HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

A sas és a legyek

2014.03.18. 05:00 Ratius

Igazi kórussá állt össze a baloldali tömörülés minden hangja, most, hogy talált egy szólamot, amelyen nem csupán azt lehet elzengeni, mennyire utálják ők együtt, közösen, összefogva Orbán Viktort, hanem azt is, hogy miért. Azért ugyanis, mert nem akar vitatkozni Mesterházy Attilával. Az egységes hang ugyan valódi újdonságot nem jelent, mert a baloldal kampánya így is, úgy is Orbánról szól, nem a baloldalról, ám arra mindenképpen alkalmas az új téma, hogy elgondolkozzunk a miniszterelnök-jelöltek vitáinak lehetséges konstellációin.

Orbán-bárki más

vita 5.bmpIlyen vita nyilvánvalóan nem lesz. A sas nem kapkod legyek után. Orbánnak semmiféleképpen nem érdeke bárkivel is polémiába ereszkedni Olyan toronymagasan vezet ellenfeleivel szemben, hogy a bármilyen vita csak ronthatna esélyein. Nincs szüksége arra, hogy reális ellenfélként, valós alternatívaként tüntesse ellenzékét, nem evett bolondgombát, hogy vitakészségével legitimálja kihívóit. Márpedig egy miniszterelnöki vita mindenképpen ezt eredményezné. Akkor is, ha Orbán esetleg felmosná a parkettet vitapartnereivel. A tény, hogy leereszkedik hozzájuk, felemelő lenne ellenfeleinek. Orbán pedig – jól látszik eddigi kormányzásából, illetve a Fidesz eddigi kampányából – egy szalmaszálnyi esélyt sem akar felkínálni ellenfeleinek.

Vona-Mesterházy

vita 4.jpgIlyen vita sem lesz. Vonának sem lenne túl előnyös egy ilyen megmérettetés, Mesterházynak meg még annál is kevésbé. A baloldal évek óta kialakított, hagyományos stratégiája a Jobbikkal szemben, a radikális párt marginalizálása, olyatén beállítása, hogy a Jobbik párbeszédképtelen, vitaképtelen közszereplő. Egy Vona-Mesterházy vita ezt a stratégiát tagadná meg. Ami – bár a baloldal időnként homlokegyenest az ellenkezőjét teszi annak, amit józan ésszel várni lehetne – mégis elképzelhetetlen. A ma még erősebb Összefogásnak, nem hiányzik egy hozzá mérhető Jobbik, különösen nem hiányzik az a Jobbik, amelyik évek óta szívja magához a szavazókat a baloldalról.
Mesterházi első számú érdeke, hogy ilyen vitára ne kerüljön sor, hogy Vona és a Jobbik a baloldal részéről karanténban maradjon.
És különösebb érdeke Vonának sincs abban, hogy az MSZP miniszterelnök-jelöltjével vitázzon. A hanyatlóban lévő pártcsoport által ráaggatott bélyeg levakarása valószínűleg nem ér annyit, amennyit a részéről felállított baloldali-idegenszívű stb. karantén fenntartása lehet.
Meg aztán azt sem tudja senki, hogy egy ilyen vita hatására merre mozdulnának a balról jobbra húzódott, vagy húzódni szándékozó választók.

Mesterházy-Schiffer

vita 6.jpgEz tulajdonképpen lehetséges, bár Mesterházynak nem érdeke. A baloldal számára cseppet sem kívánatos, hogy az Összefogás szavazóinak egy része számára alternatívát jelentő, az Összefogással keményen dacoló LMP-re figyelmet irányítson. Egyetlen egy oka lehet Mesterházynak arra, hogy belemenjen egy ilyen vitába, az, hogy a polémia során meg tudná mutatni: az LMP miatt fogják elveszíteni a választást, az LMP a hibás abban, hogy nem lehet leváltani Orbánt. Ez elég nyomós érv, különösen, ahogy közeledik április 6-a, úgy lesz egyre nyomósabb.
Schiffer számára viszont nagyon előnyös lenne egy ilyen küzdelem. Függetlenül a vita kimenetelétől, maga a vita ténye azt jelentené, hogy az LMP reális alternatívája a baloldali összefogásnak. Ráadásul Schiffer ez alkalommal arra is rámutathatna, miért nem lehet úgy kormányváltást csinálni, ahogyan azt a baloldali együttműködők elképzelik.
Schiffer sok új szimpatizánst nyerhetne, Mesterházy a régi törzsgárda megtartásában reménykedhetne. Nem is kizárt, hogy lesz ilyen vita.

