Ötszáz bizony dalolva ment...
2011.07.07. 13:52 Ratius
174 komment · 4 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Durva visszhangja lett a néma csendnek 2011.07.07. 20:20:01
Trackback: Fehér Könyv vs. médiatisztogatás 2011.07.07. 20:16:21
Trackback: Közszolgaság 2011.07.07. 17:38:03
Trackback: Súúúhanterz: Schmitt Pál Snoop Doggal rittyent 2011.07.07. 16:46:52
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
spontan · http://erdekessegek.info 2011.07.07. 16:42:24
Ez egy egyszerű, könnyen besöpörhető taktikai húzás. Néhány százalék embernek lehet majd mosni ezzel az agyát, a hűséges mikrofonállványok pedig jutalmat kaptak a helyükön maradással.
Azt nyilván senki sem várta a fidesz nyomulását látva, hogy kiegyensúlyozott köztévét akarnak majd csinálni.
Chicano 2011.07.07. 16:42:54
Nem tudom. És azt sem hogy mi lesz avval a sok ezerrel akit más területről szintén, csak nekik nincs olyan érdekérvényesítő képességük mint az újságíróknak. Gondolom majd felszívja őket az ellenzéki média, a privát szektor vagy átképzik magukat píárosnak vagy marketingesnek. A királyi tévét/rádiót meg nincs értelme sajnálni mert eddig se volt jó, most se lesz jobb. Már megint vihar a biliben...
Times New Roman 2011.07.07. 16:43:08
Leonard Zelig 2011.07.07. 16:44:42
Times New Roman 2011.07.07. 16:46:58
Chicano 2011.07.07. 16:49:10
A köztévé sose volt kiegyensúlyozott. Emlékszem hogy van a most kirúgottak között olyan aki úgy interjúvolta Nagyformátumú Ferencet hogy közben a nyála csorgott a megtiszteltetéstől. Eddig mindig minden váltás után az új kormány a saját sleppjét pakolta oda. Ez volt, ez van, ez lesz. Csak most kicsit brutálisabban csinálják mert nincs pénz ekkora állami médiára. Ilyen pici országban miért van ennyi állami rádió és tévécsatorna? Felesleges pénzkidobás.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 16:49:22
Miért 550? Előre elhatározták ezt a számot, már hetekkel ezelőtt? Mert ha igen, akkor valószínűleg ez a csökkentés hoz egy eltervezett kiadáscsökkenést. Ha pedig nem, akkor azért pont 550, mert ennyire jött ki a nélkülözhető emberek száma. Te miért annyi éves vagy, amennyi?
A kormány terveit emlegetni a sajtó megszállásáról ostoba, álszent duma. Először is a sajtó nagy része, főleg most, hogy a kormány kénytelen (lenne) sok helyen spórolini, emberek bérén is, úgynevezett ellenzéki, bár nevezhetnénk inkább kötözködőnek. (Ha a sajtó nem képes megérteni, hogy nincs a kasszában semmi pénz, márpedig nem lehet örökké folyamatosan növekvő kölcsönökkel oltani a tüzet, akkor foglalkozzanak inkább VV Puncikával.) Egyetlen kormánypárti médiatényező nem fogja a nép félrevezetését elérni, mert eltörpülnek a többi között. Ezért a sajtóterrortól azok rettegnek, akik ezzel akarják magukat eladni. Esetleg vegyék észre, hogy amíg nyilvánosan retteghetnek, addig szó sem lehet elnyomásról, mert a rettegésük megjelenhetett.
Másodszor: a kormánynak is megvan a maga joga ahhoz, hogy elmondja a saját verzióját, ehhez pedig olyan médiatényező kell, amely nem a balesetekkel kezdi a híradásait, és nem fogalmazza át kedve szerint a kormány kijelentéseit. Konkurencia a kötekedő sajtónak, a konkurenciaharc pedig állítólag nem ördögtől való dolog, tessék vele megbirkózni. Lehetőleg nem szemérmetlen baromságok elhintésével, hanem egy másik irányú, reális értelmezéssel, ahogy azt az újságírótól el is várhatjuk.
Chicano 2011.07.07. 16:56:47
Én a kurucinfót egy mocsokláda provokátornak tartom, de ha ennek fele igaz akkor nem tudom ez az ember mit keresett eddig egy közmédiánál.
873ujr3rk 2011.07.07. 16:57:18
tomwar 2011.07.07. 16:59:17
Gera 2011.07.07. 16:59:49
Gera 2011.07.07. 17:00:57
is 2011.07.07. 17:05:32
Es ha a kozmedia teszi ezt? Vagy ez nem egy opcio a te fejedben? Te meg nem eltel az egyparti Hirado idejeben, azert tartod ezet jonak? Neked akkor tetszik a Kadar-korszak Hiradoja is, ugye? Az is milyen huen kozolte minden nap a Kormany intencioja szerinti hireket. Arrol mar hallottal, hogy a media alapvetoen ellenzeki mufaj, es annak is kell lennie?
Arivistus 2011.07.07. 17:11:01
Ez ilyen egyszerű.
bamberg 2011.07.07. 17:11:46
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 17:18:48
Még valami: az egypárti híradó idején az volt az egyetlen híradó. Ma rajtuk kívül öt olyan csatornát ismerek, amelyek híradókat adnak, netán az a fő profiljuk. Mindegyik a kormány kezében van?
A TV2 bevallottan azért kezdett koncepciózusan szar híradókat nyomatni, mert meggyőződtek róla, hogy a politika és a közélet nem érdekli az embereket. Hát ha ez igaz, akkor az emberek nem fognak az m1-re kapcsolni a híradóért, amikor máshol valami Fókusz, Jóban-rosszban vagy egyéb trutyi folyik. Akkor meg mitől van úgy beszarva minden sajtómelós?
psr6 2011.07.07. 17:20:21
Link Elek 2011.07.07. 17:20:40
efhábé 2011.07.07. 17:22:32
bamberg 2011.07.07. 17:29:01
Egyébként szerinted (hogy okosodjak segíccsé!) honnan lehet tudni egy műsorkészítőről, hogy hova húz? 4 évente meglesed a szavazólapját?
bolemann 2011.07.07. 17:30:50
Akinek megy a szekér az ugye elégedett. Aki szív, az meg azzal vigasztalja magát hogy van aki jobban megszívta, Aki meg totál szopóágon van, az azzal vigasztalódik hogy nincs egyedül.
