HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Bemagyarodott a barátom

2008.12.16. 11:54 Ratius

A dolog egy sérülés sámánisztikus kezelésével kezdődött…
Nem. A dolog korábban kezdődött, ha jól emlékszem valami agykontrollos tanfolyammal. Az efféle hóbortra persze még a legjózanabb materialista is azt mondja, hogy hmmm…talán van benne valami, ártani meg biztosan nem árt.
A Fengsui szellemében átrendezett lakás már idiótább vállalkozásnak tűnt, különösen azért, mert barátom kifizetett a fengsui szakértőnek egy szakajtónyi pénzt, de legkülönösebben azért, mert itt már az ideológiai megokolás is más alapra került. Valami ilyesmivel érvelt barátom: Mi van, ha használ? Ugye érezni a leheletfinom különbséget?
 
No, aztán jött a táltos. És használt. A sérülés szépen gyógyult, jobban, mint az orvosok valaha is képzelték volna.
Gondolhatnánk, hogy a gyógyulással véget is ért a szeánszok sora, de nem. A sámánizálások átcsúsztak a beszélgetésbe, a beszélgetésből fejtágításba, s mára eltolódtak valamiféle sumér-szittya-hun-fajmagyar népszabadságfélóra irányába.
Barátom pedig, akivel korábban nagyszerűeket lehetett beszélgetni, - nyilván ezért is lett a barátom – újra és újra elmeséli legújabb szellemi szerzeményeit. Szerepel ezek közt minden, ami a populárszittyaizmus jelen állása szerint szerepelhet. Elmeséli ilyenkor népünk sumér őseredetét, a Kárpát-medence különleges geospirituális helyzetét, a Dobogókő szívdobbanásait, a Szent Korona szakrális aurájának évezredeken átívelő misztikus arkanumát. (Nem tudom ennek a tagmondatnak volt-e így értelme, de elég jól hangzik…) Szóval elmesél mintent, amit a posztmodern neosámánizmus nemzeti kelléktárában felhalmozott az elmúlt két évtized.
 
A magam részéről elég jól ismerem ezeket az elméleteket, s mindig élvezettel olvasom az efféle könyveket és kiadványokat. Élvezettel és mosolyogva. Nagyjából úgy, ahogyan az Alapítvány trilógiát, vagy a Kék hold völgyét olvastam. Nálam Badinyi Jós és Asimov egy polcon van, a jó scifi kategóriájába tartozik. Tudományos de főleg és elsősorban fantasztikus irodalom. Szórakozás. Játék: Mi mindent lehet kihozni a tudomány bizonytalan állításaiból? Merre lehet továbbfűzni a tudomány, adott esetben a történettudomány elvarratlan szálait?
Ez izgalmas kérdés.
 
Ezeket a tanokat komolyan venni, az más értelemben izgalmas probléma. Talán egy pszichiáter számára jelent szakmai kihívást…
De hadd mondjam el azt is, hogy én azon rejtői hitvallás talaján állok, mely szerint tisztelnünk kell felebarátaink agybaját. Ezért amikor barátom belekezd mondjuk az antituranista globális zsidó összeesküvés elemzésébe, vagy előadja nagymonológját a sámán-táltos-pálos rend által őrzött nemzeti megváltásprogramról, akkor készséggel meghallgatom, s csak néha-néha szúrok közbe egy-egy keresztkérdést, amivel összeravarni remélem.
De ez soha nem sikerül.
 
Ő ugyanis immár nem szabadon, hanem sémákban gondolkodik. A jó és a rossz, a helyes és a helytelen, a magyar és a nem magyar átvette a helyét majdnem mindennek, ami korábban lehetett érdeklődésre méltó, furcsa, vicces, vagy egyszerűen csak hétköznapi. Így aztán lassan elhalnak a beszélgetések, mert megszűnik a reflektálás, a visszacsatolás lehetősége. Illetve lassan beszűkülnek a témák, mert beszélgetni immár csak arról lehet, amiről a szittya-hun ősműveltség sem állít mást, mint a modern európai kultúra.
Például a dugásról…
Nem azt mondom, hogy ez unalmas, de őszintén szólva, bizonyos kor (16) fölött elég retartdált téma…

145 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr48825934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I-brahi 2008.12.16. 16:59:47

tengier, maga nooormális?

Hol vannak itt magyarok? Ebben az országban minden van ám, csak "echte magyar" nem...

changebug (törölt) 2008.12.16. 17:01:48

Az embereket nevelni kell.

Kérdezd meg barátodat, hogy az ősmagyar szittyóizmus, hogy vélekedik arról, hogy a Bourne-shell vagy a Korn-shell a jobb; esetleg a monolitikus kernelnek van-e jövője. Esetleg mi a véleménye a szittyóizmusnak a klónozásról. Ha barátod felvetné esetleg, hogy szórakozol vele említsd meg neki, hogy 2008/2009-et írunk és nagyjából ezekre a kérdésekre kell választ adni. Minden más esti mese nagyapáink idejéből. Még jobb ha a kérdéseket angolul teszed fel.
Esetleg lassan feltámad benne az a gondolat, hogy lehet mégis benne van a hiba...
(Félreértés ne essék, barátokkal kocsmában, magyarul és nem szakmáról beszélek - vagy szóltam már nekik, hogy küldjenek el a francba, ha "befordulnék")

Ronald 2008.12.16. 17:03:37


Te tengier!
Ha ilyen faszául állunk mitokondriális szempontból és ilyen daliás a zsírsavónk is - akkor mi a túróért nem tudunk annyit termelni magunknak - amennyit meg is eszünk?

Mert a modern Magyarország úgy vagy 50 éve mások (kevésbé daliás zsirsavójú) országok kegyelemkenyerén él....vagyis kölcsönkoldult pénzből.

Mond csak el egy mostani munkanélküli családnak - lakáshitellel a nyakán - hogy télicipőre ugyan nem futja a gyereknek - de örüljenek csak a mitokondriális DNS-üknek....mert az bizony különb a többi nemzeténél.

Csak tudnám, hogy miért azoktól kellett kölcsönkérni most is ?

ben2 2008.12.16. 17:04:29

Az a legérdekesebb az ilyen agybajokban, hogy bár maga a téma esetenként lehet nagyon eltérő - gyakran ellentétes is - a tünetek nagyon egyformák.
Übermagyarok, scientológusok, hitgyülisek és bizony-bizony: übercionisták és überantifasiszták is gyakorlatilag ugyanarra a sémára mozognak.

1. Tünet:
Bármiről legyen is szó, mindig ugyanoda lyukadnak ki. Azaz ha a beszélgetés onnan indul, hogy finom a rántottsajt, kb. három mondat, és kiderül, hogy ő mélymagyar, scientológus, hitgyülis, zsidó, antifasiszta. És onnantól kezdődik a monológ. Maga a logikai út felállítása - ahogy eljut a legtávolabbi témától a kedvencéhez a lehető legrövidebb idő alatt - önmagában szórakoztató kihívás a számára, ezért nehéz eltéríteni.

2. Tünet:
Aki nincs velük, az ellenük van. Feketén-fehéren gondolkodnak, semleges zóna nincs. Alapvetően ez teszi - mulatságos vagy kissé idegesítő helyett - kínosan ellenszenvessé az átlagember számára az ilyen szerencsétleneket. Az ellenségkép-gyártás szükségszerű, mivel érzékelik szélsőséges mivoltukat, szükségük van ellentétes szélsőségre, amellyel megindokolja azt. Általában az ellentétes oldal a valóságban is létezik, megnyilvánulásaival további táptalajt szolgáltatva emberünk megnyilvánulásainak, amely tovább tüzeli az ellentétes oldalt és így tovább. Komoly, társadalmi méretű probélmát jelent ebben a bulvármédia - szélsőségekre kihegyezett - tematizáló hatása.

3.
Térítő szándék.
Akit ő szeret, az vallja azt, amit ő, mert aki nem azt vallja, amit ő, azt nem tudja szeretni. Ez a viselkedés általában az ilyen emberek legnagyobb problémája, mert leépíti a normális emberi kapcsolatait.

A fentiekből kitűnik, hogy ez a fajta viselkedés nem téma specifikus. Fontos megérteni, hogy - ahogyan a bakteriofóbia sem a baktériumokról szól - ez alapvetően pszichológiai probléma és semmi köze a magyarsághoz, zsidósághoz, fasizmushoz, stb.

tengier 2008.12.16. 17:07:09

Roland

Először is vérsavó
Látad ez a különbség a semita és a turáni között.
Te csak pénzben tudsz gondolkodni, és a világ egyetlen értékmérője a számodra az anyagi javak összehordott mennyisége. Nem haragszom rátok emiatt, csak szánlak mélységesen.

budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2008.12.16. 17:09:18

tengier: "Nem olvastok nemzetközi szaklapokat, magyar eredményeket stb." Akkor biztos tudsz néhány linket, forrást mellékelni. Léci!

2008.12.16. 17:10:29

Nem lenne semmi baj a szittyákkal!
Ősi magyar dolgokat feleleveníteni igenis hasznos dolog. És mivel rendesen a történelem része, ezért szerintem lehetne is egy kicsit tolni az akkori dolgok felidésézést.
De azt, hogy alapvető elvnek vesszük azt hogy Ádám magyar volt, meg hogy 1 magyar, 1 sumér 2 jó testvér, hát álljon meg a gyászmenet!!!!
Az egészben az a félelmetes, h ma vannak olyan tanárok, akik ezeket tényként tanítják az alsó tagozaban. Na ez az amivel azonnal tenni kellene valamit! Saját szememmel láttam a dolgozatot erről a témáról.
És miután ez kitudódott a tanárt nem rúgták ki, azóta is tanít, csak kapott egy dádát!

Ratius 2008.12.16. 17:11:20

Tengier!

Magam részéről nem akarok senkit megbántani a hitében. (Különösen abban nem.) És elmondom még egyszer, szerintem hallatlanul érdekes és izgalmas dolog a magyarság vagy a Szent Korona eredetével foglalkozni.
De - és most jön a lényeg - ha ezek tudományos kérdések, vagyis inkább válaszok, akkor vitathatóak. Ez a lényege ugyanis a tudománynak. Ha azonban hitbéli kérdések, akkor nincs miért foglalkozni velük, mert a dogmáknak az a sajátosságuk, hogy úgy vannak, ahogy vannak, megkérdőjelezhetetlenül. Akkor nincs miért beszélni ,,mitokondriális DNS elemzésről", mert annak eredménye sem hozzátenni, sem elvenni nem tud a dogmából.

88888888 2008.12.16. 17:13:00

kedves tengier, kűggyed a milliós mitokondriális DNS vizsgálat jegyzőkönyveit, neked nyilván megvannak...

ironmemeberneck (törölt) 2008.12.16. 17:16:19

Lesből Támadó!
Jól fogózz meg! Még a ruhaszárítókötelet és a lesből támadást is a magyarok találták fel!

Riasom 2008.12.16. 17:16:21

Tengier,
légyszi idézz konkrét kutatót/kulcsszót, bármit, amire mondjuk a Google értelmes eredményt ad pl. mitokondriális DNS vizsgálatokkal kapcsolatban, mert sokakhoz hasonlóan engem is nagyon érdekelne a magyarság története az ismert írott források előttről, és a tankönyvi verzión túl, de a sok holdkóros zaja valahogy elnyomja az értelmes kutatásokat (ha vannak egyáltalán ilyenek), a sumerológiai fejtegetéseket meg az eddig látottak alapján én is inkább viccesnek, mint komolyan vehetőnek tartom..
Előre is kösz!

AFL (törölt) 2008.12.16. 17:18:12

tengier:

"Látad ez a különbség a semita és a turáni között. "

Ne idegelj ilyen baromságokkal :D:D

van egy vicc(nem írom le végig), ami így fejeződik be:

-Mi két magyar?
-Három párt...

-Mi három magyar?
-Olyan nincs,mert egy zsidó, kettő sváb.

Hagyj ezekkel a turáni szöveggel. Engem nagyon érdekel, amúgy az alternatív történelem,de ettől még nem leszek véresszájú. PL anno olvasgattam az Arvisurát, de ez csak egy érdekes történet.

Ha valódi magyar hőstettekre,és dicső múltra vágysz, akkor nem kell messzire menni.
Olvass a török-magyar harcokról, vagy az Árpádházi királyainkról.
Ha alternatívabb témát akarsz írd be a wikipédiára ,hogy szavárd magyarok,vagy Kummagyariáról. Ezek legalább nem kamuk...

De komolyan, szóval ami sok az sok...

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 17:20:04

Nemzeti nagyságtudat

Nem nagy nemzeti csapások, katonai összeomlások tesznek sírba egy nemzetet, hanem a kataszrófát követő nemzedékek félelme az újabb harctól, az újabb halálos veszélytől, az újabb nélkülözéstől.
Ha egy nemzetben van annyi történelmi nagyság, hogy a csapást átélt apák, fiaik szívébe át tudják ültetni a feltámadás hitét, népünk küldetésének tudatát és a férfias merészséget, akkor ezt a nemzetet nem kell félteni a halált jelentő szolgaságtól, mert nagy történelmi pillanatokban nem fognak késni a cselekvéssel.
Vannak nemzetek melyek félve a háborútól, a szenvedéstől, a szegénységtől önszántukból lemondtak a független állami életükről, a veszélyes szabadság helyett a békés szolgaságot választották.
Jöhetnek történelmi idők, mikor -talán századok múlva- a szerencse, egy hatalmi átcsoportosulás kedvező politikai fordulatok, erőviszonyok megváltozása, vagy - igen ritkán- a belátás mindent visszaadhatnak ezeknek a nemzeteknek: az elveszett függetlenséget, alkotmányos szabadságot, önálló állami életet és gazdasági életteret, csak egyet sohasem: a honvédelmi hivatásérzetet, mert ez mindig eltűnik a szolgaság évtizedei-századai alatt a lelkekből.
Egy nemzet részére a véletlen, vagy a szövetséges érdekek építhetnek új határokat, melyek lehetnek szélesebbek és jobbak, mint amelyről valaha is álmodott, de semmiféle hatalom nem építhet a számára hadtörténelmet.
Nem adhat a dombjaikra senki szétlőtt várfalakat, a földjeikre csatamezőket, múzeumaikba golyóvert és véres zászlókat, templomaik kriptájába szabadsághősöket, irodalmukba katonaköltőket nem adhat gazdagon felszerelt hadseregüknek senki hagyományokat, népük ajkára hősi legendákat és dalokat, melyeknek ütemeiben a nagy múlt, a nemzeti nagyság, fegyverzörgés, lobogók suhogása él.
A szolgaság századai üresen futottak el felettük, amíg mások harcoltak helyettük, ők okosan szolgáltak. Jelszavakat adhatnak annak a népnek, mely úgy kapja vissza a függetlenségét, ahogy azt elvesztette: vér nélkül, de nem adhatnak neki lelket; azt a harcos férfilelket, mely a tetszetős jelszavakat képes lesz fegyverrel is megvédeni. A történelmet nem lehet megcsalni, egy lakájszellemű nemzet állig felfegyverkezve sem tud félelmet kelteni, az ilyen nép önállósága csak homokvár, amit az első vihar ledönt és nyoma sem marad. Ha egy nemzet egész életén át kikerüli a nyílt harcot, ha történelmi korszakok nemzedékei nem képesek halált vállalni a nemzet örök jövőjéért, akkor ez a nemzet-függetlenül a lelkek számától és a műveltség fokától- gyenge kis nemzet.
Kis nép is lehet nagy nemzet.
Nagy nemzet az, amely hinni tud küldetésében, hinni tud örök életében, hinni tud abban, hogy a Gondviselés nem vezet ok nélkül egy népet egy területre, és nem jelöl ki részére feladat nélkül hazát.
Nincs történelmi feladat nélküli nemzet, de vannak népek, amelyek nemzedékei- nyugalmukat, polgári békéjüket féltve- nem vállalják a történelmi feladatot; ezek elpusztulnak és a feladatot elvégzi helyettük majd más, egy fiatal, merész és férfias nép.
-Történelmi küldetését befejezte- szokták mondani. Ez nem igaz, mert egy nép sem fejezi be történelmi küldetését csak feladja azt.
Történelmi csapások?
Nagy történelmi csapások csak nagy nemzetet érnek, mert csak férfias nemzedékek vállalják a háború kockázatát.
Az igazán nagy nemzetek legyőzhetetlenek, mert bukásukban is nagyok maradnak; nem a szép napok és a jólét korában mutatkozik meg egy nemzet nagysága, hanem csapásainak elviselésében és a feltámadásban való hitében.
A nagy nemzet legyőzötten, sötét magábaroskadásában is félelmetes, az ellenfél tudja, hogy csak egyetlen nemzedéket győzött le, mert a nemzet nem csupán az élők szövetsége, hanem hozzátartoznak a temetők, a csataterek, a vándorlások útja, a ma még meg sem született gyermekek és az új évszázadok.
Ez a nemzet: mi mindannyian, élők, halottak és eljövendők.
Mi magyarok, nagy nemzet vagyunk.
Mi feladatot kaptunk a Kárpát-medencében, minket az Isten küldött ide, mi hiszünk ebben. Ha nem volnánk ezen a helyen, Európának ma más arca volna, ha nem volnánk ezen a helyen, a fehér ember ma nem tartaná kezében ezt a földet.
Mi vállaltuk és teljesítettük a feladatot: gát és bástya vagyunk az idegen Kelet ellen.
Nem vagyunk kis nemzet!
Kis nemzetre a történelem nem ró nagy feladatokat, kis nemzetnek kicsiny a történelme és a mi történelmünk káprázatos.
Mi nem pásztorbottal óvakodtunk be ide, hanem kardal vágtunk magunknak utat. Nem véletlen volt ez, nem jobb legelőkre bukkanás, hanem hajszálpontosan megtervezett és páratlan hadművészettel végrehajtott honfoglalás, amit csak igen nagy műveltségű nemzet vihetett keresztül. Mert nem horda lépte át a Kárpátokat, hanem egy művelt nép; nem voltunk ugyan keresztények, de nem voltunk bálványimádók; vallásunk szellemi hit volt sok rokon vonással a kereszténységgel, ami nem volt ismeretlen előttünk már a honfoglalás előtt sem; tehát történelemhamisítás az, hogy minket letelepedésünk után csak a szláv papok ismertettek meg a keresztény hittel.
Hogy ragaszkodtunk ősi hitünkhöz az tény, de ez is öntudatunk és műveltségünk mellett bizonyít mert minél műveltebb egy nemzet, annál nehezebb a térítők munkája, mint ezt Japán példája is igazolja.
Mi úgy vettük fel a keresztséget, hogy nyelvünk, hagyományaink és régi erényeink érintetlenek maradtak. Micsoda évszázadokba tekintő külpolitikai éleslátás kellett ahhoz, hogy a keletről jövő magyarság, a keleti keresztény egyház helyett a nyugatihoz, Rómához és ne Bizánchoz csatlakozzék és az államalkotás mily adománya ahhoz, hogy négy és fél évszázaddal letelepedésünk után mi voltunk Európa vezető nagyhatalma, a mi nyelvünk akkor volt Európa egyik diplomáciai nyelve.
Nagy Lajos uralma a balkáni hegyektől Poroszországig, és a Dnyeszter torkolatától Itáliáig terjedt.
Az elfoglalt nápolyi várat éppen úgy magyarok tartották megszállva, mint Raguzát vagy a havasalföldi Targovistet.
Vajon milyen gondolatokat ébresztett Laczkfi Andrásban, Nápoly megszállóinak magyar parancsnokában az elébe táruló Földközi-tenger, melynek túlsó partján ott ködlenek valahol Afrika öblei, a nagy hódítók álma, de már nem álombeli messzeségben?
Tudta-e, ez a magyar katona ott a Vezúv lábánál, hogy akkor, 1350-ben a magyarság a világhatalom kapuja előtt állt?
Szabad ezt elfelejtenünk? Soha!
Mi nagy nemzet voltunk akkor számbelileg is, Mátyás korában Magyarországnak nem volt kevesebb lakossága, mint Franciaországnak vagy Angliának.
De európai küldetésünk a déli arcvonalra szólított, ahol akkor volt felkelőben a Félhold, itt véreztünk el, három évszázad minden nemzedéke vállalta a harcot, Mohács fiai lehettek könnyelműek és pártosok, de hősök voltak.
Nincs nemzet, amely a helyünkön a teljes pusztulás nélkül vállalhatta volna a mi tizenhatodik századunkat, mikor a végekre szorulva rozzant várainkban karddal, csákánnyal, égő szurokkal, forró vízzel harcoltunk, asszonyainkkal és gyermekeinkkel együtt.
Körülöttünk olyan hatalmak tűntek el, mint Bizánc, vagy az Ozmán birodalom, és mi élünk!
Mert volt idő, amikor elvesztettünk mindent: földünket, templomainkat, gazdaságunkat, főiskoláinkat, fővárosunkat, bátor királyainkat, csak egyet sohasem: honvédelmi hivatásérzetünket, -annyira nem hogy az életünkért való harc mellett, fél kézzel még tudtunk verekedni szabadságunkért, nyelvünkért független államiságunkért is.
Ha nincsenek ezek a véres századok, mi is lehetnénk itt ma negyvenmilliónyian, mint Franciaország vagy Anglia.
Népünk betöltötte volna a Kárpát-medencét, sőt abban se kételkedjen senki, hogy nem ereszkedtünk volna le a Kárpátokon túli síkságokra, Gácsországra és a Havasalföldre.
Ma tizenhárommillió magyar él a földön, nem sok, de nem olyan kevés, hogy féltenünk kellene jövőnket. Csak hét nemzet nagyobb lélekszámra Európában mint mi, a többi mind kisebb.
Mi többen vagyunk, mint a hatalmas gyarmatbirodalommal rendelkező hollandok és belgák, többen vagyunk, mint a nagy múltú görögök, a művelt dánok és norvégok, többen vagyunk, mint a történelmi múltjukra méltán büszke svédek, és mi egymagunkban többen vagyunk, mint a szerb és horvát nép vagy a cseh és szlovák nép együttesen.
Nem vagyunk kis nemzet!
De amikor évtizedekkel ezelőtt egy magyar író azt hirdette, hogy harmincmillió magyarnak kell megtöltenie a Kárpát-medencét, akkor ezért az álmáért állandó támadásokat kellett elszenvednie.
Azokban az évtizedekben történt ez, amikor a keletről beszivárgott idegenek diktáltak Magyarországon hangulatot és irodalmat: csak sírni volt szabad, csak panasz, a kicsiség és a tehetetlenség hirdetése volt szent, nagy író csak Mohácsot emlegethette, Nándorfehérvárt nem.
Aki a halhatatlan múltat idézte, vagy nemzeti nagyságtudatról beszélt, azt üldözőbe vették ezek az idegenek, akik csak legázolt és szolgalelkű nemzetek testén tudnak élősködni, ott érzik magukat otthon, ahol a csüggedés és fáradtság, az életféltés és az anyagimádat tölti be a lelkeket.
Ők mindig az élő nemzedékhez szólnak, suttogó orrhangjukon megmagyarázzák, hogy az életnél nincs nagyobb érték, minek keresse egy nemzedék a veszélyt, ha elkerülheti azt?
Egy fiatal német alpesi katonától, miután megmászott egy jéggel borított sziklafalat megkérdezték hogy megérte ez a vállalkozás azt, hogy kockáztassa az életét, hiszen béke volt akkor, miért kért ilyen találkozót a haláltól?
A katona így felelt: ?Egy nép emelkedik, ha fiai a küzdelmet és a veszélyt keresik...?
Ez a katona a világháborút követő német katonanemzedékhez tartozott.
Egy nagy nemzet történelmének legnagyobb nemzedéke ez. Kortársaink.
Vigyázzunk: mi is történelmi nemzedék vagyunk, mely a hatalom kapuja előtt áll újra.
A gyávák, az ál-bölcsek, az örökké élni akaró vének suttogását törje át fiatal szavunk: elég volt a szűk élethatárokból; mert Nagy Nemzet fiai vagyunk!!
Dienes Andor
g.százados
1941. november 1.

tengier 2008.12.16. 17:20:34

Riasom
Sajnos magyar őstörténet címén tégyleg sok baromság van fönt a neten. Megalapozatlan víziók, de azért kutatgatják komoly emberek is a népek (nem csak a magyarok) eredetét, rokoni szálaikat.
A semita kéérdés legaláb olyan izgalmas, mikortól számítjuk a zsidóságot, magyarságot, indoeurópaiságot stb...Ezekre ad választ a genetika

88888888 2008.12.16. 17:21:25

azé azon is el lehet gondolkodni hogy míg a komcsi időben gyerekként, aztán a rendszerváltás után fiatal felnőttként szívesen viseltem pl a kokárdát, ma már eszembe se jutna ilyesmi mivel LE VAN JÁRATVA a sok idióta szittyamagyar miatt...
nagyon nem kellett volna...

Ronald 2008.12.16. 17:21:55


Te tengier. Tudom, a pénz abszolut lényegtelen...ha van.
Ha nincs...akkor az úgy néz ki, mint Magyarország - MOST.

Nem tudja eltartani az öregjeit, a betegjeit, nem tudja taníttatni a fiataljait....és sorolhatnám.
Vagyis az elit eltartásán kivül: semmire nem futja neki - legfeljebb néhány mitolondriális DNS vizsgálatra.

Csak halkan jegyzem meg, hogy a számítógép alapjait - amelyiken te most írogatsz - azt is a vérmagyar Neumann János tette le - azzal az igen rossz vér-savó állományával.
.

2008.12.16. 17:22:08

Tököm fogja ezt végigolvasni, hol élsz te! Maganál vagy mi van veled?
Elestél és beütötted a fejedet?

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 17:22:30

Kedves Admirális (igen, ott a fehér lovon)!
"Az egyik oldalon tűzzel-vassal belédégetik, h a hazaszeretet az "magyarkodás", felesleges siránkozás, ne adj isten fasizmus." Hát nem. Biztos forrásból tudom. :)

A poszthoz: igen, ezelég szörnyű. ez a nagy baj az ilyen mindent átfogó világmagyarázatokkal. ha az ember benn áll egy ilyenben, akkor arról is ez jut eszébe, hogy éppen késett a busz, vagy esik az eső. merthogy minden erre a nagy világmagyarázatra utal és minden ebből következik. a buzgó hitre, vallásosságra emlékeztet, amikor az embernek mindenről Isten (vagy a Tao, ebből a szempontból mindegy, most nem a hit igazságáról, hanem annak túlbuzgó formájáról beszélek) jut eszébe. (félreértések elkerülése végett még egyszer: nem a hit igazságáról hanem arról a jelenségről beszélek, amelyek egyes hívőknél megfigyelhetőek)

ja, és még valami. roppant érdekes, hogy ez a táltosos-ősmagyaros-zsidóösszesküvős téma elég sokféle lehet. amíg az egyik táltosnál a keresztények a legnagyobb ellenségek közt szerepelnek, addig a másiknál Jézus is magyar volt, és a kereszténység tulajdonképpen a magyarság ősvallása.

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 17:23:07

Ami lent van...

--------------------------------------------------------------------------------

"Ami lent van, az mint ami fent van
és ami fent van, az mint ami lent van,
hogy beteljesítse az egy csodáját."
(Hermész Triszmegisztosz)


Az emberiség rákos. Súlyos beteg és nem nyúl gyógyszerért. Vár és szenved, mert nem tudja milyen közel a segítség!
A rákos sejtek, köszönik, jól vannak! Virulnak, burjánzanak, egymást robbantgatják hatszázas Mercédeszeikben. Még nem fogták fel, hogy a testtel együtt ők is elpusztulnak. Én-tudatuk és ön-tudatuk határtalan sötétjén még nem világít át a test-tudat. Nem értik meg, hogy ők a teljes egészet szolgálják, nem a Mindenség van őértük. Hiányzik belőlük a közös cél tudata, ők akik nem adnak csak kapnak. Az ő vállukat nem nyomja a test fenntartásának súlya, ezért - látszólag - életképesebbek az EGÉSZséges sejteknél.
De az életfolyam az egészséges sejtekből fakad. Az ő génjeik öröklődnek, az ő szellemiségüket, tudásukat és tapasztalatukat hordozzák az utódok. Ők viszik tovább az életet és a fényt. A gyermekeiket Trabantok hátsó ülésén hurcoló milliók.
Amikor nagy a baj, az Ember fia mindig megkérdezi: hogy történhetett ez? Hogyan válhatott ilyenné a világ? Hogyan felejthette el és tagadhatta meg az emberiség Teremtőjét és Önmagát? Hát lássuk a kórképet: a korképet!

A rák a harmónia elvesztése, a sejttudat és a testtudat egészséges arányának megbillenése bármely irányban. Ha a sejt csak magával foglalkozik, nem táplálja a testet, céltalanná válik, burjánzani kezd. Ha a sejt csak a testtel foglalkozik, nem fejleszti önmagát, statikussá válik, és az Univerzum törvényei alapján, ami megáll, az elpusztul. Az élet törvénye a harmónia érvényesülésének törvénye.

A belső ember (az egyén) és a külső ember (a család, a környezet, a társadalom...) viszonya alapvetően különbözik a nyugati és a keleti világképben. A nyugati civilizáció csak a belső emberrel foglalkozik, a külső ember érdekeit és értékeit alárendeli a belső ember vélt vagy valós érdekeinek. A nyugati ember aktív, de az aktivitásának már rég nincs valódi célja. Az egyénnek semmi más dolga nincs, mint hogy fogyasszon, és elhiggye: a Henkel minőség jobb, mint a hagyományos. A nyugati civilizáció addig kergette az életminőség javításának délibábját, míg elvesztette az életcélját. Minden gombnyomásra működik, de az emberek kezdenek belefáradni a gombok nyomogatásába.

A nyugati társadalmakban a kulcsszó a fogyasztás. Ne éljenek együtt a generációk, lehetőleg a családok se, hiszen minden egyes külön háztartás külön televíziót, videót, mosóport és fogyasztást jelent. Különben is, minél jobban atomizálódik a társadalom, annál jobban kézben tartható az egyén és a Fogyasztás. Ha sikerül szétverni a családokat, a faluközösségeket, és a nemzeti kultúrákat, minden korlát és nehézség nélkül manipulálhatók a tömegek, létrehozható a korlátlan diktatórikus hatalom, melyet úgy hívunk: demokrácia.
A keleti civilizációban a belső embernek nincs jelentősége, a külső ember vélt vagy valós érdekeiért bármikor feláldozzák az egyént. Elismert, sőt megkövetelt viselkedésmód a családi vérbosszú, a szélsőséges iszlám szervezetek ezrével küldik tagjaikat halálba Isten, a Haza, vagy egyéb szent dolgok nevében. A pekingi diáklázadás leverésénél is megmutatkozott, hogy pár száz, vagy pár ezer ember meggyilkolása bármikor indokolható a közösség érdekeivel. A keleti ember passzív, mindenben a sors akaratát látja, nem vállalja a belső embert. A belső ember háttérbe szorítása, az egyén teremtő erejének, kreativitásának elnyomása mindig a fejlődés lelassulását, a társadalom megmerevedését vonja maga után. Jó példa erre a kommunista rendszerek stagnálása és lemaradása a nyugattal szemben, vagy az a "fejlődés" amelyet a sok ezer éves keleti társadalmak a nyugati kultúrák megjelenése és szárba szökkenése óta véghez vittek.

Van olyan kórtünet, melyek mindkét kultúrkörre egyaránt jellemző: az atomizáció és globalizáció ellentmondásos kettőse.
Az atomizáció során a belső ember kiszakad a külső emberből, és mélybe zuhan. Elszakad családjától, nemzetétől, a természettől... Eltépi a köldökzsinórt, eltolja magától a külső ember gondoskodó szeretetét. Nem tud miből töltekezni, megújulni, tovább fejlődni. A gyermekek apa nélkül nőnek fel, a nagyapák nem foghatják unokáik kezét, a generációk nem adhatják át életük tapasztalatát, megszakad a természet rendje. Lehet, hogy a keleti jógi a padló felett lebeg, és tudata a mennyek kapuját ostromolja, de közben falujában éhen halnak a gyermekek, és ő ezt nem vállalja.
Ahogy lent, úgy fent. Ahogy a fizikai síkon minden egyszerűbb összetevők egymásra épülő rendszeréből áll (a kvarkok, atomokat alkotnak, az atomok molekulákká egyesülnek, a molekulák sejtekké szerveződnek...), ugyanúgy a szellemi síkon is. Az egyének családokat alkotnak, a családok faluközösségekké szerveződnek, a faluközösséget nemzetekké kovácsolódnak. Ha egy élő szervezettől elveszem azt a mintát, amely alapján az atomok élővé szerveződnek (vagyis az Életet), csak egy kupac molekula marad. Ez a szellemi síkon is igaz: ha a belső embert megfosztom a rá vonatkozó viselkedésmintáktól (vagyis a külső embertől) az ember állati sornál is lejjebb süllyed.
A globalizáció során a belső ember kitölti a külső embert, átveszi annak szerepét. Beleavatkozik a természet rendjébe, a társadalmi folyamatokba, klónoz, Istennek képzeli magát. Bevált, egyszerű folyamatokat "modernizál", vagyis bonyolult, áttekinthetetlen sokszor saját maga számára is kezelhetetlen rendszereket hoz létre. "Globalizálja" a tüzet a vízzel, a kereszténységet a zsidósággal, a sóst az édessel, utána köpköd, és nem érti: Ő csak jót akart!

Minél bonyolultabb egy rendszer, annál inkább hajlamos az instabilitásra, a kaotikus viselkedésre, az összeomlásra. A természet, az állatvilág evolúciója, az emberiség fejlődésének szerves szakasza kikerülte ezeket a csapdákat, hiszen az instabil természeti formák, az alkalmazkodni nem tudó állatfajok, az életképtelen kultúrák elbuktak, semmivé foszlottak.
Házainkat régen a faluszéli erdőből hozott tüzelővel fűtöttük, ma több ezer kilométerről, egy vékony, sebezhető vezetéken át kapjuk a földgázt, a villanyt... Régen a konyhakertben megtermett minden, ami nem, azt közeli piacokon beszerezhették az emberek. Ma ingatag világtőzsde osztja újra a megtermelt javakat, amelynek manipulálásával nemcsak nemzeteket, hanem egész régiókat lehet kisemmizni, és padlóra küldeni. A mai világ óriási ellátó rendszereket épített ki (elektromos-, vasúti-, közúti-, pénzügyi-, egészségügyi-, stb. hálózatok) melyek már csak méretüknél és bonyolultságuknál fogva is rendkívül sérülékenyek.
Hasonló a helyzet a társadalmi téren is. Egy családban, vagy egy faluközösségben még mindenki tudta, hogy ki a csaló vagy szélhámos, és a közösség átnevelte, vagy kivetette őt magából. Egy családban az apa nem titkolta el jövedelmét, hiszen ő volt a családfenntartó. A falun élő milliomos nem kuncsorgott szociális segélyért, mert lesült volna a bőr a képéről. De mi történik ma Budapesten vagy New Yorkban, ahol az ember egy a kétmillió, vagy tízmillió senkiből? Ma amikor a túlbonyolított jogrendszer a bűnözőt védi a társadalommal szemben, amikor a deviáns viselkedés megtűrtből lassan kötelezővé válik, amikor pár ezer forintos tartozásért az ember feje felől elperelik a házát, miközben mások milliárdokat sikkasztanak...
Íme az Ember és az Emberiség négy fő betegsége. És íme a következménye: a földi pokol. Pedig egyetlen vallás egyetlen szent írásában sem szerepel, hogy a szenvedésre születtünk, hogy nem lehetünk boldogok. Egyetlen ember, egyetlen család, egyetlen nép sem született kárhozatra. A Földet mi tettük és tesszük pokollá, ezért csak mi gyógyíthatjuk meg!


Föld Anyánk mély álmából ébredezik. Rosszat álmodott. Álmában gyönyörű testén sötét foltok jelentek meg, a foltok fogakat és karmokat növesztettek és csak tépték, marták... Felült, segítséget remélve a szívéhez kapott. Beleborzongott a Kárpátok koszorúja.


"És ami volt a jó időben
Az lesz a puszta tér
A régi dal megszólal ismét...
A gólya visszatér "
(Tompa Mihály)


A teremtett világ, és benne az ember hármas tagozódású: a fizikai, a lelki és szellemi sík mint a fák gyökere, törzse és koronája, csak együtt válhatnak "égigérő fává". A három rész egysége és harmóniája kell ahhoz, hogy EGÉSZségesen működjön. A szerves kultúrák gyógyítói még tudták ezt, ezért a testi tünetek kezelésén kívül a betegség lelki és szellemi okait próbálták megszüntetni.
Az emberiség gyógyításához sem elegendő csupán a fizikai tünetek kezelése. Hiába szüntetjük meg az éhezést, szedjük össze az általunk szétszórt mérhetetlen szemetet, hiába tisztítjuk meg folyóinkat, tengereinket, a levegőt... "Amit reggel raknak, estére leomlik, amit este raknak, reggelre leomlik". Ha nem szüntetjük meg a betegség lelki és szellemi kiváltó okait, azzal csak szőnyeg alá seperjük a szemetet! Mi hát a megoldás? Mi a gyógymód?

Táplálni önmagunkat, és táplálni az Egészet. A belső embert büszkén vállalva éltetni a külső embert. Senki sem áldozhat fel téged, de Neked megadatott, hogy feláldozd magadat! Mert az élet véges, a becsület örök!
Atomokra esett szét a világ? Újra kell építeni! Mint minden rendes házat, az alapoktól. Hozd rendbe önmagadat! Teremtsd meg családodat! Építsd újra nemzetedet! Addig ne akard megváltani a világot, mert jaj annak a világnak, melyet az ember mai képmására teremt!
Minden terméshez mag kell, neked is megadatott: ők gyermekeid. Nem tetszik a világ, melyben élni kényszerülsz? Foglalkozz velük egy órát naponta! Nincs pénzed kiváltani magad idétlen játékokkal? Foglalkozz velük két órát naponta! Nem járhatnak magyar iskolába, egyetemre? Foglalkozz velük három órát naponta! Netán nem tetszenek gyermekeid? Foglalkozz velük egy napot naponta!
Túl "globálisra" sikerült a világ? Ne félj! A gátakat elmossa az ár. A vezetékeket széttépi a vihar. A világtőzsde összeomlik. A városok lakhatatlanná válnak. Az óriáspolip karjai lassan elengednek. A sebeket begyógyítja az idő. Készülj, mert csak Te maradsz, a Természet és Teremtőd. A jegenyefák nem nőnek az égig!

"A sötétség kora jött el.
Keresd meg a maradék fényeket és gyűjtsd össze őket!
Világíts a világnak, hogy visszataláljon Teremtőjéhez!"
(Pap Gábor: Hazatalálás)

Valakinek, valakiknek újra középre kell állni. Egyensúlyba hozni a Keletet a Nyugattal. Felnőni, de nem az égig. Nyakunkba hordjuk a feladatot, csak vállalni nem merjük. Pedig érezzük: ez a Mi keresztünk! Bennünk izzik Kelet, bennünk izzad Nyugat! Mi már voltunk Fent, és vagyunk Lent! Nekünk kell a keresztet tovább vinni, mert mi vagyunk középen!
Persze mondhatja az Ember fia, hogy én nem ilyen lovat akartam. Hogy köszönöm, de elvagyok, mint a befőtt. Hogy csak egy életem van, és különben is lejárt a munkaidőm.
A magyarság - küldetés. El lehet sunnyogni, vagy fel lehet vállalni, ez a szabad akarat.
A döntéshez azonban egy dolgot tudni kell: ez az ország nem kompország. A magyarság léte nem vagonkérdés. Ezt a népet semmilyen földi hatalom nem tudja kiirtani vagy elpusztítani. Mert a kereszt közepét csak a kereszttel együtt lehet eldobni!

Föld Anyánk újra álmodik.
Lázas, de már nem beteg.
A fogak letörtek, és karmok kicsorbultak, az a vész elmúlt.
A Kárpátok él, és a Föld is: Értetek!


Vándor

ironmemeberneck (törölt) 2008.12.16. 17:23:58

Lesből Támadó!
Jól fogózz meg! Még a ruhaszárítókötelet és a lesből támadást is a magyarok találták fel!

ben2 2008.12.16. 17:25:10

Ratius:
Az ál(természet)tudományos érvelés divatjelenség manapság. Mivel a természettudományok megértése az átlagemberek számára reménytelenül nagy falatnak bizonyulnak, szakértőkre bízzák, a szakértő bizalmi pozíció, a bizalom pedig nem mindenkinél eredmény orientált, hanem elsősorban érzelmi alapú.
Innentől jön az "én szakértőm" meg a "te szakértőd" diskurzus, amit jól ismerhetünk a politikai közbeszédből is. (Lásd abszurd magyar választási kampányok, amikor a gazdaság objektív állapota - nem annak megítélése, hanem maguk a számok - pártállás kérdésévé válik a "szakértőknek" hála.)

I-brahi 2008.12.16. 17:26:43

"mi nyelvünk akkor volt Európa egyik diplomáciai nyelve"

Mi van? Az nem zavar, hogy a 19. század közepéig az ország hivatalos nyelve a latin és a német volt???

Veder1 2008.12.16. 17:27:32

ben2,

még egy pontot tennék ehhez hozzá:
4. Nincs öniróniájuk, nem képesek önmagukon nevetni, pedig ez alapvetően fontos kellene, hogy legyen...

Che Pel (törölt) 2008.12.16. 17:28:19

Na de Hölgyeim!

A regényeket kéretik külön kiadatni!!!!!!

I-brahi 2008.12.16. 17:28:50

Ronald, el kell, hogy keserítselek, de Neumannon kívül volt ott más is. Például a szexuális identitásával sohasem küzdő Alan Turing... :)

tengier 2008.12.16. 17:28:50

Roland
Büszke lehetsz Neumannra, meg teller edére is, mag nobelre a dinamitjával, esetleg oppenheimerre, hasznos tagjai voltak a társadalomnak, főleg hirosimáénak.

Albandi 2008.12.16. 17:29:10

Ronald.. kettősmérce... na igen ezt a szót azért ismételgesd magadban mert igen gyakran használod :)

én értem pajti... te kezdtél el itten (anti)magyarkodni, hogy mi igy meg úgy... én csak próbáltam rávilágítani, hogy az éremnek mindig két oldala van... nem vagyunk nagyon se jobbak se rosszabbak mint a körülöttünk élők csak MÁSOK.

I-brahi! Azért, az erős kijelenteni, hogy csak az xy politika erő felelős a gyülölködésért... azért annak is szerepe van, hogy fogékony vagy-e rá vagy nem... na persze olaj a tűzre az biztos

88888888 2008.12.16. 17:31:32

kedves lovasembör:
"Az egyik oldalon tűzzel-vassal belédégetik, h a hazaszeretet az "magyarkodás", felesleges siránkozás, ne adj isten fasizmus"
na ezt azé cáfolnám, mivel nekem senki nem égetett semmit, csak meghallgattam a sok ostobaságot és elrettentem...

Ronald 2008.12.16. 17:31:40

Kedves Konzervativ Úr.

Én erre csak azt tudom mondani, hogy arccal a pocsojában dögöljön meg mindaz - aki csak egyetlen egy magyar életet is fel merne áldozni - egy önként nem vállalt !!!! , bármilyen akcióba - mindegy, hogy miről szóljon is az.

Nem én mondtam: a Don-kanyarban elesett több mint 50 ezer magyar férfi sem "honvéd", sem "hős" nem volt.

A hont nem 2 ezer kilométerre, egy idegen országban védik....és az cseppet sem hős, aki más ország területére megy gyilkolni....akár még egy idegen érdekből sem.

Erről ennyit.

I-brahi 2008.12.16. 17:31:48

tengier, látszik hogy mennyire alulművelt vagy a témában...

A hidrogénbombát sohasem vetették be. Neumann pedig az atombomba bevetésének a legnagyobb ellenzője volt...

A dinamit pedig attól függően káros vagy hasznos, hogy mire használják. Amúgy Nobel nem is szittya...

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 17:32:04

látom felmerült az őstörténet kérdés a kommentekben. nos. szerintem érdekes dolog az őstörténettel foglalkozni. de nem ad identitást. gondoljunk bele. az emberiség szétszéledt valahonnan (a kurrens nézet szerint Etiópiai vidékéről, de ez most mindegy is) különböző méretű csapatokban mentek ide oda, ezek a csoportok néha találkoztak, egyesültek, szétváltak, lemészárolták egymást. közben eltelt egy csomó idő, fejlődtek (vagyis, kevesebb értékítélettel: változtak), beszélni kezdtek, szerszámokat használtak, állatokat tartottak, házakat építettek, a beszédük tovább bonyolódott, írni kezdtek, absztrakt dolgokon gondolkodni, mesélni, társadalmat és történelmet csinálni. mindezt aközben, hogy kölünböző csoportokban vándoroltak, egyesültek, szétváltak, születtek meghaltak, elindultak, megálltak, letelepedtek, majd újra továbbáltak. hol van az az originális ős állapot, ahol magyarrá lettünk, és amely így megmutatja, hogy na ilyen az igaza magyarság. genetikaliga, kulturálisan, nyelvileg, egyáltalán. hol?

I-brahi 2008.12.16. 17:33:27

Albandi

Én csak arra akartam rávilágítani, hogy egy olyan régióban élünk, ahol néhány elmebeteg birkaként tudja irányítani a társadalmat. Éljenek az ösztönlények!

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 17:34:55

bocs a gépelési hibákért, diszklaviatúrás vagyok. :(

indapasssucks 2008.12.16. 17:34:56

Hát, nekem is van ilyen barátom, amúgy jóember, csak hát rasszista. Azért ő is ember, meg hát tolerálom is, mert ugye ez az együttélés titka.

Kérdés, hogy ha valaki ki akar irtani valakit (vagy mondjuk a családodat, hogy legyen már kicsit személyes), akkor azt toleranciával kezeled, vagy gyűlölettel?

Bit Rot 2008.12.16. 17:35:26

@I-brahi:
"Én csak arra akartam rávilágítani, hogy egy olyan régióban élünk, ahol néhány elmebeteg birkaként tudja irányítani a társadalmat. Éljenek az ösztönlények!"

Mi a Németországi régióban élünk? (lásd: Hitler)
Vagy az Orosz régióban? (lásd: Sztálin)

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 17:36:14

Ronald 2008.12.16. 17:31:40

quod erat demonstrandum...

látod szépen bebizonyítottad, hogy te egy hazafiatlan gondolkodású vagy!!!!!

AFL (törölt) 2008.12.16. 17:36:18

Kedves 888888888!


a beleégetés talán kicsit túl erős volt :D

tengier 2008.12.16. 17:36:28

Ibrahi
Az irónia nem egyenlő a műveletlenséggel. Hidrogénbomba, legalább ötöt robbantottak fel belőle kísérleti céllal a nevada sivatagban. Emberek ellen nem vetették be ezidáig. Ami késik nem múlik. Mindenki ellene volt az atombomba bevetésének mégis megcsinálták. Nehogy a náciknak legyen először felkiáltással. Mint a vegyifegyver szadamnak.

Bit Rot 2008.12.16. 17:36:50

@Ronald:
"A hont nem 2 ezer kilométerre, egy idegen országban védik....és az cseppet sem hős, aki más ország területére megy gyilkolni..."

Azért ki ne találd már, hogy jókedvükben mentek oda a katonák, mintegy "kirándulni"!

Ez volt a parancs, küldték őket a Don kanyarba, aki nem ment, az dezertőr + golyó.

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 17:37:30

Dsida Jenő - Psalmus Hungaricus

I.

Vagy félezernyi dalt megírtam
s e szót: magyar,
még le nem írtam.
Csábított minden idegen bozót,
minden szerelmet bujtató liget.
Ó, mily hályog borult szememre,
hogy meg nem láttalak,
te elhagyott, te bús, kopár sziget,
magyar sziget a népek Óceánján!
Mily ólom ömlött álmodó fülembe,
hogy nem hatolt belé
a vad hullámverés morzsoló harsogása,
a morzsolódó kis sziget keserű mormogása.
Jaj, mindenből csak vád fakad:
miért kímélted az erőt,
miért kímélted válladat,
miért nem vertél sziklatöltést,
erős, nagy védőgátakat?
Elhagytam koldus, tékozló apámat
s aranyat ástam, én gonosz fiú!
Mily szent vagy te, koldusság
s te sárarany, te szépség, mily hiú!
Koldusapám visszafogadsz-e,
bedőlt viskódban helyet adsz-e,
ha most lábadhoz borulok
s eléd öntöm minden dalom
s férges rongyaid csókkal illetem
s üszkös sebeid tisztára nyalom?
Nagy, éjsötét átkot mondok magamra,
verset, mely nem zenél,
csak felhörög,
eget-nyitó, poklot-nyitó
átkot, hogy zúgjon, mint a szél,
bőgjön, mint megtépett-szakállú vén zsidó
zsoltáros jajgatása
Babylon vizeinél:

Epévé változzék a víz, mit lenyelek,
ha téged elfelejtelek!
Nyelvemen izzó vasszeget
üssenek át,
mikor nem téged emleget!
Húnyjon ki két szemem világa,
mikor nem rád tekint,
népem, te szent, te kárhozott, te drága!

II.

Ó, én tudom, hogy mi a nagyszerű,
a minden embert megsimogató
tág mozdulat,
az élet s halál titkát kutató,
bölcsen nemes, szép, görög hangulat.
A hűssel bíztató, közös és tiszta tó,
a szabadság, mely minden tengerekben
sikongva úszik, ujjong és mulat!
Kezem gyümölcsöt
minden fáról szedett.
Nyolc nemzet nyelvén szóltam életemben
és minden fajták lelke fürdetett.
S most mégis, mégis áruló vagyok,
a minden-eszme sajgó árulója,
most mégis bősz barlanglakó vagyok,
vonító vad, ki vackát félti, óvja,
vadállat, tíz köröm
és csattogó agyar
s ki eddig mondtam: ember! -,
most azt mondom: magyar!
És háromszor kiáltom
és holtomig kiáltom:
magyar, magyar, magyar!
A nagy gyümölcsös fájáról szakadt
almából minden nép fia ehet,
de nékem nem szabad,
de nékem nem lehet.
Dalolhat bárki édes szavakat
és búghat lágyan, mint a lehelet
s bízvást nyugodhatik, hol várja pad,
s ha kedve támad, bárhová mehet,
de nékem nem szabad,
de nékem nem lehet.
Bűn a mosolygó pillanat, mit lelkem elhenyél,
szívszakadásig így kell énekelnem
Babylon vizeinél:

Epévé változzék a víz, mit lenyelek,
ha téged elfelejtelek!
Nyelvemen izzó vasszeget
üssenek át,
mikor nem téged emleget!
Húnyjon ki két szemem világa,
mikor nem rád tekint,
népem, te szent, te kárhozott, te drága!


III.

Firenze képei, holland virágok,
zöld tengerek halk, álmos loccsanása,
ájultató gyönyörűségek,
Páris tüze, Velence csillogása,
még lelkemet is lehunyom,
bezárom, hogy ne lássa.
Ha atomokra bomlik is,
miattuk minden sejtem,
ha arcom kékre torzul is,
mind, mind, mind elfelejtem!
Hajam csapzottra borzolom,
mint gubancos csepűt és szürke kócot
és gőggel viselem
fajtám egyenruháját:
a foltozott darócot.
Mert annak fia vagyok én,
ki a küszöbre téve,
a külső sötétségre vettetett,
kit vernek ezer éve,
kit nem fogad magába soha a béke réve!
Bolyongásom pusztáin,
a végtelen nagy éjen
csak az ő szíve fénylik,
ő a rögeszmém, végső szenvedélyem,
ráfonódom, rajta kúszom
fölfelé, mint szőlőkarón a kacs.
Mogorva lettem,
kemény, sötét és szótlan és makacs.
Vér csurgott rám és nem tudom lemosni.
Jajt hallottam és nem tudom feledni.
A holtakat nem tudom eltemetni.
Egy eszelős dal lett az utitársam,
rekedt dal, nem zenél,
csak hörög, mint a szél,
zúg, mint vihartól ráncigált fák
Babylon vizeinél:

Epévé változzék a víz, mit lenyelek,
ha téged elfelejtelek!
Nyelvemen izzó vasszeget
üssenek át,
mikor nem téged emleget!
Húnyjon ki két szemem világa,
mikor nem rád tekint,
népem, te szent, te kárhozott, te drága!

IV.

Mit nékem most a Dante terzinái
s hogy Goethe lelke mit hogyan fogant,
mikor tetszhalott véreimre
hull már a föld és dübörög a hant,
mikor a bús kor harsonája
falakat dönt és lelket ingat,
mikor felejtett, ősi szóra
kell megtanítni fiainkat,
mikor rémít a falvak csendje
s elönt a semmi árja minket
és szülni kell és nemzeni
s magunk képére kalapálni
vánnyadt gyermekeinket!
Mit bánom én a történelmet
s hogy egykoron mi volt!
Lehetsz-e bölcs, lehetsz-e költő,
mikor anyád sikolt?!
Európa, én nagy mesterem,
lámcsak mivé lett fogadott fiad!
Mily korcsbeszédű, hitvány,
elvetemült és tagadó tanítvány.
Addig paskolta áztatott kötél,
míg megszökött és elriadt.
Fáj a földnek és fáj a napnak
s a mindenségnek fáj dalom,
de aki nem volt még magyar,
nem tudja, mi a fájdalom!
Vallom, hogy minden fegyver jogtalan,
a szelíd Isten könnyezett s úgy tanította ezt,
ám annak a kezében, kit fegyver szorongat,
a fegyver megdicsőül és ragyogni kezd.
Ezért nem is hányódom már magamban,
vallom, hogy igazam nincs
és mégis igazam van
és mától fogva énnekem
örökre ez az énekem:

Epévé változzék a víz, mit lenyelek,
ha téged elfelejtelek!
Nyelvemen izzó vasszeget
üssenek át,
mikor nem téged emleget!
Húnyjon ki két szemem világa,
mikor nem rád tekint,
népem, te szent, te kárhozott, te drága!


V.

Idegen-vérű és beszédű
kenyeres jópajtásaim,
kikkel együtt bolyongtam az emberiség ligetét,
kiket szerettem,
s kik szerettétek lágy szívem
nyitott és éneklő sebét,
nekem is fáj, higgyétek el,
hogy zord a szóm és homlokom setét.
Nekem is fáj, hogy búcsúzom,
mert immár más utakra kell mennem,
de így zeng most a trónjavesztett
magyar Isten parancsa bennem
s én nem tagadhatom meg Őt,
mikor beteg és reszkető és nincs többé hatalma,
mikor palástja cafatos és fekvőhelye szalma.
Nincs más testvérem, csak magyar.
Ha virrasztok, miatta állok poszton,
csak tőle kérek kenyeret
s csak ő, kivel a kenyeret megosztom.
Sok tévelygés és sok kanyar
után jutottam el ide:
ha bűnös is, magyar
s ha tolvaj is, magyar
s ha gyilkos is, magyar,
itt nincsen alku, nincsen semmi "de".
Gyűlöletes, ki ünneplő ruháját
s virágos lelkét fitogtatva henceg, -
mi elesettek, páriák vagyunk,
testvérek a nyomorban és a bűnben,
sápadtak, torzak, bélyeges fegyencek.
Zúgjon fel hát a magyar zsoltár,
dúljon a boldog, éji álmokon,
seperjen át a fekete,
tarajos és hideg hullámokon
vérkönnyet csepegő fáklyák fényeinél,
Babylon vizeinél:

Epévé változzék a víz, mit lenyelek,
ha téged elfelejtelek!
Nyelvemen izzó vasszeget
üssenek át,
mikor nem téged emleget!
Húnyjon ki két szemem világa,
mikor nem rád tekint,
népem, te szent, te kárhozott, te drága!

VI.

Száraz nyelvem kisebzett,
égő fejem zavart.
Elindulok, mint egykor Csoma Sándor,
hogy felkutassak minden magyart.
Székelyek, ott a bércek szikla-mellén,
üljetek mellém!
Magyarok ott a Tisza partján,
magyarok ott a Duna partján,
magyarok ott a tót hegyek közt
s a bácskai szőlőhegyek közt,
üljetek mellém.
Magyarok Afrikában, Ázsiában,
Párisban, vagy Amerikában,
üljetek mellém!
Ti eztán születők s ti porlócsontú ősök,
ti réghalott regősök, ti vértanuk, ti hősök,
üljetek mellém!
Ülj ide, gyűlj ide, népem
s hallgasd, amint énekelek,
amint a hárfa húrjait,
feszült idegem húrjait
jajgatva tépem,
ó, népem, árva népem! -
- dalolj velem,
mint akit füstös lángokra szítottak
vérszínű, ósetét, nehéz, fanyar borok,
dalolj velem hörögve
és zúgva és dörögve,
tízmillió, százmillió torok!
Énekelj, hogy világgá hömpölyögjön
zsoltárod, mint a poklok tikkadt, kénköves szele
s Európa fogja be fülét
s nyögjön a borzalomtól
és őrüljön bele! -:

Mérges kígyó legyen eledelünk,
ha téged elfeledünk,
ó, Jeruzsálem!
Nyelvünkön izzó vasszeget
verjenek át,
mikor nem téged emleget,
ó, Jeruzsálem!
Rothadjon el lábunk-kezünk,
mikoron hozzád hűtlenek leszünk,
ó, Jeruzsálem, Jeruzsálem!

I-brahi 2008.12.16. 17:37:33

John42:
Ők már túlléptek ezen, mi meg még mindig benne vagyunk.

Amúgy meg ha jól emlékszem, mind a jobboldali, mind a baloldali diktatúrából igencsak kivettük a részünket...

I-brahi 2008.12.16. 17:40:02

tengier

ok, értem, csak már nem tudom, hogy ki mikor ironizál, és mit gondol komolyan

Veder1 2008.12.16. 17:40:07

A Konzervatív Úr,
hagyd már abba, vagy linkelj!

ben2 2008.12.16. 17:42:46

Vödör:

Jogos. Az irónia alapvetően intelektuális megnyilvánulás. Az ilyen emberek viselkedése viszont érzelmi indíttatású, érvelésük alapvetően a meggyőződésük és a valóság közötti feszültség levezetésére hivatott, így több benne az érzelem, mint a tiszta gondolat.
Jellemző egyébként a szélsőséges eszmékre a negatív jelen- és jövőkép, a katasztrófa jövendölés. Pl. "a magyarság teljes pusztulása", "a zsidókat ismét a Dunába lövik", "a világot elpusztítja a tékozló civilizáció", stb. stb. Az ilyen mondatok általában a - szerintük - bűnösen érdektelen átlagember sokkolására szolgálnak, azaz a térítés részei.
Az eljövendő katasztrófát pedig ritkán lehet humoros formában tálalni.

I-brahi 2008.12.16. 17:45:39

A Konzervatív Úr

Ez a "szótár" bizony igencsak szánalmas... ennyit tudtak összehozni?

tengier 2008.12.16. 17:48:18

A szótár vicces, és egy része igaz is

papamaci1 2008.12.16. 17:48:22

Ősi igazság: az erősebb kutya baszik. Mindig az írja aq történelemkönyvet akinek több pénze (hadserege, rabszolgája stb...) van.
Az eléggé kétségtelen, hogy Ázsiából jöttünk. Hogy a finnugorokkal milyen genetikai távra vagyunk, azt nem tudom.De lehet h legalább akkorára mint a sumérektől.....

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 17:48:31

I-brahi 2008.12.16. 17:45:39

Szerintem tök jó.

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 17:52:44

SZDSZ-féle liberalizmus

1. Ott beszelsz, ahol én megengedem
2. Azt beszelsz, amit én megengedek
3. Majd én megmondom, kivel haverkodhatsz
4. Ha nem azt mondod, ami nekem tetszik, antiszemita, kirekesztõ, fasiszta vagy.
5. Én ordíthatok, balhézhatok, anyázhatok, hazudhatok, kifütyülhetlek, naponta bizonyíthatok be rólad marhaságokat,
szidhatom, vádolhatom vezetõidet, mert demokrácia van. Ha te teszed, csõcselék, kirekesztõ, mocskolódó fasiszta vagy.
6. Demokrácia van, tehát kritizálhatom vallásodat, nemzetiségedet, szokásaidat, hazádat bárkinek.
7. Ha te teszed, antiszemita vagy.
8. Ha én szerzek, akkor ügyes vagyok. Ha te szerzel, akkor lenyúlsz.
9. Én akár az ÁVH-t is felmenthetem. A történelem tanulására nincs szükség, majd én megmondom mi a jó és mi a rossz.
Talán nem tetszik, amit Kuncze mond?

thwarter 2008.12.16. 17:55:41

Mi a kulonbseg a taltos es a saman kozott? A szo eredeten kivul?

I-brahi 2008.12.16. 18:01:05

Te tényleg funkcionális analfabéta vagy, ha így dekódolod az SZDSZ kommunikációját. Iratkozzál be általános iskolába, hogy megtanítsanak a szövegértelmezésre...

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:01:53

Meg úgy egyáltalán aki itt hülyemagyarozik olvassa már el ezt:
istvandr.kiszely.hu/ostortenet/index.html

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 18:02:41

Mélyen Tisztelt Konzervatív Úr!

Az Ön konzervatív identitását nem szándékozom kétségbe vonni, ámde megjegyezném, hogy az Ön által elénk tálaltak messzemenőkig távol állnak a konzervativizmustól. A tálalás módja pedig -sajnos- úgyszintén távol áll a konzervatívok eleganciájától.

Az SZDSZ liberalizmusnák kritikájára is illenek az előbbiek. Az említett párt liberlizmusa (pontosabban a politikája) kritizálható, mind konzervatív szemszögből (Ön nem ezt teszi), mind liberális szemszögből (Ön ezt próbálja tenni). Azonban az Ön által itt előadottak sajnos köszőviszonyban sincsenek az említett párt politikájával. Kérem, gondoljon bele, ha ennek a pártnak a vezetői csak ilyen kritikákat hallanak, a végén még azt fogják gondolni, hogy mindent tökéletesen csinálnak! Pedig ez egyáltalán nincs így.

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:03:08

I-brahi 2008.12.16. 18:01:05

Sajnos ennek a söpredéknek a szájhabzását másként nem lehet értelmezni.

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:04:33

Salsa 2008.12.16. 18:02:41

Tisztelt Uram!

Tudom én aztat, de néha jól esik görbe tükröt tartani az ellenoldal felé, ezzel pukasztva őket ;)
Mellesleg az idézet a linkelt oldalról van, ami nem az én művem...
Tudom, hogy nekik amit nem ők csinálnak az eleve szinvonaltalan, brahi is megmondta.

tengier 2008.12.16. 18:07:36

Konzervatív úr

Ez így erős azért. Jómagam sem vagyok kifejezett neoliberalista, kókista fodorista stb, de az hogy söpredék, az nem érv

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:08:23

Az tényleg nem érv, az már a végső ítélet.

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 18:08:25

Mélyen Tisztelt Konzervatív Úr!

Ezt, úgyis, mint az említett párt tagja, kikérem magamnak!

thwarter 2008.12.16. 18:10:32

A Konzervatív Úr 2008.12.16. 18:01:17

lol
a saman a sarlatan, a taltos a termeszettudos :)

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:10:39

Előbb tetszett volna gondolkodni... :)

tengier 2008.12.16. 18:10:59

kozervatív (úr)
Ezekért a megnyilvánulásokért nevezik a nemzeti oldalt bunkónak, és hát néha igazuk is van

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:13:17

A tisztelet nem alanyi jog, az érdem. Tudod, az igazság annyit tesz, - többek között -, hogy suum cuique tribuere...

tengier 2008.12.16. 18:13:28

thwarter

Bár viccnek szántad, de nem jársz messze a valóságtól

thwarter 2008.12.16. 18:13:37

A Konzervatív Úr 2008.12.16. 18:08:23
Nem tudom, hogy ez egy privat vita-e, de az, hogy sopredek az, nem is itelet, esetleg az on velemenye

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:15:31

Konkrét helyzetve lefordítva:
Ha ők zsigerből lehülyebarmozzák, leidiótázzák, legyökerezik, leköcsögözik, lemucsaizzák, lehülyemagyarozzák az ellentétes oldalt? Az nem gyalázkodás?
(Többek között ez a topic erről szól...)

Akkor nem értem miért baj a gyűlöletbeszéd?
Ja, mert ahogy fentebb írtam a szabadság csak őrájuk vonatkozik, a másikat azt tilcsák be.

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:17:23

"az, hogy sopredek az, nem is itelet, esetleg az on velemenye"

Az a "baj", hogy nem csak az enyém... ;)

Veder1 2008.12.16. 18:17:42

A Konzervatív Úr 2008.12.16. 17:52:44

Hogy jutottunk el a "Bemagyarodott barátom"-tól az szdsz-ig? Ajánlanám ben2 első pontját mint lehetséges választ.

u.i.: köszönöm a linkeket.

tengier 2008.12.16. 18:18:36

Kozervatív úr
Ez náuk mind a félelemből fakad. Ezért nem kell rájuk haragudni. A liberálisokba kódolva van a félelm. Tegye fel a kezét az a liberális aki nem fél:)

thwarter 2008.12.16. 18:19:03

tengier 2008.12.16. 18:13:28
Nos nem tudom, en annyira nem latom, hogy mennyi megdonthetetlen bizonyitek all emellett (egyet sem latok), en semmi olyan termeszettudomanyos attoresrol nem hallottam (en viszont tenyleg termeszettudos vagyok), amely a taltosok nevehez fuzodne. A termeszetgyogyaszat bizonyos erdemeit nem vitatom, de ha jol ertelmezem, eteren a samanok is hasonloan jeleskedtek

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:19:58

tengier 2008.12.16. 18:18:36

Aszittem, hogy a liberálisok krédójukká tették a bibói mondást melyszerint a demokrata nem fél... :O

Veder1 2008.12.16. 18:21:29

Én liberálisnak tartom magam és nem félek.

Azonban valóban érdekes lenne egy hasonló poszt "Be antifasiztálódott a barátom" címmel, de az nem ennek a posztnak a témája.

replugged 2008.12.16. 18:21:43

sztm, tisztelt konzervativ Ur, itt mar nem oldalakrol van szo, hanem siman csak rolad, es arrol, hogy oltasz mindenkit a hulyesegeddel.

igen, ebben en is egyet ertek, Ben2 elos pontja tokeletesen illik rad.

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 18:22:53

tengier!

én liberális vagyok. és nem félek. ja de. egy csomó mindentől félek. pl attól, hogy rossz lesz. úgy általában. ja, meg hogy nem jutunk be a parlamentbe. de ez amúgy is kardinális kérdés. hiszen háromféle ember van: aki fél, hogy nem jutunk be; aki fél, hogy bejutunk; és akit az egész nem érdekel. :)

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:24:18

"sztm, tisztelt konzervativ Ur, itt mar nem oldalakrol van szo, hanem siman csak rolad, es arrol, hogy oltasz mindenkit a hulyesegeddel."

Jajj, már megbocsáss mivel kezdődött a poszt? Hülyemagyarozással, aztán kiderült, hogy mindenki aki nem a kozmopolita szarba gondolkodik az hülyemagyar.
Engedtessék már meg, hogy felhívjám a kedves figyelmét a balliberális oldal képviselői számára, hogy a saját háza tája sepregessen először.

tengier 2008.12.16. 18:25:45

thwarter
A táltosság egy tulajdonságcsomag ami az ősi hit szerint kiemelkedő tulajdonságúvá tesz. Ilyen táltos pl Pap Lajos szívsebész professzor. a táltosság nem iskolázatlanságot jelent. Ady endre is hat ujjal Született táltos volt, vagy Csontvári Kosztka, Kempelen Farkas, Bólyai János stb.. Szerintem ha semita nyelvre akarnánk lefordítani akkol mondjuk a Rabbik közül lehetne említeni néhányat, aki kiemelkedő tulajdonságcsomaggal jött a világra, mondjuk gamaliel

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:26:46

"igen, ebben en is egyet ertek, Ben2 elos pontja tokeletesen illik rad."

Ja, mert olyan kurvára ismersz. Én csak élvezem, ha a libsi meglepődik, ha visszapofáznak neki, mert ugye ő ahhoz szokott, hogy ha előveszi a náci kártyát, akkor a vitapartner szégyenkezve visszavonulót fuj. Frászt, az aufklérista baromságoknak befelllegzett.

"ja de. egy csomó mindentől félek. pl attól, hogy rossz lesz. úgy általában. ja, meg hogy nem jutunk be a parlamentbe."

Úúú, nem vagyok egy kicsapongó ember, de azon a napon istentelen bulit csapok.
Bár még ha úgy is lesz, elintézik, hogy legyen új választás, vagy a 6. újraszámláláskor kiderül, hogy mégis megvan az 5%, vagy vmi ilyesmi.

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:27:46

Fasizmus (lat. ol.) – a kapitalista világ legreakciósabb irányzata, amely vad, terrorista diktatúra segítségével igyekszik fenntartani a kapitalista rendszert, gyökeresen kiirtani a demokráciát az országon belül és véres „totális” háborúval meghódítani más országokat, a finánctőke mágnásainak érdekében leigázni más népeket. A fasizmus alapja az imperializmus. A hatalomra jutott fasizmus, amint Németország, Japán, Olaszország stb. példája megmutatta, a finánctőke legreakciósabb, legsovinisztább, legimperialistább elemeinek nyílt terrorista diktatúrája. „A fasizmus reakciós erő, amely erőszak útján próbálja fenntartani a régi világot” (Sztálin). A fasizmus először 1919-ben, Olaszországban lépett a politikai porondra. A fasiszták Olaszországban 1922-ben kezükbe kerítették a hatalmat, 1933-ban Németországban megteremtették a fasiszta diktatúra véres terrorista uralmi rendszerét. „A fasizmus győzelmét Németországban nemcsak úgy kell tekinteni, mint a munkásosztály gyengeségének a jelét és mint annak következményét, hogy a szociáldemokrácia a munkásosztályt elárulta és a fasizmus számára az utat megtisztította. A fasizmus győzelmét Németországban úgy is kell tekinteni, mint a burzsoázia gyengeségének jelét, mint annak jelét, hogy a burzsoázia már nem képes tovább a parlamentarizmus és a polgári demokrácia régi módszereivel uralkodni, minek folytán kénytelen a belpolitikában a kormányzás terrorisztikus módszereihez folyamodni…” (Sztálin). A hitleri Németország a dolgozók középkori jogfosztottságának, a sötét pogromoknak és a zsidók megsemmisítésének, ártatlan emberek kínzásának és kivégzésének, az élenjáró tudomány, kultúra és a művészet ellen indított legvadabb hajszának birodalma volt. A fasiszták célja volt a világ újrafelosztása, a népek leigázása, a Szovjetunió megsemmisítése céljából indított világháború előkészítése és lefolytatása. A hitleristák áltudományos, embergyűlölő „fajelméletükkel” (lásd rasszizmus), a vad nacionalizmus és fajgyűlölet hirdetésével a német nép jelentékeny részét elzüllesztették és végrehajtották az imperialista rablóháború ideológiai előkészítését. A fasiszták a második világháború kirobbantása után majdnem egész Nyugat-Európát meghódították és rabságba döntötték, megteremtették az ú.n. „új rend”-et, a vad terrornak, az emberirtásnak, arabságba döntött népek könyörtelen elnyomásának és kirablásának rendszerét. A hitleri Németország 1941. június 22-én orvul megtámadta a Szovjetuniót, azt remélte, hogy megszervezheti valamennyi kapitalista állam „kereszteshadjáratát” a Szovjetunió ellen, „villámháború” útján szétzúzhatja a szovjet szocialista államot és megteremtheti az alapot saját világuralma számára. A Szovjetunió Nagy Honvédő Háborújában a fasiszta Németország teljes vereséget szenvedett. A hitleri Németország szétverése az imperialista Japán sorsát is eldöntötte. A második világháború során a fasizmus nemcsak katonai és gazdasági, de erkölcsi és politikai vereséget is szenvedett. A szovjet nép nagy történelmi érdeme, hogy „önfeláldozó harcával megmentette Európa civilizációt a fasiszta pogromlegényektől” (Sztálin). A fasizmus teljes szétverése azonban még nem fejeződött be. A világreakció, különösen az Egyesült Államok és Anglia reakciója, támogatja a spanyolországi fasiszta rezsimet, szítja a görögországi fasiszta uralmat, újjáteremteni igyekszik a németországi, olaszországi és japán fasizmust. A fasizmus, mint a legreakciósabb politikai irányzat, majdnem minden kapitalista országban továbbra is megvan és komolyan fenyegeti a békét és a népek biztonságát. Az egész haladó, élenjáró emberiség feladata, hogy megszilárdítsa a véres fasizmus felett aratott diadalt, végleg szétzúzza a fasizmust és az imperialista reakciót minden kapitalista országban, megszabadítsa a népeket a fasiszta veszélytől. Csak így lehet biztosítani az egész világ népei számára a tartós és állandó békét. A fasizmus és a reakció ellen vívott harcot a békéért, a háborús uszítók ellen folyó küzdelmet a Szovjetunió vezeti – a demokráciának, a békének, a világ népei biztonságának és barátságának megdönthetetlen támasza.

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 18:27:53

Tisztelt Konzervatív Úr!

A poszt nem hülyemagyarozással kezdődött. ettől a poszt olyan messze áll, mint a zsidózástól, vagy a forma1-től.

hdshghdsgsdg (törölt) 2008.12.16. 18:29:54

Salsa:
Ön szerint mire utal már a poszt címe?

Mi lenne ha valaki írna egy cikket, hogy "Bezsidult a barátom". Aztán lenne a gúnyolódás, hogy dávidcsillagot hord a nyakába, csak a tóráról és a kabbaláról tud beszélni, az új rabbi csodás prédikációjáról, jaj de szélsőséges.
Mit vonnál le ebből?

tengier 2008.12.16. 18:32:13

Konzervatír úr utolsó hozzászólásában van némi igazságtartam

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 18:32:44

Tisztelt Konzervatív Úr!

Sajnos a kommentek során Ön egyre többet veszít az úr-ságából, ami igen sajnálatos.

"Ja, mert olyan kurvára ismersz. Én csak élvezem, ha a libsi meglepődik, ha visszapofáznak neki, mert ugye ő ahhoz szokott, hogy ha előveszi a náci kártyát, akkor a vitapartner szégyenkezve visszavonulót fuj."

Nos, mint liberális, és mint kifejezetten a komment célcsoportja (pártember), ezt szeretném messzemenőkig visszautasítani. Mivelhogy igencsak kevesen szavaznak ránk, ezért az emberek között igencsak ritkán találkozom olyanokkal, akik nem akarnak "visszapofázni". ez magától értetődő. mi sem burokban élünk, bármennyire is úgy tűnik ez Önnek.

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2008.12.16. 18:36:00

Tisztelt Konzervatív Úr!

Én nem vagyok az az ember, aki a zsidó szó leírásán is felháborodik. Kérem, ne nézzen hülyének

karom 2008.12.16. 18:40:38

Azt csodálom hogy nem keveritek bele a hétfejű sárkányt meg a vasorrú bábát is. Azok is olyan szép népmesei szereplők.

Magyar LotR!

...Amúgy az egész "hülyemagyarozás" pont az ilyen érvmentes vagdalkozások miatt van.

replugged 2008.12.16. 18:42:44

tisztelt konzervativ ur!

nem vagy se bal, se jobb, se kozep, mert nem hiszek a mostansag ervenyben levo szocialista demokraciaban/kapitalizmusban. mert nevetseges amit ma politikanak neveznek.
egyetlen dologban hiszek, hogy gyulolkodes, uszitas, es masok lenezese nelkul kellene elni.
mindenfajta szelsosegtol kivagyok, teljesen ertelmetlen.

nekem is van olyan baratom aki arra a szintre jutott, hogy mar azt is elhiszi, hogy isten eredendoen magyar volt stb...

a zsidokrol meg kulonben peldat kellene venni, igen, tudom sokkal konyebb gyulolkodni, kenyelmesebb, azon nem kell tul sokat dolgozni...
(mellesleg nem vagyok zsido...)

ha tenyleg annyira fenyes a magyar nep, akkor miert uldozzuk ki az orszagbol a tehetsegeket? akkor miert nem vagyunk kepesek egyutt dolgozni, kozosen tenni valamit? akkor miert kell megkulonboztetni egymast, es magyarsagi szintekre bontani a tarsadalmat? es miert kell folyamatosan bizonygatni felsobbrendusegeteket? te mitol vagy magyarabb, mint barki aki az orszagban el???
ja, csak azert, mert elolvastal nehany konyvet, meg verset. huha!

ha pedig valaki diszmagyar, akkor az vegyen csak is kizarolag magyar termekeket!!! lehet kapni szinte mindent. ja! hogy azert valamit tenni is kell???

nem azzal vagy magyar, ha megterited a masikat, es meggyozod arrol, hogy mi seggunkbol jon a napfeny, hanem azzal, ha segited az orszagban elo tobbi embert. (fuggetlenul a vallastol, szarmazastol stb...)

a masik meg. kulfoldiekkel dolgozom, javareszt kulfoldre. meg mielott megkerdezned, azert mert otthon keptelenseg ervenyesulni a szakmamban. konkretan ket valasztasom volt. vagy nem elem meg az almomat, es azt amiert egesz eletemben dolgoztam, vagy pedig huzok kulfoldre. kiraly!

viszont, egy ideje mar jobban megy, vegul bekerult egy magyar ceg, egy kepviselet is a kepbe, es mi tortent? rogton beindult a furas, a balhe es a hiszti!!! az elso magyar kicsapta a biztositekot... remek!

kerdem en, ha ennyire buszkek vagyunk, akkor mi a francert nem lehet vegre egyutt dolgozni egy jobb jovon???

en buszke vagyok arra, hogy magyar vagyok! nem is kicsit, de ami az orszagban van az elviselhetetlen.

Archenemy 2008.12.16. 19:20:39

"Mi a kulonbseg a taltos es a saman kozott? A szo eredeten kivul? "

Röviden:
A sámán tanulta a tudományát, a táltos meg azzal született.
A táltosnak általában van valami "felsőbb küldetése", a sámán "csak úgy" van.
A táltosnak van lova, ami ált. "táltos ló", gyors meg repül. A sámánnak nincs ilyesmije.

hu.wikipedia.org/wiki/Táltos
en.wikipedia.org/wiki/Táltos

Érdekesség, hogy Mária Terézia a "táltos jeggyel" (hat ujj, fogak, stb) született gyerekek megölésére törvényt hozott (forrás az angol táltos-cikkből, ott pedig Dümmerth Dezsőt írják forrásként).

Archenemy 2008.12.16. 19:22:33

franc, nem vesz be ékezetes linkeket... mindegy, aki nagyon akarja, megtalálja.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2008.12.16. 21:01:30

T. Konzervatív Úr!

Azt gondolnám, hogy a tisztelet nem szerzett, hanem alanyi jog, mindenkinek kijár. És persze el lehet veszíteni. De addig, amíg valaki nem tesz olyat, ami miatt már nem lehet tisztelni, addig megillet bárkit. Merthogy ez a kulturáltság minimuma. Szerintem.

wabel 2008.12.16. 21:09:25

Che Pel 2008.12.16. 16:49:49

"Valóban egyre több ilyen nézetű emberrel lehet találkozni..."

Hála Istennek! kezd ébredni a Nemzet!

Tréning Atya 2008.12.16. 21:25:33

„A butaság ott kezdődik, ahol az identitás határait túl szűkre szabják, miáltal az ellenségek köre hatalmassá tágul, s a saját tábor ésszerűtlenül beszűkül. A sajátnak tekintett csoport fenyegetett, ostromlott várnak tűnik, aminek egy nagyvonalúbb, tágabbra vont kategorizáció elejét vehetné.”
„Persze a buta ész is ész. El lehet vele boldogulni, annál is inkább, mivel a butaság kényelmes, harmonikus. Nyugtalanságra és izgalomra nem ad okot.”

„A butaság zártság. Menekülés az emberek tarka, bonyolult összefüggésekkel teli világából egy szűkre szabott, egyszerű és egynemű, dogmatikusan megszerkesztett világba, mely nem ismeri fel és nem ismeri el az alternatív világok lehetőségét.”

„A buta ember nem keres. Mintha sietne. Megelégszik azzal, amit lát, hall, tapasztal, s nyomban levonja a következtetést, melyet egyébként eleve tud. Deduktív módon közelít, ami nem ad módot számára, hogy új, nem várt eseményeket akár csak észrevegyen.

„A butaság működési elve annak a tudásnak a fenntartása, mely az eleve ismerthez és az eleve tudotthoz igazítja a világról szerzett benyomásokat ahelyett, hogy szüntelenül bővülne és módosulna az új információk hatására. Az elégtelen keresés a szóba jöhető magyarázó változók drasztikus redukciójában nyilvánul meg. A valóságról alkotott buta modell egyszerű; szülője, hordozója, képviselője együgyű. Nem könnyű vitatkozni vele.”

„A butaság édestestvére a makacsság. A vélt igazságot cáfoló információknak esélyük sincs rá, hogy átjussanak a makacs ember kognitív szűrőjén, mely sűrű szövésű, ha kritikus információról van szó, de annál lazább, ha a prekoncepciót támasztja alá. Az egyébként leleményekben nem dúskáló korlátolt, zárt tudat felülmúlhatatlanul leleményes, ha önvédelemről van szó.”

„A butaság fundamentuma a kételymentesség. Ez egy olyan tudat, melyből hiányzik a tagadás, a kérdés, a feltételezés. Minden hiányzik, ami felborítaná a sziklaszilárdan hitt és vallott Igazságot. Csak állítások vannak.”

Csepeli György: A butaság trónja

Iron 2008.12.16. 22:02:42

MITOKONDRIÁLIS DNS?

MUHAHAHA

Pont itt Szegeden is vizsgálják az SZBK-ban. Nemrég voltam erről egy előadáson, és PONT AZ ELLENKEZŐJÉT mutatják, mint azt mélymagyar barátunk szeretné: genetikailag gyak. semmiben nem különbözünk a gaz tótoktól/rácoktól/oláhoktól/labancoktól.

"Ami a magyarságot illeti, a hazánk lakóit reprezentáló minták mitokondriális DNS-változatainak 98 százaléka európai eredetű. Sőt, a jelenkori magyarság őseinek döntő többsége már az utolsó, 20 ezer évvel ezelőtti jégkorszak előtt Európában élt. Az Y kromoszóma vizsgálata szintén kevés kapcsolatot tárt fel a keleti nagyrasszal: a magyar férfiak 60 százaléka szintén az Európában élő őskőkorszakbeli férfiak leszármazottja. A legérdekesebb és megdöbbentő eredmény pedig a következő: a jelenlegi magyar férfiak 93,3 százaléka négy ősapától ered. A kortárs magyarság őseit tehát elsősorban nem az elő- és ősmagyarok között kell keresnünk, a döntő többséget a magyarságba már a Kárpát-medencében beolvadt emberek leszármazottjai adják."

Figyelem, zsidóbérenc oldalak:
www.mindentudas.hu/mindentudasegyeteme/20040304genetikai.html
www.fn.hu/hetilap/tarsadalom_trend/20060313/genek_nyomdokain/
index.hu/tudomany/tortenelem/magyar0131/

Biztos mind hazudik.

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2008.12.16. 22:46:14

Szerintem ilyenkor csak nevetni kell.
Nem a Te feladatod megmenteni senkit a saját hülyeségétől - szerintem. Egy darabig nő azoknak a száma akik nyomják majd ezt a cuccot, ahogyan már szerveződik is rá könyv, ruha és egyéb kiegészítő biznisz. Nagyrészt ugyanazok az emberek, vagy ugyanolyan típusúak nyomják valóban akik az amwayt, piramis játékokat, egyéb multilevel marketing, esetleg egy kis szcientológia stb. Szóval valami hiányzik az életükből - pedig az a valami ott van belül. Ahogyan az összes new age cucc, vagy bármely vallás azt próbálja mondani hogy ismerd meg önmagad, nézz önmagadba, önsimeret stb. Valahogy ez elsikkad. De akkor itt van ez a szittya cucc, végre valami identitás érzés. Valahová tartozni jó. Kár hogy most kis hazánkban nem jó tartozni különösebben sehová. A politika gusztustalan, az emberek nem vitatkoznak hanem fröcsögnek, és ahogy itt ezekben a kommentekben is érződik félelemetesen szélsőségesek és antiszemiták.Szóval azt hiszem egy darabig nő a számuk, majd már annyira cikik lesznek hogy rohamosan csökkeni fog a számuk. Ez az én véleményem. Zsidó, cigány, magyar, kínai, liberális, náci, ballib, és keresztény érzelmű buddhista vagyok. Kapok pofont?

Ratius 2008.12.16. 23:04:42

Konzervatív úr!
A bejegyzés nem hülyemagyarozás. Valóban szólhatott volna arról, hogy bezsidult a barátom, de egy nagyon régi esettől eltekintve, nem zsidult be egy ismerősöm sem.
Bejegyzéseid amúgy hosszúságuk miatt olvashatatlanok.
Ja, még valami a hősi halottakról, meg a militáns nézetekről:
,,Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván háborút emleget és lélekölő viadalt,
De kedvelem azt, aki bölcs, s Aphrodité meg a múzsák szép adományairól zengve szeretni tanít."
(Anakreon)

bryan 2008.12.16. 23:08:02

Tengier
A gimis törikönyv csak a kezdet, lehet utánagondolni utánaolvasni, de a törikönyv az alap. Vannak tévedések, ferdítések benne, állami megrendelés meg hasonnlók, De azért mert valami szerencsétlen 500 oldalnyi sajtpapíron, a magyar nyelv és a tudományos vizsgálat szabályait általában figyelmen kívűl hagyva, szinte minden állítását megcáfolja, igaza is van, az elég valószínűtlennek tűnik. A dns elmélet irreleváns faszság. Ajánlott olvasmány : Umberto Eco: Foucault-inga bonusz track:
mancs.hu/index.php?gcPage=/public/melleklet/hirlista&id=4

Karakashikara 2008.12.16. 23:11:00

Nem birom ki: ha mar ostortenelemrol van szo, beteszem en is a tarsolyba azt a verziot, amit hallottam egy kocsmazas alkalmakor:

Tehat, mesevicc, amit sorozes kozben elmeselt egy nem magyar (sem ajku, sem allampolgar) baratom:


-= A Magyarok alternativ tortenelme =-

(sorozes kozben, nem magyarul elmondva, emlekbol magyarra forditva, egyetlen [tortenelmi es mas] pontatlansagert sem vallalok felelosseget).

"Tudod, voltak a felelmetes Hunok, Attila, meg hat minden, es egesz europa rettegett toluk. Azok aztan fasza es kemeny emberek voltak. Amerre jartak, nem talaltak melto ellenfelet. Nyomultak, csortettek, gyilkoltak, noket dugtak. Szoval, fasza gyerekek voltak, felelmetesek. Hatalmas birodalmat epitettek ki. Viszont, egyszer csak gondoltak egyet, hajnalban csendben feltapaszkodtak, es labujjhegyen leleptek. Ismeretlen iranyba.

Es ki ebredt fel reggel, csodalkozva, a csendes, kiurult es elhagyott taborban? Hat a hatramaradt logisztika: a szakacsok es az oromlanyok!"


Es ezen mindannyian jot rohogtunk, es tovabb soroztunk a kovetkezo hulye meseig.

bryan 2008.12.16. 23:15:25

Tréning Atya
Nem rossz idézetek :)
Hozzátennék még egy churchillit: Fanatikusnak nevezzük, akit nem lehet meggyőzni, de témát váltani sem hajlandó.

guszti 2008.12.16. 23:40:00

nemértem most mit izéltek itt, konzervatív úr biztos nagyon egyedül van és úgy érezte, itt hasznossá teheti magát...ha máshogy nem is, legalább mint illusztráció a poszthoz :)
süti beállítások módosítása