Schiffer-Vona

vita 3.jpgErre van a legnagyobb esély, ráadásul ez lenne a legérdekesebb beszélgetés. A két rendszerkritikus párt közötti diskurzus nem csak azt mutatná meg, melyik milyen alternatívát kínál a fennálló rendszerrel szemben, de azt is elérhetné, hogy a politikai másság, az alternatíva-keresés, a rendszerváltás meghaladásának szándéka legitim közéleti magatartás, reális út legyen polgártársaink szemében.
Egy ilyen vitát mindkét félnek érdekében állna megtartani. Szavazótáboraik viszonylag messze állnak egymástól, így attól nem kellene tartaniuk, hogy az összecsapás kimenetele miatt szavazatokat veszítenének. Vona ugyanakkor kitörne a baloldal által rácsukott karanténból, elfogadott, vitaképes pártként tudná megmutatni magát. Az LMP pedig a maga törpepártiságából lábalna ki a vita segítségével. A tizenegynéhány százalékos, napról napra népszerűbb Jobbik, a megmérettetés által jelentőset húzhatna a néhány százalékos LMP népszerűségén. Még akkor is, ha a rettegők végleg elfordulnának az öko-párttól. Őket már úgyis elvitték a kiszakadók.
Ez az igazi nyer-nyer típusú játszma lenne.
És ráadásul még a média is odafigyelne rá. A baloldali vita-követelő-kórus ugyanis addigra annyira felcsigázza a vita iránti közérdeklődést, hogy a sajtó minden szereplője nyálát csorgatva tudósítana a Vona-Schiffer pankrációról.

Mesterházy-Schiffer-Vona

vita 2.jpgHa azonban a Mesterházy-Schiffer, és a Vona-Schiffer vitára is sor kerül, akkor annak a vitasorozatnak az LMP lesz a legfőbb haszonélvezője. Azzal ugyanis az LMP válik az egyik leghitelesebb, – legalább a vitára érdemes kategóriába bekerülő – párttá. És hosszú távon akár a baloldaliság, akár a rendszerkritikusság letéteményesévé. A két vitával így az LMP többet nyerne, mint egyikkel, vagy másikkal. Hatásuk nem pusztán összeadódna, de fel is erősödne.
A vicces az, hogy a baloldal annyira béna, a miniszterelnök-jelöltek vitáját követelő akaratában, hogy miközben Orbánt próbálja lejáratni, önmagát kényszeríti bele egy olyan helyzetbe, amelyben az LMP-ből megteremti a saját baloldaliságának alternatíváját.
Egyébként nekünk, választóknak a 2014-es kampány két legizgalmasabb, és leghatásosabb – népszerűségben, szavazatokban is mérhető – vitája lenne. Ráadásul ezek a viták tényleg érdekesek lehetnének, már amennyiben kinézünk, Vonából, Mesterházyból, vagy Schifferből bármiféle érdekfeszítő mondatot...

 

Ha tetszett a bejegyzés, ha örömmel olvasod a BASK (Boldogok a sajtkészítők) megrázóan provokatív, üdítően szellemes és elkeserítően valósághű írásait, lájkold a BASK  facebook oldalát, oszd meg barátaiddal a felszabadító, vagy éppen felháborító cikkeket, mert előfordul, hogy egyébként izgalmas posztok nem kerülhetnek ki az Index címoldalára.

 

120 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr665866923

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bátor Sir Orbán 2014.03.18. 15:05:03

A rezsitábornok nagyon bátor, amikor katonákkal a háta mögött kell kinyilatkoznia az ájult híveknek, vagy amikor Obersovszky-díjas újságírók kérdeznek alá a Magyar Rádióban, de speciel Mesterházyval nem mer kiállni vitázni. Úgy látszik még élénken él b...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.03.18. 14:31:29

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!:

"Megnézném, hogy ki az, aki végignéz egy ilyen vitát és utána dönti el, hogy kire szavaz..."

sokan vannak. én mondjuk nem, de sokan vannak. nézegesd őket! jó kis elfoglaltság lesz neked a választásokig.

Ben Franklin 2014.03.18. 14:32:47

@Brendel Mátyás: '2) A kormányváltóknak most messze konkrétabb programja van, mint a Fidesznek volt 2010-ben.'

Sőt már 2006ban is komoly programjuk volt, őszödön kiderült mennyit ért.

Ha a fidesz egy szót se szól az is hitelesebb mint a 300 oldalas hazugságcunami a Gyurcsányéktól. Ezért állnak bukóra.

_most_ 2014.03.18. 14:36:32

abban egyetértek, hogy jelen helyzetben nem érdeke Orbánnak egy vita, hisz a birkákat csak összezavarná bármilyen ellenvélemény, főleg a mtv-n, de szerintem a demokrácia szabályai megkövetelnének egy miniszterelnöki vitát, persze ezeket a szabályokat Orbán sose tartotta be. Amúgy azért biztos szerepet játszik a döntésben az is, hogy Gyurcsány 2006-ban felmosta Orbánnal a padlót, szóval sas lehet csak egy gyáva nyúl.

nnnnnnnn 2014.03.18. 14:41:28

@_most_: aki azt gondolja hogy gyurcsány felmosta a padlót orbánnal az szerintem kb. egy autista szintjén van értelmileg.

Lovag Mihály 2014.03.18. 14:43:17

@_most_: 2014.03.18. 14:36:32

"a demokrácia szabályai megkövetelnének egy miniszterelnöki vitát, persze ezeket a szabályokat Orbán sose tartotta be. Amúgy azért biztos szerepet játszik a döntésben az is, hogy Gyurcsány 2006-ban felmosta Orbánnal a padlót"

dude, u made my day

épp nézem az atv videótárában, ahogy egy Havas Henrik szétalázza a DK szóvivőjét Gréczy Zsoltot (előtte Horváth Csabás részt néztem, az is megalol volt)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.03.18. 15:04:35

Teljesen lényegtelen, hogy mit gondol a FIDESZ, vagy mit gondolnak a szavazói Mesterházy esélyeiről, és hogy azok mik a valóságban. Egy demokráciában szerintem a hivatalban lévő miniszterelnöknek kutya kötelessége elfogadni egy ilyen kihívást minimum a legnépszerűbb ellenzékitől, tehát ezesetben Mesterházytól, de felőlem lehet úgy is, hogy a parlamenti pártok miniszterelnök-jelöltjeitől (ebben az esetben beleférhet a Vona is). Ha annyira gyenge komolytalan ellenfél Mesterházy, akkor gyerünk, mossa fel a padlót vele a vitán! Senki sem akadályozza meg ebben saját magán kívül. De ha Orbán megtagadja az esélyt a választóktól, hogy egy vita keretében kiderüljön, hogy valóban fel tudná -e mosni a padlót a kihívóival, akkor vagy antidemokrata, vagy gyáva.

Vagy mindkettő.

Ha viszont valóban átnézne Mesterházy feje felett, de csak Vonával viszont vitázna, az világbotrány lenne. Azt üzenné, hogy a szélsőjobb számára elfogadhatóbb, mint a demokratikus ellenzék, és kormányra alkalmasabbnak tartja őket, de ezzel a tettel leginkább magról állítana ki szegénységi bizonyítványt.

ob.szerver 2014.03.18. 15:13:52

.@Fedor:

"akkor vagy antidemokrata, vagy gyáva."

Mindkettő, de itt nem ez a lényeg. Ha valakinek minden egyes szava, minden egyes mondata hazugság, aki csak vallási révületbe kábult hívei előtt szokott beszélni, akikről tudja, hogy nincs az a legképtelenebb hazugság sem, ami felizzítaná bennük a kételkedés szikráját, az SOHA nem fog kiállni egy vitára. Ez így lenne akkor is, ha a kutyában nem maradna benne a verés. De, mint tudjuk, benne marad.

qwertzu 2014.03.18. 15:24:09

@Fedor: Mennyire lehet komolyan venni egy olyan párt miniszterelnök-jelöltjét, amelyik az utolsó 2 kormányzati ciklusában nem azzal fejezte be a kormányzást, aki a vitában szerepelt?

nu pagagyí 2014.03.18. 15:36:51

@$$$=$$$: Felmosta, azért nyert. Egy jobboldali nem tud meglenni történelemhamisítás nélkül.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.18. 15:40:11

@nu pagagyí: Persze, mert Orbán hazudott a "receptfelírási" díjról. Pedig Fletó direkt megkérte, hogy ne hazudjon! :)

nu pagagyí 2014.03.18. 15:45:31

@qwertzu: Orbánt biztosan nem fogják lecserélni gyáva párttársai, pedig minden fontosabb tény (államadósság, GDP, elszegényedés, leszakadás) azt mutatja ő az utóbbi idők legsikertelenebb politikusa.

qwertzu 2014.03.18. 15:48:45

@nu pagagyí: Itt most miniszterelnök-jelölti vitáról van szó. Mesterházy pedig nem tekinthető jelöltnek.

nu pagagyí 2014.03.18. 15:49:52

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: Orbán csak 14. havi nyugdíjat hazudott, de akkor ezt nem volt alkalma bizonyítani, ebben a ciklusban viszont sikerült, hasonlóan a nagyobb demokráciához, az egymillió új munkahelyhez, stb...

rasztaszív 2014.03.18. 15:53:29

most őszintén:kit érdekel még,miket hazudozik a fütyi orbán?a legutóbbi időközik alapján sima az ügy,el lesznek hajtva a halál faszára.

dr kíváncsivagyok 2014.03.18. 15:55:58

"A válság előtti évekhez képest közel kétszer annyian vannak azok Magyarországon, akik úgy érzik, még élelemre sincs elég pénzük. Az OECD felmérése szerint 2011/2012-ben a magyarok 30 százaléka tartozott ide, míg 2006/2007-ben ez az arány 17 százalék volt."

Jobban teljesítunk !

( A Horvátokat meg megvédjuk , ha beledoglenek is...)

dr kíváncsivagyok 2014.03.18. 15:57:53

@nu pagagyí:
"Orbán csak 14. havi nyugdíjat hazudott, de akkor ezt nem volt alkalma bizonyítani, ebben a ciklusban viszont sikerült, hasonlóan a nagyobb demokráciához, az egymillió új munkahelyhez, stb... "

Az órvbán-hívok azt is bevennék , ha vezetékes ingyensort ígérne a csuti ártány !

Balt 2014.03.18. 15:58:32

@ursus artos: :) Mondjuk van benne kockázat, de én is egy Schiffer-Vona (esetleg + Mesterházy) vitára volnék kíváncsi, ott biztos működne a szinergia. :))

dr kíváncsivagyok 2014.03.18. 16:00:14

@Fedor:
"Ha viszont valóban átnézne Mesterházy feje felett, de csak Vonával viszont vitázna, az világbotrány lenne. Azt üzenné, hogy a szélsőjobb számára elfogadhatóbb, mint a demokratikus ellenzék"

Az , világbotrány,...baszki 4 éve ezt csinálja...kézbol eteti a nácikat !

dr kíváncsivagyok 2014.03.18. 16:01:09

A horvátokat meg megvédi Hende akkor is , ha nem kérik...

Balt 2014.03.18. 16:01:27

@Ben Franklin: :)) No, dejszen ez így már pöndörödik, tekeredik, csávárodik (székelyesen), mint a dezoxiribonukleinsav-molekula. :)

oszt jónapot 2014.03.18. 16:04:46

@nu pagagyí: lófaszt mosta fel, lehazudta a csillagokat az égről. én utálom orbánt, mint a szart, de azért ne legyünk már nevetségesek.

Balt 2014.03.18. 16:05:18

@Ben Franklin: Jó meglátás. De végre feketén-fehéren ki fog derülni (ha nem most, legkésőbb májusban...), hogy mennyit visz Gyurcsány. a Tárki legutóbbi mérése -8% volt, amihez jön a DK utolsó önállóan mért küszöb körüli +5%-a (ezt ugye sikerült -8%-ra lehúzni), az annyi, mint -13%. Bruttó. :) De lesz ez még így se, hajrá Feri! :))

oszt jónapot 2014.03.18. 16:06:55

@Ben Franklin: Ezt egyelőre még csak Vona mondja másrészt remek lesz, ahogy élő adásban leszopják egymást.

Balt 2014.03.18. 16:10:17

@qwertzu: Jó kérdés.

Egyébként én hajlok rá, hogy igenis vegye fel Orbán a kesztyűt, és mutassa fel vele a 2002-2009(-10) közötti bűnjeleket. Ilyen - mint tudjuk - van bőven, maga Mesterházy lenne a legkellemetlenebb helyzetben, ha mondjuk az ISM ügyei kerülnének terítékre. A Simon-ügy elől is egy hónapja lohol, de ide a bökőt, hogy ilyen lesz még a két hét alatt!

Balt 2014.03.18. 16:11:27

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: :))) Ez tényleg maga a "hamisítás" corpus delictije. :))

ursus artos 2014.03.18. 16:15:58

@_most_: " a demokrácia szabályai megkövetelnének egy miniszterelnöki vitát, persze ezeket a szabályokat Orbán sose tartotta be."
98-ig, amíg nem lett Orbán miniszterelnök-jelölt, azt se tudtad, hogy van ilyen. Meg olyan, hogy évértékelő. Az elsőt hevesen fikázta a heti hetes is, most meg már mindenki azt tart...

ursus artos 2014.03.18. 16:18:14

@Fedor: "Ha viszont valóban átnézne Mesterházy feje felett, de csak Vonával viszont vitázna,"
Nem. Az azt jelentené, hogy VAN miniszterelnök-jelölti vita.

Ben Franklin 2014.03.18. 16:19:50

@oszt jónapot: Vona még sosem hazudott.

Nem lesznek barátságosak.

A ballib mindig hazudik ha vki vitázni akar egy ballibával, a személyit, anyakönyvi kivonatát kérje el (simongabor emeszpé) mert a balliba akkor kezdi a hazudozást amikor bemutatkozik.

oszt jónapot 2014.03.18. 16:19:58

@ursus artos: azért az elég vicces, ahogy ahhoz tapsoltok,hogy ez a köcsög ellenzékből pont az ellenkezőjét mondta és csinálta mindennel kapcsolatban, mint kormányon.

oszt jónapot 2014.03.18. 16:20:30

@Ben Franklin: ja, orbán se. biztos így van, hiszen ő maga mondta. :D

ursus artos 2014.03.18. 16:22:07

@nu pagagyí: "Orbán csak 14. havi nyugdíjat hazudott, de akkor ezt nem volt alkalma bizonyítani,"
Önmagában a mondatodban nincs koherencia: hazugság vs. bizonyítás. (Mert ha valaki bizonyít, akkor az nem hazugság...)
De a lényeg az, hogy Orbán azt mondta: olyan gazdaságpolitikát kell folytatni, hogy akár 14. havi nyugdíjat is lehessen fizetni...

ursus artos 2014.03.18. 16:23:14

@dr kíváncsivagyok: "2006/2007-ben ez az arány 17 százalék volt."
Pörgött is a hitelfelvétel...

Ben Franklin 2014.03.18. 16:23:24

Meanwhile

A másik blogon elszabadultak azindulatok..:))))

mandiner.blog.hu/2014/03/17/tobb_mint_8_millioan_emigraltak_orban_miatt_ilyen_orszag_pedig_nincs_cd#c21923998

Gaurcsany F.

"Több mint 8 millióan emigráltak Orbánék alatt"

Es akkor nem beszeltunk meg, az Orbanista Fasiszta allamgepezet altal meggyilkolt, tobb millio zsido allampolgarrol.

oszt jónapot 2014.03.18. 16:25:29

@ursus artos: "De a lényeg az, hogy Orbán azt mondta: olyan gazdaságpolitikát kell folytatni, hogy akár 14. havi nyugdíjat is lehessen fizetni... "
Korrekt, most hány havit fizetnek?

Fulek 2014.03.18. 16:36:05

@nu pagagyí: ahhoz képest, megmentette az ország a csődtől, növekedési pályára állította +2,6 % GDP, 4,2 millió dolgozó, infláció 0, 5 % körül... mit is mondjak, tényleg rossz. ( Bajnaiék alatt -6 % volt a GDP növekedés, még IMF hitellel is...)

@Ben Franklin: index.hu/gazdasag/igazamiigaz/2014/03/18/kampanyvideo/ a baloldal azt hiszi mindenki hülye...

ob.szerver 2014.03.18. 16:36:09

@Balt:

"maga Mesterházy lenne a legkellemetlenebb helyzetben, ha mondjuk az ISM ügyei kerülnének terítékre."

Hát hogy a picsába ne. Főként egy olyan ellenféllel szemben, akimnek 25 éves közéleti pályafutása semmi másból nem áll, mint korrupciós ügyek végtelen sorozatából. Na ez az ami terítékre kerülne vita esetén, amibe ezért nem fog SOHA belemenni.

Ben Franklin 2014.03.18. 16:37:19

@Fulek: Ez be is jött már párszor...

Ben Franklin 2014.03.18. 16:38:44

@ob.szerver: Orbánnak egetlenegy korrupciós ügye sem volt, egyetlen egy bírósági ügye se 25 év alatt.

Ő az ország leghitelesebb vezető politikusa. Ugyanezek nem mondhatók el Feriről és Gordonról.

oszt jónapot 2014.03.18. 16:42:04

@Ben Franklin: A vagyonát meg a legyek hordták össze. :D Istenem, de sötétek vagytok.

rasztaszív 2014.03.18. 16:42:38

@Ben Franklin: és hány civil állása volt 25 év alatt?mit dolgozott ebben az életében?miből lett vagyonos?

ursus artos 2014.03.18. 16:49:08

@oszt jónapot: "Korrekt, most hány havit fizetnek? "
12. Egyébként ezeket akkor mondta, amikor még csak 4 év telt el az első kormányzása óta. Kisebbek voltak a károk...

ursus artos 2014.03.18. 16:50:08

@rasztaszív: "miből lett vagyonos? "
Gondolom nem a kocsmába hordta a pénzt...

ursus artos 2014.03.18. 16:53:33

@Fulek: "( Bajnaiék alatt -6 % volt a GDP növekedés, még IMF hitellel is...)"
Volt kábé 2006-2007 tájékán egy olyan indexes címlap, hogy : Ömlik a pénz a régióba. Na akkor tájt volt 2006-ban 3,9; 2007-ben 0,1 % a gdp növekedés. Pedig ömlött a pénz...

rasztaszív 2014.03.18. 16:53:44

@ursus artos: milyen károkról beszélsz?akkoriban épültek azok az autópályák,amik bevonzották a befektetéseket,melyek most talpon tartják a gazdaságot...

rasztaszív 2014.03.18. 16:55:18

@ursus artos: de honnan volt az a pénz,amit nem hordott a kocsmába,és ilyen szépen összegyűlt?

ursus artos 2014.03.18. 16:57:34

@rasztaszív: "akkoriban épültek azok az autópályák,"
PPP konstrukcija...
Az szerintem már egyik oldalon sem vitás, hogy az a legdrágább konstrukció...
És az alagútról már nem is beszélek...

ursus artos 2014.03.18. 16:59:11

@rasztaszív: parlamenti fizetés, pártfizetés, jogdíj, kft. résztulajdon. Gyorsan tud a pénz gyarapodni, ha nem a gépbe dobálják...

rasztaszív 2014.03.18. 17:03:41

@ursus artos: a fidesz az első dúlása idején miért nem mutatta meg,hogy lehet ezt olcsóbban,jobban megcsinálni?mennyi autópályát is építettek?miért is hanyagolták ezeket a létfontosságú fejlesztéseket?mi volt fontosabb számukra az ország fejlődésénél?csak nem már akkor is az újraválasztásuk?

ursus artos 2014.03.18. 17:04:22

@rasztaszív: "mennyi autópályát is építettek?"
Felújítottak.

qwertzu 2014.03.18. 17:07:36

@nu pagagyí: Mivel az MSZP előszeretettel cserélgeti a miniszterelnökeit.

Ok. Tegyük fel, hogy van vita, Mesterházy remekül szerepel és a vitának köszönhetően a kormányváltás megnyeri a választást. Majd nyáron amint kiteszi a lábát az országból valaki megpuccsolja. És mint tudjuk ez teljesen rendben van. Ennek fényében mennyire szükséges a demokráciához egy jelölti vita, amikor lehet, hogy győzelem esetén se őt választják meg miniszterelnöknek?

rasztaszív 2014.03.18. 17:08:19

@ursus artos: világos.életében nem dolgozott,de azért szépen gyarapodik.másoknak pedig csak azért nincsenek 25 év munka után milliói a bankban,mert a gépbe dobálják...tök reális...:)

ursus artos 2014.03.18. 17:11:20

@rasztaszív: "miért is hanyagolták ezeket a létfontosságú fejlesztéseket"
Mária Valéria híd.
M9 előkészítés: Duna híd.
Egy csomó új rendszer bevezetése: diákhitel, otthonteremtési hitel, családi adókedvezméyn, meg ilyenek....

rasztaszív 2014.03.18. 17:12:17

@ursus artos: ne hadoválj.miért nem vitték a fejlesztéseket legalább időarányosan?
MIÉRT OKOZTAK AZ ORSZÁGNAK NÉGY ÉV FEJLESZTÉSI LEMARADÁST?
amit azután természetesen az őket követő kormányoknak kellett pótolni...?

ursus artos 2014.03.18. 17:12:41

@rasztaszív: nem ezt mondtam, de ha ezt olvasod ki belőle....

rasztaszív 2014.03.18. 17:14:25

@ursus artos: magyarán fejlesztések helyett osztogattak,hogy újra legyenek választva.micsoda hazafiak...

ursus artos 2014.03.18. 17:15:21

@rasztaszív: "ne hadoválj.miért nem vitték a fejlesztéseket legalább időarányosan?"
Vitték. Nem hadoválj!
Pont Orbán mondta a 2006-osban, hogy az autópálya építés az pont olyan, hogy az egyik elkezdni, a másik folytatja. Ne hadoválj! Az M7-es felújítása az igencsak időszerű volt. íAz M3 új szakaszainak 2002-re elkészült az alapja (kábé a legköltségesebb része. NE HADOVÁLJ!

ursus artos 2014.03.18. 17:16:27

@rasztaszív: "magyarán fejlesztések helyett osztogattak"
Az 2002 után volt. A bérkiáramlás (osztogatás) éppen hogy visszafogott volt, nem véletlen a 2002-es több pénzt az embereknek emeszpé szlogen.
NE HADOVÁLJ!

rasztaszív 2014.03.18. 17:21:23

@ursus artos: magyarán négy év alatt alig épült új autópálya.a szörnyűséges elmúltnyócévben meg pár száz kilométer.
amiből egy autópálya építését ők kezdték el...
ez lenne a jobban teljesítés?:)))

ursus artos 2014.03.18. 17:24:48

@rasztaszív: "magyarán négy év alatt alig épült új autópálya."
Ha neked az m7 felújítása kevés, akkor itt fejezzük be.
(Közben kivásárolták a fizetős rendszerből az m5-öt. És ugye lett matricás rendszer...)
A többszáz kilométére autó pályád meg háromszoros áron épült.
Szóval fejezzük be...

rasztaszív 2014.03.18. 17:25:00

@ursus artos: nem,kis barátom,2002 után már épültek az autópályák.2002 előtt éppen a fidesz volt az,aki az országnak fontos fejlesztések helyett a saját újraválasztását helyezte előtérbe.

Fulek 2014.03.18. 17:26:02

@rasztaszív: Igen. lehet nem sok autópályát adtak át, de a közutak minősége olyan lett, hogy folyamatosan fel kell újítani... ugye az is fontos, hogy az egyszerű polgár is tudjon közlekedni?

rasztaszív 2014.03.18. 17:28:11

@ursus artos: baszod,ha megmutattátok volna,hogy lehet olcsóbban,jobban megcsinálni,jogosan pampoghatnátok.
így viszont annyi a tény,hogy ezeket a fejlesztéseket(amik most talpon tartják a gazdaságot...)az mszp-szdsz koalíció valósította meg.

ursus artos 2014.03.18. 17:29:21

@rasztaszív: "nem,kis barátom"
Jó, és akkor itt ennél a stílusnál abba is hagyjuk.

rasztaszív 2014.03.18. 17:32:48

@ursus artos: szörnyű sértés ez,megértelek...:)nyilván csakis ez az oka,hogy nem szeretnél erről tovább beszélni...:)

rasztaszív 2014.03.18. 17:34:55

@Fulek: merthogy a közutakat meg teljesen rendbetették akkor?én nem így emlékszem...

oszt jónapot 2014.03.18. 17:35:21

@rasztaszív: na de hány STADION épült az elmúltnégyév előtti elmúltnyócévben? naugye.

digiteye 2014.03.18. 17:38:26

Ekkora fos irományt.
Ott voltál akkor is, mikor Orbán a nyelvét tolta fel a Putyinnak a meleg szarig?
Nincsenek a Gyurcsányon kívül komoly karakterek a baloldalon, az igaz. Meg az is, hogy már KISZ-es korában is csak a Gyurcsánytól fosott ez elhízott pszichopata diktátor törpe. Ezért aztán módszeresen ráment, hogy kicsinálja.
Az Orbánt majd úgy fogják leváltani, ahogy a Ceausescut. Már áll valahol az a fal, ami elött leváltják. És a TV adni fogja.

Ben Franklin 2014.03.18. 17:49:32

@oszt jónapot: Te hülye vagy? Akinek vagyona van az bünös?

..:DDD

Ben Franklin 2014.03.18. 17:50:23

@rasztaszív: Mindent megtalálsz a vagyonnyilatkozatában.

Balt 2014.03.18. 17:57:50

@rasztaszív: Lónak a faxa! Kezdjük a dolgot az elején! M1-ből az ELMKA kivásárlása, amikor az osztrákok azon hőbörögtek/röhögtek a saját matricás rendszerük bevezetésekor, hogy az M1 Abda-Mmóvár 42 km-es szakasza többe kerül, mint a 10 napos osztrák matrica, ami amúgy (ott) egy korsó sör ára.

Tehát: Az MDF által elbaszott, maszop-szadesz által prolongált elkúrást kellett nem kis pénzért helyrehozni. (Folyt. köv.: "Strabag Demokraták", Megyó: "Az SZDSZ tele van korrupciós ügyekkel.")

Balt 2014.03.18. 18:01:30

@rasztaszív: Kiss Péter, Lendvai, Szanyi, Szigetvári, de akár Horn mit "dolgozott" életében?

Elmúltak már azok az idők, amikor írógépszerelőből, suszterből, uram bocsá' bankrablóból lettek a "profi politikusok".

Balt 2014.03.18. 18:03:52

@ursus artos: Hagyd, tudjuk, a raszta, az szív. :))

rasztaszív 2014.03.18. 18:08:59

@Balt: a négy évnyi fejlesztési elmaradás okozta károkat meg azóta is nyögjük.
ha ezt nem tolták volna rá a következő kormányra,valószínűleg az imf hitelt is elkerülhettük volna.a négy évvel kitolt gdp növekedést ösztönző hatásról már nem is beszélve...nem filléres tételek!

rasztaszív 2014.03.18. 18:10:56

@Balt: egy szinten vannak.ez Neked jó...?:)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.18. 18:18:03

@digiteye: Köszönjük ezt a baloldali-liberál értelmiségi hozzászólást! :)

oszt jónapot 2014.03.18. 18:59:09

@Ben Franklin: ezt a fidesz szokta mondani (tudod, "extraprofit")
nekem csak gyanús, hogy kicsit több pénze van, mint amennyi összejöhetett neki a fizetéséből. persze tudom, ott a vagyonnyilatkozata, én azt is elhiszem, hogy pintérnek egymilliárddal lógnak és csak egy wartburgja va. :D

Ben Franklin 2014.03.18. 19:02:25

@oszt jónapot: 'nekem csak gyanús, hogy kicsit több pénze van, mint amennyi összejöhetett neki a fizetéséből. '

Ehhez 2 dolgot kellene tudnod

Mennyi (volt) a fizetése?
Mennyi pénze van?

Egyiket se tudod, meg azt se hogy mit beszélsz.

oszt jónapot 2014.03.18. 19:05:25

@Ben Franklin: "Mennyi (volt) a fizetése?
Mennyi pénze van?
Egyiket se tudod"
Na pont ezzel van a bajom.

Ben Franklin 2014.03.18. 19:08:31

@oszt jónapot: nyilvános a vagyonnyilatkozata 6 db egymás után te idióta.

Ki tehet róla hogy te hülye vagy? Orbán?

oszt jónapot 2014.03.18. 19:09:08

@Ben Franklin: Igen, tudjuk, hogy a vagyonnyilatozat mennyit ér.

oszt jónapot 2014.03.18. 19:10:30

@Ben Franklin: Te tényleg ilyen kibaszott naiv vagy, vagy csak megjátszod? Mert ha az első, akkor irigyellek.

Ben Franklin 2014.03.18. 19:11:32

@oszt jónapot: 1.'nekem csak gyanús, hogy kicsit több pénze van, mint amennyi összejöhetett neki a fizetéséből. '

2. "Mennyi (volt) a fizetése?
Mennyi pénze van?
Egyiket se tudod"
Na pont ezzel van a bajom.

Most akkor nem tudod, de állítod hogy több van neki mint amennyit nem tudsz hogy mennyi?

LoL

Ben Franklin 2014.03.18. 19:12:14

@oszt jónapot: Naiv? Orbán 6 nyilatkozatával van baj vagy Simon Gáboréval?

oszt jónapot 2014.03.18. 19:15:38

@Ben Franklin: de ha akarod elmagyarázom. az, hogy simon hülye volt és egy bankban parkoltatta a lopott pénzt, nem jelenti azt, hogy mások nem lopnak.
ha simon egy szatyorban tartja a lóvét az ágya alatt, soha nem derül ki, hogy van neki csak nem írta be a vagyonnyilatkozatába.

Ben Franklin 2014.03.18. 19:22:27

@oszt jónapot: Tehát az hogy az EMESZPÉ ELNÖK SIMON egy tolvaj, nálad azt jelenti hogy Orbán a tolvaj.

És többje van mint amennyit nem tudsz.

Igen szerintem is hagyjuk.

rasztaszív 2014.03.18. 19:50:59

@Ben Franklin: simonról még nem tudni,honnan volt a lóvé.orbánról viszont tudjuk,hogy egy időben legalább még az a kis látszat fontos volt neki,hogy ne ők nyerjék a legtöbbet.csak,ugye,nem volt taggyűlés.

Ben Franklin 2014.03.18. 20:00:44

@rasztaszív: 'orbánról viszont tudjuk,hogy egy időben legalább még az a kis látszat fontos volt neki,hogy ne ők nyerjék a legtöbbet.csak,ugye,nem volt taggyűlés.'

mit tudsz?

'simonról még nem tudni,honnan volt a lóvé.'

- csak azt hogy közokiratot hamisított, vagyonnyilatkozatot hamisított, NB átvilágítást hamisított. Eddig. Mint Gyurcsány.

oszt jónapot 2014.03.18. 20:03:45

@Ben Franklin: "Orbán a tolvaj."
Ő nem tenne ilyet. :)

rasztaszív 2014.03.18. 20:42:55

@Ben Franklin: mivel nem lehetek ott mindenütt,ezért a sajtóból tájékozódok,de gondolom,ezzel te is így vagy.orbán közpénz dézsmálásának egy kis része jól dokumentált,és egyedül ennek a taggyűléses jogi csűrcsavarnak köszönheti,hogy nem lett elítélve.

simonról még nem tudjuk,hogy lopott-e a sok más sara mellett,orbánról már igen.

Ben Franklin 2014.03.18. 21:04:50

@rasztaszív: 'orbán közpénz dézsmálásának egy kis része jól dokumentált,és egyedül ennek a taggyűléses jogi csűrcsavarnak köszönheti,hogy nem lett elítélve.'

jól dokumentáltad...:) sose hallottam róla

de Molay 2014.03.21. 18:18:41

@Brendel Mátyás:
A mostani kampanyuk is gyurcsanyrol szol.

Az iras elso ket mondata a lenyeg. Itt meg is allhatott volna a szerzo.
süti beállítások módosítása