HTML

Boldogok a sajtkészítők

- Következő! … Kereszthalál? - Igen. - Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. - Következő! ... Kereszthalál? - Igen. - Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!... Kereszthalál? - Ó nem. Szabadláb. - Mi? - Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten. - Hú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj! - Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál. - Ó, már értem! Nagyszerű! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón... - Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet. - Nagyon jó, kösz' szépen. Kereszthalál? - Igen. - Jó...

Friss topikok

  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Itt az orvosok egyik esetben sem lehettek volna jók. Azért ez milyen már? (2021.11.08. 19:30) Lengyelországban gyilkosság történt
  • midnight coder: @MEDVE1978: Igen baloldalinak nem nevezhetõk, de liberálisnak pláne nem. (2021.07.28. 15:57) Válogasd meg a szavaidat!
  • szekertabor: A probléma lényege, amit bárki, aki járt már nudista strandon, megerősíthet: a közszemlére bocsájt... (2021.07.28. 09:52) Bimbószabadságharc
  • evilwolf: " és nem kellene a méregdrága Pegazusra költeni az adófizetők pénzét." Azért a kínai vakcina sem v... (2021.07.20. 18:33) Következetesen a lehallgatásról
  • apro_marosan_petergabor: @Homo fideszbirkusz: Helyettem ne igyekezz véleményt mondani. A megzsarolt, megritkított, folyama... (2021.06.10. 21:06) Miért nem találkozik a pápa Orbánnal?

Linkblog

Jöhetnek a migránsok!

2018.06.21. 15:39 Ratius

Eddig úgy volt, hogy a Fidesz politikája, Orbán Viktor kormánya megvéd bennünket a vallási fanatikusok rémületes világától. Ez az ígéret állt a Fidesz választási kampányának középpontjában. A Soros György által arcot kapott migráció-barát, migráció-segítő politikára, s a migrációban egyebek mellett a vallási fundamentalizmusra mondtak nemet azok, akik igent mondtak a kormánypártok újabb felhatalmazására. Azaz igent mondtak a szekuláris államra, arra a nagyszerű európai hagyományra, ami élesen megkülönbözteti a politikát és vallást összemosó iszlám társadalomképet a vallást magánügyként kezelő, felvilágosult, humanista, európai társadalomszervezéstől.
Most mindez újra féltenünk kell.

bigzv8mieaa4uqi.jpg

És a nem keresztények?
Féltenünk kell, de persze nem a migráció-szervező civilektől, hiszen őket most ellehetetleníti Magyarországon a stop-Soros törvény. Viszont féltenünk kell éppen attól a hatalomtól, amelyiknek frissen kapott felhatalmazásában homlokegyenest ellenkező ígéret jelent meg, mint a most felbukkant alkotmánymódosítási ötlet. A keresztény kultúra védelme – azon kívül, hogy a fogalomnak nincs egységes jelentése, mindenki azt ért alatta, amit akar – kizárja a nemzet politikai közösségéből a nem keresztényeket, a zsidókat, a buddhistákat, a különféle ezoterikus eszmék és eszmefoszlányok híveit, és természetesen kizárja az ateistákat.
Bár korszerű statisztikák nem állnak rendelkezésre, szinte egészen bizonyos, hogy Magyarország lakosságának legalább húsz százaléka ateista, további bő húsz százaléka pedig nem keresztény, azaz csak a maga módján vallásos. Hozzá teszem, őszintén meglepődnék, ha azok, akik amúgy kereszténynek vallják magukat, valóban azonosulnának a klasszikus keresztényi (egyházi) tanítással, vagy egyetértenének abban, mit is tekinthetünk, tekintenek keresztény kultúrának.

ateista_2.jpg

Mi a keresztény kultúra?
Közöttünk, ateisták között elég sokan vannak, akik a keresztény kultúrát az agresszív hittérítéssel, a vallásháborúkkal, az eretnekek megégetésével, a boszorkányüldözéssel, a tudományos eredmények tagadásával, az emberek közötti egyenlőség megkérdőjelezésével, a klérus hatalmának gátlástalan védelmével és egyházi hatalmasságok bűneinek szemforgató takargatásával, végső soron az elnyomással és a testi, lelki erőszakkal azonosítják.
Persze mi, ateisták tudjuk, hogy a keresztények mindezt tagadják, és sok szépet mondanak a kereszténységről, de nekünk az éppen olyan hamisan cseng, mint amikor az imámok mondanak mindenféle szépet és jót az iszlám hit erejéről és nagyszerűségéről. Bizonyára minden vallásnak vannak előnyös társadalomszervező motívumai, színtiszta erőszakkal nagyon nehéz fenntartani az egyházakat.
Ám erőszak nélkül sem nagyon megy. Amióta a kereszténység elvesztette politikai-gazdasági hatalmát, évről évre csökken a vallásos emberek száma egész Európában. Mi, ateisták nagyszerűnek látjuk ezt a folyamatot, mert azt gondoljuk, hogy az európai társadalom hagyományos értékei – a tudományos gondolkodás és annak lenyűgöző eredményei, az ésszerű együttműködés és annak csodálatos intézményrendszere, az emberek védett szeretet-közösségei és az azokból kiemelkedő kiváló egyéniségek – remekül működnek vallásos presszió nélkül is. Sőt, úgy működnek csak igazán.

ateista_3.jpg

Mecset vagy templom
Ha most Magyarországon a vallásos ideológia, mint államszervező tényező jelenik meg, ha most alkotmányos garanciát kap a keresztény kultúra védelme, akkor az számos nem keresztény, a kereszténységgel vitában-haragban álló polgártársunk számára lesz elfogadhatatlan. Ha közöttük vannak olyanok, akik az iszlám-mentes, szekuláris európai társadalomszervezés hagyományának megtartásáért szavaztak a Fideszre, nos, ők legközelebb nem Orbánnak adják a voksukat.
Ha most a magyar állam keresztény állammá válik, akkor a Fidesz elveszíti az ateisták, a nem keresztények támogatását.
Lehet, hogy ezek kevesen vannak, lehet, hogy nem számít, de volt már olyan, hogy egy-két százalékon múlott a győzelem.
És persze ezzel együtt értelmetlenné válik számukra az illegális bevándorlás elleni kiállás is. Az ateistáknak a nem keresztényeknek végül is mindegy, milyen isten nevében kényszerítenek rájuk idétlen szabályokat, mindegy, milyen vallás nevében szűnik meg a lelkiismeret szabadsága, mindegy, hogy mecsetbe, vagy templomba lesz-e kötelező járni.
Tulajdonképpen részünkről jöhetnek a migránsok.

 

88 komment · 5 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr7114062831

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 30%-al kevesebb keresztény 10 év alatt 2018.06.21. 19:19:43

Az erősen kozmetikázott 2001 és 2011-es népszámlálási adatok szerint  a római és görög katolikusok fogyása tíz év alatt 31 %, a reformátusoké 29 %, az evangélikusoké 30 %. 

Trackback: Szent István erkölcse 2018.06.21. 19:16:32

Példa értékű szent a saját szektájában. Ezek szerint a judeokereszténység szerint erkölcsös dolog 11 éves gyerekkel házastársi kötelezettségeket teljesíttetni?  

Trackback: Keresztény vagy? 2018.06.21. 19:15:42

Ha KERESZTÉNY vagy abban hiszel, hogy valami kozmikus zsidó zombi örök életet adhat neked, ha szimbolikusan eszel a húsából és telepatikusan megüzened neki, hogy elfogadod őt mesterednek, és aki így cserébe eltávolíthatja a gonosz...

Trackback: Erkölcstelen kereszténység 2018.06.21. 19:13:54

A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai: 1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten, azaz  JHVH - Jáhve (JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael ... ) meghalt Jézusként, akkor végül i...

Trackback: Ateista agymosás dettó a többi 2018.06.21. 19:12:57

Az ateizmus is csak egy sajátságos agymosás akárcsak a többi.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nagy hohoohooo 2018.06.21. 15:54:55

Már megint megy a bullshit,olyan hosszú az orrotok mint Lázár Pinokkió és Orbáné együtt

a nagy hohoohooo 2018.06.21. 15:57:32

Ahogy Soros terv sincs szánalmasok,van ,de nem az amivel uszítotok: ITT A FORDÍTÁSA:Miért befektetek 500 millió dollárt a migránsok számára?
A Wall Street Journal, 2016. szeptember 20

A világot megzavarta a kényszerű migráció fellendülése. Több tízmillió ember mozog, hazájukba menekülve jobb életet keres a külföldön. Egyesek polgárháború vagy elnyomó rezsim elől menekülnek; mások a rendkívüli szegénység által kényszerítettek, amelyet a maguk és családjaik gazdasági előrelépésének lehetetlenné teszik.

A megnövekedett áramlás kezelésére irányuló hatékony politikák kidolgozása és végrehajtása mi együttes hiánya nagymértékben hozzájárult az emberi nyomorúsághoz és a politikai instabilitáshoz - mind az országok, mind az emberek, akik elmenekülnek, és azokban az országokban, amelyek otthont adnak, szívesen vagy sem. A migránsokat gyakran kényszerítik az üres kétségbeesés életébe, míg a befogadó országok nem kapják meg azt a bizonyított hasznot, amelyet a nagyobb integráció hozhat.

A kormányoknak vezető szerepet kell játszaniuk a válság kezelésében a migránsok és menekültek számára megfelelő fizikai és szociális infrastruktúra létrehozásával és fenntartásával. De a magánszektor erejének kihasználása szintén kritikus.

Felismerve ezt, az Obama-adminisztráció nemrég elindított egy "cselekvésre ösztönzést", amelyben felszólította az amerikai cégeket, hogy játsszanak nagyobb szerepet a kényszermunka által támasztott kihívásoknak való megfelelésben. Ma a magánszektor vezetőinek összegyűlnek az ENSZ-ben, hogy konkrét kötelezettségeket vállaljanak a probléma megoldásában.

Válaszul úgy döntöttem, hogy 500 millió dollárt különítenek el olyan beruházásokra, amelyek kifejezetten a migránsok, a menekültek és a befogadó közösségek igényeire vonatkoznak. Be fogok befektetni az induló vállalkozásokba, a létrehozott vállalatokba, a társadalmi hatású kezdeményezésekbe és maguk a bevándorlók és menekültek által alapított vállalkozásokba. Bár fő gondom az Európába érkező migránsok és menekültek támogatása, jó befektetési ötleteket keresek, amelyek a világ minden tájáról érkező bevándorlók számára előnyösek lesznek.

A befektetési tőke iránti elkötelezettség kiegészíti azt a jótékonysági hozzájárulást, amelyet az alapítványok tettek a kényszermunka kezelésére, egy olyan probléma, amelyet évtizedek óta globálisan dolgozunk, és amelyre jelentős pénzügyi erőforrásokat szántak.

Törekedni fogunk a különböző ágazatokba, köztük a feltörekvő digitális technológiákba történő befektetésekre, amelyek különösen ígéretesnek tűnnek, és megoldást kínálnak azokra az egyedi problémákra, amelyekkel gyakran szembesülnek az emberek. Az ágazat előrehaladása segítheti az embereket hatékonyabb hozzáférést a kormányzati, jogi, pénzügyi és egészségügyi szolgáltatásokhoz. A magánvállalkozások már több milliárd dollárt fektetnek be, hogy ilyen szolgáltatásokat fejlesszenek ki a nem migráns közösségek számára.

Ez az oka annak, hogy a pénz most egy mobil pénztárcából egy másikba mozog, a vezetők csak egy mobiltelefon segítségével találják meg az ügyfeleket, és azt, hogy az észak-amerikai orvos hogyan látja valós időben a betegeket Afrikában. Ezeknek az újításoknak a testreszabása és kiterjesztése a bevándorlók kiszolgálása érdekében a világ számos országának életminőségének javítását szolgálja.

Minden befektetésünk a nonprofit szervezet tulajdonát képezi. Sikeresnek kell lennünk - mert meg akarom mutatni, hogy a magántőke hogyan tud konstruktív szerepet betölteni a bevándorlóknak - és minden nyereség a Nyílt Társadalom Alapítványok programjainak finanszírozására fog menni, beleértve a migránsok és a menekültek számára előnyös programokat is.

A civil társadalom régóta bajnokai közé fogjuk fordítani, hogy befektetéseink olyan termékekhez és szolgáltatásokhoz vezessenek, amelyek valóban a bevándorlók és a befogadó közösségek számára nyújtanak előnyöket.

Szorosan együttműködünk olyan szervezetekkel is, mint például az Egyesült Nemzetek Menekültügyi Főbiztosságának Hivatala és a Nemzetközi Mentési Bizottság, hogy létrehozzanak olyan alapelveket, amelyek irányítják befektetéseinket. Célunk, hogy a közjó érdekében hasznosítsuk azokat a fejlesztéseket, amelyeket csak a magánszektor nyújt.

Remélem, hogy elkötelezettségem ösztönzi más befektetőket, hogy ugyanazt a küldetést kövessék."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.21. 17:45:31

A Fidesz keresztény államisága nem vallási állam, azaz nem lesz gond se az ateisták, se a más vallásúak számára.

A kereszténység itt civilizációsan értendő.

2018.06.21. 18:03:32

Ismét egy agyatlan, csúsztató, uszító poszt.

a nagy hohoohooo 2018.06.21. 18:49:43

@maxval balcán bircaman: Agyhalott milyen az a "civilizációs kereszténység"?....a bennszülöttek kiirtása,az erőszakos hittérítés ?...pont olyan agyhalott vagy mint a poszt....hehee..

kalandfereg 2018.06.21. 18:54:52

Ezt meg hol hallotta a cikkíró, hogy a vallási fundamentalizmusra nemet mondott a Fidesz?
A más vallások, különösen az iszlám fundamentalizmusára mondtak nemet, hogy ne zavarjanak be a keresztény fundamentalizmusba.

Ezért is nem értem, amikor Viktor próbál összeborulni a hasonló politikát vivő többi vezetővel, Putyin, Trump, osztrák nemtomki.
Ezek a vezetők ugyanúgy megfojtanák őt egy kanál vízben, ahogy ő is megfojtana bárki idegent, pl. muszlimokat.
Trumpnak mondjuk nem is több Viktor, mint egy légypiszok a válltömésén, akármennyire is drukkol neki innen lelkesen. :)))
Az osztrákoktól meg pont azt is kapják a magyarok, mint amit a magyaroktól a bevándorlók.
Nem lesz jó vége ennek a nagy ellenségeskedésnek, nem fenntartható.
Értem én, miből lett elegük azoknak, akik szerint Orbán még mindig jobb, csak... el fognak fajulni a dolgok, és a gyerekeink szívják meg.
Sőt, a dolgok sok szempontból már el is fajultak.

Kellene lennie egy értelmes középútnak, intelligens, mérsékelt jobboldalnak, meg balközépnek, libsi szélsőségek nélkül.
Akik nem csak azt mondják, hanem tényleg képviselik is a magyar érdekeket.
Jó, mondjuk értelmes ember nem megy el politikusnak, itt kezdődik a probléma.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.06.21. 18:57:06

Tudom, hogy a liberók egy része különösen ideges lesz, amikor őt a kereszténységgel hozzák kapcsolatba. Nem kell félni, nem megkeresztelés jön és vasárnapi iskola. A keresztény kultúra csak annyit jelent, hogy fehér ember, csak hát azt most már nem szabad mondani. De ezt persze a liberók is tudják, csak valamibe mégiscsak bele kell kötniük.

Európa sokáig a "keresztény kultúra" kizárólagos hatása alatt élt. A Bibliából származó sztorik adják az alapot a képzőművészetünkhöz, a szólásainkhoz, a keresztnevekhez, meg egyáltalán ott van mindenhol a nyoma annak, hgy Európában a kereszténység uralkodott. Az, hogy van pár buddhista meg jehovista, de akár muszlim is, nem változtat a tényen, mert nem sokkal ezelőttig senki sem mutatta a határozott jelét annak, hogy Európában a keresztény kultúrát át akarja formálni, másik valláshoz akarja közelíteni. Nekem az a furcsa, hogy ezt miért fogadja annyi európai fehér ember – liberalizmusságukból következően többnyire ateisták – harsány örömmel. Talán csak azért, mert ezzel a "Hatalmat" megtámadását játsszák el maguk számára, talán csak a konzervatív, vallásosabb emberek iránt érzett ellenszenvüket élik ki a fajtájuk megtámadásával. Amíg nincsenek túl sokan, nincs nagy baj, de sajnos eléggé sokan vannak még most is, hogy kezd megjönni pár európai ember esze.

midnightcoder3 2018.06.21. 19:06:38

Az európai keresztény országokban bátran lehetsz ateista.

Ezzel szemben Pl. Szaud-Arábiában már ez nem annyira életbiztosítás:
24.hu/kulfold/2017/04/26/halalra-iteltek-egy-szaudi-ferfit-mert-ateista/

Tudjátok, arról a Szaud-Arábiáról beszélünk, aki derék amerikaiak legfontosabb szövetségese a Közel-Keleten.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.21. 19:14:51

@kalandfereg:

A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai:

1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten, azaz JHVH - Jáhve (JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael ... ) meghalt Jézusként, akkor végül is ez nem más, mint egy cirkuszi mutatvány. Mártíromságnak beállított öngyilkosság. - Erkölcsileg elítélendő.

2. Amennyiben a fiát ölte meg, vagy feláldozta, akkor meg primitív barbár gyerekgyilkosság. - Erkölcsileg elítélendő

3. A judeo-keresztényeket a saját Istenük állítólag megváltotta a bűntől, akkor fura, hogy miért maradtak éppen ők a mai napig is bűnösök? Ez egy átverés és nem tanítás. - Erkölcsileg elítélendő.

4. Jézus csak sokkal régebbi korok vallásaiból és mítoszaiból összekoppintott mítoszfigura. Tehát nem tanított semmit sem. Így a története csak egy primitív, plagizált ókori sci-fi, vagy szappanopera. - Erkölcsileg elvetendő.

5. A judeo-kereszténység végső célja az utolsó ítélet. Aminek a lényege az, hogy egy halott, nevezzük ZombiJézusnak, másodszor is feltámad és akik imádják őt azoknak kánaán, azok akik nem imádják őt azokra halál és szörnyűségek várnak. - Erkölcsileg elítélendő.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.21. 19:17:35

@Androsz:

Ha KERESZTÉNY vagy abban hiszel, hogy valami kozmikus zsidó zombi örök életet adhat neked, ha szimbolikusan eszel a húsából és telepatikusan megüzened neki, hogy elfogadod őt mesterednek, és aki így cserébe eltávolíthatja a gonoszt a lelkedből, ami azért került oda, mert egy oldalbordádból lett nőt meggyőzött egy beszélő kígyó, hogy egyen a zsidó zombi apjának a varázsfájáról.

Ez teljesen hihető, világos és kicsit sem nonszensz!

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.21. 19:19:13

Az erősen kozmetikázott 2001 és 2011-es népszámlálási adatok szerint a római és görög katolikusok fogyása tíz év alatt 31 %, a reformátusoké 29 %, az evangélikusoké 30 %.

... és ez nagyrészt a jediknek köszönhető :-)

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.21. 19:24:58

Szent István erkölcse?

Példa értékű szent a saját szektájában. Ezek szerint a judeokereszténység szerint erkölcsös dolog 11 éves gyerekkel házastársi kötelezettségeket teljesíttetni?

erkolcstan.blog.hu/2017/06/25/szent_istvan_erkolcse

BiG74 Bodri 2018.06.21. 19:28:47

@midnightcoder3:
Három? Csak nem kitiltottak?
Amúgy igazad van, csak maradjon is így.

Az iszlám ellenzéséhez nincs szükségem a keresztény vallásra.

BiG74 Bodri 2018.06.21. 19:30:22

@TanNé:
Ez aztán sortűz volt a javából, vagy srapnel.

torró 2018.06.21. 19:39:59

Miért fáj az az ateistáknak ha én gyakorlom a katolikus vallásomat? Én soha nem kérdem meg azoktól akikről tudom, hogy ateisták, Hogy miért azok. Elmondhatom, hogy a volt vállalkozásaimból kifolyólag, rengeteg ember ismer. soha senki nem reklamál, hogy én vallásos vagyok, pedig tudják. Szóval, értem én, ezekért a sorokért pénz jár. És mennyi mindenre fizetnek, aminek semmi érték teremtése sincsen.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.21. 19:44:03

@torró:

Nem vagyok sem ateista sem teista, mert mindkettő emberi butaság. Így elfogulatlan választ tudok neked adni. Az emberek izmus-kedvelők, vagy utálók. ... nos a kommunizmus, szocializmus, judeo-katolizizmus ilyen divat izmus. Valamikor divatban van, valamikor meg üldözik. központilag. AZ emberek meg vagy utálják, vagy kontolratlan rajongó fanok. --- szerintem a legjobb izmusok nélkül élni.

morph on deer 2018.06.21. 19:45:50

@maxval balcán bircaman:
“A kereszténység itt civilizációsan értendő.”

Csak nem azt akarod mondani, hogy viktorkának már megint nem sikerült értelmesen kifejeznie magát, és már megint segítségre szorul, hogy megértesse ‘magvas’ gondolatait..?

Hát igen, úgy látszik annak is vannak hátrányai, ha a miniszterelnökünk egy műveletlen tahó.
Valahogy rendre másnak kell megmagyaráznia, hogy mire is gondolt ez a bölcs khm... személy. Még szerencse, hogy van a környezetébrn pár CEU-n végzett személy, akik képesek fordítani orbánusról magyarra...

Szóval “civilizációsan értendő”?
Csak nem arra gondolsz, hogy Kásler doktor, Orbán Balázs és Bayer kurvaanyád Zsolt egyenértékű - civilizációsan(!) - mondjuk Semjén Zsolt hobbymészárossal?
:)
A “nemzetthy” talibánok is mind keresztények, ugye? Persze szigorúan civilizáziósan értve...

Ilyenkor azért igazán megnyugtató érzés, hogy én - hál’isten - ateista vagyok!
:D

Bolshevik 2018.06.21. 19:48:00

"mindegy, hogy mecsetbe, vagy templomba lesz-e kötelező járni.
Tulajdonképpen részünkről jöhetnek a migránsok."

Ja csak ahogy írták fentebb is, ma a keresztény országokban nyugodtan lehetsz ateista, a muzulmán országokban meg valamivel rizikósabb.

Ha neked mindegy...

Ebben a "fú fogynak a keresztények" dologban ne nagyon reménykedjetek amúgy, mert 1. nem fogynak, 2. az ateisták viszont igen. Ebben amúgy az is benne van, hogy az ateisták gyerekvállalási kedve mindig minden országban alatta van a vallásosak gyerekvállalási kedvének, ezért szép lassan kihalnak.

www.pewforum.org/2015/04/02/religious-projections-2010-2050/

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.21. 19:48:33

@morph on deer:

Mo-on egyháziasan keresztény van 15 %-nyi. Ki a fene akarna ezek után keresztény államot egyházi értelemben? A kormányban egyedül Semjén egyházias keresztény.

Viszont a lakosság 85-90 %-a kulturálisan keresztény.

Sokszor elmondtam neked: a vadászat nem elítélt tevékenység a kereszténység által.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.21. 19:48:37

@morph on deer:

Azért vannak teisták, mert vannak ateisták is :-)

Mi lenne, ha .... nézd meg képen itt

istenteszt.blog.hu/2017/02/18/richard_dawkins_az_ateistak_papaja_225

BiG74 Bodri 2018.06.21. 19:49:20

@torró:
Miért fáj a vallásosoknak, hogy én ateista vagyok. Miért kell kérdés nélkül is hallgatnom a vallásosoktól, hogy bűnös ember vagyok és pokolra jutok, mert nem hiszek Istenben. Bár vannak vallásos emberek akik a hitüket, vallásukat maguknak élik meg, és nem baszogatnak vele engem, egyszerűen elfogadják a szekularizációt és annak hatásait és engem hitetlent.
Szóval értem én, hogy ezen sorokra reagálni kell, de bizonyos nézőpontból ennek a reakciónak annyi az értéke, mint mint egy vallásos oldalról a postnak.

nemecsekerno_007 2018.06.21. 19:49:39

@midnightcoder3: A derék amerikaiak azért jól keresnek a szaudiakon :) A fegyverek eladásával visszakapnak az olajpénzekből :) Bennunket meg próbálnak hülyíteni a demokratikus értékekkel. Szerencsére egyre kevésbé megy :)

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.21. 19:49:54

@maxval balcán bircaman:

A keresztények -kultúrálisan nagyon értenek a nagyott mondáshoz, meg íráshoz :-) jó ha annak a tizede igaz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.21. 19:52:29

@TanNé:

A keresztények vétkesek, tévedésre hajlamosak. A kereszténység viszont tévedésmentes,

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.21. 19:54:14

Richard Dawkins -az ateisták pápája- az önző gén című könyvében szerepel: "Isten létezik, ha másképp nem is, olyan mém formájában, amelynek az emberi kultúra kínálta környezetben nagy túlélési értéke vagy fertőzőképessége van."

Tehát egy ateista leírta, hogy Isten létezik. Az a helyzet, hogy igaza is van, csak nem ment tovább a gondolkodásban.

Nem Isten létezésével volt a gond eddig sem, hanem a tudományos meghatározásával. Hiszen azt sem tudták mi van, vagy mi nincs. Továbbá nem az a fő probléma, hogy nincs Isten, hanem az ellenkezője, hogy túl sok van. Túl sokat Istent teremtettek eddig az emberek.

Isten tudományosan = gyűjtőfogalom
1. emberek által teremtett fő mítoszlények
2. egy kényszerképzet

ez utóbbi meg gyógyítható és viszonylag egyszerűen

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.21. 19:59:38

@maxval balcán bircaman:

Ilyeneken már nem is röhögök, csak mosolygok egyet a szájam sarkával.

morph on deer 2018.06.21. 20:05:21

@torró:
“Miért fáj az az ateistáknak ha én gyakorlom a katolikus vallásomat?”

Te valamit rosszul tudsz!
Nem fáj, csak éppen érdektelen!
Ez teljesen a te magánügyed, és kb annyira tartozik rám, vagy bárki másra, mint például ahogy az tartozna hogy ha homoszexuális lennél.

Vallásosnak lenni sem nagyobb szégyen, és hozzávetőleg ugyanannyira érdemes dícséretre is. Azaz a legjobb családban is előfordulhat, na és.

Remélem, pártunk és kormányunk sürgősen beveszi a narancsszilárdságú alaptörvényébe a nemi identitás intézményes védelmét is, és ugyancsak kötelezővé teszi a közhivatalok számára!
:)
Miért, ennyi ésszel meg erőve, mint ahogy ezt a hibbantságot is sikerült..?

Javasolni is fogom, hogy kizárólag csak hitbéli és szexuális ellenőrzés után lehessen csak ügyeket intézni, meg adót fizetni, meg ilyenek!

Mert képzeljétek csak el azt a bortalmat, ha a közintézmények nem védenék a kereszténységet, és csak úgy, válogatás nélkül bárkivel szóba is állnának, hát hova jutna ez az ország..?

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.06.21. 20:11:37

Engem az zavar az egészben, hogy eltakarja, hogy ha jobban belegondolunk, akkor az igazi törésvonal nem a keresztény és mohamedán között van, hanem a fundamentalista és a szekuláris között.
Szekuláris emberekből bármilyen vallásúak, bármilyen kombinációban együtt tudnak élni.
Míg a fundamentalisták csak a saját vallásukkal, de még a szekulárisokkal se, nem is beszélve a saját vallásuk más irányzataival.
És ami a legironikusabb, hogy ha különböző vallások fundamentalistáit megnézed, akkor ők eléggé hasonlítanak egymásra. Egy fundamentalista mohamedán eléggé hasonlít egy fundamentalista keresztényre, vagy zsidóra, míg alig egy szekuláris mohamedánra.

@maxval balcán bircaman:
Melyik irányzat, melyik verziója a tévedésmentes?

@Iván Gábor IGe:
Ne keverjük össze a fogalmi létezést az ontológiai létezéssel. Dawkins fogalmi létezésről beszél.

morph on deer 2018.06.21. 20:20:22

@maxval balcán bircaman:
“Sokszor elmondtam neked: a vadászat nem elítélt tevékenység a kereszténység által.”

A vadászat ÁLTALAM elitélt tevékenység.

Szerinted mennyire következik a kéresztényi gondolkodásból, hogy valaki Isten teremtményeit merő KEDVTELÉSBŐL mészárolja halomra?

Ugyanis az állatok felett való rendelkezést az ember “táplálékul” kapta a teremtőtől, és nem a férfiasság bizonyítására szolgáló nemtelen szórakozás elősegítése céljából!

A véreskezű ájtatos manó pedig kedvtelésből öl ártatlan (házi)állatokat, nem egyéb okból!
Remélem, a rénszarvasokat legalább felfegyverzik, ha legközelebb arra jár ez a hernyó...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.06.21. 20:48:22

@morph on deer: "Ez teljesen a te magánügyed, és kb annyira tartozik rám, vagy bárki másra, mint például ahogy az tartozna hogy ha homoszexuális lennél."

Az utóbbi ma dicsőség. Hiszen "coming out"-oltál, kiálltál magadért, vállalod az izéségedet, sőt, egyes nagy napokon még büszke is vagy rá. Kereszténynek lenni ma evésbé népszerű. Zsidónak lenni egy kicsit még ma is megtérülő, bár csökken az árfolyama, muszlimnak lenni pedig tuti biznisz, mert aki nem szeret, az nyilvánvalóan a muszlimságodért gyűlöl, és fúj.

@BiG74 Bodri: "Miért kell kérdés nélkül is hallgatnom a vallásosoktól, hogy bűnös ember vagyok..."

Az a gond, hogy nem 'A' vallásosoktól hallod, hanem néhány vallásostól. Vesd össze: nem minden muszlim terrorista, csak néhány.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.21. 20:50:10

@morph on deer:

S miért kellene Semjénnek megfelelnie a te szubjketív értékrendednek?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.06.21. 20:50:11

@morph on deer: Vártam, hogy mikor kezdesz hozzá egy gondolathoz, de végül nem jött el...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.21. 20:56:06

@Lord_Valdez:

Nem akarok most vallási vitát nyitni.

Az az, mely az eredetivel szerves kapcsokatban áll: szervezetileg és dogmatikailag.

2018.06.21. 21:01:48

@Androsz: "A keresztény kultúra csak annyit jelent, hogy fehér ember"
Tehát kereszténység = rasszizmus. Ezt hogy magyarázod el a magadfajtak férgek által nem fehérnek tartott, de nálatok sokkal inkább keresztény cigányságnak? Hogyan magyarázod el az afrikai és latin-amerikai keresztényeknek?
Számolj már utána egyszer, te fasz, hogy a keresztények hány százaléka nem fehér! Ne lepődj meg, ha 50%-nál kevesebb lesz. Majd utána papolj arról, hogy a keresztény = fehér ember.

Az a te szerencséd, hogy nem létezik semmilyen isten, mert egyik sem engedné, hogy a magadfajták létezzenek.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.06.21. 21:37:19

@Ylim: " Ezt hogy magyarázod el ..."

Hát úgy, hogy kereszténységnek mondom. Polkorrektül. Félig-meddig igaz, bár a libsiknek persze feláll tőle a tarkóján a szőr. Merkel mégiscsak a kereszténydemokraták elnöke (lásd Semjén), szóval az "arabok"-ra hőböröghet, de a "keresztény"-re mégsem mondhatja csak úgy, hogy pofa be. Akiknek a keresztény értékekkel csakis a vallás miatt van bajuk, azok lazítsanak, igazából ötödrangú kérdés itt a vallás, ez csak egy trükkös címke, kellett valami a "fehér ember" helyett.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.06.21. 21:46:32

@Lord_Valdez: Végre egy valóban értelmes vélemény!

jandera 2018.06.21. 22:00:40

Nem kell olyan isten, aki mindent megbocsát
Nem kell olyan isten, aki megöli egy fiát
Nem kell olyan isten, aki nem tud magyarul
Szabad magyaroknak nem kell ilyen úr

Latin Magyar
In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti.
Amen

jandera 2018.06.21. 22:03:27

Ja, és mondjon valaki még egy olyan vallást, aminek egy kivégző eszköz a jelképe!

iTz 2018.06.22. 00:20:53

A baj az, hogy a kormányunk csak a szavakban keresztény. A tetteik pont szembe mennek a keresztény értékekkel. Ebből következően elég kis esélyt látok rá, hogy ténylegesen a keresztény értékeket akarnák megőrizni.

iTz 2018.06.22. 00:50:49

A liberálist miért használja mindenki szitok szónak mostanság? Az én értelmezésemben azt jelenti, hogy emberként kezeli a másikat akkor is ha különbözik tőle. Ez nem tűnik olyan szörnyűnek.

Jakab.gipsz 2018.06.22. 00:55:50

1, Minden ateista, "lelketlen", biorobot kb. mint a rovarok.

2, Minden szekularizált állam, ateista állam.

3, Sajnálatos módon, vallási, ateista, ideológiai dogmák alakították ki, a XX. század újonnan alakult, előzmények nélküli államit.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.06.22. 01:23:24

@iTz: Ha csak ennyi lenne, azzal nem is lenne gond. Természetesen a szitokszóként értelmezés, ahogy már annyiszor, valójában nem a liberális gondolkodású emberekre vonatkozik – én is annak tartom magamat, más dolgokban ezzel egyidejűleg konzervatívnak is, ennyit a címkék értelméről –, hanem egy olyan csoportra, akik ezt a címkét magukra aggatva hevesen agitálnak megosztó módon megosztó ötletek vagy elvek mellett. Sajnos a "liberális" jelző ezek miatt az emberek miatt is eljutott addig az összefoglaló értelmezésig, hogy "mindenkinek mindent szabad, a rend bűn, bekaphatjátok". Persze most én is sarkítok. És nyilvánvaló, hogy ez a szélsőséges szemlélet automatikusan kisebbségben van, ugyanakkor a hirdetőik időnkénti agresszivitása a szabadságot nem mindenek felett valónak tartók és a még konzervatívabbak emlékezetében ellenségességgel, sőt, egyfajta közveszélyességgel kezdett társulni. A liberális az, aki a mi szűkebb világunkba – de persze nem a saját szomszédságába – akar beköltöztetni erőszakos, követelőző, gyanús múltú és a honos közösség igényei iránt nem túl megértően viselkedő idegeneket, Akkor is, ha a honos közösség zömének ez nem való kedvére. Csak hogy egy példát, bár jelenleg talán az egyik legnagyobb súlyú példát említsek. A konzervatívok, sőt, a többség iránti intoleranciája az, ami a "liberálist" ellenséggé teszi, ezért lett szitokszó. Az, aki egyszerűen liberális, csak úgy, a szó eredeti értelmében, az agresszív, szélsőséges "liberálisok" miatt találja magát egy front egyik oldalán, holott ő csak egy megértő látásmóddal azonosítja saját magában a jelzőt. Ahogy az arabok és más muszlimok is néhány erőszakos vagy mocskos muszlim miatt kapják a szitkot, vagy például a homoszexuálisok is a "büszke", botránykereső homoszexuálisok miatt nem tudnak békességben elvegyülni az egyébként igazán türelmes többi ember között.

Hogy ez miért jó nekik? Ha majd valaki megérti, hogy miért jó egypár embernek, hogy életvitelszerűen mindenféle blogokban teljesen értelmetlen mocskolódásba, fröcsögésbe, kötekedésbe fektetik az energiájukat, akkor talán a másokat élvezettel, észérvekkel szembemenően, öncélúan ingerlő liberánsok motivációit is megértjük.

Világít a torony 2018.06.22. 03:14:39

@maxval balcán bircaman:
"A kereszténység itt civilizációsan értendő."
Ezen jót röhögtem.

midnightcoder3 2018.06.22. 06:28:10

@BiG74 Bodri: OFF: Nem innen, az 1000 leütés a mi hazánk című, magát konzervatívnak hazudó blogról tiltottak ki, egy nem tágár, senkit sem sérő, viszont a post - amúgy meglehetősen lilaködös - mondanivalóját cáfoló hozzászólás miatt. Az ilyesmit nagyon nem szeretik arrafelé. Azóta meg még lusta voltam visszaváltani mc2-re.

ON: A nép elég nagy részének szüksége van valamilyen vallásra, ahhoz hogy rendben legyen a kicsi lelke. És ha már vallás, akkor lehetőleg valami olyan legyen, ami másokat is élni hagy.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.22. 08:00:35

@Lord_Valdez:

Ne keverd össze a létezés szó jelentését!!!

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.22. 08:07:03

P-DOX értelmező szótár
2007. június 07. - IGe

A P-DOX vallás helyreteszi a köztudatban eddig esetleg helytelenül értelmezett szavakat.

Pdox szótár.jpg

definíció; Valami legfőbb ismérveinek a megadása, ami által össze nem téveszthetővé válik más egyéb dolgokkal.

logika; A logika azon módszereknek és elveknek a tudománya, amellyel megkülönböztethető a jó (helyes) gondolkodás, ill. érvelés a rossztól (a helytelentől). forrás:www.scientia.hu/ Saját megfogalmazásom: A logika ok és okozati rendszerek önellentmondás mentes és működő modelljét megadó eljárás.

tudomány; A tudomány egy módszertan, aminek az alapja a logika és az ok okozati összefüggések. Fő eleme a kritikai vizsgálat és a tesztelés. A tudomány módszertana, ha valami nem működik leírásának megfelelően, akkor azt pontosítja azt, vagy elveti. A vallás és a teológia nem tudomány, mint ahogyan a metafizika sem. Ezek áltudományok. Tekintélyelvre - punktum úgy van, és kész - elfogadásokra épül. Állításait nem veti alá kritikai próbának, és ez alapján nem veti el a hibás állításokat.

hit; A valótlanságok valóságként való elfogadása. A pédox szerint hinni csak a bizonytalan dolgokban kell, mert a biztosat azt tudni szokták az emberek. Tehát a hit a bizonytalanság egyik jelzője is egyben.

hívő; kritikai képességeiben szelektíven kihívásokkal küszködő

vallás: Amikor az egyén vagy egy csoport föléhelyezi az egyéni meggyőződését és érzelmeit, a logikus és racionális dolgoknak. Másként fogalmazva a vallás nem más mint egy illogikusan rendezett világnézeti, életviteli és erkölcsi rendszer.

egyház; Röviden úgy is mondhatjuk, hogy intézményesült vallás. (a hit adószedője) Hazánkban ma már ez egy jogi szervezeti forma neve is.

Isten; gyűjtőfogalom 1. emberek által teremtett fő mítoszlények 2. egy kényszerképzet

létezés; Elsősorban filozófiai fogalom. Több álláspont szerint minden létezik, amiről tudomásunk van, míg mások a létezésen a konkrét fizikai, jelen időben való történést értik. Problémák a fogalom körül: 1. Nincs pontosan definiálva az adott dolog, aminek a létezéséről döntést kellene hozni. 2 .Nincs pontosan definiálva a hely, vagy a környezet, ahol az adott dolog létezését vizsgálnunk kellene. 3. Nincs pontosan definiálva a létezési forma. 4. Nincs pontosan definiálva az időintervallum, amiben a létezést vizsgálni kellene
Ezen dolgok pontos tisztázása és megadása nélkül értelmetlenség tudományos, vagy logikai alapokon vitázni, bárminek a létéről, vagy nem létéről. Az addig a szójátékok és látszatállítások értelmetlen világa.

mindenség; csak egy szó, mégpedig egy absztrakció. Önmagában értelmesen nem is létezhet meghatározásként. Tehát hozzá kell mindig tenni, hogy miből és milyen halmazon belül minden. Mint például minden gépkocsi Magyarországból. Nem véletlenül nem létezhet a matematikában szuper halmaz. Tehát olyan halmaz, amely magába foglalja az összes halmazt. Hiszen az összes halmazt nem vehetjük már körbe még egy halmazzal, mert közben elfogytak a rendelkezésre álló halmazok. A legnagyobb szám sem létezik csak absztrakcióként, hiszen senki sem tud olyan számot mondani, amihez én ne tudnék egyet még hozzáadni.

ateizmus: Tagadás vallás. Árnyékbox mások képzeletbeli barátaival. Egy ellen ideológia, ami maga is dogmatikus és logikátlan.

Forrás:
vilagnezet.blog.hu/2007/06/07/p_dox_ertelmezo_szotar

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.22. 08:11:59

Ja és ez kimaradt. A kereszténység egy mítosz. Ráadásul a zsidó vallásból kiváló szektaszerű internacionalista mítosz.

mítosz; 1. hitrege - a társadalmi fejlődés korai szakaszában keletkezett vallási jellegű mesés elbeszélés, amelyben a természet és a társadalom jelenségei, hatóerői megszemélyesítve, természetfeletti lények és legendás hősök képében jelennek meg. 2. egyén v. a közösség cselekedeteit természetfölöttivé nagyító felfogás, elbeszélés, monda. 3. ritk. nem létező, kitalált dolog (forrás: Bakos Ferenc: Idegen szavak és kifejezések szótára, Akadémiai kiadó , Budapest 1986)

Willkommenskultur 2018.06.22. 09:15:36

velemenyeteket a helyen kezeljuk

a szemetdombon

Andy73 2018.06.22. 09:33:08

Hála Istennek, a kormány nem csak az iszlám fundamentalistáktől véd meg, hanem a fanatikus ateistáktól is.
Köszönjük, egyikből sem kérünk. Tanultunk a történelmi leckékből, a 150 éves török uralomból és a 40 éves ateista diktatúrából egyaránt.
A mai fiatalok viszont már nem tapasztalták meg az utóbbit a saját bőrükön, legfeljebb a szüleik elbeszéléséből ismerhetik, akik közül néhányan sajnos nosztalgiával tekintenek vissza a kádári diktatúrára. Ezért a marxista maszlag egyesek körében ma is hat, de hála Istennek, csak egy elenyésző kisebbségról van szó.

Andy73 2018.06.22. 09:37:48

@Willkommenskultur: Így van, a marxista ateizmus a kommunizmus bukásával a történelem szemétdombjára került, még akkor is, ha ezt egyesek még mindig nem látják be.

morph on deer 2018.06.22. 09:40:21

@Willkommenskultur:
”velemenyeteket a helyen kezeljuk

a szemetdombon”

Hát, ha ott vagytok, akkor csak ott tudjátok kezelni, ez igaz.
Ki-ki az őt megillető helyen..:)

morph on deer 2018.06.22. 09:52:10

@maxval balcán bircaman:
“S miért kellene Semjénnek megfelelnie a te szubjketív értékrendednek?”

Honnan veszed, hogy meg kéne felelnie?
Ő olyan féreg amilyen, nekem pedig erről az a véleményem, ami.

A szórakozásból más élőkények (teremtmények, mint tudjuk) életét elvevő álszent véglényekről pedig van véleményem egyébként is, akinen pedig minemellett a keresztényi erkölcsről is van képe papolni, az egy bármiféle aljasságra képes aljadék.

De nem KELL megfelelnie az én értékrendemnek...

Talán ha a keresztényi értékrendet komolyan venné, akkor derengene neki is, hogy szórakozásból ölni nem éppen keresztényi erény, de ez úgy látszik nem így van.
Ugyanolyan hazug képmutató, mint a többi.
Amen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.22. 09:55:32

@morph on deer:

Akkor elmagyarázom!

A állítás: neked nem tetszik a vadászat. (Egyébként nekem se, de ez most mellékes.)

B állítás: a kereszténység nem tiltja a vadászatot.

Te ebből hogyan vonod le a C következtetést, miszerint nem keresztény dolog vadászni?

S hogyan jön a D kövekeztetés, miszerint mindenki hazug képmutató, aki nme ért egyet AB=C levezetéseddel?

morph on deer 2018.06.22. 10:03:35

@iTz:
“A liberálist miért használja mindenki szitok szónak mostanság?”

Azért, mert egy műveletlen bugris elkezdett erről szónokolni, a tahó hívei meg gondolkodás nélkül fújják ugyanazt a hülyeséget!
Teljesen mindegy, hogy valójában mi mit jelent, a viktor ezt mondta, márpedig ő tévedhetetlen...

Mondom, lassan szótár kell az orbánus és a magyar nyelv között. Pár kóbor tolmács már van, akik utólag mindig megpróbálják meggmagyarázni, hogy “hogyan is értette” valójában az a nagy gondolkodó legújabb taplóságát, meg “igazából az azt jelenti, hogy...” - de a hívek hajlamosak az “eredeti” baromságokat ismételgetni rogyásig.
Ez zajlik.
Fémjelzi az orbanizmus intellektuális színvonalát, amúgy.

Wildhunt 2018.06.22. 10:14:49

@TanNé: nem, te simán klinikai eset vagy.

morph on deer 2018.06.22. 10:53:28

@maxval balcán bircaman:
“B állítás: a kereszténység nem tiltja a vadászatot.”

A kereszténység nem tiltja?
Ezt gondolom te érted...

Tízparancsolat, a katekizmus, vagy mi, mert amúgy a ‘kereszténység’ mint olyan nem tilt semmit, így a vadászatot sem, valóban.

Ezt a vonalat követve nyugodtan hivatkozhatnánk arra is, hogy a ‘kereszténység’ mondjuk a nekrofíliát sem tiltja, így arra hivatkozni helytelen lenne, hogy a keresztényi értékrenddel összeegyeztethetetlen az, hogy holtakkal létesíts szexuális kapcsolatot, ugye?

Következésképpen azt sem lehetne mondani, hogy ha egy közismerten nekrofíl személy a keresztényi értékekről szónokol, akkor az képmutató, hiszen “a kereszténység nem tiltja”...

Szerintem az élet - bármiféle élet - elvétele erkölcsileg eleve necces, még ha indokolható, vagy indokolt is adott esetben. Arra viszont egyáltalán semmlyen felmentést nem találok, hogy miképpen lehet egyáltalán elfogadható az, hogy valaki “szórakozásból” öl!
Még rosszabb, van képük ezt a barbarizmust “sport” kategóriában említeni!
Amikor az őz lélekszakadva rohan az életéért az nem “sport” az őz számára, a lesipuskás keresztény pedig közben csak az alkalomra vár, hogy “sportként” megölhesse..!

Na jó abbahagyom.
Semjén haverod egy undorítóan képmutató pondróval egyenértékű, szerintem. Te meg azt gondolsz róla, smit akasz, hiszen a “kereszténység” azt sem tiltja!
;)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.22. 11:17:52

@morph on deer:

Számtalan dolgot tilt a kereszténység, de nincs köztük a vadászat.

Pl. a nekrofíliát tiltja.

Következésképpen hasonlatod értelmetlen.

A nem emberi élet elvétele erkölcsileg eleve pozitív, hiszen Isten nekünk adta az állatokat. Amíg ez jár együtt szadizmussal, semmi gond vele. A kereszténységet kevered a vegetáriánizmussal...

Semmi gond azzal, ha neked nem tetszik Semjén. De ezt ne tedd hamis érveléssel.

Én pl. nem szeretem a sárgaborsófőzeléket. Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy azért nem szeretem, mert homoklobbista üzenete van ennek az ételnek?

kommentes nikk 2018.06.22. 11:45:34

@maxval balcán bircaman: te mindenben a homoklobbit látod, nyilván a főzelékben is. Szóval erre nem szól senki semmit, mert tudjuk, hogy ilyen fogyi vagy.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.22. 12:00:40

A judeokereszténység egy zombiimádó ateista vallás. Tagadják az egy igaz Isten, az Istenek Istene létezését. Azaz tagadják Zeuszt.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.22. 12:02:14

@maxval balcán bircaman:

Ne ölj!
-kivéve ugyebár az állatabbakat:-) Lásd ól fala az állatfarmban.

torró 2018.06.22. 12:15:08

@morph on deer:
A vadászat olyan létfenntartó dolog volt ami teljesen természetes. ma inkább részben hobbi, de egyben egyensúly fenntartás eszköze. Az orvvadászatról más a véleményem. Azt mindenki tudja, hogy minden állat, egyben zsákmány állat egy másik fajta élelme.Te nem szeretsz vadászni, oké! Miért vitatod el bárkitől a hobbi lehetőségét? Én nem szeretem, a sok gyakorlatlan autóst az utakon, mert komoly veszélyforrások. Életek mennek tönkre miattuk. Ez nem zavar? Be kell tiltani őket, nem? Lassan mindenki be szeretne tiltani mindent.Mert ő úgy gondolja. Ezt a nagy vallás elleni dolgot sem értem, mert van aki pont a vallás segítségével jön egyenesbe valamilyen problémájából. Zéró tolarencia kezd eluralkodni az eluralkodó egoizmus miatt. Mindenki okosabbnak képzeli magát a másiknál. Mert sokan azt hiszik, ők a mindenek tudói. Hát nem vagytok tudói nagyon sok mindennek. Nagyon nem!

MetaLogika 2018.06.22. 12:56:02

Az ateizmus is hit? Milyen dogmákban hisznek az ateisták? Tudom fura és önellentmondásosnak látszó a kérdés, pedig nem az. A látszólagos önellentmondások feloldhatóak. Ugyanis egy olyan eszmerendszer, aminek logikátlan, vagy következetlen elvei vannak, azt biztosnak jelentik ki és kitartanak mellette bármilyen észérv ellenére, az bizony dogmatikus. Azt is tudom és el is ismerem, hogy az "Ateisták jellemző rögeszméi" cím sokkal jobb lenne, mármint a pszichológiai tudománya szempontjából, de az istenhitek jellemző dogmatikus voltával való párhuzam jelzése miatt még is ez maradt.

Eddig a következő ateistákra jellemző dogmákat leltem, amit tőlük idézek:

"Az ateisták nem hisznek Istenben vagy istenekben. Ennyi."
"Isten egyértelműen kívül fekszik a tudomány hatókörén. Nem lehet sem bizonyítani, sem cáfolni."
"Az ateizmus nem hit, ezért dogmái sincsenek."
"Az agnoszticizmus az ateizmus egyik ága. Gyenge ateizmus"
"Semmiféle Isten nem létezik"
"Isten egy falszifikálhatatlan és teljességgel vizsgálhatatlan dolog"
"vallástalan = ateista"
"Az ateizmus olyan mint a nem-bélyeggyűjtés. Tehát ezért nem lehetnek dogmái"
Az ateizmus egy vallás? Akkor ennyi erővel az egészség egy betegség!

bővebben:
vilagnezet.blog.hu/2012/11/20/ateistak_jellemzo_dogmai

morph on deer 2018.06.22. 14:28:24

@maxval balcán bircaman:
“hiszen Isten nekünk adta az állatokat”

Táplálékul, bárányka, nem szórakozás céljából való tömegmészárlás okán, felesleges csúsztatni.

Azt ugye te sem próbálod itt bemagyarázni a nagyközönségnek, hogy Semjén rá vollt szorulva a rénszarvas lelövésére, hogy nehogy lefogyjon véletlenül, vagy hogy a Semjén családnak legyen végre mit ennie?

Feleslegesen próbálod áttolni a kérdést a húsevésre, ugyanis te is tudod, hogy nem arról van szó.

A természet rendje ugye az, hogy a hüsevő ragadozók - étkezés céljából - megölik a prédaállatokat. (Aztán vannak még a dögevők is, de most nem politizálni akarok.)

De azt ugye nem láttad még sehol, hogy pl a farkas magaslesről, távolból ölné meg a mit sem sejtő őzeket/őzikéket, egyiket a másik után?
A farkas legalább “sportol” az ebédjéért, továbbá az őznek is van esélye, mert azonosak a feltételek.

Majd ha a Semjén Zsolti is futtában kapja el a rénszarvast, harapja át a torkát és aztán maga vonszolja haza a családnak, mint táplálékot, akkor lehet folytatni ezt a társalgást.
Addig viszont ő csak egy képmutató, véreskezű mészáros, mert őt ez “szórakoztatja”...

Isten nevében, nyilván!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.22. 14:41:26

@morph on deer:

A vadászat nem tömegmészárlás, megvannak a maga szigorú szabályai.

Semjén hobbija a vadászat. Szerintem hülye hobbi, de nem erkölcstelenség.

Az ember arra használja fel magasabb intelligenciáját, hogy ne kelljen állat módjára vadászania.

kerszi 2018.06.22. 14:46:40

@maxval balcán bircaman:

"hiszen Isten nekünk adta az állatokat"

Nem adta nekünk!

Valami oknál fogva magunk alá gyűrtük őket.
Csak egy egyszerű példát mondok: próbáld meg meg elfogni egy anyakoca kismalacát, mindenféle segédeszköz/fegyver stb./ nélkül.

Sok sikert hozzá!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.22. 14:52:48

@kerszi:

Ezért van intelligenciénk: segítségével készítünk megfelelő eszközöket a nálunk erősebb állatok legyőzésére.

morph on deer 2018.06.22. 14:56:06

@torró:
“Miért vitatod el bárkitől a hobbi lehetőségét?”

Arról is tudok, hogy voltak olyanok, akik az általa megölt ellenség - indiánok, partizánok, mikor hogy - levágott füleit gyűjtötte. Ez volt a hobbijuk.

Akinek munkája a vadgazdálkodással összefüggésben a vadállomány egyensúlyának, egészségi állapotának, stb. figyelemmel kisérése és alkalomadtán a beavatkozás, az nem a Semjén, ugye?

Vagy azok, akik természettudomány szolgálatában kutatják a természetet és ehhez kapcsolódó okokból vadásznak is, de Semjén ezekbközé sem sorolható.

Igazi erdész, vadőr vagy vadász biztosan nem utazna háromezer kilométert csak azért, hogy valaki háziállatát “hobbiból” kilője, fogadjunk?

Ilyesmit egy beteg lelkű kocavadásztól láthatsz csak, akinek az a kényszerképzete, hogy emiatt ő majd most a “régi” úri osztályhoz tartozónak tarthatja magát, hiszen ő is “vadászik”, ahogy a nagyurak némelyike is tette...

Egy élet elvétele “szórakozás”? Hobbi?

Egy hívő, vallásos személy ráadásul abban a tudatban kéne, hogy éljen, hogy az élet Isten adománya, és egyedül neki van csak joga elvenni egy életet, nem?

De mivel a Semjén féle álkeresztényeknek a vérontás szórakozást jelent, olyankor az Úr nyilván nem figyel oda, ugye?

Végül is micsoda dolog lenne a Teremtőtől elvitatni Zsoltikától a hobbi lehetőségét, mi? Vérontással jár, hát istenem, egy “keresztény” ember BARBÁR hobbijáról van szó, ezt pedig illik tiszteletben tartani...
Ugye?

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2018.06.22. 15:14:23

@morph on deer:

Melyik "Isten"?
Mindegyiknek van neve,
mint az "Autó"-nak is rendszáma, meg márkajelzése.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.22. 15:15:18

Autó = Isten = Játék = Marha
ezek mind, mind gyűjtőfogalmak

kerszi 2018.06.22. 15:55:21

@maxval balcán bircaman:

Az intelligens ember nem gyilkolászik védtelen állatokat, sportból, háromszáz méteres távolságból csak mert megteheti.

morph on deer 2018.06.22. 17:07:26

@maxval balcán bircaman:
“A vadászat ősi foglalkozás.”

Az.
De aki annál az “ősi” gondolkodásmódnál kissé fejlettebb, az minimum kritikusan áll hozzá, - szerintem.
Az már csak a jutalompontért feltett kérdés, hogy Semjén foglalkozása valójában (ősi) vadász, a teológia csak egy, amúgy teljesen felesleges időtöltés?

Ehhez képest miniszterelnökhelyettesnek lenni valóban kevésbé “ősi” elfoglaltság, és ha a teljesítményt nézzük, Semjén tényleg sokkal hatékonyabb (RÉM)szarvasvadászként mint politikusként, efelől semmi kétség!

Talán ideje lenne visszatérnie az “ősi” foglalkozásához, ha már...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.22. 17:11:30

@morph on deer:

Sokakban megmaradt a vadászat és a horgászat atavizmusként, ezekből hobbisport lett. Lásd még: lovaglás, kutya és macska tartása, stb.

Valójában mindegyik elvesztette eredeti szerepét. Az ősember pl. azért tartott macskát, hogy az elűzze az éléskamrából a rágcsálókat. Na most, nekem nincs rágcsálóveszélyem, ezek szerint hülye vagyok, hogy van egy macskám.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.06.22. 20:19:18

@morph on deer: Az a baj, tudod, hogy néha mondasz alapvetően hasznos dolgokat, csak sajnos állandóan becsomagolod a szokásos buta viktorkázós kötekedős pocskondiázós majomságba, ami már nagyon unalmas, ráadásul vízhatlanul eltakarja a lényeget. Ha le tudnál szállni a kopott, megrágott hintalóról, és szerintem képes lennél rá, lenne miről beszélgetni veled.

@maxval balcán bircaman: A sportvadászat és a macskatartás már eléggé távol esik egymástól. Tényként fogadhatjuk el, hogy a sportvadászok egyfajta élvezetből ölnek, bár mindenki gyárt magának hozzá egy többé-kevésbé használható ideológiát. Az ösztön minden emberben, de legalábbis minden épkézláb fiúban benne van ma is, és ahogy sok ösztönnel így van, ez is erősen vesztett már a gyakorlati értelméből. Ott a gond, hogy míg az állatok ölése nekem teljesen tilos, egy sportvadásznak, aki kipengetett némi pénzt, esetleg a forma kedvéért végig is ült valamilyen gyorstanfolyamot, nemcsak engedélyezett, hanem még kicsit dicsért hobbija is lehet. Ráadásul ahogy a golfhoz, ehhez is hozzáragadt a gazdag és befolyásos emberek zárt körű szórakozásának kellemetlen érzete, mármint a többi ember számára. Lehet vadászni, csak nem kell túlmagyarázni a dolgot. Az az állatölés igazán nem életmódszerű, természetes igény, amire úgy kerül sor, hogy befizetek rá egy erre szakosodott társaságnál, akik kíséretet adnak hozzá a hajnali bundapálinka mellé. Még csak azt sem mondja, hogy gondozza az állományt, kilőve a fölösleget, mert neki fogalma sincs az állományról, ő csak lőni tud, de legalábbis szeret.

Mellesleg a hithű keresztények időnként azért hőzöngenek, hogy egy osztódni kezdett petesejtet nevezzünk ki embernek, és helyezzünk teljes körű jogi védelem alá, ezzel szemben egyes hithű keresztényeket nem zavarja az a látvány, hogy ha éppen nem ő maga, akkor a szomszédja trafál szét egy sokféle emberi vonással könnyen felruházható emlős állatot.

De ha a kereszténység számos írott és íratlan szabálya között egy sem tiltja az állatok kimondottan hobbiszerűen való ölését – míg az szigorúan tilos, hogy az öngyilkosság helyett inkább baltával fejbevágjam a szomszéd kutyáját, amelyik éjjel az ablakom alatt ugat három hosszú éve, mondjuk –, azért egy főkeresztény mondhatná, hogy oké, a dolog kicsit tényleg necces, hát akkor lemondok erről a hobbiról, és inkább gyújtök Charlie Hebdo-borítókat, az is híresen európai szokás. Vagy csak élek úgy, mint a többi ember. Aki példát akar mutatni erkölcsösségből, az néhány necces hobbiról kénytelen leszokni, ki lehet bírni.

midnightcoder2 2018.06.23. 11:39:01

@kerszi: Intelligens ember nem tart kutyát, macskát városban. Sőt, egyáltalán nem tart ilyet.

midnightcoder2 2018.06.23. 11:43:29

@Androsz: "A sportvadászat és a macskatartás már eléggé távol esik egymástól. "

Egy átlagos macska az élete során több gerinces állatot öl meg, mint kis hazánk összes sportvadásza évente. A kutya csak akkor öl ha szabadon engedik az erdőben - és persze, ha nem palotapincsiről beszélünk - illetve, ha nyitva marad a kertkapu és épp jön a szomszéd kisgyerek. Viszont a kutyakaja jellemzően nem csak zöldségből van. Ergo, ha ilyen állatot tartasz, akkor ugyanúgy állatokat ölsz a hobbidért mint a Semjén. És kutyatartóból sajnos sokkal-sokkal több van mint sportvadászból.

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.28. 00:50:20

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/
süti beállítások módosítása