"Nemzeti együttműködés" - kacagni kell!
Még hogy bokréta - egy fenét szarcsimbók isten valagán.
makacshalacska 2011.07.07. 17:42:14
Már média is?Eddig csak a humor volt az...
smartdrive 2011.07.07. 17:42:47
Gera 2011.07.07. 17:45:05
efhábé 2011.07.07. 17:45:41
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 17:46:25
Vilidzs Pipöl · http://faluujsag.blog.hu 2011.07.07. 17:51:34
Mindegyik féltette a seggét, összefogni meg akaródzott... most megvan kik mennek utcára, egyből megy a hőbörgés.
Sajnálom őket, főleg a sok 50 év körülit, de az élet számos területén ez megy 2008 óta.
bamberg 2011.07.07. 17:51:40
bebradt 2011.07.07. 17:52:50
kej 2011.07.07. 17:54:46
Gera 2011.07.07. 17:58:39
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.07.07. 17:58:59
"És akkor ezzel kapcsoltban itt is van az utolsó kérdés: Ki a fene fogja nézni, hallgatni, olvasni az átalakuló közmédiumokat, amikor..."
Amikor már eddig se nézte, és hallgatta ezeket a kutya se.
pokesz70 2011.07.07. 17:59:08
mizrolist 2011.07.07. 17:59:27
Balt 2011.07.07. 18:00:11
Már bocs, de a kérdések garmadája előtt nem ártott volna tájékozódni. az m2 pl. gyerekcsatorna lesz. Amennyiben pedig a kormány stratégiai célkitűzése a gyermekvállalás ösztönzése és a demográfiai mutatók javítása, így persze lehet "hatalmi propaganda eszközeiről" beszélni. :))
immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.07.07. 18:00:28
@ poszt: a félezer kirúgott nem mind újságíró, jelentős részük operatőr, vágó, technikai személyzet.
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 18:01:08
Vagy a közmédiÁKra gondolsz?
Túl sok jól író egyébként nincs köztük, ezek főleg műsorvezetők, szerkesztők stb.
Azt meg nem is értem, miért nincs ekkora felháborodás, amikor ugyanennyi munkást rúgnak ki bármelyik másik cégtől.
Mellesleg a kereskedelmi csatornák kevesebb mint feleannyi emberrel megoldják a műsoraikat (magyarul ennél jóval többet kellett volna elküldeni), mint az államiak, és ott a fizetés is jóval kisebb.
Eddig mindenki fejőstehénnek tekintette az állami médiákat.
Remélhetőleg ezután nem, és megszűnnek a többmilliós havi keresetek is.
Balt 2011.07.07. 18:02:39
parandroid 2011.07.07. 18:03:02
köpedelem.
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 18:04:00
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 18:06:00
Mondjuk Rózsa Péter kifejezetten jó újságíró.
És vannak olyan furcsaságok is, mint a rádiójátékokat (kifejezetten jól) rendező Zoltán Gábor kirúgása.
(Aki egyben író is, egész jó könyvei vannak. A politikához meg semmi köze, nem is volt soha.)
Balt 2011.07.07. 18:11:27
A szopás szabadsága. Mond ez valamit?
Balt 2011.07.07. 18:13:09
Ááá, hagyd, talán nem is kellett volna! :))
Balt 2011.07.07. 18:14:35
gabest1 2011.07.07. 18:16:18
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 18:17:50
Veiszer Alindát, gondolom, erősen dugja valaki a tévé vezetéséből, mert egy nem különösebben tehetséges picsa, aki megkapja a világ (de legalábbis az ország) legjobb, legérdekesebb interjúalanyait, és tök sablonosakat kérdez, nagyjából senkiről nem tud semmit.
Ráadásul mindezt napi műsorban. Ami még rendesen felkészült műsorvezetőknek is húzós lenne.
Balt 2011.07.07. 18:18:26
Elismerem. Beférhet az ATV-be. Bár ugye a Hit gyülit is lekenyerezte a Fidesz... :)
Balt 2011.07.07. 18:19:39
Elismerem. Beférhet az ATV-be. Bár ugye a Hit gyülit is lekenyerezte a Fidesz... :)
Balt 2011.07.07. 18:20:38
(Aki egyben író is, egész jó könyvei vannak. A politikához meg semmi köze, nem is volt soha.)"
Sajnálom. De őőő, akkor mégse politikai tisztogatás...? :)
Balt 2011.07.07. 18:23:21
A politikai (eszmei) elkötelezettsége pedig egészen nyilvánvaló, de ez más kérdés. Nála igaz, hogy ez a műsorban nem tükröződik.
mizrolist 2011.07.07. 18:32:15
Amúgy Veiszer Alinda maradhat ugyan, csak épp szerződést nem írt alá, mert akikkel dolgozott, azok repültek. Ja, meg műsora se lesz ősztől.
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 18:36:40
Más kérdés, hogy neked tetszik és dugnád, meg más kérdés az, hogy felkészült és értelmes, mert utóbbi kettő nem igaz rá.
Láttam interjúit pár engem is érdeklő emberrel, és fogam a fejem, hogy ezt a libát hogy engedhették oda kérdezni?
Ráadásul nem figyel az interjúalany válaszaira. időnként azokra is nagyon jókat rá lehetett volna kérdezni, de nem, ő tolta az előre megírt kérdéseit a súgógépről.
@kicsi11:
A netre ilyeneket minden hülye beirkálhat.
A média szó tagadhatatlanul létezik a magyarban, lásd pl. médiamunkás, médiaszövetség, médiaszakértő, médiakuratórium stb., és nem *médiummunkás, *médiumszövetség, *médiumszakértő, *médiumkuratórium stb.
A magyarban pedig összetett szó CSAK egyes számból képezhető, azaz a média ez esetben egyes szám.
Másrészt a magyarban a többes szám jele kizárólag a -k (ha nem tekintjük a többes birtokost, ami -i), azaz a média többes száma médiák.
Azt hiszem, ez elég bizonyíték az értelmesebbeknek.
A többiekkel meg kár foglalkozni.
