány, a kamion bérbeadó jól keres rajta, de ÉN/MI miért fizessünk ezért?
Miért kell megmagyarázni azt, amit egyértelműen megfogalmaztunk?
berlin_mount 2010.06.15. 16:44:38
Elgondolkodtató az idei berlini meleg fesztivál jelmondata:
normal ist anders! (szójáték!!!)
a normális az más!
a más is normális!
a normalitás más!
magyarra lefordítva a szójáték jelentéseiből egy párat!
steverubellreborn 2010.06.15. 20:19:21
Ha ő jóban van saját magával és boldog mit kellene gyógyítani?
steverubellreborn 2010.06.15. 20:20:40
te egy tünetmentes hetero vagy?
steverubellreborn 2010.06.15. 20:53:36
"ÉN/MI miért fizessünk ezért?"
engem nagyon nem érdekel a tüzijáték és mégis fizetnem kell érte,hogy is van ez?
steverubellreborn 2010.06.15. 20:55:56
Akkor miért hozta létre az evolúció?
steverubellreborn 2010.06.15. 20:58:10
Minden emberi viszonyban ott van, ahhoz nem kell szexuális aktusnak történnie.
steverubellreborn 2010.06.15. 21:00:59
meg a tiéd.
szita szita péntek 2010.06.15. 22:51:19
Egyebekben meg láttam egyszer egy kísérletet vmi doku csatornán. Jól tudom hogy ez a forrás nem a megkérdőjelezhetetlen igazság maga, de azért a semminél talán több. No szóval: volt ott egy kísérlet, aminek az volt a lényege, hogy csináltak egy szobát, ahol is megteremtették az egerek számára az ideális létfeltételeket. Kaja és víz annyi volt, amennyit akartak. Egyetlen dolog volt véges: a tér. Beraktak pár egércsaládot, had örüljenek. Mint arra számítani lehetett a populáció rohamosan gyarapodott, egészen addig, amíg elfogyott a tér. No persze nem szó szerint, inkább arról volt szó, hogy azt a minimális, az egyén egészségérzetéhez megkövetelt távolságot sem sikerült már egymástól tartaniuk az egereknek, ami kellett volna. Túlnépesedtek, na. Ekkor egy igen érdekes változás állt be a szobában. Noha eleddig az egyes egyedek "normális" egérként viselkedtek, egyre gyakrabban jelentek meg a kivételek, a "deviánsok" (úgy rémlik talán a teljes csoport 20%-a lett ilyen). Egész konkrétan: megjelentek a meleg egerek, a szélsőségesen agresszív példányok és a magukba fordulók, akik pld egész nap csak a szőrüket fényesítették - mással nem foglalkoztak. Ekkor a populáció szép lassan elkezdett csökkenni, majd a létszám megállapodott a max létszám kb 70%-ánál és stabilan így is maradt.
Ennyit az evolúcióról -> önszabályozás. Nem hiszem, hogy a párhuzamra pontosan rá kellene mutassak...
Napkutya 2010.06.16. 10:17:00
Azt még nem döntöttem el, melyikből lenne a nagyobb botrány, a f.sz alakú tűzijátékból, vagy a világító melegekből augusztus huszadikán, ami mellesleg nemzeti ünnep, tehát mindenkinek szól, akár hetero, akár nem...
De hát, ízlések és pofonok...
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.16. 14:28:22
Fogd fel amit írok, légyszi! Egyáltalán nem arról beszélek, hogy honnan tájékozódok, mellesleg kb. évente egyszer nézek TV-t. Itt az a lényeg, hogy az emberek többségének mi jön át a melegfelvonulással kapcsolatban. Ha rontja a melegek társadalmi megítélését, akkor nem jó a felvonulás, vagy nem jó a hírverése. Az emberek 95%-a nem fog utána olvasni. Erről beszéltem egész eddig, nem arról, hogy én mit látok az egészből.
Az utolsó 100 komment: