- Erősödő revizionizmus - Nekem ezzel az a bajom, hogy a történelemórán azt tanultam, hogy sirály dolog felszabadítani az országot. A spanyolok a reconquistának örülnek, az oroszok a nagy honvédő háborút dicsőítik, de még mi magyarok is megemlékezünk mondjuk Buda 1686-os visszavételéről. Szóval fel nem foghatom, miért baj, az, ha némelyek nagy Magyarország feltámadásáról, Erdély visszavételéről, meg egyéb – amúgy jelenleg teljességgel irreális – revíziókról álmodoznak.
- Fasizálódás – E váddal is gondom van. A fasizmus ugye a militarizmus, a tekintély- vagy inkább vezérelvűség, a rasszizmus és még néhány további alkotóelem sajátos vegyülete. Természetesen én is látom azokat a csoportocskákat, amelyek lelkesen masíroznak az utcákon, de ezeknek veszélyességét egyáltalán nem érzékelem. Ezek a mi fasisztáink közelebb állnak egy viktoriánus cserkészcsapathoz, mint a náci keretlegényekhez. De mondjuk rasszizmus kérdésében még a cserkészcsapattól is messze elmaradnak. Azok a fiúk felnőtté válva azért csak lepuffantgattak néhány ,,niggert” a gyarmati bozótosban…
- Cigányellenesség – Na, végre valami. E jelenség vitathatatlanul létezik. Csak nem egészen, sőt egyáltalán nem úgy, ahogy a ,,jó szándékú” jogvédők bemutatják: mintha volna itt egy csoport, amelyik utálja a cigányokat, s elég hangos ahhoz, hogy félelmet is keltsen a romák között. A cigánykérdés ennél nagyságrendekkel összetettebb probléma, s bizony kialakulásában a kormánynak – a mindenkori kormánynak - is jelentős szerepe van. Nem is beszélve magáról a cigányságról.
- Antiszemitizmus – Ebben sem tudok hinni. Én úgy látom, hogy a mai magyarországi antiszemitizmus afféle polgárpukkasztás. Röhejes, mennyire felkapják a vizet a ,,jó szándékú” jogvédők, amikor egy vicc azzal kezdődik, hogy Kohn és Grűn utazik a vonaton… És ezért röhejért érdemes néha elengedni egy-egy kilincsorrúzást.
- Kirekesztés A – Ezt általában a homokosokkal szembeni előítéletre szokták mondani, aminek bizony csak halovány nyomai vannak ebben az országban. Az ugyanis hogy néhány idióta megdobál tojással néhány másik idiótát, nem igazán tartozik ide. Sokkal inkább tartozik az identitásválság kérdéséhez, aminek köszönhetően más idióták mondjuk a focicsapatukért élnek-halnak… A homokosokkal szemben viszont valójában nagyon kevés valódi előítélet van. Létezik egy macsós beállítódása a magyar férfitársadalomnak, s ebben elvárt szerep a buzik lenézése, lesajnálása, megvetése, ám a férfitársaságon kívül, a hétköznapi életben semmiféle hátránnyal nem jár egy coming aut.
- Kirekesztés B – A kirekesztés további ,,áldozatai” a drogosok, akiket nem ért meg a többségi társadalom. Pedig szerintem megértjük, csak éppen hülyének tartjuk őket. De még a legelszántabb jogvédő sem gondolhatja azt, hogy normális dolog drogozni.
Hol vannak a fasiszták?
2008.11.25. 16:13 Ratius
110 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Blue Buddha 2008.11.25. 17:22:15
magyar 2008.11.25. 17:25:37
Fritz 2008.11.25. 17:27:57
valamiből élni kell, lehetőleg valami könnyűből, mint pl. hivatásos fasisztakiáltó, vagy professzionális rettegő. csak a munka végét meg ne kelljen fogni, inkább teli van az ország nácifasisztákkal, akik ellen küzdeni nemes és heroikus tett.....
TaDaM 2008.11.25. 17:28:03
Fülig Jimmy 2008.11.25. 17:32:33
Rwindx 2008.11.25. 17:33:09
Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2008.11.25. 17:33:15
Báró Beverneki Kemény Farkas 2008.11.25. 17:34:05
Yoda 2008.11.25. 17:38:14
moTmeN 2008.11.25. 17:38:18
TD223 2008.11.25. 17:38:42
aachi2 2008.11.25. 17:39:14
te egyszerűen csak nem akarod észrevenni a dolgokat.pl. ez:
"Az ugyanis hogy néhány idióta megdobál tojással néhány másik idiótát, nem igazán tartozik ide."
meg is verték őket. meg megfélemlítették. azért mert melegek. persze meleggyűlölet az nem létezik. aha.
a cigányellenességet elismered hogy létezik, de rögtön utána azt sugallod hogy nincs olyan csoport aki utálná őket. akkor miért létezik szerinted cigányellenesség ha szerinted nincs is ilyen csoport?
a fasizmus meg egyáltalán nem arról szól amit leírtál. olvass utána miről.
vitaképtelen az egész iromány.
kranführer 2008.11.25. 17:41:56
(mohácsivikinek meg gusztostalan petikének azt kívánom hogy költözzön melléjük egy igazi "hagyományőrző" cigány család. 20-30 fő+ néhány kutya. Buli-buli hátán, főleg segélyosztáskor. "Nédd má milyen szép uborkája van... föl a kerítésre...találtam egy fűnyírót, azt se hagyom ott..."
Asbeit 2008.11.25. 17:42:15
Á, nincs leegyszerűsítve a közéletben sem ugye?
Szeretem a hazám, nem szeretem ha az idegenek akiknek semmi közük ehez a földhöz - hiszen nem tettek érte semmit - rajtunk élősködjenek = NÁCI VAGYOK.
Kritizálni merem Izrael háborus politikáját, és nem tetszik ha a zsidók kurva magyaroznak engem = ANTISZEMITA VAGYOK.
Egyszerű mint a faék 2008.11.25. 17:42:58
Azt akarják, hogy ellenségképet kreálva: "fasiszták" ne a valóban fontos dolgokról beszéljünk. Pl:
Miért ülnek szervezett bűnözők a parlamantben?
Miért nem magyarország érdekében cselekszenek?
Miért adják el azt a külföldieknek amit nem tudtak ellopni?
stb..
Ennyi
Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2008.11.25. 17:44:47
pongesz 2008.11.25. 17:44:52
1. (revizionizmus). Nem az a baj, ha itthon trianonoznak, attol persze vannak, akik itthon is idegesek. az a baj, hogy elmennek (pl) szlovákiába, a nagy magyarországos térképes országmatricával, meg a bécsi döntéseket ünneplik abban az országban, aminek a területét épp ez a döntés csonkította meg. nem az a baj, hogy a jelenség létezik, mert tőlem az revizionál, aki akar, hanem az, hogy eközben nincsenek tekintettel a másik fél (egyébként túl)érzékenységére.
2. (fasizálódás) itt csak nevezéktani jellegű probléma van. ugyanis van a fasizmusnak egy "politologus" definíciója, ez épp az, amit leírtál, és van egy közbeszédbeli jelentése. ez utóbbi nem annyira egzakt, sokkal inkább a külsőségekre épül (pl egyenruha, és bizonyos jelképek használata)
3. itt lényegében egyetértünk, de ez megérne egy külön posztot.
4. (antiszemitizmus). Na, ez érdekesebb kérdés, mert a jelek szerint kétélű a dolog. az antiszemitizmussal az a fő baj, hogy rengeteg szónak van bizonyos áthallása, köszönhetően a 20. század tragikus történelmének. lehet persze, hogy aki használja, az nincs tisztában a jelentésével, de az tény, hogy vannak antiszemiták (bayer zsolt pl), és ők ezeket bele is értik, és beleértik azok is, akik zsidók, vagy az ő politikai vitorlájukkal akarnak hajózni (ld kormány). itt is az a baj, hogy nincs egy egészséges társadalmi önmérséklet, és ezért ez egy állandó téma mindkét oldalon.
6. itt is alapvetően egyetértünk
ja és a konkluzióhoz néhány szót. a "jószándékú" jogvédőktől szerintem néhány elvadult alakot kivéve mindenkit kiver a víz, de azért mert hülyék beszélnek egy problémáról, azért még nem biztos, hogy a probléma nem létezik.
Dezsô 2008.11.25. 17:46:45
Tippem: B.
ezt kellene 3 hónapig súlykolni minden médiaban, mert gondjaink 50%-a ebbôl adódik, a másik 50% pedig a kormányzópártok-mszmp, szdsz, mdf és a fidesz adja ki, jelenleg nincs magyar érdekeket szemelôtt tartó politikai párt.
legyen vége a MAGYARGYÛLÖLETNEK!
aachi2 2008.11.25. 17:48:05
Kritizálni merem Izrael háborus politikáját, és nem tetszik ha a zsidók kurva magyaroznak engem = ANTISZEMITA VAGYOK. "
az 1. pontnál javítsál idegengyűlölőre, egyébként korrekt.
Rwindx 2008.11.25. 17:59:31
A revizionizmus ponthoz annyit, hogy elég furán hangzik az érvelésed hogy megcsonkítottak egy országot, majd ebből létrejövő vagy kibővülő új országokat később szintén megcsonkítják és a korábbi csonkolt részekhez visszacsatolják, és ennek a felemlegetése mások érzékenységébe ütközik.
A magyarok érzékenységével ki foglalkozik, akiknek lecsatolták az országuk kétharmadát, akik elvesztették a magyar nemzetiségű lakosainak jelentős részét?
Nem állítom, hogy a soknemzetiségű Nagy-Magyarország fenntartható lett volna. De ha már le kell választani, akkor ésszel és érzékenységgel. Na ezek nem voltak meg 1920-ban.
Szóval a szlovákok érzékenységére hivatkozni egy a magyarok érzékenységét is jelentősen érintő esemény kapcsán, több mint blődség.
Pierre73 2008.11.25. 18:00:36
Blue Buddha 2008.11.25. 18:00:37
Nyíri János 2008.11.25. 18:02:42
Konegafi (törölt) 2008.11.25. 18:04:59
Pelso 2008.11.25. 18:06:09
Kétségtelen, hogy léteznek megélhetési jogvédők is, akiket aztán esetleg még politikai háttér is mozgat.
De nemcsak erről van szó.
Sasika, ne felejtsük : a történelem során bebizonyosodott, hogy a fenti jelenségek kismértékü megléte hova fajult pl kristályéjszaka, gázkamrák.
Sem alul, sem túlértékelni nem szabad.
Gondolom, irásod célja nem az igenis létező, összetett, politikusok általl meglovagolt, más részről túlhisztérizált problémák eljelentéktelenitése.
Blue Buddha 2008.11.25. 18:10:06
tetszettek volna forradalmat csinálni 1933-ban, Hitler előtt, és akkor elkerülhető lett volna a baj.
dezső 2008.11.25. 18:10:41
nadivereb 2008.11.25. 18:12:27
1) "Felszabadítani" az országot megszállás alól lehet. Mi nem felszabadítanánk, hanem elvennénk egy-két másik országtól egy nemzetközi békeszerződés által nekik adott földet. Lehet hisztzni azon, hogy fair volt-e a békeszerződés (természetesen nem), csak éppen fölösleges. Ez most olyan, mintha az osztrákok nekiállnának visszakövetelni Magyarországot, Csehországot és Dél-Tirolt, mint örökös tartományokat. Ne vicceljünk már!
2) Marhára igazad van azzal, hogy árpádsávos hibbantamagyarék jelentéktelenek kellenének hogy legyenek. Mivel azonban jelenleg sajnos ők a leghangosabbak, és marhára nem találjuk a gombot, amivel le lehetne őket halkítani, komoly problémát jelentenek.
3) Ugyanez a helyzet molotovkoktélozgató-ablakonbelövő gerinchuszárékkal. Ja, és ha valaki egy olyan csoportot venne ilyen módon célba, amibe én is beletartozom, (pl. szemüvegesek), hát én is be lennék szarva, az tuti. A cigánykérdés összetettségében maximálisan igazad van.
4) Nem magával a zsidózással vana baj (szerintem), hanem azzal, hogy akik mostanában hangosan zsidózni szoktak, ijesztően gyakran hordanak egykori katonai egyenruhákhoz ijesztően hasonlító göncöket. Ez pedig baj. Semmi baj a zsidóviccekkel, sok zsidó barátom is jót nevet a kohn-grün vicceken, viszont mint oly' sok minden, ez is attól függ, hogy milyen céllal mondják. Ha úgy, hogy 'Zsidókat a Dunába!', akkor nem jó vicc. Ennyi.
5) Ne tessék a melegeket megdobálni tojással (hogy mitől idióták, azt nem értem). Ne tessék fütyülni se őket. És ne tessék felháborodni se, amikor valaki neadjisten szóba hozza a házasodáshoz és örökbefogadáshoz való jogukat. Egyébként szerintem a posztban érzékeltetettnél jóval akutabb a probléma a magyar társadalomban. Igenis nagyon sok előítélet van velük szemben, ráadásul nem úgy fest, hogy ezek csökkennének.
6) Drogozni nem normális (hozzáteszem: bagózni és alkoholt vedelni sem az), viszont mostanában nemigen hallottam komoly jogvédő felszólalásról a heroinfüggők védelmében...
croesus 2008.11.25. 18:12:42
Például a provokáló módon seggrázó homokosokat valóban megverik, megdobálják DE a meleg pékeket, asztalosokat nem taszítja ki a társadalom. Nem is hallottam még hasonló embereket ért atrocitásról.
Romaellenesség is létezik (sőt!), de szó sincs arról hogy nem mehet az utcára nyugodtan az, aki cigány. Arról nem is beszélve, hogy a romákon elkövetett erőszakos bűncselekmények jó részéről később kiderül, hogy az elkövető szintén roma.
Vasist 2008.11.25. 18:13:53
Vasist 2008.11.25. 18:17:59
Az első pontodban kevered a dolgokat Osztrákok nem éltek 1000 évig Magyarországon, és Csehországban, és jelenleg sem élnek itt.
Szemben a mi helyzetünkkel!
Jézus Krisztus · http://jezusszive.crpl.hu 2008.11.25. 18:19:19
Kolja 2008.11.25. 18:28:56
fasizmus olaszországban volt, nácik németországban, magyarországon egyik sem, csak becsületesen dolgozó emberek, akiket pár eszement megpróbál ide- oda rángatni, úgy, hogy közben abból hasznot húz. Mindenki hülye, aki elhiszi, hogy a mai magyar demokrácia keretei között fasizmusveszély, stb megfér. Nem, nem fér meg, éppen ezért nincs is. Kicsi libsi barátaim, ti akik a szart keveritek a jogvédőitekkel: vegyetek inkább madarat állatpiacon és az etessétek!
1. Cigányokat ért támadás oka: tartozások, uzsorakölcsönök
2. holokauszt: van ilyen, csak azt nem tudom, nekünk magyaroknak mi közünk hozzá (attól eltekintve, hogy nyílván magyar zsidó családok is meghaltak sajnos)--> nem magyarországon kell keresni a történelmi fájdalom okait, előzményeit
3. homik, drogosok: saját dolga mindenkinek, miért kell villogni vele?? én sem villogok tévékamerák előtt közterületen azzal, hogy a barátnőm mekkora jó nő, pedig tényleg az!!!
4. ujságírók: azt hiszem, eléggé felhígultak ahhoz (sajnos), hogy lassan népszerűségükben beérik az ingatlanosokat...
szomorú ezt a társadalmi vergődést nézni nap mint nap, tökéletesen egyetértek a post-tal, grat.!
boka · http://csaszu 2008.11.25. 18:34:23
Nyilván kevesen tudják, hogy nem diszkó balesetben halt meg a sok magyar zsidó. Nyilván még kevesebben, hogy a keretlegények, csendőrök, házmesterek ( nyilván magyarok, sajnos ) erőteljesen hozzájárultak ehhez.
Ki tudja, talán az én rokonaim is az elkövetők között voltak. Ma szégyenlem, talán ők is, ha élnének.
gitáros 2008.11.25. 18:35:36
RIO 2008.11.25. 18:35:38
hát ez tetszett. rendszeres rádióC hallgató vagyok és ott az ilyen csoffadtak legszebb példányai hányják az észt rendszeresen.
szvsz az indítékok közt szerepelhetne még a politikai sakkbábúság is.
Werwolf 2008.11.25. 18:36:21
Nehany irogato elgondolkozhatna pl azon, hogy a Felvideket Csehszlovakia kapta meg, es az mar nem letezik. Jugo - stb, stb...
Nem beszelve a II. Vh. kitöreset megelözö utolso bekeidös hatarokrol.
Igen, a jogvedök ebböl elnek, illetve egymas elött kell egymast tullicitalniuk magyargyülöletben, hazudozasban, es akkor, talan jut nekik a judaspenzböl.
Holokauszt-tema meg uncsi. Leragott csont, a lové is at lett utalva, de sose eleg. Ilyen egyszerü.
RIO 2008.11.25. 18:36:35
Werwolf 2008.11.25. 18:39:26
:))))))
troll 2008.11.25. 18:41:02
""Szeretem a hazám, nem szeretem ha az idegenek akiknek semmi közük ehez a földhöz - hiszen nem tettek érte semmit - rajtunk élősködjenek = NÁCI VAGYOK.
Kritizálni merem Izrael háborus politikáját, és nem tetszik ha a zsidók kurva magyaroznak engem = ANTISZEMITA VAGYOK. "
igen bazmeg, amikor idegen élősködőnek nevezed azt, aki nincs egy véleményen veled, akkor igen, náci, idegengyűlölő vagy. amúgy mi közöd izrael háborús politikájához? miért izrael háborús politikája itt a leginkább közérdeklődésre számot tartó, amikor milliókat mészárolnak le afrikában, burmában, stb? megmondom, mert antiszemita köcsög vagy.
a poszt nem téged rehabilitál, ne örülj:)
Blue Buddha 2008.11.25. 18:42:03
Werwolf 2008.11.25. 18:43:45
miert annyira egetö kerdes a magyarorszagi antiszemitizmus, mikor Afrikaban, Burmaban milliokat meszarolnak le?
RIO 2008.11.25. 18:46:51
cserébe adjuk sorra az IP- (és fizikai) címeinket az NNI-nek, és még sokkal rosszabbaknak is.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.11.25. 18:47:20
Fekete0 2008.11.25. 18:50:50
Nem látod a fasisztákat? Akkor biztos nincsenek is... Sőt, nincs a holdnak másik fele, meg bacilusok sem, meg a kínai nagy fal is csak kommonista propaganda... mer' nem látod.
Csak így tovább, a populizmus útján!
boka · http://csaszu 2008.11.25. 18:52:37
Egyébként tanulságos: a palesztin kisgyereknek a szülei kulcsot adnak a nyakába ( menyország kapukulcsa ), felrobbantja magát és, ha nem hal meg, akkor zsidó orvosok küzdenek a gyerek életéért .
Werwolf 2008.11.25. 18:52:53
Pedig ott vannak, hiszen nem latod öket.
boka · http://csaszu 2008.11.25. 18:54:17
Hogy rohadjak meg !
RIO 2008.11.25. 18:56:20
A.G. 2008.11.25. 18:56:21
Vasist 2008.11.25. 18:56:48
Ezt a tipikus populizmus, hatásvadász hozzáírást.