Az, hogy egyesekben él az a faszság, amit bizonyos egykor latint tanultak terjesztettek úgy 15-20 éve, hogy a média a médium többes száma, és emiatt nem merik/nem tudják rendesen használni a média-médiák párost, más lapra tartozik.
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 18:39:56
Ráfér egy kis pihenés.
Meg esetleg valami olyan műsor, ahol tényleg bizonyíthatja, hogy annyira jó-e, mint amilyennek meg van hirdetve.
Weöres Dániel · http://www.vatican.va/ 2011.07.07. 18:42:13
regress 2011.07.07. 18:42:15
Harley 2011.07.07. 18:42:52
Mister Gumpy 2011.07.07. 18:48:02
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 18:51:51
A Magyar Narancsot pártatlannak?
Háát... Téged sem neveznélek objektív embernek.
(Attól, hogy valaki ugyanannak szurkol, mint te, még nem pártatlan, csak veled azonos pártot kedvel. Mondom ezt úgy, hogy én is rühellem a Fideszt.)
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 18:54:12
Helyesen így íródik (vesszők):
Ötszáz, bizony, dalolva ment
(Illett volna utánanézni legalább, ha már hézagos a nyelvtantudásunk.)
Behajtó70 2011.07.07. 19:07:02
...emlékezzünk csak a 2002-es körlevélre, amiben az állami vállalatok legújabb mszps-szdszes vezetőinek, hogy ne reklámozzanak, hirdessenek a jobboldali sajtóban...természetesen ez is médiamunkások állásainak megszűnésével járt, úgyhogy tessenek azért is zokogni!
Rubintos Virágom 2011.07.07. 19:07:54
A Kossuth rádiót este szoktam hallgatni néhány kiváló szerkesztő-műsorvezető miatt. Ha mennek, megyek én is. Hangos könyveket fogok esténként hallgatni.
És a despotánknak üzenem, stílusosan:
"No halld meg Eduárd:
Neved ki diccsel ejtené,
Nem él oly velszi bárd."
Margit bácsi 2011.07.07. 19:09:37
Hagrid 2011.07.07. 19:10:35
Mister Gumpy 2011.07.07. 19:13:12
Ahhoz, hogy pártatlanok legyünk, az objektíven borzasztóról azt kell írni, hogy "borzasztó", nem azt, hogy "kérdéses", vagy, hogy "egyesek szerint borzasztó".
Azt persze elismerem, hogy a liberalizmust alapvető emberi értéknek tartom, ami nélkül csak hó és halál van. Ez nyilván meghatározza, hogy mit gondolok egyértelműen borzasztónak, és nincs feltétlen kedvem figyelembe venni az "objektív" definíciójánál, hogy pld rasszista vagy máshogy elmebeteg polgártársaim mit is tartanak követendőnek.
Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2011.07.07. 19:28:46
makacshalacska 2011.07.07. 19:32:33
De Magyarországon a (tényfeltáró)újságírásnak sincs még kialakult kultúrája.Ideológiai és főleg megélhetési bozótharc, az van.
α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.07.07. 19:32:56
Viszont lehet (nem vagyok benne teljesen biztos, de lehetségesnek tartom), hogy a média szó jelentése inkább "sajtó" semmint "sajtótermék", és ahogy nem igazán helyes a *sajtók forma sem (legfeljebb csak prések értelemben), gyüjtöfogalomról lévén szó, így talán ugyanezért a médiák forma is kerüledö lehet.
puffatag 2011.07.07. 19:33:06
puffatag 2011.07.07. 19:34:57
makacshalacska 2011.07.07. 19:37:58
Diocles 2011.07.07. 19:39:12
a magam részéről inkább azon csodálkoztam, h eddig megtűrték ott a nyíltan ballib munkatársakat, mégpedig sokszor vezető szerkesztői poziban.
parttalan 2011.07.07. 19:52:46
Nálam M1 rég törölve, M2 még van, Dunát meg valahogy nincs szívem törölni, de még ez is eljöhet.
fd 2011.07.07. 19:56:44
500 uj közmunkás = 500 uj munkahely
a helyükre felvett 875 csókos barát= 875 uj munkahely
statisztikai pontatlanságok: 1-10%
mindez összesen: minimum 3000 uj munkahely (hiszen a közmunkás az korlátozott ideig, korlátozott munkaidővel dolgozhat csak, igy az 500 közmunkáshely egy év alatt minimum 2000 embert foglalkoztat)
egyenlítő 2011.07.07. 19:58:24
"Prima Primissima Díjat vehetett át magyar sajtó kategóriában Veiszer Alinda, a Magyar Televízió műsorvezetője. A díjakat december 3-án, péntek este Budapesten, a Művészetek Palotájában adták át tíz kategóriában. A magyar szellemi élet, a művészet, a tudomány és a sport képviselői nyolcadik alkalommal részesültek elismerésben a vállalkozók napján.
...
Veiszer Alinda, az m2 Záróra című műsorának házigazdája a díjátadón megköszönte „a sok álmatlanságban szenvedő nézőnek”, hogy az éjszakai vetítési időpont ellenére is rendszeresen követik a portrésorozat adásait, hozzátéve, igyekszik még rászolgálni az elismerésre a következő 40-50 évben."
egyenlítő 2011.07.07. 19:59:03
Nem, őt most nem rúgták ki. Ő az a senki, aki kirúg valakiket.
mokkaczuka 2011.07.07. 20:40:26
Ahhoz igen. Csakhogy a kormány hazudik, ferdít, elhallgat. Egy dolog, hogy a Gyurcsány vagy a Medgyessy alatt kissé elfogult volt a média a szocik felé, bár azt már illene tudomásul venni, hogy a sajtó, a média, mint olyan: balos. Ez olyan alapdolog, mint hogy kék az ég. De teljesen más lapra tartozik az, hogy hirtelen lett még három Hírtévé, ráadásul az adófizető pénzéből.
Én amúgy fölöslegesnek tartom az egész úgynevezett közszolgálatiságot, amit a britek találtak ki a BBC-vel, akiknek erre volt pénzük. Én úgy bezárnám mindet, hogy csak úgy füstölne, wazze. De az, hogy Orbán királynak a meglévők mellé még további szócsövei legyenek, kissé túlzás.
Spiro 2011.07.07. 20:42:42
A munkájukat elvesztő embereket sajnálom, de könyörgöm hiába sugározzák az éterbe az adást, ha nincs aki nézi.
Egyébként nincs egy szervezetbe integrálva az összes közszolgálati rádió-, tv csatorna, hírügynökség, archívum, stb., max. 10 MRD/év költséggel. Számos nálunk fejlettebb országban sem költenek erre többet (ha tényleg a közszolgálat a cél).
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.07. 20:49:24
www.gondola.hu/cikkek/13230-_Mi_lesz_itt___-_gondola_osszeallitas.html
– Az előfizetési díj eltörlésével és költségvetési átvállalásával megnő a kormány befolyása a közmédiában, mivel 50 százalékos költségvetési tétellé változik a média feletti gazdasági ellenőrzés, amely eddig kétharmados többségű döntést igényelt
– A kormány visszavonja a Magyar Televíziónak és a Magyar Rádiónak nyújtott kormányzati garanciavállalást. Ezt követően lemond előbb Csermely Péter az MTV hírigazgatója, majd Mendreczky Károly elnök
– Az MTV megbízott elnökét most először a civil delegáltak nélkül nevezi ki a kuratórium. Az elnökség később elutasítja a civil delegáltak rendkívüli kuratóriumi ülés összehívására vonatkozó indítványát. Az ügyben ügyészségi vizsgálat zajlik
– Az MTV új ügyvezető alelnöke Ragáts Imre, korábbi gazdasági igazgató, akinek „gazdasági” működése alatt a televízió több milliárdos veszteséget termelt
– Az MTV kulturális igazgatójának, Híradó, Hét, Ma Reggel, Aktuális szerkesztőségének távozása. A személycserék után a Ma Reggel nézettsége drasztikusan csökken
– Az MTV társadalmi kurátorainak testülete közleményben tiltakozik a személycserék és az új hírszerkesztés miatt.
– Az MTV felmondja az Ezüsthajó Kft. (Sikkes, Koffer, Millenniumi Mesék) szerződéseit
– Az MTV kulturális igazgatóhelyettese Sugár Ágnes lesz, aki az MSZP kampányrendezvényeinek korábbi háziasszonya
– Újabb 500 fős elbocsátás előkészítése az MTV-ben
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 20:50:03
Olvastam. Ma már nem.
De hogy nem pártatlanabb a Népszabinál, az tuti.
Elég csak a vezércikkeket elolvasni, bármelyik pártlapban megállnák a helyüket (illetve mióta a Szadesz ment a kukába, nem tudom, de addig nagyon).
@puffatag:
Hát én azért nem így emlékszem. Többek közt azért is hagytam abba az olvasását 2006 körül (még a választások előtt).
Nem vagyok jobboldali, de álliberális sem, mint az SZDSZ. Ők ugyanis lopásra berendezkedett liberálisok voltak, a liberalizmus azt jelentette náluk, hogy mindent el szabad lopni, amihez hozzáférsz.
Sajnos, a liberalizmus valójában NEM ezt jelenti.
Ami pedig a hirdetések megtiltását illeti, nos, az 2002 elején, a választási harcok idején tényleg megtörtént.
@α Ursae Minoris:
A média jelent sajtót is úgy egyben (bár arra ott a magyar sajtó szó, még csak nem is hosszabb), meg tömegtájékoztató eszközt is (tehát média egy lap vagy egy tévécsatorna is).
@egyenlítő:
Nem gondolod, hogy ezek a díjak nincsenek előre lezsírozva...
A csajt magas szinten dugja valaki a MTV-nél, ezért kap ekkor hátszelet. És persze a díjat is elintézik neki.
Az a baj, hogy a Záróra egy kurva jó műsor lehetne, ha nem ez a liba vezetné, hanem valaki, aki ért is hozzá, és felkészül a riportalanyokból, meg odafigyel rájuk (pl. mint a most kirúgott Rózsa Péter - ő tutira sokkal többet ki tudna ebből hozni, csak hát férfi, meg nem is buzi, úgyhogy kicsit nehezebb helyzetben van, neki dolgoznia kell a hírnévért, nem elég szopnia).
puffatag 2011.07.07. 20:52:46
fidesz = házmesterek pártja 2011.07.07. 20:53:30
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.07. 20:55:58
www.mn.mno.hu/portal/99812
Heteken belül 20-25 műsorkészítőtől, a jövő év elején pedig mintegy ötszáz munkatársától válik meg a Magyar Televízió (MTV Rt). Információink szerint az elbocsátási hullámot a Szabadság téri székházból való elköltözéssel indokolja majd a televízió.
egyenlítő 2011.07.07. 21:03:19
Jó nagy gruppen lehetett akkor szerinted :-)
egyittlakó (törölt) 2011.07.07. 21:04:20
A magyar nép tökéletesen megérdemli azt, amire szavazott. Engem nem ez ragadott meg, hanem az Orbán-rezsim embertelensége, ahogy emberi sorsokat tesznek tönkre egyetlen tollvonással. Szívtelen és kegyetlen eljárás magyar embereket lehetetlen helyzetbe hozni, közben azt óbégatni, hogy mindenkinek dolgoznia kell.
Köszönöm Orbán Viktor kedves vezetőnek, Pártunk és Államunk legfelsőbb vezérének, az EU rémének, hogy megismerhettem a nemzeti együttműködés rendszerét.
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.07. 21:06:00
Nem, elég egyvalakit szopnia, az meg pénzzel vagy a kapcsolatain át egyéb kedvezményekkel elintézi a többit.
Te tényleg ennyire naiv vagy?
Hagrid 2011.07.07. 21:11:12
egyenlítő 2011.07.07. 21:11:58
Lehet, hogy naiv vagyok, de szerintem ezt a csapatot elég nehéz akár ténylegesen, akár képletesen lefizetni. Hacsak nem a tudjukkik ... :-)
Gáborom 2011.07.07. 21:18:37
Bár én is csodálkozom egyes neveknél, de az biztos, hogy ekkora országnak nem kell ennyi közszolgálati tévé, pontosabban a három csatornának nem kell kettő intézmény.
Én egyetértek a leépítéssel, spórolni kell, azzal nem, hogy már megint politikai szempontok is közrejátszanak.
egyenlítő 2011.07.07. 21:21:44
-A kezdet az Antall kormány idején volt (Hankiss, Gombár és sokan mások). Azóta csak a visszaütés megy, egyre nagyobb erővel.
-A jobbosoknak valahogy mindig sikerült valakiket elküldeni, és senkiket ültetni a helyükre.
egyenlítő 2011.07.07. 21:23:24
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.07.07. 21:24:00
Egyszer sem hallottam pl. a Kossuth rádióban, hogy hírek közt ezt bemondták volna! Legalább egy hír szintjén. Ennyire meg vannak "rendszabályozva"?! Lol!
egyenlítő 2011.07.07. 21:27:21
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.07.07. 21:28:17
De hát ez már katasztrófa! Nem is tudom mi ez?! Önmeghasonulás?! Önmagam szembeköpése?! Mármint az ott dolgozók részéről!
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 21:31:00
Tőlem egyébként a kormány csinálhat egy egész tévécsatornát szó szerint az ő közleményeik beolvasására, meg olyan régivágású filmriportok bemutatására, ahol Kövér László átvágja a szalagot a megnyílt óvoda előtt. Bárcsak lenne egy csomó ilyen filmriportunk. Engem az érdekel, hogy egy ilyen szócső ne kerüljön sokba. Egyébként pedig nem automatikusan hazugság minden, amit mondanak, szóval nem baj az, ha valahol őket is halljuk, anélkül, hogy valami "pártatlan" hülye kiemelne a kis riportjában néhány összefüggéstelen mondatot a szóvivő beszédéből. Aztán majd eldöntöm, hogy elhiszem-e nekik, amit mondanak, vagy nem.
Az értelmesebbje mellesleg tavaly tavasszal sem hitte el, amit mondtak. A púder a homályosabb elmék irányítását szolgálta, mindegyik párt szövegelésében.
politologus · http://politologus.blog.hu 2011.07.07. 21:41:46
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 21:45:01
Mondom: mi a fene, megszűnik a Sunday Times? Nézem a hírt, még csak nem is említik a nevüket. Akkor mi van most? Utánakerestem a neten a dolognak, merthogy a szakmailag bizonyára magas szinten álló médiamelós híréből erről semmit sem tudtam meg. Kiderült, hogy a két lap között az az összefüggés, hogy ugyanaz a tulajdonosuk. És ezek szerint közös székházuk is van valahol. Ennyi.
Ha én a The Sunday Times gazdáinak a helyében lennék, szarrá perelném az Indexet a súlyos hitelrontás miatt. Vétlenek a kérdéses ügyben, mégis besározta őket valami barom, és nem feltétlenül csak az Indexben, mivel ők szakmailag nyilván hozzáértő módon vesznek át gyakran híreket más forrásokból, úyszólván szó szerint. Hát ez az az újságírás, amit most annyian védelmeznek, dühödten.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 21:49:38
Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2011.07.07. 21:50:50
kdlla 2011.07.07. 22:26:44
Hogy ez nagyobb nyilvánosságot kapott talán, annak van egy fontos oka. A szólásszabadság, a véleményszabadság korlátozásától való félelem is itt van a levegőben. Mert itt nemcsak munkahelyelvesztésről van szó.
És még mielőtt az következik, hogy ez faszság, meg a szocik is ezt csinálták, meg így, meg úgy, csak kíváncsi lennék, ha a demagógok nem írhatnák meg a véleményüket mégsem a kommentekben, mekkora lenne a felháborodás. Valahol ugyanarról van szó. Természetesnek vesszük, hogy a véleménynek hangot adunk, jövünk rögtön kommentet gyártani. Akkor miért ne lehetne irtózatosnak érezni azt, hogy egy médiumot tisztogatnak (de igen, de igen, ne dugjuk homokba a fejünket)?
Az ember úgy van kitalálva, hogy szereti megmondani a véleményét. És nem szereti, ha mások mondják meg neki, mi legyen az. Még mielőtt rám lenne sütve bármi, én nem a médiamunkásokhoz, hanem mondjuk így, a szövőnőkhöz tartozom. Hányok az összes politikustól, egyhez se tartozom. És igen, engem is leépítettek. Igen, idén.
dr kíváncsivagyok 2011.07.07. 22:34:15
Egyed Ildikó 2011.07.07. 22:40:06
egyenlítő 2011.07.07. 22:43:14
MTV1: közvetítés a Párt kongresszusáról
MTV2: közvetítés a Párt kongresszusáról
A többi csatornán gumibotját lóbáló rendőr: Kapcsolgatunk? Kapcsolgatunk?
egyenlítő 2011.07.07. 22:44:28
Egyed Ildikó 2011.07.07. 22:48:38
Kandabula 2011.07.07. 23:03:46
tök hülye · http://faek.blog.hu 2011.07.07. 23:05:03
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:09:04
Az nem IRTÓZATOS, bazmeg, ha egy, egyetlen egy csatornán a főnök másféle irányú vagy hangnemű híreket óhajt közzétenni. Irtózatos az lenne, ha MINDEN csatornán ez lenne. De nincs így, és nem is lesz. Mert bár sokan nagyon szeretik élvezettel emlegetni, hogy mindjárt jön az új Hitler, és jaj lesz nekünk, a szabad gondolkodás utolsó védelmezőinek, még éppolyan messze állunk a szabad sajtó elpusztításától, mint évekkel ezelőtt. EGY csatornáról kirúgtak pár semmittevőt, akik nem tetszettek a gazdának. Ha a Subudubi magazintól rúgnak ki pár nem tetsző alakot, az is a sajtószabadságot tiporja?
A királyi tévé a királyé, mert az pénzeli, és nem egy német vagy amerikai, persze a sajtószabadságot a profit elébe helyező multimilliárdos konzorcium, természetesen ők is az általunk fizetett pénzekből, amit ők a hír árának neveznek, és nem adónak. Azt számon lehet MAJD kérni a kormányon, ha a királyi tévén erőteljesebb hülyítés kezd zajlani, mint az RTL Klubon. És azt is, ha ez sokba kerül nekünk. Meg azt is, ha más hírcsatornákat megpróbálnak a tisztességes, etikus újságírói viselkedés elvárásánál erőszakosabb elnyomás alá vonni. Most ilyesmiről szó sincs. Most csak kirúgtak egy csomó embert egy veszteséges cégtől. Nem meglepő módon az maradt, egyelőre, aki a tulajdonosnak szimpatikusabb. Hát, itt a világvége.
mizrolist 2011.07.07. 23:13:49
egyenlítő 2011.07.07. 23:17:32
Az minek számít, hogy a pályázati kiírás szerint a Klubrádió frekvenciáját csak zenés, helyi híreket közvetítő rádió nyerheti el?
lanyi 2011.07.07. 23:23:26
Nekem is feltünt a kisérteties hasonlóság Hitler és Orbán rezsimje között.
Megérne egy egész blogbejegyzést ennek a kitárgyalása elemezgetése.
Mondjuk aztán lehet, hogy jönne egy fekete autó...
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:25:10
Egyed Ildikó 2011.07.07. 23:25:33
parandroid 2011.07.07. 23:28:15
bocsánat, de én úgy gondolom, hogy a "király" én vagyok (és te és az összes többi kedves olvasó), és nem az általam/d/unk az ügyeink intézésére és a magántulajdonunk védelmére szerződtetett embercsoport (ti. kormány) vezetője. már persze ha a népfelség jelent még valamit. ezért az a mindenkori személy, akire szerintem Te "király" megnevezéssel utalsz, véleményem szerint nem rendelkezik tulajdonjoggal a közmédiumokban. az pedig, hogy majd számonkérhetjük a kormányon, az egy vicc. mármint komolyan, ebben az országban kin volt bármi is VALÓBAN számonkérve, pártfüggetlenül? mármint úgy igazából. mert az, hogy a mindenkori kormány "elkergethető", számomra elég karcsúnak tűnik.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:28:38
De nem fog menni, te barom. Tudom, örülnél, ha menne, mert akkor igazolást nyerne a rettegő fantáziád, de nem fog menni. Hozzánk legközelebb Kínában van olyan, állítólag, abban a Kínában, amelynek ma a világ összes többi országa tartozik, a legtökösebb demokráciamániás országok is. Akkor mondd, hogy menne a fekete autó, ha majd egyetlen egy esetben előfordul az országban. Addig ne basztass bennünket ilyen marhaságokkal.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:30:23
Ember, te még ennél a kommunista mesénél tartasz? Meg a demokrácia tündérénél? Nem kéne már ágyban lenned, a maciddal?
parandroid 2011.07.07. 23:30:39
lanyi 2011.07.07. 23:33:55
Hitler a nagytőkések írányába különböző gesztusokat tett, például korlátozta a munkavállalól sztrájkhoz való jogát.
Soroljam még?
Kandabula 2011.07.07. 23:34:13
parandroid 2011.07.07. 23:36:13
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:38:36
lanyi 2011.07.07. 23:39:35
Hitler felismerte, hogy hatalmas ereje van a médiának.Meg is szerezte az egészet.
Választási kampányban irdatlan mennyiségű tömegrendezvényt tartott.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:41:56
lanyi 2011.07.07. 23:43:50
Hitler munkatáborokat hozott létre( szovjet mintára), ahol munkára akarta nevelni a társadalom szerinte nevelésre szoruló rétegét.
Volt egy felirat is minden táboron.
Mondjuk Orbán még nem valósította meg ezen álmát csak megbízta egy hű emberét a kivitelezéssel.
öregbuksi 2011.07.07. 23:44:54
@mokkaczuka:" bár azt már illene tudomásul venni, hogy a sajtó, a média, mint olyan: balos." Nem kellene ezt alaposan átgondolni?
lanyi 2011.07.07. 23:46:01
Hitler propagandagépezetével felmutatott a társadalom számára egy réteget (zsidók)akit felelőssé tett a társadalomi problémákért.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:48:42
Választási kampányban mindenki elképesztő mennyiségű tömegrendezvényt tart. Az MSZP is, a Fidesz is. Ez a szokás. Ez a demokráciáról szóló tündérmese életben tartásának az általunk megfizetett ára. Szerintem is felesleges. De az átlagfogyasztót nagyságrenddel hatékonyabban lehet irányítani, ha a Barátok köztbe csempésznek valami követendő irányelvet, mint ha az m1 híradójában bemondanák, hogy Orbán Viktor a legjobb családapa, az ország atyja. Az RTL Klub szerintem még nem a kormány rühes kutyája, hanem a külföldi nagytőkéé.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:50:02
lanyi 2011.07.07. 23:50:38
A nemzetiszocializmus nem egyenlő a fasizmussal.
Ebben az országban nem Gyurcsány Ferenc tiltotta be a sztrájkot, hanem úgy hívják az illetőt hogy Orbán Viktor.
Senkifia 2011.07.07. 23:50:59
Egyed Ildikó 2011.07.07. 23:56:09
Senkifia 2011.07.07. 23:57:20
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.07. 23:57:58
Úgy van. Ezért mondtam fasizmust és nem nácizmust. A külföldi nagytőke kiszolgálása a fasizmus jellegzetessége. Hitler nem igazán volt fasiszta, ezzel szemben Németország önálló fejlődését akarta látni, és kiirtani a zsidókat, akik elég nagy egyezést mutattak a kül- és belföldi nagytőkével. Hol szolgálja ez a tény a mi jelenlegi vitáink megoldását?
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.08. 00:04:57
Ez egy tökéletesen pontos megállapítás volt. A balhét Hitler viszi el, pedig a birka nép volt a bűnök végrehajtója. Most is jó lenne, ha nem a kormányt cseszegetnénk, amely szerintem ostoba módon hallgat, nemhogy agyakat mosna. Inkább cseszegessük a szomszédot, ismerőst, amiért összevissza beszél mindenféle hülyeséget, amiket elszórt féligazságokból és teljesen megalapozatlan agyalmányokból (sajtó) kombinál össze magának és ivócimboráinak. Ők több kárt okoznak.
A feljelentgetésekkel kapcsolatban mellékesen említem meg, hogy egészen meghökkentő, ide vonatkozó történeteket hallottam nemrég egy Hollandiában dolgozó ismerőstől. Hollandia, a rasszizmusmentes ország, ahol minden magától megy, feljelentgetősdit játszik. nyilván nem mindenhol és mindig, de ha egyetlen ember egy-két év alatt megfigyelt több esetet is, az több, mint meglepő.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.08. 00:06:29
kdlla 2011.07.08. 00:07:04
lanyi 2011.07.08. 00:10:22
Orbánnak hívják azt aki betiltotta a szrájkot és magyarországon.
Nem mered kimondani a véleményed?
Szerintem a sztrájk betiltása diktatórikus lépés, ami rettenetesen káros a munkavállalókra, és növeli a tőkések profitját.
A létesítendő munkatáborokról hallottál?
kdlla 2011.07.08. 00:10:33
Senkifia 2011.07.08. 00:13:12
operaház vs szocialisták volt,or something... szerintem nézz utána,valaki másnak akartál válaszolni :)
Egyed Ildikó 2011.07.08. 00:15:40
samer 2011.07.08. 00:15:56
samer 2011.07.08. 00:17:45
Senkifia 2011.07.08. 00:20:50
hát akkor küldd el még1x :)
lanyi 2011.07.08. 00:25:08
30.000 ft-ból egyen?
Európában a 21. században van példád a közmunkatáborokra?
Az a rendőrtábornok verette szét a tüntetőket 2006-ban, akit Orbán a közmunkatáborok megszervezésére vett fel helyettes államtitkári rangban.Gondolom te is a Rebisz parancsnokára gondoltál.
samer 2011.07.08. 00:28:26
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.08. 00:29:14
@Egyed Ildikó: Ebben már eléggé igazat is adok neked. Nem tudom, hiszen erről érthető módon nem engednek semmit tudnunk, hogy a kormányon belül hogyan zajlanak le a döntési jelenetek. Mennyire Orbán irányít vagy mennyire csak vállalja az ország előtt a döntéseket, például. Az utóbbinak is lenne értelme, hiszen egy időben benne láttuk sokan a változtatás esetleges megindítóját. Tévesen. Viszont a jelenlegi reménytelenségben én azt állítom, és nem itt először, hogy egy király kevesebbet ártana nekünk, mint egy töketlenkedő, huzakodó éltábor, esetleg koalíció. Annak ugyanis megvan az esélye, hogy a király jól dönt, és jó irányba mozdulunk el. Az elmozdulásnak, a jó irányba történőnek is akadálya, ha a sokfejű sárkány önmagával veszekszik. Akkor nem jutunk sehová.
@lanyi: "Orbánnak hívják azt aki betiltotta a szrájkot és magyarországon."
Sajnos még mindig nem tudom, miről beszélsz. Valószínűleg nagyobb vihart kavart volna a dolog, mint amennyi ahhoz elég volt, hogy elkerülje a figyelmemet. És a munkatáborokról sem tudok. Te a közmunkáról beszélsz? Az nem munkatábor.
samer 2011.07.08. 00:30:50
lanyi 2011.07.08. 00:34:24
Látod mire képes a propaganda nem is tudsz róla, hogy jelenleg jogszerűen nem lehet sztrájkolni.
Lehet azért vannak az elbocsátások hogy ne is tudj róla.
A németek sem tudtak a munkatáborokról...
Egyed Ildikó 2011.07.08. 00:34:52
samer 2011.07.08. 00:36:53
samer 2011.07.08. 00:39:28
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.08. 00:43:02
Nézd, én nem ragaszkodom ahhoz, hogy mondd meg legalább körülbelülre, hogy miféle törvény, rendelet, alkotmánybírói döntés, bírói állásfoglalás, kiáltvány, röplap vagy egyéb írásmű deklarálja azt, hogy a sztrájk jelenleg jogszerűtlen, de ha mégis megtennéd, azért sokan lennénk hálásak neked ebben az elnyomott blogban.
@Egyed Ildikó: Ssss... A buzi és a degenerált együtt említve... Te kis homofób. Őszinte homofób. :-)
Nehéz jó királyt kifogni, de jó kormányt is.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.08. 00:50:50
Te biztos tudtál volna róla. Ők ugyanis az idiótákat is munkatáborokba küldték. Mi szavazófülkékbe.
átlátó 2011.07.08. 02:07:54
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.08. 02:35:54
Ha ennyire hülye vagy a magyar nyelvhez, akkor talán ne nyilatkozz nyelvészeti kérdésekben.
Idióta...
@BPBP:
Médiákban. A médiumok a halottlátók.
@Androsz:
Na ja, pl. a vörösiszapos cég vezetőiért sem ment a fekete autó Orbán Visszárjonovics személyes utasítására...
Ja, és a királyt meg úgy értette az illető, hogy az ő (meg a te meg az én) pénzéből pénzelik a király tévét.
Hogy Rózsa Pétert miért rúgták ki?
Ne keress 995 indokot. Elég 1: nem Fidesz-párti.
Manapság ennyi bőven elég ahhoz, hogy bárhonnan (állami intézményből) kirúgjanak.
"Ők ugyanis az idiótákat is munkatáborokba küldték. Mi szavazófülkékbe."
Ez tény. És mind a Fideszre szavaztak. Gondolom, köztük te is.
@Senkifia:
Nem hiszem, hogy a szocik-nem szocik választóvonal mentén dől ez el, inkább a sajtó-nem sajtó választóvonal a nyerő.
Mert azt a saját kutyájuk kölykének érzik.
Még az indexesek is, akik közt egy újságíró sincs szerintem, max. pár érettségizett.
@parandroid:
Déri nem jobbos volt, úgyhogy a válasz sejthető.
Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2011.07.08. 04:30:06
Ez csak 1 lehetséges indok az ezerből, de legyen, tegyük fel, hogy valóban ez az indok, miért is ne. Nem tudom megérteni, hogy ez miért okoz mindenkinek ekkora ámulatot.
Képzeljük el, hogy te egy jól ismert üzletember vagy. Adott egy cég, amelynek az egyik sajtófelelőse rendre azt a véleményét hangoztatja a cégen belül, de még a cél ügyfelei között is, hogy te egy töketlen barom vagy, és gőzöd sincs arról, hogy mi az üzlet, egyébként pedig állandóan a világ megszállásáról ábrándozol, amíg nem kapod meg a gyógyszered. Egyszer csak úgy alakul, hogy ez a cég a te irányításod alá kerül. Te mit teszel? Magadhoz kéred ezt az embert, és elmondod neki, hogy ha majd jobban összeismerkedtek, bizonyára meg fog változni rólad a véleménye? Vagy kirúgod, és örüljön, hogy ennyivel megúszta? Én az utóbbira tippelek, bizony ám.
ALkalmaznál-e olyan védőügyvédet, akiről tudod, hogy haragszik rád? És könyvelőt, titkárt, testőrt? Igen? Akkor te nem vagy magadnál. Normális ember nem bízza a titkait, a pénzét, az életét olyanra, akiben nem bízik meg. Méghozzá azért nem bízik meg, mert az illető már többször elmondta, hogy haragszik rád. Bizalmi állásra bizalmi embert szokás alkalmazni. Ebben nekem nincs semmi csoda.
Az állami tévé az állam cége. A tulajdonosnak nem érdeke, hogy a cég az ő rossz hírét keltse. Lehet, hogy csak ennyiről van szó, és nem is kell odáig elmennünk, hogy az állam a cég hazug hízelgését óhajtja megtapasztalni. Ha csak annyira szüksége van az államnak, hogy legalább ez az egy tévé ne keltse állandóan az ő rossz hírét, hiszen tudjuk, hogy a rossz hírnek nagyobb a hírértéke ebben a mocskos pocsolyában, és a média már csak a fogyasztó megnyerése érdekéből is hajlandó szünet nélkül kígyót-békát kiabálni a hatalomra, nekik ebben van a jó bolt. Az állam szeretne egy lehetőséget arra, hogy a köznép, már ha egyáltalán képes a csatornára csábítani a köznépet, hallhassa azt is, amit ő akar mondani saját magáról.
Hát azt mondom, hogy az állam, legyen bárki kormányon, ezt a dolgot joggal kívánja. Nekem is érdekem, hogy ne csak a mindenben a rosszat kereső, kiválogató, felnagyító ellenségi média ugatását halljam, hanem meghallgathassam a kormány álláspontját is. Hiszen értelmes ember nem ragad le egyik oldalon sem, ugye. Nem tudom, hol hallhatnám meg a történetek másik felét, ha az összes hírcsatorna csak fúj a kormányra. A pártatlanság nevében egyoldalúak. Ez nem jó. És ha a kormány egy ilyen hírcsatorna fenntartását szeretné, akkor hülye, ha nem rúgja ki a bizalmi pozíciókról azokat, akik alattomosan betarthatnak neki, sőt akiktől erre még számíthat is. Lehet, hogy az állam tudja, hogy azok, akiket most kirúgott, alattomosan betartottak volna neki.
Én csak annyit tudok, hogy a családom egy távolabbi rokona valami szerkesztőcske (volt?) a köztévénél. Tudom tőle, hogy csak mennyi munkát kívántak meg tőle, rendes fizetésért. Ez pazarlás, márpedig sok elpazarolni való pénzünk már nincs, úgy tudom.
Mivel a média fennmaradó része ellenségi, ezért az eltávolított, ettől még jobban felmérgesedett újságírók bőven találnak más munkát. Ahogy sok olyan ember, akit azért rúgnak ki, mert egy fiatalabbnak kevesebb fizetett szabadság jár, vagy egy nőt azért nem vesznek fel, mert még nincs gyereke. Nem kéne lehorgonyozni ennél a "sajtószabadság"-gumicsontnál. Vannak ugyanis valódi problémák is, bár azokon nem lehet ilyen jóízűeket rémüldözni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.08. 04:37:22
Csak az a baj, hogy mindenki tudja, 550 embert honnan rúgnak ki: tuti nem a léhűtő kamuvezetők közül, hanem azt jelenti ez, hogy az m1-nek ezentűl mondjuk nem 5 fotósa lesz, hanem 3, vagy egyenesen egy sem, és a kameramannok egyensúlyozhatják a másik kezükben a fényképezőgépet.
Hogy nem versenyképes a közmédia? Szerintem ne is feltétlen legyen az. Jelenthetne egy bizonyos minőségibb kultúraközvetítést, hogy aki nem a maunikasót akarja nézni, az is TV-zhessen. De jelenleg sajnos még csak ennyi sincs. És nem a pénz hiányától.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.08. 04:58:10
Pendemonda 2011.07.08. 05:38:46
Arra a kérdésre pedig, hogy mi lesz a félezer újságíróval, valszeg az a válasz, hogy el kell menniük állást keresni vagy vállakozást csinálni - szóval ugyanazt csinálni, mint a nem-újságíróknak. Volt már ilyen, lesz is.
A kérdés az, hogy a szinvonallal mi lesz? Erre a kérdésre pedig így is úgy is csak az idő ad választ.
kej 2011.07.08. 06:30:29
mondjuk én akkor is hiányoltam belőle az ellenzéki, fideszes önkormányzatok viselt ügyeit. jó hat év alatt tán egyetlen ügynek mentek neki, a hévízi fürdőfelújításnak, ám azt is hamar elfektették. ebben az értelemben (mármint, hogy az ellenzék körmére is rá kell néznie a sajtónak) igazad van, de azért elvitathatatlan, hogy a mozgástere jóval kisebb a kisebbségbe szorult politikai erőknek.
Meridian74 2011.07.08. 06:39:58
No, hiszen.. akkor ez az az ~500 ember aki gyurcsány idejében asszisztált a hazudtunk éjjel és nappalhoz és az egész ország elkúrásához, akkor csak azt kapták amit érdemeltek. És ez a minimum elvárás a többség részéről.
Ha meg nem, akkor az állításod máris megdőlt.
De nem tapsolok én a Fidesznek, mielőtt azt hinnéd. Én Jobbikra szavaztam, azért, mert csak nekik hittem azt el, hogy lesz itt ténylegesen felelősségrevonás. A Fidesz csak pofázik. Meg mint látható a kiskutyákat és az alsó szinten lévő kiszolgálókat bassza meg, a NAGYKUTYÁKAT meg nem.
A Jobbik fordítva kezdte volna. Előbb a nagykutyákat és utána mentek volna velük együtt a levesbe aki velük asszisztált.
Namir 2011.07.08. 06:41:06
Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.07.08. 06:44:09
egyenlítő 2011.07.08. 07:34:18
ericssonfan 2011.07.10. 21:26:02
Hát elmész te a picsába.