Könnybe is lábadt tőle a szemem.
peugeot 2008.11.25. 18:58:54
Ez a prologus a koronája az igénytelen írásodnak, értéktelen véleményednek. Jól mutat rajta.
Werwolf 2008.11.25. 18:59:09
az mindegy, te egy megatalkodott balnavedö vagy.
boka · http://csaszu 2008.11.25. 18:59:39
Melyik? Van még !
RIO 2008.11.25. 19:01:29
nem először írom és mondom, hogy a holokauszt csak nagyságrendjében és történelmi(etlen) távolságában kirívó az előző kétezer év hasonló attrakcióitól. a brit szigetekről nemtomhány évszázadig ki voltak tiltva az izraeliták.
antiszemitizmus (na ez is mekkora faszság, tele vagyok sémita haverokkal) volt, van és lesz, amíg zsidó lesz a földön.
Vasist 2008.11.25. 19:02:26
"Egyébként tanulságos: a palesztin kisgyereknek a szülei kulcsot adnak a nyakába ( menyország kapukulcsa ), felrobbantja magát és, ha nem hal meg, akkor zsidó orvosok küzdenek a gyerek életéért ."
simonmondja 2008.11.25. 19:03:11
A., Azért, mert ebből élnek, vagy valamilyen előnyük származik belőle?
B., Azért, mert szorongásos neurózissal küzdenek, s a maguk félelmeit a társadalom egészére próbálják kivetíteni?
C., Azért, mert az antikommunizmus és a forradalmi romantika torz kettősén szocializálódtak, és valahányszor leírják, kimondják azt a szót, hogy fasizmus, újra átborzong lelkükön ifjúságuk minden kellemes szexuális élménye? (A Marx – Marcuse - Mao jelszótól orgazmusuk is van, de ez a szentháromság mostanában kicsit snassz…)
Werwolf 2008.11.25. 19:03:34
"Ez a prologus a koronája az igénytelen írásodnak, értéktelen véleményednek. "
Elegem is lett az ertektelen velemenyekböl. Nyitok inkabb egy ertekes vörösbort.
boka · http://csaszu 2008.11.25. 19:03:54
Egy vicc 1945-ből :
Az apáca zárdában az egyik nővér beszalad a főnővérhez:
- Főnővér ! Betörtek az oroszok, megerőszakolták összes nővérünket, csak Mária nővért nem !
-Őt miért nem?
- Mert nem akarta !
................
A vicc németekkel kezdődik, de úgy hosszú lett volna. Így is tanulságos.
Werwolf 2008.11.25. 19:05:16
öket sem szabad hazugnak nevezni, igaz? :))))
boka · http://csaszu 2008.11.25. 19:09:54
Ezt mindig elmesélem társaságban, mint nagyapám a " régen egy pengő volt egy malac " történetét.
Pedig izgalmas , mint egy country -fesztivál
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.11.25. 19:10:12
Werwolf 2008.11.25. 19:11:27
Szergej 2008.11.25. 19:14:18
Nyilvan van alapja, nem vitatom. Mostanaban eleg sok molotov koktelos dobalozas tortent - megpedig relative eleg rovid ido alatt - igy ertheto, ha jogvedok parhuzamot vonnak a tortenesek es a masirozgatas kozott. Habar persze bizonyitek mindegyik tamadasra nincs, nyilvan azokat meg kene varni mielott rasszistaznak, mar ha egyaltalan kiderul az igazsag.
Antiszemitizmus
Szerintem sok antiszemita meg eleteben nem talalkozott zsidoval, es jo lenne kulonbseget tenni az egyszeru zsido es izrael politikaja kozott...
Melegek
Valoban mindenkinek a maganugye hogy melyik nemhez vonzodik, es irritalo ezt agresszivan masok orrara dorgolni. Ugyanakkor a torveny erre lehetoseget ad, innentol kezdve minden buzinak joga van felvonulni, megha ez izlestelen is.
Megdobalni oket ugyanolyan izlestelen dolognak tartom.
kokómester 2008.11.25. 19:20:24
Na mondom az igazságot, a bejegyzés summázva egy blődli, féligazságokkal megtűzdelve. Még tömörebben tehát: átlagos.
Például szerintem akit hülyének gondolok nem szánom két év sittre. Azé két év sitt elég kirekesztő nem? Vagy? Nem győztelek meg? :D
Nyilván.
boka · http://csaszu 2008.11.25. 19:20:44
Meg papnak, fodrásznak, virágkötőnek, divattervezőnek lenni .....
tlac 2008.11.25. 19:23:13
misc · http://misc.blog.hu 2008.11.25. 19:27:01
Tegnap viszont megrugdosott [censored] bőrszínű fiatalember a villamoson.
megfigyelo 2008.11.25. 19:32:32
tlac 2008.11.25. 19:33:41
Sőt, nem csak "jogvédők"! Én is látok párhuzamot. Szlovákterroristázással is látok. Meg CD-t találtam a postaládában, kiosztom a Nemzetbiztonsági bizottságnak. sok ilyen párhuzamos dolog van.
Werwolf 2008.11.25. 19:36:17
nem el, nem irt posztot - mindennek az ellenkezöje az igaz. Latod? Nem latod. Na latod.
tlac 2008.11.25. 19:36:24
TheBigMuzzy 2008.11.25. 19:56:29
Szergej 2008.11.25. 19:58:25
Akkor generaljunk vitat.
Naci!
:)
ehhh 2008.11.25. 20:07:12
a buzik nem vonultak fel, sot utaljak az egesz felhajtast pont ugy mint a nem buzik. es kb pont ugy elnek parban mint akarkik. elmegyek latogatoba a barataimhoz es egyik sincs noi ruhaban, megis mit a fenet kepzeltek??? a valodi buzik azt gondoljak (joggal) hogy az ilyen felvonulasos hiszteria csak art a buzi ugynek - mar ha lehet ugynek nevezni.
akik felvonulnak azok nem buzik hanem transzvesztitak. semmit nem akarnak, se hazasodni se semmit, csak szemetet, ricsajt meg szereplest, kihasznaljak hogy a nem buzik legtobben olyan ostobak ez ugyben, hogy meg lehet szopatni oket hogy ok a buzik es ezert nekik alanyi jogon jar az hogy felforditsak a varost.
tojast nekik.
nnno. masrol mar nem irok mer' igy is hosszu.
TheBigMuzzy 2008.11.25. 20:14:08
"minden buzinak joga van felvonulni"
Meg papnak, fodrásznak, virágkötőnek, divattervezőnek lenni .....
... papnak ... = de alapítson is hozzá saját egyházat, és ne az enyémet akarja elvenni tőlem ...
Szergej 2008.11.25. 20:18:19
Valaki a sok közül 2008.11.25. 20:21:14
Ugyan már 60% az egézbe beleszarik, a maradék 99%-a meg azt gondolja, hogy ez az egész nácizós, rasszistázó faszság eltűnik az MSZP-SZDSZ-el együtt 2010-ben.
Kulákozás is ment ezerrel aztán hol van már.
Tudomásul kell venni, hogy az MSZP-SZDSZ-nek kell egy ellenségkép. Ezek egyszerűen megszokták már a kádár rendszerben, hogy ellenségképpel fedjék el saját dísznóságaikat. A kulákozás is akkor kellett, amikor kellettek a földek, az arisztokratázás célpontjai meg a villák voltak.
És most kié a föld, kié a villa? Na ezért kell a nácizás.
Pszt! 2008.11.25. 20:26:29
Ilyet én is fogok indítani. Kicsit zsidózok, cigányozok, magyarkodok, majd megmagyarázom, hogy nem is vagyok olyan, és felállva fog ünnepelni a netes társadalom elkorcsosult része.
Pszt! 2008.11.25. 20:29:03
ksion 2008.11.25. 20:33:28
csabakirályfi 2008.11.25. 20:35:26
Egyszerü válasz:
Ha Zsolti zsidózhat, akkor mások antiszemitázhatnak. Próbáltatok már nem zsidózni?
Hátha abbahagyják?!
Bonyolult válasz: 2006 öszén igen hosszan tartott az alkotmányozó nemzetgyülés. 2008 márciusában is megpróbálták megnyitni, csak akkor a Fösámán más véleményen volt (tán már nem kellett annyira a MIÉP tagozat támogatása).
Werwolf (magyar testvérem..): "Nehany irogato elgondolkozhatna pl azon, hogy a Felvideket Csehszlovakia kapta meg, es az mar nem letezik. Jugo - stb, stb..." - ez az erdö. Hány szlovákot kaptak a Felvidékkel? Hány magyart? Erdélyben hány román élt? Délvidéken? Teleki-féle nemzetiségi térkép?! Linkeljem, vagy megleled? Aztán a fajmagyar szurkolók miért nem szurkolnak Burgenlandban is? Az ottaniaknak nem kell magyarigazolvány? Esetleg állampolgárság? Aztán ha már ezekent törted a fejed: lehet szaporodni.
De azt inkabb a nemzetiségnek hagyjuk, hogy legyen mit a szemükre hányni.
üdv,
dr. keck dániel 2008.11.25. 20:37:43
minden egyes szavaval egyetértek
Calogero 2008.11.25. 20:39:38
hufi 2008.11.25. 20:44:29
Igaz hogy sosem volt holomese, mert akiket elvittek a nácik, azok majdnem mind visszajöttek és azóta felveszik (vagy örököseik veszik fel) a nekik járó évenkénti holomese-kárpótlást,
de aztán a végére kiderül, hogy még csak igazi magyar fasiszta sem létezett soha, mert maga a fasizmus csakis Mussolini Olaszországának szülötte vala.
Mégis olyan jól hangzanak ezek a hangzatos hazugságok a kilincsorrú vájtfülűek köreiben, akik állandóan rettegnek és rettegésre buzdítanak, de nehogy újra "barna eső" vagy fekete leves legyen a vége. A hülyeség rendszerint fáj, ez az ilyen jellegű nyilatkozataik alapján immáron kristálytisztán látszik.
Werwolf 2008.11.25. 20:44:48
azt irod, hogy "nagymagyarkodni".
nem kedvellek.
boka · http://csaszu 2008.11.25. 20:52:15
minusz hatszázezer ( magyarországon )
Bocs a demagógiámért, :DDDDDDDDDDD
Elektro (törölt) 2008.11.25. 20:56:09
szekelyorszem 2008.11.25. 20:58:17
boka · http://csaszu 2008.11.25. 21:04:33
És Magyarországon születtem, nem a Hegyekben, hogy rohadjak meg !
Szergej 2008.11.25. 21:05:46
Egyszeru vagy mint a bot.
A holokauszt a fasizmus-nacizmus, tok mindegy, hivjuk ideologianak a kovetkezmenye volt, es bizony nagyon sok embert megoltek, meghozza faji alapon,
Lehet vitatkozni a szamokon, de mindenesetre megtortent.
Ne a szavakon lovagolj...
zpequino 2008.11.25. 21:08:28
2. Ez tényleg nevetséges. Ha annyira szeretik a törvény betűjét (mindig arra hivatkoznak), akkor vegyék észre: se önkényuralmi jelképük nincs, és egy árva pofont se osztottak még ki, tudomásom szerint. Oroszországban pl. már helyzet van, ott elkezdték kivégezni a bevándorlókat bizonyos neonácik, az már igen. Ez csak terelés, hogy a fontosabb dolgokkal senki se foglalkozzon. Hamarosan lehet majd sms-t is küldeni az mtv-be, hogy melyik szervezetet tiltsák be, a Lelkiismeret 88-at, a Gárdát vagy a Kossuth-téri alkotmányozó nemzetgyűlést. A kisorsolt beküldők laptopot nyernek.
3.Nem dolgozik a rendőrség, a cigányok pedig szabadon gyakorolhatják évezredes szokásaikat, miszerint nálunk venni, kapni, ellopni, elrabolni ugyanaz: "szerzésnek" nevezik. Persze, a hagyományos életformájuknak annyi, nincs már kovácscigány, vályogvető cigány, teknővájó cigány, már csak egy-két muzsikus, tehát jó lenne nekik más irányt mutatni. De addig is: a bűncselekmény az bűncselekmény, továbbá nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél. Engem is loptak már meg és raboltak ki, mint ahogy a barátaimat, rokonaimat is sokszot. Mindig cigányok. Hát jó, hogy cigányellenesség van, még ha kicsit fel is fújják, és ha sajnálatos is, mint ahogy általánosítani általában.
4. Ez gumicsont.
5. Dolgoztam, jártam egyetemre buzikkal, senki nem rekesztette ki őket. Akik pedig vonultak, azokkal nem az volt a baj, hogy vonultak, hanem hogy amit csinálnak, az közszeméremsértés.
6. Nem tudok róla, hogy a drogosokat kirekesztenék...
Azért csinálják, mert ez a munkájuk. Ha kussolnának, mehetnének árufeltöltőnek.
Barnabás 2008.11.25. 21:09:07
Nyiri János!
Nincs szándékomban megsérteni téged,de azt hiszem rossz oldalra tévedtél.
szekelyorszem 2008.11.25. 21:12:26
Az ember megválaszthatja, hogy hol születik?
Legalább benem nem szláv vagy német vagy valami korcs vér van. Sztem te ne örülj nagyon magadnak.
Sheridan 2008.11.25. 21:14:29
Sheridan 2008.11.25. 21:18:16
boka · http://csaszu 2008.11.25. 21:22:03
Nem ! Csak ott ugasson bele a dolgokba, ahol a hazája van !
"benem nem szláv vagy német vagy valami korcs vér van"
Ne folytasd! Ami ott van a Hegyekben , mindegyik van olyan "jó", mint a felsoroltak ! Hogy száradjon ki a lelkem ! Például a T-com-nál egy irodában dolgoznak a Hegylakók és bennszülöttek, mindegyiknek magyar neve van , és egymással románul beszélgetnek, ha nem akarják, hogy a német-szláv korcs magyar megértse ( bár, ha magyarul megszólalnak, Montágh Imre forog a sírjában ) .
szekelyorszem 2008.11.25. 21:31:01
Az, hogy a szánalmas irodában ahol robotolsz hogy bezsél ki és ennek mi az oka az engem nem érdekel.
Ha amikor megszólalnak....azt érted, hogy van akcentusuk és használnak esetleg olyan szavakat is amiről halvány lila gőződ sincsen, akkor megint buta voltál.
A végére csak annyit, hogy bár az elmagyarosodott szláv meg németeknek (kb 150-300 éve ha itt vagytok) tudom, hogy tök mindegy de én nem vér szerint is hála istennek magyarnak mondhatom magam az 1300 vlahányas évekig visszavezetett családfa alapján biztosan. Neked a tudat hiányzik, nemtudod, hogy mi si avgy gondolom ezért vagy ellenséges minden dologgal szemben ami túlmutat azon, hogy nemcsak ember vagy, hanem azonbelül magyar is.
boka · http://csaszu 2008.11.25. 22:00:47
Fordítva helyesebb lenne !
Milyen családfa ? Azt sem tudjuk, hogy Petőfi elmondta-e a 12 pontot 150 évvel ezelőtt !
Talán van szerb, meg német ősőm, de kit érdekel ! Svájcinak vallom magam, de a rohadékok nem akarnak nekem ezért fizetni !
Tudok erdélyi szavakat: Lipinka , murok !
Ez a "vérünket ontottuk érte" olyan költői megfogalmazás, a történelem könyvben olvastam ,teljesen anakronisztikus.
Erre jók ezek a viták, hogy lássuk, mekkora feszültségek keletkeznek nemzeten belül más népcsoportokkal.
( ebből a szempontból uszítás volt, de a "hulye kocsog " fordulat fekete pákói ).
Tanulság: minden hányásban van sárgarépa (murok)
szekelyorszem 2008.11.25. 22:11:03
Rengeteg vért hullajtottunk (remélem ez megfelel) a hazánkért külön ez volt a feladatunk megvédeni Titeket kedves testvérem.
Ha meg mégis úgy gondolod, hogy hegyezel, meg románozol, meg úristen hogy beszélnek (ahogy beszélt minden magyar régen), akkor azt mond a szemembe személyeen, vagy bármelyik székelynek és ne az interneten huzsárkodj kedves milosevics. :D most mennem kell nyílvesszőt faragni. szia.
kfi 2008.11.25. 22:11:14
boka · http://csaszu 2008.11.25. 22:16:51
Egyetértek !
szekelyorszem 2008.11.25. 22:17:07
egyébként tényleg vicc, hogy még a cigányok is fenyítenek titeket magyarországon és ti ezt hagyjátok.
igyatok egy kis vért is ne csak kólát. :)
boka · http://csaszu 2008.11.25. 22:20:53
A viszkis rabló cigány, a belvárosi trükkös pénzkiszedők cigányok, a koldusokat kirakó BH rendszámú autóban cigányok ülnek ? A bank automata rablók cigányok ? A válasz: nem ! Amikor bűneset, akkor román állampolgár !
szekelyorszem 2008.11.25. 22:26:55
A viszkisen kívül egyik sem erdélyi magyar aki ilyet csinál.
trükkös pénzkiszedőkről nem hallottam, de biztos, hogy román , cigány, estleg mindkettő egyszerre, vagy helyi magyar.
A koldusokat kirakók románok és cigányok ugyancsak.
A bankautómata falból kitépők azok helyi magyarok nagyobbrészben cigányok.
Ennyit erről. Attól még vicc, hogy bemernek fenyíteni a cigányok titeket.
Nálunk ezt nem teszik meg csak ritkán és akkor is csak azért mert feledékenyek :)
boka · http://csaszu 2008.11.25. 22:48:46
A legjobb barátom is hegylakó, de ő Sütő Andrást olvas, nem Wass Albertet. Sosem arról beszélgetünk, hogy ki a magyarabb . Ugyanolyan cinikus, mint én, ami nagyon jó barátokká tett minket ( szinte már elvtársak vagyunk ). Sajnos mindkettőnknek van felesége, úgyhogy semmi szex !
Diffeomorfizmus 2008.11.26. 10:08:00
azert faj, mert az A-C pontokban felsorolt emberek
=> tartoznak a "kulturalis" es " gazdasagi" elithez
=> ok tettek tonkre az orszagot kulonosen az elmult 6 ev alatt
=> es mindez nem eleg : meg mindig ahhoz ragaszkodnak, hogy a jovoben is befolyasuk legyen eletunk es az altalunk megtermelt ertekek felett. lehetoleg kormanyzati pozicioban. Mondom : lehetoleg.
Kolja 2008.11.26. 11:05:40
amiket comment címen itt összegányolsz, azok kritikán aluliak. szerintem te egy igazi vérlázító seggfej vagy, de a humorod helyenként el kell ismernem.
viszont, a commentek legelején még komolynak indultál (aztán kezdtél el oda nyalni, ahova kell....mint f*jtársaid szoktak), elég gusztustalan amit csinálsz, de lelked rajta- a te dolgod.
azt azért semmiképp ne hangoztasd, hogy magyarorszagrol 600 ezer zsidót vittek el, mert összesen nem élt annyi itt, ráadásul a buta ballib fajtád által annyira utált Horthy mentett meg közülük sokat. szoval erre tényleg figyelj oda, mert komolyabb társaságban lefordulnak a székről a röhögéstől, ha ekkora hülyeséget állítasz.
jah? és ha nem tetszik itt neked, a fasiszták/nácik/antiszemiták között, akkor mi a f*szomat keresel még itt???? menjél oszt' csapkodd a tyúkot a falhoz...arra mindig keresnek embert..:D:D:D:D